skous Δημ. December 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2008 ΦΥΣΙΚΑ και ατμόσφαιρά!!! Δεν συγκρίνεται με τίποτα η δύναμη και η ροπή του! Αλλά να μιλάμε για ίδια πράγματα. Εάν μιλάμε για έναν κινητήρα με 1.400 ατμοσφαιρικό ή 1.400 με τούρμπο, τότε τούρμπο. Εάν κρίνουμε όμως ΟΜΟΙΑ πράγματα π.χ. εάν ατμοσφαιρικό με 200 άλογα και ένα τουρμπίσιο που φτάνει τα 200, ε τότε ΦΥΣΙΚΑ και ατμόσφαιρα. (βέβαια η σωστή σύγκριση θα είναι με βάση την ροπή αλλά οκ) Παράθεση 111s Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soulis24 Δημ. December 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2008 καλα τα turbo αλλα η ατμοσφαιρα ειναι αλλο πραγμα!εχεις το κεφαλι σου ησυχο και πας ταπα χειμωνα καλοκαιρι:wink: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s4ris4 Δημ. December 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2008 Aν δεν σε απασχολει το κοστος καυσιμου , υπερτροφοδοτηση. Αλλιως ατμοσφαιρα σε καθε περιπτωση. Ειναι αλλο πραγμα να κρατας 4η στις 5,500 στροφες με 440Νm ατμοσφαιρα..Χαιδευεις το γκαζι και η αποκριση ειναι ...χθες. Παράθεση Audi Q7 4.2 FSI [sIGPIC][/sIGPIC] The prince of Whales and me! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DrYannisK Δημ. December 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2008 το θεμα εχει λυθει εδω και χρονια. φυσικα τουρμπο. εχεις αλογα , ροπη, δεν πληρωνεις καυσιμα! ολα τα πλεονεκτηματα, κανενα μειονεκτημα. δεν ειναι τυχαιο που ολες οι μεγαλες και σοβαρες εταιριες βαζουν τουρμπο σε ολα τα μοντελα πλεον ΦΥΣΙΚΑ και ατμόσφαιρά!!! Δεν συγκρίνεται με τίποτα η δύναμη και η ροπή του! Αλλά να μιλάμε για ίδια πράγματα. Εάν μιλάμε για έναν κινητήρα με 1.400 ατμοσφαιρικό ή 1.400 με τούρμπο, τότε τούρμπο. Εάν κρίνουμε όμως ΟΜΟΙΑ πράγματα π.χ. εάν ατμοσφαιρικό με 200 άλογα και ένα τουρμπίσιο που φτάνει τα 200, ε τότε ΦΥΣΙΚΑ και ατμόσφαιρα. (βέβαια η σωστή σύγκριση θα είναι με βάση την ροπή αλλά οκ) δηλαδη συγκρινεις με βαση τα αλογα? τρελα πουλας? συγκρινε 2 κοκκινα! πως καθομαστε και συγκρινουμε ενα μαυρο μα ενα κοκκινο! απορω. ενοειται πως 2 αυτοκινητα συγκρισημα ειναι 2 αυτοκινητα με τα ιδια περιπου κυβικα, στυλ (σπορ, κουπε, σενταν, suv κτλ) και περιπου ιδια λεφτα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. December 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2008 το θεμα εχει λυθει εδω και χρονια. φυσικα τουρμπο. εχεις αλογα , ροπη, δεν πληρωνεις καυσιμα! ολα τα πλεονεκτηματα, κανενα μειονεκτημα. δεν ειναι τυχαιο που ολες οι μεγαλες και σοβαρες εταιριες βαζουν τουρμπο σε ολα τα μοντελα πλεον ετσι μπραβο πες τα... δε ξεχναμε βεβαια τη μηδαμινη καταναλωση, την (μακροπροθεσμη) αξιοπιστια,την ακλονητη αποδοση τους καλοκαιρινους μηνες και το οτι το κανει και η VW φυσικα... για μενα,τουρμπο για τα μικρα κυβικα λογω της ροπης που κανουν ευκολοτερη τη χρηση..απο και περα,οσο μεγαλωνουν τα κυβικα προτιμω την ατμοσφαιρα..