Jump to content

Απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων


sakaflias
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 270
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

συγγνωμη μηπως μπορεις να απαντησεις και στο τελευταιο ερωτημα του mol; να είναι σε κυκλοφορησιμη κατασταση;

 

Αυτο δεν το ξερω. Στο ιντερνετ που διαβαζα αλλα και στις ειδησεις που ειδα ρεπορταζ σχετικα με το θεμα δεν ανεφεραν κατι σχετικο αλλα λογικα θα πρεπει να μπορει να κινηται γιατι υποτιθεται οτι κινηται και ειναι παλιο και μολυνει την ατμοσφαιρα. Αυτο ειναι το σκεπτικο του μετρου. Δεν το ξερω ομως να το πω με σιγουρια οποτε οτι και να λεω ειναι απλα υποθεσεις και τιποτα παραπανω!

Link to comment
Share on other sites

Το πιο έξυπνο σχόλιο αποτυπώθηκε στην παρακάτω φωτό στο Press.gr ...

 

http://1.bp.blogspot.com/_uZASMP9vY5k/SnNNOB0PrJI/AAAAAAAAEKc/IZtV6JoOBek/s320/porsche.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_uZASMP9vY5k/SnNNFo34i6I/AAAAAAAAEKU/vhe27uQ7_o0/s320/fiat+127+d.JPG

Link to comment
Share on other sites

Το πιο έξυπνο σχόλιο αποτυπώθηκε στην παρακάτω φωτό στο Press.gr ...

 

http://1.bp.blogspot.com/_uZASMP9vY5k/SnNNOB0PrJI/AAAAAAAAEKc/IZtV6JoOBek/s320/porsche.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_uZASMP9vY5k/SnNNFo34i6I/AAAAAAAAEKU/vhe27uQ7_o0/s320/fiat+127+d.JPG

 

 

Να μην απογοητεύσω το press.gr αλλά τα τέλη της Porsche που είναι στην εικόνα είναι γύρω στα 800Ε.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Να μην απογοητεύσω το press.gr αλλά τα τέλη της Porsche που είναι στην εικόνα είναι γύρω στα 800Ε.

 

Εντάξει, μη σκαλώνουμε στα μοντέλα τώρα. Το νόημα εδώ είναι η κατάφορη αδικία αναφορικά με τους μη κατέχοντες για την αγορά νέου αυτ/του.. Τώρα αν στη φωτό είναι μια Porsce, ή μια Lotus, BMW κ.λ.π. ελάχιστη σημασία έχει.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, μη σκαλώνουμε στα μοντέλα τώρα. Το νόημα εδώ είναι η κατάφορη αδικία αναφορικά με τους μη κατέχοντες για την αγορά νέου αυτ/του.. Τώρα αν στη φωτό είναι μια Porsce, ή μια Lotus, BMW κ.λ.π. ελάχιστη σημασία έχει.

 

 

Δεν έχει ελάχιστη σημασία.

Δημιουργεί λάθος εντυπώσεις και παραπληροφορεί.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

βαλτε στη θεση της πορσε ενα λεξους υβριδικο το οποιο δεν πληρωνει τελη αλλα καιει 13λιτρα/100
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει ελάχιστη σημασία.

Δημιουργεί λάθος εντυπώσεις και παραπληροφορεί.

 

Φίλε NickTG φοβάμαι πως εσύ είσαι παραπληροφορημένος. Το θέμα μας είναι πως στη δεδομένη περίπτωση το "Χ" όχημα πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας από το "Ψ", το οποίο ανήκει και σε οικονομικά ασθενέστερο. Είναι σαν να βλέπεις μια γελοιογραφία. Προσπαθείς να καταλάβεις το νόημα που θέλει να σου μεταδώσει και όχι τι απεικονίζει με λεπτομέρεια. Για το Fiat 127 δε σε είδα να κάνεις κουβέντα.. :X Έχει και ζάντες αλουμινίου αν το προσέξεις καλύτερα...!

