Jump to content

[Επίσημο] Nokia E71


nervous
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γιατί λες "φυσικά" και κολλάει? Είναι φυσιολογικό φαινόμενο?

 

Μετά από αρκετές αναβαθμίσεις το πρόβλημα σε εμένα παραμένει με το παραπάνω , οπότε θεώρησα ότι είναι κάτι φυσιολογικό (κάτι σαν bug).

 

Μάλλον δε συμβαίνει σε όλους...

 

 

 

 

PS. (το παραπάνω πάει στο ότι είναι απ' τα πρώτα κινητά μου που χρειάζεται αρεά και που να του βγάζω τη μπαταρία (system error) ή να το επανεκινώ (δεν λειτουργεί το κουμπί menu καμια φορά) για να λειτουργεί σωστά)

Sent neither from iphone nor android phone
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μετά από αρκετές αναβαθμίσεις το πρόβλημα σε εμένα παραμένει με το παραπάνω , οπότε θεώρησα ότι είναι κάτι φυσιολογικό (κάτι σαν bug).

 

Μάλλον δε συμβαίνει σε όλους...

 

 

 

 

PS. (το παραπάνω πάει στο ότι είναι απ' τα πρώτα κινητά μου που χρειάζεται αρεά και που να του βγάζω τη μπαταρία (system error) ή να το επανεκινώ (δεν λειτουργεί το κουμπί menu καμια φορά) για να λειτουργεί σωστά)

 

Στις αναβαθμίσεις, έχω μείνει στην 210. Και πρόβλημα δεν έχω.

Μήπως έχει να κάνει με τις νεότερες εκδόσεις λογισμικού.

Επίσης, το πρόβλημα με το πλήκτρο του μενού δεν μου το έχει κάνει ποτέ.

Μπορεί να είναι θέμα hardware και θα πρέπει να το πας σε σέρβις

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως και σε μένα το κάνει συχνότερα με τις τελευταίες αναβαθμίσεις και ίσως συγκεκριμένα με την τελευταία. Αλλά μόνο σε εισερχόμενες, όχι όταν απορρίπτω κλήσεις. Είναι λίγο εκνευριστικό να πρέπει να βγάζεις τη μπαταρία για να στρώσει...
Link to comment
Share on other sites

Στις αναβαθμίσεις, έχω μείνει στην 210. Και πρόβλημα δεν έχω.

Μήπως έχει να κάνει με τις νεότερες εκδόσεις λογισμικού.

Επίσης, το πρόβλημα με το πλήκτρο του μενού δεν μου το έχει κάνει ποτέ.

Μπορεί να είναι θέμα hardware και θα πρέπει να το πας σε σέρβις

Η αλήθεια είναι ότι έχω την τελευταία έκδοση...αλλά την έβαλα γιατί είχα ήδη τα προβλήματα που ανάφερα πριν με τις προηγούμενες εκδόσεις

Sent neither from iphone nor android phone
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα με το μενου το ειχα και εγω παλιοτερα αν θυμαμαι καλα. Μετα την τελευταια αναβαθμιση δεν εχω κανενα προβλημα εδω και καιρο αν εξαιρεσεις καποια reboot που κανει που και που.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! Μόλις αγόρασα το Nokia E71 και διαπίστωσα ότι

1. δεν υπάρχει ελληνικό εγχειρίδιο

2. δεν υπάρχει υπόδειξη ελληνικών χαρακτήρων στο πληκτρολόγιο

3. δεν έχει εγκατεστημένους χάρτες όπως διαφημίζει στην ιστοσελίδα της η vodafone

4. με το που έκανα update λογισμικού εξαφανίστηκαν τα ελληνικά

 

Προσπάθησα να κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων αλλά μου ζητάει έναν κωδικό και δεν γνωρίζω ποιος είναι!

Μπορεί κανείς να με βοηθήσει; Ευχαριστώ

www.mythiki.gr
Link to comment
Share on other sites

Φίλε pos έπεσες σε παρά-εισαγωγή, διάβασε το Περί παράλληλων εισαγωγών...

