Jump to content

All about BMW


omikrone3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

α)δεν το εχεις καταλαβει επειδη προφανως εισαι μικρος και δεν εχεις ασχοληθει με τα αυτοκινητα αρκετα....

 

β)μεγαλυτερο βαρος =πιο ανθεκτικα σασι + μεγαλυτερες ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης---->ασφαλεια! :)

 

γ)ανθρακονηματα??ετσι απο περιεργεια,τραβα σε ενα μαγαζι που φτιαχνει ανθρακονηματινα καπο και ρωτα ποσο κοστιζει ενα.μετα βρες το κοστος για πορτες,ουρανο,φτερα κλπ κλπ...

 

δ)lotus elise και exige...εδω στην πατρα που ειμαι φιλε,υπαρχουν περισσοτερες ferrari f360 παρα ολες οι lotus μαζι!επειδη εχω κατσει σε elise να σε πληροφορησω πως το yugo zastava του παππου μου ηταν πιο πλουσια εξοπλισμενο! :lol:

 

ολα αυτα τα λεω εννοειται σε φιλικο κλιμα για συζητηση,σορρυ αν το ποστ βγηκε λιγο πιο ''επιθετικο'' απ'οτι ηθελα...

 

Α) Δεν νομιζω οτι η ηλικια μου εχει σχεση με τις γνωσεις που μπορει να κουβαλαω.Μπορει στις εμπειριες αλλα και παλι αυτο ειναι σχετικο.

Β) Οποιος λεει οτι το μεγαλυτερο βαρος σημαινει και καλητερη ασφαλεια τοτε μαλλον ειναι ασχετος απο θεμα αντοχης υλικων και καλυτερα να παει για υπνο.

Γ)Πιστευω να γνωριζω τιμες παρα πολυ καλα μιας και σπουδαζω σχεδιασμο μηαχανων και αυτοκινιτων

Δ)Και μια Ferrari μπορει να εχει προαιρετικο ραδιο-CD.Αλλα μπροστα στο Zastava...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

μου θυμιζεις εμενα.πριν καποια χρονια...

 

Α)στην προκειμενη και απο τα γραφομενα σου εχει.

Β)το μεγαλυτερο βαρος οφειλεται στον πλουσιοτερο εξοπλισμο,στα ενισχυμενα σασι και στο οτι τα αυτοκινητα ''μεγαλωνουν''.τα 2 τελευταια συντελουν στην αυξημενη ασφαλεια.εσυ που το εντασεις το αυξημενο βαρος??λες οι αυτοκινητοβιομηχανιες να βαζουν τουβλα η μπετο σαν ερμα για να ειναι το αμαξι,λιγοτερο γρηγορο,βενζινοβορο,και να φρεναρει και να στριβει χειροτερα??

Γ)το οτι σπουδαζεις σχεδιασμο μηχανων και αυτοκινητων τι σχεση εχει με το αν γνωριζεις τις τιμες των επιμερους εξαρτηματων του αυτοκινητου?αληθεια τι σχολη ειναι αυτη??

Δ)αυτο καταλαβες εσυ???οτι να ναι....ακομα ομως δεν μου εξηγεις γιατι η lotus κανει το 1/10 της ferrari και δεν εχει γεμισει ο κοσμος elise!

Link to comment
Share on other sites

A)Και ξαναλεω οτι η ηλικια δεν παιζει ρολο στις γνωσεις που εχουμε.

Β)Το μεγαλυτερο βαρος θα συμφωνησω μαζι σου οφειλεται στον εξοπλισμο κυριως.Το σασι μπορει να ειναι ελαφροτερο και να ειναι ταυτοχρονα πιο ασφαλες.

Γ)Το ειπα αυτο γιατι αμεσα μπορω να ξερω τιμες για οτιδιποτε μπαινει πανω στα οχηματα ακομα και για αλενοβιδες.Πανεπιστημιο ειναι στην Αγγλια και κανω μηχανολογια στην αυτοκινηση.

