Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.716 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      927
    • Έχω MasterCard
      447
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      88
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

Βρηκα τροπο να ανεβασω το φυλλαδιο που λεει χονδρικα για την μεθοδολογια αξιολογησης των τραπεζων κατεβαστε το απο εδω http://www.2shared.com/document/VsTD3Oxn/Global_Bank_Rating_Methodology.html

 

Με τη μετάφραση τι κάνουμε; :p

Link to comment
Share on other sites

Την απέσυρε τελικα την εφαρμογή simple pay η εθνική .. Και όσοι την κατέβασαν δεν λειτουργεί πλέον.. Μονο για 3 βδομάδες δούλεψε. Μπράβο!!
Link to comment
Share on other sites

Την απέσυρε τελικα την εφαρμογή simple pay η εθνική .. Και όσοι την κατέβασαν δεν λειτουργεί πλέον.. Μονο για 3 βδομάδες δούλεψε. Μπράβο!!

 

Εχτές το βράδυ δεν λειτουργούσε και η ιστοσελίδα https://www.simplepay.gr/ipay/ui/intro αλλά σήμερα λουτουργεί. Αναφέρει στους όρους ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες,προφανώς θα λειτουργήσει ξανά και η εφαρμογή.

Link to comment
Share on other sites

Την απέσυρε τελικα την εφαρμογή simple pay η εθνική .. Και όσοι την κατέβασαν δεν λειτουργεί πλέον.. Μονο για 3 βδομάδες δούλεψε. Μπράβο!!

 

συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες :)

Link to comment
Share on other sites

Εχτές το βράδυ δεν λειτουργούσε και η ιστοσελίδα https://www.simplepay.gr/ipay/ui/intro αλλά σήμερα λουτουργεί. Αναφέρει στους όρους ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες,προφανώς θα λειτουργήσει ξανά και η εφαρμογή.

 

Προφανώς τρομοκρατήθηκε η Εθνική με τις κινήσεις της Πειραιώς και είδε ότι πρέπει να προσφέρει νέες υπηρεσίες. Είδε λοιπόν τι δίνει η Πειραιώς (Easypay), το άλλαξε λίγο (Simplepay) και είπε να δοκιμάσει - προφανώς είναι ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο και κάποια πράγματα δε λειτουργούν σωστά... μέχρι να δουλέψουν θα έχει απαντήσει η Πειραιώς με νέες υπηρεσίες!

 

Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να εκσυγχρονιστεί η Εθνική λίγο για να σταματήσει έστω και λίγο αυτό το λαϊκό προσκύνημα που γίνεται καθημερινά στα υποκαταστήματά της! :lol:

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς τρομοκρατήθηκε η Εθνική με τις κινήσεις της Πειραιώς και είδε ότι πρέπει να προσφέρει νέες υπηρεσίες. Είδε λοιπόν τι δίνει η Πειραιώς (Easypay), το άλλαξε λίγο (Simplepay) και είπε να δοκιμάσει - προφανώς είναι ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο και κάποια πράγματα δε λειτουργούν σωστά... μέχρι να δουλέψουν θα έχει απαντήσει η Πειραιώς με νέες υπηρεσίες!

 

Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να εκσυγχρονιστεί η Εθνική λίγο για να σταματήσει έστω και λίγο αυτό το λαϊκό προσκύνημα που γίνεται καθημερινά στα υποκαταστήματά της! :lol:

 

 

 

Ξέχασες και το live-pay της eurobank :p

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είχα κάνει πριν από περίπου 14 ημέρες αίτηση για να αποκτήσω την Πειραιώς University Visa και σήμερα ενημερώθηκα ότι η αίτησή μου απορρίφθηκε.

Στο κατάστημα της τράπεζας Πειραιώς στο οποίο έκανα την αίτηση για την φοιτητική πιστωτική κάρτα, μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν τα αίτια της απόρριψης της αίτησής μου. Στη συνέχεια, κάλεσα την Εξυπηρέτηση Πελατών και μου είπαν ότι λόγω απορρήτου, δεν μπορώ να μάθω τους λόγους απόρριψης.

Η ερώτησή μου είναι η εξής: Έχω το δικαίωμα, μπορώ να κινηθώ κάπως (π.χ. πηγαίνοντας στον Τραπεζικό Μεσολαβητή) ούτως ώστε να μάθω τους λόγους ή τσάμπα θα χάσω το χρόνο μου;

Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είχα κάνει πριν από περίπου 14 ημέρες αίτηση για να αποκτήσω την Πειραιώς University Visa και σήμερα ενημερώθηκα ότι η αίτησή μου απορρίφθηκε.

Στο κατάστημα της τράπεζας Πειραιώς στο οποίο έκανα την αίτηση για την φοιτητική πιστωτική κάρτα, μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν τα αίτια της απόρριψης της αίτησής μου. Στη συνέχεια, κάλεσα την Εξυπηρέτηση Πελατών και μου είπαν ότι λόγω απορρήτου, δεν μπορώ να μάθω τους λόγους απόρριψης.

Η ερώτησή μου είναι η εξής: Έχω το δικαίωμα, μπορώ να κινηθώ κάπως (π.χ. πηγαίνοντας στον Τραπεζικό Μεσολαβητή) ούτως ώστε να μάθω τους λόγους ή τσάμπα θα χάσω το χρόνο μου;

 

Καμιά τράπεζα δεν υποχρεώνεται να γνωστοποιεί λόγο απόρριψης σε αντίστοιχα αιτήματα. Είναι απλώς θέμα πιστωτικής πολιτικής που ακολουθεί για το κάθε προϊόν.

Oukitel K6000 Pro

LG G3

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είχα κάνει πριν από περίπου 14 ημέρες αίτηση για να αποκτήσω την Πειραιώς University Visa και σήμερα ενημερώθηκα ότι η αίτησή μου απορρίφθηκε.

Στο κατάστημα της τράπεζας Πειραιώς στο οποίο έκανα την αίτηση για την φοιτητική πιστωτική κάρτα, μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν τα αίτια της απόρριψης της αίτησής μου. Στη συνέχεια, κάλεσα την Εξυπηρέτηση Πελατών και μου είπαν ότι λόγω απορρήτου, δεν μπορώ να μάθω τους λόγους απόρριψης.

Η ερώτησή μου είναι η εξής: Έχω το δικαίωμα, μπορώ να κινηθώ κάπως (π.χ. πηγαίνοντας στον Τραπεζικό Μεσολαβητή) ούτως ώστε να μάθω τους λόγους ή τσάμπα θα χάσω το χρόνο μου;

 

Θα χάσεις τον χρόνο σου .

Οι τράπεζες δεν ανακοινώνουν ποτέ τον λόγο απόρριψης για αιτήσεις πιστωτικών καρτών.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είχα κάνει πριν από περίπου 14 ημέρες αίτηση για να αποκτήσω την Πειραιώς University Visa και σήμερα ενημερώθηκα ότι η αίτησή μου απορρίφθηκε.

Στο κατάστημα της τράπεζας Πειραιώς στο οποίο έκανα την αίτηση για την φοιτητική πιστωτική κάρτα, μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν τα αίτια της απόρριψης της αίτησής μου. Στη συνέχεια, κάλεσα την Εξυπηρέτηση Πελατών και μου είπαν ότι λόγω απορρήτου, δεν μπορώ να μάθω τους λόγους απόρριψης.

Η ερώτησή μου είναι η εξής: Έχω το δικαίωμα, μπορώ να κινηθώ κάπως (π.χ. πηγαίνοντας στον Τραπεζικό Μεσολαβητή) ούτως ώστε να μάθω τους λόγους ή τσάμπα θα χάσω το χρόνο μου;

 

 

Καμιά τράπεζα δεν υποχρεώνεται να γνωστοποιεί λόγο απόρριψης σε αντίστοιχα αιτήματα. Είναι απλώς θέμα πιστωτικής πολιτικής που ακολουθεί για το κάθε προϊόν.

 

 

Σωστά,μου θύμισες λίγο τη δική μου περίπτωση που αναφέρω στη σελίδα 533, όταν ενδιαφέρθηκα να αιτηθώ πιστωτική αλλά και απο την εμπειρία μου στον τραπεζικό χώρο.

Αν είσαι σίγουρος για ποιό λόγο τη χρειάζεσαι,προτείνω να επιμείνεις!

Link to comment
Share on other sites

Αν το ψάξεις θα βρεις άκρη.. Πχ να στείλεις ένα email .. Η να επικοινωνήσεις κατευθείαν με τα κεντρικά; Εγώ στη θέση σου θα το έψαχνα λίγο παραπάνω. Βέβαια αν έχεις κάποιο δάνειο ή αν έχεις άλλη κάρτα ή έχεις πάρει υπέρ ανάληψη ή ακόμα κι οι γονείς σου αν ειναι στο. Τειρεσία δεν θα πρέπει να σε προβληματίζει που στην ακύρωσαν.

Εδώ σε αυτό το τοπικ πριν λίγους μήνες είδαμε ότι δεν έβγαζαν πιστωτική σε κάποιον επειδή μπερδεύτηκαν οι πληροφορίες στον Τειρεσία και τον εμφάνιζε ότι ειναι στην μαύρη λίστα ενώ στην πραγματικότητα δεν ήταν. Και ενώ έφαγε άκυρο όταν κανόνισε το θέμα κε τον Τειρεσία του έβγαλαν αμέσως την χρυσή MasterCard

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας! :)

Δεν είναι ότι την έχω απόλυτη ανάγκη την πιστωτική κάρτα, απλώς θέλησα να το κυνηγήσω πιο πολύ το ζήτημα για το «****το», καθώς, τόσο εγώ, όσο και οι γονείς μου, ποτέ δεν χρωστούσαμε κάπου, και είμαστε πάντοτε συνεπείς στις πληρωμές μας, και μου έκανε η αλήθεια είναι εντύπωση που απορρίφθηκε η αίτησή μου και χωρίς μάλιστα να μάθω το λόγο.

Πάντως, αμέσως μετά την επικοινωνία μου με την Εξυπηρέτηση Πελατών, τους έστειλα και e-mail μπας και βγάλω καμιά άκρη. Εντός 10 εργάσιμων ημερών, θα μου απαντήσουν, για να δούμε...

Επειδή πρώτη φορά μου συνέβη αυτό, συνεπώς δεν γνώριζα τις πολιτικές των τραπεζών σε τέτοια θέματα (να φανταστείτε νόμιζα ότι είναι υποχρεωμένες οι τράπεζες να εξηγούν το λόγο για τον οποίο απορρίπτουν μια αίτηση :p), προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν είναι καθόλου σωστό να κρατάνε το λόγο της απόρριψης για τον ευατό τους. Θεωρώ ότι έχει ο καθένας δικαίωμα να μαθαίνει το λόγο που η αίτησή του απορρίφθηκε, γιατί καμιά φορά γίνονται και μπλεξίματα, όπως είχε περιγράψει και ο φίλος xspy, χωρίς να το ξέρουμε κιόλας...

Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

Επειδη θέλω να χρησιμοποιήσω κάποια χρεωστικη ή προ πληρωμένη για το PayPal ποια με προτείνετε σε καθε περίπτωση?

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...