 

Μπορείς να περάσεις μόνος σου τα Ελληνικά με τον εξής τρόπο, Εισαγωγή της Ελληνικής γλώσσας & debrand συσκευής (αλλαγή product code) αλλά θα σου πρότεινα να το γυρίσεις πίσω και να απαιτήσεις να σου δώσουν Ελληνικό.

 

Από που το πήρες? Στο πούλησαν λέγοντας σου ότι είναι Ελληνικό?

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Βασικά όταν άνοικαν οι γονείς μου την συσκευασία (η σύνδεση είναι στο όνομα του πατέρα μου) μου είπαν ότι δεν είχε ελληνικό εγχειρίδιο και τους παρότρυνα να πάνε στην vodafone να ρωτήσουν τον λόγο. Πήγε ο πατέρας μου και του άνοιξαν ακόμη ένα κουτί συσκευής Ε71 το οποίο επίσης δεν είχε το ελληνικό λέγοντας του ότι όλα έτσι είναι. Αύριο θα πάω από ένα κατάστημα της vodafone απλά είναι μεγάλο ξενέρωμα...
www.mythiki.gr
Link to comment
Share on other sites

Είναι έτσι όλα γιατί προφανώς όλα είναι παρά-εισαγωγής. Τα Ελληνικά Ε71 πρέπει να έχουν Ελληνικούς χαρακτήρες στα πλήκτρα, Ελληνικό εγχειρίδιο και την αυτοκόλλητη ταινία που γράφει NOKIA SEALD.

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα να ακολουθήσω τις οδηγίες αλλά μάλλον κάνω κάτι λάθος γιατί μου βγάζει Reading Values Error! Αν δεν κάνω λάθος δεν εντοπίζει το πρόγραμμα τη συσκευή. :(
www.mythiki.gr
Link to comment
Share on other sites

Καλως μας ηρθες.. :)

 

Πριν προχωρησεις στην διαδικασια θα πρεπει να εχεις συνδεσει 1 φορα την συσκευη σου με το nokia pc suite.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/gianpithio_cp_2012.gif

Συντονιστής συζητήσεων στο forum της Nokia & Samsung @myphone.gr

Link to comment
Share on other sites

Καλώς σας βρήκα και ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια...

Έχω ήδη συνδεθεί με το Pc Suite και για τη ακριβεία είμαι και αυτή τη στιγμή συνδεδεμένος αλλά όπως είπα και πριν βγάζει error

www.mythiki.gr
Link to comment
Share on other sites

Για να μην τα ξαναγραφω :O

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2948922#post2948922

 

Eνημερωσε μας για το αποτελεσμα..

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/gianpithio_cp_2012.gif

Συντονιστής συζητήσεων στο forum της Nokia & Samsung @myphone.gr

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ και πάλι. Αύριο θα περάσω από την vodafone με αποδείξεις και όλα τα περιεχόμενα της συσκευασίας και θα ζητήσω αλλαγή της συσκευής. Ελπίζω να πάνε όλα καλά! Θα σας ενημερώσω αύριο για τις εξελίξεις! Και πάλι ευχαριστώ!
www.mythiki.gr
Link to comment
Share on other sites

Οταν πηρα την συσκευη, είχα μεσα περασμενο, το Active Call Manager, αν θυμαμαι καλα και λεγεται ετσι. Ξαφνικα, εδω και δυο μερες, δεν το βρισκω πουθενα μεσα σου φακελους. Και το θεμα ειναι οτι δεν εχω σβησει κατι ολο αυτο το διαστημα. Ξερει κανεις αν μπορω να το κατεβασω, ως γνησιο, ή αν υπαρχει καπου στην συσκευη ωστε να το ξανατρεξω? Απο το site της Νοκια μηπως μπορω?
Link to comment
Share on other sites

Βασικά όταν άνοικαν οι γονείς μου την συσκευασία (η σύνδεση είναι στο όνομα του πατέρα μου) μου είπαν ότι δεν είχε ελληνικό εγχειρίδιο και τους παρότρυνα να πάνε στην vodafone να ρωτήσουν τον λόγο. Πήγε ο πατέρας μου και του άνοιξαν ακόμη ένα κουτί συσκευής Ε71 το οποίο επίσης δεν είχε το ελληνικό λέγοντας του ότι όλα έτσι είναι. Αύριο θα πάω από ένα κατάστημα της vodafone απλά είναι μεγάλο ξενέρωμα...

