Jump to content

Πληρώνεις καινούριο, αγοράζεις μεταχειρισμένο


tsouf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σήμερα το πρωί αποφάσισα κι εγώ να εκμεταλλευτώ την επιδότηση που μου έχει δώσει η Vodafone. Πήγα στην Vodafone Αιγάλεω, και αφού μετά από κάάάάμποση ώρα βρήκαν το ποσό της επιδότησής μου αποφάσισα να αγοράσω το ΝΟΚΙΑ 5700. Ευγενέστατες και ωραιότατες οι δεσποινίδες στην εξυπηρέτηση, φέρνουν το κουτί του 5700 το οποίο δεν είχε ζελατίνα. Ανοίγουν το κουτί μπροστά μου, το οποίο ήταν ήδη ανοιχτό (απ' ότι κατάλαβα αργότερα). Μου δείχνουν το κινητό, κι όλα οκ. Πληρώνω, φεύγω.

Πάω σπίτι, ανοίγω την συσκευασία, βγάζω το κινητό και βλέπω ότι Memory Card και μπαταρία είναι ήδη τοποθετημένα στην θέση τους. Λεω δεν πειράζει, είναι λάθος από την ΝΟΚΙΑ. Διαβάζω το βιβλιαράκι και λέει ότι για να βγάλω το πίσω καπάκι την πρώτη φορά πρέπει να τραβήξω την ζελατίνα στο πίσω μέρος. Ψάχνω για ζελατίνα, τίποτα. Λεω και πάλι, παράλειψη από την ΝΟΚΙΑ. Βάζω το κινητό να φορτίσει και το ανάβω. Μπαίνω να το ψάξω λίγο και τι να δω?? Είχε δύο φωτογραφίες στην Memory Card. Ψάχνω στο βιβλιαράκι και δεν λέει κάπου ότι θα έχει αποθηκευμένες φωτογραφίες (λογικό να μην έχει φωτογραφία μικρού κοριτσιού σε δωμάτιο προχειροτραβηγμένη). Το ρίχνω και αυτό στην ΝΟΚΙΑ (μάλλον δεν ήθελα μέσα μου να παραδεχτώ ότι μου είχαν δώσει μεταχειρισμένο κινητό). Τεσπα, ανοίγω τον τηλεφωνικό κατάλογο και τι βλέπω? Γύρω στα 50 ονόματα περασμένα μέσα (παρεπιπτόντως δεν είχα βάλει sim μέσα) Εκεί ήταν που πραγματικά "νευρίασα". Πηγαίνω στα μηνύματα και είχε κι εκεί 4-5. Παίρνω στο κατάστημα τηλέφωνο και είχαν κλείσει (λογικό, λόγω του ότι ήταν 15:10). Καλώ κατευθείαν 13830. Απαντάει στην κλήση μου μια ευγενικότατη κυρία, η οποία με ενημέρωσε για το τι πρέπει να κάνω ζητώντας μου και συγγνώμη (μου είπε να πάω το κινητό πίσω κι αν συναντήσω κάποιο πρόβλημα να καλέσω στο 13830 και θα το αναλάβουν εκείνοι). Της ζήτησα να καταχωρήσει την κλήση μου ώστε να είμαι κι εγώ καλυμένος, πράγμα το οποίο κι έκανε απ' ό,τι μου είπε. Την Τρίτη, λοιπόν, θα πάω από εκεί για να δω τι θα μου πούνε. Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο αυτό? Ο κύριος που είχε χρησιμοποιήσει πρίν το κινητό δεν μπορεί να κινηθεί νομικά εναντίων τους λόγω "δημοσιοποίησης" των προσωπικών του στοιχείων? Για εμένα δεν το συζητώ. Αν δω ότι το παίζουν πολύ, μιας και είμαι κι εγώ στα πράγματα, ξέρω πως θα κινηθώ. Απλά δεν θέλω να γίνω ακόμα ένας σπαστικός πελάτης, σε περίπτωση που φερθούν σωστά. Είδωμεν....

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον επεσες στην περιπτωση που η συσκευη ειχε επιστραφει στο καταστημα με τακτικες DOA. Κοινως η συσκευη ειπστραφηκε στο καταστημα για καποιο λογο και σιγουρα κατα λαθος θα μπηκε στην αποθηκη...

 

Σε καμια περιπτωση εσυ δε θα εχεις προβλημα. Στο δηλωνω ρητα.

