Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κανε υπομονη snapy13.Και γω εκανα πολυ υπομονη καθως και γω παραγγελνα προσφορες ιδιου υψους εκπτωσης με το W300.Ποτε κινητο που παιζει σε ιδια ή παραπλησια τιμη σ αλλα σαιτ.Το 10ημερο αναμονης για να φυγει η παραγγελια απο antelife ειναι στανταρ.

Αν μπορεις να περιμενεις,καθως τετοια προσφορα σ αυτο το μεγεθος οθονης δυσκολα ξαναβρισκεις (υπαρχει το ανωνυμο Flying Mega στα 140$ με ΜΤΚ6592,1GB ram,16GB rom,6.3'' HD,13MP και μπαταρια 4200mAh στο clearance του Pandawill),περιμενε κανα 10ημερο ακομα.

Οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι ευφυείς γεμάτοι αμφιβολία. Ράσελ Μπέρτραντ
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Κανε υπομονη snapy13.Και γω εκανα πολυ υπομονη καθως και γω παραγγελνα προσφορες ιδιου υψους εκπτωσης με το W300.Ποτε κινητο που παιζει σε ιδια ή παραπλησια τιμη σ αλλα σαιτ.Το 10ημερο αναμονης για να φυγει η παραγγελια απο antelife ειναι στανταρ.

Αν μπορεις να περιμενεις,καθως τετοια προσφορα σ αυτο το μεγεθος οθονης δυσκολα ξαναβρισκεις (υπαρχει το ανωνυμο Flying Mega στα 140$ με ΜΤΚ6592,1GB ram,16GB rom,6.3'' HD,13MP και μπαταρια 4200mAh στο clearance του Pandawill),περιμενε κανα 10ημερο ακομα.

 

Αναγκαστικά θα περιμένω , τι να κάνω , έμπλεξα με δαύτους .

Με ενοχλεί πολύ η κοροϊδία τους από την μια και από την άλλη μεριά , αρχές Οκτωβρίου φευγω μόνιμα στο εξωτερικό και δεν μπορώ να το αναβάλλω.

Έλεγα πάρα την οποια καθυστέρηση θα το έχω μέχρι να φύγω , τώρα αμφιβάλλω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ χρειάστηκα την εγγύηση του pandawill και μάλιστα χωρίς να έχω πια την προστασία του paypal και ήταν κύριοι.

 

Με το που φτάνει το κινητό Κίνα, διαβάζω ότι δεν βρέθηκε ο παραλήπτης. Στέλνω αμέσως email και τους λέω να πάνε να το ψάξουν.

Μου απάντησαν άμεσα και με καθησύχασαν ότι το έχουν ήδη στα χέρια τους και προχωράνε στον έλεγχο της βλάβης.

Είχε καεί η πλακέτα και μου στείλανε άλλη συσκευή. Πήγαινε-έλα ακριβώς 2 μήνες, νομίζω καλά είναι για Κίνα.

 

Τυχερος εισαι που τελικα ειπαν οτι το ελαβαν..γιατι σε ενα φιλο μου ειπαν οτι δε το ελαβαν ποτε !

Το μέλος έχει τη δυνατότητα προσθήκης εικόνας στην υπογραφή του με την χρήση του κώδικα «img», αρκεί αυτή να μην υπερβαίνει σε διαστάσεις τα 420x150 pixels και το μέγεθός της να μην υπερβαίνει τα 16.384 bytes.
Link to comment
Share on other sites

Τυχερος εισαι που τελικα ειπαν οτι το ελαβαν..γιατι σε ενα φιλο μου ειπαν οτι δε το ελαβαν ποτε !

 

Α τοσο καλά. Η τύχη μας δηλαδή εξαρτάται από τα κέφια των Κινέζων.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα οι περσσοτεροι κινεζοι ειναι πολυ εξυπηρετικοι μεχρι να παραγγειλεις και να παραλαβεις το αντικειμενο. Απο τη στιγμη που το παραλαβεις και γινει καποια στραβη αρχιζουν τα δυσκολα...αλλαζουν τελειως συμπεριφορα, χωρις αυτο βεβαια να ειναι κανονας, γιατι υπαρχουν καποια καταστηματα τα οποια εχουν οντως επαγγελματικη συμπεριφορα στο after sales support.
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι μιας και τώρα ετοιμαζόμουν για παραγγελία από vickmall και απ'ότι είδα το θέμα του καταστήματος είναι πλέον κλειδωμένο. Ξέρουμε τον λόγο?

