Jump to content

Πείτε μου ένα σοβαρό λόγο για αγοράσω ξανά ελληνικούς χάρτες


ioma
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ειμαι κατοχος των εξης ελληνικων προγραμματων χαρτογραφησης ,ολων αγορασμενων

1)Cat Hellas (750 ολες οι εκδοσεις )

2)Αναβαση (350)

3)Destinator (200 oλες οι εκδοσεις)

4)TIBO (450)

4)IGO (100)

Συνολο 1850 ευρω που εχω ξοδεψει.Αν εξαιρεσουμε την Aναβαση απο της οποιας την υποστηριξη ειμαι 1000% ευχαριστημενος ολοι οι αλλοι ειναι για τα μπαζα.Ξεκιναμε Cat Hellas πληρωσα 700 για το προγραμμα + 50 ευρω για καποια αναβαθμιση και σταματησε να δινει χαρτες.Destinator εβγαλε 2 προβληματικες εκδοσεις.Η μια δεν ετρεχε σto jasjar μου επειδη ειχε vga οθονη.Η λυση βρεθηκε απο παντετες αλλων χρηστων.Σκεφτειτε οτι απλοι χρηστες βρηκαν λυση και η εταιρεια δεν μπορουσε να κανει κατι.Η NGI το επαιζε τρελλη.Σε επομενη εκδοση destinator η πλοηγηση γινοταν σε αργη κινηση.Ειχες στριψει και το βελακι σε εδειχνε πριν την στροφη.Εξαφανιζοταν η γραμμη πλοηγησης με αποτελεσμα να ειναι πρακτικα αδυνατη η πλοηγηση γιαυτο αγορασα και το ΤΙΒΟ.Η NGI εβγαζε τρελλους τους χρηστες και αχρηστα τα μηχανηματα τους χωρις ποτε να δωσει εξηγηση γιατι αλλα προγραμματα πλοηγησης ετρεχαν στα ιδια μηχανηματα χωρις παρομοια προβληματα.Και ενα τελευταιο προβλημα "αφετηρια μη προσβασιμη".Η λυση κορυφαια:μετακινησε το αυτοκινητο σου για να ξεπεραστει το προβλημα.IGO ενημερωση χαρτων και χρηστων μηδενικη.Δικαιολογιες συνεχως χωρις καποιος υπευθυνος να μπορει να δωσει μια σωστη απαντηση εκτους του στυλ "την αλλη εβδομαδα θα γινει η ενημερωση".Εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι εχουν αλλη μοναδα μετρησης του χρονου.Προσεξτε τωρα τι σημαινει να στηριζεις τον πελατη.Βρεθηκα στο Βερολινο το καλοκαιρι αλλα δυστυχως το HTC 7500 που ειχα με χαρτες Γερμανιας δεν φορτιζε αλλα δεν ηθελα να αγορασω καινουργιο pda.Μπαινω σε πολυκαταστημα ηλεκτονικων το Saturn και αγοραζω ενα pda με δικαιωμα επιστροφης χρηματων.Το pda επιστραφηκε μετα απο χρηση τριων ημερων ,με την δικαιολογια οτι δεν ημουν ευχαριστημενος , σε αριστη κατασταση και εγω πηρα τα χρηματα μου πισω.Βρειτε μου μια εταιρεια που προσφερει την ιδια υποστηριξη εδω στην Ελλαδα.Kαι η ερωτηση μου.Γιατι να ξοδεψω τα ωραια μου ευρουλακια να αγορασω χαρτες Ελλαδος αφου ειτε τους αγορασω ειτε τους κατεβασω σπασμενους η εκαστοτε εταιρεια θα με εχει γραμμενο ξερετε που.

