nickolas84 Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Η διαφορά στις επιδόσεις είναι από μικρή έως ανύπαρκτη, ειδικά για ατμοσφαιρικά μοτέρ. Επίσης ο κινητήρας δεν παθαίνει τίποτα και να του βάζεις 95άρα. Ποτέ δεν είναι "αργά" πάντως για να του βάλεις 98άρα αν θέλεις! Κατά τη γνώμη μου όμως, πρόκειται βασικά για πέταμα χρημάτων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 σε ατμοσφαιρικο κινητηρα δεν θα δεις μεγαλη διαφορα. βαζε 98αρα σε ταξιδια στην εθνικη και μεσα στην αθηνα σε κινηση βαζε 95αρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill33 Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Yπαρχει ακομα 98αρα βενζινη;Ολοι 100αρες διαφημιζουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Η μοναδική διαφορά που ίσως αντιληφθείς είναι ελάχιστη διαφορά στην αυτονομία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 η υψηλη συμπιεση δε παιζει ρολο,ακομη και στα ατμσφαιρικα μοτερ? προσωπικα εχω παρατηρησει μεγαλυτερη αυτονομια,λιγοτερους κραδασμους και γενικοτερα καλυτερη(και αποδοτικοτερη) λειτουργια του κινητηρα.. απο τις 10 φορες που εχω βαλει 95αρα,τις 6 ειχαμε παρτυ στο πινακα οργανων... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTG Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 η υψηλη συμπιεση δε παιζει ρολο,ακομη και στα ατμσφαιρικα μοτερ? προσωπικα εχω παρατηρησει μεγαλυτερη αυτονομια,λιγοτερους κραδασμους και γενικοτερα καλυτερη(και αποδοτικοτερη) λειτουργια του κινητηρα.. απο τις 10 φορες που εχω βαλει 95αρα,τις 6 ειχαμε παρτυ στο πινακα οργανων... Παίζει ρόλο και η συμπίεση αλλά στους κανονικούς κινητήρες που είναι ~10,5:1 - 11:1 και τα 95 oct είναι αρκετά.:) Παράθεση http://img250.imageshack.us/img250/6788/csiwatcherpn7.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
michpan Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Θα δεις μία πολύ μικρή διαφορά στις ψηλές στροφές με 100άρα.. Προσωπική μου άποψη ότι δεν σε συμφέρει οικονομικά, η σχέση τιμής/απόδοσης είναι χάλια αλλά αν δεν σε νοιάζει αυτό, βάζε 100άρα.. Μιχάλης Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chryant Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Παιδια ευχαριστω για τις απαντισεις σας. Πιστευω πως το καλητερο ειναι να χρησιμοποιω 95 μεσα στην πολη και 98 ή 100 εκτος. εν το μεταξυ εχω ακομη ενα προβλημα. Οταν πατω τον συμπλεκτη και στριβω το τιμονι του αυτοκινητου, νιοθω τους τροχους που στριβουν μεσα απο τον συμπλεκτη.Ξερετε τι παιζει? Παράθεση Maybe you were right But baby I was lonely I don't want to fight I'm tired of being sorry ...:shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Εχετε 98αρες ακομα στην Κυπρο?? Ελλαδα εχουν καταργηθει εδω και καμποσα χρονια.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Παίζει ρόλο και η συμπίεση αλλά στους κανονικούς κινητήρες που είναι ~10,5:1 - 11:1 και τα 95 oct είναι αρκετά.:) αν εχεις 12?.. Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTG Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 αν εχεις 12?.. Έχεις 12; :) Λογικά σε τέτοιες συμπιέσεις τα 98 ή τα 100 είναι αναγκαία. Εκτός αν έιναι άμεσου ψεκασμού οπότε μπορείς σχετικά άφοβα να βάζεις και 95. :) Παράθεση http://img250.imageshack.us/img250/6788/csiwatcherpn7.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Snowball Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Παιδια ευχαριστω για τις απαντισεις σας. Πιστευω πως το καλητερο ειναι να χρησιμοποιω 95 μεσα στην πολη και 98 ή 100 εκτος. εν το μεταξυ εχω ακομη ενα προβλημα. Οταν πατω τον συμπλεκτη και στριβω το τιμονι του αυτοκινητου, νιοθω τους τροχους που στριβουν μεσα απο τον συμπλεκτη.