Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

:) νέο Opel Corsa (5πορτο)

 

http://www.germancarfans.com/news/2060602.006/2060602.006.1L.jpg

 

Φωτογραφίες:

Photo 01 Photo 02 Photo 03 Photo 04.

Photo 05 Photo 06 Photo 07 Photo 08.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Audi S6

 

Mε σημαντικές σχεδιαστικές αλλαγές αλλά και αυξημένη ιπποδύναμη πρόκειται να παρουσιαστεί τον Απρίλιο του 2006 το νέο Audi S6 και S6 Avant. Η εν λόγω έκδοση έκανε την εμφάνισή της για πρώτη φορά το 2004 και κατάφερε να γίνει...ένα με αρκετούς αγοραστές της, όπως άλλωστε όλες οι εκδόσεις με το λογότυπο ?S?. To μηχανικό σύνολο με το οποίο εφοδιάζεται είναι δεκακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 5.2 λίτρων - τον ίδιο έχει και το νέο S8 ? αποδίδει 420 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και η ροπή στρέψης αγγίζει τα 540 Nm μεταξύ 3.000 και 4.000 σ.α.λ.

Όπως οι περισσότεροι κινητήρες του γερμανικού ομίλου έτσι και αυτός εφοδιάζεται με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, ενώ θα πρέπει να τονίσουμε ότι πολλά από τα στοιχεία των δυναμικών του λειτουργιών έρχονται απευθείας από την συμμετοχή της Audi στο LeMans με το R8. Oι επιδόσεις του είναι αξιοζήλευτες αφού τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση αναγράφονται στο ταχύμετρο σε 4.9", ενώ ένα δέκατο του δευτερολέπτου περισσότερο χρειάζεται το A6 Avant. Tέλος η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Είναι φυσικό ότι το σύστημα διεύθυνσης έχει επανασχεδιαστεί, το ίδιο και η ανάρτηση για να χειραγωγήσει την θηριώδη ροπή του, συνδυάζεται με εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο τύπου tiptronic του οποίου οι ταχύτητες μπορούν να αλλάξουν και από το τιμόνι.

Η μετάδοση της ροπής επιτυγχάνεται και στους τέσσερις τροχούς με το τελευταίας γενιάς σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Quattro το οποίο κατανέμει την ροπή με ποσοστό 40:60 στους εμπρός και πίσω τροχούς.

 

http://www.germancarfans.com/features/1060602.001/1060602.001.1L.jpg

 

Φωτογραφίες:

Photo 01 - Photo 02 - Photo 03 - Photo 04 - Photo 05.

Photo 06 - Photo 07 - Photo 08 - Photo 09 - Photo 10.

Photo 11 - Photo 12 - Photo 13 - Photo 14 - Photo 15.

Link to comment
Share on other sites

ωραιο ζαντικο...ποσο ιντσων ειναι ?
My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

BMW Z4 Μ Coupe :p

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_47829.jpg

[Η κορυφαία Ζ4 M Coupe θα πλαισιωθεί από τη "βασική" τρίλιτρη έκδοση με το λανσάρισμα του μοντέλου.

Οι τιμές της κορυφαίας έκδοσης ξεκινούν στην Αγγλία από τα 62.000 ευρώ.]

 

 

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που οι αυτοκινητοβιομηχανίες δήλωναν πως η κατηγορία των μικρών coupe έχει πεθάνει. Η Ford σταμάτησε την παραγωγή του Puma, αλλά και του Cougar, η VW είχε από πιο νωρίς καταργήσει το Corrado και η Opel δεν παρουσίασε τον άμεσο αντικαταστάτη του σχεδιασμένου από τον Bertone, Astra Coupe.

 

Ωστόσο "μια ημέρα" είναι μεγάλη χρονική περίοδος στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά αν κοιτάξει κανείς στην αγορά των αυτοκινήτων σήμερα, θα διαπιστώσει αρκετές αλλαγές.

