Jump to content

[Επίσημο] Nokia 6720 Classic


Itchrist86
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

@akis77 οπλίσου με υπομονή. Μακάρι να βγω λάθος αλλά έχεις κανένα μήνα μέλλον μπροστά σου. Στάνταρ το πρώτο που κάνουν είναι αναβάθμιση και μετά αν δεν στρώσει και το ξαναπας, τότε το κοιτούν περισσότερο.

 

Εγώ χτες ξαναπήρα το δικό μου, με (ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ) αλλαγμένη πλακέτα!! Σύνολο 1 μήνα το είχα εγώ και 1 μήνα ήταν στο service! Δίκαια πράγματα!!:lol:

Τελος πάντων, από χτες το μεσημέρι και μέχρις στιγμής όλα πάνε άριστα. Τόσο καλά που αρχίζω να ανησυχώ:worry:

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 276
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ωραία αρχή κάναμε μου φαινεται..

 

Άντε βρε, καλή αρχή... :lol:

Γνώμη μου, να μην τους το πας ακόμα... Ξαναπέρνα μόνος μία το τελευταίο firmware, και βλέπεις σε κάνα-δυο μέρες, μπας και στρώσει...

 

εμ.. ελεγαν όλοι ΟΧΙ nokia.. πάρε κάτι άλλο..

 

Δε νομίζω όμως ότι είναι γενικά θέμα Nokia... Για πολλά χρόνια με Nokia, μη πω τώρα όλα τα τηλέφωνα είναι αρκετά, και δεν είχα κανένα πρόβλημα.. Μ' αυτό εδώ όμως, δε ξέρω.. κι εγώ έχω ξενερώσει πάντως.. Τόσο που σκέφτομαι να το δώσω και να πάρω άλλο... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω όμως ότι είναι γενικά θέμα Nokia... Για πολλά χρόνια με Nokia, μη πω τώρα όλα τα τηλέφωνα είναι αρκετά, και δεν είχα κανένα πρόβλημα.. Μ' αυτό εδώ όμως, δε ξέρω.. κι εγώ έχω ξενερώσει πάντως.. Τόσο που σκέφτομαι να το δώσω και να πάρω άλλο... :cool:

 

 

 

Συμφωνώ απόλυτα. Στα ίδια χάλια είναι όλοι. Ειναι απλά να μην πέσεις στην περίπτωση.

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

4 μέρες και δουλεύει τέλεια!! Λέτε να αρχίσω να το πιστεύω ότι το φτιάξανε?:lol:

 

Του δίνω μια εβδομάδα περιθόριο. Για να δούμε, για να δούμε. Πάντως έχω και εγώ ξενερώσει από το όλο θέμα και αν μου την κάνει πάλι, πάει για σουτάρισμα. Άρχισα να ζαχαρώνω το Ε72.;)

 

Για να δούμε.

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Άντε βρε, καλή αρχή... :lol:

Γνώμη μου, να μην τους το πας ακόμα... Ξαναπέρνα μόνος μία το τελευταίο firmware, και βλέπεις σε κάνα-δυο μέρες, μπας και στρώσει...

 

 

 

Δε νομίζω όμως ότι είναι γενικά θέμα Nokia... Για πολλά χρόνια με Nokia, μη πω τώρα όλα τα τηλέφωνα είναι αρκετά, και δεν είχα κανένα πρόβλημα.. Μ' αυτό εδώ όμως, δε ξέρω.. κι εγώ έχω ξενερώσει πάντως.. Τόσο που σκέφτομαι να το δώσω και να πάρω άλλο... :cool:

 

UPDATE...

απο Πέμπτη 4 Μαρτίου απόγευμα που αγοράστηκε η συσκευή και αφου σε 2 ώρες παρέδωσε πνεύμα.... Παρασκευή 5 μαρτίου επιστράφηκε στο κατάστημα αγοράς (e-click.gr)

 

Ηταν ο τεχνικός τους εκει.. και αφου περίμενα καμιά ώρα να κάνει τα "τέστ" που μου ειπε (απο μόνος μου δοκίμασα hard reset και firmware update αν και ειχε το τελευταίο firmware ήδη μέσα).. μου ανακοίνωσε οτι του βγάζει πρόβλημα στο τέστ του Πληκτρολογίου..

