Jump to content

Τηλεφωνία και internet εναλλακτικών: Ποιόν πάροχο;


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ALTEC ΓΙΑ ΚΛΗΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ(0,098)ΚΑΘΕ ΚΛΗΣΗ

Εφόσον καλείς συνδρομητή ΟΤΕ ή ALTEC γιατί διαφορετικά δίνεις 0,025 ή 0,045 ανά λεπτό για αστικά ή υπεραστικά αντίστοιχα.

 

Θέλω και εγώ να εγγραφώ στην ALTEC αλλά είναι το μόνο που με χαλάει.Ελπίζω να το κάνει όπως η Teledome με ενιαία χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Ποιο ειναι το νουμερο της altec τις πρωτες μερες για να μην χρεωνομαι στον οτε?

Είναι το 1733

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον καλείς συνδρομητή ΟΤΕ ή ALTEC γιατί διαφορετικά δίνεις 0,025 ή 0,045 ανά λεπτό για αστικά ή υπεραστικά αντίστοιχα.

 

Θέλω και εγώ να εγγραφώ στην ALTEC αλλά είναι το μόνο που με χαλάει.Ελπίζω να το κάνει όπως η Teledome με ενιαία χρέωση.

 

Τι εννοεις ακριβως?

Link to comment
Share on other sites

Ότι η χρέωση των 0,098 αφορά κλήσεις προς συνδρομητές του ΟΤΕ ή της ALTEC και όχι και αυτούς με άλλους παρόχους τηλεφωνίας.

 

http://www.altectelecoms.gr/viewer.asp?rec=153

Link to comment
Share on other sites

Ότι η χρέωση των 0,098 αφορά κλήσεις προς συνδρομητές του ΟΤΕ ή της ALTEC και όχι και αυτούς με άλλους παρόχους τηλεφωνίας.

 

http://www.altectelecoms.gr/viewer.asp?rec=153

To ίδιο ισχύει και για την Teledome πάντως..

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ίσχυε μεχρι πριν λιγο καιρό.Τώρα η Teledome έχει ενιαίες χρεώσεις.Εκτός και αν δεν ισχύει ο κατάλογός της.

 

http://www.teledome.gr/%28E0734885675D93EEEAA3BC798AAA9C0CB0E5F3C95B796273%29/documents/TD_4_U_P1.pdf

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, για να πω την αλήθεια, απογοητεύτηκα από την ΑLTEC ως συνδρομητής της. Επιτυχημένη προσπάθεια για αστική χρήση είναι συνήθως η δεύτερη ή η τρίτη. Στα κινητά, επίσης το ίδιο, αλλά επιπλέον κόβεται στο μισό η στο ένα λεπτό. Η ποιότητα ήχου είναι μετριότατη και με ηχώ. Γι αυτό σήμερα ζήτησα απ τον ΟΤΕ απενεργοποίηση της αυτόματης προειλογής φορέα. Επιστρέφω στον ΟΤΕ τελικά. Οι διαφορές τιμών είναι ασήμαντες και συμπεριλαμβανομένων των προβλημάτων επιτυχημένης κλήσης και της κακής ποιότητας ήχου, μηδενίζονται, γιατί αναγκάζεσαι να επαναλάβεις εκ νέου την κλήση οπότε χρεώνεσαι από την αρχή.
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, για να πω την αλήθεια, απογοητεύτηκα από την ΑLTEC ως συνδρομητής της. Επιτυχημένη προσπάθεια για αστική χρήση είναι συνήθως η δεύτερη ή η τρίτη. Στα κινητά, επίσης το ίδιο, αλλά επιπλέον κόβεται στο μισό η στο ένα λεπτό. Η ποιότητα ήχου είναι μετριότατη και με ηχώ. Γι αυτό σήμερα ζήτησα απ τον ΟΤΕ απενεργοποίηση της αυτόματης προειλογής φορέα. Επιστρέφω στον ΟΤΕ τελικά. Οι διαφορές τιμών είναι ασήμαντες και συμπεριλαμβανομένων των προβλημάτων επιτυχημένης κλήσης και της κακής ποιότητας ήχου, μηδενίζονται, γιατί αναγκάζεσαι να επαναλάβεις εκ νέου την κλήση οπότε χρεώνεσαι από την αρχή.

 

Δεν εχει ακουστει κατι τετοιο, κριμα. Ποιο προγραμμα χρησιμοποιουσες?

 

Αν θελεις δοκιμασε καποια αλλη εταιρια πχ Q-Telecom η οποια κατα τα λεγομενα εχει αριστη ποιοτητα (δεν την εχω δοκιμασει) και πολυ καλες τιμες.

