alany Δημοσιεύτηκε July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε July 16, 2008 Μετά την υπηρεσία e-payment η cosmote λανσάρει και την υπηρεσία my account . Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ https://www.cosmote.gr/myaccount/cma.portal. Μερικά από τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας είναι τα παρακάτω: Συμβόλαια/ Καρτοσυμβόλαια : Ενημερώνεστε άμεσα για την κατάσταση του λογαριασμού σας Κάνετε τις πληρωμές σας εύκολα κι απλά Ανατρέχετε σε προηγούμενους λογαριασμούς σας με ένα κλικ Απολαμβάνετε υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών online , όπου κι αν βρίσκεστε Ενεργοποιείτε κι απενεργοποιείτε τις υπηρεσίες που θέλετε, ανάλογα με τις ανάγκες σας Καρτοκινητή: Βλέπετε ανάλυση των κλήσεων σας την ώρα που εσείς επιλέγετε Ελέγχετε ανά πάσα στιγμή το υπόλοιπο σας Έχετε στη διάθεση σας το ιστορικό των ανανεώσεων χρόνου ομιλίας σας για πλήρη έλεγχο Πραγματοποιείτε επέκταση υπολοίπου, γρήγορα κι εύκολα Απολαμβάνετε υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Πελατών online , κάθε στιγμή, όπου κι αν βρίσκεστε Ενεργοποιείτε κι απενεργοποιείτε τις υπηρεσίες που θέλετε με το πάτημα ενός πλήκτρου Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sideras1985 Δημ. July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 Καλή υπηρεσία.Στα καρτοκινητά πρεπει να δωσεις τα στοιχεια σου αναλυτικα ONLINE και μετα: Για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας θα πρέπει μετά την υποβολή της online αίτησης εγγραφής, να συμπληρώσετε και να αποστείλετε με fax στην Εξυπηρέτηση Πελατών COSMOTE, στο 210-2586446, φωτοτυπία και των δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητάς ή διαβατηρίου σας σε ισχύ, καθώς και την Αίτηση Δήλωσης Στοιχείων Χρήστη Καρτοκινητής Τηλεφωνίας. Χωρίς τα συγκεκριμένα έγγραφα, η αίτηση σας δεν θα είναι έγκυρη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 Πάλι πίσω η Cosmote... Λανσάρει την ίδια ακριβώς υπηρεσία με τη Vodafone (με το ίδιο όνομα μάλιστα), μόνο που η τελευταία παρέχει δυνατότητα για αναβάθμιση συσκευής, αλλαγές προγραμμάτων και γενικότερα έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πολύ ανώτερο από της Cosmote. Επίσης δεν απαιτεί fax για την ενεργοποίηση (έλεος). Αλλά τι λέω, η Cosmote δεν έχει αξιωθεί ακόμα να βάλει ενημέρωση υπολοιπόμενου χρόνου στα συμβόλαια... Για να μη μιλήσω για την εικόνα του site... Kρίμα που στις τέτοιου είδους υπηρεσίες είναι τόσο πίσω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greatst Δημ. July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 Καλή υπηρεσία.