Jump to content

Bενζίνες BP Ultimate/ Vpower/ Eco100/ Vpower Racing 99+


VIDEOMIX
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η διαφορά στις επιδόσεις είναι από μικρή έως ανύπαρκτη, ειδικά για ατμοσφαιρικά μοτέρ.

Επίσης ο κινητήρας δεν παθαίνει τίποτα και να του βάζεις 95άρα.

Ποτέ δεν είναι "αργά" πάντως για να του βάλεις 98άρα αν θέλεις!

Κατά τη γνώμη μου όμως, πρόκειται βασικά για πέταμα χρημάτων.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 437
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

σε ατμοσφαιρικο κινητηρα δεν θα δεις μεγαλη διαφορα. βαζε 98αρα σε ταξιδια στην εθνικη και μεσα στην αθηνα σε κινηση βαζε 95αρα.
Link to comment
Share on other sites

η υψηλη συμπιεση δε παιζει ρολο,ακομη και στα ατμσφαιρικα μοτερ?

προσωπικα εχω παρατηρησει μεγαλυτερη αυτονομια,λιγοτερους κραδασμους και γενικοτερα καλυτερη(και αποδοτικοτερη) λειτουργια του κινητηρα..

απο τις 10 φορες που εχω βαλει 95αρα,τις 6 ειχαμε παρτυ στο πινακα οργανων...

Link to comment
Share on other sites

η υψηλη συμπιεση δε παιζει ρολο,ακομη και στα ατμσφαιρικα μοτερ?

προσωπικα εχω παρατηρησει μεγαλυτερη αυτονομια,λιγοτερους κραδασμους και γενικοτερα καλυτερη(και αποδοτικοτερη) λειτουργια του κινητηρα..

απο τις 10 φορες που εχω βαλει 95αρα,τις 6 ειχαμε παρτυ στο πινακα οργανων...

 

Παίζει ρόλο και η συμπίεση αλλά στους κανονικούς κινητήρες που είναι ~10,5:1 - 11:1 και τα 95 oct είναι αρκετά.:)

Link to comment
Share on other sites

Θα δεις μία πολύ μικρή διαφορά στις ψηλές στροφές με 100άρα.. Προσωπική μου άποψη ότι δεν σε συμφέρει οικονομικά, η σχέση τιμής/απόδοσης είναι χάλια αλλά αν δεν σε νοιάζει αυτό, βάζε 100άρα..

 

 

Μιχάλης

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ευχαριστω για τις απαντισεις σας. Πιστευω πως το καλητερο ειναι να χρησιμοποιω 95 μεσα στην πολη και 98 ή 100 εκτος. εν το μεταξυ εχω ακομη ενα προβλημα. Οταν πατω τον συμπλεκτη και στριβω το τιμονι του αυτοκινητου, νιοθω τους τροχους που στριβουν μεσα απο τον συμπλεκτη.Ξερετε τι παιζει?

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

I'm tired of being sorry ...:shifty:

Link to comment
Share on other sites

Παίζει ρόλο και η συμπίεση αλλά στους κανονικούς κινητήρες που είναι ~10,5:1 - 11:1 και τα 95 oct είναι αρκετά.:)

 

αν εχεις 12?..

Link to comment
Share on other sites

αν εχεις 12?..

 

Έχεις 12; :) Λογικά σε τέτοιες συμπιέσεις τα 98 ή τα 100 είναι αναγκαία.

Εκτός αν έιναι άμεσου ψεκασμού οπότε μπορείς σχετικά άφοβα να βάζεις και 95. :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ευχαριστω για τις απαντισεις σας. Πιστευω πως το καλητερο ειναι να χρησιμοποιω 95 μεσα στην πολη και 98 ή 100 εκτος. εν το μεταξυ εχω ακομη ενα προβλημα. Οταν πατω τον συμπλεκτη και στριβω το τιμονι του αυτοκινητου, νιοθω τους τροχους που στριβουν μεσα απο τον συμπλεκτη.Ξερετε τι παιζει?