 

Αν ειναι (μου ειπε) πρόβλημα του πληκτρολογίου θα αντικατασταθεί το πληκτρολόγιο.. αν το πρόβλημα ειναι απο την μεριά της πλακέτας θα αντικατασταθεί η πλακέτα...

Δευτέρα (8 Μαρτίου) θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.. Ok? Οκ λέω και εγώ..

 

Δέν ξέρω αν εννοούσε την Μεγάλη Δευτέρα του Πάσχα.. αλλα το άφησα να δώ πόσο μπορεί να τραβήξει..

Τετάρτη 10 Μαρτίου παίρνω τήλ στο e-click.gr για να πληροφορηθώ τελικά πως ο τεχνικός ειναι άρρωστος και δεν ξέρουν περισσότερα... και ότι θα προσπαθήσουν να τον βρουν και θα με ενημερώσουν..

Οκ λέω.. συμβαίνουν αυτά.. και εξακολουθώ να κάνω υπομονή...

 

Φυσικά και δεν με πήρε κανεις τηλ να με ενημερώσει τελικά αν θα πάρω ποτέ εγω κινητό στα χέρια μου...

 

Παίρνω σήμερα τήλ ξανά πρίν απο λίγο.. Τρίτη 16 Μαρτίου

"ναι γειά σας.. μπλα μπλα μπλα Nokia 6720 clasic με πρόβλημα μπλα μπλα μπλα..."

Ναι.. αλλα ο τεχνικός μας ειναι άρρωστος... :lol:

 

Και χωρίς να θέλω να χλευάσω την κατάσταση υγείας κάποιου.. έχω όλη την καλή διάθεση να πιστέψω οτι όντως ο τεχνικός τους ειναι άρρωστος..

 

αλλα δέν μπορώ να παραβλέψω ότι και εγώ έχω πληρώσει κάτι το οποίο σε 2 ώρες σταμάτησε να λειτουργεί και εδώ και 2 εβδομάδες δέν εχω την συσκευή μου.

 

Και ρωτώ.

Εχω δικαίωμα να επιστρέψω όλα τα παρελκόμενα (μου εχουν κρατήσει μόνο την συσκευή. μπαταρία καρτα μνήμης κτλ κτλ τα εχω εγω) και να ζητήσω καινούργια συσκευή??

Γιατι η υπομονή εχει και τα όρια τις.. και δεν διανοούμαι να έχω πληρώσει για κάτι το οποίο δέν τό εχω και όχι μόνο αυτό... αλλα θα το παραλάβω και "επισκευασμένο".. :mad:

"Ολυμπιακός τε και αιγάλεω αεί νικάν, έτεροι δε γαμησθώσιν" :D

Μητροπουλέων ο Παράγκιος 330 BC

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
UPDATE...

απο Πέμπτη 4 Μαρτίου απόγευμα που αγοράστηκε η συσκευή και αφου σε 2 ώρες παρέδωσε πνεύμα.... Παρασκευή 5 μαρτίου επιστράφηκε στο κατάστημα αγοράς (e-click.gr)

 

Ηταν ο τεχνικός τους εκει.. και αφου περίμενα καμιά ώρα να κάνει τα "τέστ" που μου ειπε (απο μόνος μου δοκίμασα hard reset και firmware update αν και ειχε το τελευταίο firmware ήδη μέσα).. μου ανακοίνωσε οτι του βγάζει πρόβλημα στο τέστ του Πληκτρολογίου..

 

Αν ειναι (μου ειπε) πρόβλημα του πληκτρολογίου θα αντικατασταθεί το πληκτρολόγιο.. αν το πρόβλημα ειναι απο την μεριά της πλακέτας θα αντικατασταθεί η πλακέτα...

