Jump to content

[ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ] Subaru Impreza STI vs Mitsubishi EVO X


Deltonakias
 Κοινοποίηση

Ποιο σας αρεσει?  

184 members have voted

  1. 1. Ποιο σας αρεσει?

    • Impreza STI
      48
    • EVO X
      136


Recommended Posts

Όταν κάποιος παίρνει ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν κοιτάζει την ομορφιά του... Κακά τα ψέμματα, αυτά τα αυτοκίνητα είναι γρήγορα, άγρια κλπ κλπ, όμορφα δεν ήταν ποτέ. Εγώ με sti '04 μπορώ να πω οτι ανάμεσα σε evo 9 και STi '06 μάλλον θα διάλεγα evo9. Το Χ είναι πολύ χειρότερο από το 9, το sti 06 φυσικά το sti '08 (new). Και μόνο που η mitsubishi εγκατέλειψε τον θρυλικό 4G63 για έναν αλουμινένιο κινητήρα μόνο για να κερδίσει βάρος, δε χρειάζεται να κοιτάξει κανείς κάτι άλλο... Υπάρχουν αρκετά συγκριτικά τεστ στο ιντερνετ, σε πίστες της Ιαπωνίας που μπορείτε να δείτε πόσο "πολιτισμένο" είναι το Χ σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Τελευταίο παντού και πάντα (ανάμεσα σε EVO IX, STi '06, STi '08) με πρώτο το STi '08...

 

STi ψηφίζω.

 

sorry που θα στο πω αλλα δεν εισαι&πολυ ψαγμενος!λοιπον οσον αφορα την ομορφια θα συμφωνησω μαζι σου,αν&γενικα ειναι αναλογα τα γουστα!επειτα η mitsubishi φυσικα&δεν εγκατελειψε τον 4G63 λογω βαρους!δυο ηταν οι αιτιες..1)τοτι ο 4G63 ειχε φθασει τα ορια του μετα απο 15 χρονια εξελιξης & 2)οι εκπομπες ρυπων!τοτι εγινε ελαφρυτερο το μοτερ δεν λεει τιποτα!ισα ισα που ειναι ενα οφελος!ο 4B11T μπορει να μην εχει το αποτομο ξεσπασμα του old-school 4G63 αλλα ειναι πολυ καλο μοτερακι!&ηδη με πολυ λιγες βελτιωσεις ξεπερναει σε αποδοση τα αλογα που θα εβγαζε ο 4G63 με τις ιδιες βελτιωσεις!!!οσον αφορα το evo X ναι ειναι πιο πολιτισμενο,οπως&το sti 08 ειναι πιο πολιτισμενο!δεν παυουν ομως αμφοτερα να ειναι ''οπλα''!απλως πλεον πχ το evo δεν ειναι μονο για track-days,ειναι&για την καθημερινοτητα!&το X μονο χειροτερο δεν ειναι απο το sti 08!το evo X εχει&καλυτερο κρατημα&καλυτερη αισθηση,ασε που ειναι πιο fun to drive!τα video που εχεις παραθεσει δεν μου λενε κατι διοτι τα περισσοτερα τεστ του εξωτερικου δινουν συνολικα την νικη στο evo!+καποια αλλα τεστ στα οποια εχω δει το X να ειναι πιο γρηγορο απο το IX!μονο τελευταιο παντου&παντα δεν ειναι..απλως εχει εκσυχρονιστει με οτι αυτο συνεπαγεται!&οταν ερθει ελλαδα θα βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα!!φιλικα παντα:)

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 500
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ηδη με πολυ λιγες βελτιωσεις ξεπερναει σε αποδοση τα αλογα που θα εβγαζε ο 4G63 με τις ιδιες βελτιωσεις!!!

 

Κι επειδή κάποια πράγματα είναι δεδομένα, θα σου πω κάτι που δε χρειάζεται να έρθει το αμάξι στην Ελλάδα για να το δούμε:

 

Το αλουμίνιο είναι πολύ πιο ευαίσθητο από το μαντέμι. Πράγμα που σημαίνει οτι τα μοτεράκια (όπως λες κι εσύ) αυτά, θα πάρουν την άγουσα προς τα αποδυτήρια με συνοπτικές διαδικασίες αν δοκιμάσει κάποιος να τα ζορίσει λίγο με μετατροπές. Τα άλογα που έβλεπες από evo με ΦΠΕ (400+), απλά ξέχνα τα!