 

Τελικα οι περσσοτεροι κινεζοι ειναι πολυ εξυπηρετικοι μεχρι να παραγγειλεις και να παραλαβεις το αντικειμενο. Απο τη στιγμη που το παραλαβεις και γινει καποια στραβη αρχιζουν τα δυσκολα...αλλαζουν τελειως συμπεριφορα, χωρις αυτο βεβαια να ειναι κανονας, γιατι υπαρχουν καποια καταστηματα τα οποια εχουν οντως επαγγελματικη συμπεριφορα στο after sales support.

 

Δυστυχώς, αυτό ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό και ουσιαστικά κακό στον εαυτό τους κάνουν από τη στιγμή που χάνουν ένα κάρο πελάτες, οι οποίοι διστάζουν να πάρουν το ρίσκο...

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι μιας και τώρα ετοιμαζόμουν για παραγγελία από vickmall και απ'ότι είδα το θέμα του καταστήματος είναι πλέον κλειδωμένο. Ξέρουμε τον λόγο?

 

Κανενας λογος ανησυχιας.Το καταστημα αποχωρησε για αγνωστο λογο (οχι κατι αρνητικο).Δηλωσε οτι θα επανελθει καποια στιγμη.Παραμενει το Νο1 σε εξυπηρετηση και αξιοπιστια.Αγορασε αφοβα.

Οι βλάκες είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και οι ευφυείς γεμάτοι αμφιβολία. Ράσελ Μπέρτραντ
Link to comment
Share on other sites

Κανενας λογος ανησυχιας.Το καταστημα αποχωρησε για αγνωστο λογο (οχι κατι αρνητικο).Δηλωσε οτι θα επανελθει καποια στιγμη.Παραμενει το Νο1 σε εξυπηρετηση και αξιοπιστια.Αγορασε αφοβα.

 

Σ'ευχαριστώ πολύ! Θα κάνω μέσα στη βδομάδα την πρώτη μου αγορά :)

Link to comment
Share on other sites

παιδιά έχετε αγοράσει από αυτό το μαγαζί http://www.dealsmachine.com ? κινητό η tablet (κάτι μεγάλης αξιας ,όχι μπιχλιμπίδια).. :p

Haier W910 value for money :D

XBMC/Kodi/SPMC Οδηγός σεταρίσματος Add-ons & Repository http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=408974

Link to comment
Share on other sites

Το μοναχικό Touch-Us (που θυμίζει τρομερά το MiniDeal) βλέπω ότι αν και δεν έχει σχόλια από χρήστες, συνεχίζει και βγάζει προσφορές και δεν εγκαταλείπει το φόρουμ.

Έχει κανείς εμπειρίες από εξυπηρέτηση μετά την πώληση;

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Κανενας λογος ανησυχιας.Το καταστημα αποχωρησε για αγνωστο λογο (οχι κατι αρνητικο).Δηλωσε οτι θα επανελθει καποια στιγμη.Παραμενει το Νο1 σε εξυπηρετηση και αξιοπιστια.Αγορασε αφοβα.

Ξέρουμε σε πόσο καιρό θα είναι ξανά διαθέσιμο το site;

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα !

 

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την σύντομη εμπειρία μου με το GeekBuying.

 

Στις 6/12/2013 παραγγέλνω το tablet Cube U30GT2 στο διόλου ευκαταφρόνητο τίμημα των 210$, έχοντας διαβάσει τα καλά σχόλια στο φόρουμ κι αλλού και με κριτήριο τον λόγο ποιότητας/τιμής.

Παραλαμβάνω στις 8/1/2014 πολύ ευχαριστημένος για την άρτια συσκευασία.

Δυστυχώς άμεσα διαπιστώνω καμμένο pixel σχεδόν στο κέντρο της οθόνης, έχοντας κάνει σχετικά τεστ μήπως έχει "κολλήσει" και αναγκασμένος να αφαιρέσω και την 2η ζελατίνα για να είμαι σίγουρος.

Βγάζω φωτό και στέλνω εμαιλ στις 9/1 με ακριβή περιγραφή του προβλήματος.