 

Λες ότι νίωθεις τους τροχούς ή τους ακούς (ή και τα δύο); Πάντως όταν στρίβεις και ακούς θόρυβο συνηθως είναι τα wheel bearings που θέλουν αλλαγή (αλλά ίσως καμία σχέση με αυτό που περιγράφεις)...

 

Τώρα για τον συμπλέκτη, εμένα τα έπαιξε στα 90 000 χμ (νωρίς) και νομίζω είναι γνωστό πρόβλημα στα 307. Google clutch flywheel problems 307 μήπως δεις τα ίδια συμπτώματα...

http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif
Link to comment
Share on other sites

οτι λεει ο κατασκευαστης βρε παιδια. αρκει να ειναι 95 και οχι 70 :p

εγω υποτιθεται 100 βαζω, ετσι λεει και στο ντεποζιτο. γενικα εχω δει διαφορα με 100, παει καλυτερα σα συνολο, εχει καλυτερο ηχο ο κινητηρας, αλλα μπορει να ειναι και ψυχολογικο. παντως με την racing της shell οντως εχει μεγαλη διαφορα και δεν ειναι ψυχολογικο, ροπιαζει καλυτερα αλλα στα ψηλα ειναι ιδια μου φαινεται.

 

αλλα περι ορεξεως, το καθε αμαξι ειναι αρκετα διαφορετικο.

Link to comment
Share on other sites

Λες ότι νίωθεις τους τροχούς ή τους ακούς (ή και τα δύο); Πάντως όταν στρίβεις και ακούς θόρυβο συνηθως είναι τα wheel bearings που θέλουν αλλαγή (αλλά ίσως καμία σχέση με αυτό που περιγράφεις)...

 

Τώρα για τον συμπλέκτη, εμένα τα έπαιξε στα 90 000 χμ (νωρίς) και νομίζω είναι γνωστό πρόβλημα στα 307. Google clutch flywheel problems 307 μήπως δεις τα ίδια συμπτώματα...

Οχι μαλλον δεν εδωσα αρκετα στοιχεια. Οταν εχω ταχυτητα μεσα(1η πχ) και εχω πατημενο εντελως τον συμπλεκτη, οταν δοκιμασω να στριψω το τιμονι νιοθω το στριψημο του τιμονιου να το πω, των τροχων τα το πω πανω στο πεταλο του συμπλεκτη. Δεν ακουγετε καποιος θορυβος η κατι απλα εχω μια αισθηση σαν κατι να κινειτε κατω απο το παπουτσι μου :lol:. Δεν ξερω πωσ νατο περιγραψω διαφορετικα :p

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

I'm tired of being sorry ...:shifty:

Link to comment
Share on other sites

Οχι μαλλον δεν εδωσα αρκετα στοιχεια. Οταν εχω ταχυτητα μεσα(1η πχ) και εχω πατημενο εντελως τον συμπλεκτη, οταν δοκιμασω να στριψω το τιμονι νιοθω το στριψημο του τιμονιου να το πω, των τροχων τα το πω πανω στο πεταλο του συμπλεκτη. Δεν ακουγετε καποιος θορυβος η κατι απλα εχω μια αισθηση σαν κατι να κινειτε κατω απο το παπουτσι μου :lol:. Δεν ξερω πωσ νατο περιγραψω διαφορετικα :p

 

Θα το δοκιμάσω αύριο να δω μήπως δω κάτι ανάλογο.

 

By the way, όταν ήταν καινούργιο, είχα εκείνο το ενοχλητικό τράνταγμα του τιμονιού όταν φρέναρα από μεγάλες ταχύτητες (110 και πάνω). Γνωστό πρόβλημα που όμως τώρα έχει εξαφανιστεί για κάποιο λόγο :P Το είχες κι εσύ;

 

Αύριο παω για το σέρβις των 120 000 χμ. Αλλαγή timing belt, πισω φρένα, μπρος ρουλεμαν και τα κλασσικα του σέρβις. Η εργατοώρα εδώ γ***ται, οπότε με ένα 2χίλιαρο θα είμαι ευχαριστημένος :worry:

 

Μήπως υπάρχει τόπικ για Γαλλικά αυτοκίνητα; Βγαίνουμε οφφτοπικ.

http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif
Link to comment
Share on other sites

Θα το δοκιμάσω αύριο να δω μήπως δω κάτι ανάλογο.