κανενα πουσαρισμενο τουρμπακι δεν εχει την αισθηση των ηχο και τη γραμμικη λειτουργια ενος πολυκυλινδρου,υψηλοστροφου ατμοσφαιρικου μοτερ...πχ..2λιτρο τουρμπο VS 2,5-3λιτρη ατμοσφαιρα,χαλαρα το δευτερο.. Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s4ris4 Δημ. December 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2008 κανενα μειονεκτημα ε? Η πολυ μειωμενη αποδοση το καλοκαιρι, η μειωμενη αξιοπιστια , οι αυξημενες φθορες του κινητηρα , η καταναλωση στις ψηλες στροφες πανε περιπατο. Κανενα μειονεκτημα. Ολα γαργαρα! Αστο γιατι εχω και υπερτροφοδοτουμενο αμαξι και ξερω.. Να καταργησουμε τις πολυκυλινδρες εκδοσεις να βγαλουμε διλιτρα με 4 τουρμπινες και λυσαμε το προβλημα μας.. Αν ηταν τοσο απλα τα πραγματα δεν θα υπηρχε ατμοσφαιρα σε παραγωγη. Και ΔΕΝ ειναι θεμα κοστους. Και φυσικα συγκρινουμε κινητηρες αντιστοιχης ισχυος οχι ιδιου κυβισμου! Αλλιως αντε να συγκρινουμε και το RX-8 με το 1300αρακι της γειτονιας.. Τελος απορω γιατι η Audi η ΒMW η Lexus η Μercedes επελεξαν κυβικα στα μοντελα επιδοσεων αντι για υπετροφοδοτηση..M3, C63,ISF,RS4 κτλ.. Ε μαλλον δεν ξερουν αυτοι! Παράθεση Audi Q7 4.2 FSI [sIGPIC][/sIGPIC] The prince of Whales and me! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DrYannisK Δημ. December 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2008 κανενα μειονεκτημα ε? Η πολυ μειωμενη αποδοση το καλοκαιρι, η μειωμενη αξιοπιστια , οι αυξημενες φθορες του κινητηρα , η καταναλωση στις ψηλες στροφες πανε περιπατο. Κανενα μειονεκτημα. Ολα γαργαρα! μειωμενη αποδοση το καλοκαιρι? εδω γελαμε!:lol: καταναλωση? τρελα πουλατε ρε? στα ιδια αλογα εχεις πολυ μικροτερη καταναλωση σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο! γιατι πολυ απλα η καταναλωση εχει αμεση σχεση εμ τα κυβικα. φθορα κινητηρα? :lol::lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2008 τα turbo ειναι καπως πιο ειδικα μοτερια. σαφως και θελουν περισσοτερη συντηρηση. ειναι σαν να δινεις αναβολικα σε εναν ατμοσφαιρικο... Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s4ris4 Δημ. December 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2008 τελικα η συγκριση γινεται βασει κυβικων η βασει ιπποδυναμης? Η οτι μας συμφερει καθε φορα? -Στα ιδια κυβικα ενα υπερτροφοδοτουμενο αμαξι καιει παραπανω απο ενα ατμοσφαιρικο βρεξει χιονισει, εκτος αν κινεισαι συνεχως κατω απο τις 2000-2500 στροφες, που κανεις δεν το κανει. -Στην ιδια ιπποδυναμη η καταναλωση διαφερει αναλογα με το μοντελο, αλλοτε ειναι μεγαλυτερη κι αλλοτε μικροτερη. Τωρα σχετικα με το καλοκαιρι και την αποδοση τουρμπινας, ε μαλλον δεν εχεις καταλαβει γιατι το καλοκαιρι οι καγκουρες κρυβονται. http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=32155 Παράθεση Audi Q7 4.2 FSI [sIGPIC][/sIGPIC] The prince of Whales and me! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ergaleios Δημ. December 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2008 Τωρα σχετικα με το καλοκαιρι και την αποδοση τουρμπινας, ε μαλλον δεν εχεις καταλαβει γιατι το καλοκαιρι οι καγκουρες κρυβονται. http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=32155 μαλλον δεν μπορεις να κρινεις το αρθρο αφου το διαβασεις (ειναι παλιουτσικο το αρθρο..