Όσον αφορά τα ευρωπαικά περιοδικά κλπ, τα αφήνω για τους πιτσιρικάδες που θέλουν να ακούνε λόγια και το αποτέλεσμα δεν τους αφορά και πολύ...

 

Και να θυμάσαι κάτι:

Οι περισσότεροι που οδηγούμε τέτοια αυτοκίνητα, έχουμε όρεξη για tuning αλλά δεν έχουμε όρεξη να είμαστε κάθε τρεις και λίγο στο συνεργείο. Οπότε τα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ άλογα είναι αυτά που μας ενδιαφέρουν.

 

Οπότε άσε το ποιος είναι ψαγμένος και το ποιος όχι φίλε μου! :)

 

Και για να μην αερολογώ (όπως είπα και πριν), πάρε να δεις και τα αποτελέσματα του Time Attack στην Αγγλία να δεις τι γίνεται στον κόσμο... Όπως βλέπεις, εγώ μιλάω με αποδείξεις και όχι με τις θεωρίες των πειοδικών!

 

http://i140.photobucket.com/albums/r3/bms3/s-1.jpg

 

http://i140.photobucket.com/albums/r3/bms3/hh.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κι επειδή κάποια πράγματα είναι δεδομένα, θα σου πω κάτι που δε χρειάζεται να έρθει το αμάξι στην Ελλάδα για να το δούμε:

 

Το αλουμίνιο είναι πολύ πιο ευαίσθητο από το μαντέμι. Πράγμα που σημαίνει οτι τα μοτεράκια (όπως λες κι εσύ) αυτά, θα πάρουν την άγουσα προς τα αποδυτήρια με συνοπτικές διαδικασίες αν δοκιμάσει κάποιος να τα ζορίσει λίγο με μετατροπές. Τα άλογα που έβλεπες από evo με ΦΠΕ (400+), απλά ξέχνα τα!Όσον αφορά τα ευρωπαικά περιοδικά κλπ, τα αφήνω για τους πιτσιρικάδες που θέλουν να ακούνε λόγια και το αποτέλεσμα δεν τους αφορά και πολύ...

 

Και να θυμάσαι κάτι:

Οι περισσότεροι που οδηγούμε τέτοια αυτοκίνητα, έχουμε όρεξη για tuning αλλά δεν έχουμε όρεξη να είμαστε κάθε τρεις και λίγο στο συνεργείο. Οπότε τα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ άλογα είναι αυτά που μας ενδιαφέρουν.

 

Οπότε άσε το ποιος είναι ψαγμένος και το ποιος όχι φίλε μου! :)

 

Και για να μην αερολογώ (όπως είπα και πριν), πάρε να δεις και τα αποτελέσματα του Time Attack στην Αγγλία να δεις τι γίνεται στον κόσμο... Όπως βλέπεις, εγώ μιλάω με αποδείξεις και όχι με τις θεωρίες των πειοδικώv

 

λοιπον θα παραθεσω το παρακατω link για αλλη μια φοραhttp://www.edmunds.com/insideline/do/Drives/Followup/articleId=125372?tid=edmunds.il.home.photopanel..2.*#14!&μετα εσυ μου λες να ξεχασω τα αλογα που εβλεπα στον 4G63 με φπε την στιγμη που ο 4B11 βγαζει τα ιδια με εξατμιση&ουτε καν νεο προγραμμα!επισης δες αυτο

&αυτο
!για να μην νομιζεις οτι αερολογω..με το evo το εχω ψαξει παρα πολυ το θεμα!&φυσικα&εγω εχω ορεξη για tuning!α,ασε που πραγματικα πιστευεις οτι θα αφηνε η mitsubishi ενα αυτοκινητο που σπανια το βρισκεις να μην ειναι βελτιωμενο απο τους ιδιοκτητες του,να μην δεχεται πολλες βελτιωσεις?γιατι εσυ αυτο μου λες(αφου τα αλογα δεν θα ειναι αξιοπιστα,για να γινουν αξιοπιστα θα χρειαστει μεγαλο μπατζετ,εγω ομως βλεπω οτι ο 4B11 ανεβαζει αλογα για την πλακα&δεν διαμαρτυρεται)&ακομα ειναι η αρχη..το μοτερ ειναι καινουργιο-5μηνες ζωης εχει..κατσε να περασει λιγος καιρος&να εξελιχθει&αλλο..&κατι αλλο οι χρονοι με το time attack που κολλανε?ξερω καλα τι παιζει στην ευρωπη&σε ολο τον κοσμο γενικα για το αυτοκινητο&πιο συγκεκριμενα τα ιαπωνικα!με το δεκαρι ασχολουμε απο τοτε που βγηκαν οι πρωτες φημες πισω το 2005..&φυσικα σου μιλαω με αποδειξεις:)
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, επειδή απ'ότι φαίνεται είσαι μικρούλης και δεν την έχεις πατήσει ποτέ με tuning, θα σου πω ένα τελευταίο πράγμα που δεν έχεις καταλάβει:

