Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

και ελεγα ποτε θα σκασει η καραμελα με το κλειδι στη καφετερια..τεσπα,οσο και αν μπλεκεστε ορισμενοι το συγκεκριμενο αυτοκινητο,στη κατηγορια παιζει μπαλα μονο του,χωρις να υπαρχει αμεσος ανταγωνιστης...απο 120 και πανω δε,το πακετο ολοκληρωνεται με παρα πολυ καλες επιδοσεις και αιχμες του δωρατος των 123 ντιζελ και φυσικα την 135...προσωπικα το μεγαλυτερο μειονεκτημα του ειναι η εμφανιση του..

τελος θεωρω πολυ σωστοτερη τη κινηση της μπεμβε να βγαλει την 1 πισωκινητη και με χαρακτηριστικα που θυμιζουν τα μεγαλυτερα και πιο "διασημα"μοντελα της εταιριας,παρα την αντιστοιχη της μερκ οπου βγαζοντας την Α κλας εβγαλε μια μετριοτητα χωρις να εχει καμμια σχεση με την εταιρια περα απο το σημα στο καπο..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εκ των πραγματων απευθυνεται σε πιο ειδικο κοινο οταν ειναι το μοναδικο μικρομεσαιο μοντελο με πισω κινηση στην κατηγορια.

 

Μην το θωρείς σίγουρο πως το ξέρουν πολλοί αυτό.

 

Οταν π.χ προσφερεις στην ουσια 2(αντε 2,5) θεσεις πισω αυτονοητα αποκλειεις ατομα που το προοριζουν για οικογενειακη χρηση.(αυτο στη θεωρια παντα διοτι αγνωσται αι βουλαι των αγοραστων.)

 

Το λες και μόνος σου...

 

Και ειμαι βεβαιος πως αυτο γινεται εν γνωσει των υπευθυνων της εταιρειας.Μην αποκλειεις την πιθανοτητα ομως αυτη η λογικη να τους ανταμειψει και στις πωλησεις.Να κλεψει δλδ πελατες-οπαδους της σπορτιφ οδηγησης απο την Alfa Romeo,την Audi,τη Seat κτλ.Κατι που στην πραγματικοτητα συνεβη σε μεγαλο βαθμο στην περιπτωση της σειρας 1.

 

Δεν θα φανώ απόλυτος και θα πω ίσως.

 

Εδω εχεις πολλα δικια.Δεν αποκλειω βεβαια και την περιπτωση να την αγοραζει ενα μεγαλο ποσοστο συνειδητα με σκοπο να μυηθει στα μυστικα της πισω κινησης.Ειδικα τα μοντελα με αξιπρεπεις ιπποδυναμεις κι οχι την 116

 

Νομίζω πως την αγοράζει ένα μεγάλο ποσοστό για να μυηθεί στην εταιρεία με τον έλικα. Όπως αγοράζει κάποιος την A-Class...

 

Δεν υπάρχει σύγκριση αλλά το είπα για να δεις ότι οι μειωμένες πωλήσεις δεν σε κάνουν ανώτερο του άλλου...Το ότι πουλάει πειρσσότερο δεν την μειώνει σαν εταιρία...Σπάνια είναι και τα ssang yong στην Ελλάδα τα κάνει καλύτερα;;;

 

Επιμένεις λοιπόν στους παράλογους συλλογισμούς.

 

Και επειδή το κάναμε θέμα η 911 είναι ο ηγέτης στην κατηγορία της...όποιος βγαίνει με αυτήν θέλει να συγκριθεί, και μάντεψε το ίδιο και η maserati καθώς αυτή υπέδειξαν στην παρουσίαση της gran turismo....

Το μεγαλύτερο πρεστίζ έγκειται και στις μειωμένες πωλήσεις έναντι της 911 για αυτό ναι το πλήθος των porsche στο κολωνάκι έχει πλήξει το exclucivity της μάρκας....Αυτό όμως δεν μειώνει την εταιρία εξαιτίας των επιλογών των αγοραστών επειδή δεν τα χρησιμοποιούν όπως αρμόζει....

 

Δεν αναφέρθηκα στην 911. Αναφέρθηκα σε μάρκες και όταν αναφέρεσαι σε μάρκες αναφέρεσαι σε όλα τα μοντέλα του. Εσύ κανείς επιλεκτικές αναφορές.

 

Εφόσον λοιπόν στα μοντέλα της Porsche περιλαμβάνεται ο «νεοπλουτισμός σε 4 τροχούς», και ο «νεοπλουτισμός σε 4 τροχούς για όσους δεν θέλουν SUV», θα θεωρώ ότι η Maserati είναι ανώτερη και με περισσότερο πρεστίζ. Δικαίωμα μου.

 

Άτοπο...Διαφορετικής κατηγορία αμάξια...Το Α5 συγκρίνεται με τα clk....

 

Διάβαζε καλύτερα τα μηνύματα μου.

 

Στα τεστ που κου είχα δει πρώτη έβγαλαν την Ε και δεύτερη την 5άρα στα μικρά κυβικά καθώς λόγω ροπής το merc υπερτερούσε έναντι της 5άρας στα μικρά κυβικά....Σαν αμάξια είναι πολύ κοντά και παίζει ρόλο πολύ μεγάλο το μηχανικό σύνολο...

 

Ok.

 

Κοίτα όποιος παίρνει ακόμα και την 120 την παίρνει γιατί είναι bmw και όχι για τα δυναμικά χαρακτηριστικά καθώς κατεμέ "ντροπή" είναι για το προφίλ της εταιρίας (δεν συζητών καν για την Αclass)...Απλώς βάλε τον παράγοντα τέλη μέσα όταν πας στα εξακύλινδρα και ότι με λιγότερα λεφτά πας σε audi που και σαν όνομα είναι πάρα πολύ καλό σε αυτή την κατηγορία και παίζεις με περισσότερους ιππούς με χαμηλότερες τιμές....Αλλά για να τα λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και στα audi παίζει ρόλο το όνομα καθώς αν δεν σε ενδίεφερε πας και σε golf (δεν βάζω μέσα leon-octavia καθώς εκεί υπάρχει εμφανή διαφορά μεταξύ τους)

Αν επιτρεπόταν το diesel όμως θα έπαιρναν οι περισσότεροι την 120d.......

