Jump to content

Υπηρεσία my account από την Cosmote


alany
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η επιλογή για το ebill από το myaccount "άνοιξε" ήδη αλλά δεν μπορώ να κάνω ακόμη login. Θα περιμένω μερικές μέρες ακόμη μέχρι την έκδοση του λογαριασμού. Μου άρεσε όμως που δίνεται η δυνατότητα να έχεις και ηλεκτρονικό λογαριασμό και εκτυπωμένο. Ο σωφός είπε "scripta manent" (τα γραπτά μένουν) οπότε για αποφυγή κάθε ενδεχόμενης μελλοντικής παρεξηγήσεως με την cosmote θα έχω τουλάχιστον ένα χαρτί στα χέρια μου. ;)
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 466
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μηπως εχει καποιος την ευγενη καλοσυνη, να μου πει, για καρτοκινητο, αν μεσα απο το myaccount, μπορω να ανανεωνω το χρονο ομιλιας, με πιστωτικη καρτα?
Link to comment
Share on other sites

Εκανα εγγραφη στο myaccount (20 λεπτα για να ερθει το μηνυμα)... και αριστερα δεν υπαρχει καν επιλογη για υπηρεσιες ebill. Θα ενεργοποιηθουν μετα απο την εκδοση λογαριασμου;
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Το ebill ενεργοποιείται λίγο αργότερα (σε μένα έγινε την επόμενη μέρα) και σου παρουσιάζεται το μενού επιλογών.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αποφάσισα να γραφτώ και εγώ στην υπηρεσία για να μπορέσω να παρακολουθώ λίγο καλύτερα τον λογαριασμό του κινητού μου..Έκανα εγγραφή και περιμένω τον κωδικό αλλά έχω μια απορία..Μπορώ να δηλώσω κάπου να έρχεται και ο έντυπος λογαριασμός?Ισχύει αυτό που διάβασα σε κάποιο μήνυμα σε αυτό το thread?

 

"Μέσα στο My Account υπάρχει η εξής ερώτηση-απάντηση που δίνει απάντηση στο ερώτημά σου.

 

Αφότου ενεργοποίησα την υπηρεσία COSMOTE My Account, διακόπηκε η αποστολή έντυπης αναλυτικής κατάστασης κλήσεων. Γιατί;

 

Με την εγγραφή σας στην υπηρεσία COSMOTE My Account έχετε αυτόματα πρόσβαση στην υπηρεσία e-Bill και μπορείτε να ενημερώνεστε σχετικά με θέματα του λογαριασμού σας καθώς και να λαμβάνετε ηλεκτρονικά την αναλυτική κατάσταση κλήσεων. Με την αυτόματη ενεργοποίηση ηλεκτρονικής αναλυτικής κατάστασης κλήσεων παύει η αποστολή έντυπου αναλυτικού λογαριασμού. Με την ενέργεια αυτή, συμβάλλουμε όλοι στην προσπάθεια για την προστασία του περιβάλλοντος.

Εάν όμως επιθυμείτε, παράλληλα με το e-Bill να λαμβάνετε και έντυπη αναλυτική κατάσταση κλήσεων, τότε θα πρέπει να το αιτηθείτε μέσω της υπηρεσίας COSMOTE My Account (ξεχωριστή επιλογή)."

2 hearts are beating together,

I'm in love I'm in love

Is this forever and ever ??

I'm in love I'm in love

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να πας από το "Διαχείριση μορφής Λογαριασμού" και να δηλώσεις ότι θέλεις και έντυπη μορφή. Αυτό τουλάχιστον έκανα εγώ, αλλά ενώ έχει εκδοθεί ο λογαριασμός από τις 17/1 ακόμη δεν έχω λάβει στα χέρια μου την έντυπη μορφή (παρόλο που η αίτηση για έντυπη μορφή έγινε πολύ νωρίτερα). Θα ζητήσω αντίγραφο από το κατάστημα ΟΤΕ και θα πάω να τον πληρώσω εκεί (προτιμώ hard copy αποδεικτικό παρά ηλεκτρονική πληρωμή). Ελπίζω ότι τον επόμενο μήνα θα μου έρθει και τυπωμένος.

