soullis Δημ. November 26, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2014 Αν θυμαμαι καλα, θα σου ερθει μηνυμα/mail για την επιβεβαιωση ακυρωσης και τα χρηματα θα ''γυρισουν'' αυτοματα καποια στιγμη. Αν θες ρωτησε στο επισημο θεμα Αγορές από Aliexpress μου ηρθε μειλ απο aliexpress οτι δεχθηκε ο πωλητης εχει καμια 10ρια μερες κ απο κει και μετα τιποτε τεσπα θα ρωτησω εκει που με ειπες σ ευχαριστω πολυ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minotavros Δημ. November 26, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2014 παιδιά πήρα από To2C.com ένα κινητό τηλέφωνο Doogee DG800. Το παρέλαβα πριν 2 μέρες.Το τηλέφωνο ήρθε ελλατωματικό. Με το που το άνοιξα....από το πρώτο δευτερόλεπτο άρχισε να τρεμοπαίζει η οθόνη. Η κάμερα η πίσω δεν λειτουργεί και το τηλέφωνο δεν φορτίζει. Αυτοί στην σελίδα τους αναφέρουν............If you think you received a defective item , please send email to support@to2c.com through supply photos and videos showing the defect(s) of the product.if it been proved defective one , we will follow this rule below: * within 7 working days after you received the item Εγώ το έστειλα το mail με επισύναψη αρχείου το βιντεάκι που μου είπαν να τραβήξω για να δουν το πρόβλημα. Σημερα μου ξαναέστειλαν mail να ΞΑΝΑτραβήξω βίντεο,να φαίνετε το imei....κτλ. Παρέλαβα ένα ελλατωματικό προιόν ΕΞ ΑΡΧΗΣ απο το πρώτο δευτερόλεπτο.... Σήμερα έχουμε 26/11 και εγώ το παρέλαβα πριν 2 μέρες στις 24/11. Δεν θέλω να στείλω κανένα τηλέφωνο πίσω και να μου το φτιάξουν διότι μου έστειλαν ελλατωματικό.Ούτε πέρασε κάποιο διάστημα 5-6-8 μήνες για να μου βγάλει πρόβλημα μετά και να χρειαστεί να το στειλω. Μπορώ να ζητήσω τα χρήματά μου πίσω από το paypal ?......Να μην μπω σε καμιά διαδικασία επικοινωνίας με τον κινέζο ο οποίος προφανώς θα με κοροιδευει και θα περνούν οι μέρες άδικα. Ισχύει επιστροφή χρημάτων στο paypal για ελλατωματικό προιόν ?.....θα πρέπει να αποδείξω εγώ στο paypal με κάποιο τρόπο ότι το τηλέφωνο είναι ελλατωματικό ? Sorry για τις ερωτήσεις αλλά είναι κρίμα γιατί το τηλέφωνο δεν δούλεψε ούτε 1 λεπτό.Θέλω τα λεφτά μου πίσω.Οχι να μπω σε επικοινωνία και αντιπαράθεση με τον Κινέζο. Ρωτάω εδώ γιατί άλλος μου άνοιξε τα μάτια από εδώ , από το φόρουμ......(να ναι καλά το myphone για όλα-νέα,ενημερώσεις-διαγωνισμοί-rom-οδηγοί-πληροφορίες-----ΟΛΑ.)........διότι εγώ νόμιζα ότι το paypal σου επιστρέφει χρήματα ΜΟΝΟ αν δεν παραλάβεις το προιόν.....δεν γνώριζα ότι μπορεί να ισχύει και σε ελλατωματικό.............Ισχύει τελικά?....έχω ελπίδες ? Γιατι ποιο ειναι το προβλημα να το στειλεις πισω και να πάρεις τα λεφτα σου? Παράθεση No root->No problem Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bin Δημ. November 27, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2014 Μπορώ να ζητήσω τα χρήματά μου πίσω από το paypal ?......Να μην μπω σε καμιά διαδικασία επικοινωνίας με τον κινέζο ο οποίος προφανώς θα με κοροιδευει και θα περνούν οι μέρες άδικα. Ισχύει επιστροφή χρημάτων στο paypal για ελλατωματικό προιόν ?.....θα πρέπει να αποδείξω εγώ στο paypal με κάποιο τρόπο ότι το τηλέφωνο είναι ελλατωματικό ? [/b] Αν και είμαι άσχετος με την παραπάνω διαδικασία και νέος στο φόρουμ , όταν έκανα την πρώτη μου αγορά μέσω paypal μου έστειλαν ένα email το οποίο απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις σου. Διάβασε την διαδικασία ΕΔΩ,αλλά όπως θα δεις και το paypal συνιστά να μιλήσεις με τον πωλητή πρώτα.