Jump to content

Paypal: Χρήση και ΓΕΝΙΚΕΣ ερωτήσεις


evripidis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ενω εχω φτιαξει δευτερο λογαριασμο pp,και μεχρι μια βδομαδα περιπου ειχα κανει αγορα στο ebay απο αυτο,σημερα ειχα προβλημα!

Κανοντας send money 147 euro απο τον παλιο λογαριασμο στον δευτερο,ενημερωθηκε το balance με τα χρηματα,και εδω αρχιζουν τα περιεργα!

Οταν μπηκα στο ebay να αγορασω ενα τηλεφωνο συγκεκριμενα,με το που με προωθησε στη σελιδα του PP για να πληρωσω,μου εβγαλε το εξης( Add a new debit or credit card )!!!!

Δεν το καταλαβαινω αυτο,αφου εχει το balance χρηματα,τι την θελει την καρτα?

επισης δεν μπορω να τα στειλω πισω τα χρηματα,στο παλιο pp, μου λεει οτι δεν μπορει να ολοκληρωθει

Εχει συμβει σε καποιον?

Edited by gp_r5gt
Link to comment
Share on other sites

Ενω εχω φτιαξει δευτερο λογαριασμο pp,και μεχρι μια βδομαδα περιπου ειχα κανει αγορα στο ebay απο αυτο,σημερα ειχα προβλημα!

Κανοντας send money 147 euro απο τον παλιο λογαριασμο στον δευτερο,ενημερωθηκε το balance με τα χρηματα,και εδω αρχιζουν τα περιεργα!

Οταν μπηκα στο ebay να αγορασω ενα τηλεφωνο συγκεκριμενα,με το που με προωθησε στη σελιδα του PP για να πληρωσω,μου εβγαλε το εξης( Add a new debit or credit card )!!!!

Δεν το καταλαβαινω αυτο,αφου εχει το balance χρηματα,τι την θελει την καρτα?

επισης δεν μπορω να τα στειλω πισω τα χρηματα,στο παλιο pp, μου λεει οτι δεν μπορει να ολοκληρωθει

Εχει συμβει σε καποιον?

Μήπως έχεις κάνει μετατροπή νομίσματος στο paypal?

No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχεις κάνει μετατροπή νομίσματος στο paypal?

 

τα χρηματα ειναι available ή pending?

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

μια βοήθεια παιδιά θέλω να κάνω confirm την κάρτα μου μπαίνω στο winbank μου βγάζει 1.5Ε δεσμευμένο αλλά μέσα στις κινήσεις του λογαριασμού δεν βγάζει κάτι για να δω τον κωδικό που λέει για να κάνω confirm τι γίνετε?
Link to comment
Share on other sites

τα χρηματα ειναι available ή pending?

 

Available balance in EUR (primary): €147.00 EUR

Total balance (all currencies, available and pending) converted to EUR: €147.00 EUR

αυτο μου γραφει.

εγω δεν καταλαβαινω γιατι μου ζηταει να βαλω καρτα? :mad:

παρατηρησα ομως πως στο Transaction Details ενω γραφει οτι ειναι Status: ,Completed

στον αποστολεα γραφει (The sender of this payment is Non-U.S. - Unverified),τι εννοει με αυτο?

Edited by gp_r5gt
Link to comment
Share on other sites

μια βοήθεια παιδιά θέλω να κάνω confirm την κάρτα μου μπαίνω στο winbank μου βγάζει 1.5Ε δεσμευμένο αλλά μέσα στις κινήσεις του λογαριασμού δεν βγάζει κάτι για να δω τον κωδικό που λέει για να κάνω confirm τι γίνετε?

Θέλει 2-3 μέρες για να εμφανιστεί η συναλλαγή με τον κωδικό της.

Link to comment
Share on other sites

Available balance in EUR (primary): €147.00 EUR

Total balance (all currencies, available and pending) converted to EUR: €147.00 EUR

αυτο μου γραφει.

εγω δεν καταλαβαινω γιατι μου ζηταει να βαλω καρτα? :mad:

παρατηρησα ομως πως στο Transaction Details ενω γραφει οτι ειναι Status: ,Completed

στον αποστολεα γραφει (The sender of this payment is Non-U.S. - Unverified),τι εννοει με αυτο?

αρα τα 147 ειναι διαθεσιμα, completed βγαζει ακομη και αν η συναλλαγη δεν ολοκληρωθει, non-us ειναι οτι δεν εισαι αμερικανος!!

