Jump to content

eBay: Χρήση και Γενικές Ερωτήσεις


Silmur
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά. Αγόρασα κάτι απο ebay και καθώς είχε αργήσει στις 40 κάτι μέρες ζήτησα απτον πωλητή refund. Μου επέστρεψε τα λεφτά και μετα απο κάποιες μέρες τελικά παρέλαβα. Του έστειλα μήνυμα να ακυρώσω το refund και μου απάντησε:

Dear sir,

Thanks for your reply.

It is very nice of you.

You need not cancel the refund and just keep the item.

Thanks.

 

Δεν θέλει να του τα επιστρέψω? Θα έχω κάποιο πρόβλημα με το ebay?

και μενα εχουν περασει οι μερες που επρεπε να τα εχω παρει τα πραγματα και εχω παραγγειλει και πολλα
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Δεν εχεις tracking number οποτε παιρνεις ως δεδομενο οτι εγινε shipped και περιμενεις μεχρι το estimated delivery date. Αν δεν ερθει μεχρι τοτε ανοιγεις case.
αν εχεις tracking number σε τι βοηθαει ?
Link to comment
Share on other sites

αν εχεις tracking number σε τι βοηθαει ?

Το ότι παρακολουθείς σε όλη την διαδρομή το πακέτο σου και γνωρίζεις πότε ακριβώς θα σου παραδοθεί.

Με λίγα λόγια, δεν χάνονται σχεδόν ποτέ τέτοια πακέτα.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Το ότι παρακολουθείς σε όλη την διαδρομή το πακέτο σου και γνωρίζεις πότε ακριβώς θα σου παραδοθεί.

Με λίγα λόγια, δεν χάνονται σχεδόν ποτέ τέτοια πακέτα.

πως μπορω να το παρακολουθω ?

 

----- προσθήκη μηνύματος 68 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

οταν μου κανουν refund πρεπει να κανω κατι εγω η απο τι στιγμη που μου κανουν refund τα χρηματα μπαινουν μονα τους στη καρτα ?

Link to comment
Share on other sites

Κανω αγορες τουλαχιστον 10 χρονια απο το ebay και πρωτη φορα χανω χρηματα..

 

Πριν 35 μερες αγορασα μια μπαταρία για το κινητο μου από πωλητη που βρισκεται στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο χρονος παράδοσης ηταν μεταξυ 6/11 - 12/11 ( η αγορα εγινε 31/10) και σε ολο αυτό το διάστημα αν και πλήρωσα μεταφορικα ο πωλητης ποτε δεν μου εστειλε tracking numper της αποστολής.

Πριν μια βδομαδα έστειλα μήνυμα στον πωλητή καθως ειχε περασει ενας μηνας χωρις να εχω παραλαβει τιποτα και εκει μου εδωσε tracing number από Royal mail (RS009090635GB )

Στο μονο site που δειχνει κίνηση αυτό το tracking numper είναι στο www3.royalmail.com ενώ οπου και αν εψαξα το συγκεκριμένο νουμερο δεν ανήκει πουθενα.

Ρωτώντας εμαθα πως τις αποστολες από Royal mail τις παραλαμβάνει στην χωρα μας η ACS και ετσι απευθύνθηκα σε αυτους δινοντας τους το νουμερο που ειχα.

Τελικα εμαθα πως αυτοι ειχαν την αποστολή και πως την ειχαν παραδώσει στις 10/11 σε καποιο άλλο ονομα καπου στην Κόρινθο.

Να σημειωσω πως βρισκομαι Θεσσαλονίκη όπως φυσικα και η διεύθυνση μου.

Σε νεα επικοινωνία προς τον πωλητη του ανέφερα πως το tracking numper είναι ασχετο με την παραγγελία μου και πως μάλλον εχει κανει λαθος.

Από τοτε και μετα δε πηρα καμια απάντηση εκτος του οτι θα το ελέγξει πραγμα που δεν εγινε ποτε.

Η διαδικασία συνεχίστηκε ζητώντας από το ebay να παρέμβει και σημερα βλεπω με έκπληξη πως η αποφαση βγηκε εις βαρος μου αφαιρώντας μάλιστα και το αρνητικό feedback που ειχα κανει στον πωλητη .

 

eBay Customer Support has reviewed the case and made a final decision. We've considered the case carefully and decided not to issue you a refund. We're sorry this didn't work out.

Decision:

This case has been decided in the seller's favor.

Comments:

We received tracking information from the seller that shows the item was delivered to your address.

