fabo114 Δημοσιεύτηκε October 15, 2008 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε October 15, 2008 Αποφασιζω επιτελους να γραψω την ιστορια μετα απο μια πλεον απαραδεκτη αντιμετωπιση απο το ελληνικο σερβις της Σονυ που με εχει αφησει χωρις λαπτοπ εδω και ενα μηνα. Ολα ξεκινησαν οταν αρχες Σεπτεμβρη 2008 αποφασισα να στειλω ενα CR-11S/W που εχω, για επισκευη ενος πλαστικου μιας και η εγγυηση θα εληγε τελη Οκτωβρη. Το λαπτοπ το ειχα αγορασει με αυτο το ελλατωμα (το πανω καπακι ειχε σπασμενα "δοντακια" και δεν επιανε στο μικρο πλαστικο που βρισκεται αναμεσα στους μεντεσεδες της οθονης). Λεπτομερεια που δυσκολα την προσεχεις αλλα ευκαιρια ηταν να το κανω πριν να ληξει η εγγυηση. Επικοινωνω λοιπον με το ελληνικο τμημα του Sony Service Europe (VAIO link, Sony VAIO Repair ή whatever) που βρισκεται στη Φρανκφουρτη για να τους στειλω το laptop. Τους ενημερωνω οτι ισως χρειαστει να παραλαβω το λαπτοπ στο Ηνωμενο Βασιλειο (αναλογα με το ποτε θα το στειλουν). Μου λενε οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα και οτι θα αποσταλλει εκει αν χρειαστει. * Σημειωση: Η Sony δεν εχει service στην Ελλαδα αλλα στη Γερμανια. Στελνει με DHL (αερομεταφορα) "ειδικο" χαρτινο κουτι οπου μπαινει το λαπτοπ και μετα αποστελλεται πισω. Η αποστολη γινεται μεσα σε μια εργασιμη ημερα και εχει tracking number ωστε να μπορεις να βλεπεις που βρισκεται το κουτι. Αν καλυπτεσαι απο εγγυηση (οπως εγω) δεν πληρωνεις τιποτα, διαφορετικα σου στοιχιζει ο κουκος αηδονι. H Sony υποσχεται service μεσα σε 5 εργασιμες ημερες, κατι που οπως αποδεικνυεται, δεν ισχυει. 16 Σεπτεμβριου 2008: Η DHL παραλαμβανει το laptop συσκευασμενο. Η Sony αναφερει στο φυλλαδιο με τις οδηγιες οτι πρεπει να παρω αποδεικτικο παραλαβης αλλα η υπαλληλος της DHL λεει οχι, δε χρειαζεται. Εδω σημειωνω οτι η Sony αρνειται να κανει καποια συννενοηση με την DHL για την παραδοση/παραλαβη. Και επειδη η DHL αρνειται να παραδοσει συγκεκριμενες ωρες ή να σου πει ποτε, πρεπει να περιμενεις μια φας μια ολοκληρη μερα στο σπιτι. 17 Σεπτεμβριου 2008: Το laptop φτανει στο Sony Service Europe (Germany). 17 Σεπτεμβριου 2008 - 2 Οκτωβριου 2008: Ο ευγενικος υπαλληλος της Sony με καλει δυο-τρεις μερες μετα τις 17. Μου αναφερει οτι το πλαστικο δεν μπορει να επισκευαστει δωρεαν αφου δεν καλυπτεται απο την εγγυηση. Για να γινει κατι τετοιο μου λεει, επρεπε να ειχα στειλει το λαπτοπ για επισκευη οταν το ειχα αγορασει (τελη Οκτωβριου 2007). Μου αναφερει οτι η τιμη για κατι τετοιο ειναι flat-rate (οποιος μπορει να καταλαβει ας μου το εξηγησει και μενα καλυτερα :rolleyes:) δηλαδη 250 €. * Σημειωση: Το λαπτοπ δεν εχει το παραμικρο σημαδι φθορας, την παραμικρη γρατζουνια. Οι μονες διαδρομες που εχει κανει ειναι Ελλαδα-Η.Β. και αντιστροφα, μεσα στη θηκη του. Τον υπολοπο καιρο τη βγαζει στο γραφειο μου. Εν παση περιπτωσει, απο τον τροπο και μονο που μου μιλαει ο υπαλληλος (ανατρεχει αμεσως στους ορους της εγγυησης) καταλαβαινω οτι δε θα βγαλω ακρη και δεν το πιεζω. Επισης μου λεει οτι βρηκαν προβλημα στο σκληρο δισκο (bad sectors) και οτι θα τον αλλαξουν δωρεαν. Δινω το ΟΚ για την αλλαγη του σκληρου (παλι καλα που ειχα παρει backup - αυτοι δε δεχονται να το κανουν - κι ας μου ειπαν τηλεφωνικα οτι δεν χρειαζεται να κανω). Οι 5 εργασιμες Sony της εχουν περασει εδω και πολλες μερες. Στο τηλεφωνο μου εχουν πει ενα καρο ηλιθιες δικαιολογιες του στυλ "Κανουμε καποια updates :X :ninja:", "Το περναμε απο ελεγχο να δουμε αν ειναι ΟΚ" κ.λπ. καθως και οτι αργει γιατι πρεπει να αλλαξουν την φορτωτικη γιατι το Λαπτοπ θα παει UK και οχι Ελλαδα. Εντωμεταξυ εγω βρισκομαι UK απο τις 23 Σεπτεμβριου και δεν μπορω να καλεσω τη Sony στη Γερμανια με κανενα τροπο. Ηδη εχουν ενα ηλιθιο αυτοματο συστημα πανευρωπαϊκα για να μπορεις να πιασεις γραμμη με υπαλληλο μονο αν εχεις εγγυηση ή ανοικτη υποθεση με το σερβις, αλλα ο αριθμος του ελληνικου σερβις (00 800 4412 1496) δεν καλειται με τιποτα εκτος Ελλαδος. Αναγκαστικα οταν χρειαζεται να επικοινωνησω μαζι τους βαζω καποιον συγγενη απο Ελλαδα να τους καλεσει, να περασει απο το αυτοματο συστημα και να τους πει να με καλεσουν στο βρετανικο μου νουμερο. Τελικα, το λαπτοπ παραδιδεται στο Aberystwyth, UK στις 2 Οκτωβριου 2008 αφου η DHL το στελνει βολτα στο Bristol και απ'οτι μαθαινω (τηλεφωνικα απο τη DHL UK) το παραδιδει σε λαθος ατομο, καταλαβαινει το λαθος και το παιρνει αμεσως πισω! Πως αυτο ειναι δυνατον οταν καθε κτιριο στο UK εχει διαφορετικο ταχυδρομικο, δεν το γνωριζω. ...