leo123 Δημ. May 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2008 τουμπανακι η μπεμπα... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. May 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2008 πανεμορφη η μπεμπα οπως και το Α6!! Η λαγκουνα μονο απο πισω ειναι καλη...;) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. May 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2008 Μόνο σ' εμένα δεν αρέσει το A6; :p Καλά, τα Renault είναι χάλια... :down: Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. May 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 30, 2008 http://put.edidomus.it/auto/mondoauto/attualita/foto/137688_5387_big_290508_California_03.jpg http://www.netcarshow.com/ferrari/2009-california/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. June 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 2, 2008 http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/3732-1.jpg http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/3732-2.jpg Rolls-Royce Motor Cars today revealed the first design sketches of its next new model. Known as RR4, the car is due to be launched in 2010 and will sit alongside the Phantom model line-up. RR4 will be smaller than Phantom and powered by a new engine, unique to Rolls-Royce. more Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. June 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 3, 2008 http://www.imageshack.gr/files/m9rbudvjjo5imy10fzx5.jpg' alt='m9rbudvjjo5imy10fzx5.jpg'> και οι πρωτες βασικες τιμες του GTR στη γερμανια... GT-R base €77290 GT-R Premium €78990 GT-R Black €80690 αρα ελλαδα θ παιξει στα 110 ...For Spain: GT-R Base 82.300€ GT-R Premium Edition 84.000€ GT-R Black Edition 85.700€ ενδιαφερον εχουν και οι χρονοι 60-130 του godgilla 5.6 - Bugatti Veyron 6.1 - Saleen S7 Twin Turbo 6.9 - Mosler MT900S 7.0 - Ferrari Enzo 7.3 - Porsche Carrera GT 7.8 - Lamborghini LP640 7.8 - Z06 Corvette 8.9 - Mercedes SLR McLaren 9.4 - Lamborghini Diablo VT 6.0 9.5 - Porsche 997TT 9.5 - Ferrari F430 9.6 - Ferrari F50 10.2 - 996TT with ECU flash 10.9 - Lamborghini Murcielago 10.9 - Nissan GT-R 11.7 - Ferrari Challenge Stradale 12.1 - Lamborghini Gallardo Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. June 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 3, 2008 Corvette ZR1 http://cache.jalopnik.com/cars/assets/resources/2007/12/2009%20Corvette%20ZR1%20Official.jpg http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2007/12/2009_chevrolet_corvette_press_image026.jpg http://www.autospider.net/images/Chevrolet/2009%20Chevrolet%20Corvette%20ZR1%204.jpg Εδώ και περισσότερα από 50 χρόνια η Corvette αποτελεί το απόλυτο αμερικανικό σύμβολο στα σπορ αυτοκίνητα. Ανέκαθεν μάλιστα είχε και ειδικές εκδόσεις, ωστόσο η νέα ZR1 της έκτης γενιάς Corvette έρχεται για να σπάσει όλα τα κοντέρ. Με 630 ίππους πρόκειται όχι απλώς να αποτελέσει το ταχύτερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η GM, αλλά να καταστεί το αντίπαλον δέος ευρωπαϊκών supercars, όπως η Ferrari 599 GTB Fiorano και η Lamborghini LP640. Με μια μικρή πλην ουσιώδη διαφορά ωστόσο: Τα αυτοκίνητα αυτά κοστίζουν τρεις και τέσσερις φορές περισσότερο! Είναι προφανές πως η ZR1 βασίζεται στη μέχρι πρότινος κορυφαία Ζ06, αλλά μέχρις εκεί. Η διαφορά που χωρίζει την κορυφαία Corvette ZR1 από τη Ζ06 είναι χαώδης. Όπως και να το κάνουμε, όμως, τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν στο V8 κινητήρα του «θηρίου», που είναι και το σημαντικότερο στοιχείο διαφοροποίησης. Έτσι, κάτω