 

Μπορεί. Στην Κύπρο πάντως που επιτρέπεται το Diesel, 9/10 σειράς 1 είναι 116. Κατά τα άλλα συμφωνώ.

 

Κατα καποιον τροπο την μειωνει σαν εταιρια λογω του οτι ριχνει την ποιοτητα κατασκευης.

 

Ακριβώς...

 

και ελεγα ποτε θα σκασει η καραμελα με το κλειδι στη καφετερια..τεσπα,οσο και αν μπλεκεστε ορισμενοι το συγκεκριμενο αυτοκινητο,στη κατηγορια παιζει μπαλα μονο του,χωρις να υπαρχει αμεσος ανταγωνιστης...απο 120 και πανω δε,το πακετο ολοκληρωνεται με παρα πολυ καλες επιδοσεις και αιχμες του δωρατος των 123 ντιζελ και φυσικα την 135...προσωπικα το μεγαλυτερο μειονεκτημα του ειναι η εμφανιση του..

τελος θεωρω πολυ σωστοτερη τη κινηση της μπεμβε να βγαλει την 1 πισωκινητη και με χαρακτηριστικα που θυμιζουν τα μεγαλυτερα και πιο "διασημα"μοντελα της εταιριας,παρα την αντιστοιχη της μερκ οπου βγαζοντας την Α κλας εβγαλε μια μετριοτητα χωρις να εχει καμμια σχεση με την εταιρια περα απο το σημα στο καπο..

 

Έλα τώρα. Βάλε στην άκρη το κόλλημα σου με τις BMW. Είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα του σύμπαντος, αλλά το να προσπαθείς να μας πείσεις ότι όλοι οι αγοραστές της 1 την αγοράζουν για τις αρετές της εταρείας με τον έλικα είναι ανούσιο. Είναι προφανές μέχρι αηδίας ότι οι πλείστοι την αγοράζουν γιατί είναι η φθηνότερη BMW, τελεία. Αλλιώς θα παίρναμε όλοι την M6 και θα είμασταν μια χαρά.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Έλα τώρα. Βάλε στην άκρη το κόλλημα σου με τις BMW. Είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα του σύμπαντος, αλλά το να προσπαθείς να μας πείσεις ότι όλοι οι αγοραστές της 1 την αγοράζουν για τις αρετές της εταρείας με τον έλικα είναι ανούσιο. Είναι προφανές μέχρι αηδίας ότι οι πλείστοι την αγοράζουν γιατί είναι η φθηνότερη BMW, τελεία. Αλλιώς θα παίρναμε όλοι την M6 και θα είμασταν μια χαρά.

 

καλα περιμενε...:O δεν ειναι κ ακριβως ετσι. Φθηνοτερη ξε-φθηνοτερη, ειναι απο τα ακριβότερα αμάξια της κατηγορίας της, να μη πω το ακριβότερο, εχουν οδηγική συμπεριφορά BMW (!) και ειναι σκυλιά στο δρομο. Ναι, γρήγορα μπορεί να μη τα λες (για να έχεις ΚΑΙ BMW ΚΑΙ γρηγορο, θα πρεπει να βαλεις το χερι αρκετα μεσα στη τσεπη...) αλλα υπάρχουν σχεδον ΟΛΕΣ οι αρετες που περιμενει να βρει κανεις σε ενα τετοιο brand. Oι αρετες για εσενα ειναι μονο η υποδυναμη?

Εγω απο Z4, επελεξα σειρα 1...:cry::cry:

Link to comment
Share on other sites

για πιο κολλημα μιλας?συμπαθεια ναι,κολλημα ποτε...και παντα με επιχειρηματα...

απο την αλλη,καλο ειναι να μαθεις οτι η αυτοκινηση και ειδικοτερα η συγκριση μοντελων με καποια κοινα στοιχεια,δεν αρχιζει ουτε τελειωνει στην εξωτερικη εμφανιση και στο ποσες ποτηροθηκες εχουν...εχουμε φτασει σε σημειο να αμφισβητουνται τα αυτονοητα,να γραφονται αραδες με επιφανειακες ,και τις πιο πολλες φορες ασχετες αποψεις,που καταντανε κουραστικες...

Link to comment
Share on other sites

καλα περιμενε...:O δεν ειναι κ ακριβως ετσι. Φθηνοτερη ξε-φθηνοτερη, ειναι απο τα ακριβότερα αμάξια της κατηγορίας της, να μη πω το ακριβότερο, εχουν οδηγική συμπεριφορά BMW (!) και ειναι σκυλιά στο δρομο. Ναι, γρήγορα μπορεί να μη τα λες (για να έχεις ΚΑΙ BMW ΚΑΙ γρηγορο, θα πρεπει να βαλεις το χερι αρκετα μεσα στη τσεπη...) αλλα υπάρχουν σχεδον ΟΛΕΣ οι αρετες που περιμενει να βρει κανεις σε ενα τετοιο brand. Oι αρετες για εσενα ειναι μονο η υποδυναμη?

Εγω απο Z4, επελεξα σειρα 1...:cry::cry:

 

ναι ειναι το πιο φθηνο μπεμβε ομως...:lol:

σα το κραξιμο που τρωει η μποξτερ επειδη ειναι το πιο φθηνο πορσε...:wacko:

Link to comment
Share on other sites

καλα περιμενε...:O δεν ειναι κ ακριβως ετσι. Φθηνοτερη ξε-φθηνοτερη, ειναι απο τα ακριβότερα αμάξια της κατηγορίας της, να μη πω το ακριβότερο, εχουν οδηγική συμπεριφορά BMW (!) και ειναι σκυλιά στο δρομο. Ναι, γρήγορα μπορεί να μη τα λες (για να έχεις ΚΑΙ BMW ΚΑΙ γρηγορο, θα πρεπει να βαλεις το χερι αρκετα μεσα στη τσεπη...) αλλα υπάρχουν σχεδον ΟΛΕΣ οι αρετες που περιμενει να βρει κανεις σε ενα τετοιο brand. Oι αρετες για εσενα ειναι μονο η υποδυναμη?