Πηγαινε τη Τριτη στο καταστημα, ενημερωσε την κοπελα που σε εξυπηρετησε και θα σου κανουν απευθειας αντικατασταση.

 

Αυτα

:X
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί αποφάσισα κι εγώ να εκμεταλλευτώ την επιδότηση που μου έχει δώσει η Vodafone. Πήγα στην Vodafone Αιγάλεω, και αφού μετά από κάάάάμποση ώρα βρήκαν το ποσό της επιδότησής μου αποφάσισα να αγοράσω το ΝΟΚΙΑ 5700. Ευγενέστατες και ωραιότατες οι δεσποινίδες στην εξυπηρέτηση, φέρνουν το κουτί του 5700 το οποίο δεν είχε ζελατίνα. Ανοίγουν το κουτί μπροστά μου, το οποίο ήταν ήδη ανοιχτό (απ' ότι κατάλαβα αργότερα). Μου δείχνουν το κινητό, κι όλα οκ. Πληρώνω, φεύγω.

Πάω σπίτι, ανοίγω την συσκευασία, βγάζω το κινητό και βλέπω ότι Memory Card και μπαταρία είναι ήδη τοποθετημένα στην θέση τους. Λεω δεν πειράζει, είναι λάθος από την ΝΟΚΙΑ. Διαβάζω το βιβλιαράκι και λέει ότι για να βγάλω το πίσω καπάκι την πρώτη φορά πρέπει να τραβήξω την ζελατίνα στο πίσω μέρος. Ψάχνω για ζελατίνα, τίποτα. Λεω και πάλι, παράλειψη από την ΝΟΚΙΑ. Βάζω το κινητό να φορτίσει και το ανάβω. Μπαίνω να το ψάξω λίγο και τι να δω?? Είχε δύο φωτογραφίες στην Memory Card. Ψάχνω στο βιβλιαράκι και δεν λέει κάπου ότι θα έχει αποθηκευμένες φωτογραφίες (λογικό να μην έχει φωτογραφία μικρού κοριτσιού σε δωμάτιο προχειροτραβηγμένη). Το ρίχνω και αυτό στην ΝΟΚΙΑ (μάλλον δεν ήθελα μέσα μου να παραδεχτώ ότι μου είχαν δώσει μεταχειρισμένο κινητό). Τεσπα, ανοίγω τον τηλεφωνικό κατάλογο και τι βλέπω? Γύρω στα 50 ονόματα περασμένα μέσα (παρεπιπτόντως δεν είχα βάλει sim μέσα) Εκεί ήταν που πραγματικά "νευρίασα". Πηγαίνω στα μηνύματα και είχε κι εκεί 4-5. Παίρνω στο κατάστημα τηλέφωνο και είχαν κλείσει (λογικό, λόγω του ότι ήταν 15:10). Καλώ κατευθείαν 13830. Απαντάει στην κλήση μου μια ευγενικότατη κυρία, η οποία με ενημέρωσε για το τι πρέπει να κάνω ζητώντας μου και συγγνώμη (μου είπε να πάω το κινητό πίσω κι αν συναντήσω κάποιο πρόβλημα να καλέσω στο 13830 και θα το αναλάβουν εκείνοι). Της ζήτησα να καταχωρήσει την κλήση μου ώστε να είμαι κι εγώ καλυμένος, πράγμα το οποίο κι έκανε απ' ό,τι μου είπε. Την Τρίτη, λοιπόν, θα πάω από εκεί για να δω τι θα μου πούνε. Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο αυτό? Ο κύριος που είχε χρησιμοποιήσει πρίν το κινητό δεν μπορεί να κινηθεί νομικά εναντίων τους λόγω "δημοσιοποίησης" των προσωπικών του στοιχείων? Για εμένα δεν το συζητώ. Αν δω ότι το παίζουν πολύ, μιας και είμαι κι εγώ στα πράγματα, ξέρω πως θα κινηθώ. Απλά δεν θέλω να γίνω ακόμα ένας σπαστικός πελάτης, σε περίπτωση που φερθούν σωστά. Είδωμεν....

 

Νομίζω ότι στη vodafone πρέπει να σοβαρευτούν λιγάκι όσον αφορά το θέμα «προσωπικά δεδομένα». Δεδομένου ότι εκτός από τις φωτογραφίες κοινοποιήθηκαν σε τρίτο, έστω από βαριά αμέλεια, γραπτά μηνύματα, συντρέχει αρμοδιότητα τόσο της Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών, όσο και της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (φωτογραφίες και μάλιστα ανηλίκου, στοιχεία επαφών κ.λπ.).

