Jump to content

TheBerliner

Members
  • Δημοσιεύσεις

    958
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About TheBerliner

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 14

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

TheBerliner's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

12

Φήμη

  1. Όλα αυτά με ουρά γίγας του λιντλ να περιμένει απο πίσω; 😅
  2. Ο Γιώργος έχει εναν αριθμό κινητού και τον κουμπώνει στο λογαριασμό της Εθνικής. Ο Γιάννης έχει δύο αριθμούς, εναν προσωπικό, έναν εταιρικό. Κουμπώνει τον προσωπικό στην Αλφα και τον εταιρικό στην Πειραιώς. Ο Γιώργος μπορει μέσω IRIS να μεταφέρει δωρεάν χρήματα στο Γιάννη, αμα βάλει τον προσωπικό αριθμό του Γιαννη ως παραλήπτη τα χρήματα θα πάνε στην Άλφα, αμα βάλει τον εταιρικό ως παραληπτη στην Πειραιώς.. Ο Γιαννης επειδή έχει δύο αριθμούς μπορεί να μεταφέρει δωρεάν χρήματα στο Γιώργο αλλά και μεταξύ των δυο δικών του λογαριασμών.
  3. Ε εντάξει εσύ "έσπασες" το συστημα γιατι εχεις 4 νούμερα. Οκ δεκτό. εγώ έβαλα IRIS λογαριασμό στην εθνική.πήγα στην αλφα έβαλα και εκεί Iban πήγα πίσω στην εθνική εκεί στις ρυθμίσεις του iris και μου λέει έχετε ήδη καταχωρημένο το τηλ σας σε άλλη τράπεζα για το IRIS θέλετε να βάλετε της εθνικής;δεν κατάλαβα! Στο IRIS "παντρεύεις" ΕΝΑΝ αριθμό τηλεφώνουν με ΕΝΑ λογιαρασμό τράπεζας. Αφού το κάνεις αυτό, μπορείς να στέλνεις και να λαμβάνεις χρήματα προς άλλα τηλέφωνα είτε δωρεάν είτε με μικρη προμήθεια για μεγάλα ποσά (π.χ. κάποιες τράπεζες χρεώνουν 50λ για πάνω απο 50 ευρώ). Για να στέλνεις μεταξύ λογαριασμών σου θα πρέπει να έχεις δεύτερο νούμερο. Π.χ. το προσωπικό σου νούμερο το κουμπώνεις στην Άλφα και το εταιρικό σου στην Πειραιώς. Και στέλνεις απο το προσωπικό σου στο εταιρικό σου και τούμπαλιν. Καταλαβαίνω πως προσπαθείς να δηλώσεις το ιδιο νούμερο σε όλες τις τράπεζες για να κάνεις δωρεάν μεταφορές μεταξύ τους, αυτό δε γίνεται.
  4. IRIS είναι δωρεάν οι μεταφορές μεταξύ διαφορετικών χρηστών, όχι μεταξύ λογαριασμών του ίδιου ατόμου, συνδέεις ενα λογαριασμό με το κινητό σου και στέλνεις-λαμβάνεις χρήματα σε αυτόν.
  5. Στο The Mall εχει και κατάθεση κερμάτων στα αυτόματα μηχανήματα στο επίπεδο 0
  6. Το οτι είναι τράπεζα δε σημαίνει πως προσφέρει το σύνολο των προϊόντων των ανταγωνιστών της. Υπάρχουν πάρα πολλές τράπεζες σε όλη την Ευρώπη που δε προσφέρουν τα πάντα ως προϊόντα, δε τις κάνει αυτό "λιγότερο" τράπεζες. Απλά ο καθενας αξιολογεί αν οι παρεχόμενες υπηρεσίες καλύπτουν τις ανάγκες του, αν ναι, τη χρησιμοποιεί, αν όχι, πάει αλλού Η Eurobank έχει αρκετά ΑΤΜ που δέχονται και Apple Pay. Αν μπορείς να δηλώνεις στην εφορία τις κινήσεις με κάρτες άλλων χωρών και αυτές μετράνε στο αφορολόγητο, τότε τα κουσούρια που βλέπω είναι: 1. Έχεις θέμα με τις αναλήψεις, ούτε εγώ χρησιμοποιώ μετρητά στις αγορές μου, αλλά σε κάποιες συναλλαγές ακόμα χρειάζονται ή χρειάζεται να μεταφέρεις λεφτά σε άλλη τράπεζα, π.χ. σε άλλη τράπεζα πληρώνομαι, σε άλλη πληρώνω ενοίκιο. 2. Αν ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις άλλα τραπεζικά προϊόντα (πιστωτική, δάνεια κλπ), τότε η τράπεζα που έχεις τη μισθοδοσία και πιο εύκολα στα εγκρίνει και καλύτερους όρους σου δίνει (π.χ. αμα θες μια πιστωτική για άτοκες δόσεις). 3. Μέχρι πρότινος, σε αρκετές συναλλαγές όπως αυτές του δημοσίου, δε γίνονταν δεκτές κάρτες εξωτερικού αλλά νομίζω αυτό πρόκειται να αλλάξει
