Jump to content

Υπηρεσία my account από την Cosmote


alany
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

υπάρχει κανένα νεότερο για το πότε θα ανοίξει σε όσους έχουν κάρτα?

 

Από το Νοέμβριο του 2009 (11 μήνες) είναι "προσωρινά μη διαθέσιμη"

 

Τον Αύγουστο που υποτίθεται ότι θα έπρεπε 100% να λειτουργεί , λέγανε στο 1313 : "το συντομότερο δυνατόν" ....

 

Αν τα βάλεις όλα κάτω συμπέρασμα δεν βγάζεις!

Κάποιος είπε ότι μπορεί από ... Φεβρουάριο να ξαναλειτουργήσει , που θα έχει τελειώσει και η παράταση ταυτοποίησης ανωνύμων αριθμών - αλλά πραγματικά κανείς δεν ξέρει!!!

 

Κρίμα γιατί ήταν πολύ καλό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Cosmote...

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 466
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Στα οικογενειακά προγράμματα λειτουργεί το myaccount;

Το ρωτάω αυτό γιατί στο all-in-one του ΟΤΕ είχε διακοπεί το myaccount.

 

Λειτουργεί

Γιώργος

Keep on riding...

Link to comment
Share on other sites

εκανα εγγραφη στο myaccount αλλα δεν μου εχει την επιλογη για να μπω στο e-bill βεβαια δεν εχει εκδοθει ακομα ο πρωτος λογαριασμος. Σε παλαιοτερη εγγραφη μου ομως με εδινε αυτην την επιλογη χωρις να εχει εκδοθει καποιος λογαριασμος. μηωπς εχει αλλαξει κατι?
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

εκανα εγγραφη στο myaccount αλλα δεν μου εχει την επιλογη για να μπω στο e-bill βεβαια δεν εχει εκδοθει ακομα ο πρωτος λογαριασμος. Σε παλαιοτερη εγγραφη μου ομως με εδινε αυτην την επιλογη χωρις να εχει εκδοθει καποιος λογαριασμος. μηωπς εχει αλλαξει κατι?

 

 

Περιμενε να εκδοθει ο πρωτος λογαριασμος σου και μετα..

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Περιμενε να εκδοθει ο πρωτος λογαριασμος σου και μετα..
μετα απο την εκδοση θα μπορω να μπαινω κανονικα στο e-bill?
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Για τα συμβόλαια εμένα μου δουλεύει αρκετά καλά και δεν έχω κανένα πρόβλημα...

Για τα καρτοκινητά το ακριβώς αντίθετο!!!!!!!

Με πάνω από 10 κλήσεις στο 1313 και μόνιμως η απάντηση είναι "υπάρχουν τεχνικά προβλήματα" .

Μόνο και μόνο το γεγονός ότι δεν μπορείς να προσθέσεις καρτοκινητό ακόμη και τώρα τα λέει όλα.

Πολύ καλή υπηρεσία , αρκεί να δουλεύει.

Τεχνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση μηδενική!

Συνφωνώ απόλυτα!!!! όταν παίρνω και εγω το 1313 μου λένε περιμένουμε ακόμα να δηλωθούν όλα τα καρτοκινητά γιατί υπάρχουν μη δηλωμένα ακόμα! και λέω εγώ αν είχα 10 καρτοκινητά για να κάνω πλάκες και τα έχω πετάξει (αφου δεν είναι δηλωμένα) θα περιμένατε να τα δηλώσω;;; η απάντηση ήταν ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ! ΕΛΕΟΣ!

Link to comment
Share on other sites

καλα βαριουνται να ανοιξουν τα myaccount για τα δηλωμενα ενα-ενα; δηλαδη αν δεν δηλωθουνε ποτε τι θα γινει!;

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
και το ανεκδοτο με το myaccount συνεχιζεται απο 23/9 δεν εχω προσβαση στο e-bill. εκανα καινουρια εγγραφη μπαινω κανονικα στο myaccount αλλα δεν μου εφνιζει το link για να μπω στο e-bill και η cosmote μονιμως ενημερωνει το αρμοδιο τμημα εντελως χαλι η υπηρεσια
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

και το ανεκδοτο με το myaccount συνεχιζεται απο 23/9 δεν εχω προσβαση στο e-bill. εκανα καινουρια εγγραφη μπαινω κανονικα στο myaccount αλλα δεν μου εφνιζει το link για να μπω στο e-bill και η cosmote μονιμως ενημερωνει το αρμοδιο τμημα εντελως χαλι η υπηρεσια

 

Γιατί δεν είχες πρόσβαση στο ebill και έκανες καινούργιο account?

