Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η… ηλεκτρική Tesla ξαναχτυπάει

 

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/image.php?image=teslamodels_Mi.jpg&width=490

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis1/teslamodels_2.jpg

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis1/teslamodels_1.jpg

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/trakis1/teslamodels_3.jpg

 

  • Tο Model S, ένα όμορφο sport sedan μήκους σχεδόν πέντε μέτρων
  • Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει σχεδόν 250 ίππους
  • Tο 0-100 km επιτάχυνσης καλύπτονται σε περίπου 6 sec

 

Η… ηλεκτρική Tesla ξαναχτυπάει, αυτή τη φορά με ένα sport sedan μοντέλο! Μετά το roadster που σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία σε όλο τον κόσμο, η εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών… supercars παρουσίασε το Model S, ένα όμορφο sport sedan μήκους σχεδόν πέντε μέτρων που μπορεί να μετακινήσει πέντε ενήλικες με τις αποσκευές τους.

 

Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει σχεδόν 250 ίππους, με την τελική ταχύτητα του μοντέλου περιορίζεται ηλεκτρονικά (δηλαδή πάει και παραπάνω) στα 210 km/h , ενώ το 0-100 km επιτάχυνσης καλύπτονται σε περίπου 6 sec. Πηγή της ενέργειας που δίνει ζωή στον κινητήρα του εντυπωσιακού μοντέλου είναι μία συστοιχία μπαταριών λιθίου, παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούμε καθημερινά σε φορητές ηλεκτρονικές συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα, laptops και οι οποίες είναι τοποθετημένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου!

 

Η φόρτιση γίνεται είτε από μια απλή πρίζα (των 220V), είτε από ειδική εγκατάσταση στο parking του σπιτιού σας, η οποία επίσης χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό ρεύμα του δικτύου της περιοχής σας. Η φόρτιση με την απλή πρίζα διαρκεί μέχρι 3,5 ώρες, ενώ με την ειδική εγκατάσταση (κοστίζει περίπου 3.000 €) περιορίζεται στα 45 λεπτά.

Σημειώστε ότι το Model S θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις μπαταριών, με ακτίνα δράσης 260, 370 και 480 km.

 

Οι παραγγελίες για το Model S έχουν ήδη αρχίσει μέσω του διαδικτύου στο http://www.teslamotors.com/, με αρχική τιμή τα 50.000 δολάρια. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στα μέσα του 2011, ενώ εντός της χρονιάς θα γίνουν τα εγκαίνια των εκθέσεων της Tesla στο Λονδίνο και το Μόναχο.

 

http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=27456

 

ιδια ειναι

 

http://www.imageshack.gr/files/2efcslji1oxu7757x0v0.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τι...τελικα θα φοραει τον V10 απο το RS6 με τα 580 αλογα????:blink::blink:

 

Απιστευτο....και εγω νομιζα οτι θα φορουσε τον κινητηρα του RS4 αλλα με 450 αλογακια!!Φανταστειτε επιδοσεις που θα εχει αν σκεφτομαι οτι θα ειναι καμποσες 100αδες κιλα ελαφρυτερο απο το RS6 που ηδη οι επιδοσεις ακομα και σε αυτο το αυτοκινητο ειναι εξωπραγματικες!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τι...τελικα θα φοραει τον V10 απο το RS6 με τα 580 αλογα????:blink::blink:

 

Απιστευτο....και εγω νομιζα οτι θα φορουσε τον κινητηρα του RS4 αλλα με 450 αλογακια!!Φανταστειτε επιδοσεις που θα εχει αν σκεφτομαι οτι θα ειναι καμποσες 100αδες κιλα ελαφρυτερο απο το RS6 που ηδη οι επιδοσεις ακομα και σε αυτο το αυτοκινητο ειναι εξωπραγματικες!!!

Κάτι λέει για τον ίδιο κινητήρα αλλά λιγότερο tuned,αν δε διάβασα λάθος.Πάντως,είναι πανέμορφο και κτηνώδες.

 

Όσο για το insignia,σε μια από τις φωτό μοιάζει με την 5άρα E60.