Στα καρτοκινητά πρεπει να δωσεις τα στοιχεια σου αναλυτικα ONLINE και μετα: Για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας θα πρέπει μετά την υποβολή της online αίτησης εγγραφής, να συμπληρώσετε και να αποστείλετε με fax στην Εξυπηρέτηση Πελατών COSMOTE, στο 210-2586446, φωτοτυπία και των δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητάς ή διαβατηρίου σας σε ισχύ, καθώς και την Αίτηση Δήλωσης Στοιχείων Χρήστη Καρτοκινητής Τηλεφωνίας. Χωρίς τα συγκεκριμένα έγγραφα, η αίτηση σας δεν θα είναι έγκυρη. μόλις την ενεργοποίησα και λέει! ΥΓ: εγώ που είχα ήδη δηλωμένα στοιχεία η αίτηση μου έγινε έγγυρη και σε λίγα λεπτά μου ήρθε το πάσγουορντ :rocket: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
swiffer Δημ. July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 Έκανα και εγώ αίτηση, προφανώς αύριο θα μου στείλουν τον κωδικό. Θα μπορούσε να γίνεται αυτόματη ταυτοποίηση των στοιχείων όμως αντί για χειροκίνητα (όπως φαντάζομαι ότι είναι). Περισσότερες πληροφορίες οσονούπω. Παράθεση http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greatst Δημ. July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 Έκανα και εγώ αίτηση, προφανώς αύριο θα μου στείλουν τον κωδικό. Θα μπορούσε να γίνεται αυτόματη ταυτοποίηση των στοιχείων όμως αντί για χειροκίνητα (όπως φαντάζομαι ότι είναι). Περισσότερες πληροφορίες οσονούπω. τα στοιχεία χρήστη καρτοκινητού τα είχες δηλωμένα από παλιότερα ή τα δήλωσες τώρα; :cool: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alany Δημ. July 16, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 Πάλι πίσω η Cosmote... Λανσάρει την ίδια ακριβώς υπηρεσία με τη Vodafone (με το ίδιο όνομα μάλιστα), μόνο που η τελευταία παρέχει δυνατότητα για αναβάθμιση συσκευής, αλλαγές προγραμμάτων και γενικότερα έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πολύ ανώτερο από της Cosmote. Επίσης δεν απαιτεί fax για την ενεργοποίηση (έλεος). Αλλά τι λέω, η Cosmote δεν έχει αξιωθεί ακόμα να βάλει ενημέρωση υπολοιπόμενου χρόνου στα συμβόλαια... Για να μη μιλήσω για την εικόνα του site... Kρίμα που στις τέτοιου είδους υπηρεσίες είναι τόσο πίσω... Καταρχήν είναι άσχημο και άδικο όταν μία εταιρεία βγάζει μία υπηρεσία να την μηδενήζουμε αμέσως. Αυτό είναι γενικό σχόλιο και δεν είναι προσωπικό. Για το θέμα αλλαγής προγράμματος που αναφέρεις θα πω ότι πρέπει να μπει κάποια στιγμή στο site αλλά υπάρχει και το 1213 που καλείς από το κινητό σου δωρεάν και κάνεις την αλλαγή. Για το fax να πω ότι είναι μόνο για τα καρτοκινητά και για τα καρτοκινητά εκείνα που δεν έχουν δηλωθεί παλιότερα τα στοιχεία και αν κάνεις σύγκριση με την vodafone, που δεν το θέλω, θα πω ότι είναι καλύτερο αυτό από το να περιμένεις 10-20 ημέρες να σε καλέσουν για διασταύρωση στοιχείων αν σε καλέσουν. Σαν χρήστης της υπηρεσίας ebill θα πω ότι η εγγραφή έγινε άμεσα χωρίς τα προβλήματα τις vodafone που κάποιοι περίμεναν 1 μήνα και βάλε για να συνδεθούν με τον λογαριασμό τους. Δεν τα λέω εγώ αυτά αλλά οι χρήστες στο σχετικό θέμα της vodafone. Τέλος δεν ξέρω ακριβώς τι άλλες δυνατότητες δίνει η vodafone στο my account γαι να κάνω σύγκριση μιας και γίνεται αυτή η σύγκριση από την δεύτερη απάντηση κιόλας. Σύγκριση