 

Μόνο το μήνα Μάιο έχουν ανακοινωθεί τρία νέα μικρά coupe, συμπεριλαμβανομένης της "βασικής" έκδοσης της Porsche Cayman και του νέου Audi TT. Ωστόσο το τρίτο μοντέλο φαίνεται να είναι πιο σημαντικό και ίσως πιο εντυπωσιακό και το Auto Express βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της. Υποδεθχείτε την αισθησιακή BMW Z4 M Coupe, που είχε αποκαλυφθεί στην περασμένη έκθεση της Φρανκφούρτης, υποσχόμενη να είναι όπως αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο κατασκευασμένο από το τμήμα "Μ" του εργοστασίου.

 

Στους αγγλικούς δρόμους θα κυκλοφορήσει τον Αύγουστο, σε δύο εκδόσεις, μία 3,0 λίτρων και η έκδοση Μ με εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,2 λίτρων και απόδοση 343 ίππων, όσους και στη σημερινή M3.

 

Το πρωτότυπο μοντέλο σίγουρα έδειχνε εντυπωσιακό, αλλά και η έκδοση παραγωγής καταφέρνει να γυρίσει πολλά κεφάλια. Είναι αρμονικά σχεδιασμένη, με όμορφο τελείωμα στην οροφή, ειδικά αν συγκριθεί με την "επαγγελματική" προκάτοχό της, τη Ζ3 Μ Coupe. Ωστόσο ορισμένοι -πιο φανατικοί- ίσως δυσαρεστηθούν επειδή το αυτοκίνητο δεν δείχνει τόσο επιθετικό, ειδικά στο μπροστινό μέρος.

 

Το εσωτερικό είναι όμορφα σχεδιασμένο και με πολύ καλό φινίρισμα. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εξοπλισμένο με δερμάτινες επενδύσεις που θυμίζουν ανθρακονήματα και δορυφορικό σύστημα πλοήγησης. Τα τύπου bucket καθίσματα είναι άνετα και στηρίζουν σωστά το σώμα, αλλά μάλλον οι υψηλόσωμοι οδηγοί δεν θα αισθανθούν πολύ άνετα.

 

Το ίδιο ισχύει και για την πρακτικότητα, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως η BMW στοχεύει σε πελάτες που θα χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητο και για διακοπές, αλλά και για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.

 

Ωστόσο, ένας τομέας στον οποίο η BMW δεν έκανε εκπτώσεις είναι η οδηγική εμπειρία. Στο ρελαντί ο βαθύς ήχος από την εξάτμιση και ο μεταλλικός ήχος του εξακύλινδρου σε σειρά κινητήρα ακούγονται φανταστικοί. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση και το μοτέρ "στροφάρει" μέχρι και την απίστευτη τιμή των 8.000σ.α.λ.

 

Σε υψηλές ταχύτητες οι αεροδυναμικοί θόρυβοι μένουν εκτός του θαλάμου των επιβατών, όπου εισέρχεται ο ήχος από την εξάτμιση. Σίγουρα δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις σαν πολιτισμένο, αλλά ο ήχος που θυμίζει ταξίδι με αεροπλάνο ταιριάζει στο χαρακτήρα του.

 

Το υδραυλικά υποβοηθούμενο τιμόνι είναι ακριβές, σωστά ζυγισμένο και πληροφορεί απόλυτα τον οδηγό. Όταν πιεστεί, το αυτοκίνητο αποδεικνύεται συμμετοχικό, "αγνό" και ενθουσιώδες, ενώ είναι και πιο εύκολο στο όριο, καθώς συγχωρεί πιο εύκολα, "ντροπιάζοντας" λιγότερο σε σχέση με την αυθεντική M Coupe.

 

Γεγονός είναι πως η μόνη κριτική που έχουμε αφορά στην απόκριση του γκαζιού που δεν βρίσκεται σε αντιστοιχία εκείνης του τιμονιού και των φρένων. Αν και δεν πρόκειται για μεγάλο πρόβλημα στις υψηλές ταχύτητες, εντούτοις στις χαμηλές ταχύτητες απαιτείται εξοικείωση ώστε να οδηγηθεί ομαλά.

