Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service LG


psilelos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω απευθύνει τα παράπονα μου σωστά στις LG HELLAS και ΚΟΡΕΑ. Πως γνωρίζεις ότι δεν τα έχω απευθύνει σωστά?

 

εγώ αναφέρθηκα σε παράπονα στη μαμά εταιρεία στην ΚΟΡΕΑ και για το κόστος της δυσφήμισης που θα έχουν μακροπρόθεσμα λόγω του κακού after sales service

 

δεν μίλησα για καμία μήνυση(λογιστικές και νομικές αξιώσεις) που επιμένεις και χρησιμοποιεις. Δεν είναι λογιστική αξίωση όταν αναμένεις το κινητό σου σε 8-10 μέρες όπως σου δήλωσαν και το παίρνεις σε 3 μήνες

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 476
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εγώ καταλαβαίνω και πολύ καλά μάλιστα. Συνεχίζεις μα απρεπείς έμμεσους προσωπικούς χαρακτηρισμούς (καμμένος). Προηγουμένως ήμουν ανίδεος, έκτος πραγματικότητας και δεν καταλάβαινα . Είναι προφανές ότι προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις. Για ποιο λόγο ? γιατί τόσο μένος εναντίον μου ? Εγώ είμαι ένας δυσαρεστημένος πελάτης του service της LG στο ανάλογο θέμα του forum. Εσένα ποια είναι η δουλεία σου και μου επιτίθεσαι μανιωδώς επειδή είχα την ιδέα να απευθυνθούμε στην μαμά εταιρεία στην Κορέα και στον CEO ?. Άσε σε καταλάβαμε . Δηλαδή αποφάσισες ένα κυριακάτικο πρωινό να μπεις σε ένα θέμα που δεν σε ενδιαφέρει και να επιτεθείς σε κάποιον που πρότεινε να κάνουμε παράπονα στην LG KOREA. Προφανώς αυτό σε καίει έτσι? Αφού είσαι τόσο ευχαριστημένος από το service της LG θα μπορούσες απλά να καταθέσεις την θετική σου άποψη και όχι να επιτίθεσαι σε εμένα που έχω αρνητική με στοιχεία και ισχυρά επιχειρήματα και όχι λόγια του αέρα όπως εσύ.

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ? Πως είναι δυνατόν εσύ να γνωρίζεις πως απεύθυνα τα ερωτήματά μου στην LG? ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ LG? Άστο είναι ρητορικό το ερώτημα γιατί για να γνωρίζεις προφανώς και εργάζεσαι για την LG. Αποκαλύφθηκες μόνος σου.

Αφού λοιπόν προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις κάνοντας το θέμα προσωπικό ,(που δεν είναι), το συγκεκριμένο θέμα του forum είναι : ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ/SERVICE LG

Και όποιος θέλει να απευθύνει τα παράπονα του στην LG KOREA μπορεί να το κάνει εδώ :

http://ethics.lg.co.kr/realName/en/insertDetailForm.do#none

Kαι για καλύτερα αποτελέσματα και στο προσωπικό e-mail του CEO της LG ELECTRONICS INC εδώ:

JunHo.Cho@lge.com

 

Eυχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

χαίρετε.

όντως τι φάση με την Procordia? έστειλα πριν ενάμιση μήνα ενα LG K10 για αλλαγή πλακέτας και από τότε περιμένουν την νέα πλακέτα.. πράγμα εκνευριστικό... αναγκάστηκα και αγόρασα το G Flex 2 (εξάρτηση είναι το συγκεκριμένο) γιατί με την αναμονή ξενέρωσα....τι στο καλό? ενα-ενα τα παραγγέλνουν τα ανταλλακτικά κάθε φορά? δεν γίνεται ας πούμε να εχουν στην αποθήκη μερικά κι ανάλογα ό,τι χρειάζεται κάθε φορά να το εχουν ήδη εκεί? δεν γίνεται να μας αφήνουν στην αναμονή....ακόμα το περιμένω εγώ το Κ10 από τις 14 Οκτώβρη που είναι στα χέρια τους και είμαι σίγουρος ότι θα μου το στείλουν την νέα χρονιά......