Link to comment
Share on other sites

Nα θεσω και γω τον προβληματισμο παιδια?

 

Το κρατος λεει οτι πχ αν εχεις ενα αυτοκινητο 1400 κυβικων θα παρεις 1500 ευρω.

Εδω ειναι το ερωτημα μου. Τα περισσοτερα αμαξια ειναι 1360 με 1390 κυβικα και παρολαυτα πλρηρωνουν τελη κυκλοφοριας στην κατηγορια 1400 κυβικων.

Αν το πας για αποσυρση ποσα θα παρεις? 1500 η 1000?

Που το εντασουν σε ποια κατηγορια?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε NickTG φοβάμαι πως εσύ είσαι παραπληροφορημένος. Το θέμα μας είναι πως στη δεδομένη περίπτωση το "Χ" όχημα πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας από το "Ψ", το οποίο ανήκει και σε οικονομικά ασθενέστερο. Είναι σαν να βλέπεις μια γελοιογραφία. Προσπαθείς να καταλάβεις το νόημα που θέλει να σου μεταδώσει και όχι τι απεικονίζει με λεπτομέρεια. Για το Fiat 127 δε σε είδα να κάνεις κουβέντα.. :X Έχει και ζάντες αλουμινίου αν το προσέξεις καλύτερα...!

 

 

Γιατί είμαι παραπληροφορημένος; Έγραψα λάθος ποσό;

Στη δεδομένη περίπτωση η Porsche θα πληρώσει παραπάνω από το Fiat. Και μάλιστα πάνω από τα διπλά.

Για το Fiat τι κουβέντα να κάνω; Μολύνει σίγουρα περισσότερο από την Porsche... :rolleyes:

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Aν παω και παρω 5 σαπια sunny με 500 ευρω το καθενα θα δωσω 2500 για πεντε αυτοκινητα.Αν και τα 5 τα αποσυρω με 1500 ευρω το καθενα θα βγαλω 7500,καθαρο κερδος δηλαδη 5000 ευρω,το βρισκεις λιγο????

Γι αυτο ρωταω αν ειναι ετσι τα πραγματα.Αν ισχυσει κατι τετοιο το κρατος θα υπερχρεωθει και μεις θα βγαλουμε τζαμπα λεφτα.

 

αυτη τη στιγμη κανεις δεν πουλαει με 500 ευρω αυτοκινητο καθως ολοι τα κρατανε για να τα αποσυρουν. αν νβρεις ναι αγορασε το! θα το αποσυρεις κ θα παρεις λεφτα

Link to comment
Share on other sites

Γιατί είμαι παραπληροφορημένος; Έγραψα λάθος ποσό;

Στη δεδομένη περίπτωση η Porsche θα πληρώσει παραπάνω από το Fiat. Και μάλιστα πάνω από τα διπλά.

 

Δυστυχώς και πάλι δε κατανόησες επαρκώς τα γραφόμενά μου... Σου δείχνουν ένα δάσος και εσύ κοιτάς το δάχτυλο... :confused:

 

Για το Fiat τι κουβέντα να κάνω; Μολύνει σίγουρα περισσότερο από την Porsche... :rolleyes:

 

Επιπλέον, στις μέρες που ζούμε είναι το λιγότερο προκλητικό να λες σε κάποιον χαμηλόμισθο, άνεργο, μισθοσυντήριτο των 1000€ πως το Ι.Χ. με το οποίο καλύπτει τις βασικές του ανάγκες μολύνει και πρέπει να το αλλάξει πάση θυσία, αδιαφορώντας για το πως θα καταφέρει να επιβιώσει...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς και πάλι δε κατανόησες επαρκώς τα γραφόμενά μου... Σου δείχνουν ένα δάσος και εσύ κοιτάς το δάχτυλο... :confused:

 

 

 

Επιπλέον, στις μέρες που ζούμε είναι το λιγότερο προκλητικό να λες σε κάποιον χαμηλόμισθο, άνεργο, μισθοσυντήριτο των 1000€ πως το Ι.Χ. με το οποίο καλύπτει τις βασικές του ανάγκες μολύνει και πρέπει να το αλλάξει πάση θυσία, αδιαφορώντας για το πως θα καταφέρει να επιβιώσει...