Είναι δυνατόν να επιμένουν πως τα στοιχεια του tracking number που μου έστειλε ανταποκρίνονται στα δικα μου;

Πως μπορει να γίνεται αυτό;

Link to comment
Share on other sites

@ Tr3LaRaS

πως μπορω να το παρακολουθω ?

 

οταν μου κανουν refund πρεπει να κανω κατι εγω η απο τι στιγμη που μου κανουν

refund τα χρηματα μπαινουν μονα τους στη καρτα ?

 

Μπορείς να παρακολουθείς την πορεία της αποστολής απο την

παρακάτω σελίδα. Ανάλογα με την εταιρεία αποστολής θα εισάγεις τον

αριθμό στο ανάλογο πεδίο και θα πατήσεις το πλήκτρο: Track!

http://www.track-trace.com/

 

Διάβασε τις οδηγίες για το πότε και πως μπορείς να ανοίξεις υπόθεση:

Αυτά που ακολουθούν ισχύουν για αγορές απο το eBay.com, αν η αγορά

πραγματοποιήθηκε απο το eBay.co.uk, θα πρέπει να ανοίξεις την υπόθεση στο eBay.co.uk:

 

Παραθέτω μια παράγραφο απο το λινκ που αναφέρω πιο κάτω, σχετικά με το πότε

μπορείς να ανοίξεις υπόθεση:

When we have no information about the actual delivery date, we use the latest

estimated delivery date. When we have no estimated delivery information, we

consider the latest estimated delivery date to be 7 days from payment date for

transactions between a buyer and seller in the same country, and 30 days from

the payment date for buyers and sellers in different countries.

 

Στο παρακάτω λινκ οδηγίες σχετικά με ημερομηνίες για άνοιγμα υπόθεσης:

http://pages.ebay.com/help...ee.html#latest

 

Στο παρακάτω λινκ μπορείς να δείς οδηγίες για το πως θα ανοίξεις υπόθεση

(κάνε κλικ στο: I haven’t received an item):

http://pages.ebay.com/ebay...w-to-help.html

 

Σχετικά με το refund, περισσότερα μπορείς να βρεις στο παρακάτω λινκ:

https://www.paypal.com/us/webapps/helpcenter/helphub/article/?solutionId=FAQ2393

 

 

@telmusic

Είναι δυνατόν να επιμένουν πως τα στοιχεια του tracking number που μου έστειλε ανταποκρίνονται στα δικα μου;

Πως μπορει να γίνεται αυτό;

 

Μπορείς μέσα απο το my eBay να δεις τα στοιχεία της αποστολής, δηλαδή τα στοιχεία που χρησιμοποίησε ο πωλητής.

Μερικές φορές οι πωλητές χρησιμοποιούν την διεύθυνση του PayPal για την αποστολή του αντικειμένου.

Έλεγξε τα στοιχεία που έχεις καταχωρήσει τόσο στο eBay όσο και στο PayPal.

Επικοινώνησε με το customer support και ενημέρωσε τους (Αγγλικά).

Link to comment
Share on other sites

Κανω αγορες τουλαχιστον 10 χρονια απο το ebay και πρωτη φορα χανω χρηματα..

 

Πριν 35 μερες αγορασα μια μπαταρία για το κινητο μου από πωλητη που βρισκεται στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο χρονος παράδοσης ηταν μεταξυ 6/11 - 12/11 ( η αγορα εγινε 31/10) και σε ολο αυτό το διάστημα αν και πλήρωσα μεταφορικα ο πωλητης ποτε δεν μου εστειλε tracking numper της αποστολής.

Πριν μια βδομαδα έστειλα μήνυμα στον πωλητή καθως ειχε περασει ενας μηνας χωρις να εχω παραλαβει τιποτα και εκει μου εδωσε tracing number από Royal mail (RS009090635GB )

Στο μονο site που δειχνει κίνηση αυτό το tracking numper είναι στο www3.royalmail.com ενώ οπου και αν εψαξα το συγκεκριμένο νουμερο δεν ανήκει πουθενα.

Ρωτώντας εμαθα πως τις αποστολες από Royal mail τις παραλαμβάνει στην χωρα μας η ACS και ετσι απευθύνθηκα σε αυτους δινοντας τους το νουμερο που ειχα.

Τελικα εμαθα πως αυτοι ειχαν την αποστολή και πως την ειχαν παραδώσει στις 10/11 σε καποιο άλλο ονομα καπου στην Κόρινθο.