συνεχιζεται... Παράθεση facebook Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabo114 Δημ. October 15, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2008 Πεμπτη 2 Οκτωβριου 2008 (συνεχεια): Γεματος χαρα, ανοιγω το κουτι και αντικρυζω τη φρικη! Αντι το λαπτοπ να εχει συσκευαστει οπως αρμοζει, οπως το συσκευασα εγω οταν το εστειλα, το εχουν απλα πεταξει μεσα στο κουτι, το εκλεισαν με ταινια και απλα το εστειλαν. Γερμανια - Ηνωμενο Βασιλειο με αερομεταφορα και το λαπτοπ να "παιζει" σαν τουβλο μεσα στο κουτι. http://www.myphone.gr/gallery/data/500/thumbs/vaio-3.jpg http://www.myphone.gr/gallery/data/500/thumbs/vaio-2.jpg http://www.myphone.gr/gallery/data/500/thumbs/vaio-1.jpg Το πρωτο πραγμα που εκανα ειναι να βγαλω φωτο. Το λαπτοπ επρεπε να ειναι μεσα στην ειδικη ζελατινα που το συγκρατει στο κεντρο του κουτιου. Η οθονη του δεν δουλευε (οποτε δεν ξερω και τι αλλο δουλευε) και ειχε εμφανη σημαδια (γρατσουνιες) απο τη μεταφορα. Οχι σπασιματα αλλα φαινοταν η ταιλαιπωρια που εφαγε. Το αποκορυφωμα ειναι το χαρτι που ειχε μεσα που ελεγε στα ελληνικα οτι το επισκευασανε (βλ. παραπανω), το καθαρισανε (εξωτερικα ηταν μεσα στη μπιχλα), μου ζητουσανε συγγνωμη γιατι χαλασε, και μου προσφερανε και ενα εφεδρικο πανι καθαρισμου (πως αλλιως θα φυγει η μπιχλα), που ηταν κι αυτο πεταμενο μεσα στο κουτι. Υπεγραφε ο υπευθυνος λειτουργιας του Ευρωπαϊκου σερβις (κ. Μιζουνο) που απο το ονομα και την υπογραφη συμπερανα οτι ειναι Ιαπωνας. Ενω προσπαθουσα να επικοινωνησω με το σερβις της Ελλαδας, με πηρε τηλ. η ευγενικη κοπελα (απο αυτη δεν εχω παραπονο) να δει αν το παρελαβα. Αμεσως με ρωτησε αν εβγαλα φωτογραφιες και μου ειπε να τις στειλω στα e-mail addresses του ελληνικου customer support (στη Γερμανια, εκει οπου εγινε η "επισκευη") καθως και του Βρετανικου. Με ενημερωσε οτι το Η.Β. εχει δικο του σερβις οποτε πρεπει να τους καλεσω για να ερθουν να το παραλαβουν εκεινοι, οπως και εκανα. Μαζι με τις φωτογραφιες εγραψα και ενα e-mail ζητωντας νεο λαπτοπ λογω της απαραδεκτης μεταφορας. Οι Βρετανοι δεν δεχτηκαν να το στειλω στο ιδιο κουτι αλλα θα εστελναν δικο τους. Δευτερα 6 Οκτωβριου 2008: Το νεο κουτι ηρθε με DHL. Ηταν μικροτερο απο το γερμανικο και αντι της ζελατινας, ηταν επενδυμενο με ενα αφρωδες υλικο. Η τοποθετηση και παραλαβη εγινε επι τοπου απο τον υπαλληλο της DHL. Τεταρτη 8 Οκτωβριου 2008 (αν θυμαμαι καλα): Με παιρνει μια κοπελα απο τo UK service. Μου λεει οτι το λαπτοπ εχει επισκευαστει και οτι ειχε χαλασει το inverter της οθονης (ειναι ενα τσιπακι που δινει ρευμα στο backlight (φωτισμο) της οθονης, το οποιο το αλλαξανε). Της λεω οτι εχω ζητησει νεο λαπτοπ γραπτως και οτι περιμενω απαντηση απο τη Γερμανια για το τι θα γινει. Μου λεει ΟΚ και οτι θα μιλησει με Γερμανια. Τριτη 14 Οκτωβριου 2008 (εχθες): 4.13μμ λαμβανω ενα sms απο το UK service οτι το λαπτοπ εχει φυγει με DHL και ο tracking number ειναι ο ταδε. Το site της DHL λεει οτι η παραλαβη απο τα κεντρικα της Sony εγινε στις 12μμ. Δεν εχει υπαρξει καμια επικοινωνια απο τη Sony οποτε παιρνω τηλ. να δω τι γινεται. Αφου ακομη μια φορα εξηγω τι εχει συμβει στην τηλεφωνητρια, και οτι δε θα δεχθω να παραλαβω το λαπτοπ μεχρι να παρω απαντηση για το τι θα γινει, της λεω να συννενοηθει ωστε να με καλεσουν απο τη Γερμανια. Μου λεει ΟΚ, θα το σημειωσω. * Σημειωση: Δευτερα 13 Οκτωβριου, 11.27πμ (UK time) και Τριτη 14 Οκτωβριου, 11.17πμ (UK time) ειχα δυο κλησεις με αποκρυψη, οι οποιες ηταν πολυ συντομες και δεν προλαβα να τις απαντησω. Απ'οτι μου ειπε ο Ελληνας σημερα, αυτος με καλεσε. ...