alex_n80 Δημ. January 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 26, 2008 μην ξεχναμε οτι το ονομα impreza ειναι συν/μο με επιδοσεις/wrc/κ.τ.λ αν αλλαζε ονομα θα εχανε αμεσως καθε ενδιαφερον.συμφωνω οτι επρεπε να βγει με αλλο ονομα και ας εκαναν ενα impreza οπως μας αρεσει. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Aλέξης rotary power Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
noone Δημ. January 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2008 Να το λέγανε Impreza Sportback όπως θα κάνει η Mitsubishi με το Lancer Sportback. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
djuan1988 Δημ. January 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2008 Να το λέγανε Impreza Sportback όπως θα κάνει η Mitsubishi με το Lancer Sportback. Εντάξει ρε παιδιά όμορφο είναι το sti!! Παράθεση مفاجأة Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Red_Dawn Δημ. January 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2008 Red_Dawn μαλλον ξεχασες να πεις οτι αυτο ειναι καθαρα δικη σου αποψη... Το νεο Impreza STi ειναι το ομορφοτερο hatchback... Kαι φυσικά είναι δική μου άποψη, όμως αν ψάξεις σε σχετικά μινι δημοψηφίσματα διαφόρων sites και διαβάσεις και τις περισσότερες κριτικές θα δεις οτι "γκρίνια" και παράπονα υπάρχουν σ' όλον τον κόσμο για την (αποτυχημένη) εμφάνιση του νέου Impreza. Αλλά για να μην πάμε και μακριά, κοιταξε και το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας στο δικό μας forum (STi=19.23%, EVO=80.77%) ...αλλα ειναι εξισου ωραιο και οδυγικα καλητερο... Τώρα, οδηγικά μιλώντας, και τα δύο αυτοκίνητα είναι καταπληκτικά, και υπερκαλύπτουν τις οδηγικές ανάγκες του 99% των πραγματικών οδηγών. Στα πρώτα ανεπίσημα συγκριτικά τεστ μεταξύ STi και EVO X που εγιναν στην Ιαπωνία σε κλειστή πίστα (όπου μετράει η πρόσφυση και το κράτημα) τα αποτελέσματα είναι οριακά ισοδύναμα (με ελαφρότατη υπεροχή του EVO) ενώ σε επιδόσεις στον ανοιχτό δρόμο, οριακά καλύτερο είναι το STi. Και στο κατω-κατω ποιος εισαι εσυ που θα μιλησεις για τους σχεδιαστες της Subaru??? Όσον αφορά τους σχεδιαστές της Subaru, φυσικά εμείς οι καταναλωτές τους κρίνουμε με το να αποδεχόμαστε ή όχι σαν όμορφο το προϊόν τους. Αρα και εγώ μπορώ να κρίνω τη δουλειά τους. Πάντως, για να μην κοροιδευόμαστε, το design ήταν πάντα το αδύνατο σημείο της Subaru, και αυτο το ομολογουν όλα τα περιοδικά του ειδικου Τύπου. Οι άνθρωποι έβγαζαν υπέροχα αυτοκίνητα σε μέτριες έως κακές "συσκευασίες". Οταν θα επανελθει στις νικες στο WRC και θα πρωτοπορει και σε αλλα πρωταθληματα θα καταλαβεις για ποιους λογους κατασκευαστηκε με διαφορετικο μεταξονιο. Μακάρι να επανέλθει στις πρωτιές, θα είμαι απο τους πρώτους που θα το χαρώ. Όσο για το διαφορετικό σχήμα και μεταξόνιο, να εισαι σίγουρος οτι αυτό δεν άλλαξε κυριως για να ερθουν οι νικες στο WRC (o καημένος ο Solberg προσπαθεί αλλά το Impreza δεν μπορει να ακολουθησει τον οδοστρωτήρα Citroen-Loeb), αλλά γιατι λόγοι marketing το επέβαλλαν (δλδ μεγαλύτερη αποδοχή απο τους καταναλωτές του hatchback σχήματος έναντι του sedan στη σπορ κατηγορία) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CtR Δημ. January 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2008 Μακάρι να επανέλθει στις πρωτιές, θα είμαι απο τους πρώτους που θα το χαρώ. Όσο για το διαφορετικό σχήμα και μεταξόνιο, να εισαι σίγουρος οτι αυτό δεν άλλαξε κυριως για να ερθουν οι νικες στο WRC (o καημένος ο Solberg προσπαθεί αλλά το Impreza δεν μπορει να ακολουθησει τον οδοστρωτήρα Citroen-Loeb), αλλά γιατι λόγοι marketing το επέβαλλαν (δλδ μεγαλύτερη αποδοχή απο τους καταναλωτές του hatchback σχήματος έναντι του sedan στη σπορ κατηγορία) Πολύ σωστό αυτό, αλλά δεν θα μπορούσα να σκεφτώ το Impreza σαν hot hatchback... Επίσης θα ήθελα να δω στοιχεία αεροδυναμικής γιατί συνήθως τα sedan την έχουν καλύτερη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. January 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2008 Αυτο θα το δουμε... σκεψου μονο ποσα sti βλεπεις καθημερινα&ποσα evo!πριν 4χρονια evo δεν εβλεπες στον δρομο σχεδον ποτε ενω sti καθημερινα!σημερα συμβαινει το αντιθετο...;) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deltonakias Δημ. February 1, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2008 Δεν ξερω που ζεις αλλα στον Ωρωπο κυκλοφορουν 5 Impreza εκ των οποιων τα δυο STi και 3 Evo...