από το καπό συναντάμε μια υπερτροφοδοτούμενη (με μηχανικό υπερσυμπιεστή τύπου Roots) έκδοση του χειροποίητου αλουμινένιου V8 κινητήρα LS9. Μπορεί να μην ξεχωρίζει για τη σύγχρονη αρχιτεκτονική του -αντιθέτως διαθέτει εκκεντροφόρο στο κέντρο και δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο- ωστόσο από 6,2 λίτρα αποδίδει 630 ίππους και -άκουσον, άκουσον- 83,9 χλγμ. ροπής. Η απόδοση αυτή, σε συνδυασμό με το βάρος, που έχει περιοριστεί στα 1.519 κιλά, εξασφαλίζει στη ZR1 καλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους ακόμα και από τις Porsche 911 GT2, Ferrari 599 GTB και Lamborghini LP640. Τι σημαίνει αυτό σε νούμερα; Μόλις 2,4 κιλά ανά ίππο! Συνέπεια αυτού δεν είναι μόνο το γεγονός ότι τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε λιγότερο από 3,5'' και η τελική ταχύτητα ξεπερνά με ευκολία τα 330 χλμ./ώρα, αλλά και ότι κάθε φορά που ο οδηγός πατά το γκάζι δέχεται... σφυριές κτηνώδους δύναμης και ωμών επιδόσεων. Αυτές είναι αποτέλεσμα και του συνδυασμού του κινητήρα με ένα βελτιωμένο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με κοντές διαδρομές και διπλόδισκο συμπλέκτη, χάρη στον οποίο εξασφαλίζεται μείωση της αδράνειας στις αλλαγές, που φτάνει το 25%. Είναι κτήνος και φαίνεται Η ZR1 δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να κρύψει αυτό που κρύβει μέσα της: το κτήνος. Διατηρεί τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές της έκτης γενιάς Corvette, αλλά καταφέρνει να ξεχωρίσει χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων και εξωτικών υλικών στο πλαίσιο και το αμάξωμα. Χαρακτηριστικό είναι το καπό, αφού είναι κατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ υπάρχει και ένα τμήμα από διάφανο πολυκαρμπονικό υλικό. Μέσω αυτού είναι ορατό το intercooler του πανίσχυρου V8. Στις δύο πλευρές του αναγράφεται ο τύπος του κινητήρα "LS9 SUPERCHARGED", ενώ στο κάλυμμα αυτού υπάρχει και το γνωστό σήμα της Corvette με τις δύο χιαστί καρό σημαίες. Ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται και σε άλλα τμήματα του αμαξώματος, όπως στην οροφή και στα «φτερά», που διαφέρουν από αυτά των απλών εκδόσεων, όντας φαρδύτερα. Το ίδιο ισχύει και για τις διπλές εισαγωγές αέρα, καθώς επίσης και για το μεγάλο πίσω σπόιλερ που είναι στο χρώμα του αμαξώματος. Χαρακτηριστικές είναι οι τετραπλές πίσω εξατμίσεις που θυμίζουν πυροβόλα μεγάλου διαμετρήματος και οι 20κτινες ζάντες, των 19 ιντσών εμπρός και των 20 πίσω. Αυτές φιλοξενούν τα ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Michelin Pilot Sport 2, διαστάσεων 285/30ZR19 μπροστά και 335/25ZR20 πίσω. Ιδιαίτερο είναι και το εσωτερικό, που είναι παρόμοιο με εκείνο των υπόλοιπων Corvette. Εδώ όμως κυριαρχούν ο σπορ χαρακτήρας, η προσεγμένη ποιότητα αλλά και τα λογότυπα «ZR1» που υπάρχουν στις βάσεις των θυρών, στα προσκέφαλα των καθισμάτων και στο στροφόμετρο. Ειδοποιό διαφορά αποτελεί επίσης το ταχύμετρο που έχει ένδειξη 370 χλμ./ώρα, αλλά και το όργανο στον σχετικό πίνακα που δείχνει την πίεση υπερπλήρωσης! Εκείνο που σίγουρα δεν λείπει από τη ZR1 είναι οι επιδόσεις. Μάλιστα οι τεχνικοί της φίρμας λένε πως στο θρυλικό Νίρμπουργκρινγκ πετυχαίνει χρόνο κάτω από το 7:29 (!), γεγονός που σημαίνει ότι είναι ανάλογα γρήγορη με το τετρακίνητο Nissan GT-R και γρηγορότερη από την 911 Turbo, τη Ferrari 599 και όλες τις Lamborghini. Αυτό βέβαια είναι αποτέλεσμα και του κατάλληλου «στησίματος» του αμερικανικού υπεραυτοκινήτου. Βασισμένη στο αλουμινένιο πλαίσιο της Ζ06, η ZR1 διαθέτει σφιχτότερες ρυθμίσεις στις αλουμινένιες αναρτήσεις