udt71 Δημοσιεύτηκε December 5, 2007 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε December 5, 2007 Γεια χαρά σε όλους, Θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα περιστατικό που μου συνέβη και θα ήθελα τις γνώμες σας. Έχω κάνει καταγγελία και ακολουθεί η επιστολή. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ E-SHOP.GR. Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να δηλώσω την εντονότατη δυσαρεσκειά μου για την αντιμετώπισή μου από την εταιρεία E-SHOP.GR. Μέχρι σήμερα Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007 η εταιρεία δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της απεναντί μου. Ας τα πάρουμε από την αρχή. Στις 24/11/2007 ημέρα Σάββατο αγόρασα (Αρ. Τιμολογίου 1894170) από το κατάστημα http://www.e-shop.gr ένα NOKIA BH-500 BLUETOOTH HEADSET αξίας 100 Euro. Αφού το φόρτισα την άλλη μέρα έκανα σύνδεση με το κινητό μου και κάνοντας ένα τηλεφώνημα διαπίστωσα ότι ενώ οι άλλοι με άκουγαν εγώ δεν τους άκουγα. Το δοκίμασα και με άλλα δύο κινητά χωρίς να αλλάξει κάτι. Την Δευτέρα 26/11/2007 πήγα το Nokia BH-500 στο e-shop.gr και τους εξήγησα το πρόβλημα. Μου είπαν ότι θα το στείλουν για τεχνικό έλεγχο και αν διαπιστώσουν πρόβλημα θα το στείλουν για επισκευή. Τους είπα ότι δεν θα δεχθώ επισκευή παρά μόνο επιστροφή χρημάτων η πιστωτικό. Τους ανέφερα τον νόμο 2251/94 που ορίζει ότι μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν επειδή δεν μου αρέσει μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες (πόσο μάλλον αυτό που ήταν ελαττωματικό) και μου απάντησαν ότι για να γίνει αυτό πρέπει το προϊόν να επιστραφεί σφραγισμένο. Έφυγα αηδιασμένος από την συμπεριφορά τους σκεπτόμενος ότι αν γίνεται αυτό με προϊόντα αξίας 100 ευρώ τι γίνεται με άλλα αξίας 2000 ευρώ. Στις 28/11/2007 και ώρα 23:17 (βράδυ) μου στείλανε sms στο κινητό: E-SHOP.GR ΤΜΗΜΑ SERVICE: ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ. Στις 29/11/2007 και ώρα 09:30 παίρνω τηλέφωνο το service και μιλώντας με κάποιο τεχνικό ζήτησα να μου εξηγήσει τι θα κάνουν με το BH-500. Μου είπε ότι όντος έχει πρόβλημα και ότι θα το στείλουν στη Nokia για επισκευή. Ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενο και μου είπε ότι έλειπε. Του είπα ότι δεν δέχομαι επισκευασμένο προϊόν παρά μόνο επιστροφή χρημάτων η πιστωτικό και ότι αν δεν γίνει θα προχωρήσω σε καταγγελία. Στις 10:45 με πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός και μου είπε ότι μίλησε με τον προϊστάμενο και μου μήνυσε ότι αν θέλω να πάω να πάρω το BH-500 και να το πάω μόνος μου στο service nokia. Του απάντησα ότι δεν θα το κάνω και αν δεν βρεθεί λύση θα προχωρήσω σε καταγγελία. Στις 11:30 με πήρε τηλέφωνο κάποιος κύριος Α********* ο οποίος ήταν ευγενικός και μου είπε ότι είναι ο τεχνικός προϊστάμενος. Του ανέφερα τον νόμο 2251/94 που ορίζει ότι μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν επειδή δεν μου αρέσει μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες (πόσο μάλλον αυτό που ήταν ελαττωματικό) και μου απάντησε ότι αυτό δεν ισχύει για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Αφού μιλήσαμε περίπου μισή ώρα με παρακάλεσε να περιμένω μέχρι τις 04/12/2007 ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00 και ότι θα λύση το πρόβλημα. Σήμερα Τετάρτη 05/12/2007 και ώρα 10:25 πήρα τηλέφωνο το τεχνικό τμήμα και μίλησα με κάποια γυναίκα. Της εξήγησα πως έχει η