το χω διαβασει)..αλλα δεν μπηκες απο οτι φαινεται καν στον κοπο να διαβασεις μερικα σχολια παρακατω, οπως: -Η πυκνότητα του αέρα μειώνεται με αύξηση της θερμοκρασίας, άρα η μάζα του αέρα στο θάλαμο καύσης μειώνεται, άρα μειώνεται και η μάζα του καυσίμου, οπότε μειώνεται και η ισχύς του κινητήρα. Το άρθρο όμως υποννοεί ότι με κάποιο μαγικό τρόπο το φαινόμενο αυτό εμφανίζεται μόνο σε όσους έχουν τούρμπο, ενώ για όσους έχουν ατμοσφαιρικό κινητήρα ισχύουν άλλοι φυσικοί νόμοι. -Η μεταβολή της πυκνότητας του αέρα με βάση τη θερμοκρασία αλλά και το υψόμετρο ισχύει για όλα τα μοτέρ,εκτός κι αν το δικό σου αναπνέει απ την ατμόσφαιρα του.....παράδεισου. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι η πτώση απόδοσης ενός κινητήρα με βάση τη μεταβολή του όγκου του αέρα υφίστατε για όλα τα μοτέρ και το ποσοστό απώλειας είναι ανάλογο με τη συνολική απόδοση του κινητήρα. -Όλα τα αμάξια το καλοκαίρι έχουν την ίδια πτώση απόδοσης. Αυτά που έχουν πρόβλημα είναι αυτά που ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ο χώρος του κινητήρα (κυρίως από την εξάτμιση). Συνήθως στα βελτιωμένα (ή τούρμπο) ΑΦΑΙΡΟΥΝ οι βελτιωτές προστατευτικές λαμαρίνες από την εξάτμιση και υπερθερμαίνουν το χώρο του κινητήρα. Όταν ο χώρος του κινητήρα δεχθεί ποσό θερμότητας περισσότερο από εκείνο που μπορεί να διώξει με αερισμό, τότε ανεβαίνει ΠΟΛΥ η θερμοκρασία του αέρα στο χώρο. Αυτή η υπερβολικά μεγάλη θερμοκρασία κάνει το κινητήρα να έχει μεγάλη πτώση στις επιδόσεις (υπερθερμαίνει το σύστημα εισαγωγής) και μπορεί να καταστρέφει πλαστικά στο χώρο του κινητήρα. Φυσικά ο κινητήρας δεν χαίρεται. Τα εργοστασιακά αμάξια δεν υπερθερμαίνουν το χώρο του κινητήρα γιατί ο κατασκευαστής το ελέγχει και προστατεύει τις σωληνώσεις της εξάτμισης ή/και αυξάνει τον αερισμό του χώρου. ..........το θεμα ειναι να μην ειναι το αμαξι πουσαρισμενο στα ακρα...και επισης αν δεις οι πιο πολλοι σχολιαζουν οτι μεγαλες διαφορες στην αποδοση θα δει ενα αμαξι που δεν εχει καν i/c, οπως πχ κατι παλια renault τουρμπατα (πες μου εσυ ποσα συγχρονα τουρμπατα αμαξια δεν εχουν i/c). ο αγαπητος τακης ειναι ξερολας και κολλημενος σε καποια πραγματα (σε καποια αλλα ειναι καλος)..δεν ειναι σωστο να παιρνουμε τοις μετρητοις παντως οτι λεει γιατι αρκετες φορες πεφτει εξω ;) Παράθεση Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DrYannisK Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 τελικα η συγκριση γινεται βασει κυβικων η βασει ιπποδυναμης? Η οτι μας συμφερει καθε φορα? -Στα ιδια κυβικα ενα υπερτροφοδοτουμενο αμαξι καιει παραπανω απο ενα ατμοσφαιρικο βρεξει χιονισει, εκτος αν κινεισαι συνεχως κατω απο τις 2000-2500 στροφες, που κανεις δεν το κανει. -Στην ιδια ιπποδυναμη η καταναλωση διαφερει αναλογα με το μοντελο, αλλοτε ειναι