Δευτέρα (8 Μαρτίου) θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.. Ok? Οκ λέω και εγώ..

 

Δέν ξέρω αν εννοούσε την Μεγάλη Δευτέρα του Πάσχα.. αλλα το άφησα να δώ πόσο μπορεί να τραβήξει..

Τετάρτη 10 Μαρτίου παίρνω τήλ στο e-click.gr για να πληροφορηθώ τελικά πως ο τεχνικός ειναι άρρωστος και δεν ξέρουν περισσότερα... και ότι θα προσπαθήσουν να τον βρουν και θα με ενημερώσουν..

Οκ λέω.. συμβαίνουν αυτά.. και εξακολουθώ να κάνω υπομονή...

 

Φυσικά και δεν με πήρε κανεις τηλ να με ενημερώσει τελικά αν θα πάρω ποτέ εγω κινητό στα χέρια μου...

 

Παίρνω σήμερα τήλ ξανά πρίν απο λίγο.. Τρίτη 16 Μαρτίου

"ναι γειά σας.. μπλα μπλα μπλα Nokia 6720 clasic με πρόβλημα μπλα μπλα μπλα..."

Ναι.. αλλα ο τεχνικός μας ειναι άρρωστος... :lol:

 

Και χωρίς να θέλω να χλευάσω την κατάσταση υγείας κάποιου.. έχω όλη την καλή διάθεση να πιστέψω οτι όντως ο τεχνικός τους ειναι άρρωστος..

 

αλλα δέν μπορώ να παραβλέψω ότι και εγώ έχω πληρώσει κάτι το οποίο σε 2 ώρες σταμάτησε να λειτουργεί και εδώ και 2 εβδομάδες δέν εχω την συσκευή μου.

 

Και ρωτώ.

Εχω δικαίωμα να επιστρέψω όλα τα παρελκόμενα (μου εχουν κρατήσει μόνο την συσκευή. μπαταρία καρτα μνήμης κτλ κτλ τα εχω εγω) και να ζητήσω καινούργια συσκευή??

Γιατι η υπομονή εχει και τα όρια τις.. και δεν διανοούμαι να έχω πληρώσει για κάτι το οποίο δέν τό εχω και όχι μόνο αυτό... αλλα θα το παραλάβω και "επισκευασμένο".. :mad:

 

 

 

Κανονικά έπρεπε να το περάσουν σαν DOA και να στο αντικαταστήσουν με καινούργιο ΑΜΕΣΩΣ. :mad:

Μιλάμε για 2 ώρες!!!! Εγώ ταλαιπωρήθηκα αλλά το δικό μου τα έπαιξε μετά από κανένα μήνα, όχι μέσα σε δύο ώρες!!!!:blink:

Παρεπιπτόντως, αν τελικά δεν έχει πρόβλημα το hardware, είναι πολύ σταθερό τηλέφωνο. Απο τότε που μου επιστράφηκε είναι πραγματικά ΑΨΟΓΟ. Δεν έχει κάνει κιχ. Ούτε κόλλημα, ούτε restart, τίποτα! :cool:

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

πΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΑΜΑ ΞΕΡΕΤΕ.ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΟΧΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΕ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΤΟ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΣΤΟ INTERNET ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΜS.ΕΚΑΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚOΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ WIND ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑ ΜΑΓΑΖΙ ΤΗΣ WIND TO KYTAΞΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ Η ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ SIM.BAZEI MIA ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΤΑ SIM ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ WIND KAI META ΑΠΟ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΛΥΣΑΝΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΝΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΛΠ.ΔΟΚΙΜΑΖΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΖΙΦΟΣ.ΒΑΖΩ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ SIM ΣΕ ΑΛΛΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΕ ΕΝΑ SE ΜΠΗΚΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΗΛ. COSMOTE ΣΤΟ ΝΟΚΙΑ 6720 ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΟ ΤΗΛ.ΠΑΙΔΙΑ ΑΜΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ WIND ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΝΑ ΤΟ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ!

