panoswpap Δημ. January 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2017 Σήμερα επικοινώνησα μαζί τους και με LG και με Procordia, η δε Procordia έριχνε όλο το φταίξιμο στην LG δεν με άκουγαν καθόλου το μόνο που έλεγαν είναι ότι "Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι αφού δεν μας έχει δώσει πλακέτες η LG" στην δε LG έκανα παράπονα ο άνθρωπος δεν ήξερε να βοηθήσει καθόλου μου έλεγε ότι θα τα μεταβιβάσει και ότι θα με ενημερώσουν... Τους είπα ακόμα και για τον νόμο 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 1994) άρθρο 5 παράγραφος 5 (Ο νόμος εδώ) και ούτε που ενδιαφέρθηκαν ακόμα και υπεύθυνο ζήταγα και δεν μου έδιναν... Θα στείλω αίτηση στον συνήγορο του καταναλωτή και θα στείλω παράπονα μέσω e-mail στην επίσημη LG Ευρώπης. Άντε να δούμε..Εμένα σήμερα μου έστειλαν τελικά μήνυμα ότι θα το στείλουν στην lg το κινητο και οτι η ελάχιστη αναμονή είναι 15 - 20 μέρες.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bad_freddy Δημ. January 6, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 6, 2017 Α μάλιστα και νόμιζα οτι ήμουν ο μόνος... Εγω έστειλα ενα LG X Screen (απο τα τελευταία μοντέλα, που θα έπρεπε να υπήρχε πλήρη γκάμα ανταλλακτικών) της γυναίκας στις 20/11 με πρόβλημα στην μπαταρία με ενημέρωση οτι θα παραλάβω σε 2-3 εβδομάδες. Τελικά σχεδον 50 μέρες μετα ακόμα περιμένω, η δικαιολογία είναι αναμονή ανταλλακτικού. Δεν πειράζει όμως θα κάνω λίγη υπόμονη ακόμα και θα ξεκινήσω όμορφα κι ωραία τις διαδικασίες για πλήρη αποζημίωση με την βοήθεια του συνήγορου του καταναλωτή (όπως έχει συμβεί και σε περιπτώσεις με τα G4)... Κι οσο σκέφτομαι οτι αργά ή γρήγορα θα τους ξαναχρειαστώ σίγουρα μιας και εχω για βασικό τηλέφωνο ενα G4 απελπίζομαι... :cry: Παράθεση Xiaomi 13T User Previously Motorola C520 - Philips Twist - Bosch 509 - Ericsson T10s - Ericsson T65 - Nokia 3330 - Siemens SL42 - Siemens S55 - SE T610i - Motorola C980 - Siemens SX-1 - SE P800 - SE P900 - SE M600i - HTC Touch Cruise - SE Xperia X10 mini pro - Google Nexus S - Nokia Lumia 1020 - LG G4 - Xiaomi Mi Mix 2 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SAKISART2 Δημ. January 7, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2017 Είμαι μεταξύ s7 & g5 αλλά με αυτά που διαβάζω περί servive με βάζετε σε σκέψεις...;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panoramix77 Δημ. January 7, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2017 Είμαι μεταξύ s7 & g5 αλλά με αυτά που διαβάζω περί servive με βάζετε σε σκέψεις...;) S7 φίλε μου. Πολύ καλό και σέρβις;;; smartec (εγγύηση) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SAKISART2 Δημ. January 7, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2017 (edited) S7 φίλε μου. Πολύ καλό και σέρβις;;; smartec (εγγύηση) Το μόνο που με χαλάει είναι η ενσωμάτωση μπαταρία, δεν έχω την ευχέρεια να αλλάζω κάθε χρόνο συσκευές και στον 1.5 χρονο πέφτει η μπαταρία απόδοση .Και πιστεύω το κάνουν ώστε να αλλάζεις συσκευές. Έχω ένα s3 έχω αλλάξει 2 μπαταρίες και δουλεύει ακόμη, κοντεύει 4 χρόνια. Έχω δει ότι αλλάζουν και στα ενσωματωμένα αλλά κάνεις εγχείρηση στο τηλ και μπορεί να σου μένει στο χέρι. Δηλ η αποσπομενη μπαταρία είναι που με τραβάει στο g5 αλλά αν είναι να χαλάσει και να περιμένω 2 μήνες στο servive δε λέει. Edited January 7, 2017 by SAKISART2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panoramix77 Δημ. January 7, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2017 Το μόνο που με χαλάει είναι η ενσωμάτωση μπαταρία, δεν έχω την ευχέρεια να αλλάζω κάθε χρόνο συσκευές και στον 1.5 χρονο πέφτει η μπαταρία απόδοση .