δοκιμασε να στειλεις τα χρηματα στον λογαριασμο απο οπου ηρθαν, θα τα παει στο εκει balance και ισως να μπορεις να τα χρησιμοποιησεις, κατι μου λεει οτι ο λογαριασμος σου δεν ειναι verified, αλλα κανει και πολλα παραξενα το pp τωρα τελευταια, και οχι αδικα ,το εχουμε τρελανει!!!! 10.000.000 ελληνες εχουν μισο τρις λογαριασμους pp !!!

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

αρα τα 147 ειναι διαθεσιμα, completed βγαζει ακομη και αν η συναλλαγη δεν ολοκληρωθει, non-us ειναι οτι δεν εισαι αμερικανος!!

δοκιμασε να στειλεις τα χρηματα στον λογαριασμο απο οπου ηρθαν, θα τα παει στο εκει balance και ισως να μπορεις να τα χρησιμοποιησεις, κατι μου λεει οτι ο λογαριασμος σου δεν ειναι verified, αλλα κανει και πολλα παραξενα το pp τωρα τελευταια, και οχι αδικα ,το εχουμε τρελανει!!!! 10.000.000 ελληνες εχουν μισο τρις λογαριασμους pp !!!

 

ο δευτερος λογαριασμος που εκανα ειναι Unverified,ενω ο πρωτος που τον εχω χρονια και ειναι αυτος που εστειλα τα χρηματα ειναι verified αλλα λογικο ειναι γιατι του εχω συνδεσει την προπληρωμενη.

ο δευτερος πως θα γινει verified?

τελος παντων θα στειλω τα χρηματα οπως ειπες στο παλιο μου PP,και ειδομεν :(

Link to comment
Share on other sites

σου βγάζει μήπως πως ο λογαριαμός είναι limited??? αν όχι δεν καταλαβαίνω γιατί δεν σε αφηνει να τα χρησιμοποιήσεις

HTC Touch Diamond 2 ----> Xperia Sole ----> LG Optimus G ----> Redmi Note 3 PRO ----> Xiaomi Mi Mix 2  ----> Huawei P30 Pro

Link to comment
Share on other sites

Κάτι παρόμοιο είχε βγάλει κ στο Pp της αδερφής μου αλλά ομολογουμένως μετά από κάτι μέρες όταν κ προσπάθησε ξανά όλα ήταν εντάξει, προσωπικά δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα όταν παρήγγειλα κανονικότα μέσω Ebay και πλήρωσα με paypal χωρίς να υπάρχει balance.. κατευθείαν η χρέωση έγινε στην κάρτα μου... χρεωστική πειραιώς
Link to comment
Share on other sites

τελος καλο ,ολα καλα!

εκανα μεταφορα του ποσου απο τον δευτερο pp, στον πρωτο pp και ολα πηγαν τελεια.

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

τελος καλο ,ολα καλα!

εκανα μεταφορα του ποσου απο τον δευτερο pp, στον πρωτο pp και ολα πηγαν τελεια.

ευχαριστω

 

να ξερεις οτι υπαρχουν site και πωλητες στο ebay που ΔΕΝ δεχονται πληρωμη απο non-verified λογαριασμους. Οποτε.....

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

παιδες πρεπει να εκανα πατατα...

Εκανα το κολπο με τους δυο λογαριασμους οπως εγραψε πιο πανω ο φιλος...Και αφου εστειλα απο τον λογαριασμο 1 στον 2..μπηκα στο δυο για να δεχτω και μου ζητησε να βαλω καρτα(στον 2) και πατησα καταλαθος ακυρωση της συναλαγης!Αφου καταλαβα τι μλκ εχω κανει...προσπαθησα να κανω παλι το ιδιο και απο τοτε δεν με αφηνει τι εγινε?μπλοκαρε η καρτα?μπλοκαρα το paypall?

Link to comment
Share on other sites

παιδες πρεπει να εκανα πατατα...

Εκανα το κολπο με τους δυο λογαριασμους οπως εγραψε πιο πανω ο φιλος...Και αφου εστειλα απο τον λογαριασμο 1 στον 2..μπηκα στο δυο για να δεχτω και μου ζητησε να βαλω καρτα(στον 2) και πατησα καταλαθος ακυρωση της συναλαγης!Αφου καταλαβα τι μλκ εχω κανει...προσπαθησα να κανω παλι το ιδιο και απο τοτε δεν με αφηνει τι εγινε?μπλοκαρε η καρτα?μπλοκαρα το paypall?

