Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλά ο Σουμάχερ ήταν ο Stig;; Είναι δυνατόν; Ράδιοαρβύλα μου φαίνεται.

 

http://www.zougla.gr/news.php?id=47990

 

Και είναι.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Υποθετω οτι καναν πλακα με τον Σουμαχερ μιας και βρισκοταν εκει λογω του Βρετανικου Gran Prix οποτε και τον βρηκαν ευκαιρο,δε νομιζω να μπορει ο Σουμαχερ να ειναι στην Ferrari,να ταξιδευει σε ολο τον κοσμο για τους αγωνες και ταυτοχρονως να κανει δοκιμες στη Βρετανια για μια εκπομπη.Νομιζω ομως με την FXX αυτος να εκανε τον χρονο
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το πιο πιθανό σενάριο είναι οτι ο "λευκός" Stig δεν είναι αποκλειστικά ένα άτομο
3210-3310-8210-8310-6510-7250-3100-6230-6060-6280-E65-N82+2630-C7-SIII Mini-Moto G 2014-Redmi Note2 prime-Redmi Note3 Pro-Redmi Pro Χ25-Redmi 5 Plus-Mi A2
Link to comment
Share on other sites

Υποθετω οτι καναν πλακα με τον Σουμαχερ μιας και βρισκοταν εκει λογω του Βρετανικου Gran Prix οποτε και τον βρηκαν ευκαιρο,δε νομιζω να μπορει ο Σουμαχερ να ειναι στην Ferrari,να ταξιδευει σε ολο τον κοσμο για τους αγωνες και ταυτοχρονως να κανει δοκιμες στη Βρετανια για μια εκπομπη.Νομιζω ομως με την FXX αυτος να εκανε τον χρονο

 

Δεν είναι ο Stig, μην τσιμπάτε. Απλά η FXX είναι δική του και έτρεξε με αυτήν για να γράψει τον χρόνο αυτό.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

βεβαια εαν ο sitg ειναι 1 ατομο, τοτε ο χρονος της FXX δεν ισχυει. γιατι αλλιως θα επρεπε την FXX να την οδηγησει ο κλασσικος στιγκ (αν ειναι 1 ατομο οπως ειπα) για να συγκρινουμε το χρονο που θα γραψει με τον ιδιο οδηγο σε σχεση με τα υπολοιπα αυτοκινητα.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Λογικό το σκεπτικό σου, αλλά διαφωνώ. Οι χρόνοι των αυτοκινήτων ήταν με διαφορετικούς οδηγούς ούτως ή άλλως (λευκός/μαύρος/πολύχρωμος Stig κ.ο.κ.). Αφού όμως η πίστα είναι η ίδια, μπορούμε να εξάγουμε κάποια συμπεράσματα ως προς τους χρόνους.

 

Δηλαδή, αφού η FXX έκανε 7 δευτερόλεπτα λιγότερα, δε νομίζω ότι αν την οδηγούσε κάποιος άλλος θα έκανε πολύ χειρότερο/καλύτερο χρόνο.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Porsche Spyder: Η πρώτη πραγματικά προσιτή Porsche

 

Κάτω από τα 40.000 ευρώ θα κοστίζει σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η νέα

Porsche Spyder, όντας εξοπλισμένη με τον δίλιτρο TSI κινητήρα του VW Group.

 

http://img31.imageshack.us/img31/3689/pic1i.jpg

 

http://img29.imageshack.us/img29/4082/pic2usl.jpg

 

 

Ένα από τα πιο ηχηρά ονόματα στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας επιστρέφει.

 

Όπως όλα δείχνουν η Porsche θα επαναφέρει την Spyder στις προθήκες της, επιχειρώντας παράλληλα

να δημιουργήσει την πρώτη πραγματικά προσιτή πρόταση στη σύγχρονη ιστορία της.

 

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το νέο roadster της γερμανικής φίρμας θα βασίζεται στο VW Bluesport

Concept, ενώ θα μοιράζεται και αρκετά μηχανικά μέρη με το μελλοντικό Audi R2.

