Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

Σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης εννοείς (Raver)? - γιατί δεν έχω ξανακούσει κάτι τέτοιο.

 

..................................

 

"Tη λύση θα δώσει το να μην τρέχεις πολύ σε χώρους που δεν στο επιτρέπουν και να είσαι νόμιμος".

 

Στην Αθήνα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορείας πας με 100 κμ/ωρα και είσαι νομιμότατος. (Το όριο 110 δεν είναι?)?

Aκριβώς ;) δισκοπλακα δεν λεει να αλλαξεις,τσαμπα χρηματα..καλυτερα να βαλεις αλλα σωληνακια.

και να πας σε μαστορα που ασχολειται με φρενα...και οχι στον μαστορα που πηγαινεις!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Τι κάθεσαι και ασχολείσαι? Αφού όλοι πιτσιρικάκια είναι και θα κάνουν αυτό ακριβώς που είπες θα πάνε σε κατηφορίτσα και θα ψαρακωθούν να δούν 130 στο κοντέρ να γουστάρουν!:lol:

 

Εκεί στα 120 είναι τώρα με εξάτμιση και πνήχτες άμα βγάλεις δέν ξέρω.

 

οχι θα ειμαστε σαν εσενα μεγαλε που βλεπεις το κοντερ του μοντενας στα 160 και γουσταρεις ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι πανω απο 130 με το ζορι:X:lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το βιντεάκι το έχετε δεί;http://www.youtube.com/watch?v=DLMRKhMzMxE&feature=related πρεπέι να έχει πέσει τρελό φτιάξιμο.Εν το μεταξύ εχει βάλει κανένας την dragon την εξάτμιση;Δίνει τπτ στο παππι;
Link to comment
Share on other sites

οχι θα ειμαστε σαν εσενα μεγαλε που βλεπεις το κοντερ του μοντενας στα 160 και γουσταρεις ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι πανω απο 130 με το ζορι:X:lol::lol::lol:

 

O filos toulaxiston ta vlepi ta xiliometra na katevenoun 3 fores grigorotera apo tou crypton x kai exi kai tin timi na vlepi ta 160 pou sto crypton x ta vlepis se gremo.Den to leo ipotimitaka file mou alla to dymamic se thema taxititas ine klasis anotero kai se omorfia pistevo.Pandos gousta ine afta file mou.Tha mou pis esi mlouses gia to poso klevi to konder alla skepsou pos ta katevazi ta xiliometra to modenas kai pos to yamaha mera me tin nixta alloste ta 2t se taxitita ine fotia den pianounde kai me mia mikroveltiosi to modenas ine tsakali.Ego panda tha to leo yamaha for ever alla kai min ipotimame to dynamic.(Panda filika):)

Link to comment
Share on other sites

οχι θα ειμαστε σαν εσενα μεγαλε που βλεπεις το κοντερ του μοντενας στα 160 και γουσταρεις ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι πανω απο 130 με το ζορι:X:lol::lol:

 

Ναι καλα με το 70mm να βλεπει 130............βαλε 180 κοντερισια και 160 κανονικα χιλιομετρα,μην λεμε τωρα οτι ενα 70mm βγαζει 130

 

O filos toulaxiston ta vlepi ta xiliometra na katevenoun 3 fores grigorotera apo tou crypton x kai exi kai tin timi na vlepi ta 160 pou sto crypton x ta vlepis se gremo.Den to leo ipotimitaka file mou alla to dymamic se thema taxititas ine klasis anotero kai se omorfia pistevo.Pandos gousta ine afta file mou.Tha mou pis esi mlouses gia to poso klevi to konder alla skepsou pos ta katevazi ta xiliometra to modenas kai pos to yamaha mera me tin nixta alloste ta 2t se taxitita ine fotia den pianounde kai me mia mikroveltiosi to modenas ine tsakali.Ego panda tha to leo yamaha for ever alla kai min ipotimame to dynamic.(Panda filika):)

 

Παντα το ηξερα οτι ησουνα σοφος:D:D

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

οχι θα ειμαστε σαν εσενα μεγαλε που βλεπεις το κοντερ του μοντενας στα 160 και γουσταρεις ενω στην πραγματικοτητα δεν ειναι πανω απο 130 με το ζορι:X

 

Καταρχήν το κοντέρ το κατεβάζω με 4η και δέν λέει 160 αλλά 180...:lol: Α και μάντεψε έχω άλλες 2 ταχύτητες οι οποίες φορτώνουν εξίσου γρήγορα. Οπότε άσε τι λέει το κοντέρ...Το ξέρω ότι κλέβει πολύ δέν είπα εγώ το αντίθετο αλλά ότι και να κάνεις εσύ θα παιδεύεσαι να ποιάσεις όσα βγάζει η 3η μου...:lol::lol::lol:Είπαμε καλό χρυσό το Χ για κανέναν παππουδάκο αλλά για κάποιον πιτσιρίκο που ψάχνει κάτι ελαφρύ, γρήγορο και σβέλτο απλά δέν κάνει!

1000 φορές το προηγούμενο Crypton R και σε εμφάνηση πολύ καλύτερο και σε επιδόσεις με λίγο <<tuning>>;)

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν το κοντέρ το κατεβάζω με 4η και δέν λέει 160 αλλά 180...:lol: Α και μάντεψε έχω άλλες 2 ταχύτητες οι οποίες φορτώνουν εξίσου γρήγορα. Οπότε άσε τι λέει το κοντέρ...Το ξέρω ότι κλέβει πολύ δέν είπα εγώ το αντίθετο αλλά ότι και να κάνεις εσύ θα παιδεύεσαι να ποιάσεις όσα βγάζει η 3η μου...:lol::lol::lol:Είπαμε καλό χρυσό το Χ για κανέναν παππουδάκο αλλά για κάποιον πιτσιρίκο που ψάχνει κάτι ελαφρύ, γρήγορο και σβέλτο απλά δέν κάνει!

1000 φορές το προηγούμενο Crypton R και σε εμφάνηση πολύ καλύτερο και σε επιδόσεις με λίγο <<tuning>>;)

 

Ondos gia 135cc den pigeni mia alla den paui na ine oreo mixanaki alla argo.to crypton r itan poli kalitero alla kai to x ine mia kali epilogi:)

Link to comment
Share on other sites

Ondos gia 135cc den pigeni mia alla den paui na ine oreo mixanaki alla argo.to crypton r itan poli kalitero alla kai to x ine mia kali epilogi:)
ας κοιταξουμε και καποιες αλες αξιες οπως υδροψηξη,αξιοπιστια,οικονομια καυσιμου,φρενα,πλαισιο,να μας καληβουν,τωρα εαν δεν πηγαινει για καποιους βολιδα,αυτο δεν παει να πει οτι ειναι ενα κακο μηχανακι,και νομιζω οτι δεν υπαρχει μετρο σηγκρησης με το προηγουμενο κρυπτον
Link to comment
Share on other sites

ας κοιταξουμε και καποιες αλες αξιες οπως υδροψηξη,αξιοπιστια,οικονομια καυσιμου,φρενα,πλαισιο,να μας καληβουν,τωρα εαν δεν πηγαινει για καποιους βολιδα,αυτο δεν παει να πει οτι ειναι ενα κακο μηχανακι,και νομιζω οτι δεν υπαρχει μετρο σηγκρησης με το προηγουμενο κρυπτον

 

Kanis de ipe pos ine kako mixanaki andithetos ine apo ta kalitera 4t papia ton telaifteon xronon me polla extra kai dinatotites aplos exi timi tsimpimeni kai den exi taxitita simfona me ta kivika tou afto ine to thema.:)

Link to comment
Share on other sites

Kanis de ipe pos ine kako mixanaki andithetos ine apo ta kalitera 4t papia ton telaifteon xronon me polla extra kai dinatotites aplos exi timi tsimpimeni kai den exi taxitita simfona me ta kivika tou afto ine to thema.:)

einai 10 kivika parapano apo ta ipolipa tis agoras kai einai kai injection ti thelate na kani dld na petaei? :S

Link to comment
Share on other sites

Kanis de ipe pos ine kako mixanaki andithetos ine apo ta kalitera 4t papia ton telaifteon xronon me polla extra kai dinatotites aplos exi timi tsimpimeni kai den exi taxitita simfona me ta kivika tou afto ine to thema.:)
ναι σημφωνα με το τι το χρειαζεται ο καθενας,το θεμα το μιζων,ειναι αξιοπιστο?εχει παιδικες ασθενιες?ειναι βενζινοφορο?
Link to comment
Share on other sites