Link to comment
Share on other sites

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

 

Ναι, ΟΚ αλλα άλλη κατηγορια απο το RS5 ή και το S5...

Link to comment
Share on other sites

προφανως geovass..το ποσταρα επειδη λεγατε για το insignia..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Ας δουμε τι λενε τα τελευταια νεα για το baby Audi R8 αν και το ξαναειδαμε....

 

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/image.php?image=aurir86553453453.jpg&width=490

 

  • Το μικρό R8 θα είναι το R2
  • Κινητήρας στο κέντρο, από 200 PS έως 380 PS!
  • Θα υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση
  • Ίσως το δούμε και ως υβριδικό

 

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η Audi θα κατασκευάσει, μία μικρότερη έκδοση του R8,το R2. Ο κινητήρας θα βρίσκεται στο κέντρο, ενώ η ιπποδύναμή του θα κυμαίνεται από τους 200 PS έως και τους 380 PS.

Η χωρητικότητα των μοτέρ θα είναι από δύο λίτρα και θα φτάνει μέχρι τα 2,5 lt. Το αυτοκίνητο εξελίσσεται παράλληλα με το Bluesport της VW, ενώ όταν θα είναι έτοιμο, θα αντιμετωπίσει εμπορικά την Porsche Boxster και την Mercedes SLK. Οι Γερμανοί… ψιθυρίζουν για super επιδόσεις με τα 0-100 km/h επιτάχυνσης να καλύπτονται σε περίπου 6 sec και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 km/h.

Το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι είτε χειροκίνητο με έξι σχέσεις είτε το 7τάχυτο ημιαυτόματο DSG.

Η εταιρεία μελετάει να εξοπλίσει το R2 και με κινητήρα diesel και ίσως να υπάρξει και μία υβριδική έκδοση. Επιπλέον, θα προσφέρεται και σε τετρακίνητη έκδοση, που θα χρησιμοποιεί Haldex.

Το Audi R2 αναμένεται στα μέσα του 2011…

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον,αρκεί να έχει κ μια λογική τιμή να τα πάει καλά με τον ανταγωνισμό.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Να υποθέσω πως το «κενό» μεταξύ R2 και R8 ίσως να καλυφθεί από πιθανό μελλοντικό μοντέλο;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Ας δουμε τι λενε τα τελευταια νεα για το baby Audi R8 αν και το ξαναειδαμε....

 

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/image.php?image=aurir86553453453.jpg&width=490

 

  • Το μικρό R8 θα είναι το R2
  • Κινητήρας στο κέντρο, από 200 PS έως 380 PS!
  • Θα υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση
  • Ίσως το δούμε και ως υβριδικό

 

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η Audi θα κατασκευάσει, μία μικρότερη έκδοση του R8,το R2. Ο κινητήρας θα βρίσκεται στο κέντρο, ενώ η ιπποδύναμή του θα κυμαίνεται από τους 200 PS έως και τους 380 PS.

Η χωρητικότητα των μοτέρ θα είναι από δύο λίτρα και θα φτάνει μέχρι τα 2,5 lt. Το αυτοκίνητο εξελίσσεται παράλληλα με το Bluesport της VW, ενώ όταν θα είναι έτοιμο, θα αντιμετωπίσει εμπορικά την Porsche Boxster και την Mercedes SLK. Οι Γερμανοί… ψιθυρίζουν για super επιδόσεις με τα 0-100 km/h επιτάχυνσης να καλύπτονται σε περίπου 6 sec και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 km/h.

Το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι είτε χειροκίνητο με έξι σχέσεις είτε το 7τάχυτο ημιαυτόματο DSG.

Η εταιρεία μελετάει να εξοπλίσει το R2 και με κινητήρα diesel και ίσως να υπάρξει και μία υβριδική έκδοση. Επιπλέον, θα προσφέρεται και σε τετρακίνητη έκδοση, που θα χρησιμοποιεί Haldex.

Το Audi R2 αναμένεται στα μέσα του 2011…

 

Έχω βαρεθεί να βλέπω την VW να βγάζει τα ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικά σήματα!

Δείτε το παρακάτω Seat:

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/90688.asp

 

Δηλαδή η VW μας έχει παρουσιάσει το ίδιο αυτοκίνητο ως VW, Porsche, Audi και Seat.

