Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.711 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      924
    • Έχω MasterCard
      445
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      58
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      87
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

Καλείς το CC και ζητάς να κατατεθεί αίτημα αντιλογισμού της συνδρομής. Ο υπάλληλος που σου μιλάει μπορεί να λέει τα δικά του, εσύ ζήτα να κατατεθεί αίτημα. Εμένα το δέχτηκαν και έγινε αντιλογισμός της ετήσιας συνδρομής.

 

Αν στείλει με mail αίτηση στην εξυπηρέτηση πελατών;

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Φαινεται εγω ημουν ενας απο αυτους που τους εριξα εξω και αναγκαστηκαν να κλεισουν το προγραμμα.

25-45€ τον μηνα οι επιταγες.

 

Βάλε και εμένα μέσα (τριπλάσια-τετραπλάσια ποσά επιστροφών ανά μήνα). Βασικά πιστεύω πως αυτοί που τους έριξαν έξω είναι οι ίδιοι, καθώς για κάποιον λόγο δεν είδα ποτέ στην Dynamic Visa να εφαρμόζεται κάποιο ανώτατο όριο επιστροφής το έτος, συν το γεγονός πως επειδή μειώθηκαν οι προμήθειες εκκαθάρισης των καρτών (πχ 0.9% ή και πιο κάτω), σε πελάτες οι οποίοι δεν άφηναν ανεξόφλητο υπόλοιπο η τράπεζα ίσως να είχε και ζημιά. Στο πρόγραμμα Bonus κατά καιρούς γινόταν αναπροσαρμογή των πόντων (από 0.004EUR/πόντος έφτασε 0.0025EUR/πόντος) αλλά την εν λόγω κάρτα την άφησαν ως έχει.

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

CC? Στο τηλέφωνο για αίτημα μίλησα.

 

Πάρε ξανά και επέμεινε να καταχωρήσουν αίτημα. Μπορεί ο υπάλληλος να έχει οδηγία να το αποφεύγει εκτός αν επιμένει ο πελάτης

 

Αν στείλει με mail αίτηση στην εξυπηρέτηση πελατών;

 

Εγώ θα το έκανα τηλεφωνικώς, καθώς εκεί σημειώνεις και με ποιον μίλησες και πότε ανοίχτηκε το αίτημα (ενώ σε e-mail μπορούν να σου πουν πως δεν το έχουν δει ακόμη).

Φιλικά,

 

Γιώργος Βαρδίκος

HyperHosting Web Hosting Services

http://www.hyperhosting.gr

Link to comment
Share on other sites

Τελικά οι συναλλαγές με την Platinum Bonus σας αποδίδουν πόντους; Εμένα μέχρι σήμερα δεν έχω δει να αποδίδουν καθόλου πόντους ούτε οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις (Aegean, ΑΒ), ούτε άλλες.

 

Επίσης, έχει λάβει κανείς τα εκπτωτικά κουπόνια των 25 EUR της Aegean?

Από την platinum ΔΕΝ αποδίδονται ποντοι bonus. Μόνο μία συναλλαγή στην BP μου έχει δώσει. Πιστεύω νά το φτιάξουν, και αναδρομικα
Περασα κτεο και μπηκαν στην αποδειξη διπλασιοι ποντοι σαν συνεργαζομενο κτεο και εξτρα διπλασιοι ποντοι σαν καρτα
Link to comment
Share on other sites

Περασα κτεο και μπηκαν στην αποδειξη διπλασιοι ποντοι σαν συνεργαζομενο κτεο και εξτρα διπλασιοι ποντοι σαν καρτα

 

Έχει ειπωθεί και από άλλους οτι οι ποντοι απο μεγάλους συνεργάτες (Χ8) μπαίνουν. Και σε μενα από την BP μπήκαν Αλλά με τις υπόλοιπες συναλλαγές υπάρχει πρόβλημα

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπαίνουν απ' όλους τους μεγάλους συνεργάτες. Από ΑΒ ακόμα δεν έχει μπει κανένας πόντος. Πιστεύω οτι έχει να κάνει με κάποια αναβάθμιση του λειτουργικού του POS ή κάτι στην μεριά της τράπεζας που δεν αναγνωρίζει την κάρτα σαν bonus...
Link to comment
Share on other sites