 

By the way, όταν ήταν καινούργιο, είχα εκείνο το ενοχλητικό τράνταγμα του τιμονιού όταν φρέναρα από μεγάλες ταχύτητες (110 και πάνω). Γνωστό πρόβλημα που όμως τώρα έχει εξαφανιστεί για κάποιο λόγο :P Το είχες κι εσύ;

 

Αύριο παω για το σέρβις των 120 000 χμ. Αλλαγή timing belt, πισω φρένα, μπρος ρουλεμαν και τα κλασσικα του σέρβις. Η εργατοώρα εδώ γ***ται, οπότε με ένα 2χίλιαρο θα είμαι ευχαριστημένος :worry:

 

Μήπως υπάρχει τόπικ για Γαλλικά αυτοκίνητα; Βγαίνουμε οφφτοπικ.

Ok φιλε θα περιμενω ενημερωση.........

 

Οσο για το τρανταγμα δεν προσεξα κατι αλλα θα το δοκιμασω και εγω αυριο και θα σου πω διοτι το δικο μου 5000κμ εχει:)

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

I'm tired of being sorry ...:shifty:

Link to comment
Share on other sites

Ok φιλε θα περιμενω ενημερωση.........

 

Οσο για το τρανταγμα δεν προσεξα κατι αλλα θα το δοκιμασω και εγω αυριο και θα σου πω διοτι το δικο μου 5000κμ εχει:)

 

Α, εσύ έχεις το καινούργιο ρε συ (με το whale mouth)... Εμένα είναι το προηγούμενο μοντέλο (2004). Οποιαδήποτε σύγκριση είναι τυχαία :p Ειδικά για το τράνταγμα, αποκλείεται (?) να μην το έχουν διορθώσει...

http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif
Link to comment
Share on other sites

Α, εσύ έχεις το καινούργιο ρε συ (με το whale mouth)... Εμένα είναι το προηγούμενο μοντέλο (2004). Οποιαδήποτε σύγκριση είναι τυχαία :p Ειδικά για το τράνταγμα, αποκλείεται (?) να μην το έχουν διορθώσει...

Tι να σου πω το απογευματακι θα βγω στους δρομους να το κοιταξω :lol:

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

I'm tired of being sorry ...:shifty:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε το δικο μου δεν κανει τρανταγμα στο τιμονι οσο και αν προσπαθησα. περιμενω ενημερωση απο μεριας σου :P

Maybe you were right

But baby I was lonely

I don't want to fight

I'm tired of being sorry ...:shifty:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
παντα bp ultimate βαζω και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος,αλλιως shell.ποτε εκο και τις υπολοιπες.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ολες οι βενζινες το ιδιο ειναι απο το ιδιο δυηληστηριο βγαινουν. οι διαφορα ειναι στο ποιος νοθευει και ποιος οχι
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

παιδια ολες οι βενζινες το ιδιο ειναι απο το ιδιο δυηληστηριο βγαινουν. οι διαφορα ειναι στο ποιος νοθευει και ποιος οχι

Ας μην λεμε αναληθειες φιλε μου...

Link to comment
Share on other sites

παιδια ολες οι βενζινες το ιδιο ειναι απο το ιδιο δυηληστηριο βγαινουν. οι διαφορα ειναι στο ποιος νοθευει και ποιος οχι

 

καμια σχεση,η ultimate ερχεται απο αγγλια ετοιμη για διανομη

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως στο μηχανακι (2Τ) εχω βαλει shell 95&100,και ΒΡ 95&100 κ ΕΚΟ μονο 95αρα. Παντως με 100αρα Shell,ειχα δει οντως αρκετη διαφορα κ εβαζα καθε μερα αυτην!! (συμπιεση 13.8):ninja:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...