Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μόνο σ' εμένα δεν αρέσει το A6; :p

 

Καλά, τα Renault είναι χάλια... :down:

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/3732-1.jpg

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/3732-2.jpg

 

Rolls-Royce Motor Cars today revealed the first design sketches of its next new model. Known as RR4, the car is due to be launched in 2010 and will sit alongside the Phantom model line-up. RR4 will be smaller than Phantom and powered by a new engine, unique to Rolls-Royce.

 

more

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

http://www.imageshack.gr/files/m9rbudvjjo5imy10fzx5.jpg' alt='m9rbudvjjo5imy10fzx5.jpg'>

και οι πρωτες βασικες τιμες του GTR στη γερμανια...

 

GT-R base €77290

GT-R Premium €78990

GT-R Black €80690

αρα ελλαδα θ παιξει στα 110

...For Spain:

 

GT-R Base 82.300€

GT-R Premium Edition 84.000€

GT-R Black Edition 85.700€

 

ενδιαφερον εχουν και οι χρονοι 60-130 του godgilla

 

 

5.6 - Bugatti Veyron

6.1 - Saleen S7 Twin Turbo

6.9 - Mosler MT900S

7.0 - Ferrari Enzo

7.3 - Porsche Carrera GT

7.8 - Lamborghini LP640

7.8 - Z06 Corvette

8.9 - Mercedes SLR McLaren

9.4 - Lamborghini Diablo VT 6.0

9.5 - Porsche 997TT

9.5 - Ferrari F430

9.6 - Ferrari F50

10.2 - 996TT with ECU flash

10.9 - Lamborghini Murcielago

10.9 - Nissan GT-R

11.7 - Ferrari Challenge Stradale

12.1 - Lamborghini Gallardo

Link to comment
Share on other sites

Corvette ZR1

 

http://cache.jalopnik.com/cars/assets/resources/2007/12/2009%20Corvette%20ZR1%20Official.jpg

 

http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2007/12/2009_chevrolet_corvette_press_image026.jpg

 

http://www.autospider.net/images/Chevrolet/2009%20Chevrolet%20Corvette%20ZR1%204.jpg

 

Εδώ και περισσότερα από 50 χρόνια η Corvette αποτελεί το απόλυτο αμερικανικό σύμβολο στα σπορ αυτοκίνητα. Ανέκαθεν μάλιστα είχε και ειδικές εκδόσεις, ωστόσο η νέα ZR1 της έκτης γενιάς Corvette έρχεται για να σπάσει όλα τα κοντέρ. Με 630 ίππους πρόκειται όχι απλώς να αποτελέσει το ταχύτερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η GM, αλλά να καταστεί το αντίπαλον δέος ευρωπαϊκών supercars, όπως η Ferrari 599 GTB Fiorano και η Lamborghini LP640. Με μια μικρή πλην ουσιώδη διαφορά ωστόσο: Τα αυτοκίνητα αυτά κοστίζουν τρεις και τέσσερις φορές περισσότερο!

 

 

 

Είναι προφανές πως η ZR1 βασίζεται στη μέχρι πρότινος κορυφαία Ζ06, αλλά μέχρις εκεί. Η διαφορά που χωρίζει την κορυφαία Corvette ZR1 από τη Ζ06 είναι χαώδης. Όπως και να το κάνουμε, όμως, τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν στο V8 κινητήρα του «θηρίου», που είναι και το σημαντικότερο στοιχείο διαφοροποίησης. Έτσι, κάτω από το καπό συναντάμε μια υπερτροφοδοτούμενη (με μηχανικό υπερσυμπιεστή τύπου Roots) έκδοση του χειροποίητου αλουμινένιου V8 κινητήρα LS9. Μπορεί να μην ξεχωρίζει για τη σύγχρονη αρχιτεκτονική του -αντιθέτως διαθέτει εκκεντροφόρο στο κέντρο και δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο- ωστόσο από 6,2 λίτρα αποδίδει 630 ίππους και -άκουσον, άκουσον- 83,9 χλγμ. ροπής.

 

 

 

Η απόδοση αυτή, σε συνδυασμό με το βάρος, που έχει περιοριστεί στα 1.519 κιλά, εξασφαλίζει στη ZR1 καλύτερη αναλογία ισχύος/βάρους ακόμα και από τις Porsche 911 GT2, Ferrari 599 GTB και Lamborghini LP640. Τι σημαίνει αυτό σε νούμερα; Μόλις 2,4 κιλά ανά ίππο! Συνέπεια αυτού δεν είναι μόνο το γεγονός ότι τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε λιγότερο από 3,5'' και η τελική ταχύτητα ξεπερνά με ευκολία τα 330 χλμ./ώρα, αλλά και ότι κάθε φορά που ο οδηγός πατά το γκάζι δέχεται... σφυριές κτηνώδους δύναμης και ωμών επιδόσεων. Αυτές είναι αποτέλεσμα και του συνδυασμού του κινητήρα με ένα βελτιωμένο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με κοντές διαδρομές και διπλόδισκο συμπλέκτη, χάρη στον οποίο εξασφαλίζεται μείωση της αδράνειας στις αλλαγές, που φτάνει το 25%.