Εγω απο Z4, επελεξα σειρα 1...:cry::cry:

 

Δεν ζητώ την ιπποδύναμη. Ζητώ το καλύτερο πακέτο. Και η 1 δεν το προσφέρει. Εν πάση όμως περιπτώσει, το θέμα δεν είναι αυτό. Granted, δεν την λες φθηνή. Είναι όμως η φθηνότερη BMW που μπορεί να αγοράσει κάποιος, ή δεν είναι;

 

Δεν λέω πως δεν είναι καλή, δεν λέω πως δεν έχει πλεονεκτήματα. Λέω ότι κάποτε, η φθηνότερη BMW ήταν η 3 ή δεν ξέρω κι εγώ ποιά. Μετά, η εταιρεία με τον έλικα έβγαλε την 1. Και τότε, χιλιάδες καταναλωτές που ήθελαν να πάρουν BMW για τα προτερήματα της, αλλά δεν είχαν τα απαραίτητα χρήματα, βρήκαν μία φθηνότερη λύση. Διαφωνεί κάποιος επ' αυτού; Γιατί δεν το νομίζω...

 

Υ.Γ.

Ιπποδύναμη. :wink:

 

για πιο κολλημα μιλας?συμπαθεια ναι,κολλημα ποτε...και παντα με επιχειρηματα...

απο την αλλη,καλο ειναι να μαθεις οτι η αυτοκινηση και ειδικοτερα η συγκριση μοντελων με καποια κοινα στοιχεια,δεν αρχιζει ουτε τελειωνει στην εξωτερικη εμφανιση και στο ποσες ποτηροθηκες εχουν...εχουμε φτασει σε σημειο να αμφισβητουνται τα αυτονοητα,να γραφονται αραδες με επιφανειακες ,και τις πιο πολλες φορες ασχετες αποψεις,που καταντανε κουραστικες...

 

Αρχικά ευχαριστώ πολύ για τους χαρακτηρισμούς. Χαίρομαι που δείχνεις το πραγματικό σου πρόσωπο. Ακολούθως, το κόλλημα σου με την εταιρεία είναι προφανές στον οποιοδήποτε, οπότε τα - και καλά - επιχείρηματα κράτα τα για τον εαυτό σου. Γιατί εάν θεωρείς επιχείρημα αυτά που γράφεις στο παρόν μήνυμα, μάλλον έχεις πολύ λάθος ιδέα περί του τι είναι επιχείρημα.

 

Στα πιο σοβαρά τώρα, σ' αρέσει δεν σ' αρέσει, η 1 βγήκε για να μην ξεφύγει κανένας αγοραστής, όχι επειδή η Βαυαροί επιτελούν κοινωνικό έργο προσφέροντας ένα καλό αμάξι στις μικρές κατηγορίες.

 

ναι ειναι το πιο φθηνο μπεμβε ομως...:lol:

σα το κραξιμο που τρωει η μποξτερ επειδη ειναι το πιο φθηνο πορσε...:wacko:

 

Είσαι ωραίος. Συγκρίνεις την Boxter με την 1 και μετά λες για άσχετες απόψεις; Να δεις κράξιμο που έχει να φάει η 200ΕΧ. Άκου Rolls με 300 χιλιάρικα...

 

Υ.Γ.

Πόσο πάνε οι μετοχές της BMW;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

εδω εσυ συγκρινες veyron με Μ3 η παραπανω συγκριση σε πειραξε??να μη ξεχασω και τα αθερμικα τζαμια τα οποια ειναι καλυτερα απο τα φιμε,που απλα τα βαζουν ΜΟΝΟ καγκουρες...:w00t:

οπως λες το κολλημα μου(:X) ισως ειναι προφανες στον οποιονδηπωτε,ωστοσο κανεις δε μπορει να με κατηγορησει για ασχετοσυνη,ουτε για γραψιμο οτι να ναι για τη χαρα του posting..οταν καταλαβεις οτι τα αυτοκινητα δεν ειναι οικιακες συσκευες για να υπαρχει το καλυτερο πακετο που καλυπτει τους παντες ισως ξανασυζητησουμε...

υ.γ"ειλικρινα δε ξερω ποσο εχει πεσει η μετοχη της μπεμβε,παιζω μονο ΧΑΑ..θα μας αναλυσεις τη πορεια της?σιγουρα δεν ειναι το μοναδικο πραγμα το οποιο δεν γνωριζεις αλλα εχεις αποψη..:X

Link to comment
Share on other sites

Είναι όμως η φθηνότερη BMW που μπορεί να αγοράσει κάποιος, ή δεν είναι;

 

και βεβαια ειναι. το ειπαμε αυτο...:D

 

Δεν λέω πως δεν είναι καλή, δεν λέω πως δεν έχει πλεονεκτήματα. Λέω ότι κάποτε, η φθηνότερη BMW ήταν η 3 ή δεν ξέρω κι εγώ ποιά. Μετά, η εταιρεία με τον έλικα έβγαλε την 1. Και τότε, χιλιάδες καταναλωτές που ήθελαν να πάρουν BMW για τα προτερήματα της, αλλά δεν είχαν τα απαραίτητα χρήματα, βρήκαν μία φθηνότερη λύση. Διαφωνεί κάποιος επ' αυτού; Γιατί δεν το νομίζω...

 

...αυτο δεν την κανει υποδεέστερη ομως απο οποιοδήποτε αλλο BMW και μιλάμε για σωστο κρατημα στο δρομο, για καταναλωση, για υλικα κατασκευης, κλπ...

