Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παρήγγειλα 2 τηλέφωνα 200€ από το Gearbest, και μου έστειλαν το παρακάτω μήνυμα και δεν ξέρω τι να κάνω . Μέχρι πότε μπορώ να ζητήσω τα λεφτά (Paypal) και με ποιον τρόπο?

 

We are deeply sorry to tell you that your item is not in stock.

Because the item is so popular, and the supplier need some time to produce.

And the exact supply time depend on the supplier.

Could you please wait for around 10 business days?

We have two options:

1.If you would like to wait, we will ship for you as soon as they are in stock.

2.We can help you to exchange the item, could you please tell me the SKU (item number), the full name or the URL link of the new item.

We sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused and we look forward to hearing from you.

Thanks for your understanding and support.

 

Το πουλάνε ακόμη, έχω ανοίξει ticket και τους έστειλα ερώτηση με screenshot γιατί ενώ λένε ότι είναι Out of stock το πουλάνε ακόμη. Τι άλλο πρέπει να κάνω?

Δεν τους ακους, τα λεφτα σου πισω. Αντε απο εκει

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Δεν τους ακους, τα λεφτα σου πισω. Αντε απο εκει

 

Και επειδη θα σου πουνε να στα αφησουνε καβα για μελλοντικες αγορες απο αυτους, εσυ να επιμενεις να σου επιστραφουν στη καρτα.

Το κανει συνεχεια αυτο το Γκιαρμπεστ και οποιο πιασουνε. Παντως να ξερεις οτι η μεγαλυτερη πιθανοτητα ειναι να στα στειλουν τελικα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 31 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ειχα ρωτησει εγω οταν το ειδα αλλα με συνεδεσαν με γνωστη πρωτεύουσά ιστορικης χωρας της βορειας αφρικης.

 

χαχαχα, μου αρεσε:lol:

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Εγω περιμενα σχεδον 3 βδομαδες να μου στειλουν τα λεφτα πισω απο το gearbest. Μου τα βαλαν με το ζορι στο Wallet ,στο site τους.

Τα πηρα ομως μετα απο καταγγελια στο paypal,την επομενη αμεσως μερα !

Link to comment
Share on other sites

http://www.1949deal.com/warranty-return.html

Ας το κοιταξουμε γιατι ειναι κατι που αφορα πολλους. Εγω 12 βλεπω η ειναι της ηλικιας μου? :)

 

Γι' αυτό είναι το φθηνότερο απ' όλα, γιατί είναι απατεώνες απ' ό,τι φαίνεται... Θα στέλνουν χαλασμένα κινητά και μετά θα σου πουν: "Αααα, αφού πέρασε η 1 μέρα εγγύηση δεν το δεχόμαστε πίσω τσάμπα, θα πληρώσεις έξτρα!" Ακόμα και Dispute στο PayPal να κάνεις, παίζει να σου πουν: "Ας διάβαζες τους όρους αγοράς"... Οπότε όποιος ψάχνει το φθηνότερο, του στοιχίζει ακριβά στο τέλος. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Γι' αυτό είναι το φθηνότερο απ' όλα, γιατί είναι απατεώνες απ' ό,τι φαίνεται... Θα στέλνουν χαλασμένα κινητά και μετά θα σου πουν: "Αααα, αφού πέρασε η 1 μέρα εγγύηση δεν το δεχόμαστε πίσω τσάμπα, θα πληρώσεις έξτρα!" Ακόμα και Dispute στο PayPal να κάνεις, παίζει να σου πουν: "Ας διάβαζες τους όρους αγοράς"... Οπότε όποιος ψάχνει το φθηνότερο, του στοιχίζει ακριβά στο τέλος. :mad:

Γράφει ΚΑΘΑΡΑ 12 μήνες εγγύηση ...... οι 2 ημέρες είναι γιά DOA, λίγο διάβασμα δεν κάνει κακό πριν κάνουμε τις Πυθίες. :)

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Οποτε αυριο πρωι μτ δροσουλα τους στελνουμε μηνυμα και ρωταμε.

Ξεκαθαρα πραγματα. Τα λεφτα μας τους δινουμε. :mad:

 

Και η απαντηση τους ηρθε αμμεσως!

 

Dear friend,

 

We can help you repired,no limited time,but you have to pay the shipping fee(shipping and retturned shipping fee),if need change new accesorries,also need you pay repaired fee.Hope you can understand.

 

Best regards,

1949deal, 2lenovo

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Με άλλα λόγια, εσύ τα πληρώνεις όλα, κι αυτοί σε βοηθάνε! :p

 

MAKPYA

.......

In the down down of the writing we became robes...
Link to comment
Share on other sites

Σε βοηθανε να ξεχασεις τα οποια αγγλικα ξερεις.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Με άλλα λόγια, εσύ τα πληρώνεις όλα, κι αυτοί σε βοηθάνε! :p

 

Ολα δικα σας τα θετε βρε αχαριστοι ανθρωποι! :lol:

Τους ξαναρωτησα με νεο μαιλ, επισημαινοντας οτι στην ιστοσελιδα τους αναφερουν τους 12 μηνες οπως τα περισσοτερα αλλωστε τσαινομαγαζα.

Οταν, αμα και εφοσον απαντησουν θα ποσταρω απαντηση!

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Ολα δικα σας τα θετε βρε αχαριστοι ανθρωποι! :lol:

Τους ξαναρωτησα με νεο μαιλ, επισημαινοντας οτι στην ιστοσελιδα τους αναφερουν τους 12 μηνες οπως τα περισσοτερα αλλωστε τσαινομαγαζα.

Οταν, αμα και εφοσον απαντησουν θα ποσταρω απαντηση!

Ότι νάναι.....

Μακρυά και εμπιστευτειτε αξιόπιστα μαγαζιά

In the down down of the writing we became robes...
Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται όμως πως η εγγύηση θα έπρεπε να καλύπτει και το κόστος των μεταφορικών... Από την άλλη, αν σου δίνουν μόνο 1 μέρα προθεσμία να στείλεις πίσω τα DOA, τότε "μυρίζει" απάτη και μάλιστα πολύ έντονα... Υποτίθεται ότι πριν φύγουν τα κινητά από τα Κινεζομάγαζα, τα ελέγχουν πρώτα για σωστή λειτουργία... Αυτό που είπα πριν, πολύ πιθανό να προσπαθούν εκεί στο 1949deal, να φορτώσουν τους πελάτες τους με μπαγκατέλες και να έχουν 100% κέρδος.
Link to comment
Share on other sites

Μα αν κατάλαβα καλά, αυτό που απάντησαν στον Evaggelos1 δεν αφορά την περίπτωση του DOA, αλλά την "κανονική" (ο θεός να την κάνει...) εγγύηση! (των 12 μηνών, υποτίθεται).

 

Ανάλογη συμπεριφορά είχα δει παλιά και στο νήμα του to2c, όπου κάποιος ατυχής ρωτούσε για πρόβλημα που προέκυψε με τη συσκευή του εντός εγγυήσεως (κάτι του στυλ "ναι, έχετε εγγύηση, πληρώνετε τα μεταφορικά, μας το στέλνετε, το στέλνουμε στον κατασκευαστή, πληρώνετε τα υλικά και την εργασία και σας το στέλνουμε πίσω"!), και έκτοτε έριξα "Χ" στο μαγαζί - παρ' όλο που ως τότε είχα κάνει αρκετές αγορές απ' αυτούς...

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα να το αποφευγουμε, για να μη πω να το διαγραψουμε αν πραγματι ειναι ετσι!
Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Ανάλογη συμπεριφορά είχα δει παλιά και στο νήμα του to2c, όπου κάποιος ατυχής ρωτούσε για πρόβλημα που προέκυψε με τη συσκευή του εντός εγγυήσεως (κάτι του στυλ "ναι, έχετε εγγύηση, πληρώνετε τα μεταφορικά, μας το στέλνετε, το στέλνουμε στον κατασκευαστή, πληρώνετε τα υλικά και την εργασία και σας το στέλνουμε πίσω"!), και έκτοτε έριξα "Χ" στο μαγαζί - παρ' όλο που ως τότε είχα κάνει αρκετές αγορές απ' αυτούς...

Δυστυχώς ναι. Και όχι μόνο αυτό. 1 μήνα καθυστέρηση στην αποστολή για ένα κινητό που υποτίθεται το είχαν διαθέσιμο και όλο αργούσε...

Απλώς δεν έχεις εγγύηση. Το 1949 έφυγε, κακήν κακώς.

Δεν θα στεναχωρηθώ αν φύγει και το to2c. Σκέτο ρίσκο είναι.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Οτι εχω παρει απο 1949deal (καμια 10αρια κινητα) ειναι ολοκαινουργιο ΔΕΝ στελνουν refurb ή used ουτε ειναι κανενα μαγαζακι της πλακας ,αυτο για να ειμαστε δικαιοι και εχουν και ενα απο τα παλαιοτερα μαγαζια στο ali.

Δεν ειναι απατεωνες δηλαδη απλα σου λενε ξεκαθαρα οτι δεν παρεχουν εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

Και η απαντηση τους ηρθε αμμεσως!

 

Dear friend,

 

We can help you repired,no limited time,but you have to pay the shipping fee(shipping and retturned shipping fee),if need change new accesorries,also need you pay repaired fee.Hope you can understand.

 

Best regards,

1949deal, 2lenovo

 

Παραθετω την νεωτερη απαντηση τους σε νεο ερωτημα μου, οτι δηλαδη ολα τα κινεζομαγαζα δινουνε 12 μηνες, εσεις γιατι οχι, και μαλιστα οτι δινετε 12 μηνες το λετε και στην σελιδα του σαιτ σας περι εγγυησεων.

 

Dear friend,

 

Thanks for your email.

 

The warranty is 12 mouths in China,but if your phone is bad and more than warranty period and can't repaire by yourself.you can send back to repaire for us,but you need bear all the fees,include shiping fee,repaired fee,etc.

 

Οποτε ξεκαθαρα πλεον ΔΕΝ παρεχει εγγυηση και απο μενα 1949DELETE!!!:rocket:

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

*Έτσι όπως* το λέει, θα μπορούσε και να σημαίνει ότι "αν σας πάθει κάτι το τηλέφωνο και μετά την παρέλευση της εγγυήσεως, σας βοηθάμε να το επισκευάσετε, μεσολαβώντας με τον κατασκευαστή, με δική σας επιβάρυνση βέβαια", αλλά έτσι όπως τα γράφει, πού να βγάλεις άκρη...

Έχει και πολλά... mouths to feed (12), ο Κινέζος! :lol:

 

Πιστεύω πάντως ότι πολλοί απ' αυτούς χρησιμοποιούν επίτηδες αυτά τα (τόσο) σπασμένα Αγγλικά, για να προκαλέσουν σύγχυση και να μπορούν να κρυφτούν πίσω από τις λέξεις σε περίπτωση στραβής.

Και από διάφορα μαγαζιά που έχει τύχει να επικοινωνήσω για επίλυση προβλήματος, και ενώ η επικοινωνία γινόταν σε ανάλογα... κορακίστικα Αγγλικά, διαφημιστικά mail που μου ερχόντουσαν στη συνέχεια ήταν σε άψογα (ή έστω αρκετά καλά) Αγγλικά.

Θα μου πείτε βέβαια ότι διαφορετικοί άνθρωποι δουλεύουν στο (όποιο) τμήμα marketing και διαφορετικοί στην αντιμετώπιση παραπόνων, δεν μπορώ όμως να αποφύγω τη σκέψη ότι είναι πολύ βολικά (γι' αυτούς) όλα αυτά...

Link to comment
Share on other sites

Παντως ας τους κανει και καποιος αλλος φιλος μια σχετικη ερωτηση.

Και σαν ασκηση πιεσης βεβαια, καλο ειναι!

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Λογικό είναι. Έχουν χαμηλότερες τιμές από τ' άλλα, γιατί δε σε καλύπτουν σε περίπτωση που το κινητό χαλάσει...
Link to comment
Share on other sites

Περιμένω 4 δέματα χωρίς tracking απο το geekbuying με διάφορες ημερομηνίες από μέσα Δεκέμβρη μέχρι Γενάρη.

Ενώ έχω παραλάβει άλλα με tracking από αυτούς για παρόμοιες ημερομηνίες τα απλά δεν εμφανίζονται.

Διαβάζω σε αρκετά site Ελληνικά και ξένα για το ίδιο πρόβλημα.

Τι παίζει με αυτούς, μήπως το έχουν σύστημα...?

Link to comment
Share on other sites

Περιμένω 4 δέματα χωρίς tracking απο το geekbuying με διάφορες ημερομηνίες από μέσα Δεκέμβρη μέχρι Γενάρη.

Ενώ έχω παραλάβει άλλα με tracking από αυτούς για παρόμοιες ημερομηνίες τα απλά δεν εμφανίζονται.

Διαβάζω σε αρκετά site Ελληνικά και ξένα για το ίδιο πρόβλημα.

Τι παίζει με αυτούς, μήπως το έχουν σύστημα...?

 

Συστημα δεν λες οτι το εχουν. Αλλα το να χαθει ενα δεμα ειναι μεσα στους κινδυνους των αγορων απο Κινα.

Τωρα εσυ μιλας για μεσα Δεκεμβρη!!!!!!!! Τι εκανες απο τοτε? Μιλησες μαζι τους? Αγορασες με πευπαλ?

Το καταστημα παντως απατη δεν ειναι! (η τελος παντων ειναι οσο ειναι και τα αλλα).:O

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Λογικό είναι. Έχουν χαμηλότερες τιμές από τ' άλλα, γιατί δε σε καλύπτουν σε περίπτωση που το κινητό χαλάσει...

Δε νομίζω να έχει κάποιο κόστος για αυτούς η επισκευή, εκτός αν εννοούμε τα μεταφορικά για να στο στείλουν πίσω. Κάτι που δεν είναι και τόσο φοβερό, αν σκεφτούμε πως δεν χρεώνουν μεταφορικά κατά την αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έλαβα mail απο gearbest, ότι δεν μπορεί να στείλει όλη την παραγγελία...

2χ battery,

1x cw motor (2pcs)

1x ccw motor (2pcs)

2x protection propellers(4pcs)

Το ένα cw motor, δεν μπόρεσε να στείλει, χωρίς λόγο... Φυσικά.

Και κλασικά έχετε 2 επιλογές κτλ.

Να επιμένω να σταλεί ή full refund για 3,75 €?

Link to comment
Share on other sites

Περιμένω 4 δέματα χωρίς tracking απο το geekbuying με διάφορες ημερομηνίες από μέσα Δεκέμβρη μέχρι Γενάρη.

Ενώ έχω παραλάβει άλλα με tracking από αυτούς για παρόμοιες ημερομηνίες τα απλά δεν εμφανίζονται.

Διαβάζω σε αρκετά site Ελληνικά και ξένα για το ίδιο πρόβλημα.

Τι παίζει με αυτούς, μήπως το έχουν σύστημα...?

Διάβασα σε αρκετά νήματα εδώ... τριγύρω για παρόμοια προβλήματα και με άλλα μαγαζιά, με απώλειες σε δέματα χωρίς tracking.

Η εντύπωση / υποψία που... πλανάται είναι μήπως κ ά π ο ι ο ς στην όλη αλυσίδα μεταφοράς από εκεί ως εδώ επωφελείται και βάζει χέρι στα un-tracked δέματα.

Ελπίζω να μην είναι αλήθεια...

 

Δε νομίζω να έχει κάποιο κόστος για αυτούς η επισκευή, εκτός αν εννοούμε τα μεταφορικά για να στο στείλουν πίσω. Κάτι που δεν είναι και τόσο φοβερό, αν σκεφτούμε πως δεν χρεώνουν μεταφορικά κατά την αγορά.

Σε χρεώνουν (τίποτα δεν είναι δωρεάν σ' αυτή τη ζωή! :p), απλώς το ενσωματώνουν στην τιμή.

Πέραν αυτού, υπάρχει λογιστικό κόστος γι' αυτούς, άνθρωποι που θα πρέπει να ασχοληθούν με το πρόβλημα και τον πελάτη, να παραλάβουν τη συσκευή και να την προωθήσουν για επισκευή και μετά πίσω κλπ.

Δεν είναι αμελητέα επιβάρυνση για επιχείρηση του είδους (άλλο βέβαια αν έπρεπε να την παρέχουν οπωσδήποτε, αν θέλουν οι πελάτες να τους παίρνουν στα σοβαρά!)

 

Μόλις έλαβα mail απο gearbest, ότι δεν μπορεί να στείλει όλη την παραγγελία...

2χ battery,

1x cw motor (2pcs)

1x ccw motor (2pcs)

2x protection propellers(4pcs)

Το ένα cw motor, δεν μπόρεσε να στείλει, χωρίς λόγο... Φυσικά.

Και κλασικά έχετε 2 επιλογές κτλ.

Να επιμένω να σταλεί ή full refund για 3,75 €?

Μήπως το κομμάτι που δεν μπορούν να στείλουν είναι *πολύ* μεγαλύτερο ή βαρύτερο (ή κάτι παρόμοιο) από τα υπόλοιπα,

ή απλώς δεν είναι αυτήν τη στιγμή διαθέσιμο;

Πρότειναν εναλλακτική, να το στείλουν αργότερα μόνο του...;

Edited by w2o4ts
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...