Υπόψιν είναι για 45 μέρες από την ημέρα που έκανες την αγορά. Αλλιώς κάνε search στο forum για "dispute" και διάβασε με τις ώρες. Μην αγχώνεσαι όμως είναι σοβαρό κατάστημα. Παράθεση :X Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pontokeras Δημ. November 27, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2014 Γιατι ποιο ειναι το προβλημα να το στειλεις πισω και να πάρεις τα λεφτα σου? το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ γνωρίζω την διαδικασία...... Αυτό ρωτάω....Αν υπάρχει κάποιος που του έχει τύχει όχι να μην έρθει το προιόν που περιμένει και να διεκδικήσει τα λεφτά του......αλλά να παραλάβει ελλατωματικό προιόν. το να λες: .....στείλτο πίσω να πάρεις τα λεφτά σου....είναι 7 λέξεις και ακούγετε πάρα πολύ απλό......οκ....το στέλνω πίσω....το παίρνει ο κινέζος και τέλος.Εννοώ δεν κάνει τίποτα-δεν στέλνει τίποτα-δεν λέει τίποτα.....απλά το παίρνει και εγώ περιμένω και φυσικά δεν παιρνω ποτε τίποτα......βλέπεις τι εύκολο είναι να το λες ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minotavros Δημ. November 27, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2014 (edited) \ 1)Δεν θέλω να στείλω κανένα τηλέφωνο πίσω και να μου το φτιάξουν διότι μου έστειλαν ελλατωματικό.Ούτε πέρασε κάποιο διάστημα 5-6-8 μήνες για να μου βγάλει πρόβλημα μετά και να χρειαστεί να το στειλω. 2)Μπορώ να ζητήσω τα χρήματά μου πίσω από το paypal ?......Να μην μπω σε καμιά διαδικασία επικοινωνίας με τον κινέζο ο οποίος προφανώς θα με κοροιδευει και θα περνούν οι μέρες άδικα. 3)Ισχύει επιστροφή χρημάτων στο paypal για ελλατωματικό προιόν ?.....θα πρέπει να αποδείξω εγώ στο paypal με κάποιο τρόπο ότι το τηλέφωνο είναι ελλατωματικό ? 1)Aυτό μηπώς ειναι λίγο παραλογο?Σιγουρα θα ζητήσουν το τηλεφωνο πίσω για να το πρωοθησουν με τη σειρά τους στο service 2)Αν δεν ήθελες να μπαινεις σε διαδικασίες να μιλάς με τον κινέζο τοτε κακώς ψωνισες από Κινα. Θα πρέπει τουλαζιστον να κανονισετε τα βασικά. Μην μαπινεις σε διαδικασίες άλλες που πιθανών θα σου προτεινει. 3) Αυτό ειναι αναλογα με την πολιτική του καταστήματος. Οταν αγοράζουμε απο ένα μαγαζί, αυτομάτως συμφωνούμε με τους όρους του. Πρεπει να πάρεις βιντεο με το προβλημα που έχει το τηλεφωνο και να το παραθεσεις στο paypal αν στο ζητήσει. Τα μαγαζιά συνήθως ζητάνε βιντεο που να φαινεται το προβλημα Edited November 27, 2014 by minotavros Παράθεση No root->No problem Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pontokeras Δημ. November 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2014 1)Aυτό μηπώς ειναι λίγο παραλογο?Σιγουρα θα ζητήσουν το τηλεφωνο πίσω για να το πρωοθησουν με τη σειρά τους στο service 2)Αν δεν ήθελες να μπαινεις σε διαδικασίες να μιλάς με τον κινέζο τοτε κακώς ψωνισες από Κινα. Θα πρέπει τουλαζιστον να κανονισετε τα βασικά. Μην μαπινεις σε διαδικασίες άλλες που πιθανών θα σου προτεινει. 3) Αυτό ειναι αναλογα με την πολιτική του καταστήματος. Οταν αγοράζουμε απο ένα μαγαζί, αυτομάτως συμφωνούμε με τους όρους του. Πρεπει να πάρεις βιντεο με το προβλημα που έχει το τηλεφωνο και να το παραθεσεις στο paypal αν στο ζητήσει. Τα μαγαζιά συνήθως ζητάνε βιντεο που να φαινεται το προβλημα Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις καταρχήν.....τώρα σχετικά με το παράλογο φίλε μου και τελείως φιλικά(κουβέντα κάνουμε)....... Αν εσύ έπαιρνες ένα τηλέφωνο ....