Να σημειωσω πως βρισκομαι Θεσσαλονίκη όπως φυσικα και η διεύθυνση μου.

Σε νεα επικοινωνία προς τον πωλητη του ανέφερα πως το tracking numper είναι ασχετο με την παραγγελία μου και πως μάλλον εχει κανει λαθος.

Από τοτε και μετα δε πηρα καμια απάντηση εκτος του οτι θα το ελέγξει πραγμα που δεν εγινε ποτε.

Η διαδικασία συνεχίστηκε ζητώντας από το ebay να παρέμβει και σημερα βλεπω με έκπληξη πως η αποφαση βγηκε εις βαρος μου αφαιρώντας μάλιστα και το αρνητικό feedback που ειχα κανει στον πωλητη .

 

eBay Customer Support has reviewed the case and made a final decision. We've considered the case carefully and decided not to issue you a refund. We're sorry this didn't work out.

Decision:

This case has been decided in the seller's favor.

Comments:

We received tracking information from the seller that shows the item was delivered to your address.

Είναι δυνατόν να επιμένουν πως τα στοιχεια του tracking number που μου έστειλε ανταποκρίνονται στα δικα μου;

Πως μπορει να γίνεται αυτό;

Λίγο περίεργα έτσι όπως μας τα λες.

Συστημένο πακέτο που παραδόθηκε σε άλλο όνομα και άλλη διεύθυνση.

Δηλαδή 2 στραβά πράγματα σε αποστολή με tracKing.

Ή είσαι εξαιρετικά γκαντέμης ή κάτι άλλο φταίει.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Λίγο περίεργα έτσι όπως μας τα λες.

Συστημένο πακέτο που παραδόθηκε σε άλλο όνομα και άλλη διεύθυνση.

Δηλαδή 2 στραβά πράγματα σε αποστολή με tracKing.

Ή είσαι εξαιρετικά γκαντέμης ή κάτι άλλο φταίει.

 

Κοιτα κατά αρχήν δεν πιστευω οτι μου έστειλαν ποτε την παραγελια μου.

Υποψιάζομαι πως το tracking number αφορούσε κάποιον αλλον που παρέλαβε την ιδια περίοδο που εκανα εγω την παραγγελία μου και μου το εδειξαν και καλα για να μου πουν πως εγινε η αποστολή

Αν οντως μου ειχαν στείλει την παραγγελία δεν θα έπρεπε να εχω tracking number από τη πρωτη μερα;

Εγω το πηρά μετα από την καταγγελία που εκανα μετα απο ένα μηνα.

Επισης στο paypal στις πληροφορίες αποστολής δεν υπαρχει αριθμός παρα μονο ενα ερωτηματικό.

Το εντυπωσιακό είναι πως το ebay έκρινε λανθασμένα χωρις πιθανον να μπορεί να ελέγξει εάν το tracking number αφορα το δικο μου ονομα και διεύθυνση.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι δεν έκανε καλά το ebay. Το tracking number δεν αντιστοιχεί σε κάποιο όνομα? Αυτό δεν το ελέγχουν?
No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Από ότι φαίνεται όχι.

Σε αυτή την περίπτωση είναι προφανές πως υπάρχει τρύπα στην ασφάλεια των συναλλαγών αφού μπορεί να δοθεί ένα υπαρκτό μεν tracking number αλλά από την στιγμή που δεν ελέγχεται να είναι άσχετο με την συναλλαγή

Link to comment
Share on other sites

εγω παραγγειλα ενα power banks σημερα και επειδη διευκρυνησα οτι δεν εχει λαμπακι ζητησα απο τον πωλητη να μου κανει refund και ο τυπος αντι να μου κανει refund μολις το εκανε και shipping.τι κανω ?
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να ελέγξεις τις πληροφορίες αποστολής στο my eBay. Εκεί θα δεις τα στοιχεία τα οποία έχει χρησιμοποιήσει ο πωλητής.

Έπικοινωνησε με την ACS και ζητησε τους να σου δωσουν περισσότερα στοιχεια σχετικά με την παραδοση (όνομα, ημερομηνία παράδοσης κτλ).

Πρέπει να επικοινωνήσεις με το customer support του eBay και να τους εξηγήσεις τι συνέβει, ότι παραδόθοθηκε σε άλλο άτομο και να τους δώσεις όλα τα στοιχεία τα οποία θα σου δώσουν απο την ACS.

