zyp3r Δημ. April 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2009 Ωραία όλα αυτά που λέτε και που το 99% απευθύνεται αποκλειστικά στις ευθείες.. Όμως όσοι παίζουνε με τουρμπάκια τι κάνουν στις ΣΤΡΟΦΕΣ? Μήπως κόβουν, υπoλογίζουν πότε θα βγει το lag και μετά μπαίνουν με 2/3 γκάζι που θα έμπαινε ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό, όπως βλέπω να κάνουν οι περισσότεροι "γρήγοροι τουρμπάκηδες" που μόλις πιάσουν στροφές, την ΚΟΚΟ???:lol::lol: Aυτο γινονταν σε εποχες οπυο το esp δεν υπηρχε στα αυτοκινητα κυριως στα προσθιοκινητα.Πλεον τα πραγματα εχουν αλλαξει.Ισως αναφερε σε punto gt,saxo,rally κλπ.Aυτα ναι με τουρμπο δεν μπορουν να παν σε στροφες. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. April 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2009 Ωραία όλα αυτά που λέτε και που το 99% απευθύνεται αποκλειστικά στις ευθείες.. Όμως όσοι παίζουνε με τουρμπάκια τι κάνουν στις ΣΤΡΟΦΕΣ? Μήπως κόβουν, υπoλογίζουν πότε θα βγει το lag και μετά μπαίνουν με 2/3 γκάζι που θα έμπαινε ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό, όπως βλέπω να κάνουν οι περισσότεροι "γρήγοροι τουρμπάκηδες" που μόλις πιάσουν στροφές, την ΚΟΚΟ???:lol::lol: Τα σύγχρονα εργοστασιακά turbo δεν έχουν σοβαρό lag. Πάντως αυτό που λες ισχύει σε ένα βαθμό, ειδικά σε προσθιοκίνητα turbo.:cry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enigma84 Δημ. April 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2009 Παλιά τα turbo ήταν τύπου on-off....Και μην συγκρίνουμε εκείνα τα πλαίσια με τα δικά νέα...Όσο για τις τουρμπίνες, οι περισσότερες νέες φουσκώνουν από χαμηλά οπότε μια χαρά τις παίρνουν... Φίλος με ibiza mk4 με ρυθμιζόμενη ανάρτηση μπάρες κ.α. και μου λέει το cupra σε στροφή στρίβει κλάσεις καλύτερα...Άρα όλα παίζουν...αν δεν "νιώθει" το σασί-γεωμετρία τι να κάνει το μοτέρ... Τέλος ας σταματήσει το παραμύθι με τα ατμοσφαιρικά bmw....Ακόμη και οι ίδιοι οι Βαυαροί δεν λένε πια το pure power όταν έχουν biturbo 3.0lt & 4.4lt μοτέρ και φημολογείται ότι η νέα Μ θα έχει τέτοιο μοτέρ.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. April 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2009 Ωραία όλα αυτά που λέτε και που το 99% απευθύνεται αποκλειστικά στις ευθείες.. Όμως όσοι παίζουνε με τουρμπάκια τι κάνουν στις ΣΤΡΟΦΕΣ? Μήπως κόβουν, υπoλογίζουν πότε θα βγει το lag και μετά μπαίνουν με 2/3 γκάζι που θα έμπαινε ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό, όπως βλέπω να κάνουν οι περισσότεροι "γρήγοροι τουρμπάκηδες" που μόλις πιάσουν στροφές, την ΚΟΚΟ???:lol::lol: δε ξερω για τι αυτοκινητα μιλας παντως εγω με το δικο μου ρουφαω τις στροφες σα να ειναι ευθειες :lol: να φανταστεις οτι οταν στριβω του δινω και καταλαβαινει και αυτο δε παιρνει χαμπαρι φαντασου με το quattro τι γινεται :O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. April 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2009 Καλά ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Ας πάρουμε δυο αυτοκίνητα turbo προσθιοκίνητα με ίδια ιπποδύναμη. Scirocco 1.4(160) και Α3 1.8(160). To scirocco στρίβει, με το Α3 κάνεις το σταυρό σου. Όποιος διαφωνεί ας πάει για test drive. Αυτό που θέλω να πω είναι να μην γενικεύουμε. Κάθε αυτοκίνητο είναι ξεχωριστό. Ακόμη και το S3 είναι δύστροπο στις στροφές. Αυτό βέβαια δεν έχει τη φιλοσοφία των TSI. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. April 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2009 Ποιο S3 εννοείς; Το καινούριο; Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Scottas Δημ. April 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2009 Καλά ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Ας πάρουμε δυο αυτοκίνητα turbo προσθιοκίνητα με ίδια ιπποδύναμη. Scirocco 1.4(160) και Α3 1.8(160). To scirocco στρίβει, με το Α3 κάνεις το σταυρό σου. Όποιος διαφωνεί ας πάει για test drive. Αυτό που θέλω να πω είναι να μην γενικεύουμε. Κάθε αυτοκίνητο είναι ξεχωριστό. Ακόμη και το S3 είναι δύστροπο στις στροφές. Αυτό βέβαια δεν έχει τη φιλοσοφία των TSI. σαν πρωιν κατοχος α6 2.4 v6 και τώρα κάτοχος Σ3 φάτσαλιφτ να πω πως τα αυτοκίνητα ειναι μέρα με την νύχτα!!! το αμάξι δεν καταλαβαίνει ούτε στροφες ούτε τπτ!!! Όσον για αυτους που θα διαφωνήσουν το Σ3 ειναι το ΤΕΛΕΙΟ αυτοκινητο στην κατηγορια του και σε σωστα χέρια κανει παπαδες!!! Όσον αφορα τα στροφιλικια στην αρχή φοβόμουν και γω μετα ομως σιγα σιγα που άρχησα να τα μαθαινω βλεπω στροφή τη μετραω και μπαίνω σανίδα!!! πεταει και κολαρακι ασχετα αν ειναι quattro αλλα με το που φυγει το αμάξι επανέρχεται αμέσως!!! Αν και την τελευται βδομαδα ομολογώ πως οδηγώ μονίμως χωρις ΕΣΡ μιας και το αμαξι γινεται ποιο παιχνιδιαρικο ;) Nick Παράθεση Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. April 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2009 Ποιο S3 εννοείς; Το καινούριο; Το προ-facelift. Δε λέω οτι δε στρίβει, αλλά θέλει εξάσκηση. Σου δίνει την αίσθηση οτι μπορεί και να σε κρεμάσει. Καμία σχέση για παράδειγμα με ένα τετρακίνητο impreza. Αλλά τι συγκρίνουμε θα μου πεις. σαν πρωιν κατοχος α6 2.4 v6 και τώρα κάτοχος Σ3 φάτσαλιφτ να πω πως τα αυτοκίνητα ειναι μέρα με την νύχτα!!! το αμάξι δεν καταλαβαίνει ούτε στροφες ούτε τπτ!!! Όσον για αυτους που θα διαφωνήσουν το Σ3 ειναι το ΤΕΛΕΙΟ αυτοκινητο στην κατηγορια του και σε σωστα χέρια κανει παπαδες!!! Όσον αφορα τα στροφιλικια στην αρχή φοβόμουν και γω μετα ομως σιγα σιγα που άρχησα να τα μαθαινω βλεπω στροφή τη μετραω και μπαίνω σανίδα!!! πεταει και κολαρακι ασχετα αν ειναι quattro αλλα με το που φυγει το αμάξι επανέρχεται αμέσως!!! Αν και την τελευται βδομαδα ομολογώ πως οδηγώ μονίμως χωρις ΕΣΡ μιας και το αμαξι γινεται ποιο παιχνιδιαρικο ;) Nick Υπάρχει και μια ατμοσφαιρική 130 απέναντι, οπότε ας είσαι πιο συγκρατημένος όταν μιλάς για τέλειο αυτοκίνητο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damokles Δημ. April 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2009 Είναι αστείο να μιλάς για τις στροφές σε τούρμπο, όταν η ατμόσφαιρα πρέπει να ρίξει σχέση στο κιβώτιο προκειμένου να αναπνεύσει επαρκώς για να πάρει τη στροφή (κάτι που στα τούρμπο δεν χρειάζεται να γίνει λόγο καλής ροπής από χαμηλά). :lol: Αυτό στο λέω ως πρώην κάτοχος ατμόσφαιρας και νυν κάτοχος τούρμπο. πες τα! Κι εγώ δεν αλλάζω το turbaki μου με τίποτα! Είναι απόλαυση το απαλό σπρώξιμο που νιώθεις ήδη από τις 2.000rpm. Παράθεση iPhone XS max 256GB iPad Pro 10.5" WiFi 256GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. April 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2009 πες τα! Κι εγώ δεν αλλάζω το turbaki μου με τίποτα! Είναι απόλαυση το απαλό σπρώξιμο που νιώθεις ήδη από τις 2.000rpm. ειδικα οταν στριβεις ειναι ξεχωριστο,καποιοι που οδηγουσαν σαξοραλα :lol::lol: ειναι κολλημενοι εκει :lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Scottas Δημ. April 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2009 Υπάρχει και μια ατμοσφαιρική 130 απέναντι, οπότε ας είσαι πιο συγκρατημένος όταν μιλάς για τέλειο αυτοκίνητο. yparxei kalitero autokinito kai must tetrakouna 2litro turbato kai megala peri8oria veltiwsis? xestika gia tin atmosfera tis 130 135 kai opoiasdipote allis markas.... edw milame gia TURBO autokinita p an s kapnisei egw me ena programma paw sti kseftila 320 ps!!!! so.... I am the lord of the rings :lol: xaxaxaxa 4 sto karo m kai 1 sto xeri...... anteeeeee geiaaaaaa:X:O:ninja: Παράθεση Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Scottas Δημ. April 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2009 για να μην πω για την μεγαλύτερη κατανάλωση ασφαλεια και τελη κυκλοφορίας!!! Όταν φτανεις σε ενα τετοιο σημείο σκέφτεσαι τα παντα... Παράθεση Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. April 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2009 yparxei kalitero autokinito kai must tetrakouna 2litro turbato kai megala peri8oria veltiwsis? xestika gia tin atmosfera tis 130 135 kai opoiasdipote allis markas.... edw milame gia TURBO autokinita p an s kapnisei egw me ena programma paw sti kseftila 320 ps!!!! so.... I am the lord of the rings :lol: xaxaxaxa 4 sto karo m kai 1 sto xeri...... anteeeeee geiaaaaaa:X:O:ninja: ετσι για την ιστορια ,η 135 δεν ειναι ατμοσφαιρα.. Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
isolove Δημ. April 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2009 Χμ,ναι κοβω στις στροφες λιγο πριν μπω(αλλωστε στον καθρεπτη ισα που σε βλεπω):X Εχεις ιδεα πως βγαινει ενα τουρμπατο μετα την στροφη?:wacko: Ααααστο καλυτερα.....:cry: Γενικως οι στροφες ειναι για οσους ειναι αργοι στις ευθειες,δεν με απασχολουν.....:lol: Και επιδει καπου αναφερθικε η σκαστρα,ΠΑΝΤΑ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΙΧΑ και στα 4 τουρμπατα μου.charade,uno turbo,ξανα uno turbo,punto gt. Μονο απωλειες οι ανοιχτου τυπου,διαφορα που την καταλαβαινεις αμεσως.:mad: Οχι οτι η κλειστου δεν κανει εναν γλυκο θορυβο ειδικα σε μεγαλες πιεσεις......:) Παράθεση huawei p8,nexus 5x,xiaomi note 4x 4/64 [sIGPIC][/sIGPIC] ΑΕΚ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. April 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2009 yparxei kalitero autokinito kai must tetrakouna 2litro turbato kai megala peri8oria veltiwsis? Evo X και impreza STi σου λένε κάτι...; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. April 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2009 Χμ,ναι κοβω στις στροφες λιγο πριν μπω(αλλωστε στον καθρεπτη ισα που σε βλεπω):X Εχεις ιδεα πως βγαινει ενα τουρμπατο μετα την στροφη?:wacko: Ααααστο καλυτερα.....:cry: Γενικως οι στροφες ειναι για οσους ειναι αργοι στις ευθειες,δεν με απασχολουν.....:lol: Και ξέρεις τι λένε για αυτούς που πάνε μόνο σε ευθείες,ε???:p:p Aυτο γινονταν σε εποχες οπυο το esp δεν υπηρχε στα αυτοκινητα κυριως στα προσθιοκινητα.Πλεον τα πραγματα εχουν αλλαξει.Ισως αναφερε σε punto gt,saxo,rally κλπ.Aυτα ναι με τουρμπο δεν μπορουν να παν σε στροφες. Καλά δε μιλάμε για τουρμπάτα (μόνο το Punto από τα παραπάνω) 10ετίας.. Βλέπω και κάτι Octavia,TT κλπ που και καλό πάτημα έχουν και πολλά άλογα και σε ανοιχτούς δρόμους με στροφές, να μπαίνουν πολύ φυλαγμένα..Λές να τα στρώνουν όλοι??:lol::lol: Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ergaleios Δημ. April 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2009 εγω τι να πω....ειτε οδηγω το coupe (hyundai) του αδερφου μου που ειναι το απλο...ειτε το δικο μου coupe (hyundai παλι..το S145 με τα 133 αλογα στην πραξη)..ειτε αλλα S145 παιδιων απο το club που τα εχουν στα 170 αλογα που θα παει και το δικο μου συντομα...με τον ιδιο τροπο μπαινω στις ιδιες στροφες. ειτε εχει τουρμπο το αμαξι ειτε οχι, δεν βλεπω καποια τραγικη διαφορα στις αντιδρασεις τους που θα με κολλαγε να μπω...καπως. τεσπα....να χαμε να λεγαμε μου φαινεται αυτη η αντιπαραθεση. το μονο σιγουρο ειναι πως τα συγχρονα τουρμπο εχουν στα ιδια κυβικα (η και ακομα σε 200 εως 400 σε καποιες περιπτωσεις κυβικα παραπανω), καλυτερη καταναλωση, μικροτερα τελη, μικροτερο κοστος ασφαλειας, ιδιες ή και καλυτερες επιδοσεις (μιλωντας περισσοτερο σε σχεση με μεγαλυτερα κυβικα κυριως..γιατι στα ιδια ουτε λογος) και την απολαυση του τουρμπο. simple as that. οι φαν των πολλων κυβικων...με γεια τους με χαρα τους.. δεν εχετε ακουσει το περι ορεξως..κολοκυθοπιτα;; Παράθεση Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damokles Δημ. April 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2009 Για μένα πάντως μιά από τις καλύτερες προτάσεις ώρα είναι το Astra 1.6T. 180ps, 26nm με overboost, το πας και γρήγορα αλλά και απαλά αν θες ταξίδι, καλύτερη πρόταση στα 1600cc, και τιμή κάτω από 20.000. Παράθεση iPhone XS max 256GB iPad Pro 10.5" WiFi 256GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. April 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2009 Για μένα πάντως μιά από τις καλύτερες προτάσεις ώρα είναι το Astra 1.6T. 180ps, 26nm με overboost, το πας και γρήγορα αλλά και απαλά αν θες ταξίδι, καλύτερη πρόταση στα 1600cc, και τιμή κάτω από 20.000. Σε αυτή την τιμή χτυπάς golf tsi 160ps,που κατα τη γνώμη μου είναι πολύ καλύτερο overall. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damokles Δημ. April 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2009 Σε αυτή την τιμή χτυπάς golf tsi 160ps,που κατα τη γνώμη μου είναι πολύ καλύτερο overall. Για το συγκεκριμένο δεν ξέρω, σίγουρα όμως το αρχικό μοντέλο 170PS ήταν πιεσμένο (πάνω από 1bar) και έσκαγαν οι τουρμπίνες μια μετά την άλλη. Επίσης μάλλον είναι 1.400κυβικά που χάνει σε ρεπρίζ και συναφή. Και προσωπική μου άποψη, αλλά το Astra, ειδικά στην τρίθυρη έκδοση, είναι ασύγκριτα πιο όμορφο και ξεχωριστό. Παράθεση iPhone XS max 256GB iPad Pro 10.5" WiFi 256GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enigma84 Δημ. April 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2009 σαν πρωιν κατοχος α6 2.4 v6 και τώρα κάτοχος Σ3 φάτσαλιφτ να πω πως τα αυτοκίνητα ειναι μέρα με την νύχτα!!! το αμάξι δεν καταλαβαίνει ούτε στροφες ούτε τπτ!!! Άλλη κατηγορία το s3 άλλη το A6. Το ένα βγάζει 265Ps με 35,7 kg tq σε 1455kg και το άλλο βγάζει 177Ps 23.4kg tq σε 1525kg....αλοίμονο δλδ αν είχαν την ίδια σχέση.... Όσο για τα περιθώρια βελτίωσης θα συμφωνήσω...το tfsi με την Κ04 πάει σε πρώτο στάδιο +αντλία στα 400+Ps....και ράβουν άσχημα πολλές φτερούγες....Όσο για τα sti αυτά είναι και 2,5lt και την ακούνε τώρα από τα 2,0lt , τι θα γίνει όταν έρθει το RS3 (TT-RS);;; Αλλά πέραν του γεγονότος ότι η 135 είναι όχι απλώς turbo αλλά biturbo δείτε πόσο πάει και αυτή με ένα πρώτο στάδιο... Tέλος το πιο δυνατό 2,0lt μοτέρ παραγωγής πιο αμάξι το φοράει, ξέρετε;;; http://en.wikipedia.org/wiki/Maserati_Ghibli Για το συγκεκριμένο δεν ξέρω, σίγουρα όμως το αρχικό μοντέλο 170PS ήταν πιεσμένο (πάνω από 1bar) και έσκαγαν οι τουρμπίνες μια μετά την άλλη. Επίσης μάλλον είναι 1.400κυβικά που χάνει σε ρεπρίζ και συναφή. Και προσωπική μου άποψη, αλλά το Astra, ειδικά στην τρίθυρη έκδοση, είναι ασύγκριτα πιο όμορφο και ξεχωριστό. Τα golf έπεσαν και σε άτομα που νόμιζαν ότι είχαν ατμοσφαιρικό και τα έκαιγαν....Έχω ρωτήσει άτομο που το χε και είχε κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα και δεν έπαθε τπτ...όλα παίζουν σε αυτά τα μοτέρ...εκτός από το εργοστάσιο σημαντική ευθύνη έχει και ο οδηγός..... Όσο για τα opc ακούστηκε ότι ένας βελτιωτής δύσκολα τα αναλαμβάνει γιατί έχουν κακό σχεδιασμό πολλαπλής εισαγωγής και στέλνει παραπάνω αέρα στον ένα κύλινδρο ενώ όλα ψεκάζουν το ίδιο τα μπεκ....Οπότε σε συνθήκες ταξιδίου και ιδιαίτερης πίεσης μπορεί να το πάρεις στα χέρια για αυτό και είναι επίφοβο να τα ζωρίσεις.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. April 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2009 Για το συγκεκριμένο δεν ξέρω, σίγουρα όμως το αρχικό μοντέλο 170PS ήταν πιεσμένο (πάνω από 1bar) και έσκαγαν οι τουρμπίνες μια μετά την άλλη. Επίσης μάλλον είναι 1.400κυβικά που χάνει σε ρεπρίζ και συναφή. Και προσωπική μου άποψη, αλλά το Astra, ειδικά στην τρίθυρη έκδοση, είναι ασύγκριτα πιο όμορφο και ξεχωριστό. Άσε τραγική κατάσταση. Εγώ όποτε βλέπω Golf GT στο δρόμο αφήνω απόσταση ασφαλείας και προετοιμάζομαι για την έκρηξη... :rolleyes: Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. April 7, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 7, 2009 Όσο για τα sti αυτά είναι και 2,5lt και την ακούνε τώρα από τα 2,0lt , τι θα γίνει όταν έρθει το RS3 (TT-RS);;; Aκριβως οπως τα λες ΤΩΡΑ την ακουνε απο τα 2,0lt,και ας δουμε τι θα γινει οταν θα ρθει το καινουργιο STi(οταν αποφασισουν οτι θα βγαλουν καινουργιο).Καλο θα ηταν ομως να μην αναφερουμε τους ιαπωνες γιατι οταν θελουν μπορουν κυριως στον τομεα τουρμπο. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Άσε τραγική κατάσταση. Εγώ όποτε βλέπω Golf GT στο δρόμο αφήνω απόσταση ασφαλείας και προετοιμάζομαι για την έκρηξη... :rolleyes: αν δεν το πειραξεις δεν παθαινει τιποτα. και δεν σκαει καμμια τουρμπινα, οταν ζοριστει με αυξηση ιπποδυναμης εχει προβλημα ο εναλλακτης , το συστημα που αλλαζει την λειτουργια και απο κομπρεσορα σε παει σε τουρμπο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. April 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2009 Είτε το κλειδώνω και ησυχάζουμε είτε συνεχίζουμε μέχρι να τσακωθείτε σαν μεγάλα παιδιά που είστε..μόνο που ενημερωτικά αυτή την φορά τα bans θα είναι μόνιμα.Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.