Jump to content

Υπηρεσία my account από την Cosmote


alany
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι, το ebill ειναι ξεχωριστη εφαρμογη απο το Myaccount.

 

Εγω δεν μπαινω στο myaccount γιατι λεει οτι ειναι λαθος ο κωδικος. Στο ebill οταν πρωτοενεργοποιηθηκε παλι δε μπορουσα να μπω (με τους κωδικους του myaccount) και εβαλα τους κωδικους μου τους παλιους (2 χρονια παλια ειχα συνδεση παλι) και μπηκα στο ebill μονο. Ενω με τους ιδιους κωδικους δε μπορω να μπω στο my account..

 

Πολλα κουφα εχεις να δεις...

 

Πάντως ανεξάρτητα από το πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να μπεις, το e-bill πραγματικά αξίζει. Πολύ καλή πληροφόρηση για το λογαριασμό!

 

Μπράβο στην COSMOTE για την υπηρεσία.

 

Επιμένω όμως ότι πρέπει να βελτιώσουν το Τεχνικό Τμήμα Εξυπηρετησης του My Account γιατί είναι απαράδεκτο. Σε βάζουν στην αναμονή για 3-4 λεπτά χωρίς να λύνεται το πρόβλημα. Και τις 3 φορές που μίλησα μαζί τους, η απάντηση ήταν: "Προσπαθήστε πάλι"

 

Πόσες φορές να προσπαθήσω???

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 466
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα!

Έχω εγγραφεί μου έχει έρθει ο κωδικός αλλά η μόνη υπηρεσία που μου ανοίγει είναι η αλλάγη προγράμματος. Τίποτε άλλο. Είναι γιατί έχω τη σύνδεση 1 βδομάδα? Για το e-bill οι κωδικοί είναι ιδιοι? Αυτό θα ξεκινήσει να δουλεύει μετά την πρώτη έκδοση λογαριασμού?

Διαφωτίστε με γιατί έχω χαθεί.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έβαλα λάθος κωδικό και μου κλείδωσε το λογαριασμό, ξέρετε πως να το ξεκλειδώσω;
ΦΤΑΙΕΙ, που είμαστε αυτοί που είμαστε. Και που δεν θ' αλλάξουμε ποτέ.
Link to comment
Share on other sites

Περιμενεις περιπου 20 λεπτα κ γινεται μονο του

 

Βλέπω ότι γύρισες πίσω και είσαι πλήρως ενημερωμένος σχετικά με την υπηρεσία που σε πίκρανε και είχες φύγει

Link to comment
Share on other sites

Ναι. Καλα τωρα το καταλαβες; Απο 12/1 πισω ειμαι. Απο την στιγμη που εδωσε ενημερωση υπολοιπου γυρισα.. αλλωστε για αυτο εφυγα.

 

Αλλα ακομα περιμενω απαντηση απο το "τεχνικο" τμημα την Cosmote γιατι δε μπορω να μπω στο myaccount/ebill ...

 

(Σε αυτο το θεμα μου ελλειψε η Vodafone) :)

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Περιμενεις περιπου 20 λεπτα κ γινεται μονο του

 

Προς το παρόν περιμένω πάνω από μία εβδομάδα και έχω πάρει 3 φορές στο 1212, χωρίς να έχει ξεκλειδώσει...

Link to comment
Share on other sites

Μολις με πηραν απο το 697131 και μου ειπαν οτι απορριφθηκε το αιτημα για το Myaccount γιατι λεει τους ειπα οτι δεν θελω αυτη την υπηρεσια.

 

Εννοειτε οτι δεν ισχυει τιποτα απο τα παραπανω..

 

Για γελια! Ααχαχαχαχα! ΕΛΕΟΣ!

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Δεν σ'επιασα.....:wacko: :p

 

Αναφερόμουν στο "πάτα υπενθύμιση κωδικού και περίμενε μισή ώρα".

 

Πρέπει να το 'χω κάνει πάνω από 10 φορές μέχρι στιγμής. Ο κωδικός όμως δε μου έχει έρθει ποτέ... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Έχουν πολλά ξεφτερια εκεί μέσα στην Κοσμοτέ φαίνεται! :lol:

 

Συγνώμη κιόλας για την έκφραση,αλλά πόσο στόκοι είναι ώστε να κατανοήσουν και να διορθωσουν αυτά τα προβλήματα;Ο επαγγελματισμός σε όλο του το μεγαλείο! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Αναφερόμουν στο "πάτα υπενθύμιση κωδικού και περίμενε μισή ώρα".