θα κάνω όταν δω τί δίνει στα καρτοκινητά μιας και ξέρω τι δίνει η vodafone. Θα πρέπει η cosmote να αλλάξει και την Αγγλική γλώσσα; Το ρωτάω αυτό διότι η φράση "Ο Λογαριασμός μου" στα Αγγλικά γράφεται "My account" πως να το κάνουμε τώρα. Φταίει και για αυτό; Έλεος. Δεν περίμενα τέτοιου είδους κριτική από άτομα που είναι καιρό μέσα στο forum και έχουν πολλές γνώσεις πάνω σε θέματα κινητής τηλεφωνίας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 Καταρχήν είναι άσχημο και άδικο όταν μία εταιρεία βγάζει μία υπηρεσία να την μηδενήζουμε αμέσως. Αυτό είναι γενικό σχόλιο και δεν είναι προσωπικό. Για το θέμα αλλαγής προγράμματος που αναφέρεις θα πω ότι πρέπει να μπει κάποια στιγμή στο site αλλά υπάρχει και το 1213 που καλείς από το κινητό σου δωρεάν και κάνεις την αλλαγή. Για το fax να πω ότι είναι μόνο για τα καρτοκινητά και για τα καρτοκινητά εκείνα που δεν έχουν δηλωθεί παλιότερα τα στοιχεία και αν κάνεις σύγκριση με την vodafone, που δεν το θέλω, θα πω ότι είναι καλύτερο αυτό από το να περιμένεις 10-20 ημέρες να σε καλέσουν για διασταύρωση στοιχείων αν σε καλέσουν. Σαν χρήστης της υπηρεσίας ebill θα πω ότι η εγγραφή έγινε άμεσα χωρίς τα προβλήματα τις vodafone που κάποιοι περίμεναν 1 μήνα και βάλε για να συνδεθούν με τον λογαριασμό τους. Δεν τα λέω εγώ αυτά αλλά οι χρήστες στο σχετικό θέμα της vodafone. Τέλος δεν ξέρω ακριβώς τι άλλες δυνατότητες δίνει η vodafone στο my account γαι να κάνω σύγκριση μιας και γίνεται αυτή η σύγκριση από την δεύτερη απάντηση κιόλας. Σύγκριση θα κάνω όταν δω τί δίνει στα καρτοκινητά μιας και ξέρω τι δίνει η vodafone. Θα πρέπει η cosmote να αλλάξει και την Αγγλική γλώσσα; Το ρωτάω αυτό διότι η φράση "Ο Λογαριασμός μου" στα Αγγλικά γράφεται "My account" πως να το κάνουμε τώρα. Φταίει και για αυτό; Έλεος. Δεν περίμενα τέτοιου είδους κριτική από άτομα που είναι καιρό μέσα στο forum και έχουν πολλές γνώσεις πάνω σε θέματα κινητής τηλεφωνίας. 1. Η υπηρεσία αυτή έχει δοθεί από πολλές εταιρείες σε όλο το κόσμο με διάφορες ονομασίες. Περίμενα από τη Cosmote, τη στιγμή που άλλη εταιρεία έχει την ίδια υπηρεσία με την ίδια ονομασία ένα τουλάχιστον μήνα πριν, να χρησιμοποιήσει άλλο όνομα. Όπως η Vodafone δεν χρησιμοποίησε τον όρο καρτοσυμβόλαιο αλλά καρτοπρόγραμμα και όπως η Cosmote στη πρώτη φάση των data cards, ονόμασε τις κάρτες της wireless connect cards ενώ οι άλλες δύο διαφορετικά, όπως την 2in1 sim η άλλη την λέει 2gether κ.τ.λ Όχι ότι έχει πολλή σημασία αλλά... 2.Δεν μηδενίζουμε τελείως. Σχολιάζουμε σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Και δυστυχώς στον τομέα αυτό η Νο1 εταιρεία έχει μείνει λίγο έως πολύ πίσω σε σχέση με τη βασική της ανταγωνίστρια. 