 

 

 

 

Είναι κτήνος και φαίνεται

 

Η ZR1 δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να κρύψει αυτό που κρύβει μέσα της: το κτήνος. Διατηρεί τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές της έκτης γενιάς Corvette, αλλά καταφέρνει να ξεχωρίσει χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων και εξωτικών υλικών στο πλαίσιο και το αμάξωμα. Χαρακτηριστικό είναι το καπό, αφού είναι κατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ υπάρχει και ένα τμήμα από διάφανο πολυκαρμπονικό υλικό. Μέσω αυτού είναι ορατό το intercooler του πανίσχυρου V8. Στις δύο πλευρές του αναγράφεται ο τύπος του κινητήρα "LS9 SUPERCHARGED", ενώ στο κάλυμμα αυτού υπάρχει και το γνωστό σήμα της Corvette με τις δύο χιαστί καρό σημαίες.

 

 

 

 

Ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται και σε άλλα τμήματα του αμαξώματος, όπως στην οροφή και στα «φτερά», που διαφέρουν από αυτά των απλών εκδόσεων, όντας φαρδύτερα. Το ίδιο ισχύει και για τις διπλές εισαγωγές αέρα, καθώς επίσης και για το μεγάλο πίσω σπόιλερ που είναι στο χρώμα του αμαξώματος. Χαρακτηριστικές είναι οι τετραπλές πίσω εξατμίσεις που θυμίζουν πυροβόλα μεγάλου διαμετρήματος και οι 20κτινες ζάντες, των 19 ιντσών εμπρός και των 20 πίσω. Αυτές φιλοξενούν τα ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Michelin Pilot Sport 2, διαστάσεων 285/30ZR19 μπροστά και 335/25ZR20 πίσω.

 

 

 

Ιδιαίτερο είναι και το εσωτερικό, που είναι παρόμοιο με εκείνο των υπόλοιπων Corvette. Εδώ όμως κυριαρχούν ο σπορ χαρακτήρας, η προσεγμένη ποιότητα αλλά και τα λογότυπα «ZR1» που υπάρχουν στις βάσεις των θυρών, στα προσκέφαλα των καθισμάτων και στο στροφόμετρο. Ειδοποιό διαφορά αποτελεί επίσης το ταχύμετρο που έχει ένδειξη 370 χλμ./ώρα, αλλά και το όργανο στον σχετικό πίνακα που δείχνει την πίεση υπερπλήρωσης!

 

 

 

Εκείνο που σίγουρα δεν λείπει από τη ZR1 είναι οι επιδόσεις. Μάλιστα οι τεχνικοί της φίρμας λένε πως στο θρυλικό Νίρμπουργκρινγκ πετυχαίνει χρόνο κάτω από το 7:29 (!), γεγονός που σημαίνει ότι είναι ανάλογα γρήγορη με το τετρακίνητο Nissan GT-R και γρηγορότερη από την 911 Turbo, τη Ferrari 599 και όλες τις Lamborghini. Αυτό βέβαια είναι αποτέλεσμα και του κατάλληλου «στησίματος» του αμερικανικού υπεραυτοκινήτου.

 

 

 

Βασισμένη στο αλουμινένιο πλαίσιο της Ζ06, η ZR1 διαθέτει σφιχτότερες ρυθμίσεις στις αλουμινένιες αναρτήσεις της. Ειδική ρύθμιση διαθέτει και το στάνταρ Magnetic Selective Ride Control που βασίζεται στη χρήση μαγνητορεολογικών αμορτισέρ μεταβλητής απόσβεσης. Τα αμορτισέρ αυτά μπορούν να αλλάζουν το ιξώδες του λαδιού, στο οποίο βασίζεται η λειτουργία τους, όταν ασκηθεί πάνω τους ηλεκτρομαγνητικό πεδίο. Χάρη στα μεταλλικά στοιχεία που περιέχει το λάδι, με την εφαρμογή του πεδίου γίνεται πιο παχύρρευστο με αποτέλεσμα να περνά πιο δύσκολα από τις σχετικές διόδους και να σφίγγουν τα αμορτισέρ. Η επαναφορά στην κανονική κατάσταση δίνει έμφαση στην άνεση και γίνεται μέσα σε νανοχιλιοστά του δευτερολέπτου.

 

 

Με τόση δύναμη φυσικά και χωρίς τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου σε λειτουργία, το πάτημα του γκαζιού απαιτεί σύνεση και προσοχή. Σε αντίθετη περίπτωση η ZR1 θα διαγράψει μεγαλοπρεπείς πλαγιολισθήσεις ισχύος. Από την άλλη, όταν οδηγηθεί με τις κατάλληλες γραμμές κρατάει δυναμικά. Μάλιστα σε βαθμό που τα πλευρικά της g να ξεπερνούν το 1,3! Σε κάθε περίπτωση πάντως το σύστημα πέδησης υπόσχεται απόλυτη ασφάλεια: κεραμικά δισκόφρενα με διάμετρο 394 χιλιοστά εμπρός και 380 πίσω που συνδυάζονται με δαγκάνες-τέρατα και ακινητοποιούν την ξεχωριστή Corvette συγκλονιστικά.