Link to comment
Share on other sites

Q-Telecom η οποια κατα τα λεγομενα εχει αριστη ποιοτητα (δεν την εχω δοκιμασει) και πολυ καλες τιμες.

 

What he said. Εγώ την εμπιστεύομαι τόσο πολύ που την έβαλα...ακόμα και στην γιαγιά μου (ξέρεις τώρα, εγώ τον ΟΤΕ ξέρω, οι άλλοι είναι του διαόλου, κτλ...)

 

Δεν υπάρχει παράπονο, και όντως πολύ καλές τιμές ;)

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, για να πω την αλήθεια, απογοητεύτηκα από την ΑLTEC ως συνδρομητής της. Επιτυχημένη προσπάθεια για αστική χρήση είναι συνήθως η δεύτερη ή η τρίτη. Στα κινητά, επίσης το ίδιο, αλλά επιπλέον κόβεται στο μισό η στο ένα λεπτό. Η ποιότητα ήχου είναι μετριότατη και με ηχώ. Γι αυτό σήμερα ζήτησα απ τον ΟΤΕ απενεργοποίηση της αυτόματης προειλογής φορέα. Επιστρέφω στον ΟΤΕ τελικά. Οι διαφορές τιμών είναι ασήμαντες και συμπεριλαμβανομένων των προβλημάτων επιτυχημένης κλήσης και της κακής ποιότητας ήχου, μηδενίζονται, γιατί αναγκάζεσαι να επαναλάβεις εκ νέου την κλήση οπότε χρεώνεσαι από την αρχή.

Ο ένας λέει ότι η ποιότητα είναι πολύ καλή και ο άλλος λέει ότι έχει ηχώ...

τελικά δεν μπορώ να βγάλω άκρη με την ποιότητα του ήχου...

Τους πήρα χτες τηλέφωνο για ενεργοποίηση οπότε από Πέμπτη θα έχω πλέον προσωπική άποψη...

η δύναμη της βλακείας είναι ακατανίκητη... :confused:
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, για να πω την αλήθεια, απογοητεύτηκα από την ΑLTEC ως συνδρομητής της. Επιτυχημένη προσπάθεια για αστική χρήση είναι συνήθως η δεύτερη ή η τρίτη. Στα κινητά, επίσης το ίδιο, αλλά επιπλέον κόβεται στο μισό η στο ένα λεπτό. Η ποιότητα ήχου είναι μετριότατη και με ηχώ. Γι αυτό σήμερα ζήτησα απ τον ΟΤΕ απενεργοποίηση της αυτόματης προειλογής φορέα. Επιστρέφω στον ΟΤΕ τελικά. Οι διαφορές τιμών είναι ασήμαντες και συμπεριλαμβανομένων των προβλημάτων επιτυχημένης κλήσης και της κακής ποιότητας ήχου, μηδενίζονται, γιατί αναγκάζεσαι να επαναλάβεις εκ νέου την κλήση οπότε χρεώνεσαι από την αρχή.

Εντελώς παραπληροφόρηση. :down: Δεν ξέρω αν το κάνεις επίτηδες ή αν είσαι πράγματι απογοητευμένος, αλλά δεν στέκουν αυτά που λες. Αφήνω απλά ένα παραθυράκι αληθείας για το εάν φταίει η περιοχή που βρίσκεσαι. Αλλά Θεσσαλονίκη λες ότι είσαι, όχι καμιά άγονη γραμμή.

 

Εγώ με 3-4 μήνες ΑΛΤΕΚ ούτε ηχώ ακούω, η ποιότητα είναι άψογη και σε κινητά δεν έχει κοπεί ποτέ η γραμμή. :cool: :D

Link to comment
Share on other sites

To πιο πιθανό είναι να σου κάνουν τους δύσκολους και να σου πούνε να περιμένεις τον πρώτο λογαριασμό... :blink: Εσύ θα επιμένεις ότι τον θέλεις τώρα. Αν πέσεις σε πολύ ζόρικο υπάλληλο, κλείσε και πάρε να συνδεθείς με άλλον. Έτσι έχει γίνει όχι μόνο με μένα, αλλά και με φιλαράκια. ΑΠό εξυπηρέτηση μηδέν, αλλά μόνο για αυτό το τηλεφώνημα θα τους χρειαστείς. Άλλη φορά όχι. :D

Επίσης σχετικά με το θέμα του να βλέπεις online τον λογαριασμό, όταν ρώτησα την κοπέλα του 13813 μου είπε ότι θα μου έστελναν τους κωδικούς με τον πρώτο λογαριασμό. Όταν ρώτησα πότε θα έρθει ο λογαριασμός μαζί με τους κωδικούς, μου είπε ότι αν τους θέλω νωρίτερα να τους πάρω τηλέφωνο, αφού ενεργοποιηθεί η υπηρεσία (από αύριο δηλαδή) για να με συνδέσουν με την τεχνική υπηρεσία και να μου δώσουν τους κωδικούς τηλεφωνικά.. :rolleyes:

Μέχρι στιγμής όλα καλά με την εξυπηρέτηση της ALTEC...

η δύναμη της βλακείας είναι ακατανίκητη... :confused:
Link to comment
Share on other sites

Επίσης σχετικά με το θέμα του να βλέπεις online τον λογαριασμό, όταν ρώτησα την κοπέλα του 13813 μου είπε ότι θα μου έστελναν τους κωδικούς με τον πρώτο λογαριασμό. Όταν ρώτησα πότε θα έρθει ο λογαριασμός μαζί με τους κωδικούς, μου είπε ότι αν τους θέλω νωρίτερα να τους πάρω τηλέφωνο, αφού ενεργοποιηθεί η υπηρεσία (από αύριο δηλαδή) για να με συνδέσουν με την τεχνική υπηρεσία και να μου δώσουν τους κωδικούς τηλεφωνικά.. :rolleyes:

Μέχρι στιγμής όλα καλά με την εξυπηρέτηση της ALTEC...

 

 

Και εγώ έτσι ακριβώς πήρα τους κωδικούς!

 

Το online billing τους είναι πολύ καλό!

Link to comment
Share on other sites

Εντελώς παραπληροφόρηση. :down: Δεν ξέρω αν το κάνεις επίτηδες ή αν είσαι πράγματι απογοητευμένος, αλλά δεν στέκουν αυτά που λες. Αφήνω απλά ένα παραθυράκι αληθείας για το εάν φταίει η περιοχή που βρίσκεσαι. Αλλά Θεσσαλονίκη λες ότι είσαι, όχι καμιά άγονη γραμμή.

 

Εγώ με 3-4 μήνες ΑΛΤΕΚ ούτε ηχώ ακούω, η ποιότητα είναι άψογη και σε κινητά δεν έχει κοπεί ποτέ η γραμμή. :cool: :D

Φίλε μου, δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να παραπληροφορήσω. Λέω και γράφω την εμπειρία μου από τον ένα μήνα που είμαι συνδρομητής της ΑΛΤΕΚ. Αντιθέτως, θα έπρεπε να παραμείνω στην ΑΛΤΕΚ γιατί οι αστικές μου κλήσεις στην πλειψηφία τους υπερβαίνουν τα 20λεπτά και τα 0.098ευρωλεπτά της ΑΛΤΕΚ ήταν ικανοποιητικότατα. Ούτε είμαι ένας τυχάρπαστος στην τηλεφωνία. Έχω υπάρξει συνδρομητής στην ΤELLAS, την ΤΕLEDOME (απ την οποία αποχώρησα γιατί δεν παρείχε on-line παρακολούθηση του λογαριασμού), την FORTHNET, την TELEPASSPORT. Tην καλύτερη ποιότητα ήχου την έχει ο ΟΤΕ και η TELLAS. Με τη διάρκεια των αστικών κλήσεων που κάνω, ο χαμένος της υποθέσεως τελικά θα είμαι εγώ διατηρώντας τον ΟΤΕ αλλά η ποιότητα των άλλων εναλλακτικών εταιριών με απογοήτευσε οικτρά. Μόνον διαφημιστικά τρύκ και τίποτα επιπλέον. Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Πάνω από Χρόνο χρησιμοποιώ την ALtec και στην Αθήνα και στην Λαμία . Κανένα πρόβλημα ποιότητας δεν υπήρξε μέχρι σήμερα.
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να παραπληροφορήσω. Λέω και γράφω την εμπειρία μου από τον ένα μήνα που είμαι συνδρομητής της ΑΛΤΕΚ. Αντιθέτως, θα έπρεπε να παραμείνω στην ΑΛΤΕΚ γιατί οι αστικές μου κλήσεις στην πλειψηφία τους υπερβαίνουν τα 20λεπτά και τα 0.098ευρωλεπτά της ΑΛΤΕΚ ήταν ικανοποιητικότατα. Ούτε είμαι ένας τυχάρπαστος στην τηλεφωνία. Έχω υπάρξει συνδρομητής στην ΤELLAS, την ΤΕLEDOME (απ την οποία αποχώρησα γιατί δεν παρείχε on-line παρακολούθηση του λογαριασμού), την FORTHNET, την TELEPASSPORT. Tην καλύτερη ποιότητα ήχου την έχει ο ΟΤΕ και η TELLAS. Με τη διάρκεια των αστικών κλήσεων που κάνω, ο χαμένος της υποθέσεως τελικά θα είμαι εγώ διατηρώντας τον ΟΤΕ αλλά η ποιότητα των άλλων εναλλακτικών εταιριών με απογοήτευσε οικτρά. Μόνον διαφημιστικά τρύκ και τίποτα επιπλέον. Ευχαριστώ!

