pexths Δημ. September 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2019 για ενα θεμα με εξαργυρωση ευρω επιστροφης, περιμενα 2,5 μηνες. καθε μερα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων, καθε μερα συγνωμη εχετε δικιο, καθε μερα νευρα και απειλες Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stelios85 Δημ. September 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2019 Kαλησπέρα σε ολους.Σε λογαριασμό πιστωτικής μου visa eurobank, είχα οφειλή 800 ευρω(δεν ειχα υπολοιπο προηγουμενων μηνων).Με ημερομηνία αποπληρωμής απο 27/06 εως 22/7.Πληρώνω στις 18/07 400 ευρω και τα υπολοιπα 400 ευρώ είχαν ήδη αντιλογιστεί (απο προηγουμενη συναλλαγη προιοντος που επιστραφηκε) με ημερομηνία εγγραφής στις 28/06. Εντελει με χρέωσαν τόκους γιατι δεν πληρωσα ολο το ποσο ,δλδ και τα 800 ευρω.Τους απαντησα πως κ στην Πειραιως που το κανω,ο αντιλογισμος θεωρειται ως πληρωμη.Μου ειπαν ο αντιλογισμος μετραει για τον επομενο μήνα ,δλδ απο Αυγουστο,παροτι αντιλογιστηκαν εμπροθεσμα στις 28.06. Το αστειο ειναι πως και στον επομενο μηνα του Αυγουστου με χρεωσαν πολυ λιγους τοκους για το ιδιο συμβαν με το συγκεκριμενο αντιλογισμο. Δεν ξερω αν ισχυει ή το βγαλανε απο το μυαλο τους.Τι αποψη εχετε εσεις και που να απευθυνθω?Στο συνηγορο του καταναλωτη? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alphaleaderr Δημ. September 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2019 Εχω κάρτες πιστωτικές και χρεωστικές απο Πειραιως και Εθνικη. Γνωριζει κανεις αν υπάρχει η δυνατότητα να απενεργοποιηθουν οι ανέπαφες συναλλαγες? Το συνολικο οριο των 150 ευρώ δε μου αρεσει, σε συνδυασμο με την ελλειψη ειδοποιησης μέσω εφαρμογης. Παράθεση Current status: Galaxy S21+, Huawei Matebook 14 (2020), Mi Air 13 (2017) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. September 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2019 Εχω κάρτες πιστωτικές και χρεωστικές απο Πειραιως και Εθνικη. Γνωριζει κανεις αν υπάρχει η δυνατότητα να απενεργοποιηθουν οι ανέπαφες συναλλαγες? Το συνολικο οριο των 150 ευρώ δε μου αρεσει, σε συνδυασμο με την ελλειψη ειδοποιησης μέσω εφαρμογης. Ναι γίνεται. Το ζητάς και στο κανουν Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSAKHS_EVIA Δημ. September 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2019 Καλησπέρα. Γνωρίζει κάποιος ποια είναι η διαδικασία για να αιτηθώ αύξηση πιστωτικού ορίου για κάρτα VISA της Εθνικής; :cool: - εκτος απο το site της με ενα τελευταιο εκκαθαριστικο μισθοδοσιας/εφοριας/ταυτοτητα πας στο καταστημα της περιοχης σου εαν εχεις σε εκκρεμοτητα καποιο δανειο (ρυθμιση) μαλλον δεν θα στο κανουν, πανε εκεινες οι εποχες που στο εκαναν μονοι τους και πχ απο 2900 στο πηγαινα 3000 ´η 3200 ευρω. Παράθεση NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikkal Δημ. September 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2019 :cool: - εκτος απο το site της με ενα τελευταιο εκκαθαριστικο μισθοδοσιας/εφοριας/ταυτοτητα πας στο καταστημα της περιοχης σου εαν εχεις σε εκκρεμοτητα καποιο δανειο (ρυθμιση) μαλλον δεν θα