 

--- Από Ομάδα Διαχείρισης ---

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες,

διότι είναι σαν να φωνάζεις, αλλά απαγορεύονται και από τους Ο.Π.Χ.

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Αρχικά, καλώς μας ήρθες! Στο θέμα μας τώρα.....

 

Ξανα πίσω στο μαγαζί με το κινητό και την SIM ανα χείρας. ;)

Μήπως είναι πολύ παλιά η SIM σου? Ζήτησε να στην αλλάξουν!

Το κινητό, εφόσον δεν έχει hardware problem, είναι αστέρι! Σταθερό, ταχύτατο, σταθερή και καθαρή λύψη, με πολύ καλό ήχο (mp3) και πάρα πολύ καλή φωτογραφική μηχανή.

 

Θα σε παρακαλούσα όμως και εγώ, να μην γράφεις με κεφαλαία. Στην γλώσσα των forum είναι σαν να μας φωνάζεις για όλα αυτά που λες.:protest:

Όταν θέλεις να τονήσεις κάτι χρησιμοποίησε τα bold ή κάποιο άλλο χρώμα γραφής.;)

Edited by fanatikos

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου.Θα ξαναπαω στο καταστημα για να δω τελικα μηπωs φταιει τελικα η καρτα sim αν και την εχω μονο 3 χρονια περιπου αυτην την καρτα και με την συγκεκριμενη καρτα σε μια αλλη συσκευη SE ολεs οι υπηρεσιεs ειναι ενταξει.Συγνωμη απο ολουs για τα κεφαλαια στο προηγουμενο μου μυνημα.Ευχομαι καλο πασχα σε ολουs!
Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι απλή SIM και όχι USIM? Μερικά τηλέφωνα έχουν πρόβλημα με τις απλές SIM στις οποίες ο πάροχος έχει ενεργοποιήσει τις 3G υπηρεσίες. Βλέπουν ασυμβατότητα υπηρεσιών και δεν δουλεύουν σωστά. Άλλαξέ την με μια κανονική USIM. Το κόστος είναι μηδαμινό!

 

 

Με την τελευταία αναβάθμιση μπήκαν τα animation στα menu και τα κολπάκια με τον φωτισμό του τηλεφώνου. Ολα ωραία και καλά, συμπαθητικά είναι, αλλά έχουν κάνει το τηλέφωνο πιο αργό και από την καθηστέρηση. Για έναν καινούργιο χρήστη ίσως όχι, αλλά για έναν παλιό που ξέρει πως πάει το τηλέφωνο, η κατάσταση είναι παραπάνω από χάλια.

Ευτυχώς υπάρχει η δυνατότητα να απενεργοποιηθούν όλα αυτά τα κορδελάκια που ουσιαστικά δεν προσφέρουν τίποτα άλλο ακτός από καθηστέρηση στην λειτουργία του τηλεφώνου. Όσοι λοιπόν θέλουν να τα απενεργοποιήσουν όλα αυτά δεν έχουν παρά να πάνε:

Menu, Ρυθμίσεις, Θέματα, Γενικά, Επιλογές, Εφέ θέματος, Απενεργοποιημένα.

 

Και το τηλέφωνο γίνεται ξανά το γνωστό μας ταχύτατο 6720.

Edited by Itchrist86

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

αυτά νομίζω τα είχει ήδη απο την προηγούμενη έκδοση γιατί τα είχα πειράξει και εγώ...

αναβάθμιση δεν έχω κάνει στο κινητό...αξίζει;;

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει καινούριο firmware. Το τελευταίο είναι το ήδη γνωστό 13.009.

