Wamu Δημ. October 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2010 υπάρχει κανένα νεότερο για το πότε θα ανοίξει σε όσους έχουν κάρτα? Από το Νοέμβριο του 2009 (11 μήνες) είναι "προσωρινά μη διαθέσιμη" Τον Αύγουστο που υποτίθεται ότι θα έπρεπε 100% να λειτουργεί , λέγανε στο 1313 : "το συντομότερο δυνατόν" .... Αν τα βάλεις όλα κάτω συμπέρασμα δεν βγάζεις! Κάποιος είπε ότι μπορεί από ... Φεβρουάριο να ξαναλειτουργήσει , που θα έχει τελειώσει και η παράταση ταυτοποίησης ανωνύμων αριθμών - αλλά πραγματικά κανείς δεν ξέρει!!! Κρίμα γιατί ήταν πολύ καλό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Cosmote... Παράθεση lalista.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest ioanmich Δημ. October 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2010 Στα οικογενειακά προγράμματα λειτουργεί το myaccount; Το ρωτάω αυτό γιατί στο all-in-one του ΟΤΕ είχε διακοπεί το myaccount. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scarface883 Δημ. October 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2010 Στα οικογενειακά προγράμματα λειτουργεί το myaccount; Το ρωτάω αυτό γιατί στο all-in-one του ΟΤΕ είχε διακοπεί το myaccount. Λειτουργεί Παράθεση Γιώργος Keep on riding... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris15 Δημ. October 18, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2010 εκανα εγγραφη στο myaccount αλλα δεν μου εχει την επιλογη για να μπω στο e-bill βεβαια δεν εχει εκδοθει ακομα ο πρωτος λογαριασμος. Σε παλαιοτερη εγγραφη μου ομως με εδινε αυτην την επιλογη χωρις να εχει εκδοθει καποιος λογαριασμος. μηωπς εχει αλλαξει κατι? Παράθεση υπογραφή εκτός ορίων Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. October 18, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2010 εκανα εγγραφη στο myaccount αλλα δεν μου εχει την επιλογη για να μπω στο e-bill βεβαια δεν εχει εκδοθει ακομα ο πρωτος λογαριασμος. Σε παλαιοτερη εγγραφη μου ομως με εδινε αυτην την επιλογη χωρις να εχει εκδοθει καποιος λογαριασμος. μηωπς εχει αλλαξει κατι? Περιμενε να εκδοθει ο πρωτος λογαριασμος σου και μετα.. Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris15 Δημ. October 18, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2010 Περιμενε να εκδοθει ο πρωτος λογαριασμος σου και μετα..μετα απο την εκδοση θα μπορω να μπαινω κανονικα στο e-bill? Παράθεση υπογραφή εκτός ορίων Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. October 18, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2010 μετα απο την εκδοση θα μπορω να μπαινω κανονικα στο e-bill? ναι κανονικοτατα:) Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pantierakos Δημ. October 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2010 Για τα συμβόλαια εμένα μου δουλεύει αρκετά καλά και δεν έχω κανένα πρόβλημα... Για τα καρτοκινητά το ακριβώς αντίθετο!!!!!!! Με πάνω από 10 κλήσεις στο 1313 και μόνιμως η απάντηση είναι "υπάρχουν τεχνικά προβλήματα" . Μόνο και μόνο το γεγονός ότι δεν μπορείς να προσθέσεις καρτοκινητό ακόμη και τώρα τα λέει όλα. Πολύ καλή υπηρεσία , αρκεί να δουλεύει. Τεχνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση μηδενική! Συνφωνώ απόλυτα!!!! όταν παίρνω και εγω το 1313 μου λένε περιμένουμε ακόμα να δηλωθούν όλα τα καρτοκινητά γιατί υπάρχουν μη δηλωμένα ακόμα! και λέω εγώ αν είχα 10 καρτοκινητά για να κάνω πλάκες και τα έχω πετάξει (αφου δεν είναι δηλωμένα) θα περιμένατε να τα δηλώσω;;; η απάντηση ήταν ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ! ΕΛΕΟΣ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. October 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2010 καλα βαριουνται να ανοιξουν τα myaccount για τα δηλωμενα ενα-ενα; δηλαδη αν δεν δηλωθουνε ποτε τι θα γινει!; Παράθεση My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris15 Δημ. November 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2010 και το ανεκδοτο με το myaccount συνεχιζεται απο 23/9 δεν εχω προσβαση στο e-bill. εκανα καινουρια εγγραφη μπαινω κανονικα στο myaccount αλλα δεν μου εφνιζει το link για να μπω στο e-bill και η cosmote μονιμως ενημερωνει το αρμοδιο τμημα εντελως χαλι η υπηρεσια Παράθεση υπογραφή εκτός ορίων Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. November 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2010 