αφησε να περασει κανα 24ωρο και δοκιμασε παλι....

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

αφησε να περασει κανα 24ωρο και δοκιμασε παλι....

 

οκ φιλε θα δοκιμασω στο 24ωρο κ θα στειλω!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο φόρουμ!

Παρήγγειλα ένα κινητό από merimobiles και ενώ 2 φορές με διαβεβαίωσαν στο chat πως υπήρχε ετοιμοπαράδοτο σε στοκ,

όταν έκανα την παραγγελία και αφότου το paypal έστειλε τα λεφτά στον λογαριασμό τους,

μου απάντησαν πως δεν είναι πλέον διαθέσιμο και τώρα με προτείνουν να αγοράσω την 32GB version με 50 δολλάρια παραπάνω!

Εγώ τους έστειλα μήνυμα πως δεν ενδιαφέρομαι κι επιθυμώ να ακυρώσω την παραγγελία και να μου στείλουν τα λεφτά πίσω.

Αν και ήξερα οτι το merimobiles δεν είναι αξιόπιστο, ήταν όμως το μοναδικό που είχε το συγκεκριμένο κινητό.

Τί μπορώ να κάνω στην συγκεριμένη περίπτωση για να πάρω τα λεφτά μου πίσω όσο το δυνατόν το γρηγορότερο?

Επισυνάπτω παρακάτω την μέχρι σιτγμής επικοινωνία μας:

Merimobiles:"Hi, The phone you order is sold out. but we have a 32GB version C2 in stock. we can give you discount to get the 32GB version. the original cost of the C2 32GB version is 209.99usd. now we give you discount and you just need pay more 50usd and we will ship the 32GB version phone to you. ok? Please advise. our paypal account is checkoutmerimobiles@gmail.com Best regards Janey".

Me:"Hi MM!

One hour before i make the order for Zopo C2 5" 4GB,

i was talking with Daisy in chat channel and she told me that the phone was in stock.

I asked the same question one day before, so twice you told me that Zopo C2 5" 4GB was IN STOCK.

Thank you for your discount in 32GB version but i'm not interesting.

I'd like to cancel the order and refund back the money, 71.26 euros or $75.99 to my paypal account.

I'm sending you also the reciept of my order.

Hope that you will solve the problem ASAP (As Soon As Possible) and refund back the money.

I'll ask also http://www.myphone.gr and Paypal's Resolution Centre in case of any other hurdle.

Thank you"...

Link to comment
Share on other sites

Πες τους ότι έχουν μια μέρα διορία να σου κανουν refund αλλιώς θα ανοίξεις dispute (το οποιο θα κανεις αμέσως escalate σε claim, για να μην ροκανίζουν επιπλεον τον χρόνο) στο πειπαλ.

Αν δεν στα δώσουν μετά από μια μερα, θα κανεις ακριβώς το παραπάνω. Καντο και αμέσως αν δεν θέλεις να φάς ακόμη μια μερα...

Edited by apVga
Link to comment
Share on other sites

Guest margarita12
Πες τους ότι έχουν μια μέρα διορία να σου κανουν refund αλλιώς θα ανοίξεις dispute (το οποιο θα κανεις αμέσως escalate σε claim, για να μην ροκανίζουν επιπλεον τον χρόνο) στο πειπαλ.

Αν δεν στα δώσουν μετά από μια μερα, θα κανεις ακριβώς το παραπάνω. Καντο και αμέσως αν δεν θέλεις να φάς ακόμη μια μερα...

 

η' να αντιπροτεινει να του στειλουν χωρις επιπλεον κοστος τα 32gb γιατι οφειλαν να το ξεστοκαρουν απο το site αφου εξαντληθηκε...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο φόρουμ!

Παρήγγειλα ένα κινητό από merimobiles και ενώ 2 φορές με διαβεβαίωσαν στο chat πως υπήρχε ετοιμοπαράδοτο σε στοκ,

όταν έκανα την παραγγελία και αφότου το paypal έστειλε τα λεφτά στον λογαριασμό τους,

μου απάντησαν πως δεν είναι πλέον διαθέσιμο και τώρα με προτείνουν να αγοράσω την 32GB version με 50 δολλάρια παραπάνω!

Εγώ τους έστειλα μήνυμα πως δεν ενδιαφέρομαι κι επιθυμώ να ακυρώσω την παραγγελία και να μου στείλουν τα λεφτά πίσω.