 

http://img18.imageshack.us/img18/3626/capture096m.jpg

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Εμένα το τηλέφωνο μου δίνει:

 

Έκδοση λογισμικού: 031.022

Ημερομηνία έκδοσης λογισμικού: 06-Απρ-2010

Προσαρμοσμένη έκδοση: 031.022C12.01

Ημερομηνία προσαρμοσμένης έκδοσης: 06-Απρ-2010

Τύπος:RM-424

 

την αναβάθμιση την έκανα με FOTA 5/5/2010

 

Το 013.009 νομίζω ότι είναι παλιό. Αυτή την εντύπωση έχω δηλαδή.:worry:

 

ΥΓ. Μου έχει αλλάξει και αρκετά πράγματα μέσα στο μενού. Μετακινήθηκαν εικονίδια και κάποια άλλαξαν λειτουργία (το τι κάνουν δηλαδή).

ΥΓ2. Την αναβάθμιση την έκανα αφού έλαβα SMS (!!!!) από την NOKIA ότι υπάρχει διαθέσημο καινούργιο firmware για την συσκευή μου (!!!!!!!). Αρχικά μου άρεσε όλη η λειτουργία με τα διάφορα scroll της οθονης και τα παιχνίδια με τον φωτισμό, αλλά το καθηστερούσαν πολύ! Και με είχε συνηθήσει αλλιώς το τηλέφωνο. :p

Edited by fanatikos

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Προς όλους

 

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη αυτού του forum, που κάνετε αληθινά καλή δουλειά και μάλιστα σε χρόνο άμεσο.

Είμαι καινούριος στο site (μόλις έκανα την εγγραφή) όπως είμαι και καινούριος κάτοχος του ΝΟΚΙΑ 6720. Οί λόγοι που σας αποστέλλω αυτό το μήνυμα είναι για να με πληροφορήσετε:

 

α) αν κρίνετε αναγκαίο το να προβώ σε διαδικασία ανανέωσης της version του λογισμικού της συσκευής μου (που απ' ό,τι αναγράφεται στην οθόνη ισχύουν τα εξής: Εκδοση λογισμικού: 012.008, Ημερομηνία έκδοσης λογισμικού: 22-Jun-2009). Συγκεκριμένα, αξίζει τον κόπο να γίνει η ανανέωση ή όχι;

Παρατηρώ ότι ο fanatikos δεν είναι και τόσο σίγουρος για την αξία του να κάνει κανείς κάτι τέτοιο (αν ισχύει κάποια αντίρρηση, γιατί οχι?) και

β) πόση ώρα θα πρέπει να φορτίσω την μπαταρία της συσκευής την πρώτη φορά? Εχω ακούσει διάφορα πάνω στο θέμα, και μάλιστα οι απόψεις διαφέρουν (εκτός απο άνθρωπο σε άνθρωπο) ανάλογα και με την κατασκευάστρια εταιρεία. Πληροφοριακά να σας πω ότι είμαι στη φάση που "ξοδεύω" το απόθεμα της ενέργειας της μπαταρίας από την εργοστασιακή φόρτιση.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς όρισες :)

 

Αναγκαία η αναβάθμιση δεν είναι, εφόσων το τηλέφωνο δουλεύει χωρίς προβλήματα. Κατά τ' άλλα, θεωρητικά, οι αναβαθμίσεις προσφέρουν αυτό που λέει το όνομά τους, οπότε μάλλον είναι καλό να γίνονται, όταν υπάρχουν καινούριες εκδόσεις! Εσύ κρίνεις.

Αυτό που λέει ο fanatikos δεν είναι πρόβλημα, αλλά κάποιες παραμετροποιήσεις, οι οποίες υπάρχουν στα firmware. Υπάρχουν και σ' αυτό που έχεις εσύ, υπάρχουν και στο νεότερο.

Στο site της Nokia συνεχίζει να φαίνεται σαν νεότερο το 13.009, και μέσω fota επίσης δεν μου βγάζει κάποιο άλλο. Τώρα αυτό, κρίνοντας απ' τα λεγόμενα του fanatikos, δε ξέρω γιατί συμβαίνει.. Όπως και να 'χει, η έκδοση που έχεις εσύ είναι σίγουρα παλαιότερη!!