 

 

Δυστυχώς ούτε εσύ κατανόησες. Το παράδειγμα είναι λάθος και δοσμένο έτσι ώστε να δημιουργεί εντυπώσεις.

Θα μπορούσαν στη θέση της Porsche να βάλουν μία SLK200 που θα πληρώσει 190Ε τέλη περίπου.

Επίσης να πω πως ούτε το Fiat που έχουν βάλει θα πληρώσει όσα λέει... :X

 

 

Δεν είναι ανάγκη να το αλλάξει. Απλά θα πληρώσει τα αυξημένα τέλη. Για τα οποία να πω ότι διαφωνώ με τον τρόπο που τα εφάρμοσαν.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ούτε εσύ κατανόησες. Το παράδειγμα είναι λάθος και δοσμένο έτσι ώστε να δημιουργεί εντυπώσεις.

Θα μπορούσαν στη θέση της Porsche να βάλουν μία SLK200 που θα πληρώσει 190Ε τέλη περίπου.

Επίσης να πω πως ούτε το Fiat που έχουν βάλει θα πληρώσει όσα λέει... :X

 

 

Δεν είναι ανάγκη να το αλλάξει. Απλά θα πληρώσει τα αυξημένα τέλη. Για τα οποία να πω ότι διαφωνώ με τον τρόπο που τα εφάρμοσαν.

 

Δεκτόν. _ :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς επειδή βρισκόμαστε σε αυτή την κρίση οι έμποροι θέλουν να πουλήσουν, γι'αυτό επέβαλλαν στο κράτος αυτά τα μέτρα.

Ακριβώς έτσι. Οι περιβαλλοντικοί λόγοι είναι μία τεράστια ΠΡΟΦΑΣΗ. Το περιβαλλοντικό κόστος κατασκευής του καινούριου αυτοκινήτου που θα αγοραστεί καθώς και το κόστος ανακύκλωσης στην καλύτερη και απόρριψης στη χειρότερη περίπτωση του αυτοκινήτου που θα αποσυρθεί υπερβαίνει κατά πολύ το περιβαλλοντικό κόστος διατήρησης του παλιού, έστω και περισσότερο ρυπογόνου αυτοκινήτου.

 

Πρόκειται για μία πρακτική συντήρησης του υπερκαταναλωτισμού, που εν πολλοίς στηρίζεται στη μανία μας να έχουμε πάντα ένα καινούριο αυτοκίνητο, και που θα την καρπωθούν οι έχοντες και θα την πληρώσουμε οι φουκαριάρηδες μη έχοντες.

 

Με λίγα λόγια θα κληθώ να πληρώσω αυξημένα τέλη κυκλοφορίας φέτος, για να πάρει καινούριο αυτοκίνητο με απόσυρση ο λεφτάς που μένει δίπλα μου. Και πρέπει και να επικροτήσω την πρακτική αυτή ως "φιλική στο περιβάλλον";

Ε όχι...

Link to comment
Share on other sites

ξερει κανενας αν το μετρο της αποσυρσης με 1.000 ευρω ισχυει και για τα αγροτικα οχηματα?
If we don't need Walls and Fences, why do we need Windows and Gates?
Link to comment
Share on other sites

ξερουμε τι γινεται με τα παλια επαγγελματικα?? εχω 2 μη καταλυτηκα!