και μόλις πατούσες το κουμπί για να ανοίξει ......η πρώτη εικόνα σου ήταν 1-να τρεμοπαίζει η οθόνη σε σημείο που σε ζαλίζει...... 2-να μην δουλεύει η κάμερα..... 3-να μην φορτίζει.......όλα αυτά από το πρώτο δευτερόλεπτο.......και βλέποντας στην σελίδα τους να μιλάνε για επιστροφή ποσού σε περίπτωση ελλατωματικού προιόντος τις πρώτες 7 μέρες.....τι θα έκανες ?......θα ήταν παράλογο να μην θέλεις να στο φτιάξουν αλλά να θέλεις τα λεφτά σου πίσω ? Εννοείτε ότι τράβηξα βίντεο και το έστειλα στον κινέζο...... Δεν ήξερα όμως αυτό που λες....ότι ίσως μου ζητήσουν το βίντεο από το paypal.......δεν έχω πρόβλημα.....τα έχω τα βίντεο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apVga Δημ. November 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2014 (edited) Pontokeras, φυσικά και έχει συμβεί σε πολλούς και φυσικά οφείλει να επιστραφεί το προϊόν. Αυτό είναι το παράλογο, να κάθεσαι και να ρωτάς αν πρέπει να επιστρέψεις το προϊόν. Φυσικά και πρέπει, όπως θα γινόταν κι αν το είχες πάρει από εδώ μαγαζί, για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Τώρα, ασε τι γράφει το μαγαζί του Κινέζου. Δεν θα κάνεις την επιστροφή με συννενόηση μόνο με αυτόν ώστε να κάθεσαι και ν' ανησυχείς ότι θα το στείλεις και δεν θα τον ξανακούσεις (οπως μπορεί κι ο Χ πωλητής ν'ανησυχεί ότι θα δώσει τα λεφτά πίσω και δεν θα του στείλει ο αγοραστής το προϊόν πίσω. Λαμόγια υπάρχουν κι από τις δύο πλευρές...) Ο λόγος που χρησιμοποιούμε paypal για αγορές εξ αποστάσεως είναι ακριβως επειδή έχει την διαδικασία dipsute για να μας προστατεύει από κάτι τέτοια. Η διαδικασία επιβλέπεται από το paypal το οποίο καθοδηγεί και τους δύο για το τι πρέπει να γίνει και στο τέλος αποφασίζει ποιος έχει δίκιο και τι θα ακολουθήσει. - Θα μπεις στον λογαριασμό σου στο paypal, θα μπεις στην συγκεκριμένη αγορά σου, και τέρμα κάτω από τις λεπτομέρειες της αγοράς, θα πατήσεις εκεί που σου λέει ότι αν υπάρχει θέμα μπαίνεις στο resolution center. - Θα επιλέξεις ότι θέλεις να ανοίξεις dispute (αφού είναι ντεφάκτο ότι θέλεις επιστροφή, ξέχνα την συμβουλή να μιλήσεις πρώτα με τον πωλητή, θα "μιλήσετε" μέσω του dispute, όπου όλα τα λεγόμενα σας θα καταγραφονται και θα κριθούν από τον διαιτητή=paypal). Θα διαβάζεις σε κάθε βήμα τις οδηγίες για το τι πρέπει να κάνεις στην συνέχεια. -θα επιλέξεις ότι επιθυμείς full refund και επιστροφή του προϊόντος. -Στην αιτιολογία θα δώσεις τους λόγους, ότι έχει τα χ-ψ προβλήματα, ότι έχεις τα χ-ψ (φωτο-βίντεο) διαθεσιμα αποδεικτικά αν ζητηθούν κι ότι δεν επιθυμείς καμία άλλη λύση πέρα από επιστροφή του προιόντος και ολική επιστροφή της πληρωμής σου. -Μετά από αυτά τα βασικά βήματα, θα φτάσεις στο "ΟΚ" και θα έχει ανοιχτεί το dispute case. Το paypal θα ενημερώσει τον πωλητή και θα είναι η σειρά του να απαντήσει στην απαίτηση σου. *Σε αυτό το σημείο υπάρχει η εξής επιλογή: ή περιμένεις να απαντήσει για να δεις τι θα πει, ή αναβαθμίζεις κατευθείαν το dispute σε Claim. Περίμενε 3ήμερο για το τυπικό. Μετά κάντο claim, αφού είναι δεδομένο το τι θέλεις και δεν δέχεσαι "παζάρια" στη λύση, δεν έχει νόημα να χάσεις χρόνο για να το κουβεντιάσετε σε επίπεδο απλού dipute κι όχι claim. Όταν ένα dispute προχωραει σε claim, μπαίνουν πλέον συγκεκριμένες ημερομηνίες μέσα στις οποίες πρέπει να απαντάει ο άλλος και δεν μπορεί να το καθυστερεί κατα βούληση. Πρόκειται για "δικαστήριο". Προετοιμάσου ότι ο πωλητής μπορεί να