Περί μπαταρίας, είσαι στη σωστή φάση. Για τη συνέχεια κοίτα εδώ και θα βρεις τις απαντήσεις.

Γενικώς, ρίξε και μια ματιά εδώ, και πιθανώς θα βρεις αρκετές απαντήσεις σε τυχόν απορίες!

 

Για ό,τι άλλο, εδώ είμαστε. :)

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ petaloudas, ευχαριστώ πολύ για την άμεση απόκριση.

 

Σχετικά με το θέμα της πρώτης φόρτισης, το link στο οποίο με παρέπεμψες ήταν δεόντως κατατοπιστκό και απαντήθηκα πλήρως. Πράγματι, έτσι σχεδίαζα να κάνω.

Όσον αφορά όμως στο θέμα της αναβάθμισης (ή όχι), αντιλαμβάνομαι από τα λεγόμενά σου ότι μένει ξεκάθαρα στον εκάστοτε χρήστη το να κρίνει για το τι πρέπει να πράξει. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος αν η ενδεχόμενη αναβάθμιση θα του επιφέρει πραγματικό όφελος.

Οπότε αναρωτιέμαι: αν υπάρχει, λοιπόν, έστω και μικρό ρίσκο για μια εξέλιξη ανεπιθύμητη (για πόσους, άλλωστε, δε γνωρίζετε ότι την "πάτησαν" μετά από εργοστασιακές, πλην όμως πρόχειρα σχεδιασμένες, αναβαθμίσεις; δεν είναι κάμποσοι; ) τι και ποιος θα σου εξασφαλίσει ως αποζημίωση (για το χάσιμο χρόνου από την επίσκεψη στο σέρβις, χρημάτων αλλά και υπομονής) αν κάτι όντως δεν πάει καλά; Το πράγμα θέλει σίγουρα ζύγισμα. Όμως κι ο πειρασμός, όταν γνωρίζεις ότι η συσκευή σου μπορεί, τελικά, να περάσει σε άλλο επίπεδο, είναι εξίσου ισχυρός.

Μένω ακόμα με το ερώτημα...

Edited by Enne_See
Link to comment
Share on other sites

μένει ξεκάθαρα στον εκάστοτε χρήστη το να κρίνει για το τι πρέπει να πράξει. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος αν η ενδεχόμενη αναβάθμιση θα του επιφέρει πραγματικό όφελος.

.......

Μένω ακόμα με το ερώτημα...

 

Απαντάς μόνος σου στο ερώτημά σου... Εγγύηση δεν υπάρχει..

Παρόλα αυτά, μην νομίζεις ότι μπορεί να γίνει και τίποτα τόσο σημαντικά κακό πια, που να σου καταστρέψει το τηλέφωνο... Σε γενικές γραμμές, εκτός αν μου διαφεύγει κάτι, δεν έχει ακουστεί και καμιά καταστροφή από αναβάθμιση firmware. Περισσότερα προβλήματα προκύπτουν από λανθασμένη/προβληματική/μη σωστή διαδικασία αναβάθμισης...

 

Ο μόνος τρόπος για να πάρεις "δεδομένα" για ένα firmware είναι σου πει κάποιος που το έχει περάσει ήδη. Επί συγκεκριμένου λοιπόν, για το 13.009, σου λέω εγώ πέρασέ το. Θα αντικαταστήσει το παλαιότερο 12.008 που έχεις εσύ, και κανένα πρόβλημα δε θα σου επιφέρει. Το αν θα σου "αρέσουν" οι διαφορές τους καταλαβαίνεις πως δεν μπορεί να στο πει κανένας. Αλλά πρόβλημα στο τηλέφωνο, προκαλούμενο από το firmware, δεν θα δεις. Για την έκδοση που λέει ο fanatikos δεν μπορώ να σου πω, δε γνωρίζω καν ότι υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Αν τα πράγματα έχουν έτσι, κι έχεις δοκιμάσει κι εσύ τη συγκεκριμένη αναβάθμιση που αναφέρεις, δεν έχω κανένα λόγο να σε αμφισβητήσω (δεν υπάρχει μεγαλύτερο αποδεικτικό απο την προσωπική εμπειρία άλλωστε, κι έφοσον έκανες τη δοκιμή και είναι όλα απροβλημάτιστα...).