 

Στα πιο σοβαρά τώρα, σ' αρέσει δεν σ' αρέσει, η 1 βγήκε για να μην ξεφύγει κανένας αγοραστής, όχι επειδή η Βαυαροί επιτελούν κοινωνικό έργο προσφέροντας ένα καλό αμάξι στις μικρές κατηγορίες.

 

τωρα εισαι αδικος... ΟΛΕΣ οι εταιριες βγζουν μικροτερα μοντελα για να αλλαξουν traget group. Αυτο δεν τα κανει υποδεεσταρα ειπαμε... Ναι, η 116 δεν θα ειναι ποτε Μ6 αλλα δεν ειναι αυτο το ζητουμενο...

 

... Συγκρίνεις την Boxter με την 1...

 

χμ... για πρωινο ισως ????:lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

 

Δεν αναφέρθηκα στην 911. Αναφέρθηκα σε μάρκες και όταν αναφέρεσαι σε μάρκες αναφέρεσαι σε όλα τα μοντέλα του. Εσύ κανείς επιλεκτικές αναφορές.

Μα το μόνο μοντέλο που ανταγωνίζεται την porsche είναι η granturismo. Στην κατηγορία της quattroporte δεν υπάρχει ακόμα η αντίστοιχη porsche ούτε η maserati έxei κάτι αντίστοιχο με τις cayman-cayene-boxter ακόμα....άρα θεωρώ άστοχο τον όρο επιλεκτική αναφορά.....

Εφόσον λοιπόν στα μοντέλα της Porsche περιλαμβάνεται ο «νεοπλουτισμός σε 4 τροχούς», και ο «νεοπλουτισμός σε 4 τροχούς για όσους δεν θέλουν SUV», θα θεωρώ ότι η Maserati είναι ανώτερη και με περισσότερο πρεστίζ. Δικαίωμα μου.

 

 

Δικαιωμά σου και σεβαστό....αλλά οι νεόπλουτοι παίρνουν και maserati....Όσο για το ανώτερη δεν θεωρώ ότι είναι σε κάποιο τομέα....τεχνολογικό (κινητήρες-αξιοπιστία κ.α.) ή οδικής συμπεριφοράς.....

 

και ελεγα ποτε θα σκασει η καραμελα με το κλειδι στη καφετερια..τεσπα,οσο και αν μπλεκεστε ορισμενοι το συγκεκριμενο αυτοκινητο,στη κατηγορια παιζει μπαλα μονο του,χωρις να υπαρχει αμεσος ανταγωνιστης...απο 120 και πανω δε,το πακετο ολοκληρωνεται με παρα πολυ καλες επιδοσεις και αιχμες του δωρατος των 123 ντιζελ και φυσικα την 135...προσωπικα το μεγαλυτερο μειονεκτημα του ειναι η εμφανιση του..

τελος θεωρω πολυ σωστοτερη τη κινηση της μπεμβε να βγαλει την 1 πισωκινητη και με χαρακτηριστικα που θυμιζουν τα μεγαλυτερα και πιο "διασημα"μοντελα της εταιριας,παρα την αντιστοιχη της μερκ οπου βγαζοντας την Α κλας εβγαλε μια μετριοτητα χωρις να εχει καμμια σχεση με την εταιρια περα απο το σημα στο καπο..

 

Λοιπόν η 135 είναι coupe άρα άκυρο να τα συγκρίνουμε με τα άλλα....Αν μιλάμε για τα 3θ-5θ πες ότι σαν αμάξι είναι καλό με τον 3,0lt και τον 2,0lt diesel biturbo....Αλλά σε αυτή την κατηγορία το s3 (Α3) προσφέρει δυνατότερα μοτέρ, 4κίνηση, καλύτερη ποιότητα στο εσωτερικό και χώρους....Η bmw μόνο την πίσω κίνηση έχει και στην περίπτωση της 35άρας παίρνεις το βελτιώσιμο μοτέρ με το πολύ καλό στήσιμο με τα εξαπίστονα....Σε σχέση με το s3 η μόνη διαφορά όμως και πάλι είναι η πίσω κίνηση αφού και καλοστημένο είναι και πολύ βελτιώσιμο μοτέρ διαθέτει....

 

Τώρα αν δεν έχεις καθόλου πρόβλημα με το σήμα πας σε golf με τα ίδια χαρακτηριστικά παίζοντας ακόμη χαμηλότερα τιμολογιακά...

 

Τέλος η bmw δεν έβγαλε την 1 για σεβασμό στην παράδοση αλλά για να κάνει την διαφορά στην κατηγορία και να παίξει σαν exclusive παίχτης που προσφέρει ΚΑΙ πίσω κίνηση...αλλά τελικά μόνο αυτό προσφέρει....Όπως και η mercedes με την aclass προσέφερε αυτό το αμάξι που συνδυάζει αυξημένη παθητική ασφάλεια με άριστους χώρους για το μέγεθός τους....

 

καλα περιμενε...:O δεν ειναι κ ακριβως ετσι. Φθηνοτερη ξε-φθηνοτερη, ειναι απο τα ακριβότερα αμάξια της κατηγορίας της, να μη πω το ακριβότερο, εχουν οδηγική συμπεριφορά BMW (!) και ειναι σκυλιά στο δρομο. Ναι, γρήγορα μπορεί να μη τα λες (για να έχεις ΚΑΙ BMW ΚΑΙ γρηγορο, θα πρεπει να βαλεις το χερι αρκετα μεσα στη τσεπη...) αλλα υπάρχουν σχεδον ΟΛΕΣ οι αρετες που περιμενει να βρει κανεις σε ενα τετοιο brand. Oι αρετες για εσενα ειναι μονο η υποδυναμη?

Εγω απο Z4, επελεξα σειρα 1...:cry::cry:

 

Σκυλιά δεν είναι...Αν ήταν θα τα έβλεπες και σαν ταξί......Για το γρήγορα συμφωνώ και για το όλες οι αρετές διαφωνώ....Οι αρετές μιας bmw ξεκινάνε από ένα straightsix μοτέρ από κάτω...Μην τρελαθούμε και λέμε ότι και η 316 είναι το τοπ...Εγώ τόσο λίγα άλογα με πίσω κίνηση τα θεωρώ μειονέκτημα.....