πει ότι ψέμα θέλει (κι οπότε πολύ σωστά φροντίζεις να έχεις φωτο και βίντεο πριν το στείλεις). Απαντάει μια ο ένας μια ο άλλος τα επιχειρηματα του. Ενδιάμεσα ζητάει το paypal Χ αποδεικτικά, τα παρέχεις, ακολουθείς οδηγίες και ημερομηνίες. Σε κάποια φάση θα αποφασίσει το paypal ποιον δικαιώνει και ποια είναι η απόφαση. -Αν σε δικαιώσει, σε κάποια από αυτά τα βήματα, το ενημερωτικό θα λέει " αποφασίσαμε υπέρ σας και πρέπει να στείλετε πίσω το προϊόν για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω". Θα σου δίνει την διεύθυνση που πρέπει να το στείλεις, ότι θα πρέπει να γίνει μέσα σε Χ μέρες και ότι αφου΄το στείλεις πρέπει να πας μέσα στο case και να συμπληρώσεις-να τους δώσεις το tracking number (εννοείται θα το στείλεις συστημένο για να έχεις τρακινγκ. Και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου, Κι όταν μπείτε σε διαδικασία επιστροφής, μην ξεχάσεις το βασικό: όταν πας να στείλεις το δέμα, θα το βγάλεις φωτογραφία ΑΦΟΥ η υπάλληλος των ελτα κολλήσει επάνω τα σχετικά του ταχυδρομείου, να φαίνονται στην φωτο ξεκάθαρα η *αναλυτική-πλήρης διευθυνση* για το που το στέλνεις. Η απόδειξη με το tracking που θα τους δώσεις δεν αρκεί από μόνη της για το paypal γιατί γράφει μόνο χώρα αποστολής... αν έχεις μόνο αυτή, κι ας βλέπουν από το tracking ότι έχει φτάσει στον προορισμό, δεν θα το λάβουν ως απόδειξη και θα κλείσουν το case κατά σου αν δεν επιβεβαιώσει ο πωλητής ότι το έλαβε. Kαι μετά περιμένετε όλοι να πάει. Κι αν όλα πάνε καλά, όταν επιβεβαιωθεί και αναγνωρίσει το paypal την επιστροφή, θα σου γίνει το refund. Η όλη φάση, 1-1,5 μήνας. Edited November 28, 2014 by apVga Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minotavros Δημ. November 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2014 Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις καταρχήν.....τώρα σχετικά με το παράλογο φίλε μου και τελείως φιλικά(κουβέντα κάνουμε)....... Αν εσύ έπαιρνες ένα τηλέφωνο ....και μόλις πατούσες το κουμπί για να ανοίξει ......η πρώτη εικόνα σου ήταν 1-να τρεμοπαίζει η οθόνη σε σημείο που σε ζαλίζει...... 2-να μην δουλεύει η κάμερα..... 3-να μην φορτίζει.......όλα αυτά από το πρώτο δευτερόλεπτο.......και βλέποντας στην σελίδα τους να μιλάνε για επιστροφή ποσού σε περίπτωση ελλατωματικού προιόντος τις πρώτες 7 μέρες.....τι θα έκανες ?......θα ήταν παράλογο να μην θέλεις να στο φτιάξουν αλλά να θέλεις τα λεφτά σου πίσω ? Εννοείτε ότι τράβηξα βίντεο και το έστειλα στον κινέζο...... Δεν ήξερα όμως αυτό που λες....ότι ίσως μου ζητήσουν το βίντεο από το paypal.......δεν έχω πρόβλημα.....τα έχω τα βίντεο. Eιπα μηπως ειναι παράλογο να θέλεις refund χωρις να θέλεις να στειλεις το τηλέφωνο πίσω όπως εγραψες. Γι'αυτο και μόνο. Φυσικά και ειναι λογικό να θέλεις να τα λεφτά σου πίσω Παράθεση No root->No problem Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
knkonnou Δημ. November 29, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2014 (edited) το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ γνωρίζω την διαδικασία...... Αυτό ρωτάω....Αν υπάρχει κάποιος που του έχει τύχει όχι να μην έρθει το προιόν που περιμένει και να διεκδικήσει τα λεφτά του......αλλά να παραλάβει ελλατωματικό προιόν. το να λες: .....στείλτο πίσω να πάρεις τα λεφτά σου....είναι 7 λέξεις και ακούγετε πάρα πολύ απλό......οκ....το στέλνω πίσω....το παίρνει ο κινέζος και τέλος.