ΥΓ Αν καποιος αμφισβητει οτι εχω αγορασει τα προγραμματα αυτα μπορω να παραθεσω αποδειξεις και serial number με εξαιρεση αυτες της cat hellas που τις εχω χασει.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι κατοχος των εξης ελληνικων προγραμματων χαρτογραφησης ,ολων αγορασμενων

1)Cat Hellas (750 ολες οι εκδοσεις )

2)Αναβαση (350)

3)Destinator (200 oλες οι εκδοσεις)

4)TIBO (450)

4)IGO (100)

Συνολο 1850 ευρω που εχω ξοδεψει.Αν εξαιρεσουμε την Aναβαση απο της οποιας την υποστηριξη ειμαι 1000% ευχαριστημενος ολοι οι αλλοι ειναι για τα μπαζα.Ξεκιναμε Cat Hellas πληρωσα 700 για το προγραμμα + 50 ευρω για καποια αναβαθμιση και σταματησε να δινει χαρτες.Destinator εβγαλε 2 προβληματικες εκδοσεις.Η μια δεν ετρεχε σto jasjar μου επειδη ειχε vga οθονη.Η λυση βρεθηκε απο παντετες αλλων χρηστων.Σκεφτειτε οτι απλοι χρηστες βρηκαν λυση και η εταιρεια δεν μπορουσε να κανει κατι.Η NGI το επαιζε τρελλη.Σε επομενη εκδοση destinator η πλοηγηση γινοταν σε αργη κινηση.Ειχες στριψει και το βελακι σε εδειχνε πριν την στροφη.Εξαφανιζοταν η γραμμη πλοηγησης με αποτελεσμα να ειναι πρακτικα αδυνατη η πλοηγηση γιαυτο αγορασα και το ΤΙΒΟ.Η NGI εβγαζε τρελλους τους χρηστες και αχρηστα τα μηχανηματα τους χωρις ποτε να δωσει εξηγηση γιατι αλλα προγραμματα πλοηγησης ετρεχαν στα ιδια μηχανηματα χωρις παρομοια προβληματα.Και ενα τελευταιο προβλημα "αφετηρια μη προσβασιμη".Η λυση κορυφαια:μετακινησε το αυτοκινητο σου για να ξεπεραστει το προβλημα.IGO ενημερωση χαρτων και χρηστων μηδενικη.Δικαιολογιες συνεχως χωρις καποιος υπευθυνος να μπορει να δωσει μια σωστη απαντηση εκτους του στυλ "την αλλη εβδομαδα θα γινει η ενημερωση".Εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι εχουν αλλη μοναδα μετρησης του χρονου.Προσεξτε τωρα τι σημαινει να στηριζεις τον πελατη.Βρεθηκα στο Βερολινο το καλοκαιρι αλλα δυστυχως το HTC 7500 που ειχα με χαρτες Γερμανιας δεν φορτιζε αλλα δεν ηθελα να αγορασω καινουργιο pda.Μπαινω σε πολυκαταστημα ηλεκτονικων το Saturn και αγοραζω ενα pda με δικαιωμα επιστροφης χρηματων.Το pda επιστραφηκε μετα απο χρηση τριων ημερων ,με την δικαιολογια οτι δεν ημουν ευχαριστημενος , σε αριστη κατασταση και εγω πηρα τα χρηματα μου πισω.Βρειτε μου μια εταιρεια που προσφερει την ιδια υποστηριξη εδω στην Ελλαδα.Kαι η ερωτηση μου.Γιατι να ξοδεψω τα ωραια μου ευρουλακια να αγορασω χαρτες Ελλαδος αφου ειτε τους αγορασω ειτε τους κατεβασω σπασμενους η εκαστοτε εταιρεια θα με εχει γραμμενο ξερετε που.

ΥΓ Αν καποιος αμφισβητει οτι εχω αγορασει τα προγραμματα αυτα μπορω να παραθεσω αποδειξεις και serial number με εξαιρεση αυτες της cat hellas που τις εχω χασει.

 

εχω την ιδια αποψη με προσωπικη εμπειρια αγορασμενο destinator και μηχανημα το p300(artemis) ασυμβατοτητα με το εν λογω μοντελο απο την εταιρια (ngi)καμια λυση και στο τελος ενας χρηστης (minotayros) βρηκε τον τροπο να δουλεψει και μετα το υιοθετησε και η εταιρια.