Και πιστεύω το κάνουν ώστε να αλλάζεις συσκευές. Έχω ένα s3 έχω αλλάξει 2 μπαταρίες και δουλεύει ακόμη, κοντεύει 4 χρόνια. Έχω δει ότι αλλάζουν και στα ενσωματωμένα αλλά κάνεις εγχείρηση στο τηλ και μπορεί να σου μένει στο χέρι. Δηλ η αποσπομενη μπαταρία είναι που με τραβάει στο g5 αλλά αν είναι να χαλάσει και να περιμένω 2 μήνες στο servive δε λέει. Για αυτό καλύτερα s7 που έχει τρομερό σέρβις. Είμαι κάτοχος 5χ και αυτό επειδή είχα την σειρά s από το 3 μέχρι το 6. Τώρα την έχω βρει με το 5χ αλλά αν άλλαζα θα πήγαινα Samsung επειδή έχει τρομερό σέρβις. Ειχα κάτι θέματα με το s6 και το πήγα 3 φορές στο σέρβις. Με εγγύηση, δεν πληρώνεις φράγκο και όλα κομπλέ. Απλά μου έιχε κάτσει ελαττωματικό s6. Παρόλα αυτά θα ξανά επέστρεφα!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Edelvertia Δημ. January 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2017 Καλησπέρα και από μένα και καλή χρονιά. Έχω ένα lg g3, αγορασμένο 1,5 χρόνο πριν. Πριν από 3 βδομάδες περίπου, εμφάνισε ξαφνικά μπλε οθόνη και δεν άνοιγε. Παίρνω τηλέφωνο στην lg, καταγράφουν τη βλάβη και μου λένε να επικοινωνήσω με την procordia. Γίνεται η αποστολή του κινητού κανονικά και μετά από κάποιες μέρες, μου στέλνουν μήνυμα ότι ''η συσκευή είναι εκτός εγγύησης λόγω οξείδωσης στη πλακέτα λογικής και στη πρόσοψη.'' Με κόστος επισκευής 293,86. Δεν αποδέχομαι να γίνει επιδιόρθωση και σήμερα μου στέλνουν πίσω τη συσκευή, με την αναφορά συσκευής να γράφει ως βλάβη 1: no (main lcd) display και βλάβη 2: auto power off. Σε φίλο μου εντωμεταξύ, είχε παρουσιαστεί ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και έγινε κανονικά η αντικατάσταση της μητρικής, χωρίς κόστος και το κινητό λειτούργησε πάλι χωρίς κάποιο θέμα. Μπορώ να κινηθώ με κάποιον τρόπο από εδώ και πέρα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. January 10, 2017 Administrators Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2017 Τους ζήτησες φωτογραφίες όπου φαίνονται οι ενδείξεις οξείδωσης στο εσωτερικό της συσκευής; Αν όντως υπάρχει τέτοιο θέμα πάντως, δηλαδή σου έχει πέσει σε νερό, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Edelvertia Δημ. January 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2017 Τους ζήτησες φωτογραφίες όπου φαίνονται οι ενδείξεις οξείδωσης στο εσωτερικό της συσκευής; Αν όντως υπάρχει τέτοιο θέμα πάντως, δηλαδή σου έχει πέσει σε νερό, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα... Οχι, δεν γνώριζα πως πως υπάρχει αυτη η δυνατότητα. Αυτο που εχω μάθει και ηθελα να δω οταν θα μου έστελναν πισω το κινητό, είναι για την αλλαγη χρωματος σε ενα αυτοκόλλητο που βρισκεται πισω απο την μπαταρια, πως γινεται ροζ αν εχει αν εχει πάρει υγρασία. Το κοιταξα και ειναι είναι λευκό, ισχύει όμως αυτο ως ένδειξη; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. January 10, 2017 Administrators Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2017 Όταν μιλούν για στοιχεία που καθιστούν τη συσκευή εκτός εγγύησης, είναι υποχρεωμένοι να τα επιδεικνύουν γιατί στη θεωρεία δεν ισχύει τίποτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Edelvertia Δημ. January 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2017 Όταν μιλούν για στοιχεία που καθιστούν τη συσκευή εκτός εγγύησης, είναι υποχρεωμένοι να τα επιδεικνύουν γιατί