Jump to content

[Επίσημο] Nokia 5800 XpressMusic - Part 1


mirrorofsorrow
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

συνεχιζοντας να διαβαζω το τοπικ με εχετε μπερδεψει :p

 

οκ οι πιο πολλοι λετε εχετε προβληματα κυριως με το περιβοητο κενο αλλα υπαρχουν και μερικοι που τους εχει βεγι καλο..

εχω μπερδευτει τελειως και δεν ξερω τι να κανω να το παρω η οχι? :p

βασικα πιο πολυ με ενδιαφερει το γεγονος οτι παιζει πολυ καλα μουσικη μιας ακουω πολυ μα παρα πολυ μουσικη απο το κινητο και συγκεκριμενα απο το ηχειο και οχι τα ακουστικα και εχω φτασει σε σημειο το w900 μου να το φορτιζω απο το βραδυ και το μεσημερι που γυρναω απο την δουλεια να θελει παλι φοτωμα :p

επισης δεν ειμαι "μυγιαγκιχτος" δηλαδη και ενα πολυ μικρο κενακι να εχει, να τριζει ενα κουμπακι δεμε ενδιαφερει καθολου (ενταξει δε λεμε να μη κουμπωνει καν η μπροστα με την πισω προσοψη :p). εξαλου και στο w900 το καπακι της μπαταριας με σελοτειπ το εχω κολλημενο γτ εσπασε απο τις πολλες πτωσεις αλλα δε με νοιαζει καν :p

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Λοιπόν... και γω το έχω εδώ και 2 μέρες... και μπορώ να πω... Τ Ε Λ Ε Ι Ο

 

Κανένα πρόβλημα σε τίποτα απολύτως. Πολύ καλό κινητό και συγχαρητήρια στη Νοκια!!!

:: kissonline.gr ::GREEK KISS ARMY == The hottest band in the world KISS!!
Link to comment
Share on other sites

Ομοίως και εγώ την μία εβδομάδα που χρησιμοποιούσα τη συσκευή αφού έπειτα απο το firmware update σε v.11 και το hard reset δεν είχα κανένα πρόβλημα ούτε με το ακουστικό,ούτε με την μπαταρία,ούτε με επανεκινήσεις.Όλα ήταν μια χαρούλα.

 

Και εγω επεισης,βεβεα χωρις reset κτλπ ... απο την αρχη ολα δουλευαν ρολοι

Link to comment
Share on other sites

συνεχιζοντας να διαβαζω το τοπικ με εχετε μπερδεψει :p

 

οκ οι πιο πολλοι λετε εχετε προβληματα κυριως με το περιβοητο κενο αλλα υπαρχουν και μερικοι που τους εχει βεγι καλο..

εχω μπερδευτει τελειως και δεν ξερω τι να κανω να το παρω η οχι? :p

βασικα πιο πολυ με ενδιαφερει το γεγονος οτι παιζει πολυ καλα μουσικη μιας ακουω πολυ μα παρα πολυ μουσικη απο το κινητο και συγκεκριμενα απο το ηχειο και οχι τα ακουστικα και εχω φτασει σε σημειο το w900 μου να το φορτιζω απο το βραδυ και το μεσημερι που γυρναω απο την δουλεια να θελει παλι φοτωμα :p

επισης δεν ειμαι "μυγιαγκιχτος" δηλαδη και ενα πολυ μικρο κενακι να εχει, να τριζει ενα κουμπακι δεμε ενδιαφερει καθολου (ενταξει δε λεμε να μη κουμπωνει καν η μπροστα με την πισω προσοψη :p). εξαλου και στο w900 το καπακι της μπαταριας με σελοτειπ το εχω κολλημενο γτ εσπασε απο τις πολλες πτωσεις αλλα δε με νοιαζει καν :p

για μουσικη ειναι πολυ καλο, οι φωτο σε σημεια με λιγο φως η χρηση φλας ειναι κατω του μετριου. αν εχει καλο φωτισμο ειναι καλες.

η οθονη ειναι μεγαλη και ανταποκρινεται μια χαρα. αν ηταν λιγο πιο ζωντανη(σαν το ν82) θα ηταν τελεια.