μεγαλυτερη κι αλλοτε μικροτερη. Τωρα σχετικα με το καλοκαιρι και την αποδοση τουρμπινας, ε μαλλον δεν εχεις καταλαβει γιατι το καλοκαιρι οι καγκουρες κρυβονται. http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=32155 και φυσικα κινησε κατω απο τις 2500 στροφες οταν πας ανετα και δε βιαζεσαι οπως πχ στην κινηση. επισης με το DSG σε πληροφορω πως με 70χι/ωρα μου βαζει την 6η οποτε η καταναλωση ειναι πολυ μικρη. το τουρμπο αυτοκινητο καει πολυ μονο οταν το πιεζεις και οδηγας σπορ αλλα εκει βγαζει και πολλα αλογα. πχ εγω με 2000κε καιω 7-9λιτρα /100χιλιομετρα οταν παω χαλαρα στο αυτοματο και μαλιστα εκτος πολης καιω ακομα και 6. οταν το πιεσω τοτε καιω 11-13 αλλα πεσμου ενα αυτοκινητο ατμοσφαιρικο με 210 αλογα ποσο καει οταν το πιεσεις? συγουρα τοσο και παραπανω. αρα τουρμπο και παλι τουρμπο. οταν δε το πιεζεις εχεις χαμηλη καταναλωση και οταν το πιεσεις ξοδευει καυσιμο αλλα πεταει. το δε καλοκαιρι ποτε δε με προβληματισε. ισως εχασα 10 αλογα αλλα και 200 να εμειναν ή 180 παλι πολλα ειναι οποτε ουτε που το καταλαβαινεις. το καλοκαιρι μετα απο 5 ωρες γρηγορη οδηγηση απο λευκαδα θεσσαλονικη, με 95 απλη αμολυβδη και περνωντας και απο καταρα οποτε υψομετρο και αρα χαμηλο οξυγονο, δε μπηκε σε safe mode η τουρμπινα. αρα πότε θα μπει? μαλον ποτε η ισως σε ακομα ποιο οριακες καταστασεις. ποτέ δε εχω νιωσει μειωση αποδοσης. τα περι μειωση της τουρμπινας το καλοκαιρι, μαλον μουφα μου ακουγονται μιλοντας απο ιδια πειρα. εκτος και αν απλα χανεις ενα 10% το οποιο προφανως λογω των ουτως η αλλως πολλων αλογων, δεν καταλαβαινεις. σε γενικες γραμμες παντως πρεπει να συμφωνεισετε και εσεις που υποστηριζεται τα ατμοσφαιρικα, πως συμφερει να αγορασεις ενα τουρμπο παρα ενα ατμοσφαιρικο για λογους οικονομικους και οδηγικης ευχαριστησης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 και φυσικα κινησε κατω απο τις 2500 στροφες οταν πας ανετα και δε βιαζεσαι οπως πχ στην κινηση. επισης με το DSG σε πληροφορω πως με 70χι/ωρα μου βαζει την 6η οποτε η καταναλωση ειναι πολυ μικρη. το τουρμπο αυτοκινητο καει πολυ μονο οταν το πιεζεις και οδηγας σπορ αλλα εκει βγαζει και πολλα αλογα. πχ εγω με 2000κε καιω 7-9λιτρα /100χιλιομετρα οταν παω χαλαρα στο αυτοματο και μαλιστα εκτος πολης καιω ακομα και 6. οταν το πιεσω τοτε καιω 11-13 αλλα πεσμου ενα αυτοκινητο ατμοσφαιρικο με 210 αλογα ποσο καει οταν το πιεσεις? συγουρα τοσο και παραπανω. αρα τουρμπο και παλι τουρμπο. οταν δε το πιεζεις εχεις χαμηλη καταναλωση και οταν το πιεσεις ξοδευει καυσιμο αλλα πεταει. το δε καλοκαιρι ποτε δε με προβληματισε. ισως εχασα 10 αλογα αλλα και 200 να εμειναν ή 180 παλι πολλα ειναι οποτε ουτε που το καταλαβαινεις. το καλοκαιρι μετα απο 5 ωρες γρηγορη οδηγηση απο λευκαδα θεσσαλονικη, με 95 απλη αμολυβδη και περνωντας και απο καταρα οποτε υψομετρο και αρα χαμηλο οξυγονο, δε μπηκε σε safe mode η τουρμπινα. αρα πότε θα μπει? μαλον ποτε η ισως σε ακομα ποιο οριακες καταστασεις. ποτέ δε εχω νιωσει μειωση