Το tracking number σου το δίνει ο πωλητής. Μερικοί πωλητές το δίνουν μόνο αν το ζητήσεις. Το έδωσε στο eBay γιατι θα του ζήτησαν να τους δώσει στοιχεία σχετικά με την αποστολή.

 

----- προσθήκη μηνύματος 14 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

εγω παραγγειλα ενα power banks σημερα και επειδη διευκρυνησα οτι δεν εχει λαμπακι ζητησα απο τον πωλητη να μου κανει refund και ο τυπος αντι να μου κανει refund μολις το εκανε και shipping.τι κανω ?

Πριν αγοράσεις κάτι πρέπει να διαβάζεις προσεκτικά την περιγραφή του αντικειμένου. Αν κάτι δεν το καταλαβαίνεις ή δεν είσαι σίγουρος, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον πωλητή και να τον ρωτήσεις. Μετά την αγορά είναι στο χέρι του πωλητή αν θα σου κάνει refund ή όχι, γιατί δεν υπάρχει πρόβλημα με το αντικείμενο (δεν το παρέλαβες ή το παρέλαβες και δεν λειτουργεί). Κάποιοι πωλητές στην περιγραφή του αντικειμένου, γράφουν αν αποδέχονται επιστροφές. Διάβασε ξανά την περιγραφή του αντικειμένου και προσπάθησε να επικοινωνήσεις ξανα με τον πωλητή.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να ελέγξεις τις πληροφορίες αποστολής στο my eBay. Εκεί θα δεις τα στοιχεία τα οποία έχει χρησιμοποιήσει ο πωλητής.

 

Εννοεις τα στοιχεια που υπαρχουν στο λογαριασμο μου στο Personal Information?

Link to comment
Share on other sites

Εννοεις τα στοιχεια που υπαρχουν στο λογαριασμο μου στο Personal Information?

Τα στοιχεία που υπάρχουν στο Personal information, ναι.

Επίσης μέσα απο το my eBay, εντόπισε το αντικείμενο και δεξιά απο τα στοιχεάι του αντικειμένου, θα δεις την επιλογή: more actions. Κάνε κλικ εκεί και θα δεις περισσότερες επιλογές. Επέλεξε: view order details. Αυτό θα σε μεταφέρει σε μια σελίδα με τα στοιχεία της παραγγελίας. Εκεί μπορείς να δεις την διεύθυνση στην οποία έστειλε ο πωλητής. Αν τα στοιχεία στο personal information ειναι τα σωστα αλλα τα στοιχεια στο view order details δεν εχουν σχεση, επικοινωνησε με το customer support και δωσε αυτα τα στοιχεια.

Link to comment
Share on other sites

Τα στοιχεία που υπάρχουν στο Personal information, ναι.

Επίσης μέσα απο το my eBay, εντόπισε το αντικείμενο και δεξιά απο τα στοιχεάι του αντικειμένου, θα δεις την επιλογή: more actions. Κάνε κλικ εκεί και θα δεις περισσότερες επιλογές. Επέλεξε: view order details. Αυτό θα σε μεταφέρει σε μια σελίδα με τα στοιχεία της παραγγελίας. Εκεί μπορείς να δεις την διεύθυνση στην οποία έστειλε ο πωλητής. Αν τα στοιχεία στο personal information ειναι τα σωστα αλλα τα στοιχεια στο view order details δεν εχουν σχεση, επικοινωνησε με το customer support και δωσε αυτα τα στοιχεια.

Τα τσέκαρα φίλε μου και όλα είναι σωστά.

Στο order details γράφει σωστά τα στοιχεία μου.

Αν ο πωλητής δεν είναι λαμόγιο τότε αυτό που μένει να τσεκάρω είναι η acs

Πάντως ο πωλητής δεν δείχνει και πολύ συνεργάσιμος αφού δεν απαντά σε κανένα μου μήνυμα

Link to comment
Share on other sites

Τα τσέκαρα φίλε μου και όλα είναι σωστά.

Στο order details γράφει σωστά τα στοιχεία μου.

Αν ο πωλητής δεν είναι λαμόγιο τότε αυτό που μένει να τσεκάρω είναι η acs

Πάντως ο πωλητής δεν δείχνει και πολύ συνεργάσιμος αφού δεν απαντά σε κανένα μου μήνυμα

Επικοινωνησε με την ACS και ζητησε τα στοιχεια της αποστολής και ποιος το παρελαβε.