Link to comment
Share on other sites

Αναφορικά με την κάρτα μνήμης επαναλαμβάνω την ερώτηση, όσοι αντικατέστησαν την μαμίσια κάρτα γιατί το έκαναν;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

sorry για τα πολλα ποστ αλλα αλλη απορια:

απο εταιειες κινητης το δινει μονο η vodafone? εστειλα την μανα μου στο μαγαζι που "συνεργαζομαι" που δουλευει μονο cosmote (εκει καναμε την συνδεση κλπ) και της ειπαν οτι δεν το εχουν φερει ακομα και οτι το δινει μονο η vodafone και με δικο της λογισμικο (ενταξει απ'οτι εχω διαβασει εδω μεσα αυτο δεν ισχυει).

παντως το εχω δει και στο e-shop και σε μερικα ακομα ηλεκτρονικα καταστηματα οποτε γιατι να μη το εχει "φερει" η cosmote?

μηπως να παρω την αναβαθμιση και να παω σε κανα γερμανο να ρωτησω αν το εχουν γινεται αυτο? ειναι και οικογενειακο το προγραμμα και στην ουσια ενωνουμε της 4 αναβαθμισεις σε 1, το κανει αυτο ο γερμανος η ο καθε γερμανος?

Link to comment
Share on other sites

sorry για τα πολλα ποστ αλλα αλλη απορια:

απο εταιειες κινητης το δινει μονο η vodafone? εστειλα την μανα μου στο μαγαζι που "συνεργαζομαι" που δουλευει μονο cosmote (εκει καναμε την συνδεση κλπ) και της ειπαν οτι δεν το εχουν φερει ακομα και οτι το δινει μονο η vodafone και με δικο της λογισμικο (ενταξει απ'οτι εχω διαβασει εδω μεσα αυτο δεν ισχυει).

παντως το εχω δει και στο e-shop και σε μερικα ακομα ηλεκτρονικα καταστηματα οποτε γιατι να μη το εχει "φερει" η cosmote?

μηπως να παρω την αναβαθμιση και να παω σε κανα γερμανο να ρωτησω αν το εχουν γινεται αυτο? ειναι και οικογενειακο το προγραμμα και στην ουσια ενωνουμε της 4 αναβαθμισεις σε 1, το κανει αυτο ο γερμανος η ο καθε γερμανος?

Θα το φέρουν και Wind και Cosmote άρα και Γερμανός... λίγη υπομονή.

Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Αναφορικά με την κάρτα μνήμης επαναλαμβάνω την ερώτηση, όσοι αντικατέστησαν την μαμίσια κάρτα γιατί το έκαναν;

διοτι με τη μαμισια καρτα ειχαν παρατηρηθει κολληματα στη συσκευη και βαζοντας καποια αλλη,συνηθως επωνυμη,τα προβληματα λυνονταν

Link to comment
Share on other sites

συνεχιζοντας να διαβαζω το τοπικ με εχετε μπερδεψει :p

οκ οι πιο πολλοι λετε εχετε προβληματα κυριως με το περιβοητο κενο αλλα υπαρχουν και μερικοι που τους εχει βεγι καλο..

εχω μπερδευτει τελειως και δεν ξερω τι να κανω να το παρω η οχι? :p

βασικα πιο πολυ με ενδιαφερει το γεγονος οτι παιζει πολυ καλα μουσικη μιας ακουω πολυ μα παρα πολυ μουσικη απο το κινητο και συγκεκριμενα απο το ηχειο και οχι τα ακουστικα και εχω φτασει σε σημειο το w900 μου να το φορτιζω απο το βραδυ και το μεσημερι που γυρναω απο την δουλεια να θελει παλι φοτωμα :p

επισης δεν ειμαι "μυγιαγκιχτος" δηλαδη και ενα πολυ μικρο κενακι να εχει, να τριζει ενα κουμπακι δεμε ενδιαφερει καθολου (ενταξει δε λεμε να μη κουμπωνει καν η μπροστα με την πισω προσοψη :p). εξαλου και στο w900 το καπακι της μπαταριας με σελοτειπ το εχω κολλημενο γτ εσπασε απο τις πολλες πτωσεις αλλα δε με νοιαζει καν :p

 

Φίλε το κενό που λένε όλοι υπάρχει αλλά πρέπει να στο πει κάποιος για να το παρατηρήσεις η συσκευή γενικότερα είναι πολύ δεμένη και δε τρίζει σε σχέση με παλιότερα και ακριβότερα κινητά που είχα και έτριζαν ολόκληρα. Δε νιώθεις αυτό που λέμε θα σου μείνει στο χέρι αντίθετα κρατώντας την νιώθεις ότι κρατάς ένα δεμένο και γερό τηλέφωνο και οι περισσότεροι αυτό έχουν πει.