συνεχιζεται... Παράθεση facebook Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. October 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2008 Είναι γνωστό το πρόβλημα των Vaio με το service... Ίσως θα έπρεπε να το στείλεις εξαρχής από την Αγγλία για service ώστε να αποφύγεις τη Γερμανία... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabo114 Δημ. October 15, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2008 Αυτο το ποστ αξιζει να το διαβασετε! :p Ακολουθει περιληψη της υποθεσης στο επομενο ποστ για οσους βαριουνται να διαβαζουν. Τεταρτη 15 Οκτωβριου 2008 (σημερα, ημερα παραδοσης για δευτερη φορα του λαπτοπ), 10.42πμ: Με καλουν απο τo Sony Service Γερμανιας. Ο τυπος φαινεται οτι ειναι εκπαιδευμενος για συνομιλιες (τα ελληνικα του φανερωνουν οτι ζει στο εξωτερικο) οπου πεφτει βρισιμο-ξεσπασματα κ.λπ. και προσπαθει να με τσαντισει απο την αρχη της συνομιλιας. Τιτλος συνομιλιας: Ολα τα σφαζω, ολα τα μαχαιρωνω....παρε παρε καλε κυρια, τετοιο βρακι φορουσε ο μαθουσαλας και ακομα το φοραει. Ξεκιναει λεγοντας οτι δε μπορουν να μου δωσουν νεο λαπτοπ, οτι μπορει εγω να εβαλα ετσι το λαπτοπ στο κουτι για να μου δωσουν καινουργιο, οτι εχουν δει πολλα τα ματια του, οτι δεν εχει ξανασυμβει κατι τετοιο, οτι πρεπει να μιλησει με τα παιδια κατω (τεχνικοι) να δουνε αν οντως εχει γινει κατι τετοιο κ.λπ. Εγω του υπενθυμιζω οτι το λαπτοπ το εστειλα χωρις κανενα προβλημα, για ενα πλαστικο που αρνηθηκαν να μου το φτιαξουν κιολας. Τι κινητρο μπορει να εχω οταν το χρειαζομαι κιολας για τα προτζεκτ μου που ηδη τρεχουν; Επιμενει οτι νεο λαπτοπ δε θα παρω και οτι το φτιαξανε και το περασανε απο τοσα τεστ, οτι δουλευει και ειναι μια χαρα κ.λπ. Του υπενθυμιζω οτι εστειλα e-mail στις 2 του Οκτωβρη και οτι περιμενω ακομα μια απαντηση. Με ρωταει αν θελω προφορικη απαντηση, μου λεει οτι ειναι καλυτερα γιατι δε θα χρειαστει να γινει η συζητηση μεσω e-mail. Η συζητηση-παζαρεμα συνεχιζεται υπερπολιτισμενα απο μεριας μου (χωρις καν να τσαντιστω ουτε λιγο) και καποια στιγμη σταματαει να με τσιγκλαει αφου βλεπει οτι δεν πιανει. Τωρα προσπαθει να με μεταπεισει να παρω το λαπτοπ πισω, οπως ειναι, με μια εγγυηση που ληγει στις 22 Οκτωβριου 2008 (σε λιγες μερες). Εντωμεταξυ η κοπελα του UK service (Πολωνεζα μου φανηκε απο την προφορα) μου ειχε αναφερει οτι δινουν 6 μηνες επιπλεον εγγυηση σε ολα τα επισκευασμενα λαπτοπ απο αυτους. Ο τυπος ειναι απιστευτος! Με ρωταει ποιος μου το ειπε αυτο, ποτε...ψαχνει τα logs των κλησεων να δει ποτε με πηραν τηλεφωνο, μου λεει οτι ισως δεν καταλαβα καλα, οτι "εμεις εχουμε καποιους εσωτερικους νομους(!) και δεν ισχυει κατι τετοιο", επιμενει να μαθει ποιος το ειπε και ποτε και οτι μπορει για μενα, για την περιπτωση μου να μου δωσει μεχρι 2 μηνες εξτρα εγγυηση. Η συζητηση συνεχιζεται, και οι δυο μηνες γινονται σιγα σιγα "δυο με τεσσερις"! και δεν μπορει να δωσει παραπανω, oτι νεο λαπτοπ δινουν "μονο σε εξαιρετικες περιπτωσεις, οταν μια μηχανη (εννουσε το λαπτοπ!) ερχεται για επισκευη πανω απο 4 φορες" κ.λπ. Εγω του λεω οτι η μονη περιπτωση να δεχτω το ιδιο λαπτοπ ειναι με ενα χρονο εγγυηση, ετσι για να δω αντιδρασεις. "Μα ενας χρονος εγγυηση ειναι 100 λιρες" γυρναει και μου λεει και οτι δεν γινεται και δεν μπορει να δωσει παραπανω κ.λπ. Λες και θα τα βαλει απο την τσεπη του! Του λεω, προβλημα σας...εσεις κανατε το λαθος αλλα εγω ειμαι ενα μηνα χωρις λαπτοπ. Καταληγουμε να συμφωνει οτι εκεινοι εκαναν το λαθος! Να παραδεχεται οτι παρολα τα τεστ που εκαναν στο λαπτοπ υπαρχει πιθανοτητα να χαλασει αλλα "οτι ειναι να βγαλει θα το βγαλει μεσα στους δυο μηνες" λεει. Οτι "μα και τα καινουργια λαπτοπ μπορει να χαλασουν", "μα ξερετε πως μεταφερονται" κ.