Jump to content

Γερμανός: Εμπειρίες και σχόλια


Nrg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ρε παιδια σε λιγο θα μας πειτε οτι σας αναγκαζουν κιολας να περνετε οτι θελουν αυτοι.σας λενε δυο τρια πραγματακια εσεις αποφασιζετε

αν ειναι σωστο η οχι.ετσι οπως τα λετε ειναι σαν να μπαινετε σε ενα

καταστημα και να σας λενε κυριε πελατη η θα παρετε αυτο που σας λεμε η δεν φευγετε απο εδω.ελεος.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 110
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σε κάποια καταστήματα γνωστής αλυσίδας έχω δεί οτι στα τελευταία κομάτια βιτρίνας (TV) πχ. είχε ειδικό ταμπελάκι και έλεγε οτι είναι το τελευταίο και το δίνουν προσφορά! Οκ, έχει δουλέψει κάποιες μέρες ...ώρες... Αν όμως στο δίνουν 20-30% κάτω τουλάχιστον και η εγγύηση ισχύει απο την ημέρα αγοράς τότε οκ. Το θέμα είναι οτι τα κινητά και οι μικρές συσκευές, πολλές φορές πέφτουν και κάτω και τότε αν το πας για service ακόμα και μέσα στην εγγύηση να είναι σου λένε οτι φταίς εσύ. Μου έτυχε κινητό να χαλάσει μετά απο 2 μήνες και να το πάω αντιπροσωπεία. Δε δεχόντουσαν την εγγύση γιατί λέγανε οτι είχε υγρασία! Σε 2η περίπτωση μου έτυχε να μου πούν οτι το κινητό έχει ανοιχθεί 1 μήνα!... Σε όλα τα παραπάνω δικαιώθηκα μετά τα απαραίτητα FAX παράπονα και τηλέφωνα.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εγώ έχω το Nokia N81 αγορασμένο από nokia shop εδώ και 7 μήνες περίπου και μου παρουσίασε πρόβλημα στο κόκκινο πλήκτρο τερματισμού. Επειδή το nokia shop της Ξάνθης δεν το πολυεμπιστέυομαι.. είπα να το πάω στον Γερμανό μιας και έχουν "service"..

 

Πάω του λέω το πρόβλημα του "τεχνικού" και με μια ματιά που το έριξε λέει με σιγουριά φταίει το slide!!! Του λέω το slide είναι έτσι από τότε που το αγόρασα.. αλλά δεν έδωσε σημασία. Μου είπε οτι αν θέλω μπορούν να το στείλουν να το κοιτάξουν και θα κάνει κανά μήνα:!: Εν τω μεταξύ ούτε που άνοιξε το πληκτρολόγιο να το κοιτάξει από μέσα.

 

Μετά πήγα και στο κεντρικό κατάστημα Γερμανός της Ξάνθης. Εκεί ο τεχνικός χωρίς καν να το δει μου λέει οτι θα πρέπει να το στείλουν στα κεντρικά να το δουν, κι οτι θα κάνει 2 βδομάδες με 1 μήνα!

 

Και ρωτάω τώρα εγώ.. Τί υποτίθεται κάνει το service των καταστημάτων γερμανός? Που μου λέει ο άλλος οτι φταίει το slide για κάτι που κάνει μπαμ οτι δεν φταίει το slide! Πού να τους εμπιστευτείς?? Και το χειρότερο.. δεν το άνοιξαν καν να το δουν μήπως πχ μπήκε κάποιο σκουπιδάκι μέσα στο πλήκτρο και δημιουργεί το πρόβλημα!

 

Τελικά θα το πάω από βδομάδα στο nokia shop. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω το Nokia N81 αγορασμένο από nokia shop εδώ και 7 μήνες περίπου και μου παρουσίασε πρόβλημα στο κόκκινο πλήκτρο τερματισμού. Επειδή το nokia shop της Ξάνθης δεν το πολυεμπιστέυομαι.. είπα να το πάω στον Γερμανό μιας και έχουν "service"..