Αν πάντως υπάρξει κάποια αλλαγή στον επόμενο λογαριασμό θα ενημερώσω.

 

Edited 2/2/09 15:50

Τελικά σήμερα μου ήρθε και τυπωμένος ο λογαριασμός, οπότε η παραπάνω διαδικασία ισχύει

Link to comment
Share on other sites

1/2 εκδοθηκε ο λογαριασμος μου. Παω να μπω απο το My account στο ebill και μου λεει λαθος κωδικος ή όνομα χρήστη...

 

Περιπου ποσες μερες πρεπει να περασουν για να ενεργοποιηθει το ebill;

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να πας από το "Διαχείριση μορφής Λογαριασμού" και να δηλώσεις ότι θέλεις και έντυπη μορφή. Αυτό τουλάχιστον έκανα εγώ, αλλά ενώ έχει εκδοθεί ο λογαριασμός από τις 17/1 ακόμη δεν έχω λάβει στα χέρια μου την έντυπη μορφή (παρόλο που η αίτηση για έντυπη μορφή έγινε πολύ νωρίτερα). Θα ζητήσω αντίγραφο από το κατάστημα ΟΤΕ και θα πάω να τον πληρώσω εκεί (προτιμώ hard copy αποδεικτικό παρά ηλεκτρονική πληρωμή). Ελπίζω ότι τον επόμενο μήνα θα μου έρθει και τυπωμένος.

Αν πάντως υπάρξει κάποια αλλαγή στον επόμενο λογαριασμό θα ενημερώσω.

 

Edited 2/2/09 15:50

Τελικά σήμερα μου ήρθε και τυπωμένος ο λογαριασμός, οπότε η παραπάνω διαδικασία ισχύει

 

Πριν λίγο μίλησα με το 1212 και μου είπαν ότι ούτως ή άλλως έρχεται η πρώτη σελίδα του λογαριασμού όπου αναγράφεται το ποσό που πρέπει να πληρώσεις αλλά η αναλυτική δεν έρχεται διότι μπορείς να την δεις στο e-bill.

 

1/2 εκδοθηκε ο λογαριασμος μου. Παω να μπω απο το My account στο ebill και μου λεει λαθος κωδικος ή όνομα χρήστη...

 

Περιπου ποσες μερες πρεπει να περασουν για να ενεργοποιηθει το ebill;

 

1/2 ήταν Κυριακή..Αν εκδόθηκε 2/2 το πιθανότερο είναι να ισχύει από αύριο 3/2..

2 hearts are beating together,

I'm in love I'm in love

Is this forever and ever ??

I'm in love I'm in love

Link to comment
Share on other sites

Και επειδη ειναι κυριακη; Δεν δουλευουν οι υπολογιστες; Ο λογαριασμος μου εκδιδεται καθε 1 του μηνος. 1 του μηνος ετυχε κ ηταν Κυριακη........
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Και επειδη ειναι κυριακη; Δεν δουλευουν οι υπολογιστες; Ο λογαριασμος μου εκδιδεται καθε 1 του μηνος. 1 του μηνος ετυχε κ ηταν Κυριακη........

 

Δεν ξέρω αν δουλεύουν οι υπολογιστές τους ή όχι αλλά αυτό που μου είπαν εμένα στο 1212 όταν ρώτησα ότι ο λογαριασμός μου εκδίδεται στις 6/2 πότε θα έχω πρόσβαση μου είπαν το πολύ σε 2 μέρες μετά την ημερομηνία εκτύπωσης του λογαριασμού μου.

2 hearts are beating together,

I'm in love I'm in love

Is this forever and ever ??

I'm in love I'm in love

Link to comment
Share on other sites

Μιλησα με το 1212.... ακρη δεν βγαλαμε...

 

Το θεμα ειναι οτι πριν 2 χρονια ειχα cosmote και ebill Και σημερα εβαλα το ιδιο email ebill με το παλιο 2 χρονια πριν και τωρα .... οταν κανω υπενθυμιση κωδικου μου στελνει στοιχεια 2 χρονια πριν .. και δε μπορω να μπω.. μου λεει λαθος κωδικος χρηστη! :/

 

Και γιατι ΓΜΤ ΤΗΝ Μ@@#1 καθε φορα που μπαινω στο my account με πεταει στην αρχικη σελιδα; Κ πρεπει να γραφω παλι το Username k password..