 

Το αμάξωμα του coupe είναι εξαιρετικά άκαμπτο και η τροποποιημένη ανάρτηση εξαιρετικά σφιχτή στα άσχημα οδοστρώματα, αλλά το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό. Συνολικά, η κλειστή Ζ4 αποδεικνύει γιατί τα coupe επέστρεψαν για τα καλά στα υποψήφια αυτοκίνητα των αγοραστών. Η οροφή δεν πρόσθεσε μόνο πόντους στην εμφάνιση, αλλά μετέτρεψε ένα καλό αυτοκίνητο σε πολύ καλό.

 

 

Φωτογραφίες: Photo 01 Photo 02 Photo 03 Photo 04 Photo 05 Photo 06 Photo 07.

 

 

• Πηγή: in.gr

Link to comment
Share on other sites

Lamborghini Murchielago: Ακόμα πιο δυνατή... :drool:

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_47930.jpg

[Με 60 επιπλέον ίππους, η Murcielago LP640 κοιτά στα μάτια πλέον τη Ferrari Enzo]

 

 

Με το κίτρινο αμάξωμα να στέκεται ελάχιστα εκατοστά πάνω από την άσφαλτο, δεν οδηγείς Lamborghini αν θες να κινείσαι διακριτικά :grin:. Στον τομέα "γυρίσματος κεφαλιού", λίγα αυτοκίνητα μπορούν να συναγωνιστούν το ιταλικό αυτοκίνητο. Τελευταία όμως η ιταλική εταιρεία με έδρα το Μιλάνο έχει αποκτήσει προβλήματα. Με την "τρέλλα" που υπάρχει στις αυτοκινητοβιομηχανίες τελευταία, το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας, η Murcielago έχει δεχτεί κριτικές ότι υπολείπεται του ανταγωνισμού.

 

Λογικό είναι, αφού μπορείς να αγοράσεις μία BMW σειράς 5 με περισσότερους από 500 ίππους. Με "μόλις" 580 ίππους η Murcielago σίγουρα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί "ακατανίκητη", οπότε η εταιρεία απάντησε με την Murcielago LP640.

 

Οι εξωτερικές αλλαγές περιλαμβάνουν νέα μπροστινή αεροτομή, μεγαλύτερη απόληξη της εξάτμισης, φέρνοντας το σχεδιασμό της, στα επίπεδα της μικρότερης Gallardo. Ωστόσο η πιο σημαντική αλλαγή βρίσκεται κάτω από το καπό. Εκεί που βρισκόταν ο V12 των 6,2 λίτρων με απόδοση 580 ίππους, τώρα έχει τοποθετηθεί ένας επίσης V12, 6,5 λίτρων με απόδοση 640 ίππους, δημιουργώντας ένα από τα πιο ισχυρά αυτοκίνητα παραγωγής. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 340χλμ./ώρα, ενώ τα πρώτα 100χλμ./ώρα καλύπτονται από στάση σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα.

 

Η εταιρεία, όντας περήφανη για τον κινητήρα τον έχει σε κοινή θέα, χάρη στη διάφανη πίσω πόρτα. Από κάθε άποψη, ο V12 είναι ένα εκπληκτικό δείγμα τεχνολογίας και χάρη στο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και τον κόφτη να επεμβαίνει κοντά στις 8.000σ.α.λ., ο ήχος είναι αντίστοιχα άγριος με την εμφάνισή του.

 

Στο εσωτερικό υπάρχουν επιλογές για δέρματα, ανθρακονήματα ή μεταλλικές επενδύσεις, αλλά και τα καθίσματα, τους χρωματικούς συνδυασμούς, ακόμα και τις... ραφές. Υπάρχει ακόμα και μία ρομβοειδής επένδυση για τα καθίσματα και το χώρο πίσω από τα καθίσματα με την ονομασία Q-citura.

 

Η Lambo είναι εξαιρετικά άνετη, θυμίζοντας GT αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1950 και 1960. Προσφέρει επίσης καλή ηχομόνωση. Στο δρόμο, η επιπλέον ιπποδύναμη είναι άμεσα εμφανής. Ωστόσο, χάρη στις νέες ρυθμίσεις της ανάρτησης και τις αναβαθμίσεις στο τιμόνι, το αυτοκίνητο φαίνεται να συγχωρεί περισσότερο από ποτέ.