Εννοώ δεν κάνει τίποτα-δεν στέλνει τίποτα-δεν λέει τίποτα.....απλά το παίρνει και εγώ περιμένω και φυσικά δεν παιρνω ποτε τίποτα......βλέπεις τι εύκολο είναι να το λες ? καλημερα. ειχα αναλογη περιπτωση με ανεξαρτητο πωλητη απο ebay,μονο που η δικη μου καμερα δουλευε. συννενοηθηκα με τον πωλητη να του το στειλω πισω και να μου στειλει καινουριο.Δεχτηκε. πακεταρισα το κινητο ,πηγα στα ελτα,εβαλε η υπαλληλος το αυτοκολλητο με το tracking number διπλα στη διευθυνση του παραληπτη,τραβηξα 2 φωτογραφιες (σημαντικο,μην το ξεχασεις),και της ειπα να το στειλει σαν gift.(αυτα εγιναν 4-11-2014). του εστειλα το tracking number και μετα μου εστειλε κι αυτος τtracking number του καινουριου κινητου το οποιο ηταν ψευτικο.μολις ανοιξα dispute στο paypal ( για να ειμαι καλυμμενος,οπως μου ειπαν τα παιδια στο φορουμ),μου εστειλε αλλο λεγοντας πως εγινε λαθος και να κλεισω το dispute.μην τους εμπιστευεσαι. Μετα εκανα το dispute σε claim. το κινητο εχει φτασει Κινα στις 16-11-2014 αλλα ο κινεζος μεχρι σημερα,παρα τα μηνυματα και που δεν γνωριζω το λογο, δεν εχει παει να το παραλαβει (RE062453774GR). το paypal χτες μου ζητησε να επισυναψω τα αποδεικτικα στοιχεια της επιστροφης του κινητου. περιμενω. δεν ξερω αν σε βοηθησα.ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ Edited November 30, 2014 by knkonnou Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pontokeras Δημ. November 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2014 (edited) Pontokeras, φυσικά και έχει συμβεί σε πολλούς και φυσικά οφείλει να επιστραφεί το προϊόν. Αυτό είναι το παράλογο, να κάθεσαι και να ρωτάς αν πρέπει να επιστρέψεις το προϊόν. Φυσικά και πρέπει, όπως θα γινόταν κι αν το είχες πάρει από εδώ μαγαζί, για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Eιπα μηπως ειναι παράλογο να θέλεις refund χωρις να θέλεις να στειλεις το τηλέφωνο πίσω όπως εγραψες. Γι'αυτο και μόνο. Φυσικά και ειναι λογικό να θέλεις να τα λεφτά σου πίσω Παιδιά ....μάλλον εγώ δεν το έγραψα σωστά και το παρεξηγήσατε.......εννοείτε ότι θα στείλω το τηλέφωνο πίσω....αν είναι δυνατόν !!!!δεν εννοούσα να μου επιστρέψει τα χρήματα και εγώ να κρατήσω το τηλέφωνο !!!!!....... Δεν θέλω να στείλω κανένα τηλέφωνο πίσω και να μου το φτιάξουν διότι μου έστειλαν ελλατωματικό.Ούτε πέρασε κάποιο διάστημα 5-6-8 μήνες για να μου βγάλει πρόβλημα μετά και να χρειαστεί να το στειλω.[/b] Στο σημείο που γράφω .....δεν θέλω να στείλω κανένα τηλέφωνο πίσω διότι μου έστειλαν ελλατωματικό.....(άρα σωστά καταλάβατε-εγώ το διατύπωσα λάθος)......εννοώ ότι δεν θέλω να στείλω κανένα τηλέφωνο πίσω-να μου το φτιάξει-και να μου ξαναστείλει το ίδιο επισκευασμένο........εγώ φυσικά και θα στείλω το τηλέφωνο πίσω αλλά να μου στείλει καινούργιο.όχι το ίδιο-επισκευασμένο......αυτό ήθελα να πω..... Αρα μαντάρα τα έκανα και στο paypal.....θα λένε "τι είναι αυτός ο μακάκας που μας λέει θέλω τα λεφτά μου πίσω αλλά δεν στέλνω τηλέφωνο".......και εγώ περιμένω να δικαιωθώ.....χαχα Ανοιξα dispute στο paypal.....εγραψα το τι θελω.....από κάτω ο κινέζος λέει ......"dear,I am sorry for this trouble.please send back to us,please make sure the problem is not human damage,we will refund to you.Thank you very much.".......και στο καπάκι απαντάει στο στο paypal και στο Resolution center..............蔡 清云 denied request for a $117.98 USD refund.....δηλαδή απορρίπτει την αίτηση μου για επιστροφή ποσού......εκεί με μπέρδεψε.....