Jump to content

Αντιμετωπίσατε πρόβλημα στο 5800;


denom
 Κοινοποίηση

Αντιμετωπίσατε προβλήματα στο 5800?  

676 members have voted

  1. 1. Αντιμετωπίσατε προβλήματα στο 5800?

    • Οχι. Κανένα απολύτως.
    • Ναι. Πρόβλημα στο ακουστικό.
    • Ναι. Πρόβλημα στην οθόνη (καμένο pixel κ.α.).
    • Ναι. Έχει αυτή την μικρή σχισμή.
    • Οχι. Είχε πρόβλημα λογισμικού αλλά λύθηκε με update
    • Ναι. Έχει πρόβλημα λογισμικού και μετά το update.
    • Ναι. Είχε άλλο πρόβλημα ή περισσότερα του ενός.


Recommended Posts

Ξέρετε ποιο είναι το θέμα; Πως σε εκτεταμένο βαθμό μας έχουν πουλήσει συσκευές που ήδη από το εργοστάσιο βγήκαν ελλατωματικές. Άλλο το να παρουσιάσει προβλήματα μετά από κάποιες μέρες χρήσης και άλλο να τα έχει ήδη μόλιες βγει από το κουτί. Είτε καμμένα pixels, είτε προβληματικό ακουστικό, είτε κακής κατασκευής πλαστικά, νομίζω πως δεν έχει σημασία ποιό είναι το πρόβλημα αλλά το πότε παρουσιάζεται...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 764
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Στο καταστημα της Nokia ποσα $ θα παρουν για να φτιαξουν το ακουστικο και τη σχισμη?????

στην εγγυηση θα το φτιαξουν, γιατι να σε χρεωσουν?

Link to comment
Share on other sites

Στο καταστημα της Nokia ποσα $ θα παρουν για να φτιαξουν το ακουστικο και τη σχισμη?????

Δωρεάν είναι όπως κάθε άλλη βλάβη που δεν προκλήθηκε από σένα.

Link to comment
Share on other sites

Αύριο θα σας έχω νεότερα από το θέμα της αντικατάστασης του κινητού. Πάντως εγώ αρνούμαι να μου το φτιάξουν, καθώς τα προβλήματά του (ακουστικό και σχισμή) δεν εμφανίστηκαν κάποιες μέρες μετά την αγορά του κινητού αλλά υπήρχαν από το εργοστάσιο ακόμα...
Link to comment
Share on other sites

Φιλε η ΝΟΚΙΑ εχει εγγυηση 2 χρομια για service και για αντικατασταση 7 ημερες με την προυποθεση οτι δεν εχουν γινει 30 λεπτα κληση απο την συσκευη σου(ειτε εισερχομενες ειτε εξερχομενες). Αρα αν δεν εχεις την προυποθεση οσο και να χτυπηεσε δεν θα κανεις αντικατασταση και εξαλου αν ηταν απο την αρχη θα σου πουνε γιατι δεν το εφερες αμεσος.
Link to comment
Share on other sites

Φιλε η ΝΟΚΙΑ εχει εγγυηση 2 χρομια για service και για αντικατασταση 7 ημερες με την προυποθεση οτι δεν εχουν γινει 30 λεπτα κληση απο την συσκευη σου(ειτε εισερχομενες ειτε εξερχομενες). Αρα αν δεν εχεις την προυποθεση οσο και να χτυπηεσε δεν θα κανεις αντικατασταση και εξαλου αν ηταν απο την αρχη θα σου πουνε γιατι δεν το εφερες αμεσος.

 

Το αγόρασα Παρασκευή 30/1 μεσημέρι. Την ίδια μέρα το απόγευμα ενημερώνω τηλεφωνικά για τα προβλήματα της συσκευής μόλις κατάλαβα πως το ακουστικό έχει πρόβλημα (μετά είδα και τη σχισμή). Μου λένε να περάσω Σάββατο 31/1 που θα είναι και ο τεχνικός-ιδιοκτήτης του καταστήματος. Πηγαίνω Σάββατο και βρίσκω μόνον έναν υπάλληλο ο οποίος με πληροφορεί πως λόγω ασθένειας ο τεχνικός απουσιάζει και πρέπει να περάσω πάλι αύριο 2/2. Ζήτησα να αφήσω στο μαγαζί τη συσκευή αλλά ο υπάλληλος μου είπε πως πρέπει να την κρατήσω και να τη φέρω τη Δευτέρα 2/2.