συμφωνω και με καταστηματα (τεραστια !) του εξωτερικου (mediamarkt,saturn) που προσφερουν προιοντα σε χαμηλες τιμες

μονο μια διαφοροποιηση στην επιστροφη

(αν και δεν το εχω κανει ) ο γερμανος σε καλυπτει με εγγυηση επιστροφη χρηματων μεσα σε 7 ημερες και για οποιοδηποτε λογω αρκει να υπαρχουν οι συσκευασιες

 

ισως καποια μερα γινουμε ευρωπαικο κρατος και εμεις

Link to comment
Share on other sites

Μαζί σου και καλά κάνεις και τους τα χώνεις, αλλά σε ένα σημείο διαφωνώ.

Η (N)Gi δεν είναι υπεύθυνη για το λογισμικό σου (destinator), αλλά η MLS. Κατηγορείς λάθος "ανθρωπο" νομίζω.

Αν έχεις παραπονο από τους χάρτες βγες και εκφράσου, αλλά έτσι όπως το έθεσες μάλλον δε συμβαίνει αυτό.

Αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή είναι ένας εκβιασμός. Η Gi δίνει χάρτες στο απαράδεκτο destinator και μας υποχρεώνει να πληρώσουμε άδεια για το συγκεκριμένο πρόγραμμα και ενισχύοντας μια κακή προσπάθεια. Πιστεύω οτι η dest technologies υπάρχει ακόμη (όπως υπάρχει...) χάρη στους Έλληνες χρήστες.

Βέβαια να υπογραμμίσουμε οτι η Gi φαίνεται να αλλάζει τακτική και να δίνει χάρτες και σε άλλα πρόγράμματα όπως έκανε με το miomap στα τελευταία της μοντέλα. Βέβαια αυτό δεν είναι λύση αλλά είναι μια αρχή.

Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με το igo με άλλου είδους εκβιασμό. Θέλεις igo; Πλήρωσε και τους άθλιους χάρτες μας. Για να μην αναφέρω οτι το έχουν φορτώσει σε συσκευές και το πληρώνεις θέλοντας και μη.

Συνοψίζοντας φίλε ioma o καθένας βλέπει πως είναι η κατάσταση και κρίνει πως θα ενεργήσει. Μπορώ να σου βρω 10 λόγους για να αγοράσεις ξανά τους χάρτες και άλλους τόσους για να μην τους ξαναγοράσεις.

Link to comment
Share on other sites

Μαζί σου και καλά κάνεις και τους τα χώνεις, αλλά σε ένα σημείο διαφωνώ.

Η (N)Gi δεν είναι υπεύθυνη για το λογισμικό σου (destinator), αλλά η MLS. Κατηγορείς λάθος "ανθρωπο" νομίζω.

Αν έχεις παραπονο από τους χάρτες βγες και εκφράσου, αλλά έτσι όπως το έθεσες μάλλον δε συμβαίνει αυτό.

Αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή είναι ένας εκβιασμός. Η Gi δίνει χάρτες στο απαράδεκτο destinator και μας υποχρεώνει να πληρώσουμε άδεια για το συγκεκριμένο πρόγραμμα και ενισχύοντας μια κακή προσπάθεια. Πιστεύω οτι η dest technologies υπάρχει ακόμη (όπως υπάρχει...) χάρη στους Έλληνες χρήστες.

Βέβαια να υπογραμμίσουμε οτι η Gi φαίνεται να αλλάζει τακτική και να δίνει χάρτες και σε άλλα πρόγράμματα όπως έκανε με το miomap στα τελευταία της μοντέλα. Βέβαια αυτό δεν είναι λύση αλλά είναι μια αρχή.

Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με το igo με άλλου είδους εκβιασμό. Θέλεις igo; Πλήρωσε και τους άθλιους χάρτες μας. Για να μην αναφέρω οτι το έχουν φορτώσει σε συσκευές και το πληρώνεις θέλοντας και μη.

Συνοψίζοντας φίλε ioma o καθένας βλέπει πως είναι η κατάσταση και κρίνει πως θα ενεργήσει. Μπορώ να σου βρω 10 λόγους για να αγοράσεις ξανά τους χάρτες και άλλους τόσους για να μην τους ξαναγοράσεις.