Ξερετε τι παιζει? Λες ότι νίωθεις τους τροχούς ή τους ακούς (ή και τα δύο); Πάντως όταν στρίβεις και ακούς θόρυβο συνηθως είναι τα wheel bearings που θέλουν αλλαγή (αλλά ίσως καμία σχέση με αυτό που περιγράφεις)... Τώρα για τον συμπλέκτη, εμένα τα έπαιξε στα 90 000 χμ (νωρίς) και νομίζω είναι γνωστό πρόβλημα στα 307. Google clutch flywheel problems 307 μήπως δεις τα ίδια συμπτώματα... Παράθεση http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikoskat Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 οτι λεει ο κατασκευαστης βρε παιδια. αρκει να ειναι 95 και οχι 70 :p εγω υποτιθεται 100 βαζω, ετσι λεει και στο ντεποζιτο. γενικα εχω δει διαφορα με 100, παει καλυτερα σα συνολο, εχει καλυτερο ηχο ο κινητηρας, αλλα μπορει να ειναι και ψυχολογικο. παντως με την racing της shell οντως εχει μεγαλη διαφορα και δεν ειναι ψυχολογικο, ροπιαζει καλυτερα αλλα στα ψηλα ειναι ιδια μου φαινεται. αλλα περι ορεξεως, το καθε αμαξι ειναι αρκετα διαφορετικο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chryant Δημ. March 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2009 Λες ότι νίωθεις τους τροχούς ή τους ακούς (ή και τα δύο); Πάντως όταν στρίβεις και ακούς θόρυβο συνηθως είναι τα wheel bearings που θέλουν αλλαγή (αλλά ίσως καμία σχέση με αυτό που περιγράφεις)... Τώρα για τον συμπλέκτη, εμένα τα έπαιξε στα 90 000 χμ (νωρίς) και νομίζω είναι γνωστό πρόβλημα στα 307. Google clutch flywheel problems 307 μήπως δεις τα ίδια συμπτώματα... Οχι μαλλον δεν εδωσα αρκετα στοιχεια. Οταν εχω ταχυτητα μεσα(1η πχ) και εχω πατημενο εντελως τον συμπλεκτη, οταν δοκιμασω να στριψω το τιμονι νιοθω το στριψημο του τιμονιου να το πω, των τροχων τα το πω πανω στο πεταλο του συμπλεκτη. Δεν ακουγετε καποιος θορυβος η κατι απλα εχω μια αισθηση σαν κατι να κινειτε κατω απο το παπουτσι μου :lol:. Δεν ξερω πωσ νατο περιγραψω διαφορετικα :p Παράθεση Maybe you were right But baby I was lonely I don't want to fight I'm tired of being sorry ...:shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Snowball Δημ. March 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2009 Οχι μαλλον δεν εδωσα αρκετα στοιχεια. Οταν εχω ταχυτητα μεσα(1η πχ) και εχω πατημενο εντελως τον συμπλεκτη, οταν δοκιμασω να στριψω το τιμονι νιοθω το στριψημο του τιμονιου να το πω, των τροχων τα το πω πανω στο πεταλο του συμπλεκτη. Δεν ακουγετε καποιος θορυβος η κατι απλα εχω μια αισθηση σαν κατι να κινειτε κατω απο το παπουτσι μου :lol:. Δεν ξερω πωσ νατο περιγραψω διαφορετικα :p Θα το δοκιμάσω αύριο να δω μήπως δω κάτι ανάλογο. By the way, όταν ήταν καινούργιο, είχα εκείνο το ενοχλητικό τράνταγμα του τιμονιού όταν φρέναρα από μεγάλες ταχύτητες (110 και πάνω). Γνωστό πρόβλημα που όμως τώρα έχει εξαφανιστεί για κάποιο λόγο :P Το είχες κι εσύ; Αύριο παω για το σέρβις των 120 000 χμ. Αλλαγή timing belt, πισω φρένα, μπρος ρουλεμαν και τα κλασσικα του σέρβις. Η εργατοώρα εδώ γ***ται, οπότε με ένα 2χίλιαρο θα είμαι ευχαριστημένος :worry: Μήπως υπάρχει τόπικ για Γαλλικά αυτοκίνητα; Βγαίνουμε οφφτοπικ. Παράθεση http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chryant Δημ. March 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2009 Θα το δοκιμάσω αύριο να δω μήπως δω κάτι ανάλογο. By the way, όταν ήταν καινούργιο, είχα εκείνο το ενοχλητικό τράνταγμα του τιμονιού όταν φρέναρα από μεγάλες ταχύτητες (110 και πάνω). Γνωστό πρόβλημα που όμως τώρα έχει εξαφανιστεί για κάποιο λόγο :P Το είχες κι εσύ; Αύριο παω για το σέρβις των 120 