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου, phil_kaz

 

Το θέμα είναι ότι εμείς αγοράσαμε LG . Το εάν θα αναθέσουν το service σε εξωτερικό συνεργάτη (procordia) και ποια είναι η συμφωνία μεταξύ τους είναι πολιτική της LG. Προφανώς και η LG δεν έχει κανένα πρόβλημα με τις καθυστερήσεις του συνεργάτη τους, αφού δεν παρεμβαίνει καθόλου. Είναι και μια πολύ καλή δικαιολογία και αποποίησης ευθυνών από πλευράς LG του τύπου εμείς το στείλαμε στο service και δεν ξέρουμε τίποτα κλπ. Λες και επιλέξαμε εμείς την procordia...

 

Είναι πιο οικονομικό βλέπεις να μαζεύεις χαλασμένα τηλέφωνα κάνα 2μηνο και να παραγγέλνεις ανταλλακτικά μια και καλή, παρά να έχεις stock ανταλλακτικών:innocent:

Αν ταλαιπωρείται ο κόσμος είναι άλλη υπόθεση ......

Link to comment
Share on other sites

Παιδια απλα αν παρεις παραεισαγωγης LG πρεπει να περιμενεις κακο σερβις. Δυστυχως αυτη ειναι η πολιτικη της εταιρειας. Σε ελληνικα κανουν αντικατασταση αν παρει πανω απο καποιες μερες. Προσωπικα δεν θα ξαναεπαιρνα παραεισαγωγης LG. Οποτε ειτε αλλη εταιρεια ειτε LG και ελληνικο. Edited by Antretng
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου Antretng,

 

Και η LG Ελλάς εισαγωγή τα κάνει, δεν υπάρχει ελληνικό LG απλά ΑΠΟΦΑΣΊΖΕΙ να κάνει κακό service στα τηλέφωνα που δεν έχει εισαγάγει η ΊΔΙΑ.

 

Το γνωρίζουν όμως αυτό στην LG KOREA? Η αγορά είναι παγκόσμια πλέον και έχουν δυσαρεστημένους πελάτες εξαιτίας των πολιτικών της LG Ελλάς

 

Όποιος θέλει να απευθύνει τα παράπονα του στην LG KOREA μπορεί να το κάνει εδώ :

http://ethics.lg.co.kr/realName/en/insertDetailForm.do#none

Kαι για καλύτερα αποτελέσματα και στο προσωπικό e-mail του CEO της LG ELECTRONICS INC εδώ:

JunHo.Cho@lge.com

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! Πριν περίπου ένα μήνα έστειλα το LG G3 για service στην Procordia, σήμερα και μετά απο αναμονή ενός μήνα αποφάσισα να στείλω mail, κάνοντας παράπονα για την αργοπορία, Μετά απο περίπου 1 ώρα λαμβάνω απάντηση:

 

"Καλησπέρα σας,

 

στην συσκευή σας θα γίνει αλλαγή μητρικής πλακέτας η οποία προς το παρόν

δεν είναι διαθέσιμη από την κατασκευάστρια εταιρία.

Δεν μας έχει γίνει γνωστός ο χρόνος που θα γίνει η επόμενη παραλαβή και

δεν μας έχει δοθεί κάποια σχετική οδηγία ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε

πιο άμεσα.

Δυστυχώς η συσκευή σας είναι παραεισαγωγής και η LG σε αυτές τις συσκευές δίνει

μόνο την δυνατότητα επισκευής και όχι αντικατάστασης ή πίστωσης.

Προς το παρόν βρισκόμαστε σε αναμονή, για οτιδήποτε νεότερο θα σας ενημερώσουμε

εκ νέου.

 

Για τους όρους της εγγύησης καθώς και για την καθυστέρηση των ανταλλακτικών μπορείτε

να επικοινωνείτε και με την κατασκευάστρια εταιρία (LG) στο 801 11 200 900 ή 210 48 00 564.