αποδοσης. τα περι μειωση της τουρμπινας το καλοκαιρι, μαλον μουφα μου ακουγονται μιλοντας απο ιδια πειρα. εκτος και αν απλα χανεις ενα 10% το οποιο προφανως λογω των ουτως η αλλως πολλων αλογων, δεν καταλαβαινεις. σε γενικες γραμμες παντως πρεπει να συμφωνεισετε και εσεις που υποστηριζεται τα ατμοσφαιρικα, πως συμφερει να αγορασεις ενα τουρμπο παρα ενα ατμοσφαιρικο για λογους οικονομικους και οδηγικης ευχαριστησης. πολυ ωραια τα λες,ετσι ακριβως ειναι επισης αλλο οι σημερινοι κινητηρες με τουρμπο και αλλο οι παλιοι τουρμποκινητηρες ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ τωρα ειναι πιο σιγουρα τα πραγματα καμια σχεση με το παρελθον ;) ειναι πολυ απλο,πηγαινε σε ενα συνεργειο και ρωτα τον μπαρμπα μητσο ποτε να αλλαξεις λαδια στο καινουργιο σου αυτοκινητο με τουρμπο 2008 μοντελο,θα σου πει να αλλαξεις λαδια στα 5000 χιλιομετρα χαχαχαχαχα τη στιγμη που ο κατασκευαστης σου λεει λαδια φιλτρο στα 15000 χιλιομετρα,μερικοι ανθρωποι και μαλιστα οχι σα τον μπαρμπα μητσο αλλα πιο νεοι εχουν μεινει στο τουρμποπαρελθον κριμα ειναι ρε γμτ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
roloiz Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 den tithetai thema:p!!an dn akous skastra k th deutera na lusaei akougontas k to turbo dn leei:P!!! Παράθεση Ο Θεος συγχωρει,η kawasaki oχι:hunter: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 den tithetai thema:p!!an dn akous skastra k th deutera na lusaei akougontas k to turbo dn leei:P!!! &ομως λεει οταν ακους αυτον τον ηχο http://http://www.youtube.com/watch?v=nELM-Vgp1ks&feature=related ή πχ αυτον αν μιλαμε για supercars http://http://www.youtube.com/watch?v=foDcLUhUKqI&feature=related αν&ειμαι 60/40 υπερ του turbo..japan:ninja:! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 Τα λινκ δε μου δουλεύουν. Για τσέκαρέ τα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 ειλικρινα στενοχωριεμαι...που καποιοι ανθρωποι νομιζουν πως τα τουρμπατα αυτοκινητα ειναι τα punto gt,uno turbo και το saab 9000....αχαχα.... ρε οδηγειστε ενα evo,ενα tfsi,εναν 2ο vt,εναν 1,6t(150 και 175),ενα astra opc... ο χριστος και η παναγια με τις ανακριβειες που λετε!!!! γραφει το παληκαρακι απο πανω γιατι επελεξε η audi τις κορυφαιες εκδοσεις ατμοσφαιρικες!!και φερνει ως παραδειγμα το rs4!!!αχαχα.το rs6 το ξερεις??? το οτι το type-r το τελευταιο σε φουλ πατημα καιει περισσοτερο απο τα leon cupra και s3 το ξερετε?? το οτι υπαρχει ενα εξαρτημα που λεγεται intercooler??? ελεος,αμα ημουν στην γερμανια η στην αμερικη η στην ιταλια που φορολογουνται διαφορετικα εννοειται πως θα ηθελα ενα αυτοκινητο 5.000 cc.αλλα στην ελλαδα και με την υπαρχουσα φορολογια το turbo ειναι μονοδρομος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