 

Σε 3 υπολογιστες.. τα ιδια κ με 2 account... Και στο τελος σου λεει "Ο λογαριασμο κλειδωθηκε"...

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια και εδώ!Έχω πάρει άπειρα τηλεφωνα,έχω κάνει καταχώρηση του προβλήματος και τα ξεφτέρια του τεχνικου τμήματος δεν καταλαβαίνουν τι ζητάω!Ώσπου το παράτησα!Σιγά μην κάθομαι ν'ασχολούμαι!Προχειροτητες..Δεν παίρνουν κανενα τηλ στο τεχνικο τμήμα της Vodafone μπας και τους διαφωτίσουν από κει πέρα; :lol:
Link to comment
Share on other sites

Τελικα εβαλα τον κωδικο και ονομα χρηστη απο το παλιο account (2 χρονων!!!) (με το ιδιο email παλια κ σημερα) και μπορω να μπω στο ebill...

 

Ειναι για γελια........

 

Επειδη εβαλα το ιδιο email με την καινουργια συνδεση, το συστημα "συνδεσε" το παλιο μου account με το καινουργιο (αφου εβαλα τα ιδια email) ...

 

Συγνωμη Cosmote που δεν αλλαζω εμαιλ καθε χρονο για να μην μπερδευονται τα συστηματα σου.

 

Ας τους πει καποιος οτι οταν κανει καποιος αποσυνδεση αριθμου απο την εταιρια να σβηνουν κ το ebill account..... ΕΛΕΟΣ!

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου το έσβησαν μετά από 15 τηλέφωνα και χρεώσεις άνω των 20 ευρώ στο 1212,αλλά ακόμη το παλιό e-mail είναι συνδεδεμένο!!! :wacko: Και δεν μπορώ να δω ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς συνδέσεων που πρόσθεσα!!

 

Γενικά,είναι προχειροδουλειά!Και δε λένε να το φτιάξουν τόσους μηνες...Κρίμα..Και έχει αρκετές επιλογές..Αλλά τι να το κάνω όταν δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω;;Και στην τελική,μη σώσουν και το φτιάξουν!Δε θα χρεωθούμε για να εξηγήσουμε στα "ξεφτέρια" της εξυπηρέτησης το πρόβλημα της υπηρεσίας!!

 

Τέλος,γι'αυτές τις νέες λειτουργίες,καλό θα είναι να υπάρχει εξειδικευμένο τμήμα εξυπηρέτησης!Όχι 1 υπάλληλος για τα πάντα!Επιτέλους,λίγη οργάνωση!Δεν είναι δυνατόν 1 υπάλληλος να γνωρίζει για τα συμβόλαια,για το Ίντερνετ,για,για,για.....Στην Vodafone γιατί υπάρχουν ξεχωριστά τμήματα για το κάθε τι όταν τηλεφωνεις;Ή εστω,αν δε γνωρίζει ο υπάλληλος,σε συνδέει με το αρμόδιο τμήμα!Στην Κοσμοτέ,τα ζώα μου αργά!Ώσπου να καταγράψουν το αίτημα,να κάνουν έλεγχο στα στοιχεία σου,αν τους εξηγήσεις το πρόβλημα 2-3 φορες(επειδή είναι ξεφτέρια είπαμε),ώσπου,ώσπου,ώσπου,έχεις χρεωθεί 3-4 ευρώ για την πλάκα..Οπότε,το πήρα απόφαση πλέον!Γιατί να καθομαι να χαλιέμαι;Αν θέλουν,ας τα διορθώσουν μόνοι τους τα προβλήματα...Για βοήθεια,ας κάνουν ένα τηλεφωνάκι προς Vodafone μεριά,που ξέρουν εκεί τι τους γίνεται....