της. Ειδική ρύθμιση διαθέτει και το στάνταρ Magnetic Selective Ride Control που βασίζεται στη χρήση μαγνητορεολογικών αμορτισέρ μεταβλητής απόσβεσης. Τα αμορτισέρ αυτά μπορούν να αλλάζουν το ιξώδες του λαδιού, στο οποίο βασίζεται η λειτουργία τους, όταν ασκηθεί πάνω τους ηλεκτρομαγνητικό πεδίο. Χάρη στα μεταλλικά στοιχεία που περιέχει το λάδι, με την εφαρμογή του πεδίου γίνεται πιο παχύρρευστο με αποτέλεσμα να περνά πιο δύσκολα από τις σχετικές διόδους και να σφίγγουν τα αμορτισέρ. Η επαναφορά στην κανονική κατάσταση δίνει έμφαση στην άνεση και γίνεται μέσα σε νανοχιλιοστά του δευτερολέπτου. Με τόση δύναμη φυσικά και χωρίς τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου σε λειτουργία, το πάτημα του γκαζιού απαιτεί σύνεση και προσοχή. Σε αντίθετη περίπτωση η ZR1 θα διαγράψει μεγαλοπρεπείς πλαγιολισθήσεις ισχύος. Από την άλλη, όταν οδηγηθεί με τις κατάλληλες γραμμές κρατάει δυναμικά. Μάλιστα σε βαθμό που τα πλευρικά της g να ξεπερνούν το 1,3! Σε κάθε περίπτωση πάντως το σύστημα πέδησης υπόσχεται απόλυτη ασφάλεια: κεραμικά δισκόφρενα με διάμετρο 394 χιλιοστά εμπρός και 380 πίσω που συνδυάζονται με δαγκάνες-τέρατα και ακινητοποιούν την ξεχωριστή Corvette συγκλονιστικά. Μοναδική και πανάκριβη Η επαφή με τη ZR1 υπόσχεται ένα συνεχές roller coaster. Είτε στο άκουσμα του V8 είτε στην πάλη με το τέρας της πρόσφυσης είτε στην αίσθηση της δύναμης που σε συνθλίβει, η οδήγηση της ZR1 αποτελεί μια συγκλονιστική εμπειρία. Είναι μια ειδική πολεμική μηχανή που, βασισμένη στα εξωτικά υλικά για τη διατήρηση του βάρους χαμηλά και σε συνδυασμό με την κτηνώδη δύναμη και την αγωνιστική τεχνολογία που εφαρμόζει, κερδίζει επάξια μια θέση το χρυσό βιβλίο της σπορ αυτοκίνησης. Μπορεί όχι μόνο να κοντράρει στα ίσα καταξιωμένες ονειρικές κατασκευές από την Ευρώπη, αλλά και να τις κατατροπώσει. Πάντως, παρ' ότι η τιμή της είναι προκλητικά χαμηλότερη από εκείνη των αντιπάλων της, κοστίζει τα διπλάσια από την απλή C6 με την τιμή της στις ΗΠΑ να υπολογίζεται στα 100.000 δολάρια. Αν θέλετε λοιπόν επιδόσεις που κόβουν την ανάσα και δυναμικά χαρακτηριστικά καθαρόαιμης κατασκευής, η νέα Corvette ZR1 είναι το υπεραυτοκίνητο που πρέπει να αρχίσετε να λιγουρεύεστε! Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johny-B Δημ. June 3, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 3, 2008 Not bad... Not bad at all...:cool: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. June 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2008 πωπω κτηνος... american muscle με ολη τη σημασια της λεξεως.... Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. June 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2008 http://img158.imageshack.us/img158/7889/carphoto26442625ed3.jpg http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/222900/subaru_impreza_coupe.html:X:shifty::rolleyes: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. June 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2008 Αυτο ειναι γ***το. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. June 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2008 απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ η σουμπαρουκλα.... πωπω! θα χαντακωθει το απλο 5θυρο! οι πιο πολλοι αυτο θα παιρνουν! Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. June 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2008 απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ η σουμπαρουκλα.... πωπω! θα χαντακωθει το απλο 5θυρο! οι πιο πολλοι αυτο θα παιρνουν! Μη σου πω οτι θα χαντακωθουν ολα της αντιστοιχης κατηγοριας. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