Έτσι όσον αφορά τη ποιότητα υπάρχει ένα μικρό κενό που είναι ορατό μόνο με ανοιχτό το φως του κινητού στο σκοτάδι στο δεξί πάνω μέρος και σε πολλές συσκευές ένα ελλάτωμα με το ακουστικό που φτιάχνεται με άνοιγμα του σε κάποια nokia (εσωτερικά οι επαφές του ακουστικού δε κανουν καλή επαφή και κάνει κάποια κενά, σε μένα κάποιες φορές όχι πάντα και δεν έχω πάει ακόμα να το δουν). Αν σε ενδιαφέρει η μουσική κυρίως θα μείνεις πλήρως ικανοποιημένος αν και ο ήχος δε μπορώ να πω ότι ειναι τοσο δυνατός από τα ακουστικά αναλογικά με τα μεγαφωνάκια του

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

διοτι με τη μαμισια καρτα ειχαν παρατηρηθει κολληματα στη συσκευη και βαζοντας καποια αλλη,συνηθως επωνυμη,τα προβληματα λυνονταν

Ευχαριστώ για την απάντηση..μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα κολλήματος αν συμβεί θα καταφύγω σε κάποια Sandisk σίγουρα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην υποχωρειτε και μην κανετε συμβιβασμους σε αυτονοητα ζητηματα ποιοτητα και ομαλης ενδεδειγμενης λειτουργιας.

 

Η δικαιολογια "τι να κανουμε,μονο ελαττωματικες συσκευες υπαρχουν στην αγορα" ειναι φαιδρη κι αστηρικτη.Εχετε βασει νομου δικαιωμα να ζητατε αντικατασταση για 2 χρονια μεχρι να σας "κατσει" πληρως λειτουργικη συσκευη,απαλλαγμενη απο κατασκευαστικες ατελειες

 

Μην υπομενετε παθητικα.Εκει ακριβως πονταρουν οι διαφορες εταιρειες:στην ανοχη.Για παραδειγμα ειναι συνηθης πρακτικη της Νοκια αλλα και αλλων κατασκευαστων να διοχετευουν τις παρτιδες ελαττωματικων συσκευων σε συγκεκριμενες αγορες που προφανως θεωρουν υποαναπτυκτες.Δεν ειναι τυχαιο πως αν ψαξετε σε βρεττανικα π.χ fora θα βρειτε ελαχιστες αναφορες και παραπονα αναλογα με αυτα που διαβαζω εδω μεσα.

 

Σκεφτειτε το διαφορετικα:Αν εσεις επιχειρουσατε να εξαπατησετε το καταστημα πληρωνοντας με χρηματικο μεσο που δεν ανταποκρινεται στους ορους της συμβασης π.χ κατεστραμενα χαρτονομισματα ή λεφτα μονοπολης,τοτε το καταστημα θα αντιδρουσε και προφανως η αγορα δε θα ολοκληρωνοταν ποτε

 

Η συνδρομη δικηγορου ειναι η τελευταια λυση μετα την καταγγελια στις αγορανομικες αρχες και στις ενωσεις καταναλωτων,αλλα δε θα πρεπει να αποκλειστει.Εκτος απο το οτι μπορειτε να διεκδικησετε αποζημιωση(+την αμοιβη του δικηγορου) θα δωσετε ενα καλο μαθημα στο συγκεκριμενο καταστημα και την επομενη φορα θα σας συμπεριφερθει διαφορετικα

 

 

 

 

οριστε και το ΦΕΚ με καποια απο τα σχετικα αρθρα του Α.Κ.(αν και νομιζω εχει ξαναδοθει)

 

http://rapidshare.com/files/190107547/N3043-2002.pdf.html

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην υποχωρειτε και μην κανετε συμβιβασμους σε αυτονοητα ζητηματα ποιοτητα και ομαλης ενδεδειγμενης λειτουργιας.