λπ. Εγω παλι του αναφερω οτι τα καινουργια λαπτοπ δεν ερχονται πεταμενα σε κουτια και οτι εχουν 2 χρονια (πλεον) εγγυηση! Ως δια μαγειας τωρα μου δινει 6 μηνες εγγυηση για να δεχτω το λαπτοπ! Και να το παρω, να το ανοιξω και θα δουμε τι θα γινει... Και προσπαθει να με φοβερισει στο στυλ "αν το στειλετε πισω θα σας χρεωσουμε για να το ξαναστειλουμε", "το αγγλικο σερβις δεν τα κραταει τα λαπτοπ, θα σας χρεωσουμε για την αποθηκευση", "μετα απο 3 μηνες το λαπτοπ ανηκει στη Σονυ"! Και οταν τον ρωταω γιατι τωρα δινει 6 μηνες ενω πριν μεχρι 4, μου το δικαιολογησε κιολας! "Βλεπω οτι καθυστερησαμε να το φτιαξουμε οποτε σας δινω δυο μηνες, αλλους δυο για το πακεταρισμα (ως δια μαγειας τωρα παραδεχεται οτι αυτοι εκαναν το λαθος!) και δυο γιατι πηγε παλι για επισκευη". Εγω του λεω οτι θελω επισημη απαντηση απο τον υπεθυνο του service, οτι εχω στειλει και στον Μιζουνο (που υπεγραφε στο χαρτι...βασικα, στην copy paste επιστολη - και ειναι μεγαλο κεφαλι λεει στην Ιαπωνια! - παρολο που ειναι υπευθυνος για τη Γερμανια!) και ας μου στειλουν την προταση τους. Οτι θελω νεο λαπτοπ αλλα ειμαι διατεθημενος να το συζητησω και περιμενω την προταση του υπευθυνου με e-mail. Του ειπα και καλημερα και κλεισαμε, μετα απο 53 λεπτα συνομιλιας! Τα σχολια δικα σας :X (οσοι καθησατε και διαβασατε)! Παράθεση facebook Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rostropol Δημ. October 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2008 Αυτο το ποστ αξιζει να το διαβασετε! :p Ακολουθει περιληψη της υποθεσης στο επομενο ποστ για οσους βαριουνται να διαβαζουν. Τεταρτη 15 Οκτωβριου 2008 (σημερα, ημερα παραδοσης για δευτερη φορα του λαπτοπ), 10.42πμ: Με καλουν απο τo Sony Service Γερμανιας. Ο τυπος φαινεται οτι ειναι εκπαιδευμενος για συνομιλιες (τα ελληνικα του φανερωνουν οτι ζει στο εξωτερικο) οπου πεφτει βρισιμο-ξεσπασματα κ.λπ. και προσπαθει να με τσαντισει απο την αρχη της συνομιλιας. Τιτλος συνομιλιας: Ολα τα σφαζω, ολα τα μαχαιρωνω....παρε παρε καλε κυρια, τετοιο βρακι φορουσε ο μαθουσαλας και ακομα το φοραει. Ξεκιναει λεγοντας οτι δε μπορουν να μου δωσουν νεο λαπτοπ, οτι μπορει εγω να εβαλα ετσι το λαπτοπ στο κουτι για να μου δωσουν καινουργιο, οτι εχουν δει πολλα τα ματια του, οτι δεν εχει ξανασυμβει κατι τετοιο, οτι πρεπει να μιλησει με τα παιδια κατω (τεχνικοι) να δουνε αν οντως εχει γινει κατι τετοιο κ.λπ. Εγω του υπενθυμιζω οτι το λαπτοπ το εστειλα χωρις κανενα προβλημα, για ενα πλαστικο που αρνηθηκαν να μου το φτιαξουν κιολας. Τι κινητρο μπορει να εχω οταν το χρειαζομαι κιολας για τα προτζεκτ μου που ηδη τρεχουν; Επιμενει οτι νεο λαπτοπ δε θα παρω και οτι το φτιαξανε και το περασανε απο τοσα τεστ, οτι δουλευει και ειναι μια χαρα κ.λπ. Του υπενθυμιζω οτι εστειλα e-mail στις 2 του Οκτωβρη και οτι περιμενω ακομα μια απαντηση. Με ρωταει αν θελω προφορικη απαντηση, μου λεει οτι ειναι καλυτερα γιατι δε θα χρειαστει να γινει η συζητηση μεσω e-mail. Η συζητηση-παζαρεμα συνεχιζεται υπερπολιτισμενα απο μεριας μου (χωρις καν να τσαντιστω ουτε λιγο) και καποια στιγμη σταματαει να με τσιγκλαει αφου βλεπει οτι δεν πιανει. Τωρα προσπαθει να με μεταπεισει να παρω το λαπτοπ πισω, οπως ειναι, με μια εγγυηση που ληγει στις 22 Οκτωβριου 2008 (σε λιγες μερες). Εντωμεταξυ η κοπελα του UK service (Πολωνεζα μου φανηκε απο την προφορα) μου ειχε αναφερει οτι δινουν 6 μηνες επιπλεον εγγυηση σε ολα τα επισκευασμενα λαπτοπ απο αυτους. Ο τυπος ειναι απιστευτος! Με ρωταει ποιος μου το ειπε αυτο, ποτε...ψαχνει τα logs των κλησεων να δει ποτε με πηραν τηλεφωνο, μου λεει οτι ισως δεν καταλαβα καλα, οτι "εμεις εχουμε καποιους εσωτερικους νομους(!) και δεν ισχυει κατι τετοιο", επιμενει να μαθει ποιος το ειπε και ποτε και οτι μπορει για μενα, για την περιπτωση μου να μου δωσει μεχρι 2 μηνες εξτρα εγγυηση. Η συζητηση συνεχιζεται, και οι δυο μηνες γινονται σιγα σιγα "δυο με τεσσερις"! και δεν μπορει να δωσει παραπανω, oτι νεο λαπτοπ δινουν "μονο σε εξαιρετικες περιπτωσεις, οταν μια μηχανη (εννουσε το λαπτοπ!) ερχεται για επισκευη πανω απο 4 φορες" κ.λπ. Εγω του λεω οτι η μονη περιπτωση να δεχτω το ιδιο λαπτοπ ειναι με ενα χρονο εγγυηση, ετσι για να δω αντιδρασεις. "Μα ενας χρονος εγγυηση ειναι 100 λιρες" γυρναει και μου λεει και οτι δεν γινεται και δεν μπορει να δωσει παραπανω κ.λπ. Λες και θα τα βαλει απο την τσεπη του! Του λεω, προβλημα σας...