Μετά επικοινωνησε με το customer support και δωσε τους οτι στοιχεια εχεις, δηλαδη τα στοιχεια που βλεπεις απο το view order details κα ιτα στοιχεια απο την ACS. Προσπαθησε να τους πεισεις να ξανακοιταξουν την υποθεση.

Link to comment
Share on other sites

Πως μπορω να αναθεωρησω ενα feedback που εδωσα;

Η παραγγελια εγινε πριν 2 μηνες, ειχα δωσει αρνητικη κριτικη, αλλα το δεμα ηρθε, 2 μηνες μετα.

Link to comment
Share on other sites

Πως μπορω να αναθεωρησω ενα feedback που εδωσα;

Η παραγγελια εγινε πριν 2 μηνες, ειχα δωσει αρνητικη κριτικη, αλλα το δεμα ηρθε, 2 μηνες μετα.

 

Δεν ξέρω αν γίνεται, πάντως καλό είναι να μην δίνεται αρνητικό feedback για καθυστερήσεις γιατί 90% δεν φταίνε οι πωλητές αλλά τα ταχυδρομεία.. Και με την αρνητική του κάνετε ζημιά

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν γίνεται, πάντως καλό είναι να μην δίνεται αρνητικό feedback για καθυστερήσεις γιατί 90% δεν φταίνε οι πωλητές αλλά τα ταχυδρομεία.. Και με την αρνητική του κάνετε ζημιά

Εμένα μου είχε τύχει να καθυστερήσει ένα δέμα. Μου έστειλε νέο το οποίο ήρθε σε 7 μέρες επειδή το έστειλε αεροπορικώς. Άρα αν θέλει ο πωλητής μια χαρά τα στέλνει γρήγορα και στην ώρα του, όταν ζορίζεται

Link to comment
Share on other sites

Ναι, καλα τα λετε.

Μου στειλε κατι. Δεν παρελαβα ποτε. Θα μου πειτε, εισαι σιγουρος οτι αυτος φταιει;

Κι εγω τι να κανω;

Του ειπα για refund, για να τελειωνουμε, και ξερετε τι προτεινε; 10% της αξιας!!!! Εντωμεταξυ, μιλαμε για κοστος αντικειμενου, 2€! Απλα επρεπε να τρεξω για να το βρω στην ελλαδα, κι ειπα δε βαριεσαι που να τρεχω, και το παρηγγειλα απο κινα.

Refund λοιπον προτεινε κοροϊδια, δεμα δεν ελαβα, τι να κανα;

Βαρεθηκα να ανοιξω case γι'αυτο το ποσο. Κριμα τον χρονο που θα χανα, και τα μηνυματα με ebay κλπ.

Ετσι του κοπανησα κι εγω μια αρνητικη, κατι το οποιο δεν εχω κανει ποτε στις εκατονταδες παραγγελιες που εχω κανει ολα τα χρονια απο ebay, κι ειπα ας παει στην ευχη και τελος.

Αλλα στο διμηνο, ηρθε το δεμα.

Γι'αυτο ειπα αν αλλαζει η αξιολογηση.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας!

Έχω παραγγείλει μια θήκη από Αγγλία στις 21 το βράδυ (την έστειλαν στις 24 όμως) και ακόμα δεν έχει φτάσει, ενώ έγραφε πως θα είχε φτάσει στις 3 του μήνα.

 

Να περιμένω ακόμα λίγες ημέρες (είμαι στην Κω οπότε λογικό να αργήσει λίγο παραπάνω) ή να στείλω κάποιο μήνυμα;

 

Είμαι νέος σχετικά στο eBay..! Είχα πάραγγείλει μια ακόμη φορά, από την Αγγλία πάλι, αλλά δεν είχε αργήσει τόσο πολύ! Μάλιστα έλεγε πως θα αργήσει περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, καλα τα λετε.

Μου στειλε κατι. Δεν παρελαβα ποτε. Θα μου πειτε, εισαι σιγουρος οτι αυτος φταιει;

Κι εγω τι να κανω;

Του ειπα για refund, για να τελειωνουμε, και ξερετε τι προτεινε; 10% της αξιας!!!! Εντωμεταξυ, μιλαμε για κοστος αντικειμενου, 2€! Απλα επρεπε να τρεξω για να το βρω στην ελλαδα, κι ειπα δε βαριεσαι που να τρεχω, και το παρηγγειλα απο κινα.

Refund λοιπον προτεινε κοροϊδια, δεμα δεν ελαβα, τι να κανα;

Βαρεθηκα να ανοιξω case γι'αυτο το ποσο. Κριμα τον χρονο που θα χανα, και τα μηνυματα με ebay κλπ.