  7. Τι είναι η επικαιροποίηση. Είναι η σύγκριση των στοιχείων σου με τα στοιχεία που έχει στη διάθεση της η τράπεζα. Αν δεν ταυτοποιήσεις με κάποιον τρόπο τον εαυτό σου στην τράπεζα, είτε μέσω καταστήματος είτε μέσω e-banking, πώς ακριβώς θα γίνει αυτή η διασταύρωση; Εξακολουθώ να μη καταλαβαίνω πως το φαντάζεσαι το ιδανικό σύστημα. Να εχει ενα λινκ η τράπεζα που θα συνδέεσαι στο gov; Και πως θα δηλώνεις στην τράπεζα ποιος είσαι; Παλιότερα πήγαινες τα χαρτιά σου σε εναν υπάλληλο, έλεγχε την εγκυρότητα των στοιχείων σου και έκανε αν χρειαζόταν τις απαραίτητες αλλαγές. Τώρα τα στοιχεία που έχει στη διάθεση της η τράπεζα αντλούνται αυτόματα (αντί να σε ψάχνει ο υπάλληλος με το ΑΦΜ σου π.χ. και να κοιτάζει μια εσένα μια την ταυτότητα να δει οτι είσαι αυτός που λες) και διασταυρώνονται με τα επικαιροποιημένα στοιχεία ωστε να γίνουν οι αλλαγές αν τυχόν υπάρχουν (αντί να τις κάνει χειροκίνητα κάποιος, είτε στο κατάστημα είτε αυτός που άνοιξε τα attachment σου). Η συγκεκριμένη υλοποίηση είναι η ορθότερη γιατι έχει το μικρότερο ρίσκο λάθους και δεν εμπλέκεται άνθρωπος. Όλα γίνονται ηλεκτρονικά. Το login στο e-banking αντικαθιστά τον χειροκίνητο έλεγχο της ταυτότητας σου και των τωρινών στοιχείων σου απο τον υπάλληλο και το login στο gov αντικαθιστά τον έλεγχο των νέων εγγράφων σου και τις χειροκίνητες αλλαγές στην καρτέλα πελάτη. Win-win.
  8. η επικαιροποίηση στοιχείων θέλει ταυτοποίηση πελάτη, σε όλες τις τράπεζες αυτή η ταυτοποίηση συμβαίνει είτε με κωδικούς e-banking είτε με εισαγωγή στοιχείων κάποιας ενεργής κάρτας της τράπεζας (αυτό το έχω δει σε μερικές αραβικές τράπεζες). Επειδή εργάζομαι πάνω σε αυτό, αν έχεις δει κάποια άλλη υλοποίηση, πες τη μου να την έχω υπόψιν, πέρα απο πλάκα
  9. Ε πως θα γίνει η επικαιροποίηση, αμα ούτε στο ebanking μπορείς να μπεις ούτε σε κατάστημα θες να πας. Να μπει η Πειραιώς με τα στοιχεία σου στο τάξις;
  10. Και πολύ καλά κάνουν, αν δεν μπουν χρεώσεις σε συναλλαγές απο το κατάστημα, οι Κυπραίοι δεν αλλάζουν συνήθειες. Απλώς τα fees που βάζουν δεν ειναι για έσοδα, όπως των ελληνικών τραπεζών, αλλά αποτρεπτικά, για να σταματήσεις να χρησιμοποιείς κατάστημα/ταμείο κλπ
  11. Η φορτιση του πορτοφολιού με χρήση κάρτας είναι δωρεάν κατα τα όσα λέει στην εφαρμογή
  12. Έκανα αγορά απο Media Markt με κάρτα Eurobank κι αντι να πιστωθούν τα ευρώ της επιστροφής, η συναλλαγη εχει περαστεί ως "εισιτήρια θεάτρου" for some reason. Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο;
  13. Σε αντιστοιχη περίπτωση με κάρτα της Πειραιώς μου φαινόταν όλο το ποσό για έγκριση ενώ ηταν με δόσεις, δεν υπήρξε κανένα απολύτως θέμα.
  14. Διαφημίζουν οτι υποστηρίζουν μια τεχνολογία που είναι πολύ δημοφιλής και που συνέχεια αναπτύσσεται δίνοντας νέες δυνατότητες στους χρήστες, πλέον υποστηρίζουν και εφαρμογές Apple Pay/GPay για πληρωμές, νομίζω πρόσφατα έβαλε και η Vodafone υποστήριξη, ήδη έχει το efood κλπ. Νομίζω πως σταδιακά θα αποσυρθούν οι δικές τους εφαρμογές, δεν εχει νόημα να συνεχίσουν να ριχνουν λεφτά στην ανάπτυξη αφού δε μπορούν να προσφέρουν στους χρήστες κάποιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα...
  15. Στην εφαρμογή εμφανίστηκε 1-2 εργάσιμες αφότου εγκρίθηκε αλλά χρειαζόταν η συνοδευτική επιστολή για να ενεργοποιηθεί. Η μόνη πληροφορία που έδινε μέχρι την ενεργοποιηση ηταν το πιστωτικό όριο
×
×
  • Create New...