Έλεος!

Link to comment
Share on other sites

Έχω βαρεθεί να βλέπω την VW να βγάζει τα ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικά σήματα!

Δείτε το παρακάτω Seat:

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/90688.asp

 

Δηλαδή η VW μας έχει παρουσιάσει το ίδιο αυτοκίνητο ως VW, Porsche, Audi και Seat.

Έλεος!

 

Και πολύ καλά κάνει. Ως Seat, θα κάνει (λ.χ. πάντα), 10.000 ευρώ, ως Volkswagen, 20.000 ευρώ, ως Audi 30.000 και ως Porsche 40-50. Οπότε θα τα παίρνει από όλους. :p

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά. Καλύπτει ένα ευρύ αγοραστικό κοινό και αφήνει ελάχιστα περιθώρια στους ανταγωνιστές. Άψογη κίνηση. Όσο για μας, διαλέγεις και παίρνεις.
Link to comment
Share on other sites

Έχω βαρεθεί να βλέπω την VW να βγάζει τα ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικά σήματα!

Δείτε το παρακάτω Seat:

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/90688.asp

 

Δηλαδή η VW μας έχει παρουσιάσει το ίδιο αυτοκίνητο ως VW, Porsche, Audi και Seat.

Έλεος!

 

πως ειναι δυνατον να ειναι ιδια αυτοκινητα οταν ενα σεατ αρχιζει να τριζει απο τις παντες στα 3 χρονια και ενα vw αρχιζει να τριζει στα 10 χρονια;παραδειγμα εφερα, δε τη καταλαβαινω τη λογικη του επειδη φορανε ιδια μοτερ ειναι και ιδια αυτοκινητα.δε καταλαβαινω τη λογικη του ειναι ιδιο αμαξι,μονο το σημα αλλαζει, μη τρελαθουμε στη τελικη,οτι πληρωνεις παιρνεις.διαθετεις 15 με 20 χιλιαδες ευρω;παρε σεατ,διαθετεις 30+ παρε αουντι,διαθετεις 50+ παρε πορσε.με τη λογικη του οτι ειναι ιδια αυτοκινητα θελω μια πορσε με τα ιδια λεφτα που εχει το σεατ.αν ειναι δυνατον.

Link to comment
Share on other sites

Κύρος και επιδόσεις με Mercedes Ε 63 AMG

 

Το κορυφαίο και πανίσχυρο οικογενειακό της Mercedes-Benz, η Ε 63 AMG, θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Νέας Υόρκης σε λίγες μέρες. Και αναμένεται να είναι άκρως καυτό, μιας και το τελικό φινίρισμα το έχουν επιμεληθεί δυο κορυφαίοι οδηγοί αγώνων. Ο πρώτος είναι ο πρώην οδηγός της McLaren F1, Mika Häkkinen και ο έτερος είναι ο οδηγός αγώνων, Klaus Ludwig.

 

Το νέο μοντέλο κινείται από έναν πανίσχυρο κινητήρα 6,3 λίτρων και 8 κυλίνδρων, που αποδίδει 525 ίππους. Τα 0-100 ολοκληρώνονται σε 4,5 sec, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Η μετάδοση της δύναμης θα πραγματοποιείται από ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και 7 ταχυτήτων, τύπου MCT. Το εν λόγω κιβώτιο είναι πλήρως εξελιγμένο και διαθέτει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: "C" (οικονομικό), "S" (σπορ), "S+" (σπορ και βάλε) και "M" (χειροκίνητο) και η επιλογή του κάθε προγράμματος γίνεται από τον περιστροφικό διακόπτη.

 

Η νέα E63 AMG δεν διαχωρίζει τον εαυτό της από την απλή έκδοση της E-Class μόνο από την δύναμη του κινητήρα, αλλά και από την ξεχωριστή ανάρτηση που κάνει εξαιρετική δουλειά, είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και φέρει το όνομα AMG Ride Control. Ο οδηγός απλά με το πάτημα ενός κουμπιού μεταβάλλει την σκληρότητα της ανάρτησης ανάλογα με τις ορέξεις του εκείνη την στιγμή, αλλά και με τον τύπο του οδοστρώματος. Το ESP είναι 3 σταδίων και ο οδηγός επιλέγει ανάμεσα σε ESP On, Sport, η Off για το μεγάλο γλέντι.