Link to comment
Share on other sites

 

Είσαι ωραίος. Συγκρίνεις την Boxter με την 1 και μετά λες για άσχετες απόψεις; Να δεις κράξιμο που έχει να φάει η 200ΕΧ. Άκου Rolls με 300 χιλιάρικα...

 

 

Δεν είναι άτοπο αυτό...Η boxter κατηγορείται ότι δεν είναι γνήσια porsche όπως παλιά κατηγορούσαν την 190Ε ότι δεν ήταν πραγματική mercedes όπως κάποιοι κατηγορούν την jaguar όταν κατέβηκε με την x-type που ήταν και μπροστοκίνητη κ.α. ανάλογα παραδείγματα...Οπότε στο σκεπτικό του δεν έχει άδικο....δεν συγκρίνει την σειρά 1 με την boxter αλλά με την υποδοχή που έτυχαν.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν η 135 είναι coupe άρα άκυρο να τα συγκρίνουμε με τα άλλα....Αν μιλάμε για τα 3θ-5θ πες ότι σαν αμάξι είναι καλό με τον 3,0lt και τον 2,0lt diesel biturbo....Αλλά σε αυτή την κατηγορία το s3 (Α3) προσφέρει δυνατότερα μοτέρ, 4κίνηση, καλύτερη ποιότητα στο εσωτερικό και χώρους....Η bmw μόνο την πίσω κίνηση έχει και στην περίπτωση της 35άρας παίρνεις το βελτιώσιμο μοτέρ με το πολύ καλό στήσιμο με τα εξαπίστονα....Σε σχέση με το s3 η μόνη διαφορά όμως και πάλι είναι η πίσω κίνηση αφού και καλοστημένο είναι και πολύ βελτιώσιμο μοτέρ διαθέτει....

 

Τώρα αν δεν έχεις καθόλου πρόβλημα με το σήμα πας σε golf με τα ίδια χαρακτηριστικά παίζοντας ακόμη χαμηλότερα τιμολογιακά...

 

sorry που στο λεω αλλα ο 35αρης δεν εχει ΚΑΜΙΑ μα ΚΑΜΙΑ σχεση ουτε με S3 κ για να μη σου πω ουτε με S4 (!). καλα για το golf δεν θα σχολιασω καθολου. Το S3 με τα 135/335 δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ. Πιστεψε με. ειναι η μερα με την νυχτα...

 

Σκυλιά δεν είναι...Αν ήταν θα τα έβλεπες και σαν ταξί......Για το γρήγορα συμφωνώ και για το όλες οι αρετές διαφωνώ....Οι αρετές μιας bmw ξεκινάνε από ένα straightsix μοτέρ από κάτω...Μην τρελαθούμε και λέμε ότι και η 316 είναι το τοπ...Εγώ τόσο λίγα άλογα με πίσω κίνηση τα θεωρώ μειονέκτημα.....

δηλαδη οποιο αμαξι ειναι σκυλι πρεπει να γινεται ταξι...:lol: γκουχ γκουχ ξεφυγες μου φαινεται...:X

Απο ποτε φιλε μου οι bmw ξεκινουσαν με straightsix???? για θυμήσου χρονολογια και σκεψου τι αυτοκινηταρες εχει βγαλει πριν.... Ναι, η 116 και η 316 μπορει να μην εχουν την υποδυναμη (γιατι εκει παλι το ριχνω, αυτο σας ενοχλεί...) αλλα ειναι καθωσπρέπει αυτοκινητα πολης με τη ποιοτητα της bmw whether you like it ot ...not:!:

Link to comment
Share on other sites

και βεβαια ειναι. το ειπαμε αυτο...:D

 

Χαίρομαι που συμφωνούμε λοιπόν.

 

...αυτο δεν την κανει υποδεέστερη ομως απο οποιοδήποτε αλλο BMW και μιλάμε για σωστο κρατημα στο δρομο, για καταναλωση, για υλικα κατασκευης, κλπ...

 

Δε νομίζω να είπα ποτέ μου το αντίθετο.

 

τωρα εισαι αδικος... ΟΛΕΣ οι εταιριες βγζουν μικροτερα μοντελα για να αλλαξουν traget group. Αυτο δεν τα κανει υποδεεσταρα ειπαμε... Ναι, η 116 δεν θα ειναι ποτε Μ6 αλλα δεν ειναι αυτο το ζητουμενο...

 

Υποδεέστερα σε σχέση με τι; Τον ανταγωνισμό, ή τα άλλα μοντέλα της εταιρείας. Εδώ είναι το θέμα.

 

χμ... για πρωινο ισως ????:lol::lol::lol:

 

Μάλλον.

 

Μα το μόνο μοντέλο που ανταγωνίζεται την porsche είναι η granturismo. Στην κατηγορία της quattroporte δεν υπάρχει ακόμα η αντίστοιχη porsche ούτε η maserati έxei κάτι αντίστοιχο με τις cayman-cayene-boxter ακόμα....άρα θεωρώ άστοχο τον όρο επιλεκτική αναφορά.....

 

Για άλλη μία φορά. Δεν εξετάζω τα μοντέλα της εταιρείας. Εξετάζω τις μάρκες συνολικά. Να το κάνω πιο λιανά. Η Maserati έχει δύο μοντέλα. Η BMW έχει 9. Για μένα η διαφορά αυτή είναι που την κάνει πιο ξεχωριστή.

 

Δικαιωμά σου και σεβαστό....αλλά οι νεόπλουτοι παίρνουν και maserati....Όσο για το ανώτερη δεν θεωρώ ότι είναι σε κάποιο τομέα....τεχνολογικό (κινητήρες-αξιοπιστία κ.α.) ή οδικής συμπεριφοράς.....