 

Πρέπει να περιμένεις μάλλον να εκδοθεί ο λογαριασμός σου πρώτα και Μετα θα μπορέσεις να μπεις μέσα

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Εγώ περιμένω ακόμα, δυο μήνες και βάλε μετά το συμβόλαιο μου, να μου διαγράψουν το παλιό προφίλ που είχα στο My Account/eBill ώστε να μπορέσω να γραφτώ εκ νέου στα συστήματα αυτά - έχει κρατήσει (κακώς) παλαιότερη έγγραφη μου από παλιοτερο συμβόλαιο και μου έχει δεσμεύσει username και email account, με αποτέλεσμα να μη μπορώ να γραφτώ με τα δικά μου στοιχεία στις υπηρεσίες.

 

Όπως έχω ξαναναφέρει τους έχω κάνει παράπονα τηλεφωνικώς πάνω από 15 φορές αυτούς τους 2 μήνες, τους έστειλα και fax με όλα τα στοιχεία μου (ΑΦΜ, φωτοτυπία ΑΔΤ και τα λοιπά) και με γράψαμε κανονικότατα. Έχω ήδη απογοητευθεί από την ανικανότητά τους και περιμένω να δω ποτέ θα δεήσουν να ασχοληθούν με το θέμα.

Μπορείτε να προσθέσετε μόνο μια εικόνα μέγιστων διαστάσεων 420 x 150 pixels και μέγιστου μεγέθους 16,3Kb
Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν είχες πρόσβαση στο ebill και έκανες καινούργιο account?

 

Πρέπει να περιμένεις μάλλον να εκδοθεί ο λογαριασμός σου πρώτα και Μετα θα μπορέσεις να μπεις μέσα

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

την επαθα περιπου οπως ο φιλος FlareMan στις 23/9 διαλυω το παλιο οικογενειακο και κανω καω καινουριο smart play οπως ηταν λογικο αλλαξε ο κωδικος πελατη με αποτελεσμα στο myaccount να μου εμφανιζει οτι δεν υπαρχουν διαθεσιμες συνδεσεις επικοινωνω την ιδια μερα με το cc της cosmote και αιτουμαι να μεταφερθει το υπαρχον myaccount στον καινουριο κωδικο πελατη ωστε να μην ξανακανω εκ νεου εγγραφη αφου περιμενω 3 βδομαδες επικοινωνει μαζι μου μια εκπροσωπος και μου λεει να στειλω fax με το αιτημα μου της λεω οτι θα με βολευε καλυτερα να γινει διαγραφει των στοιχειων μου ωστε να εγγραφω απο την αρχη με τα ιδια στοιχεια αφου περιμενω 3 μερες με ειδοποιουν οτι μπορω να εγγραφω με τα ιδια στοιχεια αφου ολοκληρωθηκε η διαγραφη παω να εγγραφω και βλεπω οτι δεν μπορω γιατι μου λεει οτι τα στοιχεια υπαρχουν ηδη! Τελικα κανω εγγραφη με διαφορετικο username και e-mail απο τοτε εχω προσβαση στο myaccount αλλα οχι στο e-bill και ο λογαριασμος μου εκδοθηκε 6/11 στο συστημα της cosmote φαινεται η παλια μου εγγραφη και το παλιο μου e-mail
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

και το πανηγυρι καλα κρατει τελικα μετα απο αλλεπαληλα τηλεφωνηματα και αφου μου ειπαν να στειλω ενα αιτημα με fax οτι επιθυμω την καταργηση της δευτερης εγγραφης ωστε να λειτουργησει ξανα η πρωτη το οποιο και εκανα επικοινωνει μια κυρια εχθες μαζι μου και μου λεει οτι τελικα προσθηκε το link για το e-bill και οτι θα χρησιμοποιω την δευτερη εγγραφη. το θεμα ειναι οτι παλι δεν δεχεται τα στοιχεια μου στο e-bill. Αυτο που λενε οτι θα εχετε προσβαση μετα την εκδοση του λογαριασμου ειναι αρλουμπες γιατι εχω μπει στο e-bill και χωρις να υπαρχει λογαριασμος και λεει οτι δεν υπαρχει τιμολογια για προβολη κατι τετοιο. Πολυ φοβαμαι οτι θα εχω παλι προβλημα διοτι με τα στοιχεια της πρωτης εγγραφης εχω προσβαση στο e-bill και το mycosmote δεν εχω στο myaccount
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Από πλευράς μου, τις τελευταίες μέρες επικοινωνούν μαζί μου καθημερινά και μου ζητούν να ελέγξω αν λειτουργεί η εγγραφή και ότι θα με ξαναπάρουν την επομένη για έλεγχο. Εννοείται ότι η εγγραφή με τα στοιχεία μου δε δουλεύει, περιμένω ακόμα νεώτερα.