 

Εξωτερικά θα εντυπωσιάζουν τα μεγάλα ανοίγματα στους προφυλακτήρες, τα LED φώτα ημέρας, αλλά και οι 19αρες ζάντες. Κάντε όμως λίγο υπομονή, μιας και το εμπορικό λανσάρισμα θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Αύγουστο.

 

http://www.imageshack.gr/files/jinawbup8bsljhnxi9io.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/rhmodzjdimiqkks0rpt8.jpg

 

http://www.imageshack.gr/files/lglkz5f2r10h8vbqd4pe.jpg

 

http://www.sportdrive.gr/2009/4/2/mercedes-to-present-e63-amg-in-ny

Link to comment
Share on other sites

πως ειναι δυνατον να ειναι ιδια αυτοκινητα οταν ενα σεατ αρχιζει να τριζει απο τις παντες στα 3 χρονια και ενα vw αρχιζει να τριζει στα 10 χρονια;παραδειγμα εφερα, δε τη καταλαβαινω τη λογικη του επειδη φορανε ιδια μοτερ ειναι και ιδια αυτοκινητα.δε καταλαβαινω τη λογικη του ειναι ιδιο αμαξι,μονο το σημα αλλαζει, μη τρελαθουμε στη τελικη,οτι πληρωνεις παιρνεις.διαθετεις 15 με 20 χιλιαδες ευρω;παρε σεατ,διαθετεις 30+ παρε αουντι,διαθετεις 50+ παρε πορσε.με τη λογικη του οτι ειναι ιδια αυτοκινητα θελω μια πορσε με τα ιδια λεφτα που εχει το σεατ.αν ειναι δυνατον.

 

Δεν φοράνε απλώς τα ίδια μοτέρ, έχουν ίδιο πλαίσιο, είναι το ίδιο ακριβώς αμάξι με άλλα σήματα, άλλη μάσκα-φώτα, άλλο ταμπλό κτλ.

Πάρε παράδειγμα το Α3 που έχεις. Στην ουσία είναι ένα golf 5 με άλλη εμφάνιση, με τα σήματα της audi και πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό.

 

Τώρα για τα σύγχρονα seat που έχει φτιάξει η vw δεν νομίζω να τρίζουν πιο γρήγορα από τα vw και τα άλλα αυτοκίνητα του ομίλου.

 

Η λογική του να φτιάχνει ένα αυτοκίνητο και να του βάζει τα σήματα όλου του γκρουπ με χαλάει,\ γιατί τα αυτοκίνητα θα είναι ολόιδια μεταξύ τους οδηγικά και στις αντιδράσεις τους. Δηλαδή θα μπαίνεις από το ένα στο άλλο και οδηγόντας τα η μόνη διαφορά που θα βλέπεις θα είναι στο ταμπλό. Θα προτιμούσα να κάνουν πιο ουσιαστικές αλλαγές σε κάθε μοντέλο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν φοράνε απλώς τα ίδια μοτέρ, έχουν ίδιο πλαίσιο, είναι το ίδιο ακριβώς αμάξι με άλλα σήματα, άλλη μάσκα-φώτα, άλλο ταμπλό κτλ.

Πάρε παράδειγμα το Α3 που έχεις. Στην ουσία είναι ένα golf 5 με άλλη εμφάνιση, με τα σήματα της audi και πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό.

 

Τώρα για τα σύγχρονα seat που έχει φτιάξει η vw δεν νομίζω να τρίζουν πιο γρήγορα από τα vw και τα άλλα αυτοκίνητα του ομίλου.

 

Η λογική του να φτιάχνει ένα αυτοκίνητο και να του βάζει τα σήματα όλου του γκρουπ με χαλάει,\ γιατί τα αυτοκίνητα θα είναι ολόιδια μεταξύ τους οδηγικά και στις αντιδράσεις τους. Δηλαδή θα μπαίνεις από το ένα στο άλλο και οδηγόντας τα η μόνη διαφορά που θα βλέπεις θα είναι στο ταμπλό. Θα προτιμούσα να κάνουν πιο ουσιαστικές αλλαγές σε κάθε μοντέλο.

