KAMMENO Δημ. November 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2016 Έχω απευθύνει τα παράπονα μου σωστά στις LG HELLAS και ΚΟΡΕΑ. Πως γνωρίζεις ότι δεν τα έχω απευθύνει σωστά? εγώ αναφέρθηκα σε παράπονα στη μαμά εταιρεία στην ΚΟΡΕΑ και για το κόστος της δυσφήμισης που θα έχουν μακροπρόθεσμα λόγω του κακού after sales service δεν μίλησα για καμία μήνυση(λογιστικές και νομικές αξιώσεις) που επιμένεις και χρησιμοποιεις. Δεν είναι λογιστική αξίωση όταν αναμένεις το κινητό σου σε 8-10 μέρες όπως σου δήλωσαν και το παίρνεις σε 3 μήνες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petran07 Δημ. November 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2016 Δυστυχώς δε καταλαβαίνεις, όνομα και πράμα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KAMMENO Δημ. November 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2016 Εγώ καταλαβαίνω και πολύ καλά μάλιστα. Συνεχίζεις μα απρεπείς έμμεσους προσωπικούς χαρακτηρισμούς (καμμένος). Προηγουμένως ήμουν ανίδεος, έκτος πραγματικότητας και δεν καταλάβαινα . Είναι προφανές ότι προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις. Για ποιο λόγο ? γιατί τόσο μένος εναντίον μου ? Εγώ είμαι ένας δυσαρεστημένος πελάτης του service της LG στο ανάλογο θέμα του forum. Εσένα ποια είναι η δουλεία σου και μου επιτίθεσαι μανιωδώς επειδή είχα την ιδέα να απευθυνθούμε στην μαμά εταιρεία στην Κορέα και στον CEO ?. Άσε σε καταλάβαμε . Δηλαδή αποφάσισες ένα κυριακάτικο πρωινό να μπεις σε ένα θέμα που δεν σε ενδιαφέρει και να επιτεθείς σε κάποιον που πρότεινε να κάνουμε παράπονα στην LG KOREA. Προφανώς αυτό σε καίει έτσι? Αφού είσαι τόσο ευχαριστημένος από το service της LG θα μπορούσες απλά να καταθέσεις την θετική σου άποψη και όχι να επιτίθεσαι σε εμένα που έχω αρνητική με στοιχεία και ισχυρά επιχειρήματα και όχι λόγια του αέρα όπως εσύ. ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ? Πως είναι δυνατόν εσύ να γνωρίζεις πως απεύθυνα τα ερωτήματά μου στην LG? ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ LG? Άστο είναι ρητορικό το ερώτημα γιατί για να γνωρίζεις προφανώς και εργάζεσαι για την LG. Αποκαλύφθηκες μόνος σου. Αφού λοιπόν προσπαθείς να αποπροσανατολίσεις κάνοντας το θέμα προσωπικό ,(που δεν είναι), το συγκεκριμένο θέμα του forum είναι : ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ/SERVICE LG Και όποιος θέλει να απευθύνει τα παράπονα του στην LG KOREA μπορεί να το κάνει εδώ : http://ethics.lg.co.kr/realName/en/insertDetailForm.do#none Kαι για καλύτερα αποτελέσματα και στο προσωπικό e-mail του CEO της LG ELECTRONICS INC εδώ: JunHo.Cho@lge.com Eυχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
phil_kaz Δημ. November 29, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2016 χαίρετε. όντως τι φάση με την Procordia? έστειλα πριν ενάμιση μήνα ενα LG K10 για αλλαγή πλακέτας και από τότε περιμένουν την νέα πλακέτα.. πράγμα εκνευριστικό... αναγκάστηκα και αγόρασα το G Flex 2 (εξάρτηση είναι το συγκεκριμένο) γιατί με την αναμονή ξενέρωσα....τι στο καλό? ενα-ενα τα παραγγέλνουν τα ανταλλακτικά κάθε φορά? δεν γίνεται ας πούμε να εχουν στην αποθήκη μερικά κι ανάλογα ό,τι χρειάζεται κάθε φορά να το εχουν ήδη εκεί? δεν γίνεται να μας αφήνουν στην αναμονή....ακόμα το περιμένω εγώ το Κ10 από τις 14 Οκτώβρη που είναι στα χέρια τους και είμαι σίγουρος ότι θα μου το στείλουν την νέα χρονιά...... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KAMMENO Δημ. November 29, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2016 Καλησπέρα φίλε μου, phil_kaz Το θέμα είναι ότι εμείς αγοράσαμε LG . Το εάν θα αναθέσουν το service σε εξωτερικό συνεργάτη (procordia) και ποια είναι η συμφωνία μεταξύ τους είναι πολιτική της LG. Προφανώς και η LG δεν έχει κανένα πρόβλημα με τις καθυστερήσεις του συνεργάτη τους, αφού δεν παρεμβαίνει καθόλου. Είναι και μια πολύ καλή δικαιολογία και αποποίησης ευθυνών από πλευράς LG του τύπου εμείς το στείλαμε στο service και δεν ξέρουμε τίποτα κλπ. Λες και επιλέξαμε εμείς την procordia... Είναι πιο οικονομικό βλέπεις να μαζεύεις χαλασμένα τηλέφωνα κάνα 2μηνο και να παραγγέλνεις ανταλλακτικά μια και καλή, παρά να έχεις stock ανταλλακτικών:innocent: Αν ταλαιπωρείται ο κόσμος είναι άλλη υπόθεση ...... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antretng Δημ. November 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2016 (edited) Παιδια απλα αν παρεις παραεισαγωγης LG πρεπει να περιμενεις κακο σερβις. Δυστυχως αυτη ειναι η πολιτικη της εταιρειας. Σε ελληνικα κανουν αντικατασταση αν παρει πανω απο καποιες μερες. Προσωπικα δεν θα ξαναεπαιρνα παραεισαγωγης LG. Οποτε ειτε αλλη εταιρεια ειτε LG και ελληνικο. Edited November 30, 2016 by Antretng Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KAMMENO Δημ. November 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2016 Συμφωνώ μαζί σου Antretng, Και η LG Ελλάς εισαγωγή τα κάνει, δεν υπάρχει ελληνικό LG απλά ΑΠΟΦΑΣΊΖΕΙ να κάνει κακό service στα τηλέφωνα που δεν έχει εισαγάγει η ΊΔΙΑ. Το γνωρίζουν όμως αυτό στην LG KOREA? Η αγορά είναι παγκόσμια πλέον και έχουν δυσαρεστημένους πελάτες εξαιτίας των πολιτικών της LG Ελλάς Όποιος θέλει να απευθύνει τα παράπονα του στην LG KOREA μπορεί να το κάνει εδώ : http://ethics.lg.co.kr/realName/en/insertDetailForm.do#none Kαι για καλύτερα αποτελέσματα και στο προσωπικό e-mail του CEO της LG ELECTRONICS INC εδώ: JunHo.Cho@lge.com Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasilis1311 Δημ. November 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2016 (edited) Καλησπέρα σε όλους! Πριν περίπου ένα μήνα έστειλα το LG G3 για service στην Procordia, σήμερα και μετά απο αναμονή ενός μήνα αποφάσισα να στείλω mail, κάνοντας παράπονα για την αργοπορία, Μετά απο περίπου 1 ώρα λαμβάνω απάντηση: "Καλησπέρα σας, στην συσκευή σας θα γίνει αλλαγή μητρικής πλακέτας η οποία προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη από την κατασκευάστρια εταιρία. Δεν μας έχει γίνει γνωστός ο χρόνος που θα γίνει η επόμενη παραλαβή και δεν μας έχει δοθεί κάποια σχετική οδηγία ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε πιο άμεσα. Δυστυχώς η συσκευή σας είναι παραεισαγωγής και η LG σε αυτές τις συσκευές δίνει μόνο την δυνατότητα επισκευής και όχι αντικατάστασης ή πίστωσης. Προς το παρόν βρισκόμαστε σε αναμονή, για οτιδήποτε νεότερο θα σας ενημερώσουμε εκ νέου. Για τους όρους της εγγύησης καθώς και για την καθυστέρηση των ανταλλακτικών μπορείτε να επικοινωνείτε και με την κατασκευάστρια εταιρία (LG) στο 801 11 200 900 ή 210 48 00 564. Με εκτίμηση." Δεν είναι διαθέσιμο, δεν μας έχει γίνει γνωστό, δεν ξέρουμε! ΑΙΣΧΟΣ! :mad: Προφανώς και θα πρέπει να αγοράσω καινούρια συσκευή δυστυχώς μιας και δε νομίζω να γίνει επισκευή ποτέ αλλά πραγματικά δεν πρόκειται να αγοράσω προιόν LG ποτέ ξανα μετά απ αυτό! Δυσφήμιση όπου σταθώ και όπου βρεθώ!:mad: Edited November 30, 2016 by Vasilis1311 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ge0rgak0s Δημ. November 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2016 καλησπερα, 1,5 μηνα και γω αναμονη...με την κυρια στο τηλεφωνο με την ιδια καραμελα: KYΡΙΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ! Eστειλα email παντου αν και δεν νομιζω να ιδρωσουν... αν ξαναπαρω lg εγω...... Παράθεση Πότε ξανά LG!!:protest: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KAMMENO Δημ. November 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2016 Κουράγιο παιδιά, και όμως μόνο με παράπονα και ρίξιμο μαύρου αλλάζουν τα πράγματα. Πριν από λίγα χρόνια η LG HELLAS ούτε καν επισκεύαζε τα τηλέφωνα που δεν είχε εισαγάγει η ίδια. Αυτό το πέτυχαν εκείνοι οι δύστυχοι πελάτες της LG με διαμαρτυρίες ΚΑΙ ΜΑΎΡΟ στα προϊόντα τους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ran_tan_plan Δημ. November 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2016 το προβλημα με τα ανταλλακτικα δεν ειναι ελληνικο και σαφως στην LG ξερουν τι γινετε η LG εχει στην ευρωπη μια αποθηκη ανταλλακτικων , απο εκει στελνει πανευρωπαικα σε ολα τα service , δεν υπαρχει μια αποθηκη σε καθε χωρα. Δυστυχως αυτο ειναι το ρισκο της παραεισαγωμενης συσκευης , τα επισημα service μπορουν να κανουν μονο επισκευη , δεν μπορουν να κανουν αντικατασταση η πιστωση η LG Ελλαδας γραφεια και υπαλληλοι ειναι , δεν υπαρχει καποιος CEO η κατι αλλο εδω , εντολες "ανωθεν" περνουν , δεν ειναι αυτονομη εταιρεια Οπως ειπα και παλιοτερα , αποψη μου ειναι να στελνοντε μαιλ στα κεντρικα και να δειχνει ο κοσμος οτι ειναι δυσαρεστημενος απο την πολιτικη τους , στο κατω κατω δεν ειναι δυνατον , μια εταιρεια του επιπεδου της LG να κατασκευαζει ενα κινητο και να μην μπορει να το υποστηριξει σε επαρκεια ανταλλακτικων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DjTony Δημ. December 6, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2016 Έχει πάει κανείς procordia για Light bleeding στο G5; τις αλλάζουν τις οθόνες; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
filippos_04 Δημ. December 6, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2016 Γεια κ απο μενα εχω το lg g5 ενα μηνα και παρατηρισα οτι εχω ενα καμμενκ πιξελ στην οθονη υπαρχει περιπτωση να μου την αλλάξουν; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antretng Δημ. December 7, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2016 Κουράγιο παιδιά, και όμως μόνο με παράπονα και ρίξιμο μαύρου αλλάζουν τα πράγματα. Πριν από λίγα χρόνια η LG HELLAS ούτε καν επισκεύαζε τα τηλέφωνα που δεν είχε εισαγάγει η ίδια. Αυτό το πέτυχαν εκείνοι οι δύστυχοι πελάτες της LG με διαμαρτυρίες ΚΑΙ ΜΑΎΡΟ στα προϊόντα τους. Το μαυρο οχι. Τις καταγγελιες στην επιτροπη καταναλωτη και την LG Ευρωπης ναι οπου αναγκαστηκε να συμορφωθει στην Ευρωπαικη νομοθεσια. ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johnny1010 Δημ. December 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2016 Καλησπερα! Εχω στειλει τι συσκευη μου LG G3 για service στην LG εδω κ ενα μηνα κ ακομα μου λενε οτι δεν εχουν ανταλακτικα (πλακετα) και δεν ξερουν ποτε θα εχουν.. Ισχυει κατη τετοιο εχει ακουσει καποιος κατη η απλα με κοροιδεουν? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stauros2653 Δημ. December 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2016 ισχυει,καπου διαβασα για πτωχευση της ναυτηλιακης εταιριας απο κορεα,οποτε μπορει γιαυτο το λογο να υπαρχει προσωρινη καθυστερηση.εικασια κανω. Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasilis1311 Δημ. December 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2016 Καλησπέρα σας και πάλι! Μετά απο περίπου 1,5 μήνα το G3 μου ήρθε πίσω χθες και όλα δείχνουν να δουλεύουν σωστά. Το λέω απλα σαν ενημέρωση γιατι υπηρχαν παιδιά που περίμεναν 3-4 μήνες. Οπότε μάλλον στάθηκα τυχερός(?):X. Έχω κάνει παντού στην εταιρία τα παράπονα μου και δυσκολα θα ξαναγοράσω συσκευή LG. Πραγματικά απαράδεκτοι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
roll Δημ. December 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2016 Καλησπερα! Εχω στειλει τι συσκευη μου LG G3 για service στην LG εδω κ ενα μηνα κ ακομα μου λενε οτι δεν εχουν ανταλακτικα (πλακετα) και δεν ξερουν ποτε θα εχουν.. Ισχυει κατη τετοιο εχει ακουσει καποιος κατη η απλα με κοροιδεουν? Ενόχλησε τους με ένα τηλεφώνημα αλλά να ξέρεις ότι δεν είναι σε αυτούς το κόλλημα απλά περιμένουν το ανταλλακτικό. Να δείξεις απλά ότι το έχεις ανάγκη για να μη πιέσεις πίσω στην ουρά που λογικό είναι να υπάρχει. Φωνές και τέτοια δεν κάνουν καλό. Έπρεπε να το πας κατευθείαν στη procordia ή στο κατάστημα από όπου το πήρες αν πρόκειται για μεγάλη αλυσίδα μήπως παίζει και με το χρόνο επισκευής και και έπαιρνες δωρεάν καινούργια συσκευή ευσεβής πόθος το τελευταίο. Καλή αναμονή και διάθεση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ge0rgak0s Δημ. December 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2016 Τι κινητό είχες για φτιαξιμο? Εγώ lg g3 σε τ μέρες κλείνω 2μηνο... Πηρα άλλο πριν ενα μήνα.. ή samsung μονόδρομος για μένα πλεον Παράθεση Πότε ξανά LG!!:protest: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panoramix77 Δημ. December 15, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2016 Τι κινητό είχες για φτιαξιμο? Εγώ lg g3 σε τ μέρες κλείνω 2μηνο... Πηρα άλλο πριν ενα μήνα.. ή samsung μονόδρομος για μένα πλεον Με το καλύτερο service (smartec) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KAMMENO Δημ. December 17, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2016 Να προσθέσω στους παραπάνω ότι η SAMSUNG βραβεύτηκε την προηγούμενη εβδομάδα στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Tίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά. Πριν 3 χρόνια κάηκε μια τηλεόραση SAMSUNG που είχα μόλις σύνδεσα το ps3. Την επόμενη μέρα (ναι την επόμενη) μου έστειλαν καινούρια τηλεόραση 1 μοντέλο νεότερο με καλύτερα χαρακτηριστικά, μέσω του τοπικού αντιπροσώπου στην πόλη που μένω. Χωρίς μα μου σου του και χωρίς καν προηγουμένως να την ελέγξουν :superman: Ποτέ ξανά LG Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos00 Δημ. January 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2017 Καλησπέρα, στις 26/10/2016 εγώ και η κοπέλα μου δώσαμε τα κινητά μας (LG Fino d290n και τα 2) στην Procordia περιμένοντας να μας αλλάξουν πλακέτα διότι κόλλαγαν πριν ανοίξουν. Τους έχω πάρει πάρα πολλά τηλέφωνα και η απάντηση σε κάθε ερώτηση που κάνω είναι "Ακόμα περιμένουμε το εξάρτημα"! Απαράδεκτο! Μιλάμε για 65 μέρες! Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία ή αν ξέρετε τι μπορώ και δικαιούμαι να κάνω παρακαλώ ενημερώστε με.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panoswpap Δημ. January 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2017 Καλησπέρα, στις 26/10/2016 εγώ και η κοπέλα μου δώσαμε τα κινητά μας (LG Fino d290n και τα 2) στην Procordia περιμένοντας να μας αλλάξουν πλακέτα διότι κόλλαγαν πριν ανοίξουν. Τους έχω πάρει πάρα πολλά τηλέφωνα και η απάντηση σε κάθε ερώτηση που κάνω είναι "Ακόμα περιμένουμε το εξάρτημα"! Απαράδεκτο! Μιλάμε για 65 μέρες! Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία ή αν ξέρετε τι μπορώ και δικαιούμαι να κάνω παρακαλώ ενημερώστε με.... Έχω και εγώ το ίδιο κινητό l fino d290 το οποίο το είχα πάρει Σεπτέμβριο του 2015. Αφού άρχισε να κάνει κάτι κουλά και να καταλήγει χωρίς καν να λαμβάνει σήμα με οποιαδήποτε sim και διάφορα άλλα κόλπα, το πήγα την προηγούμενη εβδομάδα (30/12) στο eshop. Μου είπαν ότι αρχικά θα το κοιτάξουν και μετά μπορεί να το στείλουν στην lg αν δε βγάλουν άκρη. Προς το παρόν δεν έχω κάποια ενημέρωση αλλά μιας που τυχαίνει να έχουμε το ίδιο κινητό ενημέρωσε με αν μάθεις τπτ καινούριο.Το ίδιο θα κάνω κι εγώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill_thes Δημ. January 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2017 ίδιο κινητό, ίδιο όνομα, ίδιος αριθμός ποστ, ίδια ημερομηνία εγγραφής.. τι σύμπτωση κι αυτή :rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos00 Δημ. January 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2017 (edited) Έχω και εγώ το ίδιο κινητό l fino d290 το οποίο το είχα πάρει Σεπτέμβριο του 2015. Αφού άρχισε να κάνει κάτι κουλά και να καταλήγει χωρίς καν να λαμβάνει σήμα με οποιαδήποτε sim και διάφορα άλλα κόλπα, το πήγα την προηγούμενη εβδομάδα (30/12) στο eshop. Μου είπαν ότι αρχικά θα το κοιτάξουν και μετά μπορεί να το στείλουν στην lg αν δε βγάλουν άκρη. Προς το παρόν δεν έχω κάποια ενημέρωση αλλά μιας που τυχαίνει να έχουμε το ίδιο κινητό ενημέρωσε με αν μάθεις τπτ καινούριο.Το ίδιο θα κάνω κι εγώ. Σήμερα επικοινώνησα μαζί τους και με LG και με Procordia, η δε Procordia έριχνε όλο το φταίξιμο στην LG δεν με άκουγαν καθόλου το μόνο που έλεγαν είναι ότι "Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι αφού δεν μας έχει δώσει πλακέτες η LG" στην δε LG έκανα παράπονα ο άνθρωπος δεν ήξερε να βοηθήσει καθόλου μου έλεγε ότι θα τα μεταβιβάσει και ότι θα με ενημερώσουν... Τους είπα ακόμα και για τον νόμο 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 1994) άρθρο 5 παράγραφος 5 (Ο νόμος εδώ) και ούτε που ενδιαφέρθηκαν ακόμα και υπεύθυνο ζήταγα και δεν μου έδιναν... Θα στείλω αίτηση στον συνήγορο του καταναλωτή και θα στείλω παράπονα μέσω e-mail στην επίσημη LG Ευρώπης. ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- ίδιο κινητό, ίδιο όνομα, ίδιος αριθμός ποστ, ίδια ημερομηνία εγγραφής.. τι σύμπτωση κι αυτή :rolleyes: Ακόμα και ίδια περιοχή(Άγνωστη)! :p Edited January 5, 2017 by panos00 παράθεση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.