Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγώ πάντως πριν 1,5 μήνα πήγα στο κατάστημα που έχει στο mall στον Άγιο Δημήτριο, και είπα "έχω αυτό το νουμεράκι Q και δεν πιάνω 4G. Να αλλάξουμε την κάρτα;" Και προχώρησε στην αντικατάσταση άμεσα. Δεν μου είπε να πληρώσω και δεν ρώτησα καν αν χρωστάω κάτι. Αντίστοιχα σε άλλο καρτοκινητό σε άλλο κατάστημα ενώ μου είπε πως πρέπει να πληρώσω 5€ και τα είχα βγάλει να τα δώσω, τελευταία στιγμη μου είπε πως δεν χρειάζεται τελικά...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 36,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Link προς την σελίδα της Wind όπου λέει για δωρεάν αντικατάσταση παλιάς SIM: http://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/kalupsi/diktuo-prosvasis-kinitis/4g/

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂

Link to comment
Share on other sites

Δε το κάνουν όλοι και ούτε είναι στάνταρ!

Είναι που θα πέσεις. Απλά είναι ελεεινό σαν πολιτική...

 

Εγώ δε καταλαβαινω γιατί δεν στέλνει ενα μεηλ σε όλα τα καταστήματα η μαμά γουιντ, που να τους απαγορεύει να ακολουθούν τέτοια πολιτική.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε καταλαβαινω γιατί δεν στέλνει ενα μεηλ σε όλα τα καταστήματα η μαμά γουιντ, που να τους απαγορεύει να ακολουθούν τέτοια πολιτική.

 

Γιατί, προφανώς, εις γνώση τους γίνεται και τους συμφέρει.

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Γιατί, προφανώς, εις γνώση τους γίνεται και τους συμφέρει.

 

μέγα φάουλ τους... Επίσης, μέγα φάουλ που έχουν ΕΝΑ μόνο κατάστημα στο κέντρο Θεσσαλονίκης!

Link to comment
Share on other sites

Γιατί, προφανώς, εις γνώση τους γίνεται και τους συμφέρει.

Αυτο πιστευω και γω εδω και καιρο.

Υπογραφή εκτός Όρων Πρόσβασης και Χρήσης.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

 

Αυριο ακυρωνεται η Q συνδεση μου και δεν σκοπευω να την ανανεωσω.

 

Εχω μεσα 4€ υπολοιπο, οποιος θελει ας μου στειλει πμ το νουμερο του μεχρι αυριο να κανουμε μια μεταφορα υπολοιπου, μην τα φαει η Wind...

Edited by jadas
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

 

Αυριο ακυρωνεται η Q συνδεση μου και δεν σκοπευω να την ανανεωσω.

 

Εχω μεσα 4€ υπολοιπο, οποιος θελει ας μου στειλει πμ μεχρι αυριο να κανουμε μια μεταφορα υπολοιπου, μην τα φαει η Wind...

Γίνεται μεταφορά υπολοίπου στην Q ?

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

 

Αυριο ακυρωνεται η Q συνδεση μου και δεν σκοπευω να την ανανεωσω.

 

Εχω μεσα 4€ υπολοιπο, οποιος θελει ας μου στειλει πμ μεχρι αυριο να κανουμε μια μεταφορα υπολοιπου, μην τα φαει η Wind...

 

Δώστα σε κάποιο ίδρυμα όπως το Χαμόγελο του Παιδιού ή Avaaz. Δεν υπάρχει μεταφορά υπολοίπου στη wind.

Link to comment
Share on other sites

Δώστα σε κάποιο ίδρυμα όπως το Χαμόγελο του Παιδιού ή Avaaz. Δεν υπάρχει μεταφορά υπολοίπου στη wind.

 

Χωρις να το εχω δοκιμασει υποθετω πως γινεται καλώντας 1229 ( https://www.wind.gr/gr/q/upostirixi/upiresies/upiresies-diktuou/ )

 

Πως τα στελνω στο χαμογελο του παιδιου παρεπιπτόντως ;

Edited by jadas
Link to comment
Share on other sites

μέγα φάουλ τους... Επίσης, μέγα φάουλ που έχουν ΕΝΑ μόνο κατάστημα στο κέντρο Θεσσαλονίκης!

Έχουν δύο. Ένα είναι χαμηλά στην Βενιζέλου, κοντά στην παραλία. Το άλλο είναι στην Εγνατία, κοντά στην διασταύρωση με Ίωνος Δραγούμη (μετά το γυράδικο στην γωνία).