 

Αν φθάσει η συγκεκριμένη υπόθεση στα χέρια τους προβλέπω βαρύτατο πρόστιμο...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Hostis σκέφτηκα να πάρω τηλέφωνο τον πρώην ιδιοκτήτη του κινητού και να του το πω, αλλά δεν θέλω να τον βάλω σε "λούκι". Ούτως ή άλλως δεν έκανα, και ούτε πρόκειται να κάνω κάτι με τις φωτογραφίες και τις επαφές που ήδη έχει.

Αν δω όμως οτι στην Vodafone το παίξουν πέρα βρέχει, τότε θα γίνει λίίίίίίγο χαμός... :X:cry::O

Link to comment
Share on other sites

Μήπως θα έπρεπε να είμαστε πιο απαιτητικοί (ουσιαστικά να κάνουμε χρήση των δικαιωμάτων μας) σαν πελάτες και να μην αγοράζουμε κινητό σε συσκευασία που δεν είναι σφραγισμένη; Τα περισσότερα πακέτα, είτε έχουν κάποια ταινία ασφαλείας είτε ζελατίνα. Αν δεν υπάρχουν αυτά τους λέμε ότι αν δεν φέρουν σφραγισμένο πάμε αλλού.

Τα αποσφραγισμένα ας τα έχουν για δείγματα ή ας τα δίνουν με έκπτωση και με ενημέρωση του αγοραστή ότι είναι ανοιγμένη η συσκευασία. Ας πληρώσουν κι αυτοί κάτι όχι μόνο εμείς.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Hostis σκέφτηκα να πάρω τηλέφωνο τον πρώην ιδιοκτήτη του κινητού και να του το πω, αλλά δεν θέλω να τον βάλω σε "λούκι". Ούτως ή άλλως δεν έκανα, και ούτε πρόκειται να κάνω κάτι με τις φωτογραφίες και τις επαφές που ήδη έχει.

Αν δω όμως οτι στην Vodafone το παίξουν πέρα βρέχει, τότε θα γίνει λίίίίίίγο χαμός... :X:cry::O

Γράμμα στα κεντρικά ή μάλλον καλύτερα στο εξωτερικό και θα απαντήσουν άμεσα! δεν νομίζω ότι τους πέρνει να χάσουν και άλλους πελάτες..

:X
Link to comment
Share on other sites

Γράμμα στα κεντρικά ή μάλλον καλύτερα στο εξωτερικό και θα απαντήσουν άμεσα! δεν νομίζω ότι τους πέρνει να χάσουν και άλλους πελάτες..

 

Γραμμα στο εξωτερικο το οποιο φυσικα θα το προωθησουν στην Ελλαδα.

 

Οποτε καλυτερα κατευθειαν στην Ελλαδα, μην χανει και χρονο.

Link to comment
Share on other sites

Γράμμα στα κεντρικά ή μάλλον καλύτερα στο εξωτερικό και θα απαντήσουν άμεσα! δεν νομίζω ότι τους πέρνει να χάσουν και άλλους πελάτες..

 

Ή πολύ πιο απλά πάμε αύριο στο κατάστημα και επιστρέφουμε τη συσκευή, χωρίς να προκαταβάλουμε καταστάσεις και να καταστροφολογούμε. Τόσο απλά.:O

Link to comment
Share on other sites

ναι γιατι εσεις οι ιδιοι που λετε αυτα, ειστε αυτοι που απαιτειτε να σας ανοιξουν το κινητο για να το δειτε οταν πατε στο καταστημα....

 

:mad:

 

Οπως και να χει , η συσκευη θα αλλαχθει. Ολο αυτο ειναι λαθος και σιγουρα ακομα και το καταστημα δε θα ξερει οτι εχει συμβει το γεγονος. Πηγαινε απλα να το αλλαξεις και μετα πες μας

 

Ολοι οι αλλοι , συνεχιστε την καταστροφολογια

:X
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι στη vodafone πρέπει να σοβαρευτούν λιγάκι όσον αφορά το θέμα «προσωπικά δεδομένα». Δεδομένου ότι εκτός από τις φωτογραφίες κοινοποιήθηκαν σε τρίτο, έστω από βαριά αμέλεια, γραπτά μηνύματα, συντρέχει αρμοδιότητα τόσο της Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου Επικοινωνιών, όσο και της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (φωτογραφίες και μάλιστα ανηλίκου, στοιχεία επαφών κ.λπ.).

