Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Aυτο το Pagani Zonda Cinque ειναι πολυ μπροστα!

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Aυτο το Pagani Zonda Cinque ειναι πολυ μπροστα!

 

Ισχύει... 3,3 για τα 100, τελική 350 χ.α.ω...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

http://img158.imageshack.us/img158/7889/carphoto26442625ed3.jpg

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/222900/subaru_impreza_coupe.html:X:shifty::rolleyes:

 

τελειο οχι μονο θα πουλησει αλλα θα ειναι και το πιο ποθητο μιας και με τριθυρο αμαξωμα χωνεται στο s3!

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

τελειο οχι μονο θα πουλησει αλλα θα ειναι και το πιο ποθητο μιας και με τριθυρο αμαξωμα χωνεται στο s3!

 

Μονο σε μενα θυμιζει civic?

Link to comment
Share on other sites

Porsche May Develop New Golf-Sized Entry Level Car

 

http://img265.imageshack.us/img265/562/90806080051mye0.jpg

 

Relations between Porsche and Volkswagen are getting increasingly closer since the companies decided to create Touareg and Cayenne,

which share the same platform and some mechanical components. Whether Porsche ever manages to control Volkswagen, what seem to

be getting closer, since Germany is being taken to court over Volkswagen Law, the fact is Wolfsburg could easily give Stuttgart an entry

level model. The candidate, according to the German magazine AutoBild, will be sixth generation Golf, which may share its platform

with a new model from Porsche.

 

The new car, expected to be presented in 2012, will be able to defy BMW 1-Series, Audi A3 and the new generation of Mercedes-Benz

entry-level cars, said to be more performance oriented. Would that be a bad idea for Porsche? Not if you consider BMW has been

exploring cheaper segments with success, with 1-Series and Mini. Audi is already preparing A1 to enter the same car segment

explored by Mini, while Alfa Romeo has recently presented Mi.To. Therefore, why should Porsche be out of this new and

promising luxury niche? When we remember BMW has been considering bringing back the Isetta, maybe all premium

brands should be already thinking the same way.

Link to comment
Share on other sites

Porsche May Develop New Golf-Sized Entry Level Car

 

Και δεν είναι καν Απρίλιος... :worry: :(

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Και δεν είναι καν Απρίλιος... :worry: :(

 

Ξεπέφτει πολύ η Porsche κατ αυτών των τρόπο :( :down:.

Link to comment
Share on other sites

Ξεπέφτει πολύ η Porsche κατ αυτών των τρόπο :( :down:.

 

Για μένα, μόνο και μόνο που βγάζει τετράθυρο αμάξι έχει ήδη ξεπέσει. Αν δεχτούμε ότι η Cayenne δημιουργήθηκε ως αντίπαλο δέος στις υπόλοιπες γερμανικές εταιρείες και τα SUVs τους (αν και θα έπρεπε να ήταν αντίπαλο δέος του Range Rover και της GL-Class και όχι των ML/X5/Q7/κλπ.), η τετράθυρη Porsche τι ρόλο βαράει;

 

Οπότε δεν θα μου κάνει εντύπωση αν πράγματι βγάλει μικρότερο μοντέλο...

 

Υ.Γ.

Εδώ βγάζουν μικρότερα (ο Θεός βέβαια να τα κάνει), η Rolls Royce, η Maybach και η Bugatti, η Porsche δεν θα βγάλει;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

ολες οι μεγαλες εταιριες ειναι ουσιαστικα αναγκασμενες να βγαζουν μικροτερα μοντελα ή γενικα entry level κινητηρες χαμηλου κυβισμου...πρωτον γιατι ολες θελουν να εχουν οσο μεγαλυτερο κομματι στην αγορα(γι αυτο και οι διαφορες συμμαχιες)και δευτερον γιατι η Ευρωπαικη Ενωση εχει βγαλει οδηγια συμφωνα με την οποια ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες δε θα πρεπει να ξεπερνουν ενα συγκεκριμενο αριθμο εκπομπης καυσαεριων Co2,απο το συνολο των μοντελων τους...ετσι και η Πορσε,με τα κτηνη που παραγει εχει αρκετα ανεβασμενο το συγκεκριμενο μεσο ορο...

Για μενα,θα ξεπεσει αν το βγαλει προσθιοκινητο και με τους TSI...

αλλα ας βγει πρωτα η panamera κα βλεπουμε.....

Link to comment
Share on other sites

ολες οι μεγαλες εταιριες ειναι ουσιαστικα αναγκασμενες να βγαζουν μικροτερα μοντελα ή γενικα entry level κινητηρες χαμηλου κυβισμου...πρωτον γιατι ολες θελουν να εχουν οσο μεγαλυτερο κομματι στην αγορα(γι αυτο και οι διαφορες συμμαχιες)και δευτερον γιατι η Ευρωπαικη Ενωση εχει βγαλει οδηγια συμφωνα με την οποια ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες δε θα πρεπει να ξεπερνουν ενα συγκεκριμενο αριθμο εκπομπης καυσαεριων Co2,απο το συνολο των μοντελων τους...ετσι και η Πορσε,με τα κτηνη που παραγει εχει αρκετα ανεβασμενο το συγκεκριμενο μεσο ορο...

Για μενα,θα ξεπεσει αν το βγαλει προσθιοκινητο και με τους TSI...

αλλα ας βγει πρωτα η panamera κα βλεπουμε.....

Χτυπάει κάπως πάντως.. Η Ferrari έχει απαντήσει σε ερώτηση για το αν θα βγάλει SUV ότι αυτή δεν είναι Porsche!

 

Και κάτι άσχετο..

Η Ferrari τι θα κάνει? Ή επειδή ανήκει στον όμιλο Fiat δεν θα υπολογίζεται σαν ξεχωριστή φίρμα?

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

Μονο σε μενα θυμιζει civic?

 

μαλλον..αν&το πισω κοψιμο θυμιζει σε ελαχιστο βαθμο!

 

 

:!::!::!:http://www.worldcarfans.com/9080610.004/smart-fortwo-stunt-car-does-front-endo:!::!::!:<=απλα δεν γινονται αυτα:X:X:X

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

ολες οι μεγαλες εταιριες ειναι ουσιαστικα αναγκασμενες να βγαζουν μικροτερα μοντελα ή γενικα entry level κινητηρες χαμηλου κυβισμου...πρωτον γιατι ολες θελουν να εχουν οσο μεγαλυτερο κομματι στην αγορα(γι αυτο και οι διαφορες συμμαχιες)και δευτερον γιατι η Ευρωπαικη Ενωση εχει βγαλει οδηγια συμφωνα με την οποια ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες δε θα πρεπει να ξεπερνουν ενα συγκεκριμενο αριθμο εκπομπης καυσαεριων Co2,απο το συνολο των μοντελων τους...ετσι και η Πορσε,με τα κτηνη που παραγει εχει αρκετα ανεβασμενο το συγκεκριμενο μεσο ορο...

Για μενα,θα ξεπεσει αν το βγαλει προσθιοκινητο και με τους TSI...

αλλα ας βγει πρωτα η panamera κα βλεπουμε.....

 

Εννοείται. Πάντως με το που το άκουσα για τετράθυρο, μια πίκρα την πήρα...

 

Χτυπάει κάπως πάντως.. Η Ferrari έχει απαντήσει σε ερώτηση για το αν θα βγάλει SUV ότι αυτή δεν είναι Porsche!

 

Έτσι!

 

Πάντως ειδικά για SUV, πολλές εταιρείες το σκέφτονται σοβαρά. Ήδη υπάρχουν φήμες για Bentley, Maybach SUV... :X

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ειδικά για SUV, πολλές εταιρείες το σκέφτονται σοβαρά. Ήδη υπάρχουν φήμες για Bentley, Maybach SUV... :X

 

Έλεος!!

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo Mi.To Cabrio

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/21mc7.jpg

 

Η Mi.To, η νέα μικρή Alfa, θ’ αποκτήσει, όπως όλα δείχνουν, και έκδοση Cabrio. Όπως και το τρίθυρο μοντέλο, έτσι και το ανοιχτό, αναμένεται να διαθέτει ένα από τα ομορφότερα και μοντέρνα σχήματα της κατηγορίας του, με πολλές ρετρό επιρροές. Επωφελούμενη μάλιστα από την υιοθέτηση του πατώματος του Grande Punto, η νέα Mi.To Cabrio δεν αναμένεται να «ξεφύγει» σε επίπεδο τιμών, ενώ γι αυτόν το λόγο, όπως επίσης και για περιορισμό του βάρους, η Alfa Romeo θα εφοδιάσει το νέο της μοντέλο με υφασμάτινη οροφή. Άλλωστε κάτι τέτοιο αρμόζει και στη σχεδιαστική φιλοσοφία της Mi.To, αφού με αυτόν τον τρόπο θα τονιστεί ο ρετρό χαρακτήρας της. Στον τομέα των κινητήρων, ακόμη δεν υπάρχει κάτι σίγουρο ως προς τα διαθέσιμα μοτέρ, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες, παρών θα είναι ο 1.400άρης T-Jet –μάλλον θα ονομάζεται «Multiair»– με 135-140 ίππους, καθώς και ένας 1,6 diesel, 120 PS.

 

ΒMW Z8

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/21mc11.jpg

 

Στην κορυφή της γκάμας των διθέσιων «Z» μοντέλων της, η BMW θα τοποθετήσει πιθανότατα σε δύο χρόνια από σήμερα τη νέα Z8. Πρόκειται για ένα υπερπολυτελές ανοικτό supercar, με δύο θέσεις για τους επιβάτες και πολύ δυναμική σχεδίαση, η οποία δεν αποκλείεται να λάβει κάποια στοιχεία της από το εντυπωσιακό πρωτότυπο Concept CS. Επιπλέον, στον τομέα των κινητήρων, αναμένεται κατά πάσα πιθανότητα ένα πανίσχυρο V12 μοτέρ και ίσως και ο V10 της εταιρείας

 

Honda S3000

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/21mc12.jpg

 

Το Honda S2000 έχει ήδη συμπληρώσει 9 χρόνια ύπαρξης στις παγκόσμιες αγορές και, όπως είναι φυσικό, η ιαπωνική φίρμα ετοιμάζει το διάδοχό του. Το νέο ρόουντστερ της εταιρείας προσωρινά ονομάζεται «S3000» και περίπου το 2009 αναμένεται να παρουσιαστεί και επίσημα. Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο φαίνεται ότι θα λάβει μια πιο μοντέρνα και ακόμη πιο επιθετική αισθητική, κάτι που ακόμη πάντως είναι στο πεδίο της διερεύνησης. Επιπλέον και η φημολογούμενη αλλαγή φιλοσοφίας του προς κάτι πιο πολυτελές και λιγότερο ακραίο δεν μπορεί κανείς να πει με σιγουριά, ότι θ’ ακολουθηθεί κατά γράμμα από τη Honda.

 

Renault Twingo CC

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/21mc.jpg

 

Όπως όλα δείχνουν, θα βρει το δρόμο προς την παραγωγή η έκδοση κουπέ-κάμπριο του Renault Twingo, με την παρουσίασή της να αναμένεται μέχρι τα τέλη της χρονιάς. Το αυτοκίνητο θα είναι ένα σπορ 2θεσιο ρόουντστερ, με πολύ νεανική εμφάνιση και μηχανικά μέρη προερχόμενα από το νέο Twingo (κινητήρες 1,2 λτ. με 60, 75 και 100 PS). Κύριο χαρακτηριστικό του αναμένεται ν’ αποτελέσει η σκληρή οροφή του, η οποία θα περιστρέφεται και θα αποθηκεύεται στο χώρο αποσκευών. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται μικρότερο κόστος κατασκευής και αντίστοιχα όγκος, έτσι ώστε να υπάρχει χώρος για αποσκευές στο πίσω τμήμα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η Ζ8 μου κάνει Photoshop...

 

Ή Alfa είναι :up:

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Το twingo πως είναι έτσι???

 

...Χάλια; :p

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Kαι εμενα το S3000 μου αρεσε πολυ!

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

αυτη η φωτο περι s3000 ειναι παλια..νεες φημες λενε οτι θα καταργησει το s2000 για πισωκινητο κουπε!..
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

αυτη η φωτο περι s3000 ειναι παλια..νεες φημες λενε οτι θα καταργησει το s2000 για πισωκινητο κουπε!..

 

 

Δες ομως εδω (αν και απο φεβρουαριο)

 

http://www.speedclub.gr/?p=152

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δες ομως εδω (αν και απο φεβρουαριο)

 

http://www.speedclub.gr/?p=152

 

το autotriti πολλα λεει δεν ξερω πια τι ειναι αληθεια!

 

τεσπα εγω τωρα ξενερωσα με αυτο http://www.worldcarfans.com/9080612.006/largephoto1/official-focus-rs-photos--details-released:down:ωραιο look αλλα χωρις τετρακινηση ρε γ@μωτο...

 

NEW FORD FOCUS RS ON TRACK AS FIRST DETAILS CONFIRMED

 

Cologne, June 12, 2008 – Ford RS is back and the all-new Focus RS is on track! An early prototype of the fastest Focus road car to date is now undergoing performance and durability testing at the challenging Nürburgring Circuit in Germany, in preparation for its launch in 2009.

 

The principal architect of the Focus RS project is Ford of Europe’s Vehicle Line Director for Performance Vehicles, Jost Capito, whose Team RS development group were responsible for the first generation Focus RS in 2002, and more recently, the Fiesta ST and the new Focus ST.

 

Capito said: “The new Focus RS is as much a car for driving enthusiasts as the one before it and classic Ford RS models of the past. We’re staying true to the core RS principles of a no-compromise, affordable high performance road car you can live with. The new Focus RS will have the muscles, heart and soul of a genuine RS and will be exciting to drive every day.”

 

The all-new Focus RS features a specially developed, turbocharged version of the Duratec 2.5-litre engine, based on Focus ST, but significantly revised to generate over 280PS and more than 400 Nm of torque, thus achieving an excellent power-to-weight ratio.

 

Various chassis innovations, developed in conjunction with Ford’s Advanced Engineering Centre in Aachen are being tuned for the new car by the Cologne-based Ford Team RS. Their overriding objective is to achieve optimized driving dynamics and on road performance through an advanced technology front-wheel drive system, combined with a limited-slip differential.

 

“In early prototypes based on Focus ST vehicles, the new system is more than meeting our targets for exceptional levels of traction, handling and steering,” Capito added. “Given that the enthusiastic team behind the car are all performance vehicle enthusiasts, you can imagine that our standards are high.”

 

Ford Focus – A great starting point

 

The standard Ford Focus is an excellent base for a high performance car – agile, responsive and stable.

 

While the latest Focus ST has already proved this to be the case, the new RS will take these qualities to the next level, benefitting from extensive engineering knowledge gained through the Company’s highly successful Motorsport programmes, notably with the Focus World Rally Car.

 

“We have no doubt that we can enhance the acclaimed qualities of the already excellent Focus for an even higher performance model than the ST,” Capito added. “Now, we are going through the rigorous job of proving out our technical approach in extensive testing and tuning over a variety of roads including the most demanding track in the world, the “Green Hell” that is the Nürburgring Nordschleife!”

 

“With two consecutive Manufacturers’ World Rally Championship titles and the success of Fiesta and Focus ST models, we have the knowledge and the experience. The time is right for Ford to deliver a new high performance model for the legions of loyal Ford RS customers around Europe,” Capito concluded.

 

The new Focus RS test and development programme is now well underway and will continue for several months, prior to the vehicle being readied for production in early 2009.

 

Although the internet and car magazines around the globe have continued to offer their opinions as to how the new car will look and drive, customers will get the first look at a production-intent vehicle with its world premiere at the London Motor Show in late July.

 

Further technical details of the all-new Focus RS will be released closer to launch.

 

Afbeeldingen Focus RS 2009:

Tags: focus , ford

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

αν εχει το ιδιο feeling με το προηγουμενο focus rs δε με χαλαει καθολου που δεν ειναι 4κινητο...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...