Αν και ήξερα οτι το merimobiles δεν είναι αξιόπιστο, ήταν όμως το μοναδικό που είχε το συγκεκριμένο κινητό.

Τί μπορώ να κάνω στην συγκεριμένη περίπτωση για να πάρω τα λεφτά μου πίσω όσο το δυνατόν το γρηγορότερο?

Επισυνάπτω παρακάτω την μέχρι σιτγμής επικοινωνία μας:

Merimobiles:"Hi, The phone you order is sold out. but we have a 32GB version C2 in stock. we can give you discount to get the 32GB version. the original cost of the C2 32GB version is 209.99usd. now we give you discount and you just need pay more 50usd and we will ship the 32GB version phone to you. ok? Please advise. our paypal account is checkoutmerimobiles@gmail.com Best regards Janey".

Me:"Hi MM!

One hour before i make the order for Zopo C2 5" 4GB,

i was talking with Daisy in chat channel and she told me that the phone was in stock.

I asked the same question one day before, so twice you told me that Zopo C2 5" 4GB was IN STOCK.

Thank you for your discount in 32GB version but i'm not interesting.

I'd like to cancel the order and refund back the money, 71.26 euros or $75.99 to my paypal account.

I'm sending you also the reciept of my order.

Hope that you will solve the problem ASAP (As Soon As Possible) and refund back the money.

I'll ask also http://www.myphone.gr and Paypal's Resolution Centre in case of any other hurdle.

Thank you"...

ρε φιλε μου, σου λεει ο τυπος απο το merimobiles οτι μπορεις να παρεις ενα κινητο των 209$ στην τιμη των 125$ σωστα? οποτε χτυπα το.

 

----- προσθήκη μηνύματος 79 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

η' να αντιπροτεινει να του στειλουν χωρις επιπλεον κοστος τα 32gb γιατι οφειλαν να το ξεστοκαρουν απο το site αφου εξαντληθηκε...

του λεει ο τυπος απο το merimobiles να του στειλουν την εκδοση των 32gb στην τιμη των 125$ εναντι 209$ που ειναι η κανονικη τιμη.....

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Πες τους ότι έχουν μια μέρα διορία να σου κανουν refund αλλιώς θα ανοίξεις dispute (το οποιο θα κανεις αμέσως escalate σε claim, για να μην ροκανίζουν επιπλεον τον χρόνο) στο πειπαλ.

Αν δεν στα δώσουν μετά από μια μερα, θα κανεις ακριβώς το παραπάνω. Καντο και αμέσως αν δεν θέλεις να φάς ακόμη μια μερα...

γιατι να κανει dispute και καπακι claim? του κανουν μια πολυ καλη προσφορα, εαν δεν την δεχτει τοτε θα του κανουν refund, dispute κανουμε οταν ΔΕΝ καταλαβαινουν και claim μονο εαν δεν δινει λυση στην κουβεντα μεσα απο το pp.

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

Εδώ να ρωτήσω όταν μας κάνουν refund για να μείνουν τα χρήματα στο balance του PayPal και να μην μεταφερθούν στην κάρτα ποια επιλογή ενεργοποιούμε;
Smile...
Link to comment
Share on other sites

Εδώ να ρωτήσω όταν μας κάνουν refund για να μείνουν τα χρήματα στο balance του PayPal και να μην μεταφερθούν στην κάρτα ποια επιλογή ενεργοποιούμε;

 

Αν έχεις πληρώσει με balance θα γυρίσουν στο balance.

No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο φόρουμ!

Παρήγγειλα ένα κινητό από merimobiles και ενώ 2 φορές με διαβεβαίωσαν στο chat πως υπήρχε ετοιμοπαράδοτο σε στοκ,

όταν έκανα την παραγγελία και αφότου το paypal έστειλε τα λεφτά στον λογαριασμό τους,

μου απάντησαν πως δεν είναι πλέον διαθέσιμο και τώρα με προτείνουν να αγοράσω την 32GB version με 50 δολλάρια παραπάνω!

Εγώ τους έστειλα μήνυμα πως δεν ενδιαφέρομαι κι επιθυμώ να ακυρώσω την παραγγελία και να μου στείλουν τα λεφτά πίσω.

Αν και ήξερα οτι το merimobiles δεν είναι αξιόπιστο, ήταν όμως το μοναδικό που είχε το συγκεκριμένο κινητό.

Τί μπορώ να κάνω στην συγκεριμένη περίπτωση για να πάρω τα λεφτά μου πίσω όσο το δυνατόν το γρηγορότερο?