 

Πάω του λέω το πρόβλημα του "τεχνικού" και με μια ματιά που το έριξε λέει με σιγουριά φταίει το slide!!! Του λέω το slide είναι έτσι από τότε που το αγόρασα.. αλλά δεν έδωσε σημασία. Μου είπε οτι αν θέλω μπορούν να το στείλουν να το κοιτάξουν και θα κάνει κανά μήνα:!: Εν τω μεταξύ ούτε που άνοιξε το πληκτρολόγιο να το κοιτάξει από μέσα.

 

Μετά πήγα και στο κεντρικό κατάστημα Γερμανός της Ξάνθης. Εκεί ο τεχνικός χωρίς καν να το δει μου λέει οτι θα πρέπει να το στείλουν στα κεντρικά να το δουν, κι οτι θα κάνει 2 βδομάδες με 1 μήνα!

 

Και ρωτάω τώρα εγώ.. Τί υποτίθεται κάνει το service των καταστημάτων γερμανός? Που μου λέει ο άλλος οτι φταίει το slide για κάτι που κάνει μπαμ οτι δεν φταίει το slide! Πού να τους εμπιστευτείς?? Και το χειρότερο.. δεν το άνοιξαν καν να το δουν μήπως πχ μπήκε κάποιο σκουπιδάκι μέσα στο πλήκτρο και δημιουργεί το πρόβλημα!

 

Τελικά θα το πάω από βδομάδα στο nokia shop. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...

Εγω παντως κανα 2 φορες που ειχα προβλημα με το Ε65 που ειχα το πηγα σε Nokia Shop και την επομενη ηταν ετοιμο.Αν δε κανω λαθος ο Γερμανος τα στελνει στη Νοκια οποτε γι'αυτο αργει και τοσο πολυ και δεν δινουν και σημασια αφου δεν μπορουν να κανουν και τπτ.Στη Nokia δε νομιζω να αντιμετοπισεις τετοια...

iphone 3G & Nokia N82 owner
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
μακρια απο τους αλητες... 2 φορες πηρα κινητο και τα δυο φολα και για να παρω τα λεφτα μου ειδα και επαθα .. (Καταστημα Γερμανος Σερρων Μεραρχιας) και οι πωλητες τους πραγματικα για σφαλιαρες 3 φορες την ημερα μετα φαγητου.Σιχτιρια!! δεν ξαναπατησα το ποδι μου 3 χρονια τωρα και ουτε προκειται!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

εγω οσεσ φορεσ μπηκσ σε καταστημα γερμανοσ για να ρωτησω κατι επρεπε να φανω αγενησ για να φυγω. ημουν υποχρεωμενοσ να ενημερωθω για οτι καινουριο κυκλοφορει θελω δεν θελω
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Προσωπική άποψη, 2 κινητά αγορασμένα απο εκεί(και τα 2 νόκια) βγήκαν προβληματικά.

Το ένα ειδικά το έδωσα πίσω για φτιάξιμο(είχε σαν "νερό" στην οθόνη - νομίζω ήταν το 8290), είπαν οτι το φτιάξαν και μετά απο 1 βδομάδα πάλι τα ίδια..

Iphone 2G / Iphone 3Gs / Iphone 4 / iPhone 5 / Thl W8 / Galaxy S5 / iPhone 5S / iPhone 6 / iPhone 6S Plus / iPhone 8 Plus

iMac 21,5 / MacBook Pro

iPad 2 3G / iPad mini 2 / iPad PRO

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αγοραζω κινητο,βγαινει προβληματικο καθως με το που εκλεινα το slide εκελινε η συσκευη....Το παω πισω και μου λενε θα σου φερουμαι καινουργια συσκευη...Παω μετα απο λιγες μερες,περνω το κινητο και τα παλι τα ιδια...Ξαναμανα στο καταστημα η ιδια καραμελα αλλα αυτη την φορα θα σταλει για service(λες και εχαψα πως μ στειλαν καινουργια συσκευη,η ιδια ηταν)...Ερχεται το τηλ και το προβληαμ το ιδιο...Απο να μεινω χωρις τηλεφωνο για κανα μηνα ακομα εμαθα να ζω με το προβληαμ του κινητου...Και δεν ειμαι τυπος που αλλαζει σαν τα μπλουζακια τα κινητα...Καθε 2-3χρονια...Δλδ δεν τα κακομεταχειριζομαι....Οι απατεωνες εκει με δουλευαν.....

