Jump to content

[S60 3rd Edition] Hacks & Patches


liogr
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 1,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ναι ο πρώτος τρόπος που αναφέρεται ισχύει για τα Ε72 και Ε75 από την στιγμή που τα τελευταία firmware δεν γίνονται hack με το HelloOX.

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Κόλπο απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει για κάτι τέτοιο. Θα σου πάντως 2 τρόπους που ίσως σε βοηθήσουν.

 

Ο ένας είναι να πάρεις τα τραγούδια που χρειάζεσαι για ήχους κλήσεις και να τους τοποθετήσεις στην μνήμη της συσκευής. Έτσι αφαιρώντας την κάρτα μνήμης στις ρυθμίσεις για τους ήχους θα μένουν μόνο αυτοί που είναι στην μνήμη της συσκευής.

 

Ο άλλος τρόπος είναι να κάνεις αναζήτηση του τραγουδιού που θες μέσα από την μουσική σου και τις λίστες που έχεις φτιάξει και να επιλέγεις από εκεί το τραγούδι που θες για ήχο κλήσης ή για κάποια επαφή.

 

Χρησιμοποιώ είδη τον 1ο! Απ'όσο ξέρω να οριστεί ήχος κλήσης για κάποια επαφή μέσα απ'τη μουσική ή την έκθεση δε γίνεται, τουλάχιστον για τα τελευταία μοντέλα. Στο 6110 και στο 5700 είναι δυνατών απ'ότι είδα...

 

ΓΙα το hackάρισμα του E71 ισχύει ο 2ος τρόπος λογικά....

Να κλείσει μια για πάντα το τυφλάδικο και να μείνουν άνεργοι όλοι οι χαφιέδες που'χει για προσωπικό!
Link to comment
Share on other sites

Ποιος ειναι ο ποιο εύκολος και ασφαλείς τρόπος να χακαρει κανείς το Ε52;

Γίνεται κιόλας? Περιμένω με αγωνία!!!

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα το firmware που έχεις. Ακόμη και να γίνει κάτι κάποια λύση θα υπάρχει..

 

Διάβασε την πρώτη σελίδα και ακολούθησε την διαδικασία που λειτουργεί στο firmware σου..

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/gianpithio_cp_2012.gif

Συντονιστής συζητήσεων στο forum της Nokia & Samsung @myphone.gr

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα το firmware που έχεις. Ακόμη και να γίνει κάτι κάποια λύση θα υπάρχει..

 

Διάβασε την πρώτη σελίδα και ακολούθησε την διαδικασία που λειτουργεί στο firmware σου..

 

Με τις οδηγίες (που ειναι μέσω βιντεο) δεν βγαζω ακρη... Γενικά το εχει κάνει κάνεις; Για Ε52;

Link to comment
Share on other sites

Ναι τό έχω κάνει εγώ!

Ποιά firmware έχεις; Την τελευταία;

Αν ναι ισχύει ο 1ος τρόπος με το video που είδες.

Edited by gianpithio
Να κλείσει μια για πάντα το τυφλάδικο και να μείνουν άνεργοι όλοι οι χαφιέδες που'χει για προσωπικό!
Link to comment
Share on other sites

Επειδη θελω να περασω το fieldtest σε ενα e66 πρεπει να το "σπασω" για να περασω μερικα αρχεια στο sys,bin κτλ ?

 

Εαν ναι, ποια μεθοδο να προτιμησω; Την 1η ή την 2η; Στο βιντεο στο τελος λεει κατι για rom pacher να ενεργοποιησω κτλ...

 

τι ειναι αυτο; Δεν φτανει η διαδικασια με το phoinix ?

 

Ευχαριστω

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Επειδη θελω να περασω το fieldtest σε ενα e66 πρεπει να το "σπασω" για να περασω μερικα αρχεια στο sys,bin κτλ ?

 

Εαν ναι, ποια μεθοδο να προτιμησω; Την 1η ή την 2η; Στο βιντεο στο τελος λεει κατι για rom pacher να ενεργοποιησω κτλ...

 

τι ειναι αυτο; Δεν φτανει η διαδικασια με το phoinix ?

 

Ευχαριστω

Για να κάνεις hack το Ε66 θα χρησιμοποιήσεις το HelloOX. Θα το υπογράψεις με το πιστοποιητικό που έχεις και μετά θα το κάνεις εγκατάσταση. Οδηγίες υπάρχουν στην πρώτη σελίδα.

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Για να κάνεις hack το Ε66 θα χρησιμοποιήσεις το HelloOX. Θα το υπογράψεις με το πιστοποιητικό που έχεις και μετά θα το κάνεις εγκατάσταση. Οδηγίες υπάρχουν στην πρώτη σελίδα.

 

Έψαξα στο google και είχε και κάτι άλλους μεθόδους με ένα αρχείο sis που Απλώς εγκαθηστας και τα κάνει μόνο του. Είναι μούφα;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Έψαξα στο google και είχε και κάτι άλλους μεθόδους με ένα αρχείο sis που Απλώς εγκαθηστας και τα κάνει μόνο του. Είναι μούφα;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Το HelloOX λειτουργεί έτσι. Είναι ένα αρχείο sis, το οποίο υπογράφεις, το περνάς στο κινητό σου και μετά το κάνεις εγκατάσταση. Μόλις ολοκληρωθεί η εγκατάσταση είσαι έτοιμος, δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο. Οι οδηγίες στην πρώτη σελίδα αναλύουν όλη την διαδικασία βήμα βήμα, ρίξε μια ματιά :).

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Το HelloOX λειτουργεί έτσι. Είναι ένα αρχείο sis, το οποίο υπογράφεις, το περνάς στο κινητό σου και μετά το κάνεις εγκατάσταση. Μόλις ολοκληρωθεί η εγκατάσταση είσαι έτοιμος, δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο. Οι οδηγίες στην πρώτη σελίδα αναλύουν όλη την διαδικασία βήμα βήμα, ρίξε μια ματιά :).

 

Ευχαριστώ πολυ. Μια ερώτηση τελευταία. Αφού υπάρχει ύπογεγραμμενο Γιατί να το υπογράψω;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Γιατί η υπογεγραμμένη έκδοση δεν είναι δωρεάν..
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/gianpithio_cp_2012.gif

Συντονιστής συζητήσεων στο forum της Nokia & Samsung @myphone.gr

Link to comment
Share on other sites

Γιατί η υπογεγραμμένη έκδοση δεν είναι δωρεάν..

 

Μάλιστα. Και πόσο κάνει; Γιατί λέει για donation. Όσο θέλει ο καθένας; Υπάρχει ελάχιστο πόσο;

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Και πόσο κάνει; Γιατί λέει για donation. Όσο θέλει ο καθένας; Υπάρχει ελάχιστο πόσο;

Έχει συγκεκριμένα ποσά για να κάνεις donation, 5/10/20/50/100 είτε σε Ευρώ είτε σε Δολάρια.

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Έχω το e66 με το τελευταίο firmware και Απο το helloox2 κολλάει στο installing root cert. Το άφησα περίπου 7 λεπτά και δεν κάνει τίποτα. Γιατί;

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Με την έκδοση HelloOX2 v2.03 hack-αρεται κανονικά το Ε66. Το αναφέρει και εδώ.

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Με την έκδοση HelloOX2 v2.03 hack-αρεται κανονικά το Ε66. Το αναφέρει και εδώ.

 

Ναι το ξερω αλλα κολλουσε στο σημειο εκεινο. Το ξανα ετρεξα μετα απο 4-5 φορες και εκανε 1 λεπτο και το hackare

 

τωρα τί έφταιγε θα σε γελασω και κολλουσε πριν ... :confused:

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Έχει ξανά συμβεί να μην κάνει εγκατάσταση με την πρώτη το γιατί άγνωστο :)
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/gianpithio_cp_2012.gif

Συντονιστής συζητήσεων στο forum της Nokia & Samsung @myphone.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τωρα μου ετυχε κατι παραξενο..