 

Φιλοδοξώντας να διατηρήσει τις βασικές κατασκευαστικές αρχές της Porsche, η Spyder θα φορά το μέχρι

σήμερα γνωστό δίλιτρο υπετροφοδοτούμενο TSI κινητήρα που προέρχεται από τις τάξεις της VW.

 

Τοποθετημένος στην πλάτη του οδηγού θα αποδίδει 200 ίππους,

αν και θα υπάρξει και ισχυρότερη έκδοση 280 ίππων.

 

Οι συμπαγείς διαστάσεις του αμαξώματος -το μήκος δεν θα ξεπερνά τα τέσσερα μέτρα-, το περιορισμένο

βάρος και η... εκλογικευμένη κατανάλωση καυσίμου θα ενισχύουν ακόμη περισσότερο το προσιτό

προφίλ της νέας Porsche, που θα εξοπλίζεται με υφασμάτινη, ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή.

 

Σε ότι αφορά το σχεδιασμό του αμαξώματος, η Spyder του 2013 αναμένεται να ακολουθήσει τα πρότυπα

του θρυλικού προγόνου της, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι

το 1953 και έμεινε στην ιστορία μετά το τραγικό δυστύχημα του James Dean τον Σεπτέμβριο του 1955.

 

[πηγή: in.gr]

Link to comment
Share on other sites

αισχος... Ημαρτον Κυριε... τι κανουν οι εταιριες για να πουλησουν... :mad::mad: ακου εκει μηχανη διλιτρη se porsche...
Link to comment
Share on other sites

αισχος... Ημαρτον Κυριε... τι κανουν οι εταιριες για να πουλησουν... :mad::mad: ακου εκει μηχανη διλιτρη se porsche...

 

μου φαινεται λιγο τραγικο να πω την αληθεια. η πορσε των φτωχων.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ειδικά αυτό το μοντέλο της είναι κρίμα να το κυκλοφορήσει σε αυτή τη κατηγορία. κατανοητό πως με τα καινούργια νομικά πλαίσια πρέπει να γίνουν υποχωρήσεις, όχι όμως σε τόσο ιστορικά μοντέλα, δεν βρίσκω το λόγο. ούτως η άλλως σε αυτή τη κατηγορία το όνομα Porsche και μόνο θα περίσσευε ως διαφήμιση. :( επίσης χάθηκε ο κόσμος να σχεδιάσουν έναν boxter κινητήρα μόνο και μόνο για τον ήχο, την παράδοση και την ιστορία έστω και σε αυτά τα κ.ε.;

[sigpic][/sigpic]

I Am, by any practical defintion of the words, foolproof and incapable of error. - HAL9000

Link to comment
Share on other sites

παιδες καλως η κακως οι καιροι ειναι δυσκολοι.. οι συνθηκες αλλαζουν και νομιζω οτι απαιτουν προσαρμοστικοτητα απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες. το κερδος, καθοτι αυτη την περιοδο βγαινει πιο δυσκολα, ειναι κατι που το κυνηγανε πολυ εντονα. εαν οι ιθυνοντες της Porsche αντιληφθηκαν πως στην κατηγορια αυτη εχει ψωμι, λογικο ειναι να κινηθουν ετσι.. λογικο ειναι να βγαλουν 2λιτρη πορσε, λογικο και να βαλουν VW μοτερ.. θα συμφωνησω πως ειναι ενα "ριξιμο" του prestige της εταιριας, ομως για τα μεγαλα μυαλα που καλουνται να αποφασισουν, ειναι απλα μια προσοδοφορα επενδυση.. τιποτα λιγοτερο.

 

ΥΓ: αναφορικα με τους χρονους στην πιστα του top gear, απο τη λιστα με τους χρονους, νομιζω το 80% εχει γινει απο τον ασπρο stig.. αρα θα προτιμουσα να δω και την FXX στα χερια του τι χρονο γραφει. δεν διαφωνω οτι συμπαιρενουμε αρκετα απο τον χρονο που εκανε, απλα για λιγο πιο συγκρισιμα στοιχεια με τα υπολοιπα αμαξια, νομιζω καλο θα ηταν να κανουν και μια μετρηση με τον πραγματικο stig. πιστευω πως παλι πρωτο θα εβγαινε, οχι ομως με τοσο μεγαλη διαφορα!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

αισχος... Ημαρτον Κυριε... τι κανουν οι εταιριες για να πουλησουν... :mad::mad: ακου εκει μηχανη διλιτρη se porsche...