στο κανουν, πανε εκεινες οι εποχες που στο εκαναν μονοι τους και πχ απο 2900 στο πηγαινα 3000 ´η 3200 ευρω. Τελικά τους έστειλα mail και με κάλεσαν τηλεφωνικά, με αποτέλεσμα να κάνω έτσι την αιτηση, αφού τους έδωσα κάποια στοιχεία ως προς το εισόδημα μου. Θα με ενημερωσουν τηλεφωνικά τις επόμενες ημέρες για να πάω σε κατάστημα, ώστε να βάλω υπογραφή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TypeRS Δημ. September 11, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2019 Χρησιμοποιεί κανείς την εφαρμογή my alpha wallet; Πρόσθεσα την energy (MasterCard) αλλά όταν δοκίμασα να πληρώσω μου έβγαλε μήνυμα στο pos ότι δεν υποστηρίζεται η κάρτα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. September 11, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2019 Μάλλον θέμα της κάρτας και του pos είναι, όχι της εφαρμογής. Με την κανονική κάρτα πέρασε; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. September 11, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2019 Εχω κάρτες πιστωτικές και χρεωστικές απο Πειραιως και Εθνικη. Γνωριζει κανεις αν υπάρχει η δυνατότητα να απενεργοποιηθουν οι ανέπαφες συναλλαγες? Το συνολικο οριο των 150 ευρώ δε μου αρεσει, σε συνδυασμο με την ελλειψη ειδοποιησης μέσω εφαρμογης. γινεται σιγουρα στην πειραιως στην εθνικη δεν γινεται απο οτι ρωτησα. θα ρωτησω και στην eurobank και στην alpha bank αμα γινεται . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. September 11, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2019 Γινεται, όπως και γίνεται να βάλεις να ζητάει PIN σε κάθε συναλλαγή. Επίσης το όριο των 150€ βάζει περιορισμό στις απεριόριστες συναλλαγές που μπορούν να γίνουν χωρίς pin όταν είναι κάτω από το όριο, όταν μαζεύονται 150€ χρεώσεις ζητάει pin και το όριο μηδενίζεται πάλι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TypeRS Δημ. September 11, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2019 Μάλλον θέμα της κάρτας και του pos είναι, όχι της εφαρμογής. Με την κανονική κάρτα πέρασε; Πλήρωσα με μετρητά, δεν μου έχει τύχει να μην περάσει σε κάποια συναλλαγή η κάρτα και πριν λίγο την είχα χρησιμοποιήσει για να βάλω βενζίνη, εκεί δεν δοκίμασα όμως με το κινητό για να περαστούν αμέσως οι πόντοι. Θα το ξαναδοκιμάσω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. September 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2019 Εχω κάρτες πιστωτικές και χρεωστικές απο Πειραιως και Εθνικη. Γνωριζει κανεις αν υπάρχει η δυνατότητα να απενεργοποιηθουν οι ανέπαφες συναλλαγες? Το συνολικο οριο των 150 ευρώ δε μου αρεσει, σε συνδυασμο με την ελλειψη ειδοποιησης μέσω εφαρμογης. Ουτε εμένα μου αρέσει το όριο αλλά μηδενίζεται αν βάλεις το PIN είτε σε ανέπαφη συναλλαγή είτε στο ΑΤΜ. Όσο για την έλλειψη ειδοποίησης,σε εθνική που την χρησιμοποιώ αρκετά έρχεται πλέον email σε 1' με το που πραγματοποιηθεί η συναλλαγή και ειδοποίηση στην εφαρμογη nbg Η Πειραιώς δεν έχει ειδοποίηση, Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. September 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2019 Το όριο