 

Πρέπει να το 'χω κάνει πάνω από 10 φορές μέχρι στιγμής. Ο κωδικός όμως δε μου έχει έρθει ποτέ... :cool:

 

Εαν δεν σου ερχεται sms τοτε μαλλον δεν εχεις δωσει σωστα στοιχεια (βεβαια κοσμοτε ειναι αυτη, δε παιρνω κ ορκο.. :lol: )

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Εαν δεν σου ερχεται sms τοτε μαλλον δεν εχεις δωσει σωστα στοιχεια (βεβαια κοσμοτε ειναι αυτη, δε παιρνω κ ορκο.. :lol: )

 

Τα στοιχεία σωστά τα έχω δώσει. Άλλωστε το e-bill λειτουργεί κανονικά. Όχι όμως το my account...

Link to comment
Share on other sites

O κωδικός θα έρθει εκεί που έχεις δηλώσει να γίνεται η επικοινωνία με τη cosmote. Κοίταξε στο mail που έχεις δηλώσει λοιπόν. Στη χειρότερη περίπτωση ζήτα την απενεργοποίηση του λογαριασμού απο το cc και ξαναφτιάξε νέο
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πως ακριβως το εκανα, αλλα πλεον στο Ebill εκτος απο τον δικο μου λογαριασμο βλεπω και εναν με αλλο ονομα...

 

ΠΟΣΟ ΤΡΥΠΙΟ συστημα εχουν εκει στην Κοσμοτε;

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά μιλάς;;;; :wacko: :blink: :lol: :lol:

 

Είναι για τα μπάζα στην Κοσμοτέ!Φαίνεται ότι οι άνθρωποι δεν είναι σε θέση να υλοποιήσουν υπηρεσίες νέων τεχνολογιών!Πρέπει να είναι τρομερά αδαείς!

 

Καταρχήν,αυτό που συνέβη είναι απαράδεκτο,καθώς παραβιάζει και τους κανόνες περί διασφάλισης του απορρήτου!Με ποιο δικαίωμα ένας χρήστης να βλέπει έστω και κατα λάθος λογαριασμούς άλλων χρηστών;; :blink:

 

Και επαναλαμβάνω:γιατι δεν παίρνουν ένα τηλέφωνο προς vodafone μεριά να τους υποδείξουν πώς δημιουργείται μια νέα υπηρεσια χωρίς προβληματα;;

 

Δόγκανε,εγώ να δεις τι έπαθα με το myaccount!

 

Το ενεργοποιώ αρχικά στον αριθμό μου και προσθέτω και κάποια καρτοκινητά που είχα!Επίσης,το ενεργοποίησα ξεχωριστά και για τον πατέρα μου!Όλα καλά ως εδώ και λειτουργούσε μια χαρά και για τους 2!

 

Έπειτα από κάποιους μήνες,κάνω μεταβίβαση του αριθμού του πατέρα μου σε μένα και ταυτόχρονα δημιουργώ με τον αριθμό του και με τον δικό μου οικογενειακό πακέτο!

 

Τότε,φαινόντουσαν στο e-bill οι λογαριασμοί πριν την ένωση των συμβολαίων σε οικογενειακό πακέτο!

 

Κάνω και μια 3η σύνδεση διότι χρειαζόταν,ενεργοποιώ και σ'αυτήν το myaccount και στη συνέχεια την εκχωρώ στο οικογενειακό πακέτο!Χάνονται οι άλλοι 2 αριθμοί απ'το myaccount!Ζητάω απενεργοποίηση γενικότερα και απενεργοποιούν την υπηρεσία για τους 2 αριθμούς μόνο!!Ξαναπαίρνω,εξηγώ την κατάσταση,δεν απενεργοποίησαν τίποτα!Ξαναπαίρνω(με χρέωση φυσικά,μην ξεχνιόμαστε),ξαναεξηγώ την κατάσταση,ενεργοποιείται το myaccount μόνο για τον νέο αριθμό και παράλληλα στο e-mail στέλνουν κωδικό για έναν άλλο αριθμό που δεν ήταν στο myaccount και δε δούλεψε ποτέ!! :lol: Για να μην τα πολυλογώ,τα πληροφοριακά τους συστήματα είναι για τον...μπιιιιπ!! :X

 

Ώσπου το απενεργοποίησα και πήγα και τα συμβόλαια σε μηδενικό πάγιο!Αν δεν είναι σε θέση να προσφέρουν σωστα μια υπηρεσία δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να χρεώνεται τα μαλλιοκέφαλά του για να εξηγεί στους άμυαλους εκπροσώπους της εξυπηρέτησης-οι οποίοι με το ζόρι δέχονται να καταχωρήσουν αιτήματα-και στους αδαείς τεχνικούς τους!Έλεος!!

Link to comment
Share on other sites

Βασικα βλεπω τον λογαριασμο μου (με κωδικους Ebill πριν 2 χρονια, μην ξεχνιομαστε) και ξαφνικα σημερα βλεπω της μανας μου απο κατω, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ.

 

Ασε που με το που μπαινω στο ebill σαν κινητο δεξια γραφει αυτο που ειχα 2 χρονια πριν. Δηλαδη τα λαθη ειναι: Λαθος ημερομηνια ενεργοποιησης του Ebill, λαθος αριθμος κινητου...