 

Συνολικά έχω κάνει μόνον 2 λεπτά κλήσεων (ένδειξη life timer 000000:02), οπότε καταλαβαίνεις πως έχω και τις 2 προϋποθέσεις καλυμμένες... Σε αναμονή λοιπόν για την αυριανή συνάντηση. Ελπίζω να μη μου πούνε πάλι διάφορα για τον τεχνικό γιατί θα υπάρξει συνέχεια και σίγουρα δεν πρόκειται να αφήσω να περάσουν 7 μέρες...;)

Link to comment
Share on other sites

Από που το αγόρασες ? Γιατί μπορείς να το πας και σε ένα κατάστημα

Νοκια για επισκευή αν δεν θέλεις αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Από που το αγόρασες ? Γιατί μπορείς να το πας και σε ένα κατάστημα

Νοκια για επισκευή αν δεν θέλεις αλλαγή.

 

Επισκευή δεν πρόκειται να δεχτώ, μόνον αντικατάσταση. Το αγόρασα από Nokia Βέροιας. Δεν θα δεχτώ επισκευή γιατί πρώτον είναι φανερό πως το κινητό φτιάχτηκε ελλατωματικό και δεύτερον, αν επισκευαστεί, σίγουρα το πρόβλημα με το ακουστικό θα λυθεί αλλα το άνοιγμα του πλαστικού όχι γιατί είναι πρόβλημα από τη μήτρα κατασκευής του πλαστικού. Ακόμη όμως κι αν γίνει και αυτό, κανείς δεν μπορεί να μου εγγυηθεί πως κατά τη διαδικασία δεν παρέμεινε σκόνη στην οθόνη. Ειδικά σε οθόνη τέτοιου μεγέθους μόνον τα εργοστασιακά κομμάτια βγαίνουν καθαρά...

 

--------------->>>>>

 

ΕDIT:

 

Τελικά στο κατάστημα φέρθηκαν πολύ επαγγελματικά και δέχτηκαν την επιστροφή της συσκευής. Ο τεχνικός παραδέχτηκε πως όντως το άνοιγμα πάνω αριστερά είναι κατασκευαστικό πρόβλημα. Επειδή δεν είχαν άλλο κομμάτι 5800, τελικά πήρα το Ν79 και ησύχασα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω πολύ κόσμο που έχει πρόβλημα με τη σχισμή είμαι περίεργος από που το πήραν αυτοί που δεν έχουν αυτό το κενό.

 

Όσοι δεν έχουν πρόβλημα και μπορούν να απαντήσουν σ'αυτό το ερώτημα θα ήταν ένα καλό συμπέρασμα..

Internet - Χώρα?

Ελλάδα - Καταστημα?

Χρώμα..?

Link to comment
Share on other sites

Εγω περιμενω το κινητο μεσα στην βδοαμαδα(μαλλον αυριο μου ειπαν) και να πω την αληθεια δεν με ενοχλει η σχισμη οσο τα καμενα pixel και το ακουστικο,επειδη δεν θα το παρω εγω το κινητο απο το καταστημα (αλλα η μανα μου,βλεπετε ειμαι 17 και παω σχολειο....) θελω να ξερω κατα ποσο θα μπορω την επομενη μερα να ζητησω αντικατασταση για το οποιοδηποτε απο τα προβληματα (ακουστικο και καμενα pixel) ισχυει για ολα τα προβληματα αυτο το 7 μερες και 30 λεπτα ομιλιας,ή ξερω γω για τα πιξελ δεν ισχυει? (επειδη σε οθονη υπολογιστη δεν μου δεχτηκαν αντικατασταση μεσα στην εγγυηση για καμενα πιξελ επειδη το πηγα 5 μερες μετα,μου ελεγαν κατι βλακειες)
Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι γνωρίζω, στο Πλαίσιο σε αφήνουν να δεις πρώτα τη συσκευή από το κουτί και μετά αν θέλεις την αγοράζεις. Άρα λοιπόν, όποιοι θέλουν να το περιεργαστούν πρώτα για τυχόν κατασκευαστικά σφάλματα, ας περάσουν μια βόλτα από το Πλαίσιο

 

* είναι συμβουλή κι όχι διαφήμιση...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά είμαι νέος κάτοχος το nokia 5800 όπως και ένας φίλος μου, τα πήραμε μαζί. Το πρόβλημα μου είναι ότι αυτός έκανε update μέσω NSU σε V11 και οπότε προσπαθώ εγώ να κάνω update μου λέει ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα update αυτή τη στιγμή. Μου φαίνεται περίεργο αυτό, τη πρόβλημα υπάρχει αν ξέρει κάνεις γιατί τα κινητά τα πήραμε από το ίδιο κατάστημα την ίδια μέρα και το δικό μου δεν κάνει update σε v11 έχει παραμένει με v10.0.010 why?