και το ανεκδοτο με το myaccount συνεχιζεται απο 23/9 δεν εχω προσβαση στο e-bill. εκανα καινουρια εγγραφη μπαινω κανονικα στο myaccount αλλα δεν μου εφνιζει το link για να μπω στο e-bill και η cosmote μονιμως ενημερωνει το αρμοδιο τμημα εντελως χαλι η υπηρεσια Γιατί δεν είχες πρόσβαση στο ebill και έκανες καινούργιο account? Πρέπει να περιμένεις μάλλον να εκδοθεί ο λογαριασμός σου πρώτα και Μετα θα μπορέσεις να μπεις μέσα Sent from my iPhone using Tapatalk Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Flareman Δημ. November 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2010 Εγώ περιμένω ακόμα, δυο μήνες και βάλε μετά το συμβόλαιο μου, να μου διαγράψουν το παλιό προφίλ που είχα στο My Account/eBill ώστε να μπορέσω να γραφτώ εκ νέου στα συστήματα αυτά - έχει κρατήσει (κακώς) παλαιότερη έγγραφη μου από παλιοτερο συμβόλαιο και μου έχει δεσμεύσει username και email account, με αποτέλεσμα να μη μπορώ να γραφτώ με τα δικά μου στοιχεία στις υπηρεσίες. Όπως έχω ξαναναφέρει τους έχω κάνει παράπονα τηλεφωνικώς πάνω από 15 φορές αυτούς τους 2 μήνες, τους έστειλα και fax με όλα τα στοιχεία μου (ΑΦΜ, φωτοτυπία ΑΔΤ και τα λοιπά) και με γράψαμε κανονικότατα. Έχω ήδη απογοητευθεί από την ανικανότητά τους και περιμένω να δω ποτέ θα δεήσουν να ασχοληθούν με το θέμα. Παράθεση Μπορείτε να προσθέσετε μόνο μια εικόνα μέγιστων διαστάσεων 420 x 150 pixels και μέγιστου μεγέθους 16,3Kb Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris15 Δημ. November 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2010 Γιατί δεν είχες πρόσβαση στο ebill και έκανες καινούργιο account? Πρέπει να περιμένεις μάλλον να εκδοθεί ο λογαριασμός σου πρώτα και Μετα θα μπορέσεις να μπεις μέσα Sent from my iPhone using Tapatalk την επαθα περιπου οπως ο φιλος FlareMan στις 23/9 διαλυω το παλιο οικογενειακο και κανω καω καινουριο smart play οπως ηταν λογικο αλλαξε ο κωδικος πελατη με αποτελεσμα στο myaccount να μου εμφανιζει οτι δεν υπαρχουν διαθεσιμες συνδεσεις επικοινωνω την ιδια μερα με το cc της cosmote και αιτουμαι να μεταφερθει το υπαρχον myaccount στον καινουριο κωδικο πελατη ωστε να μην ξανακανω εκ νεου εγγραφη αφου περιμενω 3 βδομαδες επικοινωνει μαζι μου μια εκπροσωπος και μου λεει να στειλω fax με το αιτημα μου της λεω οτι θα με βολευε καλυτερα να γινει διαγραφει των στοιχειων μου ωστε να εγγραφω απο την αρχη με τα ιδια στοιχεια αφου περιμενω 3 μερες με ειδοποιουν οτι μπορω να εγγραφω με τα ιδια στοιχεια αφου ολοκληρωθηκε η διαγραφη παω να εγγραφω και βλεπω οτι δεν μπορω γιατι μου λεει οτι τα στοιχεια υπαρχουν ηδη! Τελικα κανω εγγραφη με διαφορετικο username και e-mail απο τοτε εχω προσβαση στο myaccount αλλα οχι στο e-bill και ο λογαριασμος μου εκδοθηκε 6/11 στο συστημα της cosmote φαινεται η παλια μου εγγραφη και το παλιο μου e-mail Παράθεση υπογραφή εκτός ορίων Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris15 Δημ. November 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2010 και το πανηγυρι καλα κρατει τελικα μετα απο αλλεπαληλα τηλεφωνηματα και αφου μου ειπαν να στειλω ενα αιτημα με fax οτι επιθυμω την καταργηση της δευτερης εγγραφης ωστε να λειτουργησει ξανα η πρωτη το οποιο και εκανα επικοινωνει μια κυρια εχθες μαζι μου και μου λεει οτι τελικα προσθηκε το link για το e-bill και οτι θα χρησιμοποιω την δευτερη εγγραφη. το θεμα ειναι οτι παλι δεν δεχεται τα στοιχεια μου στο e-bill. Αυτο που λενε οτι θα εχετε προσβαση μετα την εκδοση του λογαριασμου ειναι αρλουμπες γιατι εχω μπει στο e-bill και χωρις να υπαρχει λογαριασμος και λεει οτι δεν υπαρχει τιμολογια για προβολη κατι τετοιο. Πολυ φοβαμαι οτι θα εχω παλι προβλημα διοτι με τα στοιχεια της πρωτης εγγραφης εχω προσβαση στο e-bill και το mycosmote δεν εχω στο myaccount Παράθεση υπογραφή εκτός ορίων Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Flareman Δημ. November 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2010 Από πλευράς μου, τις τελευταίες μέρες επικοινωνούν μαζί μου καθημερινά και μου ζητούν να ελέγξω αν λειτουργεί η εγγραφή και ότι θα με ξαναπάρουν την επομένη για έλεγχο. Εννοείται ότι η εγγραφή με τα στοιχεία μου δε δουλεύει, περιμένω ακόμα νεώτερα. Δε βλέπω φως και θα αναγκαστώ να περάσω από τα κεντρικά τους αυτοπροσώπως. Παράθεση Μπορείτε να