 

Αν φθάσει η συγκεκριμένη υπόθεση στα χέρια τους προβλέπω βαρύτατο πρόστιμο...

 

Χαλαρώστε λιγάκι με τη Vodafone και την καραμέλα των προσωπικών δεδομένων γιατί έχει καταντήσει λίγο γραφικό.... κατ' αρχήν ούτε οι επαφές ούτε τα μηνύματα ούτε η φώτογραφία αποτελούν "ευαίσθητα" προσωπικά δεδομένα, για τα οποία τίθενται νομικές υποχρεώσεις διαφύλαξης. Κατά δεύτερον, ο ίδιος ο πρώην κάτοχος (αυτός που επέστρεψε την συσκευή) δεν φρόντισε να διαφυλάξει τα δεδομένα του, συνεπώς δεν μπορεί να αξιώσει από το service ή το κατάστημα να σβήσει όλα του τα δεδομένα στη συσκευή που εκείνος παρέδωσε για επισκευή ή αντικατάσταση....

 

Είναι νομίζω καιρός να αναλογιστούμε και εμείς σαν ιδιώτες τις δικές μας υποχρεώσεις όπου υπάρχουν και να μην τα περιμένουμε όλα από το κράτος, την εκάστοτε αρχή, την εκάστοτε εταιρία...

Link to comment
Share on other sites

ναι γιατι εσεις οι ιδιοι που λετε αυτα, ειστε αυτοι που απαιτειτε να σας ανοιξουν το κινητο για να το δειτε οταν πατε στο καταστημα....

 

:mad:

 

Οπως και να χει , η συσκευη θα αλλαχθει. Ολο αυτο ειναι λαθος και σιγουρα ακομα και το καταστημα δε θα ξερει οτι εχει συμβει το γεγονος. Πηγαινε απλα να το αλλαξεις και μετα πες μας

 

Ολοι οι αλλοι , συνεχιστε την καταστροφολογια

Άμα ήτανε να δούμε την συσκευή υπάρχουν και τα live demos στα καταστήματα και άμα είναι να αγοράσουμε μεταχειρισμένη συσκευή την αγοράζουμε και από το e-shop της Vodafone. Εκτός από τα προσωπικά δεδομένα που δεν μίλησα προσωπικά η συσκευή από την στιγμή που έχει χρησιμοποιηθεί θεωρείται μεταχειρισμένη γι αυτά καλό είναι να σέβονται τα χρήματα που δίνουμε:respect:

:X
Link to comment
Share on other sites

Χαλαρώστε λιγάκι με τη Vodafone και την καραμέλα των προσωπικών δεδομένων γιατί έχει καταντήσει λίγο γραφικό.... κατ' αρχήν ούτε οι επαφές ούτε τα μηνύματα ούτε η φώτογραφία αποτελούν "ευαίσθητα" προσωπικά δεδομένα, για τα οποία τίθενται νομικές υποχρεώσεις διαφύλαξης. Κατά δεύτερον, ο ίδιος ο πρώην κάτοχος (αυτός που επέστρεψε την συσκευή) δεν φρόντισε να διαφυλάξει τα δεδομένα του, συνεπώς δεν μπορεί να αξιώσει από το service ή το κατάστημα να σβήσει όλα του τα δεδομένα στη συσκευή που εκείνος παρέδωσε για επισκευή ή αντικατάσταση....

 

Είναι νομίζω καιρός να αναλογιστούμε και εμείς σαν ιδιώτες τις δικές μας υποχρεώσεις όπου υπάρχουν και να μην τα περιμένουμε όλα από το κράτος, την εκάστοτε αρχή, την εκάστοτε εταιρία...

 

Όσον αφορά τον χαρακτηρισμό «γραφικός», σας τον επιστρέφω και συμπληρώνω ότι γραφικοί είναι μάλλον όσοι δουλεύοντας σε κάποιο μαγαζάκι της Χ εταιρείας, θεωρούν αυτομάτως ότι αποτελούν και νομίμους εκπροσώπους της. Με τον τρόπο αυτό μάλλον βλάπτουν, παρά ωφελούν.

 

Όσον αφορά το νομικό θέμα, ας μου επιτραπεί να βάλω κάποια πράγματα στην θέση τους.