 

Προφανώς και παίρνουν. Για την ακρίβεια οι πλούσιοι νεόπλουτοι παίρνουν Bentley. Αναφορικά με τον τομέα τεχνολογίας - οδικής συμπεριφοράς, καθώς δεν έχω οδηγήσει Maserati δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Εσύ έχεις οδήγησει;

 

Τέλος η bmw δεν έβγαλε την 1 για σεβασμό στην παράδοση αλλά για να κάνει την διαφορά στην κατηγορία και να παίξει σαν exclusive παίχτης που προσφέρει ΚΑΙ πίσω κίνηση...αλλά τελικά μόνο αυτό προσφέρει....Όπως και η mercedes με την aclass προσέφερε αυτό το αμάξι που συνδυάζει αυξημένη παθητική ασφάλεια με άριστους χώρους για το μέγεθός τους....

 

Χαίρομαι που υπάρχει ένας άνθρωπος στο φόρουμ που δεν είναι fanboy. Ευτυχώς να λέμε. Συμφωνώ απόλυτα και τουλάχιστον κάποιος μπορεί να καταλάβει τι λέω. Δεν ήξερα ότι μιλάω σουαχίλι...

 

Σκυλιά δεν είναι...Αν ήταν θα τα έβλεπες και σαν ταξί......Για το γρήγορα συμφωνώ και για το όλες οι αρετές διαφωνώ....Οι αρετές μιας bmw ξεκινάνε από ένα straightsix μοτέρ από κάτω...Μην τρελαθούμε και λέμε ότι και η 316 είναι το τοπ...Εγώ τόσο λίγα άλογα με πίσω κίνηση τα θεωρώ μειονέκτημα.....

 

Κυκλοφορούν πάντως και σαν τάξι. Όχι τόσο όσο άλλα βέβαια.

 

Δεν είναι άτοπο αυτό...Η boxter κατηγορείται ότι δεν είναι γνήσια porsche όπως παλιά κατηγορούσαν την 190Ε ότι δεν ήταν πραγματική mercedes όπως κάποιοι κατηγορούν την jaguar όταν κατέβηκε με την x-type που ήταν και μπροστοκίνητη κ.α. ανάλογα παραδείγματα...Οπότε στο σκεπτικό του δεν έχει άδικο....δεν συγκρίνει την σειρά 1 με την boxter αλλά με την υποδοχή που έτυχαν.

 

Δεν ξέρω τι συγκρίνει και δεν με ενδιαφέρει. Αναφορικά με την υποδοχή τώρα της Boxster μαζί σου, ας μην την θεωρούν κανονική Porsche. Δεν είναι το ίδιο όμως, πολύ απλά γιατί η διαφορά των χρημάτων δεν είναι τέτοια που να λέμε ότι μπορεί πλέον πολύς κόσμος να πάρει Porsche, όπως συνέβη με την 1.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Αυτό για το Golf πήγε ότι και όποιος παίρνει audi τα προτιμάει από τα golf λόγω σήματος....Ούτως η άλλως μηχανικά τα ίδια είναι σε μεγάλο ποσοστό τώρα που θα βγει το r20......Συνεπώς δεν πωλούνται-αγοράζοντα μόνο τα bmw λόγω σήματος αλλά και τα audi (τα 1,6 κυρίως...μετά η σχέση αξίας/τιμής αυξάνεται)...

 

Όσο για τα 116-316 είπα ότι οι πραγματικέςαρετές μιας bmw ξεκινάνε με ένα staightsix...Όσο για τα καθως πρέπει...καθώς πρέπει είναι και τα mondeο και τα passat....μην λέμε ότι θέλουμε....

Link to comment
Share on other sites

O αντίπαλος του S3 είναι η 130.

Η σειρά 1 είναι η φτηνότερη bmw, αλλά είναι ισότιμο μέλος της "οικογένειας". Άλλωστε μια 130, μπορεί να είναι πιο γρήγορη από μια 520. Καλο δε σημαίνει μόνο γρήγορο, αλλά για αυτοκίνητα μιλάμε. Θα συγκρίνουμε ποιο έχει μεγαλύτερους χώρους και περισσότερα ντουλαπάκια και χώρους αποθήκευσης;

H 1 είναι η πιο φτηνή bmw, η boxster η φτηνοτερη porsche, η gallardo η πιο φτηνή lambo και το logan το πιο φτηνό dacia. So?

Eπίσης η dacia έχει 2 μοντέλα στην αγορά, η china motors 4, η bentley 6 και η KIA 8.

Link to comment
Share on other sites

Κακα τα ψεμματα καποιο παιρνουν BMW λογω σηματος αλλα BMW δε συμαινει μονο μουρη,συμαινει καλη ποιοτητα κατασκευης,καλο εσωτερικο,καλο πατημα αλλα και ασφαλεια,καποιοι κρινουν βαση αυτων το στοιχειων και παιρνουν την 1(αλλα και 316) κανοντας υποχωριση στις επιδοσεις,οι αλλοι ειναι αυτοι που μετα απο λιγα χιλιομετρα τις πουλαν καταλαβαινοντας το λαθος τους.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι άτοπο αυτό...Η boxter κατηγορείται ότι δεν είναι γνήσια porsche όπως παλιά κατηγορούσαν την 190Ε ότι δεν ήταν πραγματική mercedes όπως κάποιοι κατηγορούν την jaguar όταν κατέβηκε με την x-type που ήταν και μπροστοκίνητη κ.α. ανάλογα παραδείγματα...Οπότε στο σκεπτικό του δεν έχει άδικο....δεν συγκρίνει την σειρά 1 με την boxter αλλά με την υποδοχή που έτυχαν.

Πες τα γιατι μερικοι εδω μεσα θελουν μασημενη την τροφη τους....

