madloufos Δημ. December 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2008 α)δεν το εχεις καταλαβει επειδη προφανως εισαι μικρος και δεν εχεις ασχοληθει με τα αυτοκινητα αρκετα.... β)μεγαλυτερο βαρος =πιο ανθεκτικα σασι + μεγαλυτερες ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης---->ασφαλεια! :) γ)ανθρακονηματα??ετσι απο περιεργεια,τραβα σε ενα μαγαζι που φτιαχνει ανθρακονηματινα καπο και ρωτα ποσο κοστιζει ενα.μετα βρες το κοστος για πορτες,ουρανο,φτερα κλπ κλπ... δ)lotus elise και exige...εδω στην πατρα που ειμαι φιλε,υπαρχουν περισσοτερες ferrari f360 παρα ολες οι lotus μαζι!επειδη εχω κατσει σε elise να σε πληροφορησω πως το yugo zastava του παππου μου ηταν πιο πλουσια εξοπλισμενο! :lol: ολα αυτα τα λεω εννοειται σε φιλικο κλιμα για συζητηση,σορρυ αν το ποστ βγηκε λιγο πιο ''επιθετικο'' απ'οτι ηθελα... Α) Δεν νομιζω οτι η ηλικια μου εχει σχεση με τις γνωσεις που μπορει να κουβαλαω.Μπορει στις εμπειριες αλλα και παλι αυτο ειναι σχετικο. Β) Οποιος λεει οτι το μεγαλυτερο βαρος σημαινει και καλητερη ασφαλεια τοτε μαλλον ειναι ασχετος απο θεμα αντοχης υλικων και καλυτερα να παει για υπνο. Γ)Πιστευω να γνωριζω τιμες παρα πολυ καλα μιας και σπουδαζω σχεδιασμο μηαχανων και αυτοκινιτων Δ)Και μια Ferrari μπορει να εχει προαιρετικο ραδιο-CD.Αλλα μπροστα στο Zastava... Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. December 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2008 μου θυμιζεις εμενα.πριν καποια χρονια... Α)στην προκειμενη και απο τα γραφομενα σου εχει. Β)το μεγαλυτερο βαρος οφειλεται στον πλουσιοτερο εξοπλισμο,στα ενισχυμενα σασι και στο οτι τα αυτοκινητα ''μεγαλωνουν''.τα 2 τελευταια συντελουν στην αυξημενη ασφαλεια.εσυ που το εντασεις το αυξημενο βαρος??λες οι αυτοκινητοβιομηχανιες να βαζουν τουβλα η μπετο σαν ερμα για να ειναι το αμαξι,λιγοτερο γρηγορο,βενζινοβορο,και να φρεναρει και να στριβει χειροτερα?? Γ)το οτι σπουδαζεις σχεδιασμο μηχανων και αυτοκινητων τι σχεση εχει με το αν γνωριζεις τις τιμες των επιμερους εξαρτηματων του αυτοκινητου?αληθεια τι σχολη ειναι αυτη?? Δ)αυτο καταλαβες εσυ???οτι να ναι....ακομα ομως δεν μου εξηγεις γιατι η lotus κανει το 1/10 της ferrari και δεν εχει γεμισει ο κοσμος elise! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. December 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2008 A)Και ξαναλεω οτι η ηλικια δεν παιζει ρολο στις γνωσεις που εχουμε. Β)Το μεγαλυτερο βαρος θα συμφωνησω μαζι σου οφειλεται στον εξοπλισμο κυριως.Το σασι μπορει να ειναι ελαφροτερο και να ειναι ταυτοχρονα πιο ασφαλες. Γ)Το ειπα αυτο γιατι αμεσα μπορω να ξερω τιμες για οτιδιποτε μπαινει πανω στα οχηματα ακομα και για αλενοβιδες.Πανεπιστημιο ειναι στην Αγγλια και κανω μηχανολογια στην αυτοκινηση. Δ)Στο θεμα της Εlise εγιναν θυσιες του εξοπλισμου για χαρη της οδηγικης απολαυσης.Αν θες ενα αμαξι που θα πηγαινει στην πιστα μεσα σαν διαβολος με λιτο χαρακτηρα και πλουσια εμπειρια οδηγησης τοτε αξιζει να το παρει κανεις.Αλλα αν θες να μην τσαλακονεται το κουστουμι και να καθεσαι ανετα και να εχεις πολυτελεια και χλιδα και και και....τοτε μαλλον δεν σου ταιριαζει αυτο το αμαξι.Τωρα αν ο καθε φλωρος που θελει γρηγορο αμαξι για να το παιξει και επιλεγει Ferrari για να τραβαει βλεμματα καλα κανει.Γι αυτο δεν γεμισαμε Elise.Αλλα νεοπλουτους που θελουν να το παιζουν.Και δεν ειναι μονο η Elise ειναι και αλλα αμαξια με την ιδια φιλοσοφια. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. December 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2008 Παιδια τελικα η CS δεν θα βγει στο εμποριο.Το ολο σχεδιο ακυρωθηκε λογω της οικονομικης κρισης και θα επικεντρωθουν ολοι στην BMW στην βελτιωση των πιο επικερδων μοντελων. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. December 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2008 Παιδια τελικα η CS δεν θα βγει στο εμποριο.Το ολο σχεδιο ακυρωθηκε λογω της οικονομικης κρισης και θα επικεντρωθουν ολοι στην BMW στην βελτιωση των πιο επικερδων μοντελων. εδω και καιρο εχει ανακοινωθει αυτο.προσωπικα δεν με πολυ απασχολησε κιολας το θεμα αυτο Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stelios85 Δημ. January 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2009 πηραν τηλ τον πατερα μου,τις προαλλες απο τον Κορφιατη,και ειπαν να παει στην αντιπροσωπεια να του αλλαξουν την καδενα.Ειναι bmw σειρα 3 του 2006.Πληροφοριακα το λεω...Μαλλον θα παρουσιασε προβλημα σε καποια.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bomber21 Δημ. January 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2009 geovass,κυκλοφορείς με το 135 νότια προάστια βραδινές ώρες; btw,video από την BMW για το Χ6Μ. http://www.youtube.com/watch?v=YJVuhD2zLF0 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. January 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2009 geovass,κυκλοφορείς με το 135 νότια προάστια βραδινές ώρες; btw,video από την BMW για το Χ6Μ. http://www.youtube.com/watch?v=YJVuhD2zLF0 χμ... το κανω και αυτο:lol::lol: και ενα Link για το //Μ Χ5 http://www.youtube.com/watch?v=TTOuUJ6NB7M&eurl=http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=195320 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bomber21 Δημ. January 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 6, 2009 "Die Magie des M" http://www.autobild.de/ir_img/61546221_d2dd2e0f41.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Starenios Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 Oι νέες μικρές BMW 1 με Turbo κινητήρες The 1er-Show begins on the Frankfurt IAA in September 2009. There BMW presents the Fünftürer, whose sale starts in Germany nearly at the same time. The new sporty Dreitürer, which we, comes only in the middle of show here 2012. Also it can offer in the second row clearly more place than the current 1er, because it may already use the new (shortened) module platform of the next BMW-3er-Reihe. Naturally the song is played by new, capacity-smaller, cleaner savings engines. The gasoline pure stairs could begin approximately 125 HP (so far 122 HP) with a 1,4-Liter-Turbo named 114i, strongly. Over it the version with approximately 150 HP lies (so far 143). Whereby also new 1,6-Liter-Versionen becomes gesture constant - a decision is not yet pleases. And a loaded 1,8-Liter with 180 HP could play the part of the Zweiliter-120i (170 HP). Topmodell (130i) remains in consideration of the US market a row six cylinder with approximately 270 HP. Also with the Diesels the reduction of capacity (down sizing) comes - the two-litres with 143, 177 and 204 HP might be replaced by somewhat stronger 1,8-Liter. In planning also gasoline-hybrid of the new 1er is firm. Wolfgang Eschment/Stefan rent http://www.autozeitung.de/neue-kompakte-bis-2012 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 καθολου ασχημα,τελικα το turbo θα γινει απαραιτητο σε ολες τις εταιρειες.και θυμαμαι καποτε που ηταν ειδος πολυτελειας,πω πω,αξεχαστες εποχες. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 downsizing κυριοι,downsizing.....και οχι σε dacia,σε bmw.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 καθολου ασχημα,τελικα το turbo θα γινει απαραιτητο σε ολες τις εταιρειες.και θυμαμαι καποτε που ηταν ειδος πολυτελειας,πω πω,αξεχαστες εποχες. Και κυριως ειδος καγκουριας. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 Οριστε??? :blink: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 Και κυριως ειδος καγκουριας. πως το ειπες αυτο...?:cry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 Δεν εννοω τωρα που γινεται ευρεια χρηση του turbo αλλα την εποχη που οι κινητηρες ηταν επι το πλειστον ατμοσφαιρικοι.