 

Η δικαιολογια "τι να κανουμε,μονο ελαττωματικες συσκευες υπαρχουν στην αγορα" ειναι φαιδρη κι αστηρικτη.Εχετε βασει νομου δικαιωμα να ζητατε αντικατασταση για 2 χρονια μεχρι να σας "κατσει" πληρως λειτουργικη συσκευη,απαλλαγμενη απο κατασκευαστικες ατελειες

 

Μην υπομενετε παθητικα.Εκει ακριβως πονταρουν οι διαφορες εταιρειες:στην ανοχη.Για παραδειγμα ειναι συνηθης πρακτικη της Νοκια αλλα και αλλων κατασκευαστων να διοχετευουν τις παρτιδες ελαττωματικων συσκευων σε συγκεκριμενες αγορες που προφανως θεωρουν υποαναπτυκτες.Δεν ειναι τυχαιο πως αν ψαξετε σε βρεττανικα π.χ fora θα βρειτε ελαχιστες αναφορες και παραπονα αναλογα με αυτα που διαβαζω εδω μεσα.

 

Σκεφτειτε το διαφορετικα:Αν εσεις επιχειρουσατε να εξαπατησετε το καταστημα πληρωνοντας με χρηματικο μεσο που δεν ανταποκρινεται στους ορους της συμβασης π.χ κατεστραμενα χαρτονομισματα ή λεφτα μονοπολης,τοτε το καταστημα θα αντιδρουσε και προφανως η αγορα δε θα ολοκληρωνοταν ποτε

 

Η συνδρομη δικηγορου ειναι η τελευταια λυση μετα την καταγγελια στις αγορανομικες αρχες και στις ενωσεις καταναλωτων,αλλα δε θα πρεπει να αποκλειστει.Εκτος απο το οτι μπορειτε να διεκδικησετε αποζημιωση(+την αμοιβη του δικηγορου) θα δωσετε ενα καλο μαθημα στο συγκεκριμενο καταστημα και την επομενη φορα θα σας συμπεριφερθει διαφορετικα

 

 

 

 

οριστε και το ΦΕΚ με καποια απο τα σχετικα αρθρα του Α.Κ.(αν και νομιζω εχει ξαναδοθει)

 

http://rapidshare.com/files/190107547/N3043-2002.pdf.html

Πραγματικά πολύ καλό post! Ευχαριστούμε πολύ!

Αν και δεν έχω τη συσκευή, είμαι πολύ κοντά στο να την αγοράσω όμως. Αλλά σκέψου να μπαίνω στο μαγαζί και να ξέρω πως σε λίγες μέρες θα τους πάω μέσα δικηγόρο :) Είναι λίγο οξύμωρο, δε βρίσκεις; Από αυτήν την σκοπιά σκέφτομαι να μην πάρω ποτέ αυτή τη συσκευή, όχι τουλάχιστον μέχρι να βγει μια πιο σωστή έκδοσή της. Αλλιώς θα πρέπει να έχω χρόνο και χρήμα να ξοδέψω σε δικηγόρο, ινστιτούτα, κλπ.

Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

ραγματικά πολύ καλό post! Ευχαριστούμε πολύ!

Αν και δεν έχω τη συσκευή, είμαι πολύ κοντά στο να την αγοράσω όμως. Αλλά σκέψου να μπαίνω στο μαγαζί και να ξέρω πως σε λίγες μέρες θα τους πάω μέσα δικηγόρο Είναι λίγο οξύμωρο, δε βρίσκεις; Από αυτήν την σκοπιά σκέφτομαι να μην πάρω ποτέ αυτή τη συσκευή, όχι τουλάχιστον μέχρι να βγει μια πιο σωστή έκδοσή της. Αλλιώς θα πρέπει να έχω χρόνο και χρήμα να ξοδέψω σε δικηγόρο, ινστιτούτα, κλπ.

 

 

κι εγω στην ιδια θεση με σενα βρισκομαι φιλε μου.Απο τη μια ειναι η λυση να πας και να τους κανεις μια προ-συμφωνια,να ζητησεις να σου υπογραψουν βεβαιωση οτι η συσκευη που θα αγορασεις θα ειναι σε τελεια κατασταση(κατι που θα πρπε να ναι αυτονοητο ε?) ,μετα να τρεχεις με δικηγορο κτλ

 