Τα αξιόπιστα άλογα, δε φαίνονται αγαπητέ μου από μια δυναμομέτρηση!!! Τι βίντεο είναι αυτά που ανέβασες? Δυναμομέτρηση από tuners!!! Αυτά είναι η διαφήμησή τους! Σου είπε κανένας οτι δε μπρορούν να βγάλουν 400+ άλογα? Και polo 1.4 να τους δώσεις, θα σου τα βγάλουν! Το πρόβλημα αγαπητέ μου είναι για πόσο καιρό και με πόσα χρήματα!!! Αν είναι να πληρώσεις ένα evo 100.000 ευρώ για να το πάρεις και να το κάνεις 500 άλογα, πάρε ένα skyline και είσαι έτοιμος! Αλλού είναι η ουσία και δεν την καταλαβαίνεις!

Η αξιοπιστία σε ένα αυτοκίνητο, φαίνεται στην καθημερινή χρήση, στην πίστα και στο δρόμο, όχι στο δυναμόμετρο! Και αυτό φίλε μου είναι κάτι που δε μπορείς να το αποδείξεις αν δε βγεί το αυτοκίνητο στους δρόμου. Και θα σου πω και κάτι ακόμα που προφανώς δεν πιστευείς:

Τα περιοδικά μπορούν να πουν οτι θέλεις, αρκεί να πληρώνεις.

 

Τέλος αυτή η συζήτηση για μένα, μέχρι να βρεις χειροπιαστές αποδείξεις μικρές μου... :)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, επειδή απ'ότι φαίνεται είσαι μικρούλης και δεν την έχεις πατήσει ποτέ με tuning, θα σου πω ένα τελευταίο πράγμα που δεν έχεις καταλάβει:

Τα αξιόπιστα άλογα, δε φαίνονται αγαπητέ μου από μια δυναμομέτρηση!!! Τι βίντεο είναι αυτά που ανέβασες? Δυναμομέτρηση από tuners!!! Αυτά είναι η διαφήμησή τους! Σου είπε κανένας οτι δε μπρορούν να βγάλουν 400+ άλογα? Και polo 1.4 να τους δώσεις, θα σου τα βγάλουν! Το πρόβλημα αγαπητέ μου είναι για πόσο καιρό και με πόσα χρήματα!!! Αν είναι να πληρώσεις ένα evo 100.000 ευρώ για να το πάρεις και να το κάνεις 500 άλογα, πάρε ένα skyline και είσαι έτοιμος! Αλλού είναι η ουσία και δεν την καταλαβαίνεις!

Η αξιοπιστία σε ένα αυτοκίνητο, φαίνεται στην καθημερινή χρήση, στην πίστα και στο δρόμο, όχι στο δυναμόμετρο! Και αυτό φίλε μου είναι κάτι που δε μπορείς να το αποδείξεις αν δε βγεί το αυτοκίνητο στους δρόμου. Και θα σου πω και κάτι ακόμα που προφανώς δεν πιστευείς:

Τα περιοδικά μπορούν να πουν οτι θέλεις, αρκεί να πληρώνεις.

 

Τέλος αυτή η συζήτηση για μένα, μέχρι να βρεις χειροπιαστές αποδείξεις μικρές μου... :)

 

