Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

τι εργαλειο ειναι αυτο το BMW ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ πλακα........φιλε μου να σε διορθοσω ομως το μοτερ τοθ M3 βγαζει 343 αλογα οχι 434 οπως αναφερεις.
Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

φιλε μου να σε διορθοσω ομως το μοτερ του M3 βγαζει 343 αλογα οχι 434 οπως αναφερεις.

done :)

Link to comment
Share on other sites

Η ΕΘΕΑ αποφασίζει την αναστολή των αγώνων του Πρωταθλήματος και Κυπέλλου Ράλλυ!

 

Μετά από έκτακτη συνεδρίαση των μελών της, που πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα 15 Μαΐου 2006 και ώρα 14.00 στα Εντευκτήρια της ΕΛΠΑ, η Εθνική Επιτροπή Αγώνων αποφάσισε την αναστολή της διεξαγωγής των αγώνων Ράλλυ του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και των Κυπέλλων Χώματος και Ασφάλτου έως την 31η Αυγούστου 2006, προκειμένου να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αναβάθμιση των διοργανώσεων.

 

Η ΕΘΕΑ, δεσμεύεται πως θα ανακοινώσει δέσμη μέτρων, το αργότερο έως την ημερομηνία λήξης της αναστολής των προαναφερθέντων αγώνων, για τα παρακάτω:

 

1. Προϋποθέσεις έκδοσης αγωνιστικών αδειών.

2. Αναβάθμισης της ασφάλειας των αγωνιζομένων μέσω πρακτικών και θεωρητικών σεμιναρίων.

3. Προϋποθέσεις χρήσης των αγωνιστικών αδειών ανάλογα με τη διαβάθμιση των αγώνων.

4. Εισαγωγή του θεσμού των Παρατηρητών Ασφαλείας και εκπαίδευσή τους ως προς τις μεθόδους άσκησης των καθηκόντων τους.

(Από Δελτίο Τύπου)

 

Πηγή: http://www.rally.gr

 

-----

 

Μακάρι να μην θρηνήσουμε ξανά άλλα θύματα σε αγώνες...

Link to comment
Share on other sites

as is gathered Ferrari :p

 

http://www.nemets.com/uploads/1147683257_3.jpg

 

http://www.nemets.com/uploads/1147683297_2.jpg

Photo_Ferrari 1

Photo_Ferrari 2

Photo_Ferrari 3

Photo_Ferrari 4

Link to comment
Share on other sites

[Το νέο Corsa υπόσχεται άφθονες συγκινήσεις και μεγαλύτερες μεταφορικές δυνατότητες, σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.]

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_47689.jpg

 

[Η ομοιότητα του τρίθυρου Corsa με το Astra GTC είναι εμφανής, χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει τη μοναδικότητα του αυτοκινήτου]

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_47690.jpg

 

Δύο μήνες πριν από την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου, στη διεθνή έκθεση του Λονδίνου,

οι ιθύνοντες της εταιρίας έδωσαν στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου, τρίθυρου Corsa :love: :love: .

 

Η τέταρτη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου της Opel ξεχωρίζει άμεσα από τον όγκο αλλά και το δυναμισμό που υιοθετεί.

Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 15 εκατοστά, φτάνοντας αισίως τα 3,99 μέτρα.

Αντίστοιχα το πλάτος και το ύψος έχουν μεγαλώσει κατά έξι και πέντε εκατοστά, ενώ το μεταξόνιο, από τα 2,49 μέτρα έχει ανέλθει στα 2,51.

 

Οι καμπύλες του αμαξώματος, τα επικλινή φωτιστικά σώματα αλλά και η οροφή που παραπέμπει άμεσα στο Astra GTC, δίνουν στο τρίθυρο Corsa μία έντονα επιθετική εμφάνιση. Οι υπεύθυνοι εξέλιξης υποστηρίζουν ότι ευθέως ανάλογη θα είναι και η οδική συμπεριφορά, χάρη στο νέο, στιβαρότερο πλαίσιο, τις αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης και τα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα που θα το εξοπλίζουν.

 

 

[Η αναβάθμιση του εσωτερικού, με βάση τα σύγχρονα σχεδιαστικά δεδομένα της εταιρίας, γίνεται άμεσα αισθητή]

http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_47691.jpg

 

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει κερδίσει εμφανώς σε χώρους, ενώ η αισθητική του είναι μοντέρνα και νεανική.