κατάσταση και ζήτησα να μιλήσω με τον κ. Α*********. Μου είπε ότι πηγαίνει αργότερα στην εταιρεία και για το BH-500 θα πρέπει να περιμένω για το τι θα κάνει η ΝΟΚΙΑ. Καταγγέλλω τη μέχρι τώρα αντιμετώπιση της εταιρείας E-SHOP.GR απεναντί μου καθώς και την ολιγωρία της όσον αφορά στην άμεση αντικατάσταση ενός ελαττωματικού προϊόντος που μου πούλησε και ζητώ την άμεση εκπλήρωση των υποχρεώσεων της απέναντι μου διότι δεν με αφήνει να απολαύσω τα δικαιωματά μου ως αγοραστής και νόμιμος / έντιμος πολίτης. Η παρούσα επιστολή κοινοποιείται στο E-SHOP.GR, ΙΝΚΑ, Γενική Γραμματεία Καταναλωτών και στα περιοδικά PC Magazine, PC World, Ram. Με εκτίμηση "Μόνο οι νεκροί βλέπουν το τέλος του πολέμου" (ΠΛΑΤΩΝ) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakiss Δημ. December 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2007 μαλιστα 1ον υπαρχει ειδικο τοπικ με τα e-shop !..2oν εγω ποτε δεν ειχα προβλημα με το e-shop αλλα αυτο ειναι καπως,και πριν μια ωρα εκανα παραγγελια απο κει :confused: ..δεν ξερω αλλα το εμπιστευομαι εχω κανει μεγαλες αγορες απο εκει..!μια ερωτηση..μπορεις να μας πεις την περιοχη σου γιατι τετοιες καταστασεις απ οσο εχω διαβασει γινονται πιο πολυ στην αθηνα..το service εκει ,δεν ξερω για ποιο λογο αλλα εχω ακουσει αρκετά αρνητικα σχολια!(μονο για αθηνα το τονιζω) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
udt71 Δημ. December 5, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2007 Είμαι Αθήνα. "Μόνο οι νεκροί βλέπουν το τέλος του πολέμου" (ΠΛΑΤΩΝ) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
udt71 Δημ. December 5, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2007 Αν η διαχειριστική ομάδα χρειάζεται τα στοιχεία μου η οτιδήποτε άλλο παρακαλώ πολύ να μου το ζητήσει. Ευχαριστώ. "Μόνο οι νεκροί βλέπουν το τέλος του πολέμου" (ΠΛΑΤΩΝ) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aspirin Δημ. December 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2007 Νομίζω πως έπρεπε να στο αλλάξουν με άλλο εφόσον από τη πρώτη στιγμή ήταν χαλασμένο. Αυτό το eshop κάνει πολλές βλακείες σε αυτό το θέμα. Θα έπρεπε να ακολουθήσει την πολιτική του Πλαισίου στις αλλάγες που έχει τα δικά του αποθέματα και σε ανάλογη περίπτωση θα στο άλλαζε επιτόπου και μετά θα τραβιόταν το ίδιο με την αντιπροσωπεία. ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
udt71 Δημ. December 6, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2007 Σήμερα στις 06/12/2007 μου στείλανε sms στο κινητό: E-SHOP.GR ΤΜΗΜΑ SERVICE: ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΤΕL.0##### ΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΣΤΑ 100,00 EURO, ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΜΨΗΦΙΣΕΤΕ ΜΕ ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. Ευχαριστώ πολύ όλους τους συμμετέχοντες. . "Μόνο οι νεκροί βλέπουν το τέλος του πολέμου" (ΠΛΑΤΩΝ) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
varsamis Δημ. December 6, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2007 Παραξενο , γιατι εγω δεν αντιμετωπισα ποτε προβλημα με το e-shop.gr ... Και η περιπτωση αντικαταστασης ενος mp3 player που ειχε χαλασει , εξελιχθηκε μια χαρα αφου μου δωσαν καινουριο ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