Τα βαζω με την GI για διαφορους λογους

1)Πρωτον δεν αναγνωριζε το προβλημα με τις vga οθονες.Δες εδω http://www.navimania.gr/showthread.php?t=272&page=4 τι απανταει υπευθυνος της GI σε χρηστη που αναφερει το προβλημα (μηνυματα 32,33,34)

2)Στην υστερηση σηματος και χασιματος της γραμμης πλοηγησης ελεγε οτι φταινε τα μηχανακια των χρηστων ,οτι το gps παιρνει σημα καθε 1 sec κλπ μπουρδες αντι να παραδεχθει το προβλημα.Το προβλημα παρουσιαζοταν μονο στους ελληνικους χαρτες και οχι στους ξενους αν και οι τελευταιοι ηταν πολυ μεγαλυτεροι σε μεγεθος.Αρα ηταν προβλημα και της GI.Ακομα ομως και αν δεν ηταν οφειλε να πιεσει την MLS ή απευθειας την destinator για λυση.Αλλα πως να το κανει οταν μας ελεγε οτι φταινε τα ppc και γιαυτο αγοραστε pna οπως εκανα εγω.

Ενα ωραιο λινκ http://www.navimania.gr/showthread.php?t=272&page=4

Τεως χρηστης και νυν moderator στο νυν φορουμ προσπαθει να μας πεισει οτι φταινε τα ppc που ειχαμε.

3)Η GI στις ερωτησεις που δεχοτανε γιατι δεν συνεργαζεται με αλλη εταιρεια απαντουσε οτι καμμια εκτος απο την destinator δεν ενδιαφερεται για Ελλαδα.Θα το δεχομουνα αν δεν υπαρχαν αλλα προγραμματα οπως sygic ,igo που ειχαν χαρτες για Ελλαδα απο αλλη ελληνικη εταιρεια.

Ακομα και να δεχθω οτι σε ολα τα προβληματα δεν ευθυνεται ουτε κατα 1% η GI η σταση της ητανε πολυ ασχημη διοτι πρωτον δεν δεχοτανε οτι υπηρχαν προβληματα και δευτερον μπορουσε να πιεσει ειτε τον ελληνικο αντιπροσωπο του Destinator ειτε απευθειας την Destinator και ας μην ειχε κανενα αποτελεσμα αλλα ας εκανε μια προσπαθεια.Αντι αυτου διαλεγε τον δρομο της αρνησης υπαρξης προβληματων.

Για το igo δεν γραφω τιποτα διοτι αυτοι ειναι ακομα χειροτεροι αφου εχουν κρυφτει εντελως και δεν απαντουν σε καμμια ερωτηση.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

οταν αγοραζεις ενα προιον την ευθυνη την εχει αυτος που το εβγαλε στην αγορα

και οχι οι προμηθευτες του

πχ. οταν αγορασω ενα αυτοκινητο και το εργοστασιακο του κασσετοφωνο

δε λειτουργει την ευθυνη στον πελατη την εχει η εταιρεια παραγωγης του αυτοκινητου και οχι η εταιρεια που προμηθευσε τα κασσετοφωνα

παρομοια και σε ενα κουστουμι που εχει προβλημα στα κουμπια την ευθυνη την εχει η εταιρεια που εφτιαξε τα κουστουμια οχι η εταιρεια που εφτιαξε τα κουμπια

Link to comment
Share on other sites

file epieikos eisai yperbolikos....

mia xara einai oi xartes gia ellada axioprepestatoi xronia tora mas exyphretoun anexarthtou mhxanhmatos.

kai den exoume plhrosei oute ena euro gia logismiko....