 

Νομιζω δεν παιζει ρολο η κατηγορια αλλα τα κυβικα.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε αυτό για ενημέρωση

 

Η διαδικασία που πρόκειται να ακολουθηθεί, όπως είπε ο γενικός γραμματέας του ΥΠΕΧΩΔΕ Ευάγγελος Μπαλτάς, είναι να απευθυνθούν οι ενδιαφερόμενοι σε ένα από τα 81 σημεία σε όλη την Ελλάδα που συνεργάζονται με την Εναλλακτική Διαχείριση Οχημάτων.

 

Εκεί θα παραδίδουν το αυτοκίνητο, τις πινακίδες και την άδεια κυκλοφορίας, προκειμένου μέσα σε διάστημα 10-15 ημερών να παραλαμβάνουν τη βεβαίωση καταστροφής του.

 

Τη βεβαίωση αυτή θα προσκομίζουν στη συνέχεια στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της εκάστοτε νομαρχίας, από όπου θα λαμβάνουν την πιστοποίηση διαγραφής, την οποία και θα καταθέτουν στην εφορία από όπου θα εισπράττουν τα αναλογούντα χρήματα.

 

Σημειώνεται ότι τα οικονομικά κίνητρα λειτουργούν κλιμακωτά, ανάλογα με την κατηγορία και τον κυβισμό του οχήματος που αποσύρεται και θα είναι ακόμη μεγαλύτερα για εκείνους που μετά την απόσυρση θα προβούν σε αγορά οχήματος νέας τεχνολογίας. Τονίζεται ότι η χρηματοδότηση της αγοράς νέου αυτοκινήτου θα δίδεται μόνο σε όσους ταυτόχρονα αποσύρουν παλαιό.

 

Συγκεκριμένα, 500 ευρώ αντιστοιχούν στα αυτοκίνητα έως 900 κ.εκ., 1.000 ευρώ για τις κατηγορίες μεταξύ 901 και 1.400 κ.εκ., 1.500 ευρώ για αυτοκίνητα κυβισμού 1.401 έως 2.000 κ.εκ., 1.800 ευρώ έως και 2.400 κ.εκ., ενώ στα 2.200 ευρώ προσδιορίζεται το όφελος για όσους αποσύρουν αυτοκίνητα με κυβισμό άνω των 2.400 κυβικών εκατοστών.

 

Επιπλέον ποσόν 1.000 ευρώ θα δοθεί σε όσους από τους κατόχους Ι.Χ. προχωρήσουν στην αγορά αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας, δηλαδή με ημερομηνία κυκλοφορίας από 1/1/2005 ή υβριδικού.

 

Αντίστοιχα και στην απόσυρση των φορτηγών, τα οικονομικά κίνητρα κλιμακώνονται και σε αυτή την περίπτωση ανάλογα με την κατηγορία και τον κυβισμό τους, ενώ προβλέπεται και επιπλέον επιδότηση για την αγορά νέου οχήματος.

 

Ειδικότερα, για την απόσυρση ελαφρών φορτηγών, 500 ευρώ αντιστοιχούν σε οχήματα έως 900 κ.εκ., 1.000 ευρώ για τις κατηγορίες μεταξύ 901 και 1.400 κ.εκ., 1.500 ευρώ για κυβισμό 1.401 έως 2.000 κ.εκ., 1.800 ευρώ για 2.400 κ.εκ., ενώ στα 2.200 ευρώ προσδιορίζεται το όφελος για όσους αποσύρουν φορτηγά με κυβισμό άνω των 2.400 κυβικών εκατοστών. Πρόσθετο ποσόν 1.500 ευρώ θα υπάρχει για όσους προχωρήσουν, παράλληλα με την απόσυρση, και στην αγορά φορτηγού νέας τεχνολογίας.