 

Ειχα επιδοτηση και παω να παρω ενα κινητο...Επιλεγω μια SE συσκευη ολα οκ την αγοραζω παω σπιτι και βλεπω πως ηταν cosmote my view συσκευη ΧΩΡΙΣ η ηλιθια να μου το πει.αω πισω και ζηταω αλλη συσκευη γιατι δεν θελω my view και στην τελικη ΔΕΝ με ενημερωσανε εκ των προτερων ωστε να μην την αγορασω....Αρχισανε τα ''μα μου σου του''...Αγανακτησα και εδωσα στην αδερφη μ την συσκευη την οποια αγορασα με ΚΛΕΙΣΤΟ κουτι απο καταστημα wind....

 

Απο τοτε εχουν μπει την black list τα ΛΑΜΟΓΙΑ.

 

Επισης διαπιστωμενο 1000% πως ως επι το πλειστον οι υπαλληλοι τους ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ με το αντικειμενο...Ειδικα σε επαρχιακα μαγαζια....

Link to comment
Share on other sites

Και εδώ έτσι είναι.. άσχετοι. Είχα πάει να δω για κάρτα μνήμης για την ψηφιακή μου. Δεν είχαν 8gb που ήθελα και η κοπέλα (η οποία δουλεύει πάρα πολύ καιρό στο κατάστημα) κοιτούσε μήπως βρει καμία μνήμη η οποία να είναι μινι στα 8gb και να την έχω με κάποιο αντάπτορα συνδεδεμένο στην ψηφιακή! Αν είναι δυνατόν!!

Φυσικά της είπα άστο δεν πειράζει.. και έφυγα.

Link to comment
Share on other sites

Και εδώ έτσι είναι.. άσχετοι. Είχα πάει να δω για κάρτα μνήμης για την ψηφιακή μου. Δεν είχαν 8gb που ήθελα και η κοπέλα (η οποία δουλεύει πάρα πολύ καιρό στο κατάστημα) κοιτούσε μήπως βρει καμία μνήμη η οποία να είναι μινι στα 8gb και να την έχω με κάποιο αντάπτορα συνδεδεμένο στην ψηφιακή! Αν είναι δυνατόν!!

Φυσικά της είπα άστο δεν πειράζει.. και έφυγα.

 

:lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

To πόσο άσχετοι είναι οι υπάλληλοι στον γερμανό δεν λέγετε.....

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Να πουλήσει ήθελε. Αυτό της είπαν -κακώς- αυτό κάνει. Δεν της είπαν οτι ο πελάτης πρέπει να είναι ευχαριστημένος. Αν αντί για σένα ήταν κάνας άσχετος θα το είχε αγοράσει.

Κάποτε ήμουν moderator. Τώρα απλώς μεγάλωσα 😎

Link to comment
Share on other sites

αστο εγω εχω κανει μια ψηφιακη παραγγελια απο τον φεβουαριο και ακομα δεν εχει ερθει! μην με παρουν μονο τηλ. να μου που για την παραγγελια!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Εγω εδω και 2 βδομαδες περιμενω μια καρτα 2In1 και ακομα να την φερουν...Μου ειπαν για πεμπτη τωρα για να δουμε
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Και εδώ έτσι είναι.. άσχετοι. Είχα πάει να δω για κάρτα μνήμης για την ψηφιακή μου. Δεν είχαν 8gb που ήθελα και η κοπέλα (η οποία δουλεύει πάρα πολύ καιρό στο κατάστημα) κοιτούσε μήπως βρει καμία μνήμη η οποία να είναι μινι στα 8gb και να την έχω με κάποιο αντάπτορα συνδεδεμένο στην ψηφιακή! Αν είναι δυνατόν!!

Φυσικά της είπα άστο δεν πειράζει.. και έφυγα.

 

Ε βεβαια θα ειναι ασχετοι,αφου αν παρατηρησετε αλλαζουν τους πωλητεσ σαν τα πουκαμισα.Ποτε να προλαβουν να κανουν σεμιναρια να μαθουν ολα τα ειδη .Μεχρι να γινει αυτο θα εχουν φυγει και αυτοι. Ετσι ειναι. Και το πιο ωραιο ειναι οτι πηγαινουν σε ανταγωνιστικες εταιρειες .

Link to comment
Share on other sites

Μην λέμε γενικόλογα για ένα μαγαζί με 450 σημεία παρουσίας. Σίγουρα σε τέτοιο πλήθος θα βρεις και νούμερα.

 

Εγώ εξυπηρετούμε χίλιες φόρες καλύτερα από την εποχή που τραβιόμουν στον ΟΤΕ. Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα (μάλλον είχα ελάχιστα). Τώρα όσο αφόρα τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας λέω επωδή έχω δουλέψει σε μεγάλη αλυσίδα, πως αν είναι περίοδο πρόσφορων, υπάρχουν πολλές περιπτώσεις να μην τα βρεις. ΠΧ Πολλά από τα προϊόντα που κυκλοφορούν στο κατάλογο του Ιανουάριου δεν υπάρχουν σε αυτόν του Φεβρουαρίου κλπ…

Εκπαίδευση έχουν όλες οι μεγάλες εταιρίες. Αλλά είναι υπάλληλοι κάποιου συνεργάτη και όχι έμμισθοι της εκάστοτε εταιρίας.

 

Γενικά σε όσους Γερμανούς έχω πάει, έχω εξυπηρετηθεί μια χαρά. Και με τους υπαλλήλους της Vodafone δεν είχα κανένα πρόβλημα. Τις Wind όμως οι υπάλληλοι είναι οι χειρότεροι. Μακριά και αγαπημένοι.

SETI@HELLAS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γεια σας.

Εχω ενα σοβαρο προβλημα που μου δημιουργησαν απο καταστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, και θα ηθελα λιγο τα φωτα σας παρακαλω.

 

Στα μεσα Ιουνιου, πηγα εκει και ζητησα φορητοτητα για τις 2 μου συνδεσεις απο Wind σε Cosmote.

Δεν ειχα καποιο προβλημα με την Wind. Εφυγα επειδη ηθελα οπωσδηποτε το i-45 προγραμμα της Cosmote το οποιο ηταν σε προσφορα εως 30/6.

 

Η ενεργοποιηση εγινε 7/7 κανονικα οπως με ειχαν ενημερωσει και τοτε με εκπληξη μου ανακαλυψα οτι αντι να εχω ενεργοποιηθει στο i-45 με εχουν ενεργοποιησει στο multi40.

Ζητησα αμεσα αλλαγη απο την υπαλληλο που απαντησε στο 1212, αφου εξηγησα οτι εγω δεν ειχα υπογραψει για το προγραμμα που με ενεργοποιησαν και περιμενα την επομενη (η επικοινωνια εγινε αργα το βραδυ, οποτε δεν ειχα δυνατοτητα να τηλεφωνισω στον ΓΕΡΜΑΝΟ).

 

Το προβλημα το οποιο προεκυψε ειναι το εξης. Ναι μεν η Cosmote με αλλαξε αμεσα στο i-45, ομως μου δηλωσαν οτι δεν μπορω να εχω την προσφορα η οποια εληξε στις 30/6 και αρα δεν θα εχω 2.5 Gb δωρεαν διακινηση δεδομενων αλλα 750 Mb. Επισης μου ειπαν να απευθυνθω στο καταστημα, ωστε να υπαρξει αλληλογραφια μεταξυ τους, στην οποια ο αντιπροσωπος να παραδεχτει το λαθος του, ωστε να μπορεσουν να μου δωσουν την προσφορα, εφοσον την δικαιουμαι.

 

Οντως το εκανα αυτο, και πλεον τα κεντρικα του ΓΕΡΜΑΝΟΥ εστειλαν αιτηση να αποκατασταθει το λαθος τους, αλλα η Cosmote αντιθετα αρχισε να δημιουργει προβληματα.

 

Εκεινο το οποιο υποστηριζουν ειναι οτι ναι μεν εχω δικιο, αλλα το θεμα βρισκεται στο τεχνικο τους τμημα σε εξελιξη μεν, αλλα χωρις υπαρξη δυνατοτητας να το επιλυσουν απο το συστημα τους και ψαχνουν ( αν το κανουν ) μηπως βρουν καποιο αλλο τροπο ωστε να μου δωσουν την προσφορα και οτι θα μου απαντησουν το συντομωτερο δυνατο το ΝΑΙ η ΟΧΙ.

Εχουν περασει τοσες μερες και παντα απαντουν τα ιδια και δυστυχως φοβαμαι οτι στο τελος θα μου πουν , εχετε δικιο μενα αλλα λυπουμαστε δεν γινεται.

Ηδη τραβαω τα μαλλια μου και φυσικα δεν εχω καμια διαθεση να παραμεινω στο προγραμμα τους απο την στιγμη που δεν ειναι αυτο για το οποιο εγω υπεγραψα.

Υπαρχει καποιος τροπος ωστε να αναγκαστουν ειτε οι μεν ( ΓΕΡΜΑΝΟΣ ) ειτε οι δε ( Cosmote) λυσουν το θεμα;

 

Σας ευχαριστω εκ των προτερων για τυχον γνωμες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλά οι τύποι είναι επιστήμονες στην απάτη.Παράγγειλα ένα ανταλλακτκό το οποίο μου είπαν ότι έκανε 5€. Σε διάφορα e-shops το είχα δεί να έχει απο 2 έως 7 και λέω ok. Σήμερα το φέρνουν στον αδερφό μου που έστειλα να το πάρει του είπαν 15€ οτι κάνει. Το παίρνει, έρχεται σπίτι και κατόπιν παίρνω τηλ. το μαγαζί να ζητήσω εξηγήσεις για το πως πήρε 10 ευρώ απάνω σε μια εβδομάδα και στην επίσημη αντιπροσωπεία κάνει 5. Τα κατάφερα!!! Μου το άφησαν 10! Κάποιος σχολίασε οτι έπρεπε να τον λένε κινέζο. Εγώ τέτοια παζαρέματα ούτε στο Μοναστηράκι, ούτε σε γύφτο ούτε σε Αιγύπτιο τα έχω ξαναδεί...

 

Υ.Γ.: Αν κρίνουν οι mods πως δε θα έπρεπε να είναι εδώ, παρακαλώ να το μετακινήσουν. Έκανα αναζήτηση και δε βρήκα κατι να με καλύπτει.

Link to comment
Share on other sites

γιατι στο αφησαν 10 και οχι 5 οπως σου ειπαν στην αρχη? εγω δεν θα δεχομουν κατι τετιοιο... αν ψαχνουν κορο'ι'δα ας τα βρουν αλλου!!!
Link to comment
Share on other sites

Βασικά και τα 5€ δε θα πάω να τα πάρω. Κυρίως γιατί δε θέλω να πέσω σε τόσο χαμηλό επίπεδο. Απλά με παραξενεύει ιδιαίτερα το γεγονός οτι μου έδωσε άλλη τιμή πριν, άλληυ μετά καθώς επίσης οτι τα 15€ είναι πολύ μακριά απο τα 5 που παίζει στην αγορά... Βασικά μπορώ να το επιστρέψω αλλά δεν το κάνω γιατί ήδη περίμενα μια εβδομάδα και καταλαβαίνετε πως είναι αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Βασικά και τα 5 δε θα πάω να τα πάρω. Κυρίως γιατί δε θέλω να πέσω σε τόσο χαμηλό επίπεδο. Απλά με παραξενεύει ιδιαίτερα το γεγονός οτι μου έδωσε άλλη τιμή πριν, άλληυ μετά καθώς επίσης οτι τα 15 είναι πολύ μακριά απο τα 5 που παίζει στην αγορά... Βασικά μπορώ να το επιστρέψω αλλά δεν το κάνω γιατί ήδη περίμενα μια εβδομάδα και καταλαβαίνετε πως είναι αυτά...

 

πολυ κακως το πηρες.επρεπε να σηκωθεις και να φυγεις και να το παραγγειλεις απο καποιο e shop. Βρισκουν και τα κανουνε.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εγω στην θεση σου, δεν θα ξαναεκανα αγορες απο αυτα τα καταστηαματα. με κατι τετοιες .... εκοψα τα παρε-δωσε με καποια μαγαζια...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...