Εκτός από την μη απόδοση Bonus για τις αγορές με την platinum, Άλλο ένα πρόβλημα με το πρόγραμμα Bonus της Alpha Bank. Τα super markets Mymarket δεν έχουν καταχωρηθεί στην κατηγορία Σούπερ μάρκετ - Διατροφή όπως τα υπόλοιπα super markets αλλά στην κατηγορία Εστίαση - ταξίδια . Οι ποντοι bonus από τις αγορές σε αυτά αποδίδονται κανονικά αλλά ΔΕΝ υπολογίζονται στη προσφορά που τρέχει αυτό τον καιρό και δίνει 1000 extra bonus για αγορές 200€ μέσα σε έναν μήνα από καταστήματα ειδών διατροφής

Τα MyMarket έχουν προχωρήσει σε αντικατάσταση των παλιών τους POS και πλέον εκκαθαρίζουν τις συναλλαγές μέσω της Viva, η οποία δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία στην σωστή κατηγοριοποίηση.

Πάντως σε πρόσφατες συναλλαγές από τα Viva POS των MyMarket έχω κανονικά την κατηγοριοποίηση "Σουπερμάρκετ - Διατροφή" και το 3% στην Dynamic μέχρι σήμερα, οπότε πιθανόν να αφορά λάθος στα settings των POS συγκεκριμένου καταστήματος της αλυσίδας MyMarket.

Εγώ ανησυχώ σχετικά με την περίπτωση μη αποδοχής των καρτών Diners στα super-markets όπου δέχονται τις AmEx (π.χ. Lidl)

Edited by GraveDigger
logo-vwclub-2016.png
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς όσους έχουν την Platinum. Μπορείτε από το alpha web banking να κάνετε κάποια πληρωμή λογαριασμού με την συγκεκριμένη κάρτα; Πάω π.χ. να πληρώσω ένα λογαριασμό Cosmote σταθερό και εκεί που επιλέγεις αν θα το πληρώσεις από λογαριασμό ή κάρτα, στην λίστα με τις κάρτες έχει όλες τις κάρτες μου ΕΚΤΟΣ από την Mastercard Platinum. Την έχω βάλει κανονικά να έχει δικαίωμα Χρέωσης/Ενημέρωσης/Πληρωμής οφειλής από τις ρυθμίσεις της....
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς όσους έχουν την Platinum. Μπορείτε από το alpha web banking να κάνετε κάποια πληρωμή λογαριασμού με την συγκεκριμένη κάρτα; Πάω π.χ. να πληρώσω ένα λογαριασμό Cosmote σταθερό και εκεί που επιλέγεις αν θα το πληρώσεις από λογαριασμό ή κάρτα, στην λίστα με τις κάρτες έχει όλες τις κάρτες μου ΕΚΤΟΣ από την Mastercard Platinum. Την έχω βάλει κανονικά να έχει δικαίωμα Χρέωσης/Ενημέρωσης/Πληρωμής οφειλής από τις ρυθμίσεις της....

 

μπες απο myalphawallet

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

O skiace αναφέρεται σε πόντους που παίρνει ως επαγγελματίας, σε αυτή την περίπτωση πολύ πιθανόν να αποδίδονται όντως στο τέλος του μήνα, καθώς θα είναι και πολύ μεγαλύτερος αριθμός συναλλαγών σε σχέση με έναν ιδιώτη-καταναλωτή.

 

Απο περιέργεια πώς υπολογίζονται οι πόντοι από πωλήσεις skiace;

 

 

 

Αυτο ακριβως.

Αν δεν κανω λαθος 1€/1ποντος.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως.

Αν δεν κανω λαθος 1€/1ποντος.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Από ότι βλέπω εδώ είναι 1 πόντος ανά 5€ συναλλαγών με κάρτες Visa, Mastercard, Union Pay και 1 πόντος ανά 1€ συναλλαγών με κάρτες American Express και Diners Club.

(σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης

Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3

Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος Eurobank Visa "Επιστροφή" απλή. Πριν 10 ημέρες έγινε χρέωση της ετήσιας συνδρομής 30€. Σε επικοινωνία μου στο τηλέφωνο για ακύρωση της συνδρομής μου ανέφεραν ότι για φέτος δεν ισχύει κάτι τέτοιο και η μόνη προσφορά που τρέχει είναι για μείωση του επιτοκίου κατά 3 μονάδες. Τους ανέφερα φυσικά ότι δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο αφού την πληρώνω στην ώρα της οπότε και 50% επιτόκιο να είχα δεν με ενδιαφέρει. Επέμειναν ότι δεν γίνεται αντιλογισμός και να πάω σε κατάστημα να την ακυρώσω. Κάθε χρόνο αυτό γίνεται τα τελευταία 5 χρόνια. Τηλέφωνο και αντιλογισμός της συνδρομής.

Έχει κανείς εμπειρία από την ισχύουσα κατάσταση και αν υπάρχει τρόπος τελικά να γλιτώσω τη συνδρομή? Έστω και στο κατάστημα?

 

Σε ανάλογη περίπτωση με Visa Πειραιώς, μου ανέφεραν ακριβώς το ίδιο, ότι δηλαδή φέτος δε μπορούν να κάνουν αντιλογισμό... Ο υπάλληλος στο CC με συνέδεσε με άλλη υπάλληλο που μου είπε ακριβώς το ίδιο... Με τα πολλά μου έδωσαν 10000 yellows που στο πρόγραμμα επιβράβευσης της Πειραιώς αντιστοιχούν σε 20 ευρώ αγορές (η συνδρομή ήταν 15)... Δεν ξέρω αν έχει πολύ σχέση, απλά είπα να το αναφέρω... Ίσως είναι γενική γραμμή πλέον, να μη δέχονται τόσο εύκολα τουλάχιστον πλέον τους αντιλογισμούς... Και στη δική μου περίπτωση δε γίνοταν τα τελευταία 5 χρόνια, αλλά από το ... 2008-2009...

Link to comment
Share on other sites

Τα MyMarket έχουν προχωρήσει σε αντικατάσταση των παλιών τους POS και πλέον εκκαθαρίζουν τις συναλλαγές μέσω της Viva, η οποία δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία στην σωστή κατηγοριοποίηση.

Πάντως σε πρόσφατες συναλλαγές από τα Viva POS των MyMarket έχω κανονικά την κατηγοριοποίηση "Σουπερμάρκετ - Διατροφή" και το 3% στην Dynamic μέχρι σήμερα, οπότε πιθανόν να αφορά λάθος στα settings των POS συγκεκριμένου καταστήματος της αλυσίδας MyMarket.

Εγώ ανησυχώ σχετικά με την περίπτωση μη αποδοχής των καρτών Diners στα super-markets όπου δέχονται τις AmEx (π.χ. Lidl)

Πράγματι αυτό έγινε μετά την αλλαγή των pos στα Mymarket και το πέρασμα στη viva. Το αποτελεσμα πάντως είναι να χάνεται το Bonus της Diners 1000 ποντοι

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς όσους έχουν την Platinum. Μπορείτε από το alpha web banking να κάνετε κάποια πληρωμή λογαριασμού με την συγκεκριμένη κάρτα; Πάω π.χ. να πληρώσω ένα λογαριασμό Cosmote σταθερό και εκεί που επιλέγεις αν θα το πληρώσεις από λογαριασμό ή κάρτα, στην λίστα με τις κάρτες έχει όλες τις κάρτες μου ΕΚΤΟΣ από την Mastercard Platinum. Την έχω βάλει κανονικά να έχει δικαίωμα Χρέωσης/Ενημέρωσης/Πληρωμής οφειλής από τις ρυθμίσεις της....

 

 

εδώ και 10+ μέρες συμβαίνει αυτό, από την αρχή της διάθεσης των platinum καρτών...έχω μιλήσει 3-4 φορές με την εξυπηρέτηση, με έβαλαν και έστειλα mail με screenshot όπου ΔΕΝ φαίνεται η κάρτα και ακόμη τίποτα....

Για ΔΕΚΟ καλύτερα να σου πω, μιας και γλυτώνεις τις προμήθειες , αλλά επειδή πλησιάζει εφορία κτλ. επείγει να το φτιάξουν.

Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος Eurobank Visa "Επιστροφή" απλή. Πριν 10 ημέρες έγινε χρέωση της ετήσιας συνδρομής 30€. Σε επικοινωνία μου στο τηλέφωνο για ακύρωση της συνδρομής μου ανέφεραν ότι για φέτος δεν ισχύει κάτι τέτοιο και η μόνη προσφορά που τρέχει είναι για μείωση του επιτοκίου κατά 3 μονάδες. Τους ανέφερα φυσικά ότι δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο αφού την πληρώνω στην ώρα της οπότε και 50% επιτόκιο να είχα δεν με ενδιαφέρει. Επέμειναν ότι δεν γίνεται αντιλογισμός και να πάω σε κατάστημα να την ακυρώσω. Κάθε χρόνο αυτό γίνεται τα τελευταία 5 χρόνια. Τηλέφωνο και αντιλογισμός της συνδρομής.

Έχει κανείς εμπειρία από την ισχύουσα κατάσταση και αν υπάρχει τρόπος τελικά να γλιτώσω τη συνδρομή? Έστω και στο κατάστημα?

Ακριβώς το ίδιο συνέβη σε μένα με τράπεζα Πειραιώς. Ούτε στο τηλέφωνο ούτε στο κατάστημα μπόρεσε να γίνει αντιλογισμός συνδρομής. Βασικά δεν υπήρχε καμία προσφορά τρέχουσα αυτή τη στιγμή για αντιλογισμό συνδρομής. Έτσι και γω ζήτησα ακύρωση και καταστροφή της κάρτας (η οποία και έγινε χτες στο κατάστημα έκδοσής της).

Νομίζω οτι ο λόγος που πληρώνεις συνδρομή είναι οι χαμηλές αγορές που έχεις πραγματοποιήσει από τον Ιούνιο του 2018 μέχρι τον Ιούνιο του 2019. Η Eurobank θέτει τα 2000€ σαν όριο αγορών για να αποφύγεις την συνδρομή. Δηλαδή στο παραπάνω χρονικό διάστημα (Ιούνιος 2018 Ιουνιος 2019) θα έπρεπε να έχεις κάνει αγορές συνολικής αξίας >2000€. Μάλλον δεν το έφτασες το όριο γι αυτό και η συνδρομή.

Εγώ θα ξαναβγάλω visa στην ίδια τράπεζα σε κανένα εξάμηνο και θα θυμάμαι να πραγματοποιώ αγορές >2500€ ετησίως. Τόσο είναι το όριο στην Πειραιώς για μη ετήσια συνδρομή.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο συνέβη σε μένα με τράπεζα Πειραιώς. Ούτε στο τηλέφωνο ούτε στο κατάστημα μπόρεσε να γίνει αντιλογισμός συνδρομής. Βασικά δεν υπήρχε καμία προσφορά τρέχουσα αυτή τη στιγμή για αντιλογισμό συνδρομής. Έτσι και γω ζήτησα ακύρωση και καταστροφή της κάρτας (η οποία και έγινε χτες στο κατάστημα έκδοσής της).

Νομίζω οτι ο λόγος που πληρώνεις συνδρομή είναι οι χαμηλές αγορές που έχεις πραγματοποιήσει από τον Ιούνιο του 2018 μέχρι τον Ιούνιο του 2019. Η Eurobank θέτει τα 2000€ σαν όριο αγορών για να αποφύγεις την συνδρομή. Δηλαδή στο παραπάνω χρονικό διάστημα (Ιούνιος 2018 Ιουνιος 2019) θα έπρεπε να έχεις κάνει αγορές συνολικής αξίας >2000€. Μάλλον δεν το έφτασες το όριο γι αυτό και η συνδρομή.

Εγώ θα ξαναβγάλω visa στην ίδια τράπεζα σε κανένα εξάμηνο και θα θυμάμαι να πραγματοποιώ αγορές >2500€ ετησίως. Τόσο είναι το όριο στην Πειραιώς για μη ετήσια συνδρομή.