I have some food in my bag for you.

Not that edible food -- the food you eat?

No. I have some food for thought.

Since knowledge is infinite it has infinitely fell on me.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.:)

Η αναβάθμιση 11 δεν είναι πλέον διαθέσιμη με κανέναν τρόπο.

Αναμένουμε σύντομα νεότερη.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.

- Η κατασταση δεν οδηγει πουθενα με τον τροπο που συνεχιζεται το παρον τοπικ , λογω του οτι δεν υπαρχει ουσιαστικη πληροφορηση ,αφου ο καθενας γραφει για προβλημα της συσκευη του χωρις να αναφερει ζωτικα στοιχεια της ταυτοτητας της, που κατα την αποψη μου ειναι το product code που βρισκεται στον χωρο της μπαταριας του κινητου.

-Προτεινω αν συμφωνουν και οι μοντς ,οποιος ποσταρει στο παρον ειτε για προβλημα ,ή για να κοινοποιησει την αρτιοτητα της συσκευης του, πριν ξεκινησει να γραφει ,να μαρκαρει απο το αυτη την βαση δεδομενων ,ολη την σειρα που αφορα στο product code της συσκευης του καθως και το σημειο και ημερομηνια αγορας της και μετα να συνεχιζει με τα οποια αρνητικα ή θετικα σχολια εχει.

 

-Ετσι θα υπαρξει μια ευχρηστη βαση δεδομενων με ουσιαστικη πληροφορηση για τις παρτιδες και τα προβληματα που εχουν παρουσιαστει ή συνεχιζουν να παρουσιαζονται.

 

- Π.χ Product code: ( 0578313 11.0.008 5800 RM-356 Germany CV R ) ,αγορα απο multirama 30/1/09.

-- Απο την παρενθεση καταλαβαινουμε οτι ο κωδικος συσκευης 0578313 αφορα σε νοκια 5800 με εκδοση λογισμικου 11.0.008 ,προορισμενο για την Γερμανικη αγορα ,χρωματος (CV R) κοκκινου. --

- Μεχρι αυτη την στιγμη δεν εχω καποιο προβλημα ,η περιβοητη σχισμη δεν ειναι ευδιακριτη εκτος και αν εστιασεις την προσοχη σου και παλι δεν μπορεις να το αντιληφθεις. Με λιγα λογια πρεπει να "θελεις ψυχωτικα" ,στην δικη μου συσκευη να βρεις κενο. Η διαφορα με τις υπολοιπες γωνιες της συσκευης ειναι της ταξης των 2/10των του χιλιοστου περισσοτερη στην πανω δεξια γωνια και κατα την αποψη μου ευθυνεται ο φτηνος τροπος συναρμογης των πλαστικων.

- Η ποιοτητα του ηχου του ακουστικου ειναι πολυ καλη ,αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν εχω μιλησει και πολυ.

- Η μπαταρια στην πρωτη φορτιση κρατησε 1 μερα και κατι ,αλλα εχω την εντυπωση οτι οταν συνδεεται με την usb του υπολογιστη καταναλωνει αρκετη ενεργεια. Το συνδεσα στον υπολογιστη με φουλ μπαταρια και χωρις καρτα σιμ και κατα την διαρκεια καταχωρησης 270 επαφων μια μια απο το προγραμμα επαφων του pcsuite, η μπαταρια εφτασε στις 2 γραμμες και παρατηρησα οτι η πλατη του κινητου ηταν χλιαρη ,να σημειωθει δε οτι κατα την διαρκεια της καταχωρησης των επαφων η οθονη ηταν σβηστη. :wacko:

 

- Αυτα προς το παρον . Φιλικα

- Stathis -
Link to comment
Share on other sites

Το πηρα σημερα τελικα,η σχισμη υπαρχει χωρις να ειναι παντος προβλημα για μενα....