Link to comment
Share on other sites

Α ειμαι σε καλυτερη κατασταση εγω! ΜΟΝΟ με 2 τηλεφωνα ειπε οτι θα το προωθησει στο αρμοδιο τμημα... και θα με παρουν τηλεφωνο.. για να δουμε...
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Όσες φορές έχω μιλήσει με το τεχνικό τμήμα δεν έχω βγάλει άκρη!Άλλα τους λέω να καταγράψουν,άλλα ελέγχουν...Δυστυχως..:rolleyes: Το θέμα είναι ότι δε γινεται να έχω πρόσβαση στους λογαριασμούς όλων των συμβολαίων...
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα!

 

Λίγο πολύ αντιμετωπίζω παρόμοι πρόβλημα με εσάς: εδώ και 4 ημέρες προσπαθώ να μπω στο My Account αφού έχω ολκληρώσει την εγγραφή μου κανονικά αλλά συνέχεια μου βγάζει αυτό το σπατικό μήνυμα: "Σφάλμα Σύνδεσης" και δε γίνεται τίποτα.

 

Έχω πάρει 2 φορές στο 1212. Και τις 2 μου είπαν ότι το κοιτάξανε και να προσπαθήσω να μπω πάλι, αλλά τζίφος!!! :mad:

 

Λέω: μήπως κάνω λάθος στον κωδικό πρόσβασης? Πατάω υπενθύμιση κωδικού πρόσβασης, αλλά δεν τη λαμβάνω ποτέ! :angry:

 

Έχετε τίποτα να προτείνετε?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα!

 

Λίγο πολύ αντιμετωπίζω παρόμοι πρόβλημα με εσάς: εδώ και 4 ημέρες προσπαθώ να μπω στο My Account αφού έχω ολκληρώσει την εγγραφή μου κανονικά αλλά συνέχεια μου βγάζει αυτό το σπατικό μήνυμα: "Σφάλμα Σύνδεσης" και δε γίνεται τίποτα.

 

Έχω πάρει 2 φορές στο 1212. Και τις 2 μου είπαν ότι το κοιτάξανε και να προσπαθήσω να μπω πάλι, αλλά τζίφος!!! :mad:

 

Λέω: μήπως κάνω λάθος στον κωδικό πρόσβασης? Πατάω υπενθύμιση κωδικού πρόσβασης, αλλά δεν τη λαμβάνω ποτέ! :angry:

 

Έχετε τίποτα να προτείνετε?

 

Μήπως όταν έκανες τον λογαριασμό όρισες σαν τρόπο επικοινωνίας το e-mail σου; έλεγξες μήπως είναι εκεί το password?

Link to comment
Share on other sites

Καλά ώρες ώρες απορώ αν ξέρουν τι τους γίνεται...Είχα κάνει εγγραφή πριν 5-6 μέρες και δεν είχα λάβει ακόμα τον κωδικό και το μεσημέρι είπα να τηλεφωνήσω στο 1212 να δω αν έχει γίνει κάποιο λάθος..

 

Η κοπέλα που το σήκωσε μου είπε να πατήσω στο υπενθύμιση κωδικού και όταν της εξήγησα ξανά το πρόβλημα μου είπε να της δώσω τα στοιχεία μου για να δει τι ακριβώς γίνεται..Όταν με ρώτησε την ταυτότητά μου της έδωσα το νούμερο της καινούριας μου και μου λέει ότι δεν είναι αυτή που υπάρχει στο σύστημά τους και την ρωτάω τότε μήπως δεν έχει ολοκληρωθεί η εγγραφή μου λόγω της ταυτότητας και μου λέει όχι και απλά ξαναγραφτείτε..

 

Πάω και γράφομαι ξανά και περιμένω...Περνάει κάνα 6ωρο και λέω ότι κάτι έχω κάνει λάθος και δεν γίνεται να μην εχει έρθει ο κωδικός..Ψάχνω στα spam τίποτα,ψάχνω στον φάκελο με τα "υποπτα" e-mails λόγω του σκαναρίσματος από το internet security τίποτα και εκεί..Ξαναπαίρνω στο 1212 και βγαίνει ένας νεαρός αυτή τη φορά..Του εξηγώ το πρόβλημα και με βάζει στην αναμονή για 6 ολόκληρα λεπτά όπου η απάντησή του είναι ότι φταίει ότι έχω αλλάξει ταυτότητα και για αυτό δεν ολοκληρώνεται η εγγραφή μου..Και του απαντάω και εγώ "τότε ενημερώστε την κυρία στην οποία τηλεφώνησα το μεσημέρι να λέει ότι φταίει η ταυτότητα και όχι να λέει να ξανακάνει ο κάθε ένας που έχει παρόμοιο πρόβλημα εγγραφή" και μου λέει "μήπως δεν ακούσατε καλά?" και του απαντώ ότι "άκουσα πολύ καλά τι μου έιπε και αν θέλετε ακούστε και την συνομιλία μας αφού έχει καταγραφτεί κιόλας"...