 

Η απόκριση στο γκάζι είναι ομαλή και υπάρχει περισσότερη πληροφόρηση από τα βασικά όργανα κι ιδιαίτερα το pedal των φρένων, που είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή με τα προαιρετικά κεραμικά φρένα που κοστίζουν επιπλέον 12.000 ευρώ.

 

Για τη βέλτιστη επιτάχυνση από στάση η Lamborghini έχει εξελίξει ένα νέο σύστημα "εκτόξευσής" παρόμοιο με εκείνο των BMW και Ferrari. Με το πάτημα ενός διακόπτη η Lamorghini ελέγχει τις στροφές του κινητήρα, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, ώστε να κάνει την καλύτερη δυνατή εκκίνηση, όπως τα μονοθέσια της F1.

 

Ωστόσο αυτό το σύστημα είναι διαθέσιμο μόνο με το προαιρετικό ημιαυτόματο κιβώτιο e-shift, οπότε όσοι επιλέξουν το χειροκίνητο κιβώτιο δεν θα έχουν στη διάθεσή τους το gadget.

 

Από το 2007, την πρώτη πλήρη χρονιά παραγωγής, μόλις 400 LP640 θα κατασκευαστούν, περιλαμβάνοντας 250 roadster εκδόσεις. Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν στην Αγγλία το καλοκαίρι, αν και οι τιμές που δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμα, θα είναι ακριβότερες από το σημερινό μοντέλο. Εκτιμάται ότι θα ξεκινούν από τα 280.000 ευρώ στην Αγγλία, 15.000 περισσότερα από το σημερινό μοντέλο.

 

Βέβαια, για τους παραδοσιακούς πελάτες της Lamborghini αυτά είναι λεπτομέρειες, αφού πρόκειται για "ελάχιστο" επιπλέον ποσό σε σχέση με τη μοναδικότητα και την ισχύ που θα αποκτήσουν, όντας από τους λίγους "βασιλιάδες" των δρόμων.

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_47931.jpg

[Νέα, μεγαλύτερη κι ακόμα πιο επιβλητική απόληξη της εξάτμισης, αποτελεί μέρος του "άγριου" πίσω μέρος της.]

 

 

Φωτογραφίες: Photo 01 Photo 02 Photo 03 Photo 04.

 

 

• Πηγή: in.gr

Link to comment
Share on other sites

Α ρε τζόκερ πόσο ακόμα θα μας ξεφεύγεις :D

Αυτό λέω κ εγώ!! :cry: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

BMW Alpina D3 (D-->Diesel)

 

Πάντα ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει βελτιωθεί από την Alpina, παρουσιάζει ξεχωριστό ενδιαφέρον, το SPORT 24 σας δίνει μια πρώτη γεύση από τo μοντέλο της BMW που φέρει τα αρχικά D3.

 

 

Δεν είναι λίγα τα μοντέλα της BMW που έχουν βελτιωθεί από την Alpina κατά το παρελθόν. Λίγα όμως είναι τα γνήσια μοντέλα τα οποία υπάρχουν στην αγορά με το λογότυπο της, όποτε και έχουν μεγάλη συλλεκτική αξία. Ένα από τα πιο γνωστά μοντέλα του παρελθόντος είναι η Β6 (Ε 21) (533 μοντέλα) των 2.8 λίτρων καθώς και η πιο μικρή σε κυβισμό C1 (Ε 21) (462 μοντέλα).

 

Από το 1978 που παρουσιάστηκε η πρώτη BMW Alpina, μέχρι και σήμερα έχουν περάσει από τον Βαυαρικό βελτιωτικό οίκο σχεδόν όλα τα μοντέλα της Γερμανικής εταιρείας.

http://www.sport24.gr/ast/cov/al/alpinasport24d3136061_b.jpg

http://www.sport24.gr/ast/cov/al/alpinasport24d3136063_b.jpg

Ένα αρκετά σπάνιο γράμμα στην γκάμα της εταιρείας είναι το D, διότι φανερώνει τη λέξη diesel (πετρέλαιο) και σύμφωνα με την ιστορική αναδρομή στα παλαιότερα μοντέλα της εταιρείας το μόνο βελτιωμένο πετρελαιοκίνητο ήταν η D 10 (E 39) των 2.3 lt και απόδοσης 245 ίππων. Με άλλα λόγια η σειρά 5 που βγήκε από τα εργοστάσια της BMW από το 2000 έως το 2003.