 

Δε βλέπω φως και θα αναγκαστώ να περάσω από τα κεντρικά τους αυτοπροσώπως.

Μπορείτε να προσθέσετε μόνο μια εικόνα μέγιστων διαστάσεων 420 x 150 pixels και μέγιστου μεγέθους 16,3Kb
Link to comment
Share on other sites

Ποιος σχεδίασε την εφαρμογή; :lol::lol: Φάση έχει η κατάσταση :lol:

 

Τα καρτοκινητά ακόμη δεν συνδέονται,ε; Δεν την παρατάνε καλύτερα; Περισσότερο τους στοιχίζει να απασχολούν τόσα άτομα για μία προβληματική εφαρμογή που δεν επιδιορθώνεται στο κάτω-κάτω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

εβαλα απο περιεργεια (κατοχος cosmocartas) τα στοιχεια μου να δω τι παιζει

 

Επιλογή Κύριου Αριθμού Σύνδεσης

Δεν υπάρχουν διαθέσιμοι Αριθμοί Συνδέσεων προς επιλογή.

 

Οδηγίες

* Το συμβόλαιο κάποιου από τους Αριθμούς Σύνδεσης που ήταν συνδεδεμένος με το Λογαριασμό σας διακόπηκε. Παρακαλούμε επιλέξτε Κύριο Αριθμό Σύνδεσης.

* Ο αριθμός κάθε λογαριασμού σας εμφανίζεται με το πρόθεμα 30 που αντιπροσωπεύει τα ελληνικά νούμερα τηλεφωνίας.

* Αν κάποια από τις συνδέσεις σας εμφανίζεται με κόκκινο χρώμα, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών COSMOTE. Καλέστε στο 13838 για Συμβόλαια, ΚαρτοΣυμβόλαια.

* Σας ενημερώνουμε ότι δεν είναι διαθέσιμη η δυνατότητα διαχείρισης καρτοκινητών συνδέσεων από το COSMOTE My Account. Για την εξυπηρέτηση των καρτοκινητών σας συνδέσεων επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE.

 

 

συγχαρητηρια... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι δεν είναι ακόμα ενεργή για καρτοκινητά.Ελπίζουν από το νέο έτος....
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ακόμα δεν λειτουργεί το my account για τα καρτοκινητά;

 

Παρακαλώ, αν τυχόν κάποτε λειτουργήσει, ποστάρετε εδώ για να το μάθουμε και οι υπόλοιποι!

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Το καταργήσανε τελείως το myaccount για τα καρτοκινητά.

Όποιος είχε παλιότερα username στη συγκεκριμένη υπηρεσία και κάνει login, θα διαβάσει στο κάτω μέρος της σελίδας σχετική υποσημείωση.

__________

 

Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες

Link to comment
Share on other sites

επειδή είχα κωδικούς από το myaccount σε καρτοκινητά, παραθέτω με copy-paste αυτά που βλέπω μόλις κάνω login:

 

Οδηγίες

Το συμβόλαιο κάποιου από τους Αριθμούς Σύνδεσης που ήταν συνδεδεμένος με το Λογαριασμό σας διακόπηκε. Παρακαλούμε επιλέξτε Κύριο Αριθμό Σύνδεσης.

Ο αριθμός κάθε λογαριασμού σας εμφανίζεται με το πρόθεμα 30 που αντιπροσωπεύει τα ελληνικά νούμερα τηλεφωνίας.

Αν κάποια από τις συνδέσεις σας εμφανίζεται με κόκκινο χρώμα, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών COSMOTE. Καλέστε στο 13838 για Συμβόλαια, ΚαρτοΣυμβόλαια.

Σας ενημερώνουμε ότι δεν είναι διαθέσιμη η δυνατότητα διαχείρισης καρτοκινητών συνδέσεων από το COSMOTE My Account. Για την εξυπηρέτηση των καρτοκινητών σας συνδέσεων επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE.

__________

 

Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
παιδια ξεχασα τον κωδικο μου και δεν μπορω να το επαναφερω με την αθλια αυτη υπηρεσια εχω απρει ποσα τηλεφωνα στην cosmote ολο λενε θα με παρουν αλλα τιποτα εχω σπασει τα νευρα μου
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...