μχ μαλλον καταλαβες λαθος!τα βιντεο που ανεβασα ειναι για να σου δειξω οτι ανεβαζει αλογα(επειδη εσυ μου ελεγες να ξεχασω τα 400hp με φπε που εβγαζαν τα προηγουμενα)&οχι για να σου δειξω την αξιοπιστια..η αξιοπιστια το ξερω οτι ειναι το παν&θα την δειξει ο χρονος&μονο!α&κατι αλλο αυτο που λες για τα περιοδικα νομιζεις οτι δεν ξερω οτι μπορουν να λενε οτι θελουν αρκει να πληρωνεις?δεν ειμαι χαζος,ξερω τι παιζει..&φυσικα δεν αντλω τις πληροφοριες μου μονο απο εκει!απλως τωρα με το δεκαρι που δεν εχει ερθει ακομα ελλαδα ο μονος τροπος για βρεις πληροφοριες&να μαθεις τι παιζει με το αμαξι ειναι το ιντερνετ&σε πολυ μικροτερο βαθμο τα περιοδικα:)!οι αποδειξεις μου μια χαρα χειροπιαστες ειναι αλλα ας τελειωσουμε οπως λες εδω την συζητηση γιατι εχω κανει τοσες πολλές παρομοιες που τις εχω βαρεθει πια!εγω την ξεκινησα γιατι ειχες μια πολυ αρνητικη αποψη για το X χωρις να εχεις παρακολουθησει τι παιζει τοσο καιρο(&μου το απεδειξες αυτο με τα πρωτα βιντεο που παρεθεσες διοτι αυτα ηταν τα πρωτα που βγηκαν,οι πρωτες εντυπωσεις ομως δεν ειναι παντα ετσι,!)

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, αφήνοντας κατα μέρος το βλακώδες "άθλημα" του tuning, ερχόμαστε σε νέες συγκρίσεις μεταξύ των 2 αιωνίων αντιπάλων.

Το περιοδικό EVO στην Ελληνική έκδοση του (τευχος Απριλίου 2008) δημοσιεύει το πρωτο συγκριτικό τεστ EVO X και STi (επι Ισπανικού εδάφους). Tα αποτελέσματα οπως περίπου τα περίμενα.

Επιδόσεις: σχεδον ισοδυναμία με μικρή υπεροχή του STi στις κοντές ταχύτητες (1η-3η) και του EVO στις μακρυτερες (4η-6η). Παραθετω τις τιμες του STi και σε παρενθεση του EVO, όπως τις μετρησε το περιοδικό.

0-60 km: 2.42 (2,7)

0-100 km: 5,31 (5,66)

0-402 m: 13,68 (13,91)

0-160 km: 13,45 (12,95)

50-80 με 3η: 2,53 (2,73)

80-110 με 3η: 2,48 (2,63)

80-110 με 4η: 3,43 (3,16)

80-110 με 5η: 4,88 (4,59)

80-110 με 6η: 8,67 (7,21)

100-140 με 4η: 4,97 (4,74)

100-140 με 5η: 6.39 (6.44)

100-140 με 6η: 10,34 (8,93)

Τελική: 250 (242) (τιμες κατασκευαστών)

Φρενάρισμα: ξεκάθαρη υπεροχή του EVO (μεγαλύτεροι δίσκοι και μπροστά και πίσω)

100-0 km/h: 40.73 (36.83) m

100-0 km/h: 3.37 (2.9) sec

Σύστημα διεύθυνσης: υπεροχή του EVO: "Σε αυτον τον τομέα το νεο STi έχει κάνει μεγάλα βήματα προόδου, ωστόσο υστερεί σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα"

Οδική συμπεριφορά: και εδώ υπεροχή του ΕVO: "...ωστόσο (το STI) δεν έχει ακόμα την ακρίβεια και την ευελιξία του EVO στις στροφές..."

 

Τα συμπεράσματα μπορεί να τα βγάλει ο καθενας διαβάζοντας το αρθρο. Για μένα το συμπέρασμα ειναι οτι απο τα δυο εκπληκτικά αυτά αυτοκίνητα, το EVO υπερέχει καθαρά αλλά οριακά στους τομείς που προτιμώ εγώ (οδική συμπεριφορά, αίσθηση οδήγησης και φρένα).

Link to comment
Share on other sites

Etsi itan panta to sti kai to evo.To evo kiriarxei stin simperifora tin odiki kai to sti panta stis epidoseis...Alla kai pali diskola svineis to ena gia to allo...
Link to comment
Share on other sites

εγω πιστευω οτι πλεον τα αυτοκινητα αυτα εχουν ερθει τοσο κοντα που κατανταει θεμα εμφανισης&τυπου αμαξωματος για το ποιος θα παρει ποιο;)..+το περιοδικο drive εχει τεστ του evo(πρεπει να ειναι το ιδιο αμαξι με αυτο που ανεφερε ο Red_Dawn)&λεει τα κλασσικα..εχει χασει λιγο σε αισθηση τιμονιου,αποκρισης γκαζιου&εκρηκτικοτητας σε σχεση με το 9 αλλα εχει κερδισει σε κρατηματα!α&κατι βασικο,1560 κιλα με το χειροκινητο&1600 με το ημιαυτοματο:(:mad:
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

To EVO X ξαναχτυπά

 

Το site του Αγγλικού περιοδικού "Auto Express" δημοσιεύει ένα νέο συγκριτικό μεταξύ EVO X, STi και Audi S3.

