Jump to content

www.vodafone.gr


TakeOverNet
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

H Φράση --χρήστες των οποίων τα δικαιώματα πρόσβασης θα διαφοροποιούνταν με τη μεταφορά τους ...-- Εννοεί την περίπτωση να έχει κανείς δύο συνδέσεις με το ίδιο Α.Φ.Μ. αλλά να βλέπει μόνο τον ένα στο online.

Συγκεκριμένα είπαν όταν κάλεσαν τον γυιό μου ,ότι θα βλέπει όλους τους λογαριασμούς που έχει στο ίδιο Α.Φ.Μ. Αλλά θέλαν την έγκριση του για να συμβεί αυτό. Κάτι πολύ λογικό.

Εμένα που έχω επίσης δύο λογαριασμούς (Ένας χωρίς πάγιο και έναν 250) Δεν με κάλεσαν, Το αποτέλεσμα τώρα δεν μπαίνω στο online ενώ ο γυιός μου μπαίνει κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 267
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

H Φράση --χρήστες των οποίων τα δικαιώματα πρόσβασης θα διαφοροποιούνταν με τη μεταφορά τους ...-- Εννοεί την περίπτωση να έχει κανείς δύο συνδέσεις με το ίδιο Α.Φ.Μ. αλλά να βλέπει μόνο τον ένα στο online.

Συγκεκριμένα είπαν όταν κάλεσαν τον γυιό μου ,ότι θα βλέπει όλους τους λογαριασμούς που έχει στο ίδιο Α.Φ.Μ. Αλλά θέλαν την έγκριση του για να συμβεί αυτό. Κάτι πολύ λογικό.

Εμένα που έχω επίσης δύο λογαριασμούς (Ένας χωρίς πάγιο και έναν 250) Δεν με κάλεσαν, Το αποτέλεσμα τώρα δεν μπαίνω στο online ενώ ο γυιός μου μπαίνει κανονικά.

 

Καλημέρα. Μία ερώτηση. Βλέπει τους λογαριασμούς και τις κλήσεις του online ή βλέπει τον λογαριασμό όταν αυτός εκδίδεται. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Μία ερώτηση. Βλέπει τους λογαριασμούς και τις κλήσεις του online ή βλέπει τον λογαριασμό όταν αυτός εκδίδεται. Ευχαριστώ.

 

Σιγά μη μας τα δείχνουν ζωντανά!

Αυτό θα αποτελούσε σωστή εξυπηρέτηση... :mad:

Why don't we just take the safety labels off everything and let stupidity sort itself out?
Link to comment
Share on other sites

Βλέπει τον λογαριασμό όταν εκδίδετε.

 

Είπα και γω. Διάβασα online και για αυτό ρώτησα. Εδώ καλά καλά κλείνει μήνα η αναβάθμιση του web site και οι μισές ενότητες δεν δουλεύουν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω αν το έχουν στα άμεσα σχέδια τους αλλά και μετά την αισθητικά και όχι μόνο αναβάθμιση του site τους κάτι πρέπει να κάνουν και για την αισθητική του vodafone mail. Ευχαριστώ!
Link to comment
Share on other sites

Μόλις ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία "My Account" σε καρτοκινητό cu και βλέπω online την αλλαγή του χρόνου ομιλίας καθώς και ημερομηνία λήξης της σύνδεσης και τελευταίας ανανέωσης. Δεν έχω ενεργοποιημένο κανένα πακέτο sms & mms για να δω αν και εκεί υπάρχει online ενημέρωση για το υπόλοιπο.
Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση: Οταν έχεις ενα πρόβλημα και τους λες να το καταγράψουν "υποχρεούνται" να σε πάρουν τηλέφωνο και να σου απαντήσουν ή οχι;
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Μόλις ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία "My Account" σε καρτοκινητό cu και βλέπω online την αλλαγή του χρόνου ομιλίας καθώς και ημερομηνία λήξης της σύνδεσης και τελευταίας ανανέωσης. Δεν έχω ενεργοποιημένο κανένα πακέτο sms & mms για να δω αν και εκεί υπάρχει online ενημέρωση για το υπόλοιπο.

 

Σε πήραν τηλέφωνο για επιβεβαίωση στοιχείων και μετά ενεργοποιήθηκε?

Γιατί εγώ που έχω κάνει αίτηση απο την Τετάρτη (23/04) δεν με έχουν πάρει ακόμα τηλέφωνο, και δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα.. :mad::(:mad::(:mad:

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση: Οταν έχεις ενα πρόβλημα και τους λες να το καταγράψουν "υποχρεούνται" να σε πάρουν τηλέφωνο και να σου απαντήσουν ή οχι;

 

Όχι. Υποχρεούνται να λύσουν το πρόβλημα, διαφορετικά τότε πρέπει να ενημερωθείς (με κλήση ή sms). Υπάρχει ένα τυπικό response time 5 εργάσιμων ημερών (που μπορεί να πάρει και παραπάνω ανάλογα με το πρόβλημα, συνήθως σε αυτή τη περίπτωση στις 5 εργάσιμες στέλνουν ένα μήνυμα του τύπου "το πρόβλημα σας βρίσκετε υπο διερεύνηση", όχι πάντοτε όμως).

Link to comment
Share on other sites

Μόλις είδα οτι μπήκε στο my account η ανάλυση λογαριασμού αλλά:

 

εκει που έβγαζε να διαχειριστώ τον λογαριασμό τώρα λέει: "Δε βρέθηκαν ενεργές συνδέσεις για το επιλεγμένο Μητρώο Συνδρομητή."

 

Αναφορές για τον αναλυτικό δεν μπορώ να κάνω.

 

Και το σημαντικότερο: Στην σελίδα "Αλλαγή στοιχείων" βγάζει τον αριθμό μητρώου λάθος (Ενα "0" στην αρχή ενώ είναι στο τέλος), ενώ στην αρχική σελιδα μετά την εισαγωγή του αναλυτικού το βγάζει σωστά...

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Λύθηκε σε κανεναν κανενα προβλημα; Γιατι εδω κ 2 εβδομαδες μου λενε οτι θα γινει σε 2-3 μερες και δεν γινεται τιποτα κ αρχιζω κ τα περνω...
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Φίλε doganos εδω έχουμε καταγράψει πρόβλημα vodafone mail απο τις 10/4 επίσημα και ακόμα να βρόυμε άκρη και τολμάς να αρχίζεις να τα πέρνεις μετα απο 2-3 μέρες?
Link to comment
Share on other sites

Φίλε doganos εδω έχουμε καταγράψει πρόβλημα vodafone mail απο τις 10/4 επίσημα και ακόμα να βρόυμε άκρη και τολμάς να αρχίζεις να τα πέρνεις μετα απο 2-3 μέρες?

Εγώ πήρα χθές και σήμερα έφτιαξε! :)

Link to comment
Share on other sites

εγω μια φορα που πηρα να καταγραφει το προβλημα το καταγραψανε και εβαλαν οτι λυθηκε ενω δεν ειχε γινει τιποτα και χωρις βεβαια να με ενημερωσουν.

 

Την τελευταία φορά μου είπαν οτι εδωσαν τον αριθμό μου στο τμημα που ασχολείται με το site τους (μαζι με αλλους αριθμους που εχουν προβλημα) και μου ειπαν οτι θα γινει σε 2 μερες αλλα τιποτα...

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

εγω μια φορα που πηρα να καταγραφει το προβλημα το καταγραψανε και εβαλαν οτι λυθηκε ενω δεν ειχε γινει τιποτα και χωρις βεβαια να με ενημερωσουν.

 

Την τελευταία φορά μου είπαν οτι εδωσαν τον αριθμό μου στο τμημα που ασχολείται με το site τους (μαζι με αλλους αριθμους που εχουν προβλημα) και μου ειπαν οτι θα γινει σε 2 μερες αλλα τιποτα...

 

Eμένα λύθηκε κανονικά.:)Τσέκαρε πάλι όταν μπαίνεις τι επιλογές σου βγάζει στο μητρώο. Εμένα μου δίνει πλέον δύο, ένα με το 0 μπροστά και ένα χωρίς, λειτουργεί πλήρως το ένα από τα δύο.

Link to comment
Share on other sites

Eμένα λύθηκε κανονικά.:)Τσέκαρε πάλι όταν μπαίνεις τι επιλογές σου βγάζει στο μητρώο. Εμένα μου δίνει πλέον δύο, ένα με το 0 μπροστά και ένα χωρίς, λειτουργεί πλήρως το ένα από τα δύο.

 

Ακριβώς και εμένα. Στο μητρώο με το 0 μπορώ να κάνω διαχείριση λογαριασμου (βεβαια χωρις ουσιαστικα να δεχεται το αιτημα, αλλα υπαρχει σαν επιλογη) και στο κανονικο μητρωο βλεπω τον αναλυτικο αλλα δεν υπαρχουν ενεργές συνδεσεις για το μητρωο συνδρομητη... :worry::blink:

 

 

Αλλα σαν σελίδα κολλάει, δεν βγάζει όλες τις αναφορές για τον αναλυτικο και βεβαια δεν κανει ταξινομηση βάση ποσού για παράδειγμα στον αναλυτικο. Το παταω κ η σελιδα δε φορτωνει...

 

Το δοκιμασα απο 3 διαφορετικους υπολογιστες και δεν ειναι πρόβλημα υπολογιστή....

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Ναι γενικά έχει καποια προβληματάκια η σελίδα.

Και στο cu που έχω εγώ, εχθές δεν μου φόρτωνε το myaccount, μετα απο καμια ώρα που ξαναμπήκα όλα οκ.

Ωστόσο, έχω παρατηρήσει πως όταν μπαίνω απ' τον safari (εχω macintosh) δεν μπορώ να δω τους ποντους μου στο pointmania (δεν δείχνει καν τη σελίδα) ενώ με firefox όλα ok

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, εγώ έχω CU... Την Μεγάλη Πέμπτη αν δεν κάνω λάθος ενεργοποίησα το Myaccount και μπορώ να δω τους πόντους μου στο Pointmania κανονικά... Τα στοιχεία όμως του κινητού μου, χρόνους ομιλίας και άλλα τέτοια δεν μπορώ να βρω που είναι, δεν έχουν ενεργοποιηθεί μάλλον... Από την Vodafone δεν με έχουν πάρει τηλ... Περιμένω να με πάρουν για να ενεργοποιηθούν κι αυτά?
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς... Περιμένεις τηλεφώνημα τους για να ενεργοποιηθούν

 

Η απάντησή σου είναι ταυτόχρονα κα απάντηση για το σπουδαίο cc της vodafone. Το λέω αυτό διότι για να λειτουργεί κάτι σωστά δεν εξαρτάται μόνο από τις γνώσεις των υπαλλήλων αλλά και από την εταιρεία που αποφασίζει πότε βγάζει μια υπηρεσία κατά πόσο μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της και τι ενημέρωση έχει κάνει στους υπαλλήλους της για την υπηρεσία. Όλα αυτά δεν λειτούργησαν στην περίπτωση της αλλαγής του web site της vodafone και των νέων υπηρεσιών που έβγαλε.

 

Για φανταστήτε τον ΟΤΕ που τον 12/2007 ανακοίνωσε νέες τιμές στο ADSL να μήν είχε καλή εξυπηρέτηση και γρήγορες ενεργοποιήσεις τι θα γινόταν. Απεναντίας όλα λειτούργησαν σωστά και ξανακέρδισε αρκετούς, ταλαιπωρημένους με τους εναλλακτικούς, πελάτες.

Link to comment
Share on other sites

Η απάντησή σου είναι ταυτόχρονα κα απάντηση για το σπουδαίο cc της vodafone. Το λέω αυτό διότι για να λειτουργεί κάτι σωστά δεν εξαρτάται μόνο από τις γνώσεις των υπαλλήλων αλλά και από την εταιρεία που αποφασίζει πότε βγάζει μια υπηρεσία κατά πόσο μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της και τι ενημέρωση έχει κάνει στους υπαλλήλους της για την υπηρεσία. Όλα αυτά δεν λειτούργησαν στην περίπτωση της αλλαγής του web site της vodafone και των νέων υπηρεσιών που έβγαλε.

 

Για φανταστήτε τον ΟΤΕ που τον 12/2007 ανακοίνωσε νέες τιμές στο ADSL να μήν είχε καλή εξυπηρέτηση και γρήγορες ενεργοποιήσεις τι θα γινόταν. Απεναντίας όλα λειτούργησαν σωστά και ξανακέρδισε αρκετούς, ταλαιπωρημένους με τους εναλλακτικούς, πελάτες.

 

 

Τοσα χρονια, καθε φορα που αλλαζουν οι τιμες στην Vodafone, δεν παρουσιαζεται καποιο προβλημα.

 

Αντιθετα, οταν αλλαξαν τροπο τιμολογησης στον ΟΤΕ, υπηρξαν πολλα προβληματα.

Γενικα οταν πειραζεις στοιχεια συνδρομητων ειναι πιο ευασθητα τα πραγματα. Οταν αλλαζεις χρεωσεις τι προβλημα θα πρεπε να δημιουργηθει? Λογικο να μην επηρεαστει ο ΟΤΕ απο τις νεες συνδεσεις των ταλαιπωρημενων - λογω ΟΤΕ- συνδρομητων των ενναλακτικων.

Link to comment
Share on other sites

Αν λάβουμε υποψιν το οτι κάθε τηλεφωνημα για επιβεβαίωση στοιχείων ενεργοποίησης του myaccount διαρκεί το πολύ 1 λεπτό, άρα 60 πελάτες ανα ώρα, βάλτε πόσους πελάτες εξυπηρετεί ένας υπάλληλος πλήρους απασχόλησης. Και ο υπάλληλος αυτός δεν πρέπει να δουλεύει στο 13830 (οταν είχα καλέσει εκεί μου είπαν πως δεν είναι το αρμόδιο τμήμα)...

Εγώ καταλαβαίνω πως το site είχε πολύ μεγαλύτερη απήχηση απ'όσο είχαν προβλέψει στη vodafone

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...