Οταν καποιος βελτιωνε το αμαξι του και εβαζε turbo θεωρουνταν καγκουρας (ετσι λεγεται στην Ροδο). Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 να σου δειξω εγω καγκουρες ατμοσφαιρικους...να φανε και οι κοτες!!! κατι για εσας bmw guys....τους τυπους με τα 316 και 518 και 520 που κολλανε το αυτοκολλητο Μ πως τους ανεχεστε???εκανα πριν λιγες μερες κοντρα με το yaris ενος φιλου με μια ....Μ518! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geovass Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 να σου δειξω εγω καγκουρες ατμοσφαιρικους...να φανε και οι κοτες!!! κατι για εσας bmw guys....τους τυπους με τα 316 και 518 και 520 που κολλανε το αυτοκολλητο Μ πως τους ανεχεστε???εκανα πριν λιγες μερες κοντρα με το yaris ενος φιλου με μια ....Μ518! Ο καθένας κρίνει και πρατει φιλε μου... Κάγκουρες υπάρχουν πολύ και σε ολα τα αυτοκίνητα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jos3ph Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 madloufos , είπες το turbo καγκουριά ; έλεος ... θέλει μαγκιά για να ελέγξεις turbo παλιάς γενιάς ... Παράθεση http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 madloufos , είπες το turbo καγκουριά ; έλεος ... θέλει μαγκιά για να ελέγξεις turbo παλιάς γενιάς ... Δεν ειπα οτι ειναι ευκολο να ελεγξεις ενα turbo παλεας γενιας και εχω οδηγησει τετοιο.Ναι ειχε παρα πολυ λιγο lag και αποτομο ξεσπασμα αλλα μ αρεσε.Βεβαια ηταν εργοστασιακο turbo.Εγω αυτο που λεω ειναι οταν βαλεις σε ατμοσφαιρικο κινητηρα turbo.Και μετα εχεις και την σκαστρα να κανει τσαφ-τσουφ.Ε ναι τοτε ειναι μεγαλη καγκουρια.Γνωμη μου.Υπ οψην εγω ειμαι υπερ των TFSI κινητηρων και στο μελλον αν παρω αμαξι θα προσπαθησω να ειναι εφοδιασμενο μ αυτον τον τυπο κινητηρα. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
linkin Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 δεν ειναι απαραιτητο επειδη εκανες μετατροπη και εβαλες turbo σε ενα ατμοσφαιρικο να ακουγεται τσαφ τσουφ.βαζεις μια σκαστρα κλειστου τυπου και εισαι μια χαρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 Συνφωνω μαζι σου.Μεχρι τωρα ομως οσους εχω δει παντως να κανουν αυτη την μετατροπη παντα εχουν ανοιχτου τυπου για να ακουγεται. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 ανοιχτου τυπου ειναι κουραστικη,συνεχεια να ακους τσαφ τσουφ,πολλοι τις βαριουντε και τις βγαζουν και βαζουν κλειστου τυπου. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bomber21 Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 Υπάρχει κάποια λογική στους κωδικούς των μοντέλων της BMW? πχ,στη σειρά 3,από Ε21 πάμε σε Ε30,μετά σε Ε36 κτλ στη σειρά 5,από Ε28 σε Ε34 κτλ Υπάρχει κάποια λογική σειρά; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jos3ph Δημ. January 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2009 Δεν ειπα οτι ειναι ευκολο να ελεγξεις ενα turbo παλεας γενιας και εχω οδηγησει τετοιο.Ναι ειχε παρα πολυ λιγο lag και αποτομο ξεσπασμα αλλα μ αρεσε.Βεβαια ηταν εργοστασιακο turbo.Εγω αυτο που λεω ειναι οταν βαλεις σε ατμοσφαιρικο κινητηρα turbo.Και μετα εχεις και την σκαστρα να κανει τσαφ-τσουφ.Ε ναι τοτε ειναι μεγαλη καγκουρια.Γνωμη μου.Υπ οψην εγω ειμαι υπερ των TFSI κινητηρων και στο μελλον αν παρω αμαξι θα προσπαθησω να ειναι εφοδιασμενο μ αυτον τον τυπο κινητηρα. άλλο να λες για τον ήχο ( εμένα μ'αρέσει πολύ και δεν με κουράζει ποτΈ ! ) και άλλο να λες καγκουριά το τούρμπο σε ατμοσφαιρικό κινητήρα ... και ο TFSI ήταν ατμοσφαιρικός FSI τον οποίο κουμπώσαν τούρμπο ... μάλλον δεν το έχεις εκφράσει σωστά , κάτι θες να πεις και δεν το λες σωστά ... Παράθεση http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.