 

Στην περίπτωση της νέας D3, έχουμε το δίλιτρο πετρελαιοκίνητο μοτέρ της τελευταίας σειράς 3. Ο συγκεκριμένος κινητήρας φτιάχτηκε με τέτοιες δυνατότητες από τους μηχανικούς της BMW, που στα χέρια των αντίστοιχων της Alpina, η ισχύς έφτασε από τους 163 στους 200 ίππους, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι κάτω από τις 4.000 στροφές.

100 ίπποι στο λίτρο

 

Δηλαδή, 100 ίπποι από κάθε λίτρο του κινητήρα. Αντίστοιχη αναλογία παρατηρείται στον V10 της Μ5 (Ε 60) και το συγκεκριμένο μοτέρ είναι βενζινοκίνητο. Πριν από τις 3.000 στροφές, η μέγιστη ροπή της D3 φτάνει τα 410 Nm.

 

Για την επίτευξη αυτού του τρομερού αποτελέσματος οι άνθρωποι της εταιρείας δούλεψαν πάνω στο σύστημα injection, στη μέθοδο της καύσης, στο intercooler καθώς και στο σύστημα της εξαγωγής των καυσαερίων. Όλα αυτά βέβαια, σε συνάρτηση με μια τουρμπίνα της Garrett, η οποία μαζί με έναν κομπρέσορα, επιτρέπουν στον κινητήρα να έχει στη διάθεση του σε μικρό χρονικό διάστημα μεγάλες και ψυχρές μάζες αέρα.

 

Επιδόσεις

 

Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου είναι εξίσου εντυπωσιακές μιας και το ταχύμετρο χρειάζεται 7.4 δευτερόλεπτα για να δείξει τα πρώτα 100 χ.α.ω., ενώ η τελική του είναι 238 χ.α.ω.

 

Κατανάλωση

 

Στον αντίποδα αυτών των επιδόσεων βρίσκεται η κατανάλωση, γιατί με ένα ντεπόζιτο ο οδηγός της D3 μπορεί να διανύσει από 800 έως και 1000 χιλιόμετρα! Καθόλου άσχημα τώρα που η τιμή της αμόλυβδης έχει πάρει τα ύψη!

 

Το βάρος έχει μοιραστεί 50-50, πετυχαίνοντας έτσι την τέλεια ισορροπία και στήσιμο μέσα και έξω από τις στροφές.

http://www.sport24.gr/ast/cov/al/alpinasport24d3136066_b.jpg

http://www.sport24.gr/ast/cov/al/alpinasport24d3136062_b.jpg

 

 

sport24.gr

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να είδα ακριβώς αυτό το αμάξι σήμερα στη Βουλιαγμένη;! :worry:
"In the morning u know u won't remember a thing.."
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να είδα ακριβώς αυτό το αμάξι σήμερα στη Βουλιαγμένη;! :worry:

 

Χμμμμ... Μάλλον όχι:) . Μπορεί μόνο εμφανισιακά να έμοιαζε λίγο:)

Link to comment
Share on other sites

:) Σκληρή αναδιπλούμενη οροφή για το Mazda MX-5

 

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content6/Photo/big/mazda_mx-5_coupe_2006_scree.jpg

 

Προχωρώντας σε μία μάλλον ασυνήθιστη κίνηση -ένα μόλις χρόνο μετά την επίσημη παρουσίαση της τρίτης γενιάς του MX-5-

η Mazda δημιούργησε μία νέα έκδοση του δημοφιλούς της roadster, εφοδιασμένη με σκληρή, αναδιπλούμενη οροφή.

 

Η νέα της Hard Top πρόταση θα πραγματοποιήσει την πρώτη της επίσημη εμφάνιση στο διεθνές σαλόνι του Λονδίνου, το διάστημα από 18 έως 30 Ιουλίου 2006.

Μέχρι στιγμής η ιαπωνική εταιρία δεν έχει δημοσιεύσει ιδιαίτερα στοιχεία γύρω από το συγκεκριμένο όχημα, σκοπεύει όμως να το προωθήσει σύντομα σε παραγωγή, καλύπτοντας όλες τις αγορές του πλανήτη.