κι απο την αλλη οπως λες κι εσυ να περιμενεις.Αξιζει να περιμενεις?Μαλλον ναι.Πιθανολογω οτι σε 2-3 μηνες η κατασταση θα εχει βελτιωθει.Ειτε η αλυσιδα παραγωγης /συναρμολογησης της Nokia θα βελτιωθει,ειτε θα γινει εισαγωγη αρτιων συσκευων απο αλλη παρτιδα.Η αληθεια ειναι πως το Ν95 για παραδειγμα παρουσιασε σταδιακα αξιοσημειωτη βελτιωση στην ποιοτητα κατασκευης με αποκορυφωμα τις νεες ραγες του slider που ελυσαν το προβλημα του τζογου.κατι τετοιο μπορει να γινει κι εδω.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θα περιμένω μέχρι τα μεσα Φεβρουαρίου να κυκλοφορήσει σε όλα τα καταστήματα, να έρθει και το κόκκινο και να το πάρω μάλλον από κανά Νοκια shop ώστε να μην μεσολαβούν άλλοι για το service σε περίπτωση που χρειαστεί.( φτου φτου μακριά δλδ)
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θα περιμένω μέχρι τα μεσα Φεβρουαρίου να κυκλοφορήσει σε όλα τα καταστήματα, να έρθει και το κόκκινο και να το πάρω μάλλον από κανά Νοκια shop ώστε να μην μεσολαβούν άλλοι για το service σε περίπτωση που χρειαστεί.( φτου φτου μακριά δλδ)

Μα το ζήτημα είναι να έχεις καλή συσκευή, όχι να ξέρεις εκ των προτέρων πως η συσκευή είναι χάλια, άρα για να στην φτιάξουν να μεσολαβεί ένας πωλητής και όχι 2-3...

Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Μα το ζήτημα είναι να έχεις καλή συσκευή, όχι να ξέρεις εκ των προτέρων πως η συσκευή είναι χάλια, άρα για να στην φτιάξουν να μεσολαβεί ένας πωλητής και όχι 2-3...

 

Αυτό λέω και εγώ. Ελπίζω να έχουν έρθει καλύτερες παρτίδες μέχρι τότε.

Link to comment
Share on other sites

Μα το ζήτημα είναι να έχεις καλή συσκευή, όχι να ξέρεις εκ των προτέρων πως η συσκευή είναι χάλια, άρα για να στην φτιάξουν να μεσολαβεί ένας πωλητής και όχι 2-3...

 

Θα συμφωνίσω με τον φίλο mclound διότι όταν πας να αγοράσεις οτιδήποτε δεν πας με την λογική οτι θα είναι ελλατωματικό ή δεν θα σου κάνει την δουλειά σου. Βεβαίως πάλι καλά που στις μέρες μας υπάρχουν οι συζητήσεις τέτοιου είδους και υπάρχουν άτομα που έχουν αποκτήσει οτιδήποτε και μας λένε τα συν και τα πλήν. Εγώ πάντως δυστυχώς έχω επιδότηση πολύ αργά όπως είπα και σε άλλο μου post και αν δεν αργούσε θα το είχα ήδη τσιμπήσει άσχετα με το τι λένε κάποιο φίλοι εδώ μέσα. Όχι οτι δεν του εμπιστεύομαι ή δεν τους πιστεύω, αλλά επειδή είμαι θετικό άτομο και σκέφτομαι θετικά ξέρω πως το δικό μου δεν θα έχει το παραμικρό ελλάτωμα!!! :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

το μονο καλο (κι εδω φαινεται η προσφορα του φορουμ) ειναι πως οταν κυκλοφορησουν απροβληματιστες συσκευες,θα το μαθουμε
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

καλα απροβληματιστες συσκευες κυκλοφορουν και τωρα,δεν παει να πει οτι επειδη καποιοι απο μας αντιμετωπισαμε μικρα η μεγαλα προβληματα οτι ηταν ολη η παρτιδα ειναι ετσι.υπαρχουν και χρηστες οι οποιοι δεν εχουν αντιμετωπισει κανενα προβλημα
Link to comment
Share on other sites

.... (Ειμαι σε v.11 και hard reset).

 

Me αυτα που διαβαζω ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΣΚΟΡΔΑ.....

 

τι εννοεις σε ν.11?μπηκα στο σιτε της νοκια χτες εβαλα το product code και μου ειπε οτι δεν υπαρχει καινουργια εκδοση και εχω την 10 πανω.πως κανω update?και hard reset γιατι?γινεται τπτ στην 11 σε σχεση με την 10?εγω δεν εχω παρατηρησει καποιο προβλημα με κολληματα η το ακουστικο ..ακομα :p

[sIGPIC][/sIGPIC]

·۰•●_N1k0s_●•۰·

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην υποχωρειτε και μην κανετε συμβιβασμους σε αυτονοητα ζητηματα ποιοτητα και ομαλης ενδεδειγμενης λειτουργιας.