3. Η πλειονότητα των καρτοκινητών δεν έχει δηλωμένα στοιχεία. Άρα αυτό με το φαξ αφορά σχεδόν όλους τους πελάτες. Είναι πολύ διαφορετικό να συμπληρώνεις απλώς τα στοιχεία σου σε ένα λεπτό στο site της εταιρείας από το να μπεις σε μια διαδικασία του να βγάλεις φωτοτυπία ταυτότητας, να συμπληρώσεις ειδική αίτηση, να υπογράψεις ειδικό αίτημα ενεργοποίησης και να τα στείλεις όλα αυτά με φαξ. 1000 φορές να γινόταν η διαδικασία από κατάστημα. Όσο γι'αυτό που λες για τη Vodafone, κατ'αρχάς εγώ συγκρίνω τι δίνει η κάθε εταιρεία σαν παροχή. Το πώς το δίνει είναι ένα μεγάλο θέμα και ο καθένας μπορεί να λέει και τη δική του ιστορία. Λες και στη Cosmote δεν υπήρξαν προβλήματα με το e-bill. Από την άλλη όταν η Vodafone βγάζει πρώτη την υπηρεσία, την προωθεί έντονα, τη διαφημίζει και στη τηλεόραση είναι λογικό να υπάρχουν άμεσα πολλές αιτήσεις και να υπάρξουν και κάποια προβλήματα ή παράπονα. Πλέον έχει στρώσει. Όπως έγινε και με άλλες υπηρεσίες. Π.χ η πρώτη εταιρεία που έκανε δυναμική προώθηση των 3G υπηρεσιών ήταν η Vodafone με το live και τις δικές της συσκευές, τη στιγμή που για τις άλλες δύο δεν ήξερες καν αν έχουν 3G. Στην αρχή υπήρξαν προβλήματα αλλά μετά έστρωσε. Και όμως για αρκετά χρόνια είχε το προβάδισμα στο 3G πελατολόγιο. Για μένα λοιπόν τα αρχικά προβλήματα δεν είναι κριτήριο. Είναι κρίμα για τη Cosmote που είναι πρώτη εταιρεία να μένει πίσω στους τομείς αυτούς. Ούτε τo site δεν μπορεί να αλλάξει? Και ύστερα η ενημέρωση υπολοίπου? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sideras1985 Δημ. July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 1. Η υπηρεσία αυτή έχει δοθεί από πολλές εταιρείες σε όλο το κόσμο με διάφορες ονομασίες. Περίμενα από τη Cosmote, τη στιγμή που άλλη εταιρεία έχει την ίδια υπηρεσία με την ίδια ονομασία ένα τουλάχιστον μήνα πριν, να χρησιμοποιήσει άλλο όνομα. Όπως η Vodafone δεν χρησιμοποίησε τον όρο καρτοσυμβόλαιο αλλά καρτοπρόγραμμα και όπως η Cosmote στη πρώτη φάση των data cards, ονόμασε τις κάρτες της wireless connect cards ενώ οι άλλες δύο διαφορετικά, όπως την 2in1 sim η άλλη την λέει 2gether κ.τ.λ Όχι ότι έχει πολλή σημασία αλλά... 2.Δεν μηδενίζουμε τελείως. Σχολιάζουμε σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Και δυστυχώς στον τομέα αυτό η Νο1 εταιρεία έχει μείνει λίγο έως πολύ πίσω σε σχέση με τη βασική της ανταγωνίστρια. 3. Η πλειονότητα των καρτοκινητών δεν έχει δηλωμένα στοιχεία. Άρα αυτό με το φαξ αφορά σχεδόν όλους τους πελάτες. Είναι πολύ διαφορετικό να συμπληρώνεις απλώς τα στοιχεία σου σε ένα λεπτό στο site της εταιρείας από το να μπεις σε μια διαδικασία του να βγάλεις φωτοτυπία ταυτότητας, να συμπληρώσεις ειδική αίτηση, να υπογράψεις ειδικό αίτημα ενεργοποίησης και να τα στείλεις όλα αυτά με φαξ. 1000 φορές να γινόταν η διαδικασία από κατάστημα. Όσο γι'αυτό που λες για τη Vodafone, κατ'αρχάς εγώ συγκρίνω τι δίνει η κάθε εταιρεία σαν παροχή. Το πώς το δίνει είναι ένα μεγάλο θέμα και ο καθένας μπορεί να λέει και τη δική του ιστορία. Λες και στη Cosmote δεν υπήρξαν προβλήματα με το e-bill. Από την άλλη όταν η Vodafone βγάζει πρώτη την υπηρεσία, την προωθεί έντονα, τη διαφημίζει και στη τηλεόραση είναι λογικό να υπάρχουν άμεσα πολλές αιτήσεις και να υπάρξουν και κάποια προβλήματα ή παράπονα. Πλέον έχει στρώσει. Όπως έγινε και με άλλες υπηρεσίες. Π.