Στον εξοπλισμό, βασικό ή προαιρετικό, περιλαμβάνεται ABS με Cornering Brake Control και Brake Assist, ένα εξελιγμένο ESP με σύστημα ελέγχου υποστροφής, έξυπνα φωτιστικά σώματα, run flat ελαστικά, σύστημα πλοήγησης, διασύνδεση κινητού τηλεφώνου μέσω Bluetooth και αρκετά ακόμα στοιχεία που μέχρι πρότινος αποτελούσαν προνόμιο μεγαλύτερων κατηγοριών.

 

Η διάθεση του Corsa αναμένεται να ξεκινήσει τον Οκτώβριο, με τους ίδιους κινητήρες που χρησιμοποιεί και η υπάρχουσα γενιά, των 1,0, 1,2 και 1,4 λίτρων.

Στη γκάμα θα προστεθεί αργότερα μία έκδοση 1,6 λίτρων, με το γνωστό κινητήρα των 105 ίππων.

Ενώ -για πρώτη φορά- θα κυκλοφορήσει και έκδοση OPC, με το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 180 ίππων που φέρει και το αντίστοιχο Meriva.

 

Extra Photo: :)

Photo 01 - Photo 02 - Photo 03.

Photo 04 - Photo 05 - Photo 06.

Photo 07 - Photo 08 - Photo 09.

Photo 10 - Photo 11 - Photo 12.

Photo 13 - Photo 14.

Link to comment
Share on other sites

πιο πολύ στο clio μιάζει παρά στο asrta:)

Όντος δεν έχεις άδικο!! Ειδικά το πίσω μέρος :wacko: .

Πάντως το παλιό εξωτερικά ήταν "κάπως" διαφορετικό από το astra.

Eνώ τώρα ποιά το νέο corsa είναι μικρογραφία του astra :( .

Από μεριάς του εσωτερικού χώρου δεν με τρέλανε :O το παλιό μου άρεσε καλύτερα :) .

Link to comment
Share on other sites

πιο πολύ στο clio μιάζει παρά στο asrta:)

 

Ακόμα χειρότερα δηλαδή...:lol:

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Αμάν πια με αυτή την μανία τους να μεγαλώνουν όλα τα μικρά! :down:

Σαν αυτοκινητάκι ψιλοκαλούλι φαίνεται, αν και με χαλάει ο ποπός του, μιας κι η σχεδίαση του GTC πιστεύω ότι δεν πάει σε πιο μικρά αμαξώματα όπως αυτό του Corsa.

Από "φάτσα" ούτε κρύο, ούτε ζέστη.

Εσωτερικό, αρκετά όμορφο.

Τίποτα εντυπώσεις από τεστς για ότι αφορά τη συμπεριφορά στο δρόμο έχουμε;

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα εντυπώσεις από τεστς για ότι αφορά τη συμπεριφορά στο δρόμο έχουμε;

Είναι νωρίς ακόμα :) .

Link to comment
Share on other sites

Μια Ferrari ίσως να είναι ο μοναδικός λόγος για να γεννηθεί ένας άντρας πλούσιος.

ΦΤΑΙΕΙ, που είμαστε αυτοί που είμαστε. Και που δεν θ' αλλάξουμε ποτέ.
Link to comment
Share on other sites

The Porsche Carrera GT first went on sale in North America on January 31, 2004, and pricing for this ultimate Porsche supercar is $440,000 (USD).

 

http://www.germancarfans.com/news/2060510.003/2060510.003.1L.jpg

Extra Photo: Photo 01 - Photo 02 - Photo 03 - Photo 04.

Spider: Photo 01 - Photo 02 - Photo 03 - Photo 04.

 

The Carrera GT is a storied member in a line of limited edition supercars, a lineage born from Porsche’s experience at the highest levels of world-class endurance racing. The Carrera GT owes its product modeling as an exclusive, racing-derived, ultra-high-performance roadcar to Porsche’s first supercar, the 959. Storming the world automotive stage at the Frankfurt Auto Show in 1985, the 959 was intended for “Group B” racing competition, and served as Porsche’s technology flagship—a rolling paradigm of automotive performance from which future models could draw even loftier benchmarks.

 

The Carrera GT supercar also had its genesis in the racing program, but instead became a street-only machine. The Carrera GT evolved from a 5.5-liter V-10 engine program originally developed for endurance competition. Enlarged to 5.7-liters for the production car, the naturally aspirated Carrera GT’s V-10 produces 605 (SAE) horsepower at 8,000 rpm, and this power is routed through a production car first—Porsche’s Ceramic Composite Clutch (PCCC&reg). Only 6.65 inches (169mm) in diameter, the race-caliber clutch easily handles the Carrera GT’s prodigious output while allowing the entire powertrain to sit lower in the chassis, dropping the center of gravity for even sharper handling.