Eνημέρωσε την ΑΛΤΕΚ αν είναι πια τόσο σοβαρά τα προβλήματα ποιότητας που έχεις. Είσαι ο μόνος που λόγω ποιότητας αλλάζει το πρόγραμμα της ΑΛΤΕΚ και μου κάνει εντύπωση. :confused:

 

Μήπως έχει κάποιο πρόβλημα η γραμμή σου ειδικά, ρώτησέ τους να σου πούνε.

Link to comment
Share on other sites

Έγινα συνδρομητής της tellepassport και το μετάνιωσα. Δεν φτάνει που μου πήραν 9€ τους παρακαλάω να μου στείλουν τιμοκατάλογο και με κοροϊδεύουν 3 εβδομάδες συν ότι έπρεπε να μου στείλουν ένα τηλέφωνο ασύρματο και δεν το έκαναν.Αλλά για το τιμοκατάλογο με κοροϊδευαν λέγοντας μου στην αρχή ότι θα το λάβω με τον courier μετά με φαξ .Όσο το είδατε εσείς το είδα και εγώ. Είναι αλήτες και δεν ντρέπομαι να το πω και να το γράψω. Και μην μου πείτε ότι έχει καλή εξυπηρέτηση.
London for ever
Link to comment
Share on other sites

Έγινα συνδρομητής της tellepassport και το μετάνιωσα. Δεν φτάνει που μου πήραν 9€ τους παρακαλάω να μου στείλουν τιμοκατάλογο και με κοροϊδεύουν 3 εβδομάδες συν ότι έπρεπε να μου στείλουν ένα τηλέφωνο ασύρματο και δεν το έκαναν.Αλλά για το τιμοκατάλογο με κοροϊδευαν λέγοντας μου στην αρχή ότι θα το λάβω με τον courier μετά με φαξ .Όσο το είδατε εσείς το είδα και εγώ. Είναι αλήτες και δεν ντρέπομαι να το πω και να το γράψω. Και μην μου πείτε ότι έχει καλή εξυπηρέτηση.

 

Εγω να ρωτησω γιατι εγινες συνδρομητης της Τελεπασπορτ?

Link to comment
Share on other sites

http://briefcase.pathfinder.gr/download/nrgpolini/34800/489676/0/perierge.jpg

 

 

...και στην σταθερή!

 

;)

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Εντελώς παραπληροφόρηση. :down: Δεν ξέρω αν το κάνεις επίτηδες ή αν είσαι πράγματι απογοητευμένος, αλλά δεν στέκουν αυτά που λες. Αφήνω απλά ένα παραθυράκι αληθείας για το εάν φταίει η περιοχή που βρίσκεσαι. Αλλά Θεσσαλονίκη λες ότι είσαι, όχι καμιά άγονη γραμμή.

 

Εγώ με 3-4 μήνες ΑΛΤΕΚ ούτε ηχώ ακούω, η ποιότητα είναι άψογη και σε κινητά δεν έχει κοπεί ποτέ η γραμμή. :cool: :D

Λοιπόν ο φίλος damierom έχει δίκιο! Χτες δοκίμασα για πρώτη φορά με το 1733 της ALTEC (στο πρόγραμμα με τα 0,098 ανά κλήση) και η ποιότητα δεν ήταν καθόλου καλή. Παράσιτα άκουγα και η φωνή λες και ερχόταν από τη Σιβηρία. Σήμερα το πρωί ξαναπήρα και η κατάσταση ήταν κάπως καλύτερη... ανεκτή θα έλεγα. Θα το κρατήσω για κάποιο χρονικό διάστημα και θα μιλήσω κάποια στιγμή και με το τεχνικό τμήμα τους αν συνεχιστεί η κατάσταση. Το πρόβλημα είναι ότι βάζεις το 0,098 για να μιλάς πολύ ώρα με σταθερή χρέωση... αλλά όταν μιλάς πολύ ώρα και έχει παράσιτα, η συνομιλία ειναι πολύ κουραστική. Εάν ήταν για μικρές κλήσεις δεν θα σε ένοιαζε τόσο. Και εγώ πάντως από Θεσσαλονίκη παίρνω τηλέφωνο... προς Σέρρες συνήθως!