Στο μεταξύ, επικοινώνησα με τοπικό NOKIA store εδώ στη Θεσσαλονίκη και τους ανέφερα για το ενδεχόμενο μιας αναβάθμισης και στη δική μου συσκευή. Μου είπαν ότι ευχαρίστως θα την έκαναν αυτοί οι ίδιοι κι ότι για κάτι τέτοιο δε χρεώνουν τον πελάτη. Δε ρώτησα αν το τηλέφωνο θα παραμείνει στα χέρια τους για κάποιο χρονικό διάστημα (αν και δεν το θεωρώ πιθανό, πιστεύω ότι αυτό θα γίνει αυθημερόν -διορθώστε με αν εκτιμώ λάθος).

Επειδή, τελικά, προσανατολίζομαι μάλλον προς το να κάνω το βήμα απο την ερχόμενη εβδομάδα, μόλις θα έχω κάτι καινούριο θα ποστάρω άμεσα. Πάντως, ισχυρή πεποίθησή μου είναι ότι οι χρηστες θα πρέπει να κάνουν τέτοιες ενέργειες μόνο μέσω εξουσιοδοτημένου καταστήματος. Θα μου πείτε, εμείς δεν μπορουμε να το κάνουμε από μόνοι μας; Είναι σίγουρο ότι μπορεί να αναβαθμίσει ο οποιοσδήποτε τη συσκευή του από το σπίτι του, όμως στην περίπτωση του καταστήματος αποφέυγονται τα πολλά δυσαάρεστα αν κάτι δεν εξελιχθεί όπως αναμενόταν. Εχω υπάρξει κάτοχος πολλων συσκευών διαφορετικών ετικετών κι έχουν δει πολλά τα μάτια μου (και η τσέπη μου αντίστοιχα).

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να το γνωρίζω, καθώς δεν το έχω κάνει ποτέ, έχει αναφερθεί πως τα Nokia shops χρεώνουν ~15€ την αναβάθμιση...

Σιγουρέψου για αυτό πριν το δώσεις, γιατί μετά δε θα μπορείς να αποφύγεις μία πληρωμή για κάτι που μπορείς να κάνεις μόνος σου και εντελώς ανέξοδα από το σπίτι σου...

Link to comment
Share on other sites

Thanx, petaloudas! Θα το έχω υπ' όψιν μου πριν κάνω οτιδήποτε.

 

Παρεπιπτόντως, ξεκινάω φόρτιση της μπαταρίας για πρώτη φορά, η οποία μόλις "ξελιγώθηκε" από την εργοστασιακή φόρτισή της. Σύμφωνα με τα όσα πρέπει να γίνουν, η διάρκεια της πρώτης φόρτισης δε θα κρατήσει περισσότερο από μια οποιαδήποτε άλλη φόρτιση που θα γίνει στο μέλλον.

 

Αν κάποιος διαφωνεί, ενημερώνει σχετικά...

Edited by Enne_See
Link to comment
Share on other sites

Στο site της Nokia συνεχίζει να φαίνεται σαν νεότερο το 13.009, και μέσω fota επίσης δεν μου βγάζει κάποιο άλλο. Τώρα αυτό, κρίνοντας απ' τα λεγόμενα του fanatikos, δε ξέρω γιατί συμβαίνει.. Όπως και να 'χει, η έκδοση που έχεις εσύ είναι σίγουρα παλαιότερη!!