Παίρνω διαφορετικές απαντήσεις από διαφορετικά άτομα ώσπου στις 8/2 το έχουν πλέον εντοπίσει πάνω στις φωτό και μου δίνουν εκπτωτικό κουπόνι 10$ για αγορές >50$ για να μην τους στείλω το tablet πίσω.

Στις 15/2 λαμβάνω και τον κωδικό του κουπονιού με διάρκεια χρήσης έως Aug 2014 κι ενώ στις 8/2 είχαν προτείνει έως May 2015.

 

Περίπου στις 15/6 το tablet έχει κολλήσει μόνιμα στο startup logo χωρίς να έχει προηγηθεί η παραμικρή βαριά χρήση αφού ήταν γενικά δύσχρηστο λόγω συχνών κολλημάτων και της εν γένει αργής συμπεριφοράς.

Στις 25/6 φεύγει με συστημένο και στις 30/6 είναι στο Πεκίνο.

Στις 16/7 μου απαντούν ότι το έχουν δεί στο τοπικό ταχυδρομείο και στις 17 & 25/7 ότι θα το στείλουν στο εργοστάσιο για επισκευή.

Τους έχω ζητήσει αρκετές φορές χρόνο αποκατάστασης και μου απαντούν γενικά και αόριστα "the China is wide" κι ότι το εργοστάσιο χρειάζεται 2-4 εβδομάδες και ότι έχει μεγάλο φόρτο στις επισκευές ήδη.

 

Ως προς το κόστος της επισκευής δηλώνουν ότι βάσει πολιτικής δεν θα αναλάβουν τα όποια ανταλλακτικά τυχόν απαιτηθούν κι ενώ στο http://www.geekbuying.com/help/customer_service/return_policy αναφέρεται ρητά :

4. Within 1 to 6 months: GKB & customer share (free repair warranty only)

Items should be returned by customers’ cost for free repair and GeekBuying will pay for shipping the repaired one to customers.

 

Σε 2 μηνύματά μου στο φόρουμ στις 8 & 10/7 για διευκρίνιση των όρων που αφορούν τις επισκευές απαντούν εντελώς τυπικά στις 11/7 αλλά επί της ουσίας δεν απάντησαν ποτέ.

Ίδιες είναι και οι απαντήσεις τους στα μεταξύ μας εμαιλ, πάντα καθησυχαστικές αλλά επί της ουσίας δεν δεσμεύονται ποτέ και για τίποτα.

 

Σας έχω κουράσει, το ξέρω. Μα προσέξτε καθώς όλα τα παραπάνω αφορούν το καλό σενάριο, δυστυχώς.

Γιατί το κακό σενάριο είναι αυτό που το εργοστάσιο θα κρίνει ότι η συσκευή δεν επισκευάζεται [*], οπότε το GeekBuying δηλώνει πως δεν φέρει καμμία απολύτως ευθύνη. Ίσως προσφέρει κάποια έκπτωση για τις επόμενες αγορές κι αυτό εάν το εγκρίνει ο manager.

[ * : γνωρίζει κανείς πώς μπορεί να ελεχθεί μία τέτοια απάντηση ; ]

 

Στο δια ταύτα, το θετικό είναι ότι κατάφερα να περάσω το καλοκαίρι χωρίς tablet.

Το περίεργο είναι ότι η επιχείρηση με αυτό το after sales έχει σήμερα 77% ευχαριστημένους πελάτες στο φόρουμ.

 

Τα συμπεράσματα δικά σας ... κι ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή στο vickmall μου κάνουν νερά σχετικά με τη διαθεσιμότητα του THL T6s. Ποιο κατάστημα προτείνετε ως εναλλακτική? Σκέφτομαι το coolicool.. Έχεις κανείς after sales εμπειρία από το συγκεκριμένο?
Link to comment
Share on other sites

καλημερα σε ολους. εχει κανεις εμπειρια με αγορα απο το καινουργιο b2cbuying; μερικες προσφορες φαινονται δελεαστικες αλλα επειδη ειναι σχετικα καινουργιο στο forum ειπα να ρωτησω.

και κατι αλλο. ξερει κανεις αν με το κινητο που θελω, μπορω να αντικαταστησω καποιο free gift που δινουν με καποιο αλλο; τραβηγμενο λιγο αλλα αν εχει κανεις εμπειρια θα με διευκολυνε.