 

Συγκεκριμένα στην Ευρώπη θα διατίθεται με την ονομασία MX-5 roadster coupe, στην Ιαπωνία θα ονομάζεται Mazda roadster power retractable hard top

ενώ στην Αμερική MX-5 (Miata) power retractable hard top.

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_48069.jpg

[Η πρακτικότητα και η ασφάλεια που προσφέρει η σκληρή αναδιπλούμενη οροφή θα αποτελέσουν ένα σημαντικό ατού

για την εμπορική επιτυχία του δημοφιλούς roadster της Mazda]

 

πηγή: in.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

νέα BMW M6 Convertible

 

[Η κορυφαία έκδοση της BMW σειράς 6 θα είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά από τον ερχόμενο Νοέμβριο.]

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_48081.jpg

 

 

Μία ακόμα πρωτιά που επιφυλάσσει η έκθεση του Λονδίνου είναι αυτή της BMW M6 Convertible, που θα κάνει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στην Αγγλική πρωτεύουσα, το διάστημα από 18 έως 30 Ιουλίου 2006.

 

Το επιβλητικό, όσο και θηριώδες, μοντέλο της βαυαρικής εταιρίας εφοδιάζεται με τον γνωστό V10 των 4.999 κ.εκ. που αποδίδει 507 ίππους και έχει βραβευτεί δύο φορές ως ο καλύτερος κινητήρας της χρονιάς. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός σειριακού-μηχανικού κιβωτίου drivelogic επτά σχέσεων.

 

Σχετικά με τις επιδόσεις, τα πρώτα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα από στάση δεν απαιτούν περισσότερα από 4.8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα του οχήματος θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, σύμφωνα με τη γνωστή γερμανική "συμφωνία κυρίων".

 

Εξωτερικά η M6 Convertible ξεχωρίζει από τις απλές εκδόσεις χάρη στους θηριώδεις τροχούς των 19 ιντσών, τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης, τα ανάλογα αεροδυναμικά βοηθήματα και, βεβαίως, τα σχετικά λογότυπα που κοσμούν το μυώδες της αμάξωμα.

 

 

[Παρά την αύξηση του βάρους της κατά 220 κιλά, λόγω των απαραίτητων ενισχύσεων του αμαξώματος, η νέα M6

Convertible δεν απαιτεί περισσότερα από 4,8 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση.]

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_48082.jpg

 

πηγή: in.gr

Link to comment
Share on other sites

Έρχεται το νέο Land Rover Freelander II

 

 

[Το νέο SUV της Land Rover θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στον Ιούλιο, ενώ οι πωλήσεις του αναμένεται να αρχίσουν από το Φθινόπωρο.]

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_48111.jpg

 

Ένα από τα εκθέματα της προσεχούς έκθεσης του Λονδίνου πρόκειται να είναι και το νέο μικρό SUV της Land Rover, το τέταρτο μοντέλο που παρουσιάζει μέσα σε μόλις τέσσερα χρόνια.

 

Το Freelander II δείχνει εμφανώς επηρεασμένο από την αισθητική και το χαρακτήρα των υπόλοιπων προτάσεων της εταιρίας. Το μήκος του έχει αυξηθεί κατά πέντε εκατοστά, ενώ το πλάτος και το ύψος έχουν κερδίσει 10,9 και 3,2 εκατοστά αντίστοιχα. Το ζητούμενο, άλλωστε, στην εξέλιξή του ήταν η κατασκευή ενός οχήματος που θα απευθύνεται στο ανώτερο άκρο της κατηγορίας, προσφέροντας δυνατότητες και επιδόσεις πρωτόγνωρες για τον ανταγωνισμό.

 

Ενδεικτικό αυτών είναι ο νέος V6 κινητήρας που φέρει, χωρητικότητας 3,2 λίτρων και απόδοσης 233 ίππων, ο ίδιος που χρησιμοποιεί και το ανανεωμένο Volvo XC90. Χάρη στην αυξημένη του ισχύ τα πρώτα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα έρχονται από στάση σε μόλις 8,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα του οχήματος ξεπερνάει τα 200 χλμ./ώρα.