Ετσι του κοπανησα κι εγω μια αρνητικη, κατι το οποιο δεν εχω κανει ποτε στις εκατονταδες παραγγελιες που εχω κανει ολα τα χρονια απο ebay, κι ειπα ας παει στην ευχη και τελος.

Αλλα στο διμηνο, ηρθε το δεμα.

Γι'αυτο ειπα αν αλλαζει η αξιολογηση.

 

Εντάξει αλλάζει το πράγμα τότε.. Όταν δεν έρχεται κάτι παίρνεις όλο το ποσό πίσω.. Τώρα τι χαζομάρες σου έλεγε για το 10% καλά του έκανες με την αρνητική αν δεν συνεργαζοταν.. Εγώ παίρνω όλο το ποσό πίσω αφήνω θετική κριτική και αν μου έρθει και είναι οκ το αντικείμενο του επιστρέφω το ποσό.

 

Και για τον Πάνο.. Οταν τα μεταφορικά είναι μηδέν και η αξία του αντικειμένου είναι πολύ μικρή δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση να στο στείλει γρήγορα.. Ειδικά από Κίνα.. Οπότε δεν είναι θέμα να ζοριστεί ή όχι.. Καλό είναι να σκεφτόμαστε και λίγο από την πλευρά του πωλητή.. Υπάρχουν και επιλογές να πληρώσεις μεταφορικά για να σου έρθει πολύ πιο γρήγορα

 

----- προσθήκη μηνύματος 50 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Καλημέρα σας!

Έχω παραγγείλει μια θήκη από Αγγλία στις 21 το βράδυ (την έστειλαν στις 24 όμως) και ακόμα δεν έχει φτάσει, ενώ έγραφε πως θα είχε φτάσει στις 3 του μήνα.

 

Να περιμένω ακόμα λίγες ημέρες (είμαι στην Κω οπότε λογικό να αργήσει λίγο παραπάνω) ή να στείλω κάποιο μήνυμα;

 

Είμαι νέος σχετικά στο eBay..! Είχα πάραγγείλει μια ακόμη φορά, από την Αγγλία πάλι, αλλά δεν είχε αργήσει τόσο πολύ! Μάλιστα έλεγε πως θα αργήσει περισσότερο.

 

Είναι γιορτές τώρα.. Όλα αργούν πάρα πολύ.. Απλά να το έχεις υπόψιν.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Είναι γιορτές τώρα.. Όλα αργούν πάρα πολύ.. Απλά να το έχεις υπόψιν.

 

 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση! Θα ενημερώσω αν κάτι δεν πάει καλά!

Link to comment
Share on other sites

Πως μπορω να αναθεωρησω ενα feedback που εδωσα;

Η παραγγελια εγινε πριν 2 μηνες, ειχα δωσει αρνητικη κριτικη, αλλα το δεμα ηρθε, 2 μηνες μετα.

Αυτό μπορεί να το κάνει ο πωλητής. Δηλαδή πρέπει να σου στειλει αίτημα όπου θα ζητάει να αλλάξεις το feedback

No root->No problem
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει αλλάζει το πράγμα τότε.. Όταν δεν έρχεται κάτι παίρνεις όλο το ποσό πίσω.. Τώρα τι χαζομάρες σου έλεγε για το 10% καλά του έκανες με την αρνητική αν δεν συνεργαζοταν.. Εγώ παίρνω όλο το ποσό πίσω αφήνω θετική κριτική και αν μου έρθει και είναι οκ το αντικείμενο του επιστρέφω το ποσό.

 

Και για τον Πάνο.. Οταν τα μεταφορικά είναι μηδέν και η αξία του αντικειμένου είναι πολύ μικρή δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση να στο στείλει γρήγορα.. Ειδικά από Κίνα.. Οπότε δεν είναι θέμα να ζοριστεί ή όχι.. Καλό είναι να σκεφτόμαστε και λίγο από την πλευρά του πωλητή.. Υπάρχουν και επιλογές να πληρώσεις μεταφορικά για να σου έρθει πολύ πιο γρήγορα

 

----- προσθήκη μηνύματος 50 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Είναι γιορτές τώρα.. Όλα αργούν πάρα πολύ.. Απλά να το έχεις υπόψιν.

και γω εχω παραγγειλει απο 30-10 και δε μου χουν ερθει ακομα αλλα οντως αργουν τα ταχυδρομια λογο γιορτων
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...