 

@Veco

Sorry φιλε αλλα εχεις παρεξηγησεις παρα πολλα πραγματα!! Ουτε εγω θα επαιρνα την 116i, οπως και δεν την πηρα οταν ειχα την ευκαιρια... Το οτι ειναι η φθηνοτερη BMW δεν ξερω που ακριβως κολλαει και τι θελει να αποδειξει! Και το Α3 ειναι το μικροτερο Audi και η 147 ηταν η μικροτερη Alfa Romeo (τωρα ειναι η ΜΙΤΟ στην θεση της!) και η Α class ειναι η μικροτερη Mercedes και η Gallardo ειναι η μικροτερη Lamborghini και το Hummer H3 το μικροτερο Hummer... Ε,ΚΑΙ?!!?!?!

 

Δηλαδη αν η BMW βγαλει τελικα το Isseta στην παραγωγη και η 1 παυσει να ειναι η μικροτερη BMW θα αποκτησει αξια, αιγλη και αναγνωρισιμοτητα?!?!?! Δεν νομιζω...

 

Νομιζω οτι απλα προσπαθεις να αποδειξεις με εναν εντελως λανθασμενο τροπο οτι οσοι αγοραζουν την σειρα 1 της BMW το κανουν απλα και μονο για να αγορασουν μια BMW!! Με ολο το σεβασμο αλλα αν ισχυει κατι τετοιο θα ελεγα οτι δειχνεις τρομακτικα κομπλεξ σε οτι αφορα την συγκεκριμενη αυτοκινητοβιομηχανια...

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι απλα προσπαθεις να αποδειξεις με εναν εντελως λανθασμενο τροπο οτι οσοι αγοραζουν την σειρα 1 της BMW το κανουν απλα και μονο για να αγορασουν μια BMW!!

 

Ομως υπαρχουν και αυτοι.Και το να αγνοουμε την υπαρξη τους ή να μετριαζουμε την επιπολαιοτητα/αφελεια της πραξης τους ειναι το ιδιο ατοπο με το να υποστηριζουμε ισοπεδωτικα πως ολοι οσοι αγοραζουν BMW ειναι κομπλεξικοι νεοπλουτοι.

 

Οπως παντα,η αληθεια ειναι καπου στη μεση ;)

 

Μονο μη ζητησετε ποσοστα.Ποσοι,δλδ ειναι οι μεν και ποσοι οι δε :lol:

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

κατι τετοιο ομως ισχυει σε ολες τις premium μαρκες,και το να αναφερομστε συνεχεια σε αυτο λες και ειναι η ουσια της αυτοκινησης ειναι κουραστικο και ατοπο...

κατα τ αλλα με καλυψανε,σε μεγαλο βαθμο τα παιδια πιο πανω...ευτυχως βλεπω οτι δεν "βαρανε"ασχημα, μονο σε μενα τοσο ακυρα-εμπαθη ποστ...

enigma84,σε καποια απ αυτα που γραφεις συμφωνω,σε καποια αλλα οχι αλλα βαριεμαι τρελα,να ξαναρχισω παρομοια συζητηση...

Link to comment
Share on other sites

τελος θεωρω πολυ σωστοτερη τη κινηση της μπεμβε να βγαλει την 1 πισωκινητη και με χαρακτηριστικα που θυμιζουν τα μεγαλυτερα και πιο "διασημα"μοντελα της εταιριας,παρα την αντιστοιχη της μερκ οπου βγαζοντας την Α κλας εβγαλε μια μετριοτητα χωρις να εχει καμμια σχεση με την εταιρια περα απο το σημα στο καπο..

 

Φανταζομαι δεν εχεις οδηγησει Α150/170 για να το λες αυτο...

 

Και το Α3 ειναι το μικροτερο Audi και η 147 ηταν η μικροτερη Alfa Romeo (τωρα ειναι η ΜΙΤΟ στην θεση της!) και η Α class ειναι η μικροτερη Mercedes και η Gallardo ειναι η μικροτερη Lamborghini και το Hummer H3 το μικροτερο Hummer... Ε,ΚΑΙ?!!?!?!

Συγγνωμη, αλλα οι παρομοιωσεις σου ειναι εντελως αστοχες... Θεωρω πως σαφεστατα αυτος που αγοραζει 316 το κανει γιατι δεν μπορει να εχει μια 520 επι παραδειγματει, ενω ο ανθρωπος που αγοραζει μια Gallardo, στις πλειστες των περιπτωσεων μπορει να αγορασει και Murcielago...

 

οσοι αγοραζουν την σειρα 1 της BMW το κανουν απλα και μονο για να αγορασουν μια BMW!! Με ολο το σεβασμο αλλα αν ισχυει κατι τετοιο θα ελεγα οτι δειχνεις τρομακτικα κομπλεξ σε οτι αφορα την συγκεκριμενη αυτοκινητοβιομηχανια...

Δυστυχως η αληθεια, αυτη ειναι κατα ενα μεγαλο ποσοστο, λιγο παραπανω απο το 50/50 θα ελεγα... Ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας... Οταν π.χ. βλεπεις οικογενειαρχη να εχει στην κατοχη του 116 και Α-Class σαν κυριο και μοναδικο αυτοκινητο, τοτε εσυ θεωρεις οτι απλως καλυπτει στο επακρο τις αναγκες του? Και δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις αυτες....

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι δεν εχεις οδηγησει Α150/170 για να το λες αυτo.

 

φυσικα και το εχω οδηγησει,γι αυτο εχω και αποψη..:shifty:

αμα θες σου κανω και μια μινι αναλυση..:)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν,

1. VeCo, η Mazerati ναι έχει περισσότερο πρεστιζ γιατί πουλάει ελάχιστα αυτοκίνητα, αλλά η Porsche είναι καλύτερος κατασκευαστής. Πώς να το κάνουμε...