roloiz Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 ειλικρινα στενοχωριεμαι...που καποιοι ανθρωποι νομιζουν πως τα τουρμπατα αυτοκινητα ειναι τα punto gt,uno turbo και το saab 9000....αχαχα.... ρε οδηγειστε ενα evo,ενα tfsi,εναν 2ο vt,εναν 1,6t(150 και 175),ενα astra opc... ο χριστος και η παναγια με τις ανακριβειες που λετε!!!! γραφει το παληκαρακι απο πανω γιατι επελεξε η audi τις κορυφαιες εκδοσεις ατμοσφαιρικες!!και φερνει ως παραδειγμα το rs4!!!αχαχα.το rs6 το ξερεις??? το οτι το type-r το τελευταιο σε φουλ πατημα καιει περισσοτερο απο τα leon cupra και s3 το ξερετε?? το οτι υπαρχει ενα εξαρτημα που λεγεται intercooler??? ελεος,αμα ημουν στην γερμανια η στην αμερικη η στην ιταλια που φορολογουνται διαφορετικα εννοειται πως θα ηθελα ενα αυτοκινητο 5.000 cc.αλλα στην ελλαδα και με την υπαρχουσα φορολογια το turbo ειναι μονοδρομος. swstos o filos!pare paradeigma to opc!2litro 240 hp!!turbo!!!k pare k to golf r32 3200 kivika atmosfaira..pali mprosta einai to opc!paidia ta amaxia ta opoia diathtoun turbo einai mprosta apo atmosfaira panta m panta!kl ta rs4 k rs6 eina terata... Παράθεση Ο Θεος συγχωρει,η kawasaki oχι:hunter: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 ειλικρινα στενοχωριεμαι...που καποιοι ανθρωποι νομιζουν πως τα τουρμπατα αυτοκινητα ειναι τα punto gt,uno turbo και το saab 9000....αχαχα.... ρε οδηγειστε ενα evo,ενα tfsi,εναν 2ο vt,εναν 1,6t(150 και 175),ενα astra opc... ο χριστος και η παναγια με τις ανακριβειες που λετε!!!! γραφει το παληκαρακι απο πανω γιατι επελεξε η audi τις κορυφαιες εκδοσεις ατμοσφαιρικες!!και φερνει ως παραδειγμα το rs4!!!αχαχα.το rs6 το ξερεις??? το οτι το type-r το τελευταιο σε φουλ πατημα καιει περισσοτερο απο τα leon cupra και s3 το ξερετε?? το οτι υπαρχει ενα εξαρτημα που λεγεται intercooler??? ελεος,αμα ημουν στην γερμανια η στην αμερικη η στην ιταλια που φορολογουνται διαφορετικα εννοειται πως θα ηθελα ενα αυτοκινητο 5.000 cc.αλλα στην ελλαδα και με την υπαρχουσα φορολογια το turbo ειναι μονοδρομος. πεστα ρε linkin! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasp Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 Ακόμη μία για τους Kompressorάκηδες :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 κανενα μειονεκτημα ε? Η πολυ μειωμενη αποδοση το καλοκαιρι, η μειωμενη αξιοπιστια , οι αυξημενες φθορες του κινητηρα , η καταναλωση στις ψηλες στροφες πανε περιπατο. Κανενα μειονεκτημα. Ολα γαργαρα! Αστο γιατι εχω και υπερτροφοδοτουμενο αμαξι και ξερω.. Να καταργησουμε τις πολυκυλινδρες εκδοσεις να βγαλουμε διλιτρα με 4 τουρμπινες και λυσαμε το προβλημα μας.. Αν ηταν τοσο απλα τα πραγματα δεν θα υπηρχε ατμοσφαιρα σε παραγωγη. Και ΔΕΝ ειναι θεμα κοστους. Τελος απορω γιατι η Audi η ΒMW η Lexus η Μercedes επελεξαν κυβικα στα μοντελα επιδοσεων αντι για υπετροφοδοτηση..M3, C63,ISF,RS4 κτλ.. Ε μαλλον δεν ξερουν αυτοι! To καλοκαιρι η αποδοση μειωνεται ελαχιστα,μονο σε δυναμομετρο μπορεις να το καταλαβεις.