Οταν λαμβανω μηνυματα δεν μου γραφει

''1 Νεο Μηνυμα'' απλα μονο το μικρο εικονιδιο επανω δεξια στην οθονη!

Εν το μεταξυ χτυπαει κανονικα το τηλεφωνο και ηχο και δονηση..

Το ιδιο γινετε και με τις αναπαντητες! μονο το εικονιδιο πανω δεξια!

Καμια ιδεα ?

 

Υ.Γ. Μετα το χακ ολα αυτα

 

Nokia N86 V30

 

etid: το διορθωσα με Ηard Reset .. Το Rompatcher παρεμεινε! και ειναι φουλ χακ!

ολα καλα!

Edited by ardonhs

Χρήστος

Νοκια Ν70 -> Νοκια Ν73 -> Νοκια Ν86 -> Νοκια Ε7 ->Nokia Lumia 930 + Nexus 6 - > Pixel 4a

E7 : 31/8/2011 930 : 2/2/2015 Nexus 6 : 12/8/2016

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μπορουμε στο Ν86 να δουλεψουμε κανονικα το Patch : ExtendMenuGrid ?

Εχω προσπαθησει παρα πολλες φορες αλλα δεν γινετε!

Καμια βοηθεια παρακαλω ?

 

edit: το εκανα και δουλευει τελεια!

Edited by ardonhs

Χρήστος

Νοκια Ν70 -> Νοκια Ν73 -> Νοκια Ν86 -> Νοκια Ε7 ->Nokia Lumia 930 + Nexus 6 - > Pixel 4a

E7 : 31/8/2011 930 : 2/2/2015 Nexus 6 : 12/8/2016

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εβαλα ενα λογισμικο στο Ν86 μου το οποιο το εχουν φτιαξει καποιοι απο αλλο σαιντ (CFW),

εβαλα και τα Ελληνικα , αλλα δεν μπορω να γραψω με Τ9 Ελληνικα στα μηνυματα.. :(

Αν γνωριζει καποιος πως διορθωνετε ας μου πει παρακαλω...

 

Εχω το \sys\bin\T9Greek.dll αρχειο αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν μπορω να γραψω.....

Εχω και το Τ9English.dll στον ιδιο φακελο και τα Αγγλικα εχουν Τ9..

Edited by ardonhs

Χρήστος

Νοκια Ν70 -> Νοκια Ν73 -> Νοκια Ν86 -> Νοκια Ε7 ->Nokia Lumia 930 + Nexus 6 - > Pixel 4a

E7 : 31/8/2011 930 : 2/2/2015 Nexus 6 : 12/8/2016

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όπως ξέρετε, όταν τελειώσει ξεκινάει κατευθείαν εγκατάσταση!

Ενώ κάποια άλλα αρχεία πχ. .rar τ'αποθηκεύει στον φάκελο "Download" στην κάρτα μνήμης (E:\Download)...

Υπάρχει κάποιος τρόπος να πάρουμε κι αυτά και να τ'αποθηκεύσουμε όπου θέλουμε;

Κάποιος κρυφός φάκελος ας πούμε που έχει προσορινά το εν λόγω αρχείο την ώρα που γίνεται η εγκατάσταση ή έστω κάποιο εναλακτικό πρόγραμμα;

Προσωπικά χρησιμοποιώ την έκδωση 7.2 του browser της Nokia....

Να κλείσει μια για πάντα το τυφλάδικο και να μείνουν άνεργοι όλοι οι χαφιέδες που'χει για προσωπικό!
Link to comment
Share on other sites

Παιδες εχω προβλημα.... Εκανα τη διαδικασια που δειχνει στο youtube με το phoenix αλλα μαλλον κατι πηγε στραβα και το Ε52 δεν ανοιγει!!!! Πατωντας το κουμπι on\off κανει μια δονηση και τπτ αλλο.... Προσπαθησα να κανω hard reset αλλα τπτ.....

Θελω βοηθεια σας παρακαλω...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...