 

Εδώ έβγαλαν SUV, στη 2λιτρη μηχανή κόλλησες;

Link to comment
Share on other sites

vw μοτερ σε porsche.... τί άλλο θα δούμε??!!!!

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

vw μοτερ σε porsche.... τί άλλο θα δούμε??!!!!

 

απλα,δε προκειτε ποτε να το δουμε αυτο..(στα tsi αναφερομαι..)

Link to comment
Share on other sites

Σας πειραξε επειδη η Porsche σκεφτεται να βαλει ενα 2,0λιτρο μοτερ σε αμαξι της ή επειδη ειναι μοτερ του VW Group....

Μη ξεχνατε οτι και στο παρελθον η Maserati Ghibli II φοσουσε 2,0 V6 Bi-Turbo μοτερ και πολυ καλα πηγαινε στο δρομο......

Εμενα τα κυβικα δε με χαλανε. Αλλωστε τα μαθατε τα καινουρια μετρα για αυτοκινητα υψηλου κυβισμου. Ο κοσμος κι η αγορα αλλαζει....

Hello !
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι τοσο τα κυβικα (ουτος η αλλως θα ειναι αρκετα γι αυτο το σκαφος) οσο οτι θα ειναι VW το μοτερ.Οσο για τη Maserati Ghibli και Bi Turbo στα συνεργεια τη βγαζαν.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι τοσο τα κυβικα (ουτος η αλλως θα ειναι αρκετα γι αυτο το σκαφος) οσο οτι θα ειναι VW το μοτερ.Οσο για τη Maserati Ghibli και Bi Turbo στα συνεργεια τη βγαζαν.

 

Μην ξεχνατε ότι η Porsche διαθετει ενα μεγαλο ποσοστο μετοχων της vw group

Link to comment
Share on other sites

«Made in Germany» το νέο Ford Focus

 

  • Όλες οι εκδόσεις αμαξωμάτων της νέας γενιάς Focus θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο Saarlouis με εξαίρεση το C-MAX που θα παράγεται στην Ισπανία
  • Τα νέα Focus και C-MAX θα λανσαριστούν στην ευρωπαϊκή αγορά το 2010 με νέους turbo κινητήρες

 

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/image.php?image=FordIosisMax1.jpg&width=490

 

Εκτός από το νέο C-MAX που θα κατασκευάζεται στην Ισπανία (συγκεκριμένα στην Βαλένθια) όλα τα υπόλοιπα μέλη της νέας γενιάς Focus θα παράγονται στο εργοστάσια Saarlouis στην Γερμανία.

 

Να πούμε πως η γραμμή παραγωγής του τωρινού Focus βρίσκεται και στα δύο εργοστάσια ενώ του υπάρχοντος C-MAX στη Γερμανία. Υπενθυμίζεται πως το νέο Focus θα διαθέτει πολλά σχεδιαστικά γνωρίσματα από το πρωτότυπο Iosis που θα συνδυάζονται με ψήγματα από τα νέο Fiesta.

 

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis1/FordIosisMax2.jpg

 

Στο νέο C-MAX θα μεταφερθούν πολλά στοιχεία, όπως η εμπρός μάσκα, τα πίσω φωτιστικά σώματα και η ανοιγόμενη πόρτα με διπλό τρόπο (όπως στο Kuga) αλλά όχι και οι συρόμενες καθώς ο μηχανισμός τους είναι πολύπλοκος και ακριβός.

Το C-MAX, εκτός από πενταθέσιο, θα είναι και επταθέσιο.

 

Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του 1,6 lt της σειράς EcoBoost που θα αποδίδει περίπου 180 PS ενώ προαιρετικά θα συνδυάζεται με σύστημα start/stop και κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη.

Το νέο C-MAX όπως και το Focus θα το δούμε στην αγορά το 2010.

 

http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=37574

Link to comment
Share on other sites

Το C-Max να είναι έτσι, το δέχομαι. Αν, όμως, είναι το Focus κοντά σε αυτά τα σχέδια, είναι απαράδεκτο.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...