Καμμενο πιξελ δεν εχω,και περιμενω αυριο που θα το ανοιξω και θα μιλησω να δω τι γινετε με το ακουστικο...

Παντος η σχισμη υπαρχει ΣΕ ΟΛΕΣ τις συσκευες (ετυχε οταν επερνα το κινητο μου να περνα αλλοι 3[ακου να δεις,δεν το πιστευα οτι πηγαμε 4 μαζι για την ιδια συσκευη],και ολες οι συσκευες ειχαν αυτη την σχισμη) οποτε πιστευω οτι απλως οι περισσοτεροι δεν το εχουν προσεξει,γιατι φαινεται δυσκολα(δεν φαινεται ομως μονο σε απολυτο σκοταδι,και σε ιμιφως με αναμενη οθονη φαινεται,εγω ετσι το'δα [αλλα το κοιτουσα λιγο επιμονα...])

 

Παντος ξεκολατε λιγο με αυτο το προβλημα,κατ'εμε ολα αυτα υποκινουνται απο αντιπαλους της συγκεκριμενης συσκευης,που ψαχναν ατελειες,και της παρουσιαζουν τοσο δραματικες...

 

 

Υ.Γ. Η σχισμη μπορει να ειναι σε οποιαδηποτε γωνια....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια,το πηρα κι εγω σημερα απο Βονταφον και εχει κι αυτο τη σχισμη!!Αλλο προβλημα προς το παρον δεν βλεπω.Και μακαρι να μην εχω ποτε...Καμερα ΟΚ!Βιντεο ΟΚ!Ακουστικο ΟΚ!Σηκωνει αντ/ση,η οχι?Δεν μιλησα καθολου!

Apple iPhone 14 Pro Max

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον δεν έχεις μέχρι τώρα κάποιο άλλο πρόβλημα, δεν νομίζω να δεχτούν αντικατάσταση.

Όλα έτσι είναι.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Εγώ περιμένω πώς και πώς μία γερή βελτίωση στην κάμερα του κινητού με την επόμενη αναβάθμιση... η ποιότητα είναι απλά... τραγική !!!! :down:

MONEY MAKES THE WORLD GO ROUND...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ περιμένω πώς και πώς μία γερή βελτίωση στην κάμερα του κινητού με την επόμενη αναβάθμιση... η ποιότητα είναι απλά... τραγική !!!! :down:

 

Δικιο εχεις:mad:

Apple iPhone 14 Pro Max

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα.αγορασα σημερα το 5800 αλλα εχω ενα προβλημα. οταν το ανοιγω χωρις την sim ολα οκ. οταν βαζω την sim δεν με βαζει στο περιβαλλον του κινητου.[Η οθονη ειναι μαυρη] , πρεπει να πατησω το μεσαιο κουμπι για να με βαλει οχι στο περιβαλλον του κινητου αλλα στο μενου, και μετα πατω back για να μπω στο περιβαλλον
Link to comment
Share on other sites

Το έχει και άλλος το πρόβλημα αυτό.

Σου απάντησε στο θέμα του 5800.

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2675102#post2675102

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα από άποψη λογισμικού, από όσα έχουν αναφερθεί, παρόλο που έχει περασμένο το 10 firmware

Παρόλα αυτά έχει την μικρή σχισμή, τώρα παρατήρησα το πρόβλημα αυξομείωσης της έντασης του ακουστικού αλλά και κάποια μικροτριξίματα από τα πλαστικά του.

Δεδομένου ότι το κινητό έχει ακόμα την εγγύηση αντικατάστασης ( 7 μέρες, 30 λεπτά ) να το γυρίσω πίσω και να απαιτήσω καινούργιο ( δεν με ενδιαφέρει να περιμένω λίγο ) ή να πάω να το επισκευάσω ?

Λέτε να μην μου το βγάλουν DOA και να έχω τρεχάματα ?

Το αγόρασα από VODAFONE.

Πρέπει να το πάω εκεί ή DOA στο βγάζουν και σε οποιοδήποτε NOKIA shop ?

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλεις αντικατάσταση να το πας στη Vodafone.

Πάντως τη σχισμή την έχουν όλα, δεν πρόκειται να στο αντικαταστήσουν μόνο γι αυτό το λόγο.

Να ξέρεις πως θα στο καθυστερήσουν αν το πας.

 

Αντιθέτως για το ακουστικό, καλύτερα να πας σε Nokia Shop. Θα το φτιάξουν αμέσως.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...