Η mercedes,bmw κλπ επιλεγουν κυβικα στις μεγαλες κατηγοριες γιατι τα συγκεκριμενα αμαξωματα εχουν πολλα κιλα οποτε ο μονος δρομος ειναι τα κυβικα πανω στα οποια μπορουν ανετα να χωρεσουν αρκετα αλογα αν και καποια μοντελα πχ CL AMG αν δεν απατομαι εχουν turbo. Τωρα σχετικα με το καλοκαιρι και την αποδοση τουρμπινας, ε μαλλον δεν εχεις καταλαβει γιατι το καλοκαιρι οι καγκουρες κρυβονται. http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=32155 oι καγκουρες κρυβονται το καλοκαιρι γιατι δεν εχουν αυτοκινητο για να βγουν.Λογω του οτι ειναι χαιβανια και δεν ξερουν να λειτουργουν την τουρμπινα,την δουλευουν χωρις να την ζεστανουν και την σπανε,οποτε το καλοκαιρι το βγαζουν στα συνεργεια. ειλικρινα στενοχωριεμαι...που καποιοι ανθρωποι νομιζουν πως τα τουρμπατα αυτοκινητα ειναι τα punto gt,uno turbo και το saab 9000....αχαχα.... ρε οδηγειστε ενα evo,ενα tfsi,εναν 2ο vt,εναν 1,6t(150 και 175),ενα astra opc... ο χριστος και η παναγια με τις ανακριβειες που λετε!!!! γραφει το παληκαρακι απο πανω γιατι επελεξε η audi τις κορυφαιες εκδοσεις ατμοσφαιρικες!!και φερνει ως παραδειγμα το rs4!!!αχαχα.το rs6 το ξερεις??? το οτι το type-r το τελευταιο σε φουλ πατημα καιει περισσοτερο απο τα leon cupra και s3 το ξερετε?? το οτι υπαρχει ενα εξαρτημα που λεγεται intercooler??? ελεος,αμα ημουν στην γερμανια η στην αμερικη η στην ιταλια που φορολογουνται διαφορετικα εννοειται πως θα ηθελα ενα αυτοκινητο 5.000 cc.αλλα στην ελλαδα και με την υπαρχουσα φορολογια το turbo ειναι μονοδρομος. Αρα το συγκρινεις βασει φορολογιας και οχι βασει πιο ειναι το καλυτερο. Παντως τα πραγματα ειναι απλα και τα δυσκολευετε με χιλιες δυο χαζομαρες.Αρχικα η συγκριση πρεπει να γινετε με αυτοκινητα ιδιων κυβικων.Πχ ενα 1400 με ενα 1400,ενα 2000 με ενα 2000 και οχι οτι να ναι..Οσο για τα πλεονεκτηματα του τουρμπο ειναι χαμηλη καταλωση στις χαμηλες στροφες και ροπη.Τα αρνητικα του ειναι η μεγαλη καταναλωση στις υψηλες στροφες και τα περισσοτερα προβληματα που μπορει να βγαλει.Οποτε καθενας διαλεγει και περνει.Δεν υπαρχει καλυτερο και χειροτερο.Εγω πχ θελω το EVO αλλα δεν θα το παρω εχοντας ως μετρο συγκρισης το τουρμπο.Με την ιδια ανεση θα επαιρνα και S2000 το οποιο ειναι ατμοσφαιρα,οπως και το vovlo S80,επισης τουρμπισιο.Δεν θα επαιρνα ομως ποτε τουμπισιο μικρου κυβισμου γιατι απλα δεν θελω προβληματα.Οποτε ο καθενας περνει οτι του αρεσει,ουτ το τουρμπο ειναι καλυτερο απο την ατμοσφαιρα ουτε η ατμοσφαιρα καλυτερη απο το τουρμπο.Και τα δυο εχουν τα θετικα τους και τα αρνητικα τους. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 To καλοκαιρι η αποδοση μειωνεται ελαχιστα,μονο σε δυναμομετρο μπορεις να το καταλαβεις.Η mercedes,bmw κλπ επιλεγουν κυβικα στις μεγαλες κατηγοριες γιατι τα συγκεκριμενα αμαξωματα εχουν πολλα κιλα οποτε ο μονος δρομος ειναι τα κυβικα πανω στα οποια μπορουν ανετα να χωρεσουν αρκετα αλογα αν και καποια μοντελα πχ CL AMG αν δεν απατομαι εχουν turbo. oι καγκουρες κρυβονται το καλοκαιρι γιατι δεν εχουν αυτοκινητο για να βγουν.