βελτιώνει την ασφάλεια, δεν αντικαθιστά το όριο των 25€ ή οποιο πόσο έχετε βάλει για τις ανέπαφες χωρίς pin. Απλώς, όταν μαζευτούν 150€ αγορές ανέπαφα χωρίς pin θα ζητάει τον κωδικό για ασφάλεια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TNTGOM Δημ. September 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2019 Καλησπέρα παιδιά, επειδή με την απαράδεκτη Eurobank δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη, για πείτε κάποια γνώμη εμπειρικά... Καταρχήν, την Κυριακή από το πουθενά, έγινε χρέωση 63 ευρώ στην χρεωστική κάρτα μου debit, η οποία είναι συνδεδεμένη με λογαρισμό μισθοδοσίας. Αυτό φυσικά το ανακάλυψα την Δευτέρα το πρωί εφόσον η κάρτα δεν περνούσε στη συναλλαγή στο σουπερ μάρκετ. Κοινώς η κάρτα απενεργοποιήθηκε, εφόσον βέβαια έδωσε έγκριση για την ύποπτη συναλλαγή. Αυτή ήταν σε συνάλλαγμα σε ταξιδιωτικό γραφείο στην Ισπανία. Εχθές δεύτερο χτύπημα σε άλλη κάρτα debit της γυναίκας μου με αυτή τη φορά ποσό των 700 ευρώ. Η διαδικασία της γελοίας πολιτικής της τράπεζας, η ίδια. Δηλαδή πρώτα εγκρίνουμε την ύποπτη συναλλαγή και κατόπιν μπλοκάρουμε την κάρτα δίχως καμία απολύτως ενημέρωση του πελάτη. Απ τα πολλά έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγών η οποία βέβαια, άκουσον άκουσον , πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί, γιατί αυτή τη στιγμή τα ποσά έιναι απλά δεσμευμένα και μετά βλέπουμε....Διαδικασία που μπορεί να πάρει και μήνα. Ένα μπου....λο και μισό δηλαδή. Το μεγάλο μου επίσης πρόβλημα είναι πως δεν έχω ιδέα τι έχει γίνει....Και καλά εγώ κάνω online συναλλαγές, αλλά μόνο στο εσωτερικό και μόνο σε e-pharmacy....H γυναίκα μου τη χρησιμοποιεί μόνο για αγορές σε σουπερ μάρκετ κλπ...on line δεν την έχει δώσει ποτέ και πουθενά... Πως διάολο μας τις υποκλέψανε...? Η τράπεζα δεν έχει ιδέα, εγώ το μόνο που σκέφτομαι είναι ή ότι μου έχουν χακάρει τον υπολογιστή στο σπίτι, κάτι που δείχνει δύσκολο μιας και έτσι να ήταν, από το ebanking δεν μπορούν να έχουν όλα τα στοιχεία της κάρτας, ή ότι το χακινγκ έχει κατά κάποιο τρόπο γίνει μέσω της ίδιας της Τράπεζας.... Η γνώμη σας? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
al3x1k0 Δημ. September 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2019 Έφτασε η ώρα της ετήσιας συνδρομής στην University Visa μου. Πέρυσι μου έβγαλαν την ψυχή να την αντιλογίσουν ενώ τις προηγούμενες χρονιές «δεν άνοιγε μύτη» Έχουμε φρέσκιες εντυπώσεις πριν κάνω το καθιερωμένο τηλεφώνημα; Έχω σίγουρα αρκετά πάνω από 2500€ συναλλαγές που σε άλλες κάρτες αρκεί για αυτόματο αντιλογισμό της συνδρομής. Παράθεση (σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takpanos Δημ. September 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2019 Καλησπέρα παιδιά, επειδή με την απαράδεκτη Eurobank δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη, για πείτε κάποια γνώμη εμπειρικά... Καταρχήν, την Κυριακή από το πουθενά, έγινε χρέωση 63 ευρώ στην χρεωστική κάρτα μου debit, η οποία είναι συνδεδεμένη με λογαρισμό μισθοδοσίας. Αυτό φυσικά το ανακάλυψα την Δευτέρα το πρωί εφόσον η κάρτα δεν περνούσε στη συναλλαγή στο σουπερ μάρκετ. Κοινώς η κάρτα απενεργοποιήθηκε, εφόσον βέβαια έδωσε έγκριση για την ύποπτη συναλλαγή. Αυτή ήταν σε συνάλλαγμα σε ταξιδιωτικό γραφείο στην Ισπανία. Εχθές δεύτερο χτύπημα σε άλλη κάρτα debit της γυναίκας μου με αυτή τη φορά ποσό των 700 ευρώ. Η διαδικασία της γελοίας πολιτικής της τράπεζας, η ίδια. Δηλαδή πρώτα εγκρίνουμε την ύποπτη συναλλαγή και κατόπιν μπλοκάρουμε την κάρτα δίχως καμία απολύτως ενημέρωση του πελάτη. Απ τα πολλά έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγών η οποία βέβαια, άκουσον άκουσον , πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί, γιατί αυτή τη στιγμή τα ποσά έιναι απλά δεσμευμένα και μετά βλέπουμε....Διαδικασία που μπορεί να πάρει και μήνα. Ένα μπου....λο και μισό δηλαδή. Το μεγάλο μου επίσης πρόβλημα είναι πως δεν έχω ιδέα τι έχει γίνει....Και καλά εγώ κάνω online συναλλαγές, αλλά μόνο στο εσωτερικό και μόνο σε e-pharmacy....H γυναίκα μου τη χρησιμοποιεί μόνο για αγορές σε σουπερ μάρκετ κλπ...on line δεν την έχει δώσει ποτέ και πουθενά... Πως διάολο μας τις υποκλέψανε...? Η τράπεζα δεν έχει ιδέα, εγώ το μόνο που σκέφτομαι είναι ή ότι μου έχουν χακάρει τον υπολογιστή στο σπίτι, κάτι που δείχνει δύσκολο μιας και έτσι να ήταν, από το ebanking δεν μπορούν να έχουν όλα τα στοιχεία της κάρτας, ή ότι το χακινγκ έχει κατά κάποιο τρόπο γίνει μέσω της ίδιας της Τράπεζας.... Η γνώμη σας?Έτσι γίνεται σε όλες πρώτα πληρώνεις και σε κάνα μήνα θα ξερεις Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. September 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2019 Έτσι γίνεται σε όλες πρώτα πληρώνεις και σε κάνα μήνα θα ξερεις Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk μπορει και παραπανω απο μηνα. κατα πασα πιθανοτητα, τα λεφτα θα τα παρει πισω. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. September 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2019 Ίσως δεν κατάλαβα καλά. Του μπλόκαραν και τις κάρτες; Θα είναι μπλοκαρισμενες μέχρι τότε ή λυθηκε αυτό; Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TNTGOM Δημ. September 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2019 Ίσως δεν κατάλαβα καλά. Του μπλόκαραν και τις κάρτες; Θα είναι μπλοκαρισμενες μέχρι τότε ή λυθηκε αυτό; Ναι, τις μπλόκαραν αλλά πήγα και βγάλαμε άλλες.. ----- προσθήκη μηνύματος 119 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- μπορει και παραπανω απο μηνα. κατα πασα πιθανοτητα, τα λεφτα θα τα παρει πισω. Στην Εθνική, σε φίλο με παρόμοια περίπτωση, μπλόκαραν πρώτα τη συναλλαγή καθώς και την κάρτα και επιτόπου τον πήραν τηλέφωνο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AnDas Δημ. September 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2019 Και σε μένα στην Πειραιώς πέρυσι έτσι έγινε. Μπλοκαραν την συναλλαγή, με πήραν τηλέφωνο και έβγαλα νέα κάρτα. Μάλιστα αυτό έγινε στην κάρτα που δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ για αγορές από το εξωτερικό. Την χρησιμοποιώ online για να πληρώνω λογαριασμούς, εφορία κλπ Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
user2163 Δημ. September 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2019 Αμφισβητήσεις συναλλαγών γίνονται πλέον και με e-mail ή μόνο στο κατάστημα; ----- προσθήκη μηνύματος 98 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Έφτασε η ώρα της ετήσιας συνδρομής στην University Visa μου. Πέρυσι μου έβγαλαν την ψυχή να την αντιλογίσουν ενώ τις προηγούμενες χρονιές «δεν άνοιγε μύτη» Έχουμε φρέσκιες εντυπώσεις πριν κάνω το καθιερωμένο τηλεφώνημα; Έχω σίγουρα αρκετά πάνω από 2500€ συναλλαγές που σε άλλες κάρτες αρκεί για αυτόματο αντιλογισμό της συνδρομής. Κάνε τα γνωστά και βλέπεις αν είσαι τυχερός θα στην αντιλογήσουν αλλιώς ίσως σου δώσουν 10-15k yellows.Πάντως χαμένος δεν θα βγεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
testatos Δημ. September 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2019 Έφτασε η ώρα της ετήσιας συνδρομής στην University Visa μου. Πέρυσι μου έβγαλαν την ψυχή να την αντιλογίσουν ενώ τις προηγούμενες χρονιές «δεν άνοιγε μύτη» Έχουμε φρέσκιες εντυπώσεις πριν κάνω το καθιερωμένο τηλεφώνημα; Έχω σίγουρα αρκετά πάνω από 2500€ συναλλαγές που σε άλλες κάρτες αρκεί για αυτόματο αντιλογισμό της συνδρομής. Όπως και να έχει ενημέρωσε μας για την έκβαση του αιτήματος σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. September 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2019 Αμφισβητήσεις συναλλαγών γίνονται πλέον και με e-mail ή μόνο στο κατάστημα;. Και με email. Συμπληρώνοντας ειδική φόρμα που σου στέλνουν. (Τουλάχιστον στην Alpha bank) Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stelios85 Δημ. September 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2019 Καλησπέρα παιδιά, επειδή με την απαράδεκτη Eurobank δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη, για πείτε κάποια γνώμη εμπειρικά... Καταρχήν, την Κυριακή από το πουθενά, έγινε χρέωση 63 ευρώ στην χρεωστική κάρτα μου debit, η οποία είναι συνδεδεμένη με λογαρισμό μισθοδοσίας. Αυτό φυσικά το ανακάλυψα την Δευτέρα το πρωί εφόσον η κάρτα δεν περνούσε στη συναλλαγή στο σουπερ μάρκετ. Κοινώς η κάρτα απενεργοποιήθηκε, εφόσον βέβαια έδωσε έγκριση για την ύποπτη συναλλαγή. Αυτή ήταν σε συνάλλαγμα σε ταξιδιωτικό γραφείο στην Ισπανία. Εχθές δεύτερο χτύπημα σε άλλη κάρτα debit της γυναίκας μου με αυτή τη φορά ποσό των 700 ευρώ. Η διαδικασία της γελοίας πολιτικής της τράπεζας, η ίδια. Δηλαδή πρώτα εγκρίνουμε την ύποπτη συναλλαγή και κατόπιν μπλοκάρουμε την κάρτα δίχως καμία απολύτως ενημέρωση του πελάτη. Απ τα πολλά έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγών η οποία βέβαια, άκουσον άκουσον , πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί, γιατί αυτή τη στιγμή τα ποσά έιναι απλά δεσμευμένα και μετά βλέπουμε....Διαδικασία που μπορεί να πάρει και μήνα. Ένα μπου....λο και μισό δηλαδή. Το μεγάλο μου επίσης πρόβλημα είναι πως δεν έχω ιδέα τι έχει γίνει....Και καλά εγώ κάνω online συναλλαγές, αλλά μόνο στο εσωτερικό και μόνο σε e-pharmacy....H γυναίκα μου τη χρησιμοποιεί μόνο για αγορές σε σουπερ μάρκετ κλπ...on line δεν την έχει δώσει ποτέ και πουθενά... Πως διάολο μας τις υποκλέψανε...? Η τράπεζα δεν έχει ιδέα, εγώ το μόνο που σκέφτομαι είναι ή ότι μου έχουν χακάρει τον υπολογιστή στο σπίτι, κάτι που δείχνει δύσκολο μιας και έτσι να ήταν, από το ebanking δεν μπορούν να έχουν όλα τα στοιχεία της κάρτας, ή ότι το χακινγκ έχει κατά κάποιο τρόπο γίνει μέσω της ίδιας της Τράπεζας.... Η γνώμη σας? σε παρομοιο περιστατικο χρειαστηκαν 110 μερες να μου τα επιστρεψει η Πειραιως.Αν θυμαμαι καλα η mastercard μου ειπε θα διερευνουσε την υποθεση γι αυτο και τοσος χρονος.Δεν ευθυνεται η Πειραιως.Εν πασει περιπτωση αναλογα την καρτα στους ορους της αναφερει το ετησιο ποσο ασφαλειας που μας καλυπτει για τετοιες αβαριες.Κοντα στα 1000 ευρω νομιζω ειναι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aroutis Δημ. September 13, 2019 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2019 Καλησπέρα παιδιά, επειδή με την απαράδεκτη Eurobank δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη, για πείτε κάποια γνώμη εμπειρικά... Καταρχήν, την Κυριακή από το πουθενά, έγινε χρέωση 63 ευρώ στην χρεωστική κάρτα μου debit, η οποία είναι συνδεδεμένη με λογαρισμό μισθοδοσίας. Αυτό φυσικά το ανακάλυψα την Δευτέρα το πρωί εφόσον η κάρτα δεν περνούσε στη συναλλαγή στο σουπερ μάρκετ. Κοινώς η κάρτα απενεργοποιήθηκε, εφόσον βέβαια έδωσε έγκριση για την ύποπτη συναλλαγή. Αυτή ήταν σε συνάλλαγμα σε ταξιδιωτικό γραφείο στην Ισπανία. Εχθές δεύτερο χτύπημα σε άλλη κάρτα debit της γυναίκας μου με αυτή τη φορά ποσό των 700 ευρώ. Η διαδικασία της γελοίας πολιτικής της τράπεζας, η ίδια. Δηλαδή πρώτα εγκρίνουμε την ύποπτη συναλλαγή και κατόπιν μπλοκάρουμε την κάρτα δίχως καμία απολύτως ενημέρωση του πελάτη. Απ τα πολλά έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγών η οποία βέβαια, άκουσον άκουσον , πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί, γιατί αυτή τη στιγμή τα ποσά έιναι απλά δεσμευμένα και μετά βλέπουμε....Διαδικασία που μπορεί να πάρει και μήνα. Ένα μπου....λο και μισό δηλαδή. Το μεγάλο μου επίσης πρόβλημα είναι πως δεν έχω ιδέα τι έχει γίνει....Και καλά εγώ κάνω online συναλλαγές, αλλά μόνο στο εσωτερικό και μόνο σε e-pharmacy....H γυναίκα μου τη χρησιμοποιεί μόνο για αγορές σε σουπερ μάρκετ κλπ...on line δεν την έχει δώσει ποτέ και πουθενά... Πως διάολο μας τις υποκλέψανε...? Η τράπεζα δεν έχει ιδέα, εγώ το μόνο που σκέφτομαι είναι ή ότι μου έχουν χακάρει τον υπολογιστή στο σπίτι, κάτι που δείχνει δύσκολο μιας και έτσι να ήταν, από το ebanking δεν μπορούν να έχουν όλα τα στοιχεία της κάρτας, ή ότι το χακινγκ έχει κατά κάποιο τρόπο γίνει μέσω της ίδιας της Τράπεζας.... Η γνώμη σας? Εαν δε το έχεις κάνει, ξεκίνησε διαδικασία dispute με τον card issuer σου (υποθέτω η Eurobank(. Το περίεργο είναι ότι είχες κρούσμα σε 2 διαφορετικές κάρτες. Αυτό σημαίνει ότι ή εσυ έχεις το πρόβλημα ή η Eurobank. Αν όμως το είχε η Eurobank, τότε θα είχε ακουστεί ήδη. Θεωρώ ότι έχεις ίσως key logger στον υπολογιστή σου. Θα σε συμβούλευα να τιο ψάξεις λίγο. Παράθεση Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.