εσεις κανατε το λαθος αλλα εγω ειμαι ενα μηνα χωρις λαπτοπ. Καταληγουμε να συμφωνει οτι εκεινοι εκαναν το λαθος! Να παραδεχεται οτι παρολα τα τεστ που εκαναν στο λαπτοπ υπαρχει πιθανοτητα να χαλασει αλλα "οτι ειναι να βγαλει θα το βγαλει μεσα στους δυο μηνες" λεει. Οτι "μα και τα καινουργια λαπτοπ μπορει να χαλασουν", "μα ξερετε πως μεταφερονται" κ.λπ. Εγω παλι του αναφερω οτι τα καινουργια λαπτοπ δεν ερχονται πεταμενα σε κουτια και οτι εχουν 2 χρονια (πλεον) εγγυηση! Ως δια μαγειας τωρα μου δινει 6 μηνες εγγυηση για να δεχτω το λαπτοπ! Και να το παρω, να το ανοιξω και θα δουμε τι θα γινει... Και προσπαθει να με φοβερισει στο στυλ "αν το στειλετε πισω θα σας χρεωσουμε για να το ξαναστειλουμε", "το αγγλικο σερβις δεν τα κραταει τα λαπτοπ, θα σας χρεωσουμε για την αποθηκευση", "μετα απο 3 μηνες το λαπτοπ ανηκει στη Σονυ"! Και οταν τον ρωταω γιατι τωρα δινει 6 μηνες ενω πριν μεχρι 4! Και μου το δικαιολογησε κιολας! "Βλεπω οτι καθυστερησαμε να το φτιαξουμε οποτε σας δινω δυο μηνες, αλλους δυο για το πακεταρισμα (ως δια μαγειας τωρα παραδεχεται οτι αυτοι εκαναν το λαθος!) και δυο γιατι πηγε παλι για επισκευη". Εγω του λεω οτι θελω επισημη απαντηση απο τον υπεθυνο του service, οτι εχω στειλει και στον Μιζουνο (που υπεγραφε στο χαρτι...βασικα, στην copy paste επιστολη - και ειναι μεγαλο κεφαλι λεει στην Ιαπωνια!) και ας μου στειλουν την προταση τους. Οτι θελω νεο λαπτοπ αλλα ειμαι διατεθημενος να το συζητησω και περιμενω την προταση του υπευθυνου με e-mail. Του ειπα και καλημερα και κλεισαμε, μετα απο 53 λεπτα συνομιλιας! Τα σχολια δικα σας :X (οσοι καθησατε και διαβασατε)! Γερό κανάλι τράβηξες,τελικά τα ελαττώματα των κατασκευαστών και τεχνικών μετέπειτα της SONY δεν έχουν καλή σχέση με τις εγγυήσεις που δίνουν,δεν μπορούσα να φανταστώ ότι τα overprized VAIO σχετίζονται με την έλλειψη service σε μια ευρωπαϊκή χώρα και την ταλαιπωρία των αγοραστών τους σε περίπτωση βλαβης,τελικά αυτό κρατάω απ'όλα και επιβεβαιώνω την αρνητική άποψη μου για τα VAIO. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabo114 Δημ. October 15, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2008 Περιληψη: Στις 16 Σεπτεμβριου 2008 εστειλα ενα λαπτοπ εντος εγγυησης στη Sony, στο ελληνικο σερβις που βρισκεται στη Γερμανια (Φρανκφουρτη) για επισκευη ενος πλαστικου (ελλατωμα απο κατασκευης, οχι απο δικο μου φταιξιμο). Αρνηθηκαν να το φτιαξουν, ζητωντας 250€ αλλα μου αλλαξαν το σκληρο δωρεαν γιατι οπως ειπαν ειχε προβλημα! Το πεταξαν σε ενα κουτι και μου το εστειλαν στην Αγγλια στις 2 Οκτωβριου 2008. Οπως ειναι φυσικο, το λαπτοπ ηρθε χαλασμενο με την οθονη να μη δουλευει (ποιος ξερει τι αλλο μπορει να βγαλει στην πορεια). Η εγγυηση του ληγει στις 22 Οκτωβριου 2008. Το ξαναεστειλα στο αγγλικο σερβις και ζητησα καινουργιο λαπτοπ (ιδιο...δεν αποβλεπω σε κατι καλυτερο). Μου ειπαν οτι απλα ειχε χαλασει το inverter της οθονης (τσιπ υπευθυνο για τον φωτισμο) και οτι ειναι ολα ΟΚ και οτι θα μιλησουν με Γερμανια. Σημερα, 15 Οκτωβριου 2008 ειμαι ακομα χωρις λαπτοπ. Πριν λιγο με πηρε ενας Ελληνας απο το σερβις στη Γερμανια και αφου με κατηγορησε οτι εγω εβγαλα το λαπτοπ απο τη συσκευασια και μετα τραβηξα τις φωτογραφιες μου παζαρευε ποση εγγυηση θα μου δωσει για να παρω το ιδιο λαπτοπ πισω. Το αγγλικο σερβις ειχε στειλει χθες το λαπτοπ "επισκευασμενο" και σημερα που ηταν να παραδωθει, αρνηθηκα να το παραλαβω και το εστειλα πισω. > Τωρα διαβασε το προηγουμενο ποστ και γελα με την ψυχη σου! edit Nah, δε νομιζω οτι εχει σημασια να ποσταρω τα χαρτια. Παράθεση facebook Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thomadaki Δημ. October 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2008 Χαρα στο κουραγιο σου φιλε :p Παράθεση :protest: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
djuan1988 Δημ. October 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2008 Τελικά τι θα γίνει? Θα το πάρεις με 6 μήνες? Παράθεση مفاجأة Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabo114 Δημ. October 15, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2008 Είναι γνωστό το πρόβλημα των Vaio με το service... Ίσως θα έπρεπε να το στείλεις εξαρχής από την Αγγλία για service ώστε να αποφύγεις τη Γερμανία... Το ειχα σκεφτει και αυτο μηπως ειναι καλυτερα (ειμαι σιγουρος πλεον οτι ειναι) αλλα ελεγα να το εχω πριν να φυγω για Η.Β. γιατι Comp Sci χωρις κομπιουτερ ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα. Καλα να παθω (μουτζα με κατευθυνση εμενα). :O Παράθεση facebook Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabo114 Δημ. October 15, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2008 Τελικά τι θα γίνει? Θα το πάρεις με 6 μήνες? Μολις μιλησα με το UK service και τους ειπα και μερικες κουβεντες για την αντιμετωπιση απο τους Ελληνες. Μου ειπαν οτι το e-mail μου εχει διαβιβαστει στο αντιστοιχο τμημα που θα παρει και την αποφαση, μου ξεκαθαρισαν μερικα πραγματα και θα επικοινωνησουν μαζι μου μεχρι την Παρασκευη με μια απαντηση. Αναμενω. Αν ειναι ανενδοτοι για καινουργιο, αυτο που θα ζητησω ειναι 1 χρονο εγγυηση, αλλαγη στο τοπ και πλαϊνα πλαστικα και νεο σκληρο. Παράθεση facebook Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jackson_1919 Δημ. October 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2008 Ντροπη στη Sony που θελει να εχει και ενα ονομα.Και μπραβο σου που ανεδειξες το θεμα για να ξερουμε κι εμεις που σκοπευουμε να αγορασουμε vaio. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabo114 Δημ. October 30, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2008 Μετα απο την κουβεντουλα στις 15 Οκτ. που ειχα με το Βρετανικο σερβις για την απαραδεκτη συμπεριφορα του @@ του Ελληνα, με καλεσε την επομενη μερα ενας Βρετανος (not really, προφορα Ινδου εχει) απο το customer relations με αφορμη το e-mail που ειχα στειλει στον Μιζουνο (το μεγαλο κεφαλι). Μου ειπε οτι αλλαγη δε θα κανουν γιατι το λαπτοπ δουλευει αλλα μου δινει ενα χρονο εγγυηση επιπλεον για αυτο το "unfortunate event" :rolleyes: Anyway, με πηρε 1-2 τηλεφωνα ακομα να μου πει οτι το λαβανε πισω απο την DHL και οτι θα ειναι ετοιμο την περασμενη βδομαδα (22-23 Οκτ.), και καλα να δειξει οτι κανει οτι μπορει, οτι ενδιαφερεται κ.λπ. :p. :X Εγω του ειπα οτι θελω νεο σκληρο, μου ειπε οχι γιατι δεν εχει κανενα προβλημα ο τωρινος. Του ειπα οτι θελω να φτιαξουν το καπακι και να αλλαξουν τα πλαϊνα πλαστικα γιατι εχουν γρατσουνιες. Μου ειπε οτι θα το κανουν. Την περασμενη λοιπον Τεταρτη (22 Οκτ.) που ηταν να παραδοθει επισκευασμενο κιολας το λαπτοπ σε μενα, με πηρε ενας τυπος απο το τεχνικο τμημα με Σκωτσεζικη προφορα να ρωτησει μια απο τα ιδια, δηλαδη τι προβλημα εχει το λαπτοπ γιατι λεει "δε βρισκουν τιποτα χαλασμενο". Φαινεται μονο διαλυμμενα τους πανε για σερβις εκει :ninja: Προχθες (27 Οκτ.) με πηρε αλλος παλι και μου ειπε οτι λεει βρηκανε και εξτρα γρατσουνιες στο "πομρεστ"! Αργοτερα τελικα συνειδητοποιησα οτι εννοουσε "palm rest" (ετσι νομιζω τουλαχιστον), δηλαδη εκει που ακουμπας το χερι για να ακουμπησεις το δαχτυλο στο touchpad. Anyway, του ειπα να το φτιαξουν κι αυτο. Την Τριτη (28 Οκτ.) λοιπον με θυμηθηκε και ο customer relations τυπος (μια βδομαδα μετα την προθεσμια που μου ειχε δωσει) να μου πει οτι: α. Το ασημι πλαστικακι που ζηταω να αλλαχτει στα πλαϊνα δεν φερει ιδιαιτερα σημαδια και δε θα το αλλαξουν αφου εμπιπτει στο normal use (αν θυμαμαι καλα μου ειπε οτι ηταν ετσι πριν να το στειλω στους μ@λακες στη Γερμανια πραγμα που δεν ισχυει). β. Το πλαστικο που βρηκαν γρατσουνισμενο οι ιδιοι (βλεπε παρπανω "palm rest") ουτε καν που φαινεται...συγκεκριμενα ειπε οτι "τους πηρε δυο μερες να το βρουν" (πρεπει να το κοιτουσαν στα ματια...εχμ στην οθονη 24/7...φανταζομαι :rolleyes:) και συνεπως δεν το αλλαζουν. γ. Τον ρωτησα εγω για το καπακι (αυτος ηταν και ο μονος λογος που εστειλα το λαπτοπ για σερβις εξ αρχης) και ευτυχως μου ειπε οτι αυτο το διορθωσαν, γιατι ημουν ετοιμος να κατεβασω εγγλεζικα καντηλια. δ. Με ρωτησε αν δεχομαι το λαπτοπ πισω. Ποσο πια να το τραβηξω...οι ανθρωποι ειναι γυφτοι στην κυριολεξια...λες και τους κοστιζει τιποτα να μου αλλαξουν δυο πλαστικα που οι ιδιοι γρατσουνισαν γιατι προσλαμβανουν ζωα αντι ανθρωπους για τεχνικους. Ενιγουεϊ, μου ειπε οτι θα φυγει απο αυτους την ιδια μερα (28 Οκτ.) και θα το εχω χθες (29 Οκτ.). Νεο ανεκδοτο σκεφτηκα...ειμαι ηδη συνηθισμενος. Και θα με παρει λεει την Παρασκευη τηλεφωνο να δει αν ολα ειναι ΟΚ και να μου δωσει τον ενα εξτρα χρονο εγγυηση. Εμενα λιγο εκβιαστικη μου φανηκε η προταση του (μιας και το λαπτοπ βρισκεται πλεον εκτος εγγυησης) αλλα ας ειναι ειπα. Ποσο πια να το τραβηξω; Αν δεν το χρειαζομουν το λαπτοπ και ειχα κατι αλλο να δουλεψω, θα το εφτανα στα ακρα...καμια υποχωρηση. Αλλα οταν εχω ηδη παραδωσει ενα assignment κωλε γιατι δουλευω στα πισια του πανεπιστημιου ολη μερα και δεν μπορω να κανω τιποτα install, ποσο να το τραβηξω; Anyway, αυτο που μενει ειναι οτι: Ενα λαπτοπ εντος εγγυησης, αγρατζουνιστο (κυριολεκτω) με ενα μικρο αισθητικο προβλημα στο καπακι (απο την κατασκευη του) πηγε στη Sony για επισκευη. Η Sony υποσχεθηκε οτι οποιαδηποτε επισκευη θα κανει το πολυ 5 εργασιμες. Η Sony ζητησε 250€ για να φτιαξει το καπακι. Η Sony μου αλλαξε τον σκληρο δωρεαν γιατι λεει ειχε προβλημα (ενα χρονο δουλευε μια χαρα). Η Sony μου εστειλε το λαπτοπ πισω σε κομματια. Η Sony αρνειται να κανει τις επισκευες που πρεπει ωστε να το παρω πισω στη κατασταση που το εστειλα. Η Sony παζαρευει την εγγυηση (σαν καλος γυφτος ειπαμε) και με κατηγορει οτι εβγαλα ψευτικες φωτογραφιες(!) για να τους εκβιασω, αγνωστο με τι κινητρα! :ninja: Εχω στειλει e-mail, εχω κλεισει ωρες συζητησεων στο τηλεφωνο για το που ακριβως υπαλχουν γλατζουνιτσες γιατι τα παιζακια οι τεχνικοι, δεν μπολουν να τις βλουν. Το λαπτοπ εχει κανει τουρ σε ολη την Ευρωπη και δυο φορες τουρ στην Αγγλια και ευελπιστει με τη βοηθεια της Sony και της DHL να κανει τον γυρο του κοσμου σε 80 ημερες. Εχουν περασει 45 ολοκληρες ημερες απο την ημερα που τους το εστειλα και ακομα δεν το εχω πισω. Ενα "συγγνωμη για την ταλαιπωρια, θα κανουμε οτι μπορουμε να το εχεις πισω γρηγορα κ.λπ." δεν εχω εισπραξει ακομα. Απο κανεναν. Παράθεση facebook Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kpartsi Δημ. October 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2008 Η όλη η υπόθεση είναι σκέτη ντροπή για τη Sony αλλά και μάθημα για όλους μας που για μια σαχλαμαρίτσα (ένα σπασμένο πλαστικούλι) μπλέκουμε σε χειρότερες ιστορίες. Πάντως για μένα θα πρέπει να αφήσεις το computer science και να ασχοληθείς με γλωσσολογία και ιδιαίτερα με τις αγγλικές διαλέκτους, βλέποντας τον τρόπο που ξεχωρίζεις Πωλονούς, Ινδούς, Σκωτσέζους κτλ :D Παράθεση -iPod Nano Chromatic 8 GB Red [product] -iPhone 3G 16GB black -MacBook Pro 15,4'', 2.53GHz, 4GB, HDD 500GB, NVIDIA GeForce 9400M+9600M GT 512MB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. October 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2008 Απο αυτό το post φαίνετε η γυφτιά της Sony σε όλο της το μεγαλείο!.:mad:Τελικά δεν αξίζει κάποιος να πάρει laptop Sony.Φανταστήτε να είχε το πρόβλημα laptop κάποιου ο οποίος θα είχε μόνο 1 υπολογιστή και θα τον χρειαζόταν για τη δουλεία του.:wacko:Εγώ πιστεύω ότι είναι καλύτερα να επιλέγεις laptop απο ''μικρές'' εταιρείες σε σχέση με τη Sony (Fujitsu-Siemens,Acer κ.α). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotetsi Δημ. October 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2008 Καλό κουράγιο εύχομαι fabo κι ελπίζω το συμβάν αυτό να αποτελεί μεμονομένο περιστατικό και να μην είναι πάγια πολιτική του service της Sony. Παράθεση :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabo114 Δημ. January 8, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2009 Επανερχομαι με τον επιλογο της υποθεσης: Για καποιο λογο που κανενας στη Sony δεν μπορουσε να εξηγησει, οταν καλουσα στο βρετανικο τηλ. του σερβις και εβαζα τον κωδικο υποθεσης (χωρις τετοιο δε μιλας με κανενα) που μου ανοιξε το βρετανικο σερβις... εβγαιναν οι Ελληνες στη Γερμανια... που, αν ειναι ποτε δυνατον δεν μπορουσαν να με συνδεσουν με το αγγλικο σερβις! Αφηναν λεει μηνυμα στο κομπιουτερ τους για να με παρουν