Λογω του οτι ειναι χαιβανια και δεν ξερουν να λειτουργουν την τουρμπινα,την δουλευουν χωρις να την ζεστανουν και την σπανε,οποτε το καλοκαιρι το βγαζουν στα συνεργεια. Αρα το συγκρινεις βασει φορολογιας και οχι βασει πιο ειναι το καλυτερο. Παντως τα πραγματα ειναι απλα και τα δυσκολευετε με χιλιες δυο χαζομαρες.Αρχικα η συγκριση πρεπει να γινετε με αυτοκινητα ιδιων κυβικων.Πχ ενα 1400 με ενα 1400,ενα 2000 με ενα 2000 και οχι οτι να ναι..Οσο για τα πλεονεκτηματα του τουρμπο ειναι χαμηλη καταλωση στις χαμηλες στροφες και ροπη.Τα αρνητικα του ειναι η μεγαλη καταναλωση στις υψηλες στροφες και τα περισσοτερα προβληματα που μπορει να βγαλει.Οποτε καθενας διαλεγει και περνει.Δεν υπαρχει καλυτερο και χειροτερο.Εγω πχ θελω το EVO αλλα δεν θα το παρω εχοντας ως μετρο συγκρισης το τουρμπο.Με την ιδια ανεση θα επαιρνα και S2000 το οποιο ειναι ατμοσφαιρα,οπως και το vovlo S80,επισης τουρμπισιο.Δεν θα επαιρνα ομως ποτε τουμπισιο μικρου κυβισμου γιατι απλα δεν θελω προβληματα.Οποτε ο καθενας περνει οτι του αρεσει,ουτ το τουρμπο ειναι καλυτερο απο την ατμοσφαιρα ουτε η ατμοσφαιρα καλυτερη απο το τουρμπο.Και τα δυο εχουν τα θετικα τους και τα αρνητικα τους. δε γινεται να λες για προβληματα γιατι δε βγαζουν ολα τα τουρμπο προβληματα,μιλα συγκεκριμενα λοιπον.προβληματα θα σου βγαλει ενας καινουργιος τουρμποκινητηρας οταν δε ξερεις να τον δουλεψεις.μπορεις λοιπον να διευκρινησεις ποιος τουρμποκινητηρας βγαζει προβλημα απο καποιον που θα τον δουλεψει σωστα;και για να σε προλαβω τα 1400αρια με τουρμπο βγαλτα στην ακρη Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 μα τα 1400αρια εννοω οταν λεω μικρου κυβισμου.Ξερω αρκετες περιπτωσεις προβληματων σε τετοια αυτοκινητα,συγκεκριμενα golf. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 μα τα 1400αρια εννοω οταν λεω μικρου κυβισμου.Ξερω αρκετες περιπτωσεις προβληματων σε τετοια αυτοκινητα,συγκεκριμενα golf. Τα αρνητικα του ειναι η μεγαλη καταναλωση στις υψηλες στροφες και τα περισσοτερα προβληματα που μπορει να βγαλει. αυτο το γραφεις για τα 1400ρια η γενικοτερα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 swstos o filos!pare paradeigma to opc!2litro 240 hp!!turbo!!!k pare k to golf r32 3200 kivika atmosfaira..pali mprosta einai to opc!paidia ta amaxia ta opoia diathtoun turbo einai mprosta apo atmosfaira panta m panta!kl ta rs4 k rs6 eina terata... Το R32 δε συγκρίνεται με το astra opc. Το golf είναι αυτοκίνητο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
roloiz Δημ. December 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2008 Το R32 δε συγκρίνεται με το astra opc. Το golf είναι αυτοκίνητο. oxi file anapoda to pes:happy:!!dn pisteuw na yparxoun polloi se auto to kosmo gia na dwsoun 42 xiliarika gia na paroun auto to amaxaki..tsaba telh efories ktlp re file...allwste an exeis diavasei k sto drive k exeis dei ekpoboules k akoma k sto drwmo live trwei tsagaki to r32:shifty:!to opc file einai vromogazo k me 30000 mono...asto...kouvas einai to r32 Παράθεση Ο Θεος συγχωρει,η kawasaki oχι:hunter: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.