προσθέσετε μόνο μια εικόνα μέγιστων διαστάσεων 420 x 150 pixels και μέγιστου μεγέθους 16,3Kb Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. November 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2010 Ποιος σχεδίασε την εφαρμογή; :lol::lol: Φάση έχει η κατάσταση :lol: Τα καρτοκινητά ακόμη δεν συνδέονται,ε; Δεν την παρατάνε καλύτερα; Περισσότερο τους στοιχίζει να απασχολούν τόσα άτομα για μία προβληματική εφαρμογή που δεν επιδιορθώνεται στο κάτω-κάτω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos21r Δημ. December 28, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2010 εβαλα απο περιεργεια (κατοχος cosmocartas) τα στοιχεια μου να δω τι παιζει Επιλογή Κύριου Αριθμού Σύνδεσης Δεν υπάρχουν διαθέσιμοι Αριθμοί Συνδέσεων προς επιλογή. Οδηγίες * Το συμβόλαιο κάποιου από τους Αριθμούς Σύνδεσης που ήταν συνδεδεμένος με το Λογαριασμό σας διακόπηκε. Παρακαλούμε επιλέξτε Κύριο Αριθμό Σύνδεσης. * Ο αριθμός κάθε λογαριασμού σας εμφανίζεται με το πρόθεμα 30 που αντιπροσωπεύει τα ελληνικά νούμερα τηλεφωνίας. * Αν κάποια από τις συνδέσεις σας εμφανίζεται με κόκκινο χρώμα, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών COSMOTE. Καλέστε στο 13838 για Συμβόλαια, ΚαρτοΣυμβόλαια. * Σας ενημερώνουμε ότι δεν είναι διαθέσιμη η δυνατότητα διαχείρισης καρτοκινητών συνδέσεων από το COSMOTE My Account. Για την εξυπηρέτηση των καρτοκινητών σας συνδέσεων επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE. συγχαρητηρια... :angry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimger Δημ. December 30, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2010 Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι δεν είναι ακόμα ενεργή για καρτοκινητά.Ελπίζουν από το νέο έτος.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evi32 Δημ. December 30, 2010 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2010 Aντε να δουμε Μας εχουν στο περιμενε ενα χρονο κ πανω. Ελεος. Παράθεση Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tseapis Δημ. February 15, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2011 Ακόμα δεν λειτουργεί το my account για τα καρτοκινητά; Παρακαλώ, αν τυχόν κάποτε λειτουργήσει, ποστάρετε εδώ για να το μάθουμε και οι υπόλοιποι! Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
knaison Δημ. February 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2011 Το καταργήσανε τελείως το myaccount για τα καρτοκινητά. Όποιος είχε παλιότερα username στη συγκεκριμένη υπηρεσία και κάνει login, θα διαβάσει στο κάτω μέρος της σελίδας σχετική υποσημείωση. Παράθεση __________ Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. February 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2011 Τι ακριβώς λέει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
knaison Δημ. February 21, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2011 επειδή είχα κωδικούς από το myaccount σε καρτοκινητά, παραθέτω με copy-paste αυτά που βλέπω μόλις κάνω login: Οδηγίες Το συμβόλαιο κάποιου από τους Αριθμούς Σύνδεσης που ήταν συνδεδεμένος με το Λογαριασμό σας διακόπηκε. Παρακαλούμε επιλέξτε Κύριο Αριθμό Σύνδεσης. Ο αριθμός κάθε λογαριασμού σας εμφανίζεται με το πρόθεμα 30 που αντιπροσωπεύει τα ελληνικά νούμερα τηλεφωνίας. Αν κάποια από τις συνδέσεις σας εμφανίζεται με κόκκινο χρώμα, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών COSMOTE. Καλέστε στο 13838 για Συμβόλαια, ΚαρτοΣυμβόλαια. Σας ενημερώνουμε ότι δεν είναι διαθέσιμη η δυνατότητα διαχείρισης καρτοκινητών συνδέσεων από το COSMOTE My Account. Για την εξυπηρέτηση των καρτοκινητών σας συνδέσεων επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE. Παράθεση __________ Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris15 Δημ. July 26, 2012 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2012 παιδια ξεχασα τον κωδικο μου και δεν μπορω να το επαναφερω με την αθλια αυτη υπηρεσια εχω απρει ποσα τηλεφωνα στην cosmote ολο λενε θα με παρουν αλλα τιποτα εχω σπασει τα νευρα μου Παράθεση υπογραφή εκτός ορίων Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VagST Δημ. July 27, 2012 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2012 ναι, ειναι εντελως βλακώδες αυτο το site με usernames & passwords Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.