 

The Carrera GT’s wide use of cutting edge materials prompted Popular Science magazine in 2003 to name the exotic machine the “Best of What’s New” for its advanced technology and chassis development. The Carrera GT’s monocoque chassis is constructed from bonded layers of carbon fiber tissue, resin, and aluminum and plastic honeycomb materials that are incredibly light, but strong. The entire chassis weighs just over 220 pounds (100 kg), and is mated to equally esoteric materials including forged magnesium wheels, and the staggering 380mm Porsche Ceramic Composite Brakes (PCCB&reg).

 

Thanks to near fanatical attention to weight savings, the performance results are stunning. The Carrera GT will accelerate from a standing start to 62 mph (100 km/h) in only 3.9 seconds, at which point, things really get going. The 99 mph (160 km/h) mark arrives in less than seven seconds, 124 mph (200 km/h) in under 10 seconds, and the Carrera GT can achieve a top test-track speed of 205 mph (330 km/h). Despite the otherworldly performance, the Carrera GT is still one of few supercars that can be driven every day. Traction control, air conditioning, GPS navigation, a Bose audio system, and a fitted, 5-piece, matched-leather luggage set are standard equipment.

Link to comment
Share on other sites

F430

 

http://www.ferraridatabase.com/The_Cars/2004/F430/4/F430%204%20sl.jpg

 

1)F430 vs Gallardo SE 520hp.....even the AWD V10 monster had no chance against the F430.

http://video.google.com/videoplay?docid=-2533424351055485526&q=ferrari

....................................................................................................

2)http://www.badongo.net/vid.php?file=from80km__2006-02-25_from80km2.wmv

...................................................................................................

3)Top Gear

F430 vs M5

http://www.youtube.com/watch?v=sYODrE3Y-D4&search=ferrari

.....................................................................................................

4)Πρωτη δοκιμη της Ferrari F430 Challenge απο το fifth gear

.......................................................................................................

5)One more time buddy:devil:

http://www.discovery-automotive.com/kreis-sieg/justin_430/thwapp.MOV

......................................................................................................

6)Top Gear F430...one truly amazing machine!!!

http://www.metacafe.com/watch/84364/ferrari_f430/

......................................................................................................

7) http://www.metacafe.com/watch/52784/f430_tv_test/

Link to comment
Share on other sites

Την παρασκευή θα ανοίξει στις εγκαταστάσεις του Mirafiori το μεγαλύτερο κέντρο στον κόσμο αφιερωμένο στο αυτοκίνητο.Mε έκταση 100.000 τ.μ. θα περιλαμβάνει εκθέσεις Fiat,Alfa Romeo & Lancia,καταστήματα αναψυχής (gallery,caffe,toyland) και πίστα όπου θα γίνονται μαθήματα ασφαλούς οδήγησης ενώ θα μπορείς να οδηγήσεις και να αγοράσεις αυτοκίνητα,να επισκεφθείς τις γραμμές παραγωγής, καθώς και να παραλάβεις το αυτοκίνητο απευθείας από το εργοστάσιο.

 

http://www.infodipendenti.fiat.com/CVD_ITALIA/motorvillage/immagini/screen8.gif

http://www.infodipendenti.fiat.com/CVD_ITALIA/motorvillage/immagini/screen7.gif

http://www.infodipendenti.fiat.com/CVD_ITALIA/motorvillage/immagini/screen6.gif

http://www.infodipendenti.fiat.com/CVD_ITALIA/motorvillage/immagini/screen5.gif

http://www.infodipendenti.fiat.com/CVD_ITALIA/motorvillage/immagini/screen4.gif

http://www.infodipendenti.fiat.com/CVD_ITALIA/motorvillage/immagini/screen3.gif

http://www.infodipendenti.fiat.com/CVD_ITALIA/motorvillage/immagini/sfondo8_01.gif

http://www.infodipendenti.fiat.com/CVD_ITALIA/motorvillage/immagini/sfondo8_10.gif

 

Radio Spot

Link to comment
Share on other sites

Κάτω δεξια διακρίνεται ένα μικρό σκετσάκι του νέου Stilo.Το αυτοκίνητο είναι έτοιμο (18 μήνες εξέλιξης) και ίσως το δούμε στο Παρίσι.Το desing του θα είναι βασισμένο στο Grande Punto.

http://www.italiaspeed.com/2006/cars/fiat/05/truckster/102.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mercedes F 600

http://www.germancarfans.com/photos/3051020.001/1023big.jpg

 

Περισσότερες Φωτογραφίες: :)

 

Photo 01Photo 02Photo 03Photo 04Photo 05Photo 06Photo 07Photo 08Photo 09Photo 10.