 

Για τα βαρέα φορτηγά μικρότερα των 8 τόνων αντιστοιχεί οικονομικό κίνητρο απόσυρσης 3.000 ευρώ. Από 8 έως 15 τόνους το όφελος είναι 6.000 ευρώ, ενώ 9.000 ευρώ είναι για φορτηγά πάνω από 15 τόνους. Παράλληλα δίνεται κίνητρο 4.000 ευρώ για αντικατάσταση των φορτηγών. Oσον αφορά την είσοδο στον «Πράσινο Δακτύλιο», είναι ελεύθερη για όλα τα βαρέα φορτηγά, τα τουριστικά λεωφορεία και λεωφορεία κάτω της 15ετίας (κλάσεις Α-Β-Γ). Όσα από αυτά ανήκουν στην κλάση Δ, άνω των 15 χρόνων, μπορούν να εισέλθουν μόνο τις ώρες εκτός λειτουργίας του δακτυλίου. Τα μέτρα για ημιφορτηγά είναι ανάλογα με αυτά των Ι.Χ.

 

Όπως σημείωσε ο αρμόδιος υπουργός Γ. Σουφλιάς, το πρόγραμμα δεν θα επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό, εφόσον η συνολική του δαπάνη για την περίοδο 2009 - 2012 εκτιμάται στα 2,3 δισ. ευρώ, ενώ τα έσοδα των περιβαλλοντικών τελών κυκλοφορίας και του ΦΠΑ από τις επιπλέον πωλήσεις οχημάτων είναι 1,7 δισ. ευρώ.

 

Η διαφορά των 600 εκατ. ευρώ υπερκαλύπτεται από τα αυξημένα τέλη ταξινόμησης λόγω της επιπρόσθετης ζήτησης στην αγορά οχημάτων από την εφαρμογή των μέτρων.

 

Αξίζει να τονισθεί ότι μετά την εφαρμογή των μέτρων αναμένεται σημαντική μείωση των εκπομπών ρύπων στην ατμόσφαιρα.

 

PAPAVAGOS

Link to comment
Share on other sites

Καλά όλα αυτά, αλλά κανείς δεν λέει πως θα γίνεται η διαδικασία όταν συμπεριλαμβάνει και αγορά νέου οχήματος. Άραγε θα πηγαίνεις πρώτα για πάτημα το παλιό, θα σου δίνουν την βεβαίωση, και μετά θα αγοράζεις το καινούριο και θα πηγαίνεις στην εφορία με την βεβαίωση πατήματος του παλιού και την άδεια του καινούριου και θα παίρνεις τα επιπλέον 1000 ευρώ; 'Η θα τα παίρνεις μισά μισά, δηλαδή πρώτα την ανταπόδοση από το πάτημα του παλιού και μετά τα 1000 ευρώ από την αγορά του νέου; Όποιος ξέρει ας βοηθήσει γιατί με καίει το θέμα. Επίσης, πότε αναμένεται να εκδοθεί η υπουργική απόφαση; Γιατί κάτι άκουσα ότι πάει για Οκτώβρη...
:blink:
Link to comment
Share on other sites

Διαβάστε αυτό για ενημέρωση

 

 

 

Επιπλέον ποσόν 1.000 ευρώ θα δοθεί σε όσους από τους κατόχους Ι.Χ. προχωρήσουν στην αγορά αυτοκινήτου νέας τεχνολογίας, δηλαδή με ημερομηνία κυκλοφορίας από 1/1/2005 ή υβριδικού.

 

 

PAPAVAGOS

 

για να καταλαβω, αν καποιος αγορασει μεταχειρισμενο αυτοκινητο με ημερομηνια κυκλοφοριας απο 1/1/2005 και μετα, δικαιουται αυτα τα επιπλέον 1000 ευρώ?

 

Τελος αν μια οικογενεια αποσυρει 2 παλια αυτοκινητα ,δικαιουται 2000 ευρω +2000 σε περιπτωση αγορας μεταχειρισμενου (με ημερ.κυκλοφοριας απο 1/1/2005 ?)

Ό,τι κλειδώνει, ξεκλειδώνει.

Επαναφορά ΙΜΕΙ σε android.