 

1ον. Το απόρρητο των επικοινωνιών κατοχυρώνεται στο άρθρο 19 του Συντάγματος και εξειδικεύεται από άλλες διατάξεις τόσο στον ποινικό κώδικα όσο και σε άλλους νόμους. Δεν νομίζω ότι κάποιος σοβαρός άνθρωπος θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι τα γραπτά μηνύματα (sms) εξαιρούνται από την προστασία αυτή του νόμου.

 

2ον. Το ζήτημα της προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι δυστυχώς πολύ παρεξηγημένο, πράγμα εν μέρει εύλογο, από τη στιγμή που ο καθένας βγαίνει και λέει το μακρύ του και το κοντό του.

 

Ο νόμος προστατεύει τον πολίτη από την επεξεργασία και τη χρήση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα γενικώς, και όχι μόνο των ευαίσθητων δεδομένων (πρβ. άρθρο 22§4 Ν. 2472/97).

 

Κοινοποίηση τέτοιων δεδομένων σε τρίτους, έστω και από αμέλεια, συνιστά προσβολή του δικαιώματος αυτού, καθώς και προσβολή της προσωπικότητας.

 

Άλλωστε, από την στιγμή που δεν γνωρίζουμε ούτε τί απεικόνιζε η φωτογραφία που βρέθηκε στο κινητό, ούτε το περεχόμενο των γραπτών μηνυμάτων, δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε αν πρόκειται για προσωπικά δεδομένα ευαίσθητου χαρακτήρα, πράγμα που θα επηύξηνε απλώς την ήδη δεδομένη ευθύνη της εταιρείας.

 

Η vodafone και κάθε εταιρεία παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών τελεί σε θέση εγγυητή ως προς το απόρρητο των επικοινωνιών των πελατών της, όσο και του ιδιωτικού τους βίου.

 

Στο περιστατικό αυτό -που μπορεί και να αποτελεί εξαίρεση- η vodafone απέτυχε, όπως και σε άλλες περιπτώσεις να ανταποκριθεί στον εγγυητικό της ρόλο.

 

Και το θέμα είναι ο καθένας να αντιλαμβάνεται το βάρος της ευθύνης του από μόνος του, και όχι υπό την απειλή κυρώσεων.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

hostis UNrespect για την απάντησή σου..... κακώς μυγιάστήκες με το γραφικός - δεν σε αποκάλεσα γραφικό, αποκάλεσα το θέμα γραφικό, φαντάζομαι μπορείς να το διαβάσεις πιό πάνω και να το επιβεβαιώσεις...

 

Αντίθετα, σου απαντώ ευθέως οτι ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, μιας και εγώ αμφισβήτησα το αν τα sms είναι "ευαίσθητα" προσωπικά δεδομένα, και όχι αν είναι προσωπικά δεδομένα, οπότε αν θες δίνε λίγο περισσότερη προσοχή στις λέξεις πάνω στις οποίες σχολιάζεις... η δε κοινοποίηση (έστω και από αμέλεια) προσωπικών δεδομένων, όπως την αναφέρεις, δεν έχει σχέση με την διασφάλιση του απορρήτου των επικονωνιών την οποία επικαλείσαι- συναφή θέματα μεν αλλά όχι τα ίδια.

 

Και αφού μπορείς να βάλεις τα πράγματα στη θεση τους (είσαι δικηγόρος?) γιατί δεν γνωματεύεις και στο θέμα του πόση ευθύνη έχει η κάθε εταιρία κινητής ή service και πόση ο ίδιος ο κάτοχος που παρέδωσε οριστικά την συσκευή χωρίς ο ίδιος να φροντίσει την τύχη των προσωπικών του δεδομένων (σου υπενθυμίζω, όχι "ευαίσθητων"). Γιατί όλα τα ωραία που έγραψες αφορούν την διασφαλιση του απορρήτου των επικοινωνιών απο τις εταιρίες, και δεν έχουν άμεση εφαρμογή σε αυτό που συζητάμε εδώ....δεν υπήρξε μη νόμιμη επεξεργασία ή χρήση προσωπικών δεδομένων (αν τελικά αυτά που υπήρχαν μέσα ήταν προσωπικά δεδομένα).

 

Τέλος συμφωνώ απόλυτα με αυτό που αναφέρεις ως 2ον, (ο κθένας με το κοντό και το μακρύ του....)