b744pilot Δημ. December 6, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2007 Κι εγώ ότι έχω αγοράσει από e-shop μια χαρά. Κι ο γαμπρός μου που σχεδόν συνέχεια αγοράζει δεν του χει τύχει κάτι παρόμοιο. Αλλά ένας γνωστός μου είχε πάρει κάτι για τον υπολογιστή και του βγήκε σκάρτο και είχε τέτοια τρεχάματα και καταγγελίες και τα σχετικά. Αναλόγως πως θα σου κάτσει μου φαίνεται:) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aspirin Δημ. December 6, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2007 Στο eshop έχω γίνει μάρτυρας ομηρικών καυγάδων. Βλέπετε οι πελάτες καταθέτουν αρκετά χρήματα και από μια τόσο μεγάλη εταιρεία περιμένουν καλύτερη αντιμετώπιση. Παλιότερα όταν είχε πρωτολειτουργήσει, τότε που το κατάστημα ήταν στο μαρούσι, είχε καλύτερη εξυπηρέτηση. Τί στο καλό πάθανε τώρα... ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
florinaperis Δημ. December 6, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2007 Στο eshop έχω γίνει μάρτυρας ομηρικών καυγάδων. Βλέπετε οι πελάτες καταθέτουν αρκετά χρήματα και από μια τόσο μεγάλη εταιρεία περιμένουν καλύτερη αντιμετώπιση. Παλιότερα όταν είχε πρωτολειτουργήσει, τότε που το κατάστημα ήταν στο μαρούσι, είχε καλύτερη εξυπηρέτηση. Τί στο καλό πάθανε τώρα... Σχετικά με αυτό: "Γνωρίζω αρκετά online καταστήματα, τα οποία έχουν κάνει πολλά λάθη στις παραδόσεις των προΐόντων κατα καιρούς. Συνήθως όλα γίνονται άμεσα (παράδοση), όταν το κατάστημα είναι νέο στην λειτουργία του. Αυτό συμβαίνει προφανώς γιατί οι online παραδόσεις είναι λίγες και η προσοχή των υπευθύνων στο κατάστημα, είναι όλη εκεί (στο online για να δούμε "πως θα πάει"). Στην συνέχεια, όταν υπάρχει αύξηση των πελατών, βλέπω λογικό το να υπάρχει μια "σύγχυση" στην αποστολή των προΐόντων, απο τη μια γιατί δεν υπάρχουν τα συγκεκριμένα προΐόντα για "άμεση παράδοση" επειδή ίσως δεν περίμενε το κατάστημα, τέτοια ανταπόκριση των online αγορών και απο την άλλη γιατί το κατάστημα ίσως δεν έχει οργανωθεί καλά, σχετικά με την "καθημερινή" παράδοση προΐόντων μέσω courier (ίσως πιο πριν η κίνηση του καταστήματος ήταν πιο "αργή" - κάτι που δεν συγχωρεί η online αγορά). Σίγουρα όταν πληρώνω κάτι, θέλω να είναι αυτό που αγόρασα και να "δουλεύει", να "είναι", να "λειτουργεί", να "δείχνει και φαίνεται", όπως το αγόρασα και για τους λόγους τους οποίους το αγόρασα. Με λίγα λόγια, όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, καλό θα είναι να πάρεις τηλέφωνο στο κατάστημα και να τους πεις ότι κάτι πάει στραβά και θέλεις να σε εξυπηρετήσουν. Κάτι σημαντικό που ίσως ξεχνάμε οι περισσότεροι, είναι ότι, πολλοί υπάλληλοι που εργάζονται σε τέτοια καταστήματα, "δεν ξέρουν την δουλειά" και την μαθαίνουν "σιγά σιγά", κάτι που σημαίνει πως αν πέσεις σε υπάλληλο που σκέφτεται να αγοράσει ραπανάκι, σέλινο και καρότα για την σούπα, μετά την δουλειά, ίσως να είναι τυπική η απάντησή του στην ερώτηση σου: "τι θα γίνει τέλος πάντων με το πρόβλημά μου;", και να μην βγάλεις άκρη ούτε σε δέκα ημέρες. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, φυσικό είναι να θέλει το καλύτερο για τους πελάτες και για το κατάστημά του (δουλειά του - τ-ζ-έπη του είναι εξάλλου), όμως τις περισσότερες φορές πληρώνουμε (ψυχικά) την ανικανότητα (γνώσεων του αντικειμένου του καταστήματος), των υπαλλήλων." 30+ Years Radio Producer at ERT A.E. https://www.tiktok.com/@pericles_moulis Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
T-mobile Δημ. December 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 8, 2007 Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, Πλαίσιο και πάλι πλαίσιο παιδιά. Στο αλλάζουν επιτόπου χωρίς σούξου μούξου μανταλάκια ειδικά την πρώτη εβδομάδα. Less is more... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kakofonixx Δημ. December 9, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 9, 2007 Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, Πλαίσιο και πάλι πλαίσιο παιδιά. Στο αλλάζουν επιτόπου χωρίς σούξου μούξου μανταλάκια ειδικά την πρώτη εβδομάδα. χωρις να θελω ουτε εγω να κανω διαφημιση, το ιδιο ακριβως ισχυει και στα Media Markt ειχα προβλημα με ενα προιον που ειχα αγορασει και τους το πηγα πισω την επομενη μερα και μου εκοψαν πιστωτικο καλα καλα χωρις ουτε να με ρωτησουν τι βλαβη ειχε :cool: Οποτε νομιζω οτι γενικα θα επρεπε να ισχυει αυτη η πολιτικη σε ολα τα καταστηματα. Κακως που το e-shop σε εμπλεξε σε μια τετοια διαδικασια :rolleyes: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. December 11, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2007 Νομικά τώρα τι ισχύει;Θα έπρεπε το e-shop να το αλλάξει άμεσα με κάποιο καινούργιο;θα έπρεπε να κάνει αυτό που έκανε,δηλαδή να το δώσει στη Nokia για έλεγχο;Τι ακριβώς; Αν το πήγαινες μόνος σου στη Nokia πιστεύω το ίδιο αποτέλεσμα θα είχες,δηλαδή λίγη αναμονή για τεχνικό έλεγχο και μετά είτε θα στο έδιναν επισκευασμένο είτε θα σου έδιναν καινούργιο. Πάντως όσον αφορά την αντικατάσταση μέσα σε 10 μέρες νομίζω έχουν δίκιο που λένε ότι δεν πρέπει να έχει ανοιχτεί η συσκευασία και πόσο μάλλον να έχει χρησιμοποιηθεί κιόλας... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mcde Δημ. December 11, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2007 Να πηγαίνετε τα προϊόντα -ειδικά τα σχετικά με την κινητή τηλεφωνία- στις αντιπροσωπίες και όχι στα καταστήματα, εφόσον παρουσιάσουν κάποιο πρόβλημα εντός εγγύησης. Τα καταστήματα αυτό που κάνουν στις περισσότερες περιπτώσεις είναι να στέλνουν το προϊον στην αντιπροσωπία κι αυτό δεν το κάνουν ποτέ γρήγορα. Το Πλαίσιο κάνει και δικές του εισαγωγές και αναγκαστικά το service που έχει αναλαμβάνει να ελέγξει πολύ περισσότερα προϊόντα απ'ότι άλλα καταστήματα. http://mcde.gr/tw/twitter-bird-light-bgs.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
udt71 Δημ. December 12, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2007 Αγοράζοντας το Nokia 6500 Slide είχε πρόβλημα ο φορτιστής. (Δεν κούμπωνε το βύσμα). Πήγα σε Nokia Service και αφού είδανε ότι έχει πρόβλημα μου είπανε ότι σε 25 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ θα με πάρουν τηλέφωνο να παραλάβω τον καινούργιο φορτιστή. Ήμαρτον!!!!! . "Μόνο οι νεκροί βλέπουν το τέλος του πολέμου" (ΠΛΑΤΩΝ) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
b744pilot Δημ. December 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2007 Αγοράζοντας το Nokia 6500 Slide είχε πρόβλημα ο φορτιστής. (Δεν κούμπωνε το βύσμα). Πήγα σε Nokia Service και αφού είδανε ότι έχει πρόβλημα μου είπανε ότι σε 25 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ θα με πάρουν τηλέφωνο να παραλάβω τον καινούργιο φορτιστή. Ήμαρτον!!!!! . Πάνε καλά?? Δεν πουλάνε φορτιστές στον Γερμανό? Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mcde Δημ. December 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2007 To πρόβλημα λύθηκε οπότε το topic κλειδώνεται. http://mcde.gr/tw/twitter-bird-light-bgs.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts