Jump to content

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση


johntfsi
 Κοινοποίηση

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση  

160 members have voted

  1. 1. Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση

    • Ατμοσφαιρα
      54
    • Turbo
      92
    • Kompressor
      14


Recommended Posts

θα το εγραφα αλλα ασε μην εχουμε καναν φανατικο 20vtakia εδω...ο 20vt ισως ειναι το τελευταιο ''τουρμπατο'' turbo μοτερ με lag.βεβαια ειναι 1800 και πολυ παλιας σχεδιασης....αλλα τα αλογακια του τα βγαζει και με το παραπανω!

πολυ καλο μοτερακι, οντως ειχε λιγο lag.

το tfsi ειναι πιο ομαλο πιο πολιτισμενο και ετσι δεν ζοριζει αυτους που ακουγανε τουρμπο και λακιζανε .

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 378
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εγώ πάλι είμαι της άποψης όταν έχεις τουρμπο θελεις να νιώθεις και εκείνο το ξέσπασμα που σε κολλάει πίσω...αν θες γραμμικότητα και όχι ομή δύναμη νομίζω ότι πας σε πολλά κυβικά.Για τις νορμάλ κατηογορίες μιλάω, όχι σε 4λιτρους τουρμπο και πάνω
Link to comment
Share on other sites

θα το εγραφα αλλα ασε μην εχουμε καναν φανατικο 20vtakia εδω...ο 20vt ισως ειναι το τελευταιο ''τουρμπατο'' turbo μοτερ με lag.βεβαια ειναι 1800 και πολυ παλιας σχεδιασης....αλλα τα αλογακια του τα βγαζει και με το παραπανω!
2.3DISI turbo της Mazda (3 MPS, 6MPS, CX7). κι αυτος εχει αρκετο lag και δεν θα τον ελεγα ιδιαιτερα γραμμικο αφου απο 2500rpm εως 4500 γινεται ΧΑΜΟΣ..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

το συγκεκριμενο μοτερ κουβαλαει μεγαλη τουρμπινα γι αυτο και εχει lag....και ας ειναι αμεσου ψεκασμου...βεβαια και αυτο δεν ειναι lag της προκοπης,πρεπει να μπει σε lancia delta integrale να δεις lag!
Link to comment
Share on other sites

το συγκεκριμενο μοτερ κουβαλαει μεγαλη τουρμπινα γι αυτο και εχει lag....και ας ειναι αμεσου ψεκασμου...βεβαια και αυτο δεν ειναι lag της προκοπης,πρεπει να μπει σε lancia delta integrale να δεις lag!

εχει ξεσπασμα το λαντσια. εχω φιλο ο οποιος ειχε οριτζιναλ δελτονα, τρομερο αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aκουσατε ποτε να ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΡΜΠΑΤΟ?

Οταν φας την κλωτσια απο την 3αρα στο πουντο gt μου(απο κουπε),και τα cps πιστονια με την παροχη των 4X420cc,και τον ....ανισοροπο colombo bariani να ξεχναει να κλεισει βαλβιδες,τοτε δεν θα ξαναγυρισεις σε ατμοσφαιρα.....γιατι το ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ.

huawei p8,nexus 5x,xiaomi note 4x 4/64

[sIGPIC][/sIGPIC] ΑΕΚ!

Link to comment
Share on other sites

Και όταν τα πιστόνια τινάξουν το καπό στην στρατόσφαιρα και τα λάδια απλώσουν στο δρόμο με τις σκάστρες να σπαρταράνε σαν βατραχάκια στην άσφαλτο το ατμοσφαιρικό απλά θα συνεχίζει.

 

Καλό και άγιο το τούρμπισμα αλλά "No replacement for displacement, my friend!"

 

Απλά σε εμάς εδώ είναι άγνωστοι οι πολύλιτροι κινητήρες. Μην μου πεις κάτι για τους V6! Και στην BMW κάτι ξέρουν που δεν έχουν στραγγαλίσει τα πάντα.

 

Οδήγησε καινούργια M3 και θα δεις πως είναι το pure power!!!!

 

Aκουσατε ποτε να ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΡΜΠΑΤΟ?

Οταν φας την κλωτσια απο την 3αρα στο πουντο gt μου(απο κουπε),και τα cps πιστονια με την παροχη των 4X420cc,και τον ....ανισοροπο colombo bariani να ξεχναει να κλεισει βαλβιδες,τοτε δεν θα ξαναγυρισεις σε ατμοσφαιρα.....γιατι το ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

Και όταν τα πιστόνια τινάξουν το καπό στην στρατόσφαιρα και τα λάδια απλώσουν στο δρόμο με τις σκάστρες να σπαρταράνε σαν βατραχάκια στην άσφαλτο το ατμοσφαιρικό απλά θα συνεχίζει.

 

Καλό και άγιο το τούρμπισμα αλλά "No replacement for displacement, my friend!"

 

Απλά σε εμάς εδώ είναι άγνωστοι οι πολύλιτροι κινητήρες. Μην μου πεις κάτι για τους V6! Και στην BMW κάτι ξέρουν που δεν έχουν στραγγαλίσει τα πάντα.

 

Οδήγησε καινούργια M3 και θα δεις πως είναι το pure power!!!!

 

εσυ γιατι δεν οδηγας καινουργιο Α4 TFSI η S4 να μας πεις αν σπαρταραει;ειμαστε στο 2009 αν δε το εχεις καταλαβει απλα στο υπενθυμιζω μη τυχον και εχεις μεινει στο 1990 εσυ.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι κατοχος 2 υπερτροφοδοτουμενων αυτοκινητων (απο τα οποια το ενα πετρελαιο) και ενος ατμοσφαιρικου.

 

Τα μεν πρωτα ειναι ομολογουμενως πιο διασκεδαστικα , ειδικα με το μικρο Σμαρτακι παιζω τις περισσοτερες φορες στην πολη, το οποιο μου εχει κοστισει προς το παρον, αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια. Για το δε πετρελαιο Cherokee τι να πω , να το χεις σε πισοκινηση και να σπιναρουν οι τροχοι στις 2000 στροφες , πρωτογνωρη εμπειρια να δινεται ολη η ροπη εκει, η μηχανη να ειναι σχεδον 100% πανω απο το ρελαντι και να γυρναει τεμπελικα και να χεις σπιναρισμα,οι βενζινοκινητοι δεν μπορουν να το συνειδητοποιησουν τι εννοω , απλα. (Κορυφαια επιλογη η πετρελαιοκινηση σε οχηματα εκτος δρομου, αλλα βγαινουμε εκτος θεματος) Σε σχεση με ατμοσφαιρα 3.7 στο μονο που μενει πισω ειναι στα 0-100. Σε καθημερινη χρηση ακομα και στον αυτοκινητοδρομο σε ρεπριζ, ειναι πολυ καλυτερη επιλογη, ειδικα αν και τα 2 ειναι φορτωμενα.

 

Τωρα με την ατμοσφαιρα με V8..Τι να πω..Απολυτη ησυχια στην πολη, κινηση με 4η και 5η ταχυτητα στα 50 κμω...Πραγματικα μονο με ηλεκτρικο συγκρινεται το επιπεδο θορυβου..Αμα θες γουστα μετα τις 3500-4000 ..Εκει γινεται χαμος. Το απολυτο ουρλιαχτο, να μη χορταινεις να το ακους. Κυκλοφορω μονιμως με λιγο ανοιχτο το παραθυρο μου ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ γι αυτο το λογο και μονο. Να ακουω τη μηχανη. Ειδικα οταν ειμαι μονος στο αμαξι και επιλεγω manual ...μια μελωδια.. Τωρα σε σχεση με υπερτροφοδοτουμενο πετρελαιο V8 τι να πω, θα προτιμουσα 1000 φορες το πετρελαιο για τις επιδοσεις , την καταναλωση και τη ροπη. Θα κρατουσα τη βενζινη ατμοσφαιρα μονο για ενα πραγμα. Τον ηχο και ισως και το φοβο μου για την αντλια και το τουρμπο απο νοθευμενα καυσιμα η πρωτη και απο κακη χρηση το δευτερο. Σχετικα με τα νοθευμενα καυσιμα , μαλλον εχει πολυ παρεξηγηθει, με το πετρελαιο που κυκλοφορω 4 χρονια δεν εχω ακομα κανενα απολυτως προβλημα. ΤΙΠΟΤΑ. Ισως ειμαι τυχερος. Ουτε καν σε τυχαια μιξη βενζινης με πετρελαιο δεν ειχα προβλημα. Σκυλι.

 

Το καθε ενα με τα πλεονεκτηματα και τα μειονεκτηματα του παιδες. Η Ελλαδα απλα δεν ειναι για πολλα κυβικα, το δικο μου θα το πιανε το μεγιστο τεκμηριο, οποτε..Ως κατοικος εξωτερικου ξενες και τελειωνει η υποθεση.

Audi Q7 4.2 FSI

[sIGPIC][/sIGPIC]

The prince of Whales and me!

Link to comment
Share on other sites

Εννοεις δηλωνεις κατοικος εξωτερικου, εχεις τα αμαξια σου με μη ελληνικες πινακιδες και μπαινοβγαινεις απλα απο την χωρα με το αμαξι σου σωστα.Σωστα?
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι νομιμος κατοικος εξωτερικου, μενω εξω πως το λενε, απλα επισκεπτομαι την Ελλαδα συχνα..δεν ειναι και μακρια.. 500 κμ ειναι τα συνορα:D

Audi Q7 4.2 FSI

[sIGPIC][/sIGPIC]

The prince of Whales and me!

Link to comment
Share on other sites

πες τωρα τι καιει και το ατμοσφαιρικο των 8 κυλινδρων και των 4000κε?

Ένα μηνιάτικο? :lol:

 

Άλλη μια ψήφος για υπερτροφοδότηση από μένα. Πρόσφατα κάτοχος του Leon 1.4 tsi, και μπορώ να πω πως δεν βλέπω τον λόγο γιατί να πάρεις κάτι non-turbo στα μικρά κυβικά.

Link to comment
Share on other sites

Aκουσατε ποτε να ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΡΜΠΑΤΟ?Οταν φας την κλωτσια απο την 3αρα στο πουντο gt μου(απο κουπε),και τα cps πιστονια με την παροχη των 4X420cc,και τον ....ανισοροπο colombo bariani να ξεχναει να κλεισει βαλβιδες,τοτε δεν θα ξαναγυρισεις σε ατμοσφαιρα.....γιατι το ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ.

 

χα χα φιλε μου&ομως εχω ακουσει..τωρα ποιος ο λογος που το εκανε δεν γνωριζω,αλλα το εχω ακουσει&αυτο!!!μου φαινεται ηταν σε ενα rx7 αλλα δεν ειμαι σιγουρος...παντως περα απο την απιστευτη αισθηση που σου δινει το τουρμπο οταν εχεις ατμοσφαιρικο&ακους το μοτερ στις υψηλες στροφες ειναι αλλη κ@υλ@:cool:..αλλα&παλι το τουρμπο με τραβαει:D!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι νομιμος κατοικος εξωτερικου, μενω εξω πως το λενε, απλα επισκεπτομαι την Ελλαδα συχνα..δεν ειναι και μακρια.. 500 κμ ειναι τα συνορα:D

 

To ιδιο λεμε ενταξει.Και μεχρι ποσες μερες μπορεις να εισαι Ελλαδα μ αυτες τις πινακιδες?

Link to comment
Share on other sites

Για μένα το turbo όπως αυτό υλοποιείται πλέον σε σύγχρονους κινητήτες (αρχής γεννομένης με το Golf TSi και το Astra 1.6T) είναι αναπόφευκτη εξέλιξη σε σχέση με οικονομικό συνδυασμό κατανάλωσης και επιδόσεων.

 

Παρόλαυτά, ένα υπερτροφοδοτούμενο σύνολο, όσο καλά και να έιναι υλοποιημένο, δεν θα έχει τη γραμμική απόκριση ενός ατμοσφαιρικού.

iPhone XS max 256GB

iPad Pro 10.5" WiFi 256GB

Link to comment
Share on other sites

Για μένα το turbo όπως αυτό υλοποιείται πλέον σε σύγχρονους κινητήτες (αρχής γεννομένης με το Golf TSi και το Astra 1.6T) είναι αναπόφευκτη εξέλιξη σε σχέση με οικονομικό συνδυασμό κατανάλωσης και επιδόσεων.

 

Παρόλαυτά, ένα υπερτροφοδοτούμενο σύνολο, όσο καλά και να έιναι υλοποιημένο, δεν θα έχει τη γραμμική απόκριση ενός ατμοσφαιρικού.

 

Δεν ειναι παντα ετσι.Τα καινουργια τουρμπατα εχουν καταπληκτικη γραμμικοτητα.Δεν ειναι οπως τα παλια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι παντα ετσι.Τα καινουργια τουρμπατα εχουν καταπληκτικη γραμμικοτητα.Δεν ειναι οπως τα παλια.

 

Τέτοιο έχω κι εγώ (καινούριο υπερτροφοδοτούμενο). Η αλήθεια είναι ότι ένα ατμοσφαιρικό είναι πολύ πιο γραμμικό.

 

Τα παλιά, δεν το συζητάω καν, ήταν σαν να έτρωγες κλωτσιά!

iPhone XS max 256GB

iPad Pro 10.5" WiFi 256GB

Link to comment
Share on other sites

To ιδιο λεμε ενταξει.Και μεχρι ποσες μερες μπορεις να εισαι Ελλαδα μ αυτες τις πινακιδες?