 

 

 

 

Μοναδική και πανάκριβη

 

Η επαφή με τη ZR1 υπόσχεται ένα συνεχές roller coaster. Είτε στο άκουσμα του V8 είτε στην πάλη με το τέρας της πρόσφυσης είτε στην αίσθηση της δύναμης που σε συνθλίβει, η οδήγηση της ZR1 αποτελεί μια συγκλονιστική εμπειρία. Είναι μια ειδική πολεμική μηχανή που, βασισμένη στα εξωτικά υλικά για τη διατήρηση του βάρους χαμηλά και σε συνδυασμό με την κτηνώδη δύναμη και την αγωνιστική τεχνολογία που εφαρμόζει, κερδίζει επάξια μια θέση το χρυσό βιβλίο της σπορ αυτοκίνησης. Μπορεί όχι μόνο να κοντράρει στα ίσα καταξιωμένες ονειρικές κατασκευές από την Ευρώπη, αλλά και να τις κατατροπώσει.

 

 

 

Πάντως, παρ' ότι η τιμή της είναι προκλητικά χαμηλότερη από εκείνη των αντιπάλων της, κοστίζει τα διπλάσια από την απλή C6 με την τιμή της στις ΗΠΑ να υπολογίζεται στα 100.000 δολάρια. Αν θέλετε λοιπόν επιδόσεις που κόβουν την ανάσα και δυναμικά χαρακτηριστικά καθαρόαιμης κατασκευής, η νέα Corvette ZR1 είναι το υπεραυτοκίνητο που πρέπει να αρχίσετε να λιγουρεύεστε!

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

πωπω κτηνος... american muscle με ολη τη σημασια της λεξεως....

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

http://img158.imageshack.us/img158/7889/carphoto26442625ed3.jpg

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/222900/subaru_impreza_coupe.html:X:shifty::rolleyes:

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ η σουμπαρουκλα.... πωπω! θα χαντακωθει το απλο 5θυρο! οι πιο πολλοι αυτο θα παιρνουν!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ η σουμπαρουκλα.... πωπω! θα χαντακωθει το απλο 5θυρο! οι πιο πολλοι αυτο θα παιρνουν!

 

Μη σου πω οτι θα χαντακωθουν ολα της αντιστοιχης κατηγοριας.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ η σουμπαρουκλα.... πωπω! θα χαντακωθει το απλο 5θυρο! οι πιο πολλοι αυτο θα παιρνουν!

 

Εχει φαει τοσο θαψιμο που επρεπε να κανουν κατι πολυ καλο. Κι εμενα μου αρεσε πολυ. Αλλα κατι μου λεει οτι στην πραγματικοτητα δεν θα ειναι τοσο εντυπωσιακο, και ειδικα μετα απο λιγο καιρο (οπως τωρα το civic με το φουτουριστικο design δεν μου φαινεται πολυ εντυπωσιακο οπως πρωτα)

Link to comment
Share on other sites

νομιζω πως ακριβως ιδιο με το τωρινο STi να βγει (απο αποψη φαναριων, μασκας κλπ) θα ειναι φοβερο. ενα πραγμα μονο με χαλαει στο τελευταιο Impreza: η αισθηση station wagon που δημιουργει λογω του παρατεταμενου τριτου μερους. αυτο το impreza coupe θυμιζει αρκετα στο σουλουπι του το Focus (mk 2 και mk2,5)

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

official foto

http://img166.imageshack.us/img166/8441/2010nissanfrsportscoupevs4.jpg

http://www.autoblog.com/2008/06/06/nissan-presentation-previews-rwd-sports-coupe/

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραίο το subaru αλλα μου θυμιζει πολυ focus και γενικα την kinetic design φιλοσοφία .

Κυνήγα το λευκό της ζωής σου

Link to comment
Share on other sites

7000ευρω φθηνοτερη,χωρις να εχει απωλεσει τιποτα ιδιαιτερα σημαντικο:blink:!!!ισως μονο τους προβολεις ομιχλης...

http://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=7815&Itemid=61

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

to βιντεο απο το πειρβοητο γυρο του godgilla στο ring...7:29:03!

και το αρθρο...

http://www.worldcarfans.com/9080602.003/now-on-video-nissan-gt-r-729-ring-run

 

με τοσα που εχω γραψει για το gtr ,θα με παρεξηγησουν για JapaneseFan στο τελος...:O

Link to comment
Share on other sites

Seat Ibiza 2008

 

http://static.blogo.it/autoblog/seat-ibiza-2008/SeatIbiza2008_01.jpg

 

http://i248.photobucket.com/albums/gg177/josakto/2008-SEAT-Ibiza-Five-Door-Picture.jpg

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bentley Continental Flying Spur Speed

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/Bentley.jpg

 

more

 

Pagani Zonda Cinque

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/Pagani.jpg

 

more

 

Porsche 997 Carrera S

 

http://i196.photobucket.com/albums/aa59/VeCo85/Porsche.jpg

 

more

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...