από την μία μου λέει στείλτο και θα σου επιστρέψω το ποσό.....και μετά λέει απορρίπτω την αίτηση του για επιστροφή ποσού......ε....εντάξει ....ήταν τόσο δύσκολο να λέει για την επιστροφή ποσού..... απορρίπτετε ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΡΩΤΑ επιστραφεί το προιόν.......και μετά επιστρέφω το ποσό.....δηλαδή ο κινέζος προφανώς το απέρριψε διότι κατάλαβε ότι εγώ θέλω ΠΡΩΤΑ να μου επιστρέψει αυτός το ποσό και ΜΕΤΑ εγω να του στείλω το τηλέφωνο........αυτή την εξήγηση μπορώ να δώσω μόνο...έτσι το καταλαβαίνω εγώ. Εγώ πάλι μόλις είδα στο Resolution center ότι απορρίφθηκε το αίτημα μου για επιστροφή ποσού το πήρα αλλιώς - οτι δεν θέλει να μου επιστρεψει τα χρήματα και θέλει να το στείλω-να το φτιάξει - και να μου το επιστρέψει επισκευασμένο......Οπότε και εγώ μετά από αυτό από dispute το έκανα claim.....και τώρα περιμένω......αλλά έτσι όπως τα έκανα δεν ξέρω τι θα μ απαντήσει το paypal.... Edited November 30, 2014 by pontokeras Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mossikukulas Δημ. November 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2014 γεια σας παιδια εχω διαβασει για το πως το paypal κανει την δικη του currency conversion και καταληγεις να πληρωνεις περισσοτερα αυτο ισχυει αν πληρωσεις κατευθειαν απο τον λογαριασμο σου μεσω paypal η ισχυει και αν εχεις paypal balance? δηλαδη συμφερει να τα μεταφερω στον λογαριασμο μου τα λεφτα του paypal balance και μετα να παραγγειλω? επισης ειχα βρει καποιες οδηγιες για το seller central οπου αλλαζεις τα currency preferences? εχουν αλλαξει βεβαια ολο το GUI πλεον και αν και εψαξα δεν το βρηκα τωρα εχει επιλογες Summary Activity Send and Request Wallet Shopping δεν δοκιμασα να αγορασω κατι, οποτε αν γινεται καθοδον δεν το ξερω.. αν μπορει καποιος να βοηθησει θα εκτιμηθει αφανταστα ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 (edited) To do this, go to https://www.paypal.com/uk/cgi-bin/webscr?cmd=_profile-merchant-pull-funding&buyer_hub and click 'Conversion Options' next to your funding source. On the next page, change the selected option to 'Bill me in the currency listed on the seller's invoice' - don't worry about Paypal's scaremongering text about this, your bank/credit card likely handles this at market rates and doesn't add a further few percent for profit. Then just make your purchases knowing you'll be getting billed the exact market rate and not lining Paypal's pockets. Do make sure to check your bank's rate if any above the daily date. Edited December 1, 2014 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apVga Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 ^ Φαντάζομαι αυτή η αλλαγή ρύθμισης δεν παίζει κανένα ρόλο όταν πληρώνεις με ποσό ήδη διαθέσιμο μέσα στο balance, σωστά; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
neo24gr Δημ. December 5, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2014 ισως να εχει ερωτηθει ξανα,αλλα μηπως γνωριζεται πως μπορουμε να ακυρωσουμε την αυτοματη αποστολη χρηματων απο το paypal balance στον λογαριασμο που εχουμε-ειχαμε δηλωσει? λογω αναχωρησει εξωτερικου θα κλεισω τον λογαριασμο μου ελλαδα και θελω οποιες πληρωμες paypal να μενουν στο balance. Παράθεση http://img651.imageshack.us/img651/9279/bfreeavatar21024x768102.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