Μαλλον 6 μηνες.

Link to comment
Share on other sites

Και όταν τα πιστόνια τινάξουν το καπό στην στρατόσφαιρα και τα λάδια απλώσουν στο δρόμο με τις σκάστρες να σπαρταράνε σαν βατραχάκια στην άσφαλτο το ατμοσφαιρικό απλά θα συνεχίζει.

 

Καλό και άγιο το τούρμπισμα αλλά "No replacement for displacement, my friend!"

 

Απλά σε εμάς εδώ είναι άγνωστοι οι πολύλιτροι κινητήρες. Μην μου πεις κάτι για τους V6! Και στην BMW κάτι ξέρουν που δεν έχουν στραγγαλίσει τα πάντα.

 

Οδήγησε καινούργια M3 και θα δεις πως είναι το pure power!!!!

 

 

χε χε,νομιζω οτι μιλαμε για συμβατικα μικρομεσαια αυτοκινητα,και με λογικο κοστος.;)

Περιεργο που σε 3 χρονια με πιεσεις μεχρι 1.8 bar AΛΛΑΞΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΑΠΑΚΙ(300 ευρο και 120 τοποθετιση):lol:.Και οταν ανοιξε καπακι τα πιστονια ηταν ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.:lol:

Και ξερεις γιατι?γιατι το οργανο με 4η κοφτη δειχνει ΠΛΟΥΣΙΟ ΜΕΙΓΜΑ.;)

Για το παρτυ ομως που κανω στον δρομο με τα ατμοσφαιρικα,χαλαλι.:lol:

Αλλωστε τα ατμοσφαιρικα συνεχιζουν,γιατι εχουν ακομα πολυ δρομο να φτασουν εκει που εγω ρουφαω την τελευταια γουλια φραπε.....:X

huawei p8,nexus 5x,xiaomi note 4x 4/64

[sIGPIC][/sIGPIC] ΑΕΚ!

Link to comment
Share on other sites

Ωραία όλα αυτά που λέτε και που το 99% απευθύνεται αποκλειστικά στις ευθείες..

Όμως όσοι παίζουνε με τουρμπάκια τι κάνουν στις ΣΤΡΟΦΕΣ?

Μήπως κόβουν, υπoλογίζουν πότε θα βγει το lag και μετά μπαίνουν με 2/3 γκάζι που θα έμπαινε ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό, όπως βλέπω να κάνουν οι περισσότεροι "γρήγοροι τουρμπάκηδες" που μόλις πιάσουν στροφές, την ΚΟΚΟ???:lol::lol:

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Ωραία όλα αυτά που λέτε και που το 99% απευθύνεται αποκλειστικά στις ευθείες..

Όμως όσοι παίζουνε με τουρμπάκια τι κάνουν στις ΣΤΡΟΦΕΣ?

Μήπως κόβουν, υπoλογίζουν πότε θα βγει το lag και μετά μπαίνουν με 2/3 γκάζι που θα έμπαινε ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό, όπως βλέπω να κάνουν οι περισσότεροι "γρήγοροι τουρμπάκηδες" που μόλις πιάσουν στροφές, την ΚΟΚΟ???:lol::lol:

αν το αυτοκινητο εχει πατημα δεν κολωνει, ουτε σε στροφες ουτε πουθενα.

δες S3 , leon cupra κλπ

Link to comment
Share on other sites

Ωραία όλα αυτά που λέτε και που το 99% απευθύνεται αποκλειστικά στις ευθείες..

Όμως όσοι παίζουνε με τουρμπάκια τι κάνουν στις ΣΤΡΟΦΕΣ?

Μήπως κόβουν, υπoλογίζουν πότε θα βγει το lag και μετά μπαίνουν με 2/3 γκάζι που θα έμπαινε ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό, όπως βλέπω να κάνουν οι περισσότεροι "γρήγοροι τουρμπάκηδες" που μόλις πιάσουν στροφές, την ΚΟΚΟ???:lol::lol:

 

Είναι αστείο να μιλάς για τις στροφές σε τούρμπο, όταν η ατμόσφαιρα πρέπει να ρίξει σχέση στο κιβώτιο προκειμένου να αναπνεύσει επαρκώς για να πάρει τη στροφή (κάτι που στα τούρμπο δεν χρειάζεται να γίνει λόγο καλής ροπής από χαμηλά). :lol: Αυτό στο λέω ως πρώην κάτοχος ατμόσφαιρας και νυν κάτοχος τούρμπο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...