Δεν μιλαω για ανθρωπους που τους εχουν κατεβασει παρανομα οπως εσυ , αν καταλαβα καλα απο τα γραφομενα σου ή κανω λαθος με αυτο που γραφεις οτι δεν εχεις πληρωσει για λογισμικο.Αν δεν καταλαβα καλα πες το μου.Αν ομως πραγματι δεν τους αγορασες εννοειται οτι δεν εχεις δικαιωμα να διαμαρτυρεσαι.Επισης οταν αγοαρζαω ενα προιον θελω να κανω σωστα την δουλεια μου και οχι απλως να την κανω.Σκεψου να αγορασεις ενα αυτοκινητο και μερικες φορες να σβηνει η μηχανη του.Δυστυχως αυτη η νοοτροπια υπαρχει στην Ελλαδα.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Για το igo δεν γραφω τιποτα διοτι αυτοι ειναι ακομα χειροτεροι αφου εχουν κρυφτει εντελως και δεν απαντουν σε καμμια ερωτηση.

:respect:

 

 

To μόνο που μπορώ να σου προτείνω είναι πριν αγοράσεις κάτι ξανά, να δοκιμάσεις το demo της εταιρείας και αν δεν υπάρχει να απαιτήσεις για μια δοκιμαστική έκδοση. Διαφορετικά μπορείς να το κατεβάσεις σπασμένο και αν δεις οτι είναι αυτό που θέλεις το αγοράζεις ή ψάχνεις για κάποιο άλλο πρόγραμμα που θα σε καλύψει.

Link to comment
Share on other sites

:respect:

 

 

To μόνο που μπορώ να σου προτείνω είναι πριν αγοράσεις κάτι ξανά, να δοκιμάσεις το demo της εταιρείας και αν δεν υπάρχει να απαιτήσεις για μια δοκιμαστική έκδοση. Διαφορετικά μπορείς να το κατεβάσεις σπασμένο και αν δεις οτι είναι αυτό που θέλεις το αγοράζεις ή ψάχνεις για κάποιο άλλο πρόγραμμα που θα σε καλύψει.

Το θεμα δεν ειναι το προγραμμα ή οι χαρτες αλλα η απαραδεκτη υποστηριξη των εταιρειων στους χρηστες.Αυτο ειναι το δικο μου προβλημα.Μετα την αγορα σε εχουν γραμμενο αν κατι χρειαστεις οποτε δεν προτιθεμαι να τους ξαναδωσω τα ωραια μου λεφτουδακια.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τα βαζω με την GI για διαφορους λογους

1)Πρωτον δεν αναγνωριζε το προβλημα με τις vga οθονες.Δες εδω http://www.navimania.gr/showthread.php?t=272&page=4 τι απανταει υπευθυνος της GI σε χρηστη που αναφερει το προβλημα (μηνυματα 32,33,34)

2)Στην υστερηση σηματος και χασιματος της γραμμης πλοηγησης ελεγε οτι φταινε τα μηχανακια των χρηστων ,οτι το gps παιρνει σημα καθε 1 sec κλπ μπουρδες αντι να παραδεχθει το προβλημα.Το προβλημα παρουσιαζοταν μονο στους ελληνικους χαρτες και οχι στους ξενους αν και οι τελευταιοι ηταν πολυ μεγαλυτεροι σε μεγεθος.Αρα ηταν προβλημα και της GI.Ακομα ομως και αν δεν ηταν οφειλε να πιεσει την MLS ή απευθειας την destinator για λυση.Αλλα πως να το κανει οταν μας ελεγε οτι φταινε τα ppc και γιαυτο αγοραστε pna οπως εκανα εγω.

Ενα ωραιο λινκ http://www.navimania.gr/showthread.php?t=272&page=4

Τεως χρηστης και νυν moderator στο νυν φορουμ προσπαθει να μας πεισει οτι φταινε τα ppc που ειχαμε.

3)Η GI στις ερωτησεις που δεχοτανε γιατι δεν συνεργαζεται με αλλη εταιρεια απαντουσε οτι καμμια εκτος απο την destinator δεν ενδιαφερεται για Ελλαδα.Θα το δεχομουνα αν δεν υπαρχαν αλλα προγραμματα οπως sygic ,igo που ειχαν χαρτες για Ελλαδα απο αλλη ελληνικη εταιρεια.