χ η πρώτη εταιρεία που έκανε δυναμική προώθηση των 3G υπηρεσιών ήταν η Vodafone με το live και τις δικές της συσκευές, τη στιγμή που για τις άλλες δύο δεν ήξερες καν αν έχουν 3G. Στην αρχή υπήρξαν προβλήματα αλλά μετά έστρωσε. Και όμως για αρκετά χρόνια είχε το προβάδισμα στο 3G πελατολόγιο. Για μένα λοιπόν τα αρχικά προβλήματα δεν είναι κριτήριο. Είναι κρίμα για τη Cosmote που είναι πρώτη εταιρεία να μένει πίσω στους τομείς αυτούς. Ούτε τo site δεν μπορεί να αλλάξει? Και ύστερα η ενημέρωση υπολοίπου? Την αφηνουν πισω με σκοπο οταν ονομαστει Τ-ΜΟBILE να κανει τις αλλαγες σε site και υπηρεσιες ωστε να δειξουν οτι αξιζε το κοπο που την ''ξεπουλησαν''. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 Την αφηνουν πισω με σκοπο οταν ονομαστει Τ-ΜΟBILE να κανει τις αλλαγες σε site και υπηρεσιες ωστε να δειξουν οτι αξιζε το κοπο που την ''ξεπουλησαν''. :p Mάλλον έχεις δίκιο... Θα τα βλέπουμε μετά και θα λέμε συγχαρητήρια στους Γερμανούς! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. July 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 17, 2008 ΥΓ: εγώ που είχα ήδη δηλωμένα στοιχεία η αίτηση μου έγινε έγγυρη και σε λίγα λεπτά μου ήρθε το πάσγουορντ :rocket: εχω δηλωμενα στιχεια αλλα δεν βλεπω φως στο τουνελ....:wacko: ...ας ελπισουμε οτι δεν θα κανουν κατι εβδομαδες σαν την Voda :confused: Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greatst Δημ. July 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 17, 2008 εχω δηλωμενα στιχεια αλλα δεν βλεπω φως στο τουνελ....:wacko: ...ας ελπισουμε οτι δεν θα κανουν κατι εβδομαδες σαν την Voda :confused: περίεργο... σε εμένα δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Όταν λέω δηλωμένα στοιχεία εννοώ ότι είχα (παλιότερα) στείλει φαξ με τα σχετικά στοιχεία και φωτοτυπία της ταυτότητας. Τώρα, εάν έχεις καρτοκινητό από ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ, τότε που τα στοιχεία τα δίναμε τηλεφωνικά χωρίς έγγραφα, ίσως αυτό να μην ισχύει πλέον. :cool: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. July 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2008 περίεργο... σε εμένα δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Όταν λέω δηλωμένα στοιχεία εννοώ ότι είχα (παλιότερα) στείλει φαξ με τα σχετικά στοιχεία και φωτοτυπία της ταυτότητας. Τώρα, εάν έχεις καρτοκινητό από ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ, τότε που τα στοιχεία τα δίναμε τηλεφωνικά χωρίς έγγραφα, ίσως αυτό να μην ισχύει πλέον. :cool: τι να σου πω φιλε μου;;...δεν ξερω....τα στοιχεια μου τα εχουν κανονικα...ειχα παει απο καταστημα και τα δηλωσα οταν πηρα την 2 σε 1....και φωτοτυπια ταυτοτητας πηραν....εχει 3+ χρονια τωρα... ...μαλλον πρεπει να τους παρω τηλεφωνο..... Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