 

Και σε μένα πάντως η Πειραιώς αρνήθηκε φέτος για πρωτη φορά να μη μου χρεώσει συνδρομή στην πιστωτική μου. Ετσι την σταματησα. Είχα πάνω απο 2000 αγορες το έτος με αυτη. Αρα δε φταίει αυτό. Μάλλον άλλαξαν πολιτική

 

----- προσθήκη μηνύματος 30 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Πράγματι αυτό έγινε μετά την αλλαγή των pos στα Mymarket και το πέρασμα στη viva. Το αποτελεσμα πάντως είναι να χάνεται το Bonus της Diners 1000 ποντοι

 

Δηλαδή η συναλλαγή στα Mymarket Με τη diners δε λογίζεται ως σουπερ μαρκετ;

Link to comment
Share on other sites

 

Δηλαδή η συναλλαγή στα Mymarket Με τη diners δε λογίζεται ως σουπερ μαρκετ;

 

Αυτό ακριβώς. Μπαίνει στην κατηγορία Εστιαση

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς. Μπαίνει στην κατηγορία Εστιαση

 

Αν είναι έτσι αυτό είναι πρόβλημα της αλφα και πρέπει να αναφερθεί σε αυτήν

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι έτσι αυτό είναι πρόβλημα της αλφα και πρέπει να αναφερθεί σε αυτήν

 

Εγω έστειλα Mail στην εξυπηρέτηση πελατών της Alpha Bank. Αν πάρω απάντηση θα ενημερώσω

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως δεν έχει να κάνει με την Alpha Bank, ούτε με την κάρτα με την οποία έγινε η αγορά.

Το λάθος θεωρώ πως οφείλεται στην Viva που δεν ρύθμισε σωστά το συγκεκριμένο POS ή μερικά/όλα τα POS του συγκεκριμένου καταστήματος. Εγώ σε όσες συναλλαγές έχω σε 3 τουλάχιστον διαφορετικά καταστήματα My Market (δεν αναφέρουν πλέον τοποθεσία και τα δείχνει όλα στην Μεταμόρφωση) με POS της Viva έχω σε όλες σωστή κατηγοριοποίηση.

Ενημέρωσε τα My Market ώστε να δρομολογήσουν την διόρθωση.

logo-vwclub-2016.png
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως δεν έχει να κάνει με την Alpha Bank, ούτε με την κάρτα με την οποία έγινε η αγορά.

Το λάθος θεωρώ πως οφείλεται στην Viva που δεν ρύθμισε σωστά το συγκεκριμένο POS ή μερικά/όλα τα POS του συγκεκριμένου καταστήματος. Εγώ σε όσες συναλλαγές έχω σε 3 τουλάχιστον διαφορετικά καταστήματα My Market (δεν αναφέρουν πλέον τοποθεσία και τα δείχνει όλα στην Μεταμόρφωση) με POS της Viva έχω σε όλες σωστή κατηγοριοποίηση.

Ενημέρωσε τα My Market ώστε να δρομολογήσουν την διόρθωση.

 

Η αλφα μπανκ διαφημίζει μια προσφορά η οποία δεν ισχύει (εξαιρούνται Mymarket με τα νέα τερματικά). Σε αυτην απευθυνομαστε για να τα βρει με τις εταιρίες. Δεν ειναι δουλεια μας ούτε και μπορεί κανένα κατάστημα να κάνει αυτό που λες. Δηλαδή θα πας σε ένα καταστημα mymarket και θα πεις στον υπαλληλο να ρυθμίσει το τερματικό; (πράγμα που γίνεται κεντρικά και όχι σε επίπεδο καταστήματος και απαιτεί ποιος ξέρει τι ρυθμίσεις). Το πρόβλημα το έχω και εγω σε τουλάχιστον 2 καταστήματα που δοκίμασα

Link to comment
Share on other sites

Διατηρεί την ημερομηνία ανανά ίωσης της αρχικής ΑΜΕΧ

Ακριβώς

Ακριβώς το ίδιο συνέβη σε μένα με τράπεζα Πειραιώς. Ούτε στο τηλέφωνο ούτε στο κατάστημα μπόρεσε να γίνει αντιλογισμός συνδρομής. Βασικά δεν υπήρχε καμία προσφορά τρέχουσα αυτή τη στιγμή για αντιλογισμό συνδρομής. Έτσι και γω ζήτησα ακύρωση και καταστροφή της κάρτας (η οποία και έγινε χτες στο κατάστημα έκδοσής της).

Νομίζω οτι ο λόγος που πληρώνεις συνδρομή είναι οι χαμηλές αγορές που έχεις πραγματοποιήσει από τον Ιούνιο του 2018 μέχρι τον Ιούνιο του 2019. Η Eurobank θέτει τα 2000€ σαν όριο αγορών για να αποφύγεις την συνδρομή. Δηλαδή στο παραπάνω χρονικό διάστημα (Ιούνιος 2018 Ιουνιος 2019) θα έπρεπε να έχεις κάνει αγορές συνολικής αξίας >2000€. Μάλλον δεν το έφτασες το όριο γι αυτό και η συνδρομή.

Εγώ θα ξαναβγάλω visa στην ίδια τράπεζα σε κανένα εξάμηνο και θα θυμάμαι να πραγματοποιώ αγορές >2500€ ετησίως. Τόσο είναι το όριο στην Πειραιώς για μη ετήσια συνδρομή.

 

Εφόσον στο ίδιο το site της Πειραιώς παραμένει να αναφέρει κανονικά π.χ. στις Πειραιώς Visa/MC Classic & Gold στα Χαρακτηριστικά : Η δωρεάν συνδρομή μπορεί να συνεχιστεί, εφόσον χρησιμοποιείτε την κάρτα σας για αγορές πάνω από €2.500 το χρόνο ή στην AB Plus Mastercard® Credit πάνω από € 2.000 το χρόνο ,τουλάχιστον ισχύει σ'αυτές τις κάρτας (και η είκονα απο το site δείχνει να μην ισχύει στις University Visa,Miles & More World Mastercard® & Gold κλπ).Τώρα αν είναι π.χ. 100€ λιγότερο και δεν κάνουν δεκτά αιτήματα κατ΄ εξαίρεση,πριν την ακύρωση της κάρτας δείτε αν μπορεί η κάρτα να ενταχθεί σε 'πακέτο' μισθοδοσίας ,μεταφορά του ήδη εγκεκριμένου ορίου σε άλλη κάρτα ή αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάποιο πρόγραμμα διατήρησης κάρτας προσωρινά για να γίνει δεκτή η διαδικασία μη χρέωσης συνδρομής ή και αντιλογισμού αν έχει ήδη χρεωθεί.

Αν είναι έτσι αυτό είναι πρόβλημα της αλφα και πρέπει να αναφερθεί σε αυτήν

 

Δεν αφορά την τράπεζα το πως έχει δηλώσει η επιχείρηση την κατηγορία συναλλαγής.Το αν η τράπεζα θα επέμβει χειροκίνητα μετά απο αίτημα πελάτη να δεί τις συναλλαγές που έχουν λογιστικοποιηθεί για την απόδοση της επιβράβευσης,είναι διαδικασίες κατ'εξαίρεση για λόγους καλής συνεργασίας με τους πελάτες.Το ίδιο πρόβλημα προκύπτει σε όλες τις τράπεζες, με την προωθητική ενέργεια της VISA, με την επιστροφή 3% ως επιβράβευση στο ποσό των αγορών, για τις αγορές σε κρεοπωλεία και ιχθυοπωλεία όταν οι επιχειρήσεις δηλώνουν διαφορετικό merchant code.

Η αλφα μπανκ διαφημίζει μια προσφορά η οποία δεν ισχύει (εξαιρούνται Mymarket με τα νέα τερματικά). Σε αυτην απευθυνομαστε για να τα βρει με τις εταιρίες. Δεν ειναι δουλεια μας ούτε και μπορεί κανένα κατάστημα να κάνει αυτό που λες. Δηλαδή θα πας σε ένα καταστημα mymarket και θα πεις στον υπαλληλο να ρυθμίσει το τερματικό; (πράγμα που γίνεται κεντρικά και όχι σε επίπεδο καταστήματος και απαιτεί ποιος ξέρει τι ρυθμίσεις). Το πρόβλημα το έχω και εγω σε τουλάχιστον 2 καταστήματα που δοκίμασα

Η προσφορά ισχύει κανονικά,πολύ απλά αν η επιχείρηση έχει συνεργασία με την VIVA,θα χρειαστεί η VIVA με κάποιο τρόπο να διορθώσει την κατηγοριοποίηση της συναλλαγής .Επιπλέον,έχει αναφερθεί και στο παρελθόν κάποια κυρίως πολυκαταστήματα που διαθέτουν παραπάνω από 1 τερματικό να περνάνε τις συναλλαγές από το POS που δεν θα δώσει την επιβράβευση στον πελάτη,οπότε φυσικά και μπορεί ο πελάτης να αναφέρει ότι επιθυμεί στον υπάλληλο ( να περάσει την συναλλαγή π.χ. ανέπαφα,όχι ανέπαφα,επιβεβαίωση από ποια τράπεζα θα περάσει,να ρυθμίσει το POS με ταυτόχρονη επικοινωνία του τμήματος εμπόρων κλπ)Αναφορά του προβλήματος τουλάχιστον..