Link to comment
Share on other sites

Το μοναχικό Touch-Us (που θυμίζει τρομερά το MiniDeal) βλέπω ότι αν και δεν έχει σχόλια από χρήστες, συνεχίζει και βγάζει προσφορές και δεν εγκαταλείπει το φόρουμ.

Έχει κανείς εμπειρίες από εξυπηρέτηση μετά την πώληση;

 

Και'γω ήθελα να το δοκιμάσω, αλλά όταν ρώτησα για γνώμες δεν απάντησε κανείς. Ίσως και να μην έχει παραγγείλει ακόμη κάποιος. Πάντως φαίνεται οκ, έχει πολύ καλές τιμές και πιστεύω θα δίνουν και κανένα κουπόνι when asked.

 

Ο μόνος λόγος που δεν το δοκίμασα ήταν γιατί ήθελα σύντομο χρόνο παράδοσης στη συγκεκριμένη παραγγελία και δεν ήθελα να ρισκάρω.

Link to comment
Share on other sites

Προσοχή στο Minideal παιδιά, όπως και στην περίπτωση του Crapatzi, έτσι και σε μένα, πάνε να χρεώσουνε 55$ για αντικατάσταση οθόνης σε 4 μηνών τηλέφωνο. Και τα δύο τηλέφωνα είναι THL και πιθανόν η λαδιά να γίνεται από το εργοστάσιο που δεν θέλει να καλύψει το ανταλλακτικό, ωστόσο το Minideal κάνει την παλαβή και μεταφέρει την χρέωση στον πελάτη. Ζήτησα ανάλυση για την βλάβη και το πως υποτίθεται ότι ευθύνομαι και περιμένω απάντηση.

 

Τους ρώτησα και στο topic τους για την συνεργασία τους με την THL και το γιατί το εργοστάσιο δεν καλύπτει τις βλάβες και απάντηση δεν πήρα. Περιμένω μιά υπεύθυνη απάντησή τους, για να δω με ποιόν δεν θα ξανασχοληθώ, με το Minideal ή την THL...

Link to comment
Share on other sites

Προσοχή στο Minideal παιδιά, όπως και στην περίπτωση του Crapatzi, έτσι και σε μένα, πάνε να χρεώσουνε 55$ για αντικατάσταση οθόνης σε 4 μηνών τηλέφωνο. Και τα δύο τηλέφωνα είναι THL και πιθανόν η λαδιά να γίνεται από το εργοστάσιο που δεν θέλει να καλύψει το ανταλλακτικό, ωστόσο το Minideal κάνει την παλαβή και μεταφέρει την χρέωση στον πελάτη. Ζήτησα ανάλυση για την βλάβη και το πως υποτίθεται ότι ευθύνομαι και περιμένω απάντηση.

 

Τους ρώτησα και στο topic τους για την συνεργασία τους με την THL και το γιατί το εργοστάσιο δεν καλύπτει τις βλάβες και απάντηση δεν πήρα. Περιμένω μιά υπεύθυνη απάντησή τους, για να δω με ποιόν δεν θα ξανασχοληθώ, με το Minideal ή την THL...

 

Στο εγραψα και εκει,ειναι υποχρεωμενοι να σε καλυψουν.....εσυ απο το καταστημα αγορασες,οχι απο το εργοστασιο,εκτος και εαν ελεγαν ρητα καπου οτι για μια παρομοια βλαβη δεν καλυπτουν.....μην δεχτεις τιπιτα αλλο.

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Στο εγραψα και εκει,ειναι υποχρεωμενοι να σε καλυψουν.....εσυ απο το καταστημα αγορασες,οχι απο το εργοστασιο,εκτος και εαν ελεγαν ρητα καπου οτι για μια παρομοια βλαβη δεν καλυπτουν.....μην δεχτεις τιπιτα αλλο.

 

Και αν δεν τον καλύψουν, τι μπορεί να κάνει τώρα που έχουν περάσει 4 μήνες?

Link to comment
Share on other sites

Και αν δεν τον καλύψουν, τι μπορεί να κάνει τώρα που έχουν περάσει 4 μήνες?