Δ)Στο θεμα της Εlise εγιναν θυσιες του εξοπλισμου για χαρη της οδηγικης απολαυσης.Αν θες ενα αμαξι που θα πηγαινει στην πιστα μεσα σαν διαβολος με λιτο χαρακτηρα και πλουσια εμπειρια οδηγησης τοτε αξιζει να το παρει κανεις.Αλλα αν θες να μην τσαλακονεται το κουστουμι και να καθεσαι ανετα και να εχεις πολυτελεια και χλιδα και και και....τοτε μαλλον δεν σου ταιριαζει αυτο το αμαξι.Τωρα αν ο καθε φλωρος που θελει γρηγορο αμαξι για να το παιξει και επιλεγει Ferrari για να τραβαει βλεμματα καλα κανει.Γι αυτο δεν γεμισαμε Elise.Αλλα νεοπλουτους που θελουν να το παιζουν.Και δεν ειναι μονο η Elise ειναι και αλλα αμαξια με την ιδια φιλοσοφια.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια τελικα η CS δεν θα βγει στο εμποριο.Το ολο σχεδιο ακυρωθηκε λογω της οικονομικης κρισης και θα επικεντρωθουν ολοι στην BMW στην βελτιωση των πιο επικερδων μοντελων.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια τελικα η CS δεν θα βγει στο εμποριο.Το ολο σχεδιο ακυρωθηκε λογω της οικονομικης κρισης και θα επικεντρωθουν ολοι στην BMW στην βελτιωση των πιο επικερδων μοντελων.

 

εδω και καιρο εχει ανακοινωθει αυτο.προσωπικα δεν με πολυ απασχολησε κιολας το θεμα αυτο

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
πηραν τηλ τον πατερα μου,τις προαλλες απο τον Κορφιατη,και ειπαν να παει στην αντιπροσωπεια να του αλλαξουν την καδενα.Ειναι bmw σειρα 3 του 2006.Πληροφοριακα το λεω...Μαλλον θα παρουσιασε προβλημα σε καποια....
Link to comment
Share on other sites

geovass,κυκλοφορείς με το 135 νότια προάστια βραδινές ώρες;

 

btw,video από την BMW για το Χ6Μ.

http://www.youtube.com/watch?v=YJVuhD2zLF0

Link to comment
Share on other sites

geovass,κυκλοφορείς με το 135 νότια προάστια βραδινές ώρες;

 

btw,video από την BMW για το Χ6Μ.

http://www.youtube.com/watch?v=YJVuhD2zLF0

 

χμ... το κανω και αυτο:lol::lol:

 

και ενα Link για το //Μ Χ5 http://www.youtube.com/watch?v=TTOuUJ6NB7M&eurl=http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=195320

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Oι νέες μικρές BMW 1 με Turbo κινητήρες

 

The 1er-Show begins on the Frankfurt IAA in September 2009. There BMW presents the Fünftürer, whose sale starts in Germany nearly at the same time. The new sporty Dreitürer, which we, comes only in the middle of show here 2012. Also it can offer in the second row clearly more place than the current 1er, because it may already use the new (shortened) module platform of the next BMW-3er-Reihe. Naturally the song is played by new, capacity-smaller, cleaner savings engines. The gasoline pure stairs could begin approximately 125 HP (so far 122 HP) with a 1,4-Liter-Turbo named 114i, strongly. Over it the version with approximately 150 HP lies (so far 143). Whereby also new 1,6-Liter-Versionen becomes gesture constant - a decision is not yet pleases. And a loaded 1,8-Liter with 180 HP could play the part of the Zweiliter-120i (170 HP). Topmodell (130i) remains in consideration of the US market a row six cylinder with approximately 270 HP. Also with the Diesels the reduction of capacity (down sizing) comes - the two-litres with 143, 177 and 204 HP might be replaced by somewhat stronger 1,8-Liter. In planning also gasoline-hybrid of the new 1er is firm. Wolfgang Eschment/Stefan rent

 

http://www.autozeitung.de/neue-kompakte-bis-2012

Link to comment
Share on other sites

καθολου ασχημα,τελικα το turbo θα γινει απαραιτητο σε ολες τις εταιρειες.και θυμαμαι καποτε που ηταν ειδος πολυτελειας,πω πω,αξεχαστες εποχες.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

καθολου ασχημα,τελικα το turbo θα γινει απαραιτητο σε ολες τις εταιρειες.και θυμαμαι καποτε που ηταν ειδος πολυτελειας,πω πω,αξεχαστες εποχες.

 

Και κυριως ειδος καγκουριας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοω τωρα που γινεται ευρεια χρηση του turbo αλλα την εποχη που οι κινητηρες ηταν επι το πλειστον ατμοσφαιρικοι.Οταν καποιος βελτιωνε το αμαξι του και εβαζε turbo θεωρουνταν καγκουρας (ετσι λεγεται στην Ροδο).
Link to comment
Share on other sites

να σου δειξω εγω καγκουρες ατμοσφαιρικους...να φανε και οι κοτες!!!

 

κατι για εσας bmw guys....τους τυπους με τα 316 και 518 και 520 που κολλανε το αυτοκολλητο Μ πως τους ανεχεστε???εκανα πριν λιγες μερες κοντρα με το yaris ενος φιλου με μια ....Μ518!

Link to comment
Share on other sites

να σου δειξω εγω καγκουρες ατμοσφαιρικους...να φανε και οι κοτες!!!

 

κατι για εσας bmw guys....τους τυπους με τα 316 και 518 και 520 που κολλανε το αυτοκολλητο Μ πως τους ανεχεστε???εκανα πριν λιγες μερες κοντρα με το yaris ενος φιλου με μια ....Μ518!

 

Ο καθένας κρίνει και πρατει φιλε μου... Κάγκουρες υπάρχουν πολύ και σε ολα τα αυτοκίνητα...

Link to comment
Share on other sites

madloufos , είπες το turbo καγκουριά ; έλεος ... θέλει μαγκιά για να ελέγξεις turbo παλιάς γενιάς ...
http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif
Link to comment
Share on other sites

madloufos , είπες το turbo καγκουριά ; έλεος ... θέλει μαγκιά για να ελέγξεις turbo παλιάς γενιάς ...

 

Δεν ειπα οτι ειναι ευκολο να ελεγξεις ενα turbo παλεας γενιας και εχω οδηγησει τετοιο.Ναι ειχε παρα πολυ λιγο lag και αποτομο ξεσπασμα αλλα μ αρεσε.Βεβαια ηταν εργοστασιακο turbo.Εγω αυτο που λεω ειναι οταν βαλεις σε ατμοσφαιρικο κινητηρα turbo.Και μετα εχεις και την σκαστρα να κανει τσαφ-τσουφ.Ε ναι τοτε ειναι μεγαλη καγκουρια.Γνωμη μου.Υπ οψην εγω ειμαι υπερ των TFSI κινητηρων και στο μελλον αν παρω αμαξι θα προσπαθησω να ειναι εφοδιασμενο μ αυτον τον τυπο κινητηρα.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι απαραιτητο επειδη εκανες μετατροπη και εβαλες turbo σε ενα ατμοσφαιρικο να ακουγεται τσαφ τσουφ.βαζεις μια σκαστρα κλειστου τυπου και εισαι μια χαρα.
Link to comment
Share on other sites

Συνφωνω μαζι σου.Μεχρι τωρα ομως οσους εχω δει παντως να κανουν αυτη την μετατροπη παντα εχουν ανοιχτου τυπου για να ακουγεται.
Link to comment
Share on other sites

ανοιχτου τυπου ειναι κουραστικη,συνεχεια να ακους τσαφ τσουφ,πολλοι τις βαριουντε και τις βγαζουν και βαζουν κλειστου τυπου.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποια λογική στους κωδικούς των μοντέλων της BMW?

πχ,στη σειρά 3,από Ε21 πάμε σε Ε30,μετά σε Ε36 κτλ

στη σειρά 5,από Ε28 σε Ε34 κτλ

 

Υπάρχει κάποια λογική σειρά;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπα οτι ειναι ευκολο να ελεγξεις ενα turbo παλεας γενιας και εχω οδηγησει τετοιο.Ναι ειχε παρα πολυ λιγο lag και αποτομο ξεσπασμα αλλα μ αρεσε.Βεβαια ηταν εργοστασιακο turbo.Εγω αυτο που λεω ειναι οταν βαλεις σε ατμοσφαιρικο κινητηρα turbo.Και μετα εχεις και την σκαστρα να κανει τσαφ-τσουφ.Ε ναι τοτε ειναι μεγαλη καγκουρια.Γνωμη μου.Υπ οψην εγω ειμαι υπερ των TFSI κινητηρων και στο μελλον αν παρω αμαξι θα προσπαθησω να ειναι εφοδιασμενο μ αυτον τον τυπο κινητηρα.

 

άλλο να λες για τον ήχο ( εμένα μ'αρέσει πολύ και δεν με κουράζει ποτΈ ! ) και άλλο να λες καγκουριά το τούρμπο σε ατμοσφαιρικό κινητήρα ... και ο TFSI ήταν ατμοσφαιρικός FSI τον οποίο κουμπώσαν τούρμπο ... μάλλον δεν το έχεις εκφράσει σωστά , κάτι θες να πεις και δεν το λες σωστά ...

http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...