2. Η BMW Σειρά 1, μπορεί να είναι αυθεντική BMW αλλά είναι ΚΑΚΑΣΧΗΜΗ, αντικειμενικά και αδιαπραγμάτευτα. Μην πει κανείς ότι είναι θέμα γούστου γιατί δεν είναι από κάποιο σημείο και μετά. Υπάρχουν αμάξια που είναι ευρέως αποδεκτό ότι είναι άσχημα (π.χ. Fiat Multipla)

3. Δεδομένης της ασχήμιας της Σειράς 1, θεωρώ ότι μεγάλο ποσοστό των κατόχων της, ίσως και πάνω από 50%, την πήραν για να οδηγούν μια πραγματική BMW και όχι για να πουλήσουν μούρη. Οι κάγκουρες που θα έπαιρναν μια 116 για να πουλήσουν μούρη δεν θα το 'χαν σε τίποτα να βάλουν και άλλες δόσεις ή να πουλήσουν τη μάνα τους για να πάρουν καμιά "μπέμπα κάμπριο".

4. Είμαστε όλοι εντελώς εκτός θέματος.

:blink:
Link to comment
Share on other sites

Παιδια προσπαθειτε να λυσετε διαφορες και να τερματισετε εριδες που υπαρχουν απο την αρχη σχεδον της εμπορικης αυτοκινησης κι εντυπωνονται στο μυαλο καθε ανθρωπου απο τη στιγμη που ερχεται σ'επαφη με το αντικειμενο.

 

Καποιος αγοραζει BMW για να πεταει το προπελοκλειδο στο φραπεδοτραπεζο,και καποιος για να οδηγησει κατι καθαροαιμο και σχετικα προσιτο.Αλλα δεν ειναι τοσο ξεκαθαρα τα πραγματα.Μπορει καποιος οδηγει ολη τη μερα το saxo και το βραδυ να πηγαινει να παιρνει την κοπελα του με τη μπεμπα του μπαμπα ή να μην ειχε μπει καν στο τριπακι μεχρι τη στιγμη που ειδε τη ολοκαινουργια Merc του γειτονα.Υπαρχουν τοσες πολλες κατηγοριες αγοραστων οι οποιες ειναι και επιμερους συνθετες.Αλλα δε γινεται οποιον βλεπουμε στο δρομο με BMW να τον παιρναμε απο ψυχογραφημα και να τον κατατασσουμε στη μια ή στην αλλη κατηγορια.Δεν εχει και νοημα δλδ.Αν καποιος αγοραζει 116 και θεωρει πως ειναι sport και περναει καλα,μαγκια του(γιατι κακα τα ψεματα μπορει τα αλογα να ειναι λιγα αλλα το ζυγισμα,το πλαισιο,οι αναρτησεις και το τιμονι μετρανε επισης).Αν παλι με τα ιδια λεφτα αγορασει ενα 18ρι Leon,παλι μαγκια του.Ας αφησουμε τον κοσμο να πιστευει και να αγοραζει ο,τι θελει.

 

Υ.Γ. Πιστευω οτι πλησιαζει η ωρα να παρεμβει ο Nikos S3 και να μας λυσει ολες τις αποριες :lol:

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Καλως το,το παιδι...

 

 

VW Scirocco R with 265HP 2.0 TSI

http://img195.imageshack.us/img195/1589/vwsciroccor5.jpg

 

http://img43.imageshack.us/img43/4213/vwsciroccor6.jpg

 

http://img200.imageshack.us/img200/7210/vwsciroccor1.jpg

 

http://img188.imageshack.us/img188/4043/vwsciroccor9.jpg

 

 

The high-performance 'R' version of the Scirocco that was previewed as a concept study at last year's Bologna Motor Show has finally been revealed in production form. The new Scirocco R is powered by a reworked version of the previous Golf GTI V's 2.0-liter engine boasting a higher pressure turbocharger as well as other modifications such as new intercooler that help boost output to 265HP and 350Nm or 258.2-lbs/ft of torque. The reason why VW chose the older generation 'EA113' four-pot over the Golf GTI VI's newer 2.0 TSI codenamed 'EA888' is said to concern the lower development costs.

 

VW Scirocco R - Carscoop Expect to see the same direct-injection four-pot replacing the previous Golf R32's 250HP 3.2-liter V6 in the still under-development, Golf R sport hatch or as it may be called, R20. Not surprisingly, the 265HP 2.0 TSI is mated to a standard six-speed manual gearbox and optionally, to a twin-clutch DSG semi-automatic transmission.

 

Marking a departure from the other 'R' models, the hot Scirocco is not equipped with an all-wheel drive system as VW preferred to retain the coupe's front wheel drive layout. This solution helps keep the weight down to around 1,330 kg or 2,932 lbs.

 

According to the German firm, the Scirocco R hits the 100km/h (62mph) mark in 6.5 seconds (6.4'' with the DSG) and reaches an electronically limited top speed of 250km/h or 155mph. In comparison, the the 0-100km/h sprint times for the 2010 Golf GTI and the last Golf R32 4Motion are 6.9 seconds and 6.5 seconds respectively.

 

VW Scirocco R - Carscoop Beneath the sheetmetall, Volkswagen's engineers upgraded the standard Scirocco's chassis with a lower suspension that features new dampers and springs, beefier brake discs all around measuring 345mm up front and 310mm at the back plus a new electronic XDS differential as found in the latest Golf GTI.

 

The mechanical upgrades are complemented by a new aero package that may be less aggressively styled than the one featured on the concept study, but nonetheless, it does its job to distinguish the coupe from its less sportier siblings. The bodykit consists of a chunkier front bumper that houses larger air vents as well as LED daytime running lights, side skirts, new grille, roof spoiler, restyled rear bumper and smoked tail lights. The R model sits on newly designed 18-inch five-spoke rims while customers can also opt for 19-inch alloys.

 

VW Scirocco R - Carscoop Inside, the hot Scirocco sports a set of front bucket seats, a three-spoke steering wheel with a flattened bottom featuring the 'R' logo, aluminum decorative trim here and there plus subtly restyled instrument dials.

 

The new Scirocco R is scheduled to arrive in European showrooms in the beginning of fall 2009.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Περιμένω να δω πόσο θα στοιχίζει σε σχέση εμ το r20 που θα ναι και τετρακίνητο κατά πάσα πιθανότητα....
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...