Στο GSMArena διάβασα ότι η ΝΟΚΙΑ ενώ έβγαλε την 31.022 μετά την απέσειρε από όλους τους server της. Χωρίς να ξέρει κανείς το γιατί. Προφανώς κάποιο bug ή κάτι σοβαρό τέλος πάντων. Αυτό συνεπάγεται ότι είμαστε εν αναμονή κάποιας νέας έκδοσης έστω και σαν διορθωτική κίνηση σε όσους αναβάθμισαν στην 31.022. Εν αναμονή λοιπόν.

Edited by Itchrist86

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή downgrade ούτως ή άλλως δε γίνεται.. έχεις παρατηρήσει εσύ κάποιο bug, ή κάτι στραβό τέλος πάντων;;

Πάντως, αυτό που με παραξένεψε αρκετά φίλε Fanatike, είναι ο τρόπος που είπες ότι ενημερώθηκες για την αναθάθμιση... Μα να σου στείλει sms η Nokia;;; :confused: Δε ξέρω αν έχει ξαναπαίξει κάτι τέτοιο, εγώ σίγουρα πρώτη φορά το ακούω...

 

Εν αναμονή λοιπόν...

Link to comment
Share on other sites

Το sms που έλαβε ο χρήστης fanatikos έχει να κάνει με την υπηρεσία My Nokia (σχετικό εικονίδιο στο μενού).

Αν προβείτε και εσείς σε εγγραφή θα λαμβάνετε αντίστοιχες ειδοποιήσεις.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Επειδή downgrade ούτως ή άλλως δε γίνεται.. έχεις παρατηρήσει εσύ κάποιο bug, ή κάτι στραβό τέλος πάντων;;

Πάντως, αυτό που με παραξένεψε αρκετά φίλε Fanatike, είναι ο τρόπος που είπες ότι ενημερώθηκες για την αναθάθμιση... Μα να σου στείλει sms η Nokia;;; :confused: Δε ξέρω αν έχει ξαναπαίξει κάτι τέτοιο, εγώ σίγουρα πρώτη φορά το ακούω...

 

Εν αναμονή λοιπόν...

 

Και εγώ ξαφνιάστηκα με το SMS. Μετά όμως θυμήθηκα ότι είχα ζητήσει να ενημερώνομαι για καινούργιες αναβαθμήσεις και καινούργιο software από την ΝΟΚΙΑ.

Μέχρι στιγμής όχι. Δεν έχω παρατηρήσει κάτι το περίεργο, πέραν του ότι το τηλέφωνο ακόμα και με την ρύθμηση που προείπα (για το animation), έχει χάσει την ζωντάνια του. Μερικές φορές μάλιστα προλαβαίνω να διαβάσω και το μύνημα αναμονής "Ανάκτιση πληροφωριών" όταν ζητάω να κάνω κάποια επανάκληση κάποιου παλιότερου αριθμού.

Πάντως θα περίμενα από την ΝΟΚΙΑ, να δώσει κάποια εξήγηση. Και αν πραγματικά υπάρχει θέμα με την έκδοση αυτή, τουλάχιστον να βγάλει γρήγορα την διορθοτική.

 

Το sms που έλαβε ο χρήστης fanatikos έχει να κάνει με την υπηρεσία My Nokia (σχετικό εικονίδιο στο μενού).

Αν προβείτε και εσείς σε εγγραφή θα λαμβάνετε αντίστοιχες ειδοποιήσεις.

 

Ναι, αυτό θυμήθηκα ότι είχα κάνει. Και έχω λάβει από τότε μυνήματα για διάφορα από την ΝΟΚΙΑ.

 

 

EDIT: Εδώ μάλλον υπάρχει το εξαφανισθέν firmware της ΝΟΚΙΑ (Αλλά και παλιότερα version). Το λένε σαν Major Package V3.0. http://www.a2phone.com/nokia-6720-classic-rm-424-caredp-3-0-europe-031-022

EDIT2: Εδώ μια σχετική άποψη για το Major Package V3.0 http://discussions.europe.nokia.com/t5/Software-Updates/6720c-V3-0-Update-031-022/m-p/690826

Edited by fanatikos

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...