Edited by xspy
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς

 

Η προσφορά ισχύει κανονικά,πολύ απλά αν η επιχείρηση έχει συνεργασία με την VIVA,θα χρειαστεί η VIVA με κάποιο τρόπο να διορθώσει την κατηγοριοποίηση της συναλλαγής .Επιπλέον,έχει αναφερθεί και στο παρελθόν κάποια κυρίως πολυκαταστήματα που διαθέτουν παραπάνω από 1 τερματικό να περνάνε τις συναλλαγές από το POS που δεν θα δώσει την επιβράβευση στον πελάτη,οπότε φυσικά και μπορεί ο πελάτης να αναφέρει ότι επιθυμεί στον υπάλληλο ( να περάσει την συναλλαγή π.χ. ανέπαφα,όχι ανέπαφα,επιβεβαίωση από ποια τράπεζα θα περάσει,να ρυθμίσει το POS με ταυτόχρονη επικοινωνία του τμήματος εμπόρων κλπ)Αναφορά του προβλήματος τουλάχιστον..

 

Στα Mymarket δεν ισχυει πάντως αυτο με τα πολλαπλά τερματικά. Ενα είναι το τερματικό, δε μπορείς να διαλέξεις. Αναφορά σε ποιον; στον ταμία του Mymarket; Η άλφα πρέπει να βρει τη λύση κεντρικά σε συνενοήση με τα mymarket και τη Viva. Αλλιώς να μη διαφημίζει ότι ισχύει σε όλα τα σουπερμάρκετ ψευδώς και παραπλανητικά.

Link to comment
Share on other sites

Στα Mymarket δεν ισχυει πάντως αυτο με τα πολλαπλά τερματικά. Ενα είναι το τερματικό, δε μπορείς να διαλέξεις. Αναφορά σε ποιον; στον ταμία του Mymarket; Η άλφα πρέπει να βρει τη λύση κεντρικά σε συνενοήση με τα mymarket και τη Viva. Αλλιώς να μη διαφημίζει ότι ισχύει σε όλα τα σουπερμάρκετ ψευδώς και παραπλανητικά.

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο σε καμιά περίπτωση και δεν υπάρχει καμια παραπλάνηση.Η προσφορά ισχύει κανονικά.Έχω αναφερθεί και έχω εξηγήσει ήδη αναλυτικά με την περίπτωση merchant code που είναι η συγκεκριμένη περίπτωση αλλά και με αρκετά παρόμοια παραδείγματα παραπάνω.

Edited by xspy
Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο σε καμιά περίπτωση και δεν υπάρχει καμια παραπλάνηση.Η προσφορά ισχύει κανονικά.Έχω αναφερθεί και έχω εξηγήσει ήδη αναλυτικά με την περίπτωση merchant code που είναι η συγκεκριμένη περίπτωση αλλά και με αρκετά παρόμοια παραδείγματα παραπάνω.

 

Ισχύει η προσφορά της diners στα mymarket; Απάντηση: ΟΧΙ

Το αναφέρει αυτό η alpha στην ιστοσελίδα της προσφορας; Απάντηση: ΟΧΙ

Αρα σαφέστατα ψευδής και παραπλανητική διαφήμιση

 

Το εξωφρενικό είναι ότι η ίδια τράπεζα στην dynamic βλέπει κανονικά τα τερματικά αυτα ως σουπερ μαρκετ. Ετσι τουλάχιστον γράφτηκε εδώ

Link to comment
Share on other sites

Περιμένετε λίγο.... Δεν υπάρχει λόγος για τόση ένταση.

Συναλλαγή πριν από μισή ώρα στο ίδιο υποκατάστημα Mymarket, στο sms alert που έλαβα αναφέρεται ως πληρωμή σε METRO ΑΕ και όχι σαν Viva payments. Επομένως το πρόβλημα μάλλον διορθώθηκε. Με την οριστικοποιηση της συναλλαγής θα ξέρουμε σιγουρα

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...