 

Η δικαιολογια "τι να κανουμε,μονο ελαττωματικες συσκευες υπαρχουν στην αγορα" ειναι φαιδρη κι αστηρικτη.Εχετε βασει νομου δικαιωμα να ζητατε αντικατασταση για 2 χρονια μεχρι να σας "κατσει" πληρως λειτουργικη συσκευη,απαλλαγμενη απο κατασκευαστικες ατελειες

 

Μην υπομενετε παθητικα.Εκει ακριβως πονταρουν οι διαφορες εταιρειες:στην ανοχη.Για παραδειγμα ειναι συνηθης πρακτικη της Νοκια αλλα και αλλων κατασκευαστων να διοχετευουν τις παρτιδες ελαττωματικων συσκευων σε συγκεκριμενες αγορες που προφανως θεωρουν υποαναπτυκτες.Δεν ειναι τυχαιο πως αν ψαξετε σε βρεττανικα π.χ fora θα βρειτε ελαχιστες αναφορες και παραπονα αναλογα με αυτα που διαβαζω εδω μεσα.

Σκεφτειτε το διαφορετικα:Αν εσεις επιχειρουσατε να εξαπατησετε το καταστημα πληρωνοντας με χρηματικο μεσο που δεν ανταποκρινεται στους ορους της συμβασης π.χ κατεστραμενα χαρτονομισματα ή λεφτα μονοπολης,τοτε το καταστημα θα αντιδρουσε και προφανως η αγορα δε θα ολοκληρωνοταν ποτε

 

Η συνδρομη δικηγορου ειναι η τελευταια λυση μετα την καταγγελια στις αγορανομικες αρχες και στις ενωσεις καταναλωτων,αλλα δε θα πρεπει να αποκλειστει.Εκτος απο το οτι μπορειτε να διεκδικησετε αποζημιωση(+την αμοιβη του δικηγορου) θα δωσετε ενα καλο μαθημα στο συγκεκριμενο καταστημα και την επομενη φορα θα σας συμπεριφερθει διαφορετικα

 

 

 

 

οριστε και το ΦΕΚ με καποια απο τα σχετικα αρθρα του Α.Κ.(αν και νομιζω εχει ξαναδοθει)

 

http://rapidshare.com/files/190107547/N3043-2002.pdf.html

Φίλε NTROPIC συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ευχαριστώ γιά το link.

nickvog,gsa1967,tolisco ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

Link to comment
Share on other sites

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/gianpithio_cp_2012.gif

Συντονιστής συζητήσεων στο forum της Nokia & Samsung @myphone.gr

Link to comment
Share on other sites

Μην αλλάξεις κανένα product code τι του λες του παιδιού (εκτός και αν δεν είναι αγορασμένη από Ελλάδα και κατάλαβα λάθος) απλά την 11 την απόσυραν από το NSU. Βρες κανένα wifi δίκτυο πάτα *#0000# και κάνε αναζήτηση ενημερώσεων.
Link to comment
Share on other sites

Εχει παρατηρηθει οτι ακομα και ''ελληνικες'' συσκευες κατα την προσπαθεια αναβαθμισης βγαινει το μυνημα οτι δεν υπαρχει διαθεσιμη νεα.Υπαρχει λετε περιπτωση να την εχει αποσυρει η νοκια?
Link to comment
Share on other sites

Μην αλλάξεις κανένα product code τι του λες του παιδιού (εκτός και αν δεν είναι αγορασμένη από Ελλάδα και κατάλαβα λάθος) απλά την 11 την απόσυραν από το NSU. Βρες κανένα wifi δίκτυο πάτα *#0000# και κάνε αναζήτηση ενημερώσεων.

 

Δεν ειξερα οτι την απεσυραν :O Ποτε εγινε αυτο? :worry:

 

Νομισα οτι η συσκευη του ειταν παραεισαγωγης κ.τ.λ.π. επρεπε να ρωτησω το product code ! :(

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/gianpithio_cp_2012.gif

Συντονιστής συζητήσεων στο forum της Nokia & Samsung @myphone.gr

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...