η δύναμη της βλακείας είναι ακατανίκητη... :confused:
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν με πήραν τηλέφωνο για να μου δώσουν τους κωδικούς! Πάρα πολύ καλή η εφαρμογή του online billing και τηλεφωνικός κατάλογος... όλα καλά!

Τους είπα και για το πρόβλημα με την ποιότητα του ήχου και μου είπαν ότι εάν συνεχιστεί να τους πάρω ένα τηλέφωνο στην τεχνική υπηρεσία για να το δούν το θέμα... ευγενικότατοι... ελπίζω να λύσουν και το πρόβλημα!

η δύναμη της βλακείας είναι ακατανίκητη... :confused:
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ο φίλος damierom έχει δίκιο! Χτες δοκίμασα για πρώτη φορά με το 1733 της ALTEC (στο πρόγραμμα με τα 0,098 ανά κλήση) και η ποιότητα δεν ήταν καθόλου καλή. Παράσιτα άκουγα και η φωνή λες και ερχόταν από τη Σιβηρία. Σήμερα το πρωί ξαναπήρα και η κατάσταση ήταν κάπως καλύτερη... ανεκτή θα έλεγα. Θα το κρατήσω για κάποιο χρονικό διάστημα και θα μιλήσω κάποια στιγμή και με το τεχνικό τμήμα τους αν συνεχιστεί η κατάσταση. Το πρόβλημα είναι ότι βάζεις το 0,098 για να μιλάς πολύ ώρα με σταθερή χρέωση... αλλά όταν μιλάς πολύ ώρα και έχει παράσιτα, η συνομιλία ειναι πολύ κουραστική. Εάν ήταν για μικρές κλήσεις δεν θα σε ένοιαζε τόσο. Και εγώ πάντως από Θεσσαλονίκη παίρνω τηλέφωνο... προς Σέρρες συνήθως!

Εγώ έχω γράψει 10 άτομα σχεδόν στην ΑΛΤΕΚ (αν δίναν ποσοστά θα τά'χα κονομήσει τώρα :p ). Όλοι είναι καταευχαριστημένοι, έκπληκτοι θα έλεγα με την ποιότητα και φυσικά την τιμή. Οι περιοχές είναι Αθήνα, Θεσσαλονίκη.

 

Μιλάμε (ως σπίτι) από τον Αύγουστο συνεχώς και καθημερινά επί ώρες στο σταθερό σε αστικά και υπεραστικά. Ουδέν πρόβλημα ούτε για δευτερόλεπτο στην ποιότητα. Σίγουρα θα πρόκειται για κάποιο μεμονωμένο τεχνικό πρόβλημα. Δεν είναι το φυσιολογικό. Ενημέρωσέ τους, πιστεύω κάτι θα κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω γράψει 10 άτομα σχεδόν στην ΑΛΤΕΚ (αν δίναν ποσοστά θα τά'χα κονομήσει τώρα :p ). Όλοι είναι καταευχαριστημένοι, έκπληκτοι θα έλεγα με την ποιότητα και φυσικά την τιμή. Οι περιοχές είναι Αθήνα, Θεσσαλονίκη.

 

Μιλάμε (ως σπίτι) από τον Αύγουστο συνεχώς και καθημερινά επί ώρες στο σταθερό σε αστικά και υπεραστικά. Ουδέν πρόβλημα ούτε για δευτερόλεπτο στην ποιότητα. Σίγουρα θα πρόκειται για κάποιο μεμονωμένο τεχνικό πρόβλημα. Δεν είναι το φυσιολογικό. Ενημέρωσέ τους, πιστεύω κάτι θα κάνουν.

Και εγώ αυτό ελπίζω γιατί η προσφορά με καρασυμφέρει... Με TELLAS My Greece για 110 κλήσεις πλήρωσα περίπου 45 ευρώ με ΦΠΑ, ενώ με ALTEC σταθερής διάρκειας θα ήταν περίπου 13 ευρώ!

 

Επίσης αυτό που θα ήθελα να ψάξω είναι εάν η ΕΕΤΤ υποχρεώνει τους εναλλακτικούς παρόχους τηλεφωνίας για παροχή τηλεπικοινωνιακής υπηρεσίας με κάποια ελάχιστη ποιοτική προδιαγραφή.

η δύναμη της βλακείας είναι ακατανίκητη... :confused:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...