Ακομα και να δεχθω οτι σε ολα τα προβληματα δεν ευθυνεται ουτε κατα 1% η GI η σταση της ητανε πολυ ασχημη διοτι πρωτον δεν δεχοτανε οτι υπηρχαν προβληματα και δευτερον μπορουσε να πιεσει ειτε τον ελληνικο αντιπροσωπο του Destinator ειτε απευθειας την Destinator και ας μην ειχε κανενα αποτελεσμα αλλα ας εκανε μια προσπαθεια.Αντι αυτου διαλεγε τον δρομο της αρνησης υπαρξης προβληματων.

Για το igo δεν γραφω τιποτα διοτι αυτοι ειναι ακομα χειροτεροι αφου εχουν κρυφτει εντελως και δεν απαντουν σε καμμια ερωτηση.

 

τα link που παραθετεις αναφερονται σε προβληματα του 2005 που λογικο ηταν να υπαρχουν στο ξεκινημα μιας προσπαθειας.η Gi ολες τις αναβαθμισεις χαρτων τις εδωσε δωρεανστους νομιμους χρηστες του destinator πραγμα σπανιο.οσο για την πιεση που θα επρεπε να κανει η Gi στις εταιρειες διανομης του προιοντος να το αντιστρεψω λιγο και να ρωτησω τι εκανες εσυ ως καταναλωτης οταν ειχες την αντιμετωπιση που αναφερεις?κατηγγειλες την κατα την γνωμη σου αναρμοστη αντιμετωπιση στους αρμοσιους φορεις?[/b]

 

Το θεμα δεν ειναι το προγραμμα ή οι χαρτες αλλα η απαραδεκτη υποστηριξη των εταιρειων στους χρηστες.Αυτο ειναι το δικο μου προβλημα.Μετα την αγορα σε εχουν γραμμενο αν κατι χρειαστεις οποτε δεν προτιθεμαι να τους ξαναδωσω τα ωραια μου λεφτουδακια.

 

μηπως το ρεζουμε ειναι αυτο?η δικαιολογηση της χρησιμοποιησης παρανομου λογισμικου??

Link to comment
Share on other sites

τα link που παραθετεις αναφερονται σε προβληματα του 2005 που λογικο ηταν να υπαρχουν στο ξεκινημα μιας προσπαθειας.η Gi ολες τις αναβαθμισεις χαρτων τις εδωσε δωρεανστους νομιμους χρηστες του destinator πραγμα σπανιο.οσο για την πιεση που θα επρεπε να κανει η Gi στις εταιρειες διανομης του προιοντος να το αντιστρεψω λιγο και να ρωτησω τι εκανες εσυ ως καταναλωτης οταν ειχες την αντιμετωπιση που αναφερεις?κατηγγειλες την κατα την γνωμη σου αναρμοστη αντιμετωπιση στους αρμοσιους φορεις?[/b]

 

 

μηπως το ρεζουμε ειναι αυτο?η δικαιολογηση της χρησιμοποιησης παρανομου λογισμικου??

Mπορεις να μου πεις εσυ τους αρμοδιους φορεις για τετοια θεματα;Σκεψου να επαιρνα το ΙΝΚΑ και να τους ελεγα κολλαει η γραμμη πλοηγησης ή ειναι αργο το gps.Τα προβληματα παραμενουν ακομα για το destinator για οσους χρησιμοποιουν το 6 και συγκεκριμενα "αφετηρια μη προσβασιμη".

Το ρεζουμε φιλε ειναι οτι στην Ελλαδα ολοι θελουν τα λεφτακια σου και μολις τα παρουν κανουν τους τρελλους ή προσπαθουν να βγαλουν εσενα τρελλο.Παραδειγμα η ACE Hellas με το igo.Tο εκλεισαν το μαγαζι κανονικα εδω και μηνα.

ΥΓ Θα εκπλαγεις αν σου ελεγα οτι οτιδηποτε λογισμικο χρησιμοποιω στον υπολογιστη μου (εξαιρειται το photoshop) και στο pocketpc μου ειναι αγορασμενα.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

"αφετηρια μη προσβασιμη".....

ΥΓ Θα εκπλαγεις αν σου ελεγα οτι οτιδηποτε λογισμικο χρησιμοποιω στον υπολογιστη μου (εξαιρειται το photoshop) και στο pocketpc μου ειναι αγορασμενα.