 

Απαγορεύεται να μην υπάρχουν οδηγίες στα ελληνικά.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14

Link to comment
Share on other sites

Οταν πηρα την συσκευη, είχα μεσα περασμενο, το Active Call Manager, αν θυμαμαι καλα και λεγεται ετσι. Ξαφνικα, εδω και δυο μερες, δεν το βρισκω πουθενα μεσα σου φακελους. Και το θεμα ειναι οτι δεν εχω σβησει κατι ολο αυτο το διαστημα. Ξερει κανεις αν μπορω να το κατεβασω, ως γνησιο, ή αν υπαρχει καπου στην συσκευη ωστε να το ξανατρεξω? Απο το site της Νοκια μηπως μπορω?

Το είχες κάνει εγκατάσταση και ξαφνικά χάθηκε η εφαρμογή από το μενού ή το είχες σαν αρχείο εγκατάστασης μέσα στην κάρτα μνήμης και τώρα δεν το βρίσκεις μέσα εκεί?

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Το είχες κάνει εγκατάσταση και ξαφνικά χάθηκε η εφαρμογή από το μενού ή το είχες σαν αρχείο εγκατάστασης μέσα στην κάρτα μνήμης και τώρα δεν το βρίσκεις μέσα εκεί?

 

 

Ηταν ηδη εγκατεστημενο και ξαφνικα χαθηκε. Και δεν υπαρχει ουτε καν σαν αρχειο εγκαταστασης για να το ξανατρεξω

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξες να δεις μήπως υπάρχει μέσα στην Διαχείριση εφαρμογών? Αν δεν υπάρχει και εκεί πρέπει να έγινε απεγκατάσταση.

 

Υπάρχει στην σελίδα της Nokia, http://europe.nokia.com/get-support-and-software/product-support/nokia-e71/software (επέλεξε γλώσσα Αγγλικά), Advanced Call Manager.

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξες να δεις μήπως υπάρχει μέσα στην Διαχείριση εφαρμογών? Αν δεν υπάρχει και εκεί πρέπει να έγινε απεγκατάσταση.

 

Υπάρχει στην σελίδα της Nokia, http://europe.nokia.com/get-support-and-software/product-support/nokia-e71/software (επέλεξε γλώσσα Αγγλικά), Advanced Call Manager.

 

 

Δεν υπηρχε κατι που να παραπεμπει στο ονομα της εφαρμογης, αλλα μολις την ετρεξα απο εκει που μου ειπες να την κατεβασω, τοτε με ρωτησε αν θελω να την αντικαταστησω με την υπαρχουσα. Τελος καλο ολα καλα...σε ευχαριστω πολυ φιλε μου....

 

 

 

Επισης να ρωτησω κατι ακομα

Οταν ειναι σε αναμονη, τοτε η οθονη ειναι μαυρη αλλα εχει μια γκρι λωριδα που λεει την ωρα και την ημερομηνια. Η ωρα, λογικα, θα πρεπει να συμβαδιζει με την πραγματικη. Σε μενα, αν δεν πειραξω το κινητο καθολου, τοτε μενει στην ωρα που ελεγε το ρολοι την τελευταια φορα που το πειραξα. Ετσι ειναι σε ολους? Ή μονο σε μενα?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Επικοινώνησα σήμερα το πρωί με την Nokia Hellas. Τους ανέφερα το ιστορικό και μου είπαν ότι μου είπατε κι εχθές εσείς, ότι δηλαδή το τηλέφωνο δεν είναι ελληνικό και ότι επισήμως δεν επιτρέπεται στην συγκεκριμένη συσκευή να περαστεί η ελληνική γλώσσα. Πήγα στη συνέχεια στην vodafone και άρχισε ένα παληκάρι να μου λέει θα το δώσουμε για επισκευή στο τμήμα της vodafone και θα είναι στη συνέχεια οκ. Κατ' αρχίν του λέω δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω το κινητό που είναι 2 ημερών για service. Σαφώς και μιλάμε για αντικατάσταση γιατί δεν έχουν περάσει οι 7 ημέρες. Όχι όχι μου λέει, δεν έχει βλάβη το κινητό σας οπότε δεν θεωρώ ότι μπορούμε να το εντάξουμε στην κατηγορία αυτή. Ωραία λέω δεν έχει βλάβη αλλά δεν είναι και ελληνικό, οπότε θεωρώ ότι είναι αντίστοιχη περίπτωση. Επίσης, μπορείτε λέω να μου εγγυηθείται ότι εάν μου περάσετε τα ελληνικά στην επόμενη αναβάθμιση θα παραμείνουν; Εεεε λέει νομίζω, μάλλον... Και για να έχουμε καλό ρώτημα με ποιο πρόγραμμα θα μου περάσετε τα ελληνικά; Με το Nemesis μου λέει. Δηλαδή λέω μετά η εγγύηση της Νokia; Ε μάλλον θα ισχύει κανονικά μου απαντάει. Χώρια που και με το Nokia Updater λέει μπορείτε να χάσετε την εγγύηση καθώς κάτι τέτοιο λέει στους Όρους χρήσης...

Με τα λίγα με τα πολλά και αφού μία άλλη υπάλληλος τον προέτρεψε να πάρει μόνο τη συσκευή για επισκευή, ξεκαθάρισα ακόμα πιο έντονα ότι εγω θα διακόψω το συμβόλαιο μου στην περίπτωση που δεν μου δωθεί αντικατάσταση με ελληνικό κινητό.

Μου πήραν όλο το πακέτο και έκαναν αίτηση αντικατάστασης. Εντός 20 ημερών θα έχω νέα. Θέλω να πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά... Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια κι ελπίζω να μου έρθει ελληνικό κινητό με τους χάρτες εγκατεστημένους.

Συγνώμη για την έκταση του post...

www.mythiki.gr
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Επικοινώνησα σήμερα το πρωί με την Nokia Hellas. Τους ανέφερα το ιστορικό και μου είπαν ότι μου είπατε κι εχθές εσείς, ότι δηλαδή το τηλέφωνο δεν είναι ελληνικό και ότι επισήμως δεν επιτρέπεται στην συγκεκριμένη συσκευή να περαστεί η ελληνική γλώσσα. Πήγα στη συνέχεια στην vodafone και άρχισε ένα παληκάρι να μου λέει θα το δώσουμε για επισκευή στο τμήμα της vodafone και θα είναι στη συνέχεια οκ. Κατ' αρχίν του λέω δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω το κινητό που είναι 2 ημερών για service. Σαφώς και μιλάμε για αντικατάσταση γιατί δεν έχουν περάσει οι 7 ημέρες. Όχι όχι μου λέει, δεν έχει βλάβη το κινητό σας οπότε δεν θεωρώ ότι μπορούμε να το εντάξουμε στην κατηγορία αυτή. Ωραία λέω δεν έχει βλάβη αλλά δεν είναι και ελληνικό, οπότε θεωρώ ότι είναι αντίστοιχη περίπτωση. Επίσης, μπορείτε λέω να μου εγγυηθείται ότι εάν μου περάσετε τα ελληνικά στην επόμενη αναβάθμιση θα παραμείνουν; Εεεε λέει νομίζω, μάλλον... Και για να έχουμε καλό ρώτημα με ποιο πρόγραμμα θα μου περάσετε τα ελληνικά; Με το Nemesis μου λέει. Δηλαδή λέω μετά η εγγύηση της Νokia; Ε μάλλον θα ισχύει κανονικά μου απαντάει. Χώρια που και με το Nokia Updater λέει μπορείτε να χάσετε την εγγύηση καθώς κάτι τέτοιο λέει στους Όρους χρήσης...

Με τα λίγα με τα πολλά και αφού μία άλλη υπάλληλος τον προέτρεψε να πάρει μόνο τη συσκευή για επισκευή, ξεκαθάρισα ακόμα πιο έντονα ότι εγω θα διακόψω το συμβόλαιο μου στην περίπτωση που δεν μου δωθεί αντικατάσταση με ελληνικό κινητό.

Μου πήραν όλο το πακέτο και έκαναν αίτηση αντικατάστασης. Εντός 20 ημερών θα έχω νέα. Θέλω να πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά... Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια κι ελπίζω να μου έρθει ελληνικό κινητό με τους χάρτες εγκατεστημένους.

Συγνώμη για την έκταση του post...

 

Αρκετά καλά πήγε, αλλά 20 μέρες καθυστέρηση??

Α πα πα πα....

Εγώ θα τους έλεγα: Δικόπτω το συμβόλαιό μου τώρα, σας δίνω πίσω το κινητό και μου επιστρέφετε την αξία του και τέλος να περιμένετε σύντομα την μήνυσή μου για απάτη και την αγωγή μου για ικανοποίηση ηθικής βλάβης.

Διότι, όταν σου πουλάνε ένα κινητό που δεν είναι ελληνικό αυτό είναι παράνομο.

Όταν δεν σου το λένε, αυτό είναι απάτη. Γιατί ένα μη ελληνικό τηλέφωνο δεν είναι το ίδιο με ένα ελληνικό.Ή δεν θα έχει ελληνικά ή θα έχει ελληνικά με παράνομο τρόπο και εσύ δεν θα έχεις εγγύηση. Άρα?....

:)

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να έχεις δίκιο (πάντα είμαι υπομονετικός χαχα) αλλά ας ελπίσουμε ότι δεν θα το μετανιώσω. Απλά μου φάνηκε ανήκουστο να μου προτείνουν να κάνω μία επέμβαση στο κινητό μου που ουσιαστικά είναι παράνομη και με ξένο προς τη Nokia λογισμικό. Δεν ξέρω πόσες πιθανότητες υπάρχουν να ικανοποιηθεί το αίτημα μου αλλά σε περίπτωση διαφορετική θα αναγκαστώ μετά από 6 χρόνια να εγκαταλείψω την vodafone.
www.mythiki.gr
Link to comment
Share on other sites

Ίσως να έχεις δίκιο (πάντα είμαι υπομονετικός χαχα) αλλά ας ελπίσουμε ότι δεν θα το μετανιώσω. Απλά μου φάνηκε ανήκουστο να μου προτείνουν να κάνω μία επέμβαση στο κινητό μου που ουσιαστικά είναι παράνομη και με ξένο προς τη Nokia λογισμικό. Δεν ξέρω πόσες πιθανότητες υπάρχουν να ικανοποιηθεί το αίτημα μου αλλά σε περίπτωση διαφορετική θα αναγκαστώ μετά από 6 χρόνια να εγκαταλείψω την vodafone.

Είναι απαράδεκτο για μια μεγάλη εταιρία όπως είναι η voda να κάνει παραεισαγωγές.

Πού έχουμε φτάσει......

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14

Link to comment
Share on other sites

Μόλις επικοινώνησα και τηλεφωνικά με την vodafone. Αυτή τη φορά σε αντίθεση με εχθές, ήταν μία πολύ ευγενική και εξυπηρετική υπάλληλος, που μου έδωσε μάλιστα και τα στοιχεία της, έτσι ώστε σε περίπτωση που δεν με εξυπηρετήσουν με αντικατάσταση να επικοινωνήσω προσωπικά μαζί της. Δυστυχώς όμως με διαβεβαίωσε ότι θα χρειαστεί από 15 έως 20 ημέρες για να ολοκληρωθεί η επεξεργασία του αιτήματος μου.
www.mythiki.gr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...