 

Photo 11Photo 12Photo 13Photo 14Photo 15Photo 16Photo 17Photo 18Photo 19Photo 20.

 

Photo 21Photo 22Photo 23Photo 24Photo 25Photo 26Photo 27.

Link to comment
Share on other sites

"Maserati is pleased to announce the production of the MC12 Corsa, a supercar build-to-order for a select number of Maserati clients.

 

The MC12 Corsa has been developed from the MC12 GT1 type which won the 2005 FIA GT Manufacturers Cup, and will allow its owners to test their driving capability in the most exclusive gentlemen drivers’ environment. It will be used exclusively on track during private test sessions - or exhibition activities organised by Maserati. It will not be homologated for road use or for any racing activities.

 

The Maserati MC12 Corsa – living testimony of Maserati’s ability to individually tailor-make specially produced high-tech cars - will be on sale starting from next Autumn. Available in the official Maserati “Blue Victory” color, it can be personalized upon request with several optional items, starting from a different colour upon request by the client.

 

Total production of the Maserati MC12 Corsa will not exceed 12 units worldwide."

 

http://www.maserati.com/esImages/Maserati/20060526/060350m_G.jpg

 

http://www.italiaspeed.com/2006/cars/maserati/05/mc12_corsa/102.html

Link to comment
Share on other sites

Νέα Porsche 911 GT3 RS

 

Την «πολιτική» έκδοση της αγωνιστικής 911 GT3 RS παρουσίασε η Porsche. Με διαφοροποιήσεις στα σημεία, από την «απλή» GT3, η έκδοση RS είναι ακόμα πιο γρήγορη, έστω και κατά ένα δέκατο, όσον αφορά στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, που επιτυγχάνεται σε 4,2 δλ.!

 

Η 911 GT3 RS χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με την 911 GT3 (6κύλινδρος Boxer, 3,6 λίτρων που αποδίδει 415 ίππους στις 7.600 σ.α.λ.). Χάρη όμως στο πιο «σφικτό» σε κλιμάκωση –«6άρι» κιβώτιο και στα 20 λιγότερα κιλά βάρους (1.375 κιλά) που έχουν εξοικονομηθεί κυρίως από τη χρήση ανθρακονημάτων στην πίσω αεροτομή και το πλαστικό πίσω τζάμι και βελτιώνουν την αναλογία κιλών ανά ίππο, η GT3 RS επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,2 δλ. (1 δέκατο πιο γρήγορα από την GT3) στα 200 χλμ./ώρα σε 13,3 δλ., ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 310 χλμ./ώρα (ίδιες τιμές με την GT3).

 

H νέα 911 GT3 RS είναι κατά 4,4 εκατοστά πιο φαρδιά στο πίσω μέρος από την GT3. Αυτό σημαίνει αυτόματα ότι και το μετατρόχιο είναι ανάλογα πιο φαρδύ, γεγονός που βελτιώνει ακόμα περισσότερο την οδική συμπεριφορά, αλλά και τον τρόπο που «βγαίνει» η δύναμη -του αγωνιστικών προδιαγραφών διθέσιου κουπέ- στο δρόμο (πέραν φυσικά της εικόνας που είναι πολύ πιο exteme…). Επίσης, πολλά μηχανικά μέρη ενσωματώνουν τις λύσεις, που εφαρμόζονται στην αγωνιστική έκδοση του αυτοκινήτου (για το πρωτάθλημα FIA GT).

 

Στο εσωτερικό της 911 GT3 RS συναντά κανείς 2 αγωνιστικά μπάκετ από ανθρακονήματα, με ζώνη 6 σημείων για τον οδηγό, roll cage, σύστημα πυρόσβεσης και άλλα στοιχεία που προδίδουν την αγωνιστική καταβολή. Τα βασικά διαθέσιμα χρώματα του αμαξώματος είναι ασημί και μαύρο, ωστόσο μπορεί κανείς να την παραγγείλει και σε πορτοκαλί ή πράσινο χρώμα. Οι τροχοί των 19 ιντσών μπορούν να παραγγελθούν σε μαύρο ή πορτοκαλί χρώμα, ώστε να υπάρχει αντίθεση με το χρώμα του αμαξώματος. Η τιμή της 911 GT3 RS ορίστηκε στα 129.659€ στη Γερμανία. Το νέο μοντέλο της Porsche πέραν από την Ευρώπη (από τον ερχόμενο Οκτώβριο) θα διατίθεται και στην Αμερική, από το Μάρτιο του 2007.

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/porscheGT3rs1.jpg

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/porscheGT3rs2.jpg

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/porscheGT3rs3.jpg

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/porscheGT3rs4.jpg

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/porscheGT3rs6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...