 

και τι παει να πει εχουν ιδιο πλαισιο και ιδιο μοτερ;πως ειναι ιδιο αμαξι;η πορσε δηλαδη ειναι ιδιο αμαξι με το σεατ;η το γκολφ με το α3;δεν ειναι ετσι γιατι αν ηταν ετσι θα ειχαν τα ιδια λεφτα ειναι πολυ απλο.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που βγήκε το Golf VI πάντως το Α3 ούτε καλύτερη ποιότητα δεν έχει.

 

Κατά τα άλλα οι διαφορές ανάμεσα στα αμάξια του ομίλου(σε όσα συγγενεύουν) περιορίζονται σε εσωτερικό(απτή ποιότητα πλαστικών), προφανώς εξωτερικό και διάφορες μικρορυθμίσειςσε τιμόνι και αναρτήσεις ανάλογα το positioning.

Για παράδειγμα το Α3 έχει το τιμόνι με τη χειρότερη αίσθηση από τα αδερφάκια του.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που βγήκε το Golf VI πάντως το Α3 ούτε καλύτερη ποιότητα δεν έχει.

 

Κατά τα άλλα οι διαφορές ανάμεσα στα αμάξια του ομίλου(σε όσα συγγενεύουν) περιορίζονται σε εσωτερικό(απτή ποιότητα πλαστικών), προφανώς εξωτερικό και διάφορες μικρορυθμίσειςσε τιμόνι και αναρτήσεις ανάλογα το positioning.

Για παράδειγμα το Α3 έχει το τιμόνι με τη χειρότερη αίσθηση από τα αδερφάκια του.

 

:lol::lol: και τι σχεση εχει το τελευταιο Α3 που βγηκε το 2004 με το τελευταιο γκολφ που βγηκε πριν λιγους μηνες;:lol::lol:μη μου πεις για A3 facelift :lol: ετσι κι αλλιως οπως ειχε πει ενα παλικαρι ΑΛΛΗ ΚΛΑΣΗ ΤΟ Α3,να δουμε σε κανα χρονο που θα βγει το νεο Α3 τι θα γινει :worry:

Link to comment
Share on other sites

Και το τελευταίο Golf ένα βαρύ facelift είναι.

Για εμένα είναι απαράδεκτο ένα φθηνότερο μοντέλο να έχει καλύτερη ποιότητα στο εσωτερικό από το κορυφαίο στην κατηγορία του ομίλου.

Θα έπρεπε στο facelift του Α3 να ανεβάσουν την ποιότητα.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Και το τελευταίο Golf ένα βαρύ facelift είναι.

Για εμένα είναι απαράδεκτο ένα φθηνότερο μοντέλο να έχει καλύτερη ποιότητα στο εσωτερικό από το κορυφαίο στην κατηγορία του ομίλου.

Θα έπρεπε στο facelift του Α3 να ανεβάσουν την ποιότητα.

 

μιλας για ενα μοντελο του 2004 και για ενα μοντελο του 2009 ουσιαστικα,μη μιλας για facelift θα μιλησεις οταν βγει το Α3 το καινουργιο σε κανα χρονο.οσο για τη ποιοτητα του Α3 ακομα και του μη facelift δηλαδη του πρωτου μοντελου του 2004 περισσευει

Link to comment
Share on other sites

και τι παει να πει εχουν ιδιο πλαισιο και ιδιο μοτερ;πως ειναι ιδιο αμαξι;η πορσε δηλαδη ειναι ιδιο αμαξι με το σεατ;η το γκολφ με το α3;δεν ειναι ετσι γιατι αν ηταν ετσι θα ειχαν τα ιδια λεφτα ειναι πολυ απλο.

 

Κι όμως τα ίδια αμάξια είναι. Απλά η Porsche θα έχει δυνατότερο κινητήρα και καλύτερες ρυθμίσεις στην ανάρτηση. Την διαφορά στην τιμή την κάνουν το όνομα η ποιότητα του εσωτερικού και οι κινητήρες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...