 

Tα αποτελέσματα:

 

1. Μitsubishi EVO X (αναμενόμενο, δεν είναι πια έκπληξη...)

2. Αudi S3 (έκπληξη μάλλον η 2η θέση)

3. Subaru Impreza STi (και όμως το έβγαλαν 3ο...)

 

Το τεστ δημοσιεύεται εδώ όπου μπορείτε να διαβάσετε και επιμέρους τεστ για το καθένα και τους λόγους της κατάταξης.

 

Σας το είπα απο προηγούμενα posts: o βασιλιάς (STi) πέθανε, ζήτω ο βασιλιάς (EVO X)

Link to comment
Share on other sites

πριν απο καμια εβδομαδα εγινα κατοχος ενος Mitsubishi Evolution X scale model.μου το στειλανε απο τα κεντρικα της Mitsubishi απο Αγγλια.
Link to comment
Share on other sites

οποιος δεν μπορει να περιμενει την αφιξη του evo x στην ελλαδα&εχει τα λεφτα ας παρει αυτο:Dhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=44194033&__lp=58&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=57βεβαια με εκτελωνισμο θα σου ερθει 20χιλλιαρικα πανω(υποθετω)!..αλλα αν το ψαξεις εχει&ποιο φθηνα...
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

πολυ ομορφο και σε ασπρο.πολυ του παει.αχ αυτο το evo.....:lol::lol::p
Link to comment
Share on other sites

να σου πω την αληθεια οσο&να μαρεσει το δεκαρι δεν με ενθουσιαζει τοσο οσο τα προηγουμενα evo...
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

σωστα!εμενα με τρελενει πολυ το ΙΧ αλλα και το 10 ειναι ΘΕΙΚΟ!!:D:p

 

 

βασικα νομιζω εν μερη οτι δεν μπορουμε να συγκρινουμε το STI με το EVO.γιατι το EVO ειναι η απλη εκδοση ενω το STI ειναι η ελιτ!νομιζω πως θα επρεπε να το συγκρηνουμε με το MR(Mitsubishi Racing)Γνωμη μου ετσι;

Link to comment
Share on other sites

εξαρταται το μοντελο..πχ για το 9 το MR το ιαπωνικο ή το αμερικανικο(αν&αυτο ειναι αλλη περιπτωση γιατι δεν εχει AYC) ειναι ουσιαστικα το απλο ευρωπαικο(βλεπε εξαρι κιβωτιο κτλ)ειναι μικρες οι διαφορες(αντε να εχει ελαχιστες βελτιωσεις οπως καλυτερο τιμονι&τετρακινηση που αμφιβαλλω)!γιατι αλλωστε η mitsubishi δεν εβγαλε ποτε ευρωπαικο MR?..γιαυτο το λογο πιστευω;)!το 8 απο την αλλη το MR ηταν οντως πολυ special εκδοση ειχε αρκετες διαφορες(εξαρι κιβωτιο,300 αλογα&τα κλασσικα βελτιωμενη αναρτηση,τιμονι&τετρακινηση:shifty:)...
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

μα υπαρχει ευρωπαικο MR.στην αγγλια π.χ.εχει 366 αλογα και 4,1 τα 0- 100χλμ/ω:)
Link to comment
Share on other sites

εεε,η αγγλια ειναι ειδικη περιπτωση(βλεπε FQ)..εννοουσα αριστεροτιμονο!:p
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

σωστα!ειναι καποιος απο Αθηνα που ειεισαγει MR δεξιοτιμονα.τωρα τι γινετε ενας θεος ξερει.ααα,και οι τιμες ειναι πολυ τσιμπιμενες:lol::p
Link to comment
Share on other sites

χμμμ μαλλον εννοεις την meva power!..τουλαχιστον εγω αυτην ηξερα&ξερω!..
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/220938/ultimate_evo_and_impreza_ready_for_battle.htmlγια το evo περιμενα&μειωση του βαρους!κριμα:(..το sti μια χαρα:up:
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...