Link to comment
Share on other sites

Mεταχειρισμενο αυτοκινητο κατηγορίας ρύπων Εuro4 .

Το Εuro4 ισχύει σε πολλά αμάξια από μέσα 2004.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς έτσι. Οι περιβαλλοντικοί λόγοι είναι μία τεράστια ΠΡΟΦΑΣΗ. Το περιβαλλοντικό κόστος κατασκευής του καινούριου αυτοκινήτου που θα αγοραστεί καθώς και το κόστος ανακύκλωσης στην καλύτερη και απόρριψης στη χειρότερη περίπτωση του αυτοκινήτου που θα αποσυρθεί υπερβαίνει κατά πολύ το περιβαλλοντικό κόστος διατήρησης του παλιού, έστω και περισσότερο ρυπογόνου αυτοκινήτου.

 

Πρόκειται για μία πρακτική συντήρησης του υπερκαταναλωτισμού, που εν πολλοίς στηρίζεται στη μανία μας να έχουμε πάντα ένα καινούριο αυτοκίνητο, και που θα την καρπωθούν οι έχοντες και θα την πληρώσουμε οι φουκαριάρηδες μη έχοντες.

 

Με λίγα λόγια θα κληθώ να πληρώσω αυξημένα τέλη κυκλοφορίας φέτος, για να πάρει καινούριο αυτοκίνητο με απόσυρση ο λεφτάς που μένει δίπλα μου. Και πρέπει και να επικροτήσω την πρακτική αυτή ως "φιλική στο περιβάλλον";

Ε όχι...

 

φαινεται ξερεις πολλα. αληθεια για πες και εμας ποσο ακριβως ειναι το οφελος γιατην ανακυκλωση του παλιου; ποσο θα επιβαρυνει το περιβαλον το νεο; προφανως λιγοτερο απο το παλιο αλλα ποσο λιγοτερο; ναι το παλιο εβγαζε πολλα καυσαερια αλλα τι σε νοιαζει εσενα ; η μηπως τελικα το παλιο αυτοκινητο δε καταστρεφει το περιβαλον ; ξερεις πολλα .....

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπε κανεις οτι ενα παλιο αυτοκινητο δεν μολυνει περισσοτερο απο ενα καινουργιο.Σαφεστατα και τα καυσαερια του ειναι ποιο ρυπογωνα αλλα εσυ πιστευεις οτι μπορει να εφαρμοστει ενα τετοιο μετρο στην Ελλαδα????Πιστευεις οτι ο μεσος Ελληνας μπορει να αγοραζει καθε 4-5 χρονια καινουργιο αυτοκινητο τη στιγμη που ολα αυτα τα χρονια ξεχρεωνει ηδη αυτο που εχει????Πιστευεις οτι ειναι δικαιο ενα smart του 2004 να εχει αυξηση στα τελη ενω ενα hummer του 2006 να εχει μειωση με την λογικη οτι ειναι καινουργιας αντυριπαντικης τεχνολογιας????Πιστευεις οτι ολα αυτα τα μετρα γινονται για την προστασια του περιβαλλοντος?????Αν ναι τοτε μαλλον ζεις σε αλλον πλανητη γιατι αν πραγματικα θελαν να κανουν κατι τετοιο τοτε θα τα φορολογουσαν οπως οι Γερμανοι.Αλλα αυτοι ειναι βλακες δεν ξερουν που τους παν τα τεσσερα και τα φορολογουν με αυτον τον τροπο ενω εμεις οι εξυπνοι και μας αρεσει που τα τρωμε και στη μαπα κιολας.

 

http://www1.adac.de/images/Steuer_otto_tcm8-260149.pdf

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

καθαρα εισπρακτικα τα μεσα παιδια!

διοδια στους παλιους καλους σαπιους ελληνικους βρωμους (γιατι κανεις δεν μπορει να τους πει πια δρομους) 2.75 σας λεει κατι?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...