despina_83 Δημ. December 5, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2014 Θέλω και εγώ να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το paypal balance. Έχω κάποια χρήματα στο balance και έχω δηλώσει και την πιστωτική μου για να κάνω πληρωμές. Ψάχνω έναν τρόπο στις επόμενες αγορές μου να πληρώσω μέσω balance και όχι μέσω πιστωτικής, αλλά δεν έχω βρει άκρη. Όταν πάω να πληρώσω κάτι, η μόνη διαθέσιμη επιλογή είναι να πληρώσω μέσω πιστωτικής. Πουθενά δεν έχω βρει εντολή να τραβάει τα λεφτά μέσω του balance. Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω; Παράθεση Βοηθήματα, σημειώσεις, εκπαιδευτικά νέα, όλα συγκεντρωμένα σε ένα site! www.sofikoukouvagia.gr Για να μη σας φαίνονται πια...κινέζικα!!! http://www.e-chinese.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
neo24gr Δημ. December 5, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2014 Θέλω και εγώ να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το paypal balance. Έχω κάποια χρήματα στο balance και έχω δηλώσει και την πιστωτική μου για να κάνω πληρωμές. Ψάχνω έναν τρόπο στις επόμενες αγορές μου να πληρώσω μέσω balance και όχι μέσω πιστωτικής, αλλά δεν έχω βρει άκρη. Όταν πάω να πληρώσω κάτι, η μόνη διαθέσιμη επιλογή είναι να πληρώσω μέσω πιστωτικής. Πουθενά δεν έχω βρει εντολή να τραβάει τα λεφτά μέσω του balance. Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω; δεν υπαρχει επιλογη γιαυτο. το κανει αυτοματα. αν δηλαδη εχεις 30 ευρω στο balance και 100 ευρω στον λογαριασμο σου και θελεις να κανεις μια πληρωμη αξιας 40 ευρω,πρωτα θα τραβηξει τα 30 απο το balance και τα υπολοιπα απο τον λογαριασμο σου. αν κανω λαθος ας με διορθωσουν τα παιδια. Παράθεση http://img651.imageshack.us/img651/9279/bfreeavatar21024x768102.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
despina_83 Δημ. December 5, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2014 δεν υπαρχει επιλογη γιαυτο. το κανει αυτοματα. αν δηλαδη εχεις 30 ευρω στο balance και 100 ευρω στον λογαριασμο σου και θελεις να κανεις μια πληρωμη αξιας 40 ευρω,πρωτα θα τραβηξει τα 30 απο το balance και τα υπολοιπα απο τον λογαριασμο σου. αν κανω λαθος ας με διορθωσουν τα παιδια. Έκανα χτες μια αγορά αλλά δεν τράβηξε καθόλου απ' το balance. Μήπως φταίει το ότι το balance είναι σε ευρώ ενώ η αγορά που έκανα ήταν σε δολάρια; Παράθεση Βοηθήματα, σημειώσεις, εκπαιδευτικά νέα, όλα συγκεντρωμένα σε ένα site! www.sofikoukouvagia.gr Για να μη σας φαίνονται πια...κινέζικα!!! http://www.e-chinese.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
neo24gr Δημ. December 5, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2014 Έκανα χτες μια αγορά αλλά δεν τράβηξε καθόλου απ' το balance. Μήπως φταίει το ότι το balance είναι σε ευρώ ενώ η αγορά που έκανα ήταν σε δολάρια; οχι κατι αλλο ειναι. επρεπε να τραβηξει και απο εκει. κατι γινεται την ωρα που πληρωνεις. δηλαδη,εκει που σου βγαζει το τελικο ποσο πληρωμης στο paypal κατω κατω πρεπει να αναγραφει κατι σχετικο.θα το κοιταξω να δω πως γινεται σε μενα. Παράθεση http://img651.imageshack.us/img651/9279/bfreeavatar21024x768102.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. December 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2014 πάντα τραβάει από το νόμισμα που αγόρασες... οπότε σωστά έκανε... Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CallM Δημ. December 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2014 Παιδιά αν γνωρίζει κάποιος ας με διαφωτίσει. Έχω PayPal συνδεδεμένη με πιστωτική κάρτα σε Ευρώ. Μπορώ να τη συνδέσω με τραπεζικό λογαριασμό αντί καρτας ? Πως το έχετε κάνει κάποιοι εδώ και έχετε Balance σε δολλάρια ? Μπορώ να έχω PayPal σε Ευρώ και σε δολλάρια ή άλλο νόμισμα ? Ευχαριστώ ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. December 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2014 (edited) Μπορείς να έχεις σε πολλά νομίσματα λογαριασμό Εγώ έχω USD , CAD , EUR , ILS , και GBP Αλλά αυτά έχουν αξία όταν πληρώνεσαι σε αυτά τα νομίσματα. Αν Απλά αγοράζεις σου είναι άχρηστα. Με τραπεζικό λογαριασμό δεν συνδέεται ακόμα ( παρά μόνο μπορείς να κατεβάζεςι χρήματα στον λογαριασμό σου Πάτα currency converter και μετά ADD Currency Edited December 7, 2014 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
despina_83 Δημ. December 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2014 πάντα τραβάει από το νόμισμα που αγόρασες... οπότε σωστά έκανε... Όντως, τελικά γύρισα το balance σε δολάρια και έκανα μια αγορά σε δολάρια. Πρώτα τράβηξε απ' το balance και μετά το υπόλοιπο το τράβηξε απ΄την κάρτα. Ευχαριστώ για τη βοήθεια. :) Παράθεση Βοηθήματα, σημειώσεις, εκπαιδευτικά νέα, όλα συγκεντρωμένα σε ένα site! www.sofikoukouvagia.gr Για να μη σας φαίνονται πια...κινέζικα!!! http://www.e-chinese.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CallM Δημ. December 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2014 (edited) Μπορείς να έχεις σε πολλά νομίσματα λογαριασμό Εγώ έχω USD , CAD , EUR , ILS , και GBP Αλλά αυτά έχουν αξία όταν πληρώνεσαι σε αυτά τα νομίσματα. Αν Απλά αγοράζεις σου είναι άχρηστα. Με τραπεζικό λογαριασμό δεν συνδέεται ακόμα ( παρά μόνο μπορείς να κατεβάζεςι χρήματα στον λογαριασμό σου Πάτα currency converter και μετά ADD Currency Φαντάζομαι εννοείς κάθε νόμισμα και διαφορετικός λογαριασμός PayPal ? Πως ανοίγω 2ο και 3ο λογαριασμό PayPal ? Πως μπορώ να κατεβάζω χρήματα σε λογαριασμό ? Αν έχω PayPal σε USD και λογαριασμό σε Ελληνική τράπεζα σε USD θα κατεβάζω χωρίς κόστος μετατροπής ? Μπορώ και να ανεβάζω ? Ευχαριστώ ! Edited December 7, 2014 by CallM Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. December 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2014 Όσα νομίσματα θες σε ένα λογαριασμο Οδηγίες έδωσα : πατάς currency converter και μετά add currency Το PayPal σε ελληνική τράπεζα στέλνει μόνο Ευρώ Ανεβάζεις με έμβασμα πατώντας top up Κατεβάζεις πατώντας withdraw Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
villasg Δημ. December 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2014 Καλημερα . Μια ερωτηση γιατι δεν κατεχω . Εχω κανει μια παραγγελια στην οποια το καταστημα δεν εχει στοκ και δεν ξερει ποτε θα εχει . Ζητησα ακυρωση αλλα μετα απο 2 ημερες δεν εχει κανει τιποτα και ειναι ακομα "processing" και δεν εχει κανει ακυρωση - refund ωστε να μπορεσω να παρω απο αλλου . Στο dispute του paypal εχει 2 επιλογες Item dispute: I did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described. Unauthorized transaction: I did not authorize a recent transaction. Ποια να επιλεξω για να κανω την δουεια μου ? Παράθεση Οδηγός για αγορές από Aliexpress Xiaomi Mi Max 2 , Xiaomi redmi note 4 pro , Xiaomi redmi note 5 , Teclast T98 4G MT8735P , Xiaomi Mibox S , Mecool M8s Pro , Roku express Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.