laser Δημ. July 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2008 Πάλι πίσω η Cosmote... Λανσάρει την ίδια ακριβώς υπηρεσία με τη Vodafone (με το ίδιο όνομα μάλιστα), μόνο που η τελευταία παρέχει δυνατότητα για αναβάθμιση συσκευής, αλλαγές προγραμμάτων και γενικότερα έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πολύ ανώτερο από της Cosmote. Επίσης δεν απαιτεί fax για την ενεργοποίηση (έλεος). Αλλά τι λέω, η Cosmote δεν έχει αξιωθεί ακόμα να βάλει ενημέρωση υπολοιπόμενου χρόνου στα συμβόλαια... Για να μη μιλήσω για την εικόνα του site... Kρίμα που στις τέτοιου είδους υπηρεσίες είναι τόσο πίσω... Πολύ καλή υπηρεσία, Μπράβο COSMOTE, μπήκα έκανα εγράφη και σε λίγα λεπτά μου ήρθε το password, ούτε να τρέχω σε καταστήματα! Χαλαρά από το σπιτάκι μου. Από όσο ξέρω η Vodafone ζητάει σε καρτοκινητά να πάνε σε μαγαζί για ενεργοποίηση, οπότε το fax δεν είναι μεγάλο πρόβλημα. Εξάλλου προσωπικά δεδομένα χειρίζεσαι. Δεν βλάπτει και λίγη ασφάλεια…… Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alany Δημ. July 18, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2008 Πολύ καλή υπηρεσία, Μπράβο COSMOTE, μπήκα έκανα εγράφη και σε λίγα λεπτά μου ήρθε το password, ούτε να τρέχω σε καταστήματα! Χαλαρά από το σπιτάκι μου. Από όσο ξέρω η Vodafone ζητάει σε καρτοκινητά να πάνε σε μαγαζί για ενεργοποίηση, οπότε το fax δεν είναι μεγάλο πρόβλημα. Εξάλλου προσωπικά δεδομένα χειρίζεσαι. Δεν βλάπτει και λίγη ασφάλεια…… Μεγάλη διαφορά από την αντίστοιχη υπηρεσία της vodafone. Μιλάω για απτές διαφορές. Σε καρτοκινητό του αδελφού μου η ενεργοποίηση έγινε σε 3 ώρες περίπου και είδα και την έκπληξη. On line ενημέρωση για την κίνηση του λογαριασμού. Μεγάλη διαφορά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. July 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2008 ...μαλλον πρεπει να τους παρω τηλεφωνο..... τι κ@λοεταιρεια :wacko::wacko::wacko:... ..προσπαθησα να τους παρω τηλεφωνο για να δω τι ακριβως γινετε και σε εμενα δεν ερχετε ο κωδικος....και βεβαια συνατησα το γνωστο μηνυμα.... "οι γραμμες μας ειναι κατελειμενες..μπλα-μπλα-μπλα"...που σημαινει οτι σου κλεινουν την γραμμη αλλα σου χρεωνουν την κληση..... ....ακομα να το διορθωσουν οι γυφτοι.....ταληροφονιαδες....:mad::mad: ...3 τζαμπα κλησεις...αρκετο βρισιμο...και εγκατελειψα.... Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. July 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2008 Μεγάλη διαφορά από την αντίστοιχη υπηρεσία της vodafone. Μιλάω για απτές διαφορές. Σε καρτοκινητό του αδελφού μου η ενεργοποίηση έγινε σε 3 ώρες περίπου και είδα και την έκπληξη. On line ενημέρωση για την κίνηση του λογαριασμού. Μεγάλη διαφορά. Eννοείς στα καρτοκινητά? Τι να το κάνω? Στα συμβόλαια χρειάζεται η υλοποίηση αυτή και καμία δεν την παρέχει. Αλλά η Cosmote ούτε το υπόλοιπο δεν σου λέει. Στα συμβόλαια γενικότερα η υπηρεσία της Cosmote δεν είναι καλή. Στα καρτοκινητά ίσως, να πω την αλήθεια δεν πολυασχολούμαι. Επίσης νομίζω πως ήρθε η ώρα να αλλάξουν το site και να κάνουν ένα e-shop της προκοπής... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alany Δημ. July 18, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2008 Eννοείς στα καρτοκινητά? Τι να το κάνω? Στα συμβόλαια χρειάζεται η υλοποίηση αυτή και καμία δεν την παρέχει. Αλλά η Cosmote ούτε το υπόλοιπο δεν σου λέει. Στα συμβόλαια γενικότερα η υπηρεσία της Cosmote δεν είναι καλή. Στα καρτοκινητά ίσως, να πω την αλήθεια δεν πολυασχολούμαι. Επίσης νομίζω πως ήρθε η ώρα να αλλάξουν το site και να κάνουν ένα e-shop της προκοπής... Ρε φίλε τι πράγμα είναι αυτό αντί να λέτε μπράβο και μακάρι να το έχουν όλες οι εταιρείες αμέσως το μηδενίζετε. Κακία; Δεν νομίζω. Ζήλεια; Ίσως. Θα ακολουθήσει η υπηρεσία και στα συμβόλαια. Να δω τότε τι θα λέτε. Έλεος. Προτείνω αφού κάνετε χρήση της υπηρεσίας να πείτε ότι στραβό έχει και όχι χωρίς να έχετε γνώση τι έχει πως το έχει να την μηδενίζετε. Προσωπικα εγώ για να σχολιάσω μια υπηρεσία κάνω χρήση αυτής. Εχω την αντίστοιχη της vodafone σε cu και μπορώ να την κρίνω. Ε λοιπόν είναι η μέρα με την νύχτα πως να το κάνουμε δηλαδή. Περαστικά... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
koukoulakis Δημ. July 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2008 Μπαίνω κανονικά στο Myaccount αλλά οταν πατάω να δώ την κίνηση του λογαριασμου στο e-bill και βαζω username και password Μου τα βγάζει λάθος και στην ανάκτηση κωδικού δε στέλνει τίποτα! Λογικά αφού μπαίνω στο Myaccount δε θα έπρεπε να μπαίνω και στο e-bill? Παράθεση http://i18.tinypic.com/5zbc3mu.jpg...Κωστής iPhone 6 64GB-Mac Mini 2011-iPad Air 2 64GB "Απο τη Χώρα το Σφακιό να πάει στο Τυμπάκι, με έβαλε να τσι κουβαλώ νερό με ένα σταμνάκι" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. July 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2008 και εμενα δεν με βαζει e-bill.. αλλα το my account ειναι μια χαρα.. Παράθεση My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. July 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2008 Ρε φίλε τι πράγμα είναι αυτό αντί να λέτε μπράβο και μακάρι να το έχουν όλες οι εταιρείες αμέσως το μηδενίζετε. Κακία; Δεν νομίζω. Ζήλεια; Ίσως. Θα ακολουθήσει η υπηρεσία και στα συμβόλαια. Να δω τότε τι θα λέτε. Έλεος. Προτείνω αφού κάνετε χρήση της υπηρεσίας να πείτε ότι στραβό έχει και όχι χωρίς να έχετε γνώση τι έχει πως το έχει να την μηδενίζετε. Προσωπικα εγώ για να σχολιάσω μια υπηρεσία κάνω χρήση αυτής. Εχω την αντίστοιχη της vodafone σε cu και μπορώ να την κρίνω. Ε λοιπόν είναι η μέρα με την νύχτα πως να το κάνουμε δηλαδή. Περαστικά... Σου είπα πως ως χρήστης συμβολαίου σχολιάζω τις παροχές στα συμβόλαια. Ουσιαστικά καρτοκινητό έχω να πιάσω στα χέρια μου από το 2ο έτος στη σχολή. Από εκεί και πέρα τι