2 hearts are beating together,

I'm in love I'm in love

Is this forever and ever ??

I'm in love I'm in love

Link to comment
Share on other sites

Πόσο καιρο θέλει για να με παρουν τηλεφωνο απο το αρμοδιο τμημα; Απο το 1212 μου ειπαν οτι θα με καλεσει το αρμοδιο τμημα. Ελπιζω να μην με "γειωσε" η τηλεφωνητρια (να μην εδωσε το προβλημα στο αρμοδιο τμημα) και περιμενω τοσο καιρο τζαμπα..
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Μήπως όταν έκανες τον λογαριασμό όρισες σαν τρόπο επικοινωνίας το e-mail σου; έλεγξες μήπως είναι εκεί το password?

 

Όχι, δεν έχω ορίσει το e-mail μου αλλά το κινητό μου.

 

Όπως και να 'χει πάντως κοίταξα και στο e-mail μου αλλά τίποτα.

 

Επειδή βαριέμαι να τους πάρω και τρίτη φορά και να με ξαναβάλουν στην αναμονή "μέχρι να βρουν τι φταίει και αν..." μάλλον θα τους πάρω μια και καλή ώστε να απενεργοποιήσουν το account μου και να τελειώνουμε! :D

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν έχω ορίσει το e-mail μου αλλά το κινητό μου.

 

Όπως και να 'χει πάντως κοίταξα και στο e-mail μου αλλά τίποτα.

 

Επειδή βαριέμαι να τους πάρω και τρίτη φορά και να με ξαναβάλουν στην αναμονή "μέχρι να βρουν τι φταίει και αν..." μάλλον θα τους πάρω μια και καλή ώστε να απενεργοποιήσουν το account μου και να τελειώνουμε! :D

 

Μπορείς να ζητήσεις να απενεργοποιηθεί ο λογαριασμός και να κάνεις ένα νέο απο την αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να ζητήσεις να απενεργοποιηθεί ο λογαριασμός και να κάνεις ένα νέο απο την αρχή.

 

Το έκανα χθες, αφού μιλούσα με την εκπρόσωπο από την εξυπηρέτηση πελατών για κανα 10λεπτο, μέχρι να της εξηγήσω ότι έχω μιλήσει άλλες 2 φορές με το 1212 και το πρόβλημά μου δεν έχει λυθεί.

 

Έκανα λοιπόν εκ νέου Sign Up και μέχρι στιγμής δε μου έχει έρθει κωδικός!

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι κουφό:

 

ενώ δεν έχω καταφέρει μέχρι στιγμής να μπω στο My Account, προχθές μου ήρθε e-mail ότι το e-bill έχει ενεργοποιηθεί με το σχετικό link. Ακολουθώ το link και μαντέψτε: μπαίνω κανονικά!!!

 

Προσπαθώ να μπω και στο My Account, αλλά τίποτα :angry:

 

Μπορεί κάποιος να δώσει μία λογική εξήγηση?

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το ebill ειναι ξεχωριστη εφαρμογη απο το Myaccount.

 

Εγω δεν μπαινω στο myaccount γιατι λεει οτι ειναι λαθος ο κωδικος. Στο ebill οταν πρωτοενεργοποιηθηκε παλι δε μπορουσα να μπω (με τους κωδικους του myaccount) και εβαλα τους κωδικους μου τους παλιους (2 χρονια παλια ειχα συνδεση παλι) και μπηκα στο ebill μονο. Ενω με τους ιδιους κωδικους δε μπορω να μπω στο my account..

 

Πολλα κουφα εχεις να δεις...

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...