Επισυνάπτω παρακάτω την μέχρι σιτγμής επικοινωνία μας:

Merimobiles:"Hi, The phone you order is sold out. but we have a 32GB version C2 in stock. we can give you discount to get the 32GB version. the original cost of the C2 32GB version is 209.99usd. now we give you discount and you just need pay more 50usd and we will ship the 32GB version phone to you. ok? Please advise. our paypal account is checkoutmerimobiles@gmail.com Best regards Janey".

Me:"Hi MM!

One hour before i make the order for Zopo C2 5" 4GB,

i was talking with Daisy in chat channel and she told me that the phone was in stock.

I asked the same question one day before, so twice you told me that Zopo C2 5" 4GB was IN STOCK.

Thank you for your discount in 32GB version but i'm not interesting.

I'd like to cancel the order and refund back the money, 71.26 euros or $75.99 to my paypal account.

I'm sending you also the reciept of my order.

Hope that you will solve the problem ASAP (As Soon As Possible) and refund back the money.

I'll ask also http://www.myphone.gr and Paypal's Resolution Centre in case of any other hurdle.

Thank you"...

 

Καταρχήν τι σχέση έχει το πρόβλημά σου στο θέμα του paypal;

 

Δεν βλέπω να σου έχουν αρνηθεί την ακύρωση της παραγγελίας σου, εκτός κι αν δεν παρέθεσες την απάντησή τους.:confused:

Πάντως στην θέση σου δεν θα δεχόμουν την αντιπροσφορά καθώς υπάρχουν καλύτερες επιλογές σαυτά τα χρήματα (meizu m2).

Και κάτι ακόμα το να απειλείς με dispute εκ των προτέρων δεν είναι και ότι καλύτερο.

 

Πες τους ότι έχουν μια μέρα διορία να σου κανουν refund αλλιώς θα ανοίξεις dispute (το οποιο θα κανεις αμέσως escalate σε claim, για να μην ροκανίζουν επιπλεον τον χρόνο) στο πειπαλ.

Αν δεν στα δώσουν μετά από μια μερα, θα κανεις ακριβώς το παραπάνω. Καντο και αμέσως αν δεν θέλεις να φάς ακόμη μια μερα...

 

Έτσι έτσι dispute και άμεσα claim. Μη προλάβουν κάν να απαντήσουν οι κ***κινέζοι...:shifty:

Μέ κάτι τέτοιες πρακτικές όχι μόνο δεν θα λύνετε τα όποια προβλήματα έχετε αλλά στο τέλος θα καταφέρετε να καταργήσουν και την υπηρεσία του resolution για την ελλάδα.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά θα πάρει η μπάλα και όλους εμάς τους υπόλοιπους που δεν κάνουμε "κατάχρηση" της υπηρεσίας.

 

 

 

Εδώ να ρωτήσω όταν μας κάνουν refund για να μείνουν τα χρήματα στο balance του PayPal και να μην μεταφερθούν στην κάρτα ποια επιλογή ενεργοποιούμε;

 

Σε περίπτωση refund τα χρήματα επιστέφονται στην αρχική πηγή χρηματοδότησης, balance/κάρτα.

Με λίγα λόγια δεν υπάρχει δυνατότητα για κάτι τέτοιο.:(

Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε μου, σου λεει ο τυπος απο το merimobiles οτι μπορεις να παρεις ενα κινητο των 209$ στην τιμη των 125$ σωστα? οποτε χτυπα το.

Οτι είναι καλή προσφορά FIREBLADE είναι αλλά υπάρχουν πολλά "αλλά":

1) Το κινητό προοριζόταν για δώρο με μοναδικά κριτήρια κάμερα και οθόνη.

2) Το budget μου για δώρο ήταν 50 ευρώ και ήδη ξέφυγα 21 ευρώ παραπάνω.

3) ΔΕΝ υπάρχουν τα 50 έξτρα ευρώ που ζητάνε.

4) Στα 120 ευρώ, και με την λογική να βάλω κάτι παραπάνω, αν ήταν για μένα θα έπαιρνα Xiaomi Redmi Note-2 ή Meizu M1/M2 Note.

5) Φοβόμουνα από την αρχή το ΜΜ και τώρα δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη. Το να μου λένε μια ώρα πριν την παραγγελία οτι είναι σε στοκ και μετά την παραγγελία να με στέλνουν το παραπάνω email, αυτό και μόνο δείχνει κουτοπονηριά.