ακριβώς να ζηλέψω?:lol: Έχω να κερδίσω ή να χάσω κάτι? Είμαι μέτοχος της Vodafone Group ή ξάδερφος του Ναγκίμπ? Έλεος πραγματικά,αν δεν είστε σε θέση να συζητήσετε, μην το κάνετε. Όταν με το καλό δοθεί η υπηρεσία στα συμβόλαια εδώ θα είμαστε να αποδώσουμε τα εύσημα. Αν μείνει όμως πάλι τελευταία τη κριτική δεν τη γλιτώνει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alany Δημ. July 19, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2008 Σου είπα πως ως χρήστης συμβολαίου σχολιάζω τις παροχές στα συμβόλαια. Ουσιαστικά καρτοκινητό έχω να πιάσω στα χέρια μου από το 2ο έτος στη σχολή. Από εκεί και πέρα τι ακριβώς να ζηλέψω?:lol: Έχω να κερδίσω ή να χάσω κάτι? Είμαι μέτοχος της Vodafone Group ή ξάδερφος του Ναγκίμπ? Έλεος πραγματικά,αν δεν είστε σε θέση να συζητήσετε, μην το κάνετε. Όταν με το καλό δοθεί η υπηρεσία στα συμβόλαια εδώ θα είμαστε να αποδώσουμε τα εύσημα. Αν μείνει όμως πάλι τελευταία τη κριτική δεν τη γλιτώνει. Δεν βλέπω όμως να κριτικάρεις το γεγονός ότι η vodafone έμεινε πίσω στα καρτοκινητά ούτε να αποδίδεις εύρημα, όπως λες, στην cosmote για αυτό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. July 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2008 Δεν βλέπω όμως να κριτικάρεις το γεγονός ότι η vodafone έμεινε πίσω στα καρτοκινητά ούτε να αποδίδεις εύρημα, όπως λες, στην cosmote για αυτό. 1.Δεν απέδωσα κανένα "εύρημα" (???). Τα εύσημα. 2.Δεν διάβασες το post μου? Δεν νομίζω ότι έχεις ανάγκη μετάφρασης από ελληνικά σε ελληνικά. ΔΕΝ χρησιμοποιώ καρτοκινητά. Γνωρίζω μόνο βασικά πράγματα και έχω δυο-τρία σε ένα συρτάρι που ίσως να έχουν λήξει. Ως εκ τούτου ΔΕΝ έχω χρησιμοποιήσει και τις αντίστοιχες υπηρεσίες τους ώστε να τις συγκρίνω. ΔΕΝ μπορώ δηλαδή να έχω άποψη. Αν είναι όντως έτσι όπως το λες, μπράβο στη Cosmote. Αλλά προσωπικά δεν με αφορά. Και αυτό δεν αλλάζει πως στα συμβόλαια (που έχουν περισσότερο ανάγκη τέτοιες υπηρεσίες) είναι πίσω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. July 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2008 Πολύ καλό;). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. July 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2008 Πολύ καλό;). Πολύ καλό;;;;;;.Πιο ''μάπα'' πρόγραμμα απο την COSMOTE δεν έχω ξαναδεί!.Δηλαδή για να εγγραφούμε σε μια υπηρεσία της COSMOTE πρέπει να έχουμε και fax;;;;.Δηλαδή αυτή είναι η πρωτοπορία στην COSMOTE;;;;;;.Στο Vodafone.gr εγγράφεσε στην ίδια ακριβός υπηρεσία σε χρόνο ντε-τε και χωρίς fax & μ@κ@κίες!.Και ας σημειώσουμε ότι αυτή η υπηρεσία ''My Account'' στην Vodafone είναι χίλιες φορές πιο εξελιγμένη!!!!!!!.Αντί να φτιάξουν το site τους (www.cosmote.gr) ή να καμοία αναβάθμιση (π.χ Δικτύου,πιο γρήγορο serfarisma στο Cosmote MyView,φθηνότερες χρεώσεις κ.α).Αντί να τα κάνουν καλύτερα τα κάνουν χειρότερα!!!Απο το κακό στο χειρότερο αυτή η COSMOTE! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.