την αλλη μερα οι Βρετανοι. Anyway, απο τους Ελληνες εμαθα οτι το λαπτοπ καθυστερησε λεει μια εβδομαδα γιατι στειλαν λαθος ανταλλακτικο και αλλη μια εβδομαδα γιατι ηρθε λεει το σωστο ανταλλακτικο το σπασανε κατα την τοποθετηση "τα χρυσα κατσαβιδια" (οι τεχνικοι) :rolleyes:. Ο Βρετανος φαινεται φοβηθηκε για τη σωματικη του ακεραιοτητα και προτιμησε να μη μου τα αναφερει... βασικα να μου το κρυψει. Ενιγουεϊ, μετα απο αλλες δυο βδομαδουλες... και ενω ειχα παραδωσει κωλοpapers αντι για εργασιες στο Uni αφου δουλευα στα public workstations... Το λαπτοπ εφτασε στα χερια μου μεσα Νοεμβρη(13 Νοεμβρη αν θυμαμαι καλα), δυο μηνες μετα δηλαδη απο τοτε που το εστειλα. Και με ειχε διαβεβαιωσει ο I'm not a doctor, I'm a taxi driver (αυτο επινοηθηκε μετα απο δυσαρεστες εμπειριες με Ινδους γιατρους στο τοπικο χοσπιταλ... λεγεται με καργα Ινδικη προφορα :p) οτι τα Βρετανικα "χρυσα κατσαβιδια" (golden screwdrivers) το ειχανε κανει φυλλο και φτερο το κομπιουτα και δωσανε λεει πρασινο φως στον Σταθμαρχη της Sony Vaio οτι η επιχειρηση "******* with voula" με το κωδικο ονομα "Πρησμενα αρχ**ια" ολοκληρωθηκε με απολυτη επιτυχια. Το λαπτοπ ηταν σαν καινουργιο! Το βανω λοιπον στην πριζα σαν καλος Χριστιανος... το ανοιγω να κανω το σεταπ (ειπαμε...νεος δισκος)... τσαφ... βγαινουν Vista, κατευθειαν login με username "Sony" και ωραιοτατο Ελληνικο μενου. :shoot: Αυτα τα λαμπρα μυαλα, τα "χρυσα κατσαβιδια" που πλεον πρεπει να φοβουνται μην τους πεσει το σαπουνι γιατι θα βρεθω μαγικα απο πισω τους.... αυτα τα golden boys βρε αδελφε... με σκεφτηκαν. Ελληνας ειναι σου λεει το παιδι... ελληνικος θα μιλαει! Ειδα και απο τα trails τι εννουν οταν λενε ελεγχο στο σκληρο... ενα σκαν με το utility των windows. Wow! Αυτο θα πει professionalism! Αφου δεν εβαλαν να δουν και τσοντες παλι καλα! Εκει ηταν που αφηνιασα... Τα Βιστα τις σβηνουν τις υπολοιπες γλωσσες μετα το σεταπ και στα home edition δε μπορεις να τις ξαναπερασεις με τιποτα... εκτος φυσικα αν ξαναεγκαταστησεις. Βεβαια τα "λαμπρα μυαλα" της Sony πλεον δε δινουν cd εγκαταστασης με το λαπτοπ... αν τα θες πρεπει να τα αγορασεις εξτρα. Αφου ξοδεψα ολο το απογευμα να δω πως θα τα καταφερω χωρις σεταπ ξανα... τα καταφερα με χακιες να εχω το περισσοτερο μενου English. Το πληκτρολογιο επαιζε κι αυτο απο αριστερα... αφου δεν το βιδωσαν καλα... και μου ερχοταν να τα διαλυσω ολα μα ολα... βιδες να τα κανω... αλλα στη σκεψη να το ξαναστειλω πισω... Γ*ΜΑΤΟ λεω. Μην το κοιτας και στα δοντια. Και τσαφ... παρτα... ******** ο Διας! http://www.myphone.gr/gallery/data/500/thumbs/8A9G0013.jpg Ενα χρονο τωρα και BSOD δεν εβγαλε ουτε ενα... και τωρα πεταει την ελιτ. Οχι προβλημα με driver ή @@bsod. Παρε να 'χεις! Ε, τελικα καταληξαμε να βαζουμε στοιχηματα αν εχει προβλημα η CPU, η RAM ή το τσιπ γραφικων. Παρε και διαλεξε. Ο taxi driver πηρε την επομενη να δει αν ειναι ολα ΟΚ και αφου του εξηγησα τι γινεται μου ειπε το κορυφαιο οτι θα με καλεσει καποιος τεχνικος "to go through the tutorials" σα να μιλουσαμε για το πως μπαινεις στο ιντερνετ πατωντας το μεγαλο μπλε Εψιλον. Το κρατησα τελικα μεχρι μεσα Δεκεμβρη αφου δεν υπηρχε περιπτωση να κανω εργασιες σε public pc παλι... με το σκεπτικο να το στειλω πριν να γυρισω Ελλαδα για Χριστουγεννα. Τελικα τα BSOD που δεν περιμενα να σταματησουν για κανενα λογο μιας και το προβλημα ηταν στο hardware, σταματησαν(!) μονα τους λιγες μερες πριν να φυγω για Ελλαδα και γλιτωσα. Την επομενη, με πηρε τηλ. ο Χαρδαβελας γιατι ειχε πληροφοριες πως εξωγηινοι ηρθανε και το φτιαξανε και τη μεθεπομενη ο Λιακοπουλος που μου ειπε οτι τα κυματα "Ελ" που απελευθερωσα την ωρα που κατεβαζα καντηλια το εφτιαξαν. Εγω ξερω ομως τι εγινε! Τα "χρυσα κατσαβιδια" το εφτιαξαν... συνδεθηκαν με Wi-Fu HSPDFA το βραδυ και τρεξανε το μαγικο προγραμμα windows chkdsk και το σταλμενο απο το Δια μαγικο tutorial! http://www.laymark.com/i/m/m071.gif Τα "χρυσα κατσαβιδια" της Sony μεγαλουργησαν! http://www.laymark.com/i/m/m184.gif Παράθεση facebook Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.