στη θεωρεία δεν ισχύει τίποτα. Σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Επομένως παίρνω τηλέφωνο και τους ζητάω τη φωτογραφία-αποδεικτικο; Είχα σκεφτεί και κάτι ακόμα, να έδινα το κινητό για έλεγχο σε κάποιον άλλο τεχνικό και σε περίπτωση που έβρισκε κάτι διαφορετικό από αυτό που μου είπαν, να έθιγα πάλι το θέμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. January 11, 2017 Administrators Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2017 Αν πειράξει τη συσκευή σου μη εξουσιοδοτημένος τεχνικός θα βρουν άλλον ένα λόγο για να σου βγάλουν τη συσκευή εκτός εγγύησης και τότε θα έχουν δίκιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Edelvertia Δημ. January 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2017 Αχα, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή:D θα ζητήσω λοιπόν το αποδεικτικό, ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Administrators athanaso77 Δημ. January 12, 2017 Administrators Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2017 ΟΚ, ενημέρωσε μας αν θέλεις εδώ για την έκβαση των πραγμάτων... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Edelvertia Δημ. January 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2017 Ναι, όταν έχω νεότερα θα ενημερώσω! Καλή συνέχεια :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AlienTechGR Δημ. January 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2017 Καλησπέρα παίδες! Έστειλα ένα LG Spirit 4G, για service, πριν 2 βδομάδες, επειδή είχε πρόβλημα με το WiFi και είχε και ένα καμένο pixel στην οθόνη. Χθες, μου έστειλαν SMS, ότι το κινητό κρίθηκε "μη-επισκευάσιμο", και μου ζήτησαν την απόδειξη αγοράς ώστε να γίνει πίστωση χρημάτων. Το πρόβλημα εδώ είναι, ότι εγώ δεν έχω την απόδειξη αγοράς (μιας και το είχα πάρει μεταχειρισμένο) και επίσης, ο προηγούμενος κάτοχος της συσκευής, δε μπορεί ούτε αυτός να βοηθήσει, μιας και ούτε έχει την απόδειξη αλλά και ούτε έχει όρεξη να ασχοληθεί. Το κινητό, είναι σίγουρα Ελληνικής εισαγωγής, μιας και στο κουτί του έχει αυτοκόλλητο από την LG Electronics Hellas. Τι μπορώ να κάνω;:blink: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. January 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2017 Δε θυμάται εστω από που το αγορασε? Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AlienTechGR Δημ. January 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2017 Δε θυμάται εστω από που το αγορασε? Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk Θυμάται. Από Γερμανό είναι αγορασμένο. Τους πήρα τηλέφωνο, και μου είπαν ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι γιατί δεν έχουν online σύστημα ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AlienTechGR Δημ. January 24, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2017 Όλα κομπλέ. Βρέθηκε η απόδειξη. Απλά το θέμα τώρα είναι το εξής. Δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων ή πρέπει αναγκαστικά να πάρω κάτι από τον Γερμανό; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FJ_12 Δημ. January 25, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2017 Όλα κομπλέ. Βρέθηκε η απόδειξη. Απλά το θέμα τώρα είναι το εξής. Δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων ή πρέπει αναγκαστικά να πάρω κάτι από τον Γερμανό; Θα πάρεις πιστωτικό για οποιαδήποτε αγορά απο τον Γερμανό, δεν παίρνεις λεφτά στο χέρι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
porfos Δημ. January 25, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2017 Χαίρετε, το LG G3 μου παρουσίασε πρόβλημα με την πλακέτα και μπήκα να γράψω την ιστορία μου μήπως πάρω κάποια συμβουλή για το πως να το χειριστώ. Το πρόβλημα το παρουσίασε το Σάββατο. Δεν άνοιγε με τίποτα. Βάλε βγάλε μπαταρία, φόρτισμα, τίποτα. Μόνο μια στιγμή μια μπλέ οθόνη. Δεν ήξερα καν ότι πολλά G3 παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα. Συνεπώς το έψαξα και επειδή ήθελα να σώσω αρχεία το πείραξα και άναψε. Διάβασα πως με την αλλαγή πλακέτας η procordia δηλώνει πως τα δεδομένα τα χάνεις. Και έπρεπε να σώσω κάποια αρχεία της σχολής. Λέγοντας το πείραξα το άνοιξα, έλυσα τις βίδες και έβαλα ένα χαρτάκι σε ένα σημείο που προτείνανε κάποιοι ομοιοπαθόντες ώστε να κάνει επαφή ο επεξεργαστής με την ψύχτρα. Και όντως άνοιξε. Κάπου εκεί ανακάλυψα πως είμαι εντός εγγύησης. Τα δεδομένα λοιπόν έχουν ως εξής. Η πλακέτα έχει παρουσιάσει πρόβλημα και το έχω πληρωμένο το κινητό και είμαι εντός εγγύησης. Το άνοιξα αφού είχε παρουσιάσει το πρόβλημα. Γνωρίζω ότι αν καταλάβει η procordia πως η συσκευή έχει υποστεί επέμβαση αρνείται οποιαδήποτε εξυπηρέτηση γιατί μπορεί να προκλήθηκε η ζημιά από αυτή την επέμβαση και δεν μπορεί να γνωρίζει αν η βλάβη συνέβει πριν η μετά από την επέμβαση. Πως εκτιμάτε την κατάσταση; Υπάρχει περίπτωση να δεχθούν να μου αλλάξουν την πλακέτα χωρίς χρέωση; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ran_tan_plan Δημ. January 25, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2017 καλησπερα αφαιρεις το χαρτακι που λες οτι εβαλες , το ξανακλεινεις προσεκτικα , σταυρωνεις τα δαχτυλα σου και το στελνεις proccordia , δεν εχεις και αλλη επιλογη . Δεν μπορει κανενας να σου πει με σιγουρια αν θα στο κοψουν η οχι (μονο στην περιπτωση που εχεις κανει πολλα σημαδια στο κινητο) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
porfos Δημ. January 25, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2017 Από σημάδια έχω σπάσει δύο δοντάκια απο αυτά που κρατάνε το εσωτερικό πίσω κάλυμμα. Αν αναφέρω με ειλικρίνεια το γεγονός και εφόσον γνωρίζουν ότι οι πλακέτες αυτές σκάνε, λέτε δεν θα βοηθήσει; Εν τω μεταξύ το κινητό ανοίγει. Απο αυτό σας γράφω. Δεν είναι ότι του προκάλεσα βλάβη. Ρωτάω πιο πολύ όσους έχουν εμπειρία απο επισκέψεις σε εξουσιοδοτημένο service και μπορούν να προβλέψουν πως θα με αντιμετωπίσουν. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ran_tan_plan Δημ. January 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 26, 2017 Από σημάδια έχω σπάσει δύο δοντάκια απο αυτά που κρατάνε το εσωτερικό πίσω κάλυμμα. Αν αναφέρω με ειλικρίνεια το γεγονός και εφόσον γνωρίζουν ότι οι πλακέτες αυτές σκάνε, λέτε δεν θα βοηθήσει; Εν τω μεταξύ το κινητό ανοίγει. Απο αυτό σας γράφω. Δεν είναι ότι του προκάλεσα βλάβη. Ρωτάω πιο πολύ όσους έχουν εμπειρία απο επισκέψεις σε εξουσιοδοτημένο service και μπορούν να προβλέψουν πως θα με αντιμετωπίσουν. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας! οχι μην τους πεις τπτ , αν τους το αναφερεις πλεον δεν τους αφηνεις κανενα περιθωριο , θα στο βγαλουν αμεσως εκτος εγγυησης. Δεν επιτρεπετε μη εξουδιοτημενη παρεμβαση στην συσκευη Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
porfos Δημ. January 27, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2017 Θυμάστε τι σημαίνουν τα μηνύματα στο track it της procordia; Τι σημαίνει ready; τι άλλα μηνύματα δίνει; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.