 

Εννοειτε οτι καμια σχεση το account Μου (username & pass) με της μανας μου..

 

Τωρα πως γινεται να βλεπω απο ενα λογαριασμο (εννοω το username και το pass), 2 λογαριασμους...

 

Και παω να μπω στο ebill με τους κωδικους της μανας μου και μου λεει οτι η υπηρεσια ebill δεν ειναι ενεργοποιημενη και πρεπει να εκδοθει ο πρωτος λογαριασμος...

 

ΜΠΑΧΑΛΟ!!!!!!

 

Ειναι απιστευτοι οι ανθρωποι, 2 φορες τους πηρα και μου ειπαν οτι θα με παρουν την ιδια μερα κ ακομα με παιρνουν τηλεφωνο... και ΧΡΕΩΝΕΣΑΙ και απο πανω...

 

Η 3η φορα θα ειναι κ η φαρμακερη οπως φενεται γιατι ειναι σοβαρο πλεον το θεμα..

 

 

@kotsianis, μην κανεις κ εσυ τοσο "πολυπλοκα" πραγματα βρε παιδι μου, μπερδευεις το super-ουάο σύστημα της Κοσμοτε...! axaxa :D

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Μήπως να αρχίσουμε να στέλνουμε συνέχεια e-mails στο site της Cosmote μέχρι να μπλοκάρει έτσι ώστε να δώσουν τη δέουσα προσοχή στο θέμα?

 

Όλα αυτά τα λάθη με προσωπικά δεδομένα με τρομάζουν!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τώρα με τους ίδιους κωδικούς (username & password) που διαθέτετε για το web portal COSMOTE MY ACCOUNT μπορείτε να διαχειριστείτε την σύνδεση σας και από το κινητό σας! Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο νέο wap portal COSMOTE MY ACCOUNT στείλτε sms με την λέξη ΜΥ στο 1333 και θα λάβετε τον σχετικό σελιδοδείκτη. Η πλοήγηση στο νέο portal, όπως και η αποστολή sms είναι εντελώς δωρεάν ! (Σημ. Απαραίτητη προϋπόθεση για να δείτε το νέο wap portal είναι να έχετε αποθηκευμένα στο κινητό σας τα settings του wap της COSMOTE. Για να τα λάβετε στείλτε την εντολή WAP στο 1333)

http://www.cosmote.gr/content/el/resources/html/ICP_newWapPortal.html

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έκανα εγγραφή του καρτοκινητού μου στο My Account με Αριθμό Χρήστη.Στο τέλος μου έγραψε ότι αν είναι σωστά τα στοιχεία θα μου στείλουν μήνυμα στο κινητό.Εδώ δεν απαντάνε στο 1314 :lol:.Βλέπω ο κωδικός να μου έρχεται όταν θα έχω πάει στη Wind...:lol:.Να ρωτήσω κάτι:Στο My Account ο χρήστης με καρτοκινητό βλέπει online το υπόλοιπο του ή θα ενημερώνεται κάθε 2 ή 3 ημέρες;:worry:
Link to comment
Share on other sites

Μόλις έκανα εγγραφή του καρτοκινητού μου στο My Account με Αριθμό Χρήστη.Στο τέλος μου έγραψε ότι αν είναι σωστά τα στοιχεία θα μου στείλουν μήνυμα στο κινητό.Εδώ δεν απαντάνε στο 1314 :lol:.Βλέπω ο κωδικός να μου έρχεται όταν θα έχω πάει στη Wind...:lol:.Να ρωτήσω κάτι:Στο My Account ο χρήστης με καρτοκινητό βλέπει online το υπόλοιπο του ή θα ενημερώνεται κάθε 2 ή 3 ημέρες;:worry:

 

Χθες αργά το βράδυ (01:00 01/04) έκανα αίτηση σε ένα νούμερο καθαρά για τεστ και η ενεργοποίηση έγινε στις 08:00 (01/04) σήμερα το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

Χθες αργά το βράδυ (01:00 01/04) έκανα αίτηση σε ένα νούμερο καθαρά για τεστ και η ενεργοποίηση έγινε στις 08:00 (01/04) σήμερα το πρωί.

Μου ήρθε σήμερα ο κωδικός για το My Account.Να ρωτήσω κάτι:Έχει πρόβλημα η ιστοσελίδα;Γιατί ενώ βάζω τα στοιχεία μου μόλις μπω στην αρχική σελίδα μόλις επιλέξω να πάω κάπου για παράδειγμα στο "Λίστα Αιτημάτων" μου ζητάει πάλι το User name και το Password και όταν τα βάλω και επιλέξω από το "Επιλογή Αριθμού Σύνδεσης" το "Συνέχεια" μου ξαναζητάει τα στοιχεία μου και γίνεται συνέχεια αυτά με αποτέλεσμα να μην μπορώ να συνδεθώ.Τι γίνεται;:worry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...