000 χμ. Αλλαγή timing belt, πισω φρένα, μπρος ρουλεμαν και τα κλασσικα του σέρβις. Η εργατοώρα εδώ γ***ται, οπότε με ένα 2χίλιαρο θα είμαι ευχαριστημένος :worry: Μήπως υπάρχει τόπικ για Γαλλικά αυτοκίνητα; Βγαίνουμε οφφτοπικ. Ok φιλε θα περιμενω ενημερωση......... Οσο για το τρανταγμα δεν προσεξα κατι αλλα θα το δοκιμασω και εγω αυριο και θα σου πω διοτι το δικο μου 5000κμ εχει:) Παράθεση Maybe you were right But baby I was lonely I don't want to fight I'm tired of being sorry ...:shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Snowball Δημ. March 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2009 Ok φιλε θα περιμενω ενημερωση......... Οσο για το τρανταγμα δεν προσεξα κατι αλλα θα το δοκιμασω και εγω αυριο και θα σου πω διοτι το δικο μου 5000κμ εχει:) Α, εσύ έχεις το καινούργιο ρε συ (με το whale mouth)... Εμένα είναι το προηγούμενο μοντέλο (2004). Οποιαδήποτε σύγκριση είναι τυχαία :p Ειδικά για το τράνταγμα, αποκλείεται (?) να μην το έχουν διορθώσει... Παράθεση http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chryant Δημ. March 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2009 Α, εσύ έχεις το καινούργιο ρε συ (με το whale mouth)... Εμένα είναι το προηγούμενο μοντέλο (2004). Οποιαδήποτε σύγκριση είναι τυχαία :p Ειδικά για το τράνταγμα, αποκλείεται (?) να μην το έχουν διορθώσει... Tι να σου πω το απογευματακι θα βγω στους δρομους να το κοιταξω :lol: Παράθεση Maybe you were right But baby I was lonely I don't want to fight I'm tired of being sorry ...:shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chryant Δημ. March 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2009 Φιλε το δικο μου δεν κανει τρανταγμα στο τιμονι οσο και αν προσπαθησα. περιμενω ενημερωση απο μεριας σου :P Παράθεση Maybe you were right But baby I was lonely I don't want to fight I'm tired of being sorry ...:shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. March 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2009 παντα bp ultimate βαζω και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος,αλλιως shell.ποτε εκο και τις υπολοιπες. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris15 Δημ. March 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2009 παιδια ολες οι βενζινες το ιδιο ειναι απο το ιδιο δυηληστηριο βγαινουν. οι διαφορα ειναι στο ποιος νοθευει και ποιος οχι Παράθεση υπογραφή εκτός ορίων Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. March 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2009 BP 100αρα με 1.11 αυτη τη στιγμη στο πιο καθαρο πρατηριο της πατρας Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. March 21, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2009 παιδια ολες οι βενζινες το ιδιο ειναι απο το ιδιο δυηληστηριο βγαινουν. οι διαφορα ειναι στο ποιος νοθευει και ποιος οχι Ας μην λεμε αναληθειες φιλε μου... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. March 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2009 παιδια ολες οι βενζινες το ιδιο ειναι απο το ιδιο δυηληστηριο βγαινουν. οι διαφορα ειναι στο ποιος νοθευει και ποιος οχι καμια σχεση,η ultimate ερχεται απο αγγλια ετοιμη για διανομη Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
X135SALONICA Δημ. March 22, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2009 Εγω παντως στο μηχανακι (2Τ) εχω βαλει shell 95&100,και ΒΡ 95&100 κ ΕΚΟ μονο 95αρα. Παντως με 100αρα Shell,ειχα δει οντως αρκετη διαφορα κ εβαζα καθε μερα αυτην!! (συμπιεση 13.8):ninja: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.