 

Με εκτίμηση."

 

Δεν είναι διαθέσιμο, δεν μας έχει γίνει γνωστό, δεν ξέρουμε!

ΑΙΣΧΟΣ! :mad: Προφανώς και θα πρέπει να αγοράσω καινούρια συσκευή δυστυχώς μιας και δε νομίζω να γίνει επισκευή ποτέ αλλά πραγματικά δεν πρόκειται να αγοράσω προιόν LG ποτέ ξανα μετά απ αυτό! Δυσφήμιση όπου σταθώ και όπου βρεθώ!:mad:

Edited by Vasilis1311
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα, 1,5 μηνα και γω αναμονη...με την κυρια στο τηλεφωνο με την ιδια καραμελα: KYΡΙΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ!

 

Eστειλα email παντου αν και δεν νομιζω να ιδρωσουν...

 

αν ξαναπαρω lg εγω......

Πότε ξανά LG!!:protest:
Link to comment
Share on other sites

Κουράγιο παιδιά, και όμως μόνο με παράπονα και ρίξιμο μαύρου αλλάζουν τα πράγματα. Πριν από λίγα χρόνια η LG HELLAS ούτε καν επισκεύαζε τα τηλέφωνα που δεν είχε εισαγάγει η ίδια. Αυτό το πέτυχαν εκείνοι οι δύστυχοι πελάτες της LG με διαμαρτυρίες ΚΑΙ ΜΑΎΡΟ στα προϊόντα τους.
Link to comment
Share on other sites

το προβλημα με τα ανταλλακτικα δεν ειναι ελληνικο και σαφως στην LG ξερουν τι γινετε

η LG εχει στην ευρωπη μια αποθηκη ανταλλακτικων , απο εκει στελνει πανευρωπαικα σε ολα τα service , δεν υπαρχει μια αποθηκη σε καθε χωρα.

 

Δυστυχως αυτο ειναι το ρισκο της παραεισαγωμενης συσκευης , τα επισημα service μπορουν να κανουν μονο επισκευη , δεν μπορουν να κανουν αντικατασταση η πιστωση

 

η LG Ελλαδας γραφεια και υπαλληλοι ειναι , δεν υπαρχει καποιος CEO η κατι αλλο εδω , εντολες "ανωθεν" περνουν , δεν ειναι αυτονομη εταιρεια

 

Οπως ειπα και παλιοτερα , αποψη μου ειναι να στελνοντε μαιλ στα κεντρικα και να δειχνει ο κοσμος οτι ειναι δυσαρεστημενος απο την πολιτικη τους , στο κατω κατω δεν ειναι δυνατον , μια εταιρεια του επιπεδου της LG να κατασκευαζει ενα κινητο και να μην μπορει να το υποστηριξει σε επαρκεια ανταλλακτικων

Link to comment
Share on other sites

Γεια κ απο μενα εχω το lg g5 ενα μηνα και παρατηρισα οτι εχω ενα καμμενκ πιξελ στην οθονη υπαρχει περιπτωση να μου την αλλάξουν;
Link to comment
Share on other sites

Κουράγιο παιδιά, και όμως μόνο με παράπονα και ρίξιμο μαύρου αλλάζουν τα πράγματα. Πριν από λίγα χρόνια η LG HELLAS ούτε καν επισκεύαζε τα τηλέφωνα που δεν είχε εισαγάγει η ίδια. Αυτό το πέτυχαν εκείνοι οι δύστυχοι πελάτες της LG με διαμαρτυρίες ΚΑΙ ΜΑΎΡΟ στα προϊόντα τους.

 

Το μαυρο οχι. Τις καταγγελιες στην επιτροπη καταναλωτη και την LG Ευρωπης ναι οπου αναγκαστηκε να συμορφωθει στην Ευρωπαικη νομοθεσια. ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!

Εχω στειλει τι συσκευη μου LG G3 για service στην LG εδω κ ενα μηνα κ ακομα μου λενε οτι δεν εχουν ανταλακτικα (πλακετα) και δεν ξερουν ποτε θα εχουν..

Ισχυει κατη τετοιο εχει ακουσει καποιος κατη η απλα με κοροιδεουν?

Link to comment
Share on other sites

ισχυει,καπου διαβασα για πτωχευση της ναυτηλιακης εταιριας απο κορεα,οποτε μπορει γιαυτο το λογο να υπαρχει προσωρινη καθυστερηση.εικασια κανω.
:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας και πάλι! Μετά απο περίπου 1,5 μήνα το G3 μου ήρθε πίσω χθες και όλα δείχνουν να δουλεύουν σωστά. Το λέω απλα σαν ενημέρωση γιατι υπηρχαν παιδιά που περίμεναν 3-4 μήνες. Οπότε μάλλον στάθηκα τυχερός(?):X. Έχω κάνει παντού στην εταιρία τα παράπονα μου και δυσκολα θα ξαναγοράσω συσκευή LG. Πραγματικά απαράδεκτοι.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!

Εχω στειλει τι συσκευη μου LG G3 για service στην LG εδω κ ενα μηνα κ ακομα μου λενε οτι δεν εχουν ανταλακτικα (πλακετα) και δεν ξερουν ποτε θα εχουν..

Ισχυει κατη τετοιο εχει ακουσει καποιος κατη η απλα με κοροιδεουν?

 

Ενόχλησε τους με ένα τηλεφώνημα αλλά να ξέρεις ότι δεν είναι σε αυτούς το κόλλημα απλά περιμένουν το ανταλλακτικό.

Να δείξεις απλά ότι το έχεις ανάγκη για να μη πιέσεις πίσω στην ουρά που λογικό είναι να υπάρχει.

Φωνές και τέτοια δεν κάνουν καλό.

Έπρεπε να το πας κατευθείαν στη procordia ή στο κατάστημα από όπου το πήρες αν πρόκειται για μεγάλη αλυσίδα μήπως παίζει και με το χρόνο επισκευής και και έπαιρνες δωρεάν καινούργια συσκευή ευσεβής πόθος το τελευταίο.

Καλή αναμονή και διάθεση.

Link to comment
Share on other sites

Τι κινητό είχες για φτιαξιμο? Εγώ lg g3 σε τ μέρες κλείνω 2μηνο... Πηρα άλλο πριν ενα μήνα.. ή samsung μονόδρομος για μένα πλεον
Πότε ξανά LG!!:protest:
Link to comment
Share on other sites

Τι κινητό είχες για φτιαξιμο? Εγώ lg g3 σε τ μέρες κλείνω 2μηνο... Πηρα άλλο πριν ενα μήνα.. ή samsung μονόδρομος για μένα πλεον

 

Με το καλύτερο service (smartec)

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω στους παραπάνω ότι η SAMSUNG βραβεύτηκε την προηγούμενη εβδομάδα στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Tίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά.

 

Πριν 3 χρόνια κάηκε μια τηλεόραση SAMSUNG που είχα μόλις σύνδεσα το ps3. Την επόμενη μέρα (ναι την επόμενη) μου έστειλαν καινούρια τηλεόραση 1 μοντέλο νεότερο με καλύτερα χαρακτηριστικά, μέσω του τοπικού αντιπροσώπου στην πόλη που μένω. Χωρίς μα μου σου του και χωρίς καν προηγουμένως να την ελέγξουν :superman:

 

Ποτέ ξανά LG

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα, στις 26/10/2016 εγώ και η κοπέλα μου δώσαμε τα κινητά μας (LG Fino d290n και τα 2) στην Procordia περιμένοντας να μας αλλάξουν πλακέτα διότι κόλλαγαν πριν ανοίξουν.

Τους έχω πάρει πάρα πολλά τηλέφωνα και η απάντηση σε κάθε ερώτηση που κάνω είναι "Ακόμα περιμένουμε το εξάρτημα"! Απαράδεκτο! Μιλάμε για 65 μέρες!

Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία ή αν ξέρετε τι μπορώ και δικαιούμαι να κάνω παρακαλώ ενημερώστε με....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, στις 26/10/2016 εγώ και η κοπέλα μου δώσαμε τα κινητά μας (LG Fino d290n και τα 2) στην Procordia περιμένοντας να μας αλλάξουν πλακέτα διότι κόλλαγαν πριν ανοίξουν.

Τους έχω πάρει πάρα πολλά τηλέφωνα και η απάντηση σε κάθε ερώτηση που κάνω είναι "Ακόμα περιμένουμε το εξάρτημα"! Απαράδεκτο! Μιλάμε για 65 μέρες!

Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία ή αν ξέρετε τι μπορώ και δικαιούμαι να κάνω παρακαλώ ενημερώστε με....

 

Έχω και εγώ το ίδιο κινητό l fino d290 το οποίο το είχα πάρει Σεπτέμβριο του 2015.

Αφού άρχισε να κάνει κάτι κουλά και να καταλήγει χωρίς καν να λαμβάνει σήμα με οποιαδήποτε sim και διάφορα άλλα κόλπα, το πήγα την προηγούμενη εβδομάδα (30/12) στο eshop. Μου είπαν ότι αρχικά θα το κοιτάξουν και μετά μπορεί να το στείλουν στην lg αν δε βγάλουν άκρη.

Προς το παρόν δεν έχω κάποια ενημέρωση αλλά μιας που τυχαίνει να έχουμε το ίδιο κινητό ενημέρωσε με αν μάθεις τπτ καινούριο.Το ίδιο θα κάνω κι εγώ.

Link to comment
Share on other sites

ίδιο κινητό, ίδιο όνομα, ίδιος αριθμός ποστ, ίδια ημερομηνία εγγραφής.. τι σύμπτωση κι αυτή :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Έχω και εγώ το ίδιο κινητό l fino d290 το οποίο το είχα πάρει Σεπτέμβριο του 2015.

Αφού άρχισε να κάνει κάτι κουλά και να καταλήγει χωρίς καν να λαμβάνει σήμα με οποιαδήποτε sim και διάφορα άλλα κόλπα, το πήγα την προηγούμενη εβδομάδα (30/12) στο eshop. Μου είπαν ότι αρχικά θα το κοιτάξουν και μετά μπορεί να το στείλουν στην lg αν δε βγάλουν άκρη.

Προς το παρόν δεν έχω κάποια ενημέρωση αλλά μιας που τυχαίνει να έχουμε το ίδιο κινητό ενημέρωσε με αν μάθεις τπτ καινούριο.Το ίδιο θα κάνω κι εγώ.

 

Σήμερα επικοινώνησα μαζί τους και με LG και με Procordia, η δε Procordia έριχνε όλο το φταίξιμο στην LG δεν με άκουγαν καθόλου το μόνο που έλεγαν είναι ότι "Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι αφού δεν μας έχει δώσει πλακέτες η LG" στην δε LG έκανα παράπονα ο άνθρωπος δεν ήξερε να βοηθήσει καθόλου μου έλεγε ότι θα τα μεταβιβάσει και ότι θα με ενημερώσουν... Τους είπα ακόμα και για τον νόμο 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 1994) άρθρο 5 παράγραφος 5 (Ο νόμος εδώ) και ούτε που ενδιαφέρθηκαν ακόμα και υπεύθυνο ζήταγα και δεν μου έδιναν...

Θα στείλω αίτηση στον συνήγορο του καταναλωτή και θα στείλω παράπονα μέσω e-mail στην επίσημη LG Ευρώπης.

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

ίδιο κινητό, ίδιο όνομα, ίδιος αριθμός ποστ, ίδια ημερομηνία εγγραφής.. τι σύμπτωση κι αυτή :rolleyes:

 

Ακόμα και ίδια περιοχή(Άγνωστη)! :p

Edited by panos00
παράθεση
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...