ας κοιταξουμε και καποιες αλες αξιες οπως υδροψηξη,αξιοπιστια,οικονομια καυσιμου,φρενα,πλαισιο,να μας καληβουν,τωρα εαν δεν πηγαινει για καποιους βολιδα,αυτο δεν παει να πει οτι ειναι ενα κακο μηχανακι,και νομιζω οτι δεν υπαρχει μετρο σηγκρησης με το προηγουμενο κρυπτον

 

καλα ειναι και για σημερα. πολλες ******** ακουσα παλι. παιδια θα τραβιξω βιντεο μια κοντρα με το μοντενας και θα δειτε ποσο πισω με εχει, ετσι για να μην ονειρευεστε

Link to comment
Share on other sites

ρε σεις τι ειναι αυτο το πραγμα ρε, πολυ θαψιμο πεφτει για το Χ

 

τα βλεπω τα υποτιμητικα σχολιακια και στεναχωριεμαι γιατι ξερω οτι δεν ειναι καθολου ετσι τα πραγματα

 

το Χ ειναι αστερι και απο αποψη επιδοσεων και απο αποψη ομορφιας

 

μη τρελαθουμε και τελειως...

Link to comment
Share on other sites

ρε σεις τι ειναι αυτο το πραγμα ρε, πολυ θαψιμο πεφτει για το Χ

 

τα βλεπω τα υποτιμητικα σχολιακια και στεναχωριεμαι γιατι ξερω οτι δεν ειναι καθολου ετσι τα πραγματα

 

το Χ ειναι αστερι και απο αποψη επιδοσεων και απο αποψη ομορφιας

 

μη τρελαθουμε και τελειως...

egw re file kserw pos otan imoun mama (eksatmisi mono forousa) metraga 56 innova 54cryptonR kai 60Fxakia (gia na min lete dld) alla otan o allos exei 2xrono 70mm fisiko einai na ipotimaei to mama X

Link to comment
Share on other sites

καλα ειναι και για σημερα. πολλες ******** ακουσα παλι. παιδια θα τραβιξω βιντεο μια κοντρα με το μοντενας και θα δειτε ποσο πισω με εχει, ετσι για να μην ονειρευεστε
οπως λεγαμε και παλια,παρε δηχρονο να κανεις ποδια,οταν θα πας να το δωσεις το μοτενας τοτε θα καταλαβεις την αξια του κρυπτον,και τι εγινε δλδ πως ειναι πιο γρηγορο?εγω οσα εχω δει, και οσους κατοχους εχω ρωτησει, τα πιο πολα ειναι προβληματικα,μονο τα λαδια και την βρομα του διχρονου να μηριζει στα ρουχα σου ειναι υπεραρκετα,παντα φιλικα φιλε μου ετσι?κουβεντουλα κανουμε:Dκαι κανε και ενα μακρινο ταξιδι να δεις πιο μηχανακι θα την παλευει καλητερα,ασ μην κοιταμε μονο τις επιδοσεις,εμενα πρωσοπικα μου αρεσει το μοτενας,αλα διχρονο δεν θα επερνα ποτε,
Link to comment
Share on other sites

ας κοιταξουμε και καποιες αλες αξιες οπως υδροψηξη,αξιοπιστια,οικονομια καυσιμου,φρενα,πλαισιο,να μας καληβουν,τωρα εαν δεν πηγαινει για καποιους βολιδα,αυτο δεν παει να πει οτι ειναι ενα κακο μηχανακι,και νομιζω οτι δεν υπαρχει μετρο σηγκρησης με το προηγουμενο κρυπτον
Πέστα χρυσόστομε. Παπί είναι. Όποιος θέλει επιδόσεις υπάρχουν και οι μηχανές μεγαλύτερου κυβισμού. Σε τεχνολογία δεν νομίζω να υπάρχει αντίπαλος.
Link to comment
Share on other sites

Καταρχην γεια σε ολους ειμαι καινουργιος στο site αλλα και στο χωρο των μοτο γενικα.Σκεφτομαι να παρω το καινουργιο το crypton μιας και θα μου χρειαστει για να μετακεινουμαι,ακουω πολλους εδω μεσα οι οποιοι το εχουν θαψει οχι ενα μετρο αλλα δεκα το μηχανακι!!!!Δηλαδη ελεος ρε παιδια μπορει να ειμαι ασχετος σε θεματα μηχανικα καθ' οτι δεν ασχοληθηκα ποτε