6) 32GB version ποιά εννοεί? Το C2 είχε με 1/4GB και 1/16GB, μετά πάμε στα ZP980 Ultimate και ZP980+

7) Πώς μπορώ να συνομιλώ με το merimobiles μέσα στο περιβάλλον του pp ή πώς γίνεται να φαίνεται όλη η συνομιλία μας στο pp για να έχω και αποδείξεις?

Thanks man...

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Δεν βλέπω να σου έχουν αρνηθεί την ακύρωση της παραγγελίας σου, εκτός κι αν δεν παρέθεσες την απάντησή τους.:confused:

Πάντως στην θέση σου δεν θα δεχόμουν την αντιπροσφορά καθώς υπάρχουν καλύτερες επιλογές σαυτά τα χρήματα (meizu m2).

Και κάτι ακόμα το να απειλείς με dispute εκ των προτέρων δεν είναι και ότι καλύτερο.

Δεν έκανα καμία κίνηση ακόμη, περιμένω να με απαντήσει το merimobiles και ταυτόχρονα ρωτάω τους φίλους του myphone μιας και πρώτη φορά μου τυγχαίνει κάτι τέτοιο και δεν γνωρίζω την διαδικασία. ;)

 

Πες τους ότι έχουν μια μέρα διορία να σου κανουν refund αλλιώς θα ανοίξεις dispute (το οποιο θα κανεις αμέσως escalate σε claim, για να μην ροκανίζουν επιπλεον τον χρόνο) στο πειπαλ.

Αν δεν στα δώσουν μετά από μια μερα, θα κανεις ακριβώς το παραπάνω. Καντο και αμέσως αν δεν θέλεις να φάς ακόμη μια μερα...

η' να αντιπροτεινει να του στειλουν χωρις επιπλεον κοστος τα 32gb γιατι οφειλαν να το ξεστοκαρουν απο το site αφου εξαντληθηκε...

Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας, θα περιμένω αύριο Σαββάτο, Κυριακή θα τους ξαναγράψω κι από Δευτέρα αν δεν με απαντήσουν,

θα δούμε τί θα κάνουμε.

Edited by LarryAn
Link to comment
Share on other sites

 

Έτσι έτσι dispute και άμεσα claim. Μη προλάβουν κάν να απαντήσουν οι κ***κινέζοι...:shifty:

Μέ κάτι τέτοιες πρακτικές όχι μόνο δεν θα λύνετε τα όποια προβλήματα έχετε αλλά στο τέλος θα καταφέρετε να καταργήσουν και την υπηρεσία του resolution για την ελλάδα.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά θα πάρει η μπάλα και όλους εμάς τους υπόλοιπους που δεν κάνουμε "κατάχρηση" της υπηρεσίας.

(

Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου. Ενταξει, να καταργησουν το resolution λιγο απιθανο, αλλα οπως λες τετοιες πρακτικες μας επηρεαζουν ολους και οταν καποιοι θα εχουν πραγματικα αναγκη την προστασια του paypal θα τους παιρνει το paypal στο ψιλο. Πρεπει να μην ξεχναμε οτι τα dispute και claim ειναι πολυτιμα και δεν πρεπει να το σπαταλαμε για ψιλου πηδημα. Οπως επισης δεν πρεπει να ξεχναμε οτι οι αγορες απο κινα θελουν υπομονη και πολλες φορες γερο στομαχι για να βγαλεις ακρη με τους κινεζους.

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση μου αφορά την περίπτωση που κάποιος έχει ζητήσει ήδη refund και αντί να το κάνουν, του αρχίζουν ιστορίες με αντιπροσφορές με + στο ποσό, ή πιστωτικά points ή δεν ξέρω 'γω τι άλλο, αυτή την εντύπωση μου άφησε το ποστ του χρήστη, ότι τους ειχε ζητησε ηδη refund και αυτοί αρχίσαν τα δικά τους.

Και επειδή τους κινέζους κάποιοι δεν θα τους μάθουμε τώρα και είναι μανούλες σε κάτι τέτοια και τα έχουμε φάει στη μάπα πολλάκις μέχρι που μάθαμε, όταν προκύπτουν τέτοιες περιπτώσεις και δεν σου επιστρέφουν τα χρήματα σου με το που θα το ζητήσεις και παίζουν παιχνίδια, καμία ανέχεια, όχι απλά αμέσως θα κάνω claim αλλά και χθες αν μπορούσα, γιατί το έχουμε ξαναδεί το έργο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...