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂

Link to comment
Share on other sites

Πως τα στελνω στο χαμογελο του παιδιου παρεπιπτόντως ;

 

Καλέστε στο 19810 απο σταθερό (χρέωση 2,46 € ανα κλήση)

ή κινητό (χρέωση 2,46 € ανα κλήση)

Στείλτε μήνυμα στο 19810 τη λέξη ΧΑΜΟΓΕΛΟ ή XAMOGELO (χρέωση 2,46 € ανα SMS)

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Έχουν δύο. Ένα είναι χαμηλά στην Βενιζέλου, κοντά στην παραλία. Το άλλο είναι στην Εγνατία, κοντά στην διασταύρωση με Ίωνος Δραγούμη (μετά το γυράδικο στην γωνία).

 

Τσιμισκή κανένα. Από ΧΑΝΘ εως Βενιζέλου κανένα. Βοντα και Κοσμο σε πολύ καλύτερα σημεία.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε αν η WIND θα μειώσει την διάρκεια του πακέτου και για την Q?Εγώ τα έχω λάβει με sms αλλά όσες φορές το ενεργοποίησα με χρέωνε 8 ευρώ και όχι 8,5 που ήταν στο F2G.Λέτε να μην το πειράξουν πάλι?

 

 

Το πακέτο ενεργοποιείται με αποστολή του 1000 στο 1264 και κοστίζει 8,57 ευρώ για το f2g και για την Q με αποστολή της λεξης 1500 στο 12410 και χρέωση 8 ευρω.Ααπό 27/6 θα δίνει τις παροχές του 25 ημέρες αλλά αν το ενεργοποιήσεις σήμερα θα είναι για 30.Δίνει 1500' προς όλους και 1500ΜΒ.

 

Καλησπέρα σας. Εστειλα: «1500» στο 12410 και έλαβα την εξής απάντηση: «Το πακέτο δεν είναι διαθέσιμο προς ενεργοποίηση. Αφορά μόνο κατόχους του ειδικού πακέτου σύνδεσης Q».

Θα ηθελα να ρωτήσω, υπάρχει περίπτωση να ενεργοποιηθεί με κάποιο τρόπο αυτό το πακέτο; Δεδομένου ότι με 8 ευρώ λαμβάνεις 1.500 λεπτά προς όλους και 1,5 GB και θα με ενδιέφερε μια τέτοια προσφορά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας. Εστειλα: «1500» στο 12410 και έλαβα την εξής απάντηση: «Το πακέτο δεν είναι διαθέσιμο προς ενεργοποίηση. Αφορά μόνο κατόχους του ειδικού πακέτου σύνδεσης Q».

Θα ηθελα να ρωτήσω, υπάρχει περίπτωση να ενεργοποιηθεί με κάποιο τρόπο αυτό το πακέτο; Δεδομένου ότι με 8 ευρώ λαμβάνεις 1.500 λεπτά προς όλους και 1,5 GB και θα με ενδιέφερε μια τέτοια προσφορά.

Καλησπέρα!Εγώ το είχα ζητήσει από τη φόρμα επικοινωνίας και μετά από 2 ημέρες έλαβα sms για την προσφορά........στείλε εδώ:https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/

Αν δεν γίνει με την πρώτη στείλε ξανα.Εγώ τους απείλησα ότι θα κάνω φορητότητα......

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!Εγώ το είχα ζητήσει από τη φόρμα επικοινωνίας και μετά από 2 ημέρες έλαβα sms για την προσφορά........στείλε εδώ:https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/

Αν δεν γίνει με την πρώτη στείλε ξανα.Εγώ τους απείλησα ότι θα κάνω φορητότητα......

 

ΟΚ, σε ευχαριστω πολύ, θα το προσπαθήσω και θα ενημερώσω για την εξέλιξη.

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε πριν 2 - 3 μέρες μνμ για προσφορά 1gb με 3 ευρώ αλλα δυστυχώς το διέγραψα κατά λάθος. Το έχει λάβει κάνεις άλλος;

 

200 ΛEΠTA ΠPOΣ OΛOYΣ & 1GB MOBILE INTERNET MONO ME 3,02€ & ΔIAPKEIA 30 MEPEΣ! ΣTEIΛE 21 ΣTO 12410 & ENEPΓOΠOIHΣE TO EΩΣ 30/06

Link to comment
Share on other sites

Θυμηστε μου η Q εχει 4G??

 

Opto

Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg

Σταθερο FTTH 200Mbps

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...