viper_gts_gr Δημ. June 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2008 απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ η σουμπαρουκλα.... πωπω! θα χαντακωθει το απλο 5θυρο! οι πιο πολλοι αυτο θα παιρνουν! Εχει φαει τοσο θαψιμο που επρεπε να κανουν κατι πολυ καλο. Κι εμενα μου αρεσε πολυ. Αλλα κατι μου λεει οτι στην πραγματικοτητα δεν θα ειναι τοσο εντυπωσιακο, και ειδικα μετα απο λιγο καιρο (οπως τωρα το civic με το φουτουριστικο design δεν μου φαινεται πολυ εντυπωσιακο οπως πρωτα) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. June 4, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2008 νομιζω πως ακριβως ιδιο με το τωρινο STi να βγει (απο αποψη φαναριων, μασκας κλπ) θα ειναι φοβερο. ενα πραγμα μονο με χαλαει στο τελευταιο Impreza: η αισθηση station wagon που δημιουργει λογω του παρατεταμενου τριτου μερους. αυτο το impreza coupe θυμιζει αρκετα στο σουλουπι του το Focus (mk 2 και mk2,5) Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. June 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2008 official foto http://img166.imageshack.us/img166/8441/2010nissanfrsportscoupevs4.jpg http://www.autoblog.com/2008/06/06/nissan-presentation-previews-rwd-sports-coupe/ Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
poseidon2004 Δημ. June 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2008 πολυ ωραίο το subaru αλλα μου θυμιζει πολυ focus και γενικα την kinetic design φιλοσοφία . Παράθεση Κυνήγα το λευκό της ζωής σου Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. June 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2008 7000ευρω φθηνοτερη,χωρις να εχει απωλεσει τιποτα ιδιαιτερα σημαντικο:blink:!!!ισως μονο τους προβολεις ομιχλης... http://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=7815&Itemid=61 Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. June 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2008 to βιντεο απο το πειρβοητο γυρο του godgilla στο ring...7:29:03! και το αρθρο... http://www.worldcarfans.com/9080602.003/now-on-video-nissan-gt-r-729-ring-run με τοσα που εχω γραψει για το gtr ,θα με παρεξηγησουν για JapaneseFan στο τελος...:O Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. June 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2008 Seat Ibiza 2008 http://static.blogo.it/autoblog/seat-ibiza-2008/SeatIbiza2008_01.jpg http://i248.photobucket.com/albums/gg177/josakto/2008-SEAT-Ibiza-Five-Door-Picture.jpg Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. June 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2008 Ασχημο ειναι.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. June 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2008 πολυ ασχημο...:mad: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. June 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2008 παρα πολυ ασχημο:p Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. June 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2008 Απαισιο. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. June 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2008 Bentley Continental Flying Spur Speed http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/Bentley.jpg more Pagani Zonda Cinque http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/Pagani.jpg more Porsche 997 Carrera S http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/Porsche.jpg more Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.