1 χρονο δινει το καταστημα εγγυηση,δεν υπαρχει καμια δικαιολογια να μην τον καλυψουν.

Εννειται παντα οτι......

δεν ειιναι δικο του σφαλμα(χρηστη δλδ),αλλα κατασκευαστικο,εμας μας ενδιαφερει το οτι συμφωνα με τα λεγομενα του καταστηματος και συμφωνα με τους ορους της εγγυησης παντα,ειναι καλυμενος σε παρομοιες καταστασεις.

Θα ειναι λαθος απο την μερια του καταστηματος να μην καλυψη.........τοσους πελατες εχει απο εδω,αλλα και τα αρνητικα σχολια στο καταλληλο μερος μονο κακο θα τους κανουν.

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

1 χρονο δινει το καταστημα εγγυηση,δεν υπαρχει καμια δικαιολογια να μην τον καλυψουν.

Εννειται παντα οτι......

δεν ειιναι δικο του σφαλμα(χρηστη δλδ),αλλα κατασκευαστικο,εμας μας ενδιαφερει το οτι συμφωνα με τα λεγομενα του καταστηματος και συμφωνα με τους ορους της εγγυησης παντα,ειναι καλυμενος σε παρομοιες καταστασεις.

Θα ειναι λαθος απο την μερια του καταστηματος να μην καλυψη.........τοσους πελατες εχει απο εδω,αλλα και τα αρνητικα σχολια στο καταλληλο μερος μονο κακο θα τους κανουν.

 

Μαζί σου, απλά δεν τους κρατάει στο χέρι όπως όταν έχει την προστασία του Paypal (δυστυχώς)...

Link to comment
Share on other sites

Μαζί σου, απλά δεν τους κρατάει στο χέρι όπως όταν έχει την προστασία του Paypal (δυστυχώς)...

 

Ε ναι βρα αυτο ειναι ευνόητο.

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους. 2 ερωτησεις οποιος μπορει να μου απαντησει:

1) εχει κανεις εμπειρια απο gearbest; στο hands-on του site για το THL5000 δινει κουπονι με εκπτωση 21$.

2) με paypal τον κωδικο του κουπονιου που το βαζουμε για να εχουμε την εκπτωση; το γραφουμε στα σχολια; γιατι μονο με login στο site βρηκα ακρη.

ευχαριστω πολυ.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους. 2 ερωτησεις οποιος μπορει να μου απαντησει:

1) εχει κανεις εμπειρια απο gearbest; στο hands-on του site για το THL5000 δινει κουπονι με εκπτωση 21$.

2) με paypal τον κωδικο του κουπονιου που το βαζουμε για να εχουμε την εκπτωση; το γραφουμε στα σχολια; γιατι μονο με login στο site βρηκα ακρη.

ευχαριστω πολυ.

 

Στο συγκεκριμένο site από ότι είδα πάντως, το μαύρο είναι πιο φθηνό..

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_68241.html

Edited by aizzue
Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμένο site από ότι είδα πάντως, το μαύρο είναι πιο φθηνό..

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_68241.html

πριν λιγο που το ειδα παλι την ιδια τιμη δινει και στα 2 χρωματα. το θεμα ειναι αν εχει εξτρα εκτπωση για τα 21$ και πως κανουμε χρηση αυτης μεσω paypal. δεν ξερω αν με τα comments πριν το checkout μπορει να γινει κατι.

ξερει κανεις αν σαν κινεζομαγαζο αξιζει και αν εχει καλη υποστηριξη;

Edited by sakdim
Link to comment
Share on other sites

πριν λιγο που το ειδα παλι την ιδια τιμη δινει και στα 2 χρωματα. το θεμα ειναι αν εχει εξτρα εκτπωση για τα 21$ και πως κανουμε χρηση αυτης μεσω paypal. δεν ξερω αν με τα comments πριν το checkout μπορει να γινει κατι.

ξερει κανεις αν σαν κινεζομαγαζο αξιζει και αν εχει καλη υποστηριξη;

 

Βάλε στο καλάθι το προιόν που θες και μετά πάτησε το καλάθι για να το δεις.

Κάτω απο το προιόν ( μέσα στο καλάθι αγορών), γράφει Promotion Code και έχει πλαίσιο να συμπληρώσεις τον κωδικό σου, πατάς APPLY και γίνεται η εκπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...