 

δεν ειναι ετσι.

μην απαξιωνουμε τα παντα.

αν θες περνα σε ΡΜ για να μην απασχολουμε το Forum.εχω βρει λυσεις σε πολλα ζητηματα.οταν ομως δεν ενεργουμε οπως πρεπει λυσεις δεν θα βρουμε.

οσο για τα λογισμικα σου δεν εχω σκοπο να αμφισβητησω την νομιμοτητα τους.απο τα γραφομενα σου ισως οδηγηθηκα σε λανθασμενη εκτιμηση.

Link to comment
Share on other sites

τα link που παραθετεις αναφερονται σε προβληματα του 2005 που λογικο ηταν να υπαρχουν στο ξεκινημα μιας προσπαθειας.η Gi ολες τις αναβαθμισεις χαρτων τις εδωσε δωρεανστους νομιμους χρηστες του destinator πραγμα σπανιο.οσο για την πιεση που θα επρεπε να κανει η Gi στις εταιρειες διανομης του προιοντος να το αντιστρεψω λιγο και να ρωτησω τι εκανες εσυ ως καταναλωτης οταν ειχες την αντιμετωπιση που αναφερεις?κατηγγειλες την κατα την γνωμη σου αναρμοστη αντιμετωπιση στους αρμοσιους φορεις?[/b]

 

Εγώ κατήγγειλα πολλές φορές στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (ΓΓΚ) του Υπουργείου Ανάπτυξης προβληματικές συμπεριφορές διαφόρων εταιρειών, τόσο παροχής υπηρεσιών, όσο και εμπορίας αγαθών.

ΠΟΤΕ ..... το ξαναλέω ΠΟΤΕ δε υπήρξε αποτέλεσμα.

Το μόνο που κάνει η καθ' ύλη αρμόδια υπηρεσία ΓΓΚ είναι να καταγράφει την καταγγελία (ή μήπως να τη γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων της sic) και να την μεταβιβάζει στον καταγγελόμενο.

Μετά κοινοποιεί την απάντηση του καταγγελλόμενου στον καταγγέλοντα χωρίς να εξετάζει την ουσία της καταγγελίας.

Δηλαδή είναι αυτό που λέει και ο τίτλος της.

Γραμματεία διεκπεραίωσης της αλληλογραφίας μεταξύ δυσαρεστημένων καταναλωτών και κακών εταιριών.

Προσωπικά είμαι παθών.

Δικαιολογώ απόλυτα αυτόν που χρησιμοποιεί πειρατικό λογισμικό.

Θα προτιμούσα να νιώθω "κλέφτης" παρά εξαπατημένος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

αφου ΟΛΑ τα βρισκεις χαλια βρε φιλε γιατι δεν αγοραζεις ενα μηχανακι της GARMIN που και ειναι φθηνα αλλα και δωρεαν αναβαθμισεις με φοβερη ποιοτητα στους χαρτες και με τα ελαχιστα λαθοι??:confused:

ή παρε ενα της SYGIC που εχουν δικο τους στολο χαρτογραφησης!

που ειναι πια το τοσο τραγικο?

καποτε ισως οι ελληνικοι χαρτες ηταν οι πιο μαπα αλλα πλεον εχουν βελτιωθει!

Link to comment
Share on other sites

αφου ΟΛΑ τα βρισκεις χαλια βρε φιλε γιατι δεν αγοραζεις ενα μηχανακι της GARMIN που και ειναι φθηνα αλλα και δωρεαν αναβαθμισεις με φοβερη ποιοτητα στους χαρτες και με τα ελαχιστα λαθοι??:confused:

ή παρε ενα της SYGIC που εχουν δικο τους στολο χαρτογραφησης!

που ειναι πια το τοσο τραγικο?

καποτε ισως οι ελληνικοι χαρτες ηταν οι πιο μαπα αλλα πλεον εχουν βελτιωθει!

Ε μετα απο 2 χρονια κατι θα αποφασισε :p:lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...