 

Οι τεχνικοί της Land Rover υπόσχονται επίσης εξαίρετη οδική συμπεριφορά και αυξημένες εκτός δρόμου δυνατότητες. Αυτό, σε μεγάλο βαθμό, θα επιτευχθεί με τη χρήση προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων και του εξελιγμένου συστήματος τετρακίνησης Terrain Response.

 

Ανάλογη των περιστάσεων είναι και η εικόνα στο εσωτερικό, όπου διακρίνεται για την πολυτέλεια και το επίπεδο εξοπλισμού του. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τη -δύο μερών- πανοραμική οροφή, την έγχρωμη οθόνη αφής, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης και τα ενεργά φώτα.

 

 

[Με βάση το χαρακτήρα και τα προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα, οι δυνατότητές του αναμένονται αναβαθμισμένες, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.]

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_48112.jpg

 

πηγή: in.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μπορεί να μην είναι ιαπωνικό αλλά μ'αρεσε αρκετα!!

 

new mercedes CL

 

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/middle/dgEntity_48288.jpg

 

in.gr

defy+

LG G2

XZ1

Poco F2 pro

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε το τέλος....:yahoo::yahoo::yahoo:

Ετοιμαζεται σιγα σιγα το θηριο! Ο λογος για την νεα BMW ///Μ3!!

Κινητηρας θα ειναι ενας V8 με αποδοση στα 400+ αλογα και αναμενεται να κλεισουν πολλα στοματα, ως συνηθως!!

http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060712.003/6060712.003.mini5L.jpg

http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060712.003/6060712.003.mini1L.jpg

http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060712.003/6060712.003.mini2L.jpg

http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060712.003/6060712.003.mini3L.jpg

http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060712.003/6060712.003.mini4L.jpg

http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060712.003/6060712.003.mini6L.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε το τέλος....:yahoo::yahoo::yahoo:

Ετοιμαζεται σιγα σιγα το θηριο! Ο λογος για την νεα BMW ///Μ3!!

Κινητηρας θα ειναι ενας V8 με αποδοση στα 400+ αλογα και αναμενεται να κλεισουν πολλα στοματα, ως συνηθως!!

:food::heat:

 

όχι τώρα πες μου τι να απαντήσω!!:what::elephant:

 

 

ξέρω...ξέρω...είναι από άλλο πλανήτη:lol::p:bear:

defy+

LG G2

XZ1

Poco F2 pro

Link to comment
Share on other sites

Τρεμε μικρε γιαπονεζοφιλε... :p :lol:

japanοφιλε..... μην ξεχνιεσαι... δεν θυμαμαι σε ποιο thread ηταν που του ειχες γραψει "...μικρε εγκαθετε japanοφιλε..." με το που τη διαβασα τη φραση αυτη::lol:

btw ωραια η ///Μ3 αλλα θα εχει διαφορετικα πισω φαναρια απο την απλη 3αρα...;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

H σπορ έκδοση του Fiat Panda που αναμένεται μετά το καλοκαίρι...διάδοχος του Seicento Sporting.Κινητήρας 1.4 16v starjet 100hp 128nm 0-100 9,6" τελική 185km/h μέση κατανάλωση 6,5 λίτρα/100χμ

http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/Dzien_Rodzinny_Fiata_1114256.jpg

 

http://www.italiaspeed.com/2006/cars/fiat/07/panda_sport/2107.html

http://www.italiaspeed.com/2006/cars/fiat/07/panda_sport/gallery/gallery.html

Link to comment
Share on other sites

Lancia Ypsilon Facelift (ερχόμενο φθινόπωρο)

http://img206.imageshack.us/img206/812/zglays40dg5.jpg

http://img309.imageshack.us/img309/227/12gi1.jpg

http://autoinsight.it/blog/wp-content/uploads/2006/07/Y%20back.jpg

 

Σπορ έκδοση 2007

Ypsilon Sport Zagato

http://www.viva-lancia.com/news-snippets/i/ysz2.jpg

http://www.viva-lancia.com/news-snippets/i/ysz1.jpg

http://www.viva-lancia.com/news-snippets/i/ysz3.jpg

http://www.viva-lancia.com/news-snippets/i/ysz4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...