 

 

Όσον αφορά τον χαρακτηρισμό «γραφικός», σας τον επιστρέφω και συμπληρώνω ότι γραφικοί είναι μάλλον όσοι δουλεύοντας σε κάποιο μαγαζάκι της Χ εταιρείας, θεωρούν αυτομάτως ότι αποτελούν και νομίμους εκπροσώπους της. Με τον τρόπο αυτό μάλλον βλάπτουν, παρά ωφελούν.

 

Όσον αφορά το νομικό θέμα, ας μου επιτραπεί να βάλω κάποια πράγματα στην θέση τους.

 

1ον. Το απόρρητο των επικοινωνιών κατοχυρώνεται στο άρθρο 19 του Συντάγματος και εξειδικεύεται από άλλες διατάξεις τόσο στον ποινικό κώδικα όσο και σε άλλους νόμους. Δεν νομίζω ότι κάποιος σοβαρός άνθρωπος θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι τα γραπτά μηνύματα (sms) εξαιρούνται από την προστασία αυτή του νόμου.

 

2ον. Το ζήτημα της προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι δυστυχώς πολύ παρεξηγημένο, πράγμα εν μέρει εύλογο, από τη στιγμή που ο καθένας βγαίνει και λέει το μακρύ του και το κοντό του.

 

Ο νόμος προστατεύει τον πολίτη από την επεξεργασία και τη χρήση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα γενικώς, και όχι μόνο των ευαίσθητων δεδομένων (πρβ. άρθρο 22§4 Ν. 2472/97).

 

Κοινοποίηση τέτοιων δεδομένων σε τρίτους, έστω και από αμέλεια, συνιστά προσβολή του δικαιώματος αυτού, καθώς και προσβολή της προσωπικότητας.

 

Άλλωστε, από την στιγμή που δεν γνωρίζουμε ούτε τί απεικόνιζε η φωτογραφία που βρέθηκε στο κινητό, ούτε το περεχόμενο των γραπτών μηνυμάτων, δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε αν πρόκειται για προσωπικά δεδομένα ευαίσθητου χαρακτήρα, πράγμα που θα επηύξηνε απλώς την ήδη δεδομένη ευθύνη της εταιρείας.

 

Η vodafone και κάθε εταιρεία παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών τελεί σε θέση εγγυητή ως προς το απόρρητο των επικοινωνιών των πελατών της, όσο και του ιδιωτικού τους βίου.

 

Στο περιστατικό αυτό -που μπορεί και να αποτελεί εξαίρεση- η vodafone απέτυχε, όπως και σε άλλες περιπτώσεις να ανταποκριθεί στον εγγυητικό της ρόλο.

 

Και το θέμα είναι ο καθένας να αντιλαμβάνεται το βάρος της ευθύνης του από μόνος του, και όχι υπό την απειλή κυρώσεων.

Link to comment
Share on other sites

hostis respect για την απάντησή σου....

 

Edit: Σήμερα είναι η "μεγάλη" μέρα... Για να δούμε... :-P

 

tsouf τι έγινε τελικά? στο αντικατέστησαν?

Link to comment
Share on other sites

tsouf τι έγινε τελικά? στο αντικατέστησαν?

 

εσυ τι λες?

να του ειπαν οχι δε σου δινουμε αλλο? :shifty:

:X
Link to comment
Share on other sites

εσυ τι λες?

να του ειπαν οχι δε σου δινουμε αλλο? :shifty:

 

φαντάζομαι οτι το αντικατέστησαν, αλλά θέλω να μάθω και αν είπαν κάτι....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, sorry που άργησα να απαντήσω, αλλά είχα μπλέξει με την δουλειά.

 

Πράγματι μου το αντικατέστησαν το κινητό, με καθυστέρηση μιας ημέρας όμως. Όπως είχα πει, πήγα την Τρίτη το απόγευμα από εκεί, και μίλησα με μια πωλήτρια (με είχε εξυπηρετήσει και το Σάββατο). Η πωλήτρια δεν πίστευε ότι ήταν χρησιμοποιήμενο, αλλά όταν τις έδειξα φωτογραφίες, μηνύματα κι επαφές, κατευθείαν πήγε "μέσα" και φώναξε κάποια άλλη κυρία. Πήραν το κινητό, και μου είπαν ότι την επόμενη μέρα μπορώ να παω και να παραλάβω το καινούριο. Τους εξήγησα ότι δεν μπορούσα, και μου είπαν όποτε μπορέσω να παω. Πήγα την Πέμπτη, και παρέλαβα το καινούριο κινητό, στο οποίο μου έδειξε και την ταινία ότι δεν έχει ανοιχθεί. Και οι δυο κυρίες ήταν ευγενικότατες, και είχαν όλη την θέληση να με εξυπηρετήσουν. Προς το παρόν όλα καλά με το κινητακί μουυυυυυυυ :-)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, sorry που άργησα να απαντήσω, αλλά είχα μπλέξει με την δουλειά.

 

Πράγματι μου το αντικατέστησαν το κινητό, με καθυστέρηση μιας ημέρας όμως. Όπως είχα πει, πήγα την Τρίτη το απόγευμα από εκεί, και μίλησα με μια πωλήτρια (με είχε εξυπηρετήσει και το Σάββατο). Η πωλήτρια δεν πίστευε ότι ήταν χρησιμοποιήμενο, αλλά όταν τις έδειξα φωτογραφίες, μηνύματα κι επαφές, κατευθείαν πήγε "μέσα" και φώναξε κάποια άλλη κυρία. Πήραν το κινητό, και μου είπαν ότι την επόμενη μέρα μπορώ να παω και να παραλάβω το καινούριο. Τους εξήγησα ότι δεν μπορούσα, και μου είπαν όποτε μπορέσω να παω. Πήγα την Πέμπτη, και παρέλαβα το καινούριο κινητό, στο οποίο μου έδειξε και την ταινία ότι δεν έχει ανοιχθεί. Και οι δυο κυρίες ήταν ευγενικότατες, και είχαν όλη την θέληση να με εξυπηρετήσουν. Προς το παρόν όλα καλά με το κινητακί μουυυυυυυυ :-)

Με καλή θέληση όλα γίνονται. Αυτό σε απάντηση προς όλους όσους στα παραπάνω post καταστροφολογούσαν και εκτόξευαν κατηγορίες εναντίον των πάντων (για μη δισφάλιση προσωπικών δεδομένων κ.λ.π) για ένα μικρό λάθος του καταστήματος που διορθώθηκε τόσο απλά.:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Με καλή θέληση όλα γίνονται. Αυτό σε απάντηση προς όλους όσους στα παραπάνω post καταστροφολογούσαν και εκτόξευαν κατηγορίες εναντίον των πάντων (για μη δισφάλιση προσωπικών δεδομένων κ.λ.π) για ένα μικρό λάθος του καταστήματος που διορθώθηκε τόσο απλά.:)

 

Σωστά. Λες και μια εταιρία δεν έχει δικαίωμα στα λάθη. Πολύ απαιτητικοί γίναμε τελευταία. Μιλάω για όλες τις εταιρίες. Μια εταιρία κρίνεται κατά τη γνώμη μου στο πως αντιμετωπίζει το λάθος της.....Όποιος πιστεύει ότι ανακάλθψε την αλάνθαστη εταιρία ας ξυπνήσει....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε εμένα είχε συμβεί παρόμοιο περιστατικό με Sony laptop αγορασμένο από τα Media Markt όπου μου έδωσαν ένα εκθεσιακό σφραγισμένο μάλιστα σε κουτί με username κάποιας Σούλας για να μπεις στα windows και με κάποιο ξεχασμένο cd μέσα.

Το τι έγινε στο media markt δεν λέγετε. Ηλίθιοι υπάρχουν παντού φίλοι μου.

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρίν 5 μέρες πήγα κι γώ σε κατάστημα vodafone να αγοράσω καινούρια συσκευή κ όταν μου παρέδωσαν το κουτί ήταν με κομμένη την ταινία ασφαλείας. Φυσικά δεν το δέχτηκα κ ζήτησα άλλο. Προσπάθησαν να μου δικαιολογηθούν οτι το κινητό το έχουν ανοίξει να το δείξουν σε κάποιον πελάτη. Λίγο με νοιάζει της λέω που το δείξατε, εγώ θέλω σφραγισμένο κινητό.

Είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει. Αν θέλουν να ανοίγουν τις συσκευές ας τις πουλάνε σε χαμηλότερη τιμή μετά, ή ας έχουν δείγματα στο κατάστημα. Είναι απαράδεκτο να πληρώνουμε καινούρια συσκευή κ να μας δίνουν κουτί που δεν είναι σφραγισμένο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...