Ενα μαμα,ενα 420hp και αυτο του Λιασκου αν γνωριζετε (θα σας δειξω foto),κοκκινο,τιγκα φουσκωμενο και πανω απο 480ps!!! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. February 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2008 αν μιλας για το sti του 2003-2005 τοτε οκ!απο αυτο ακομα βλεπεις!το sti του 2005-2007 το εχω δει 2-3φορες!!!!!&μενω αθηνα να φανταστεις... περιμενω να ανεβασεις φωτο Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deltonakias Δημ. February 2, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2008 Μα οποιος ειχε του 2005 για ποιο λογο να παει να αγορασει το 07??Για μια αλλαγμενη μουρη?? Οσο για το evo που σου λεω, αυτος εχει super market και οποτε το πετυχω εκει θα το βγαλω... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. February 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2008 Μα οποιος ειχε του 2005 για ποιο λογο να παει να αγορασει το 07??Για μια αλλαγμενη μουρη?? Οσο για το evo που σου λεω, αυτος εχει super market και οποτε το πετυχω εκει θα το βγαλω... δεν ηταν μονο μια αλλαγμενη μουρη!του '07 ηταν πολυ καλυτερο..ειχε θεαματικη βελτιωση!τουλαχιστον ετσι λεγανε ολοι στα περιοδικα&στο ιντερνετ... &ενα ελληνικο τεστ του νεου sti http://automoto.pathfinder.gr/autos/models/driving/589097.html +++videακι του ελληνικου evo magazine για το νεο sti http://www.youtube.com/watch?v=18b0caSl-8w Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Red_Dawn Δημ. February 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2008 . To περιοδικό DRIVE στο τεύχος Μαρτίου 2008 (που κυκλοφορεί τώρα) έχει ένα σύντομο συγκριτικό τεστ του νέου STi και του EVO X που έγινε στην Ιαπωνία. Το τεστ αυτό επιβεβαιώνει περίπου αυτά που εγραφα σε προηγούμενο post μου για τις (μικρο)διαφορές των 2 αυτοκινήτων. Γράφει πολυ καλά λόγια και για τα δύο, όμως το συμπέρασμα, αν και οριακό, είναι σαφές. Σας το παραθέτω (αυτούσιες οι τελευταίες 17 σειρές, οι υπογραμμίσεις δικές μου): "Σύμφωνα με όσα βιώσαμε πάντως, οδηγώντας τις δύο ιαπωνικές εκδόσεις στα βουνά της πατρίδας τους, το EVO είναι σίγουρα πιο ευχάριστο από το STi. Κρύβουν και τα δύο γερές δόσεις σύγχρονης τεχνολογίας αλλά το Mitsubishi είναι αυτό που καταφέρνει να δείχνει πιο προσιτό, πιο οικείο και πιο άμεσο όταν οδηγείται όπως πρέπει. Πραγματική πηγή χαράς σε οποιονδήποτε δρόμο με στροφές. Το Impreza είναι πιο ποιοτικό, πιο εξευγενισμένο, ενώ έχουμε την υποψία οτι είναι και ταχύτερο, όμως προς το παρόν η νίκη πάει στο EVO. Το περιμένουμε με ανυπομονησία στη χώρα μας και το ίδιο προτείνουμε να κάνετε και εσείς..." Και εμείς, και εμείς.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. February 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2008 . To περιοδικό DRIVE στο τεύχος Μαρτίου 2008 (που κυκλοφορεί τώρα) έχει ένα σύντομο συγκριτικό τεστ του νέου STi και του EVO X που έγινε στην Ιαπωνία. Το τεστ αυτό επιβεβαιώνει περίπου αυτά που εγραφα σε προηγούμενο post μου για τις (μικρο)διαφορές των 2 αυτοκινήτων. Γράφει πολυ καλά λόγια και για τα δύο, όμως το συμπέρασμα, αν και οριακό, είναι σαφές. Σας το παραθέτω (αυτούσιες οι τελευταίες 17 σειρές, οι υπογραμμίσεις δικές μου): "Σύμφωνα με όσα βιώσαμε πάντως, οδηγώντας τις δύο ιαπωνικές εκδόσεις στα βουνά της πατρίδας τους, το EVO είναι σίγουρα πιο ευχάριστο από το STi. Κρύβουν και τα δύο γερές δόσεις σύγχρονης τεχνολογίας αλλά το Mitsubishi είναι αυτό που καταφέρνει να δείχνει πιο προσιτό, πιο οικείο και πιο άμεσο όταν οδηγείται όπως πρέπει. Πραγματική πηγή χαράς σε οποιονδήποτε δρόμο με στροφές. Το Impreza είναι πιο ποιοτικό, πιο εξευγενισμένο, ενώ έχουμε την υποψία οτι είναι και ταχύτερο, όμως προς το παρόν η νίκη πάει στο EVO. Το περιμένουμε με ανυπομονησία στη χώρα μας και το ίδιο προτείνουμε να κάνετε και εσείς..." Και εμείς, και εμείς.... Panta etsi itan...Sigoura kai ta dio exoun korifaia texnologia alla se odigiki simperifora to Evo itan kai einai kalitero.Tora gia to mellon to mono sigouro einai oti o katanalotis tha einai kerdismenos logo tou antagonismou. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. February 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2008 καθηστε να ερθει ελλαδα το evo x&βλεπουμε... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. February 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2008 Μεγαλος αντιπαλος τους παντως ειναι και το νεο skyline GT-R μην το ξεχναμε! Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. February 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2008 Μεγαλος αντιπαλος τους παντως ειναι και το νεο skyline GT-R μην το ξεχναμε! καμια σχεση:chair: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alex_n80 Δημ. February 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2008 συμφωνω ακομα και το R34 ειναι χρονια μπροστα..αλλη κατηγορια Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Aλέξης rotary power Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. February 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2008 Μεγαλος αντιπαλος τους παντως ειναι και το νεο skyline GT-R μην το ξεχναμε! Me tpt auto to autokinito einai eti fotos mprosta.Episis to kainourgio legetai mono GT-R kai min ksexname oti kontrarei xronous supercar(carrera gt kai alla).Alla kai o progonos tou pali einai poli mprosta kai theloun kai ta dio autokinita(Evo kai Sti) poli psomi gia na to ftasoun. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Red_Dawn Δημ. February 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2008 Μεγαλος αντιπαλος τους παντως ειναι και το νεο skyline GT-R μην το ξεχναμε! Μάλλον άσχετο το σχόλιο σου :blink:. Πρώτη φορά ακούω supercars της τάξης του Nissan Skyline GT-R να συγκρίνονται με αυτοκίνητα της τάξης του STi ή του EVO X. Τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. February 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2008 kai theloun kai ta dio autokinita(Evo kai Sti) poli psomi gia na to ftasoun. μα δεν προκειται ποτε να το φτασουν!γιατι πολυ απλα ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας αυτοκινητα...;) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. February 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2008 μα δεν προκειται ποτε να το φτασουν!γιατι πολυ απλα ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας αυτοκινητα...;) Enno se skepseis ton etairion na vgaloun amaksia sta idia aloga me to GT-R.Gia paradeigma special ekdoseis. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. February 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2008 Μεγαλος αντιπαλος τους παντως ειναι και το νεο skyline GT-R μην το ξεχναμε! Λαθος!εγω πιστευω οτι το GT-R συγκρινετε με το νεο eclipse που θα κυκλοφωρησει.αν και ουτε το ενα ουτε και το αλλο θα ερθουν στην Ελλαδα μας.:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deltonakias Δημ. February 17, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2008 Μαγκες το νεο GTR κατασκευαστηκε για να ταραξει λιγο τα νερα της 911 turbo(οσο μπορει), δεν συγκρινετε με τα Evo-Impreza... Μαλλον αυτα δεν συγκρινονται με το GTR! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. February 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2008 Kai etsi apla pliroforiaka to GT-R ekane xrono sto Nuerburgring 7 lepta kai 38 deuterolepta tin stigmi pou i Porsche Carrera GT kanei 7 lepta kai 32 deutera kai Lamborghini Gallardo kai Ferrari 599GTB theloun 7:46 kai o idios odigos me tin Porsche 911 Turbo thelei 7:49. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deltonakias Δημ. February 17, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. February 17, 2008 Φοβερο εργαλειο το GTR αλλα καλητερα θα ηταν να βλεπαμε τον χρονο της 911 turbo, με τον Ρερλ... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. February 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 18, 2008 Λαθος!εγω πιστευω οτι το GT-R συγκρινετε με το νεο eclipse που θα κυκλοφωρησει.αν και ουτε το ενα ουτε και το αλλο θα ερθουν στην Ελλαδα μας.:) ουτε με αυτο συγκρινετε...!ασε που το gt-r παιζει να ερθει ελλαδα! Φοβερο εργαλειο το GTR αλλα καλητερα θα ηταν να βλεπαμε τον χρονο της 911 turbo, με τον Ρερλ... νομιζω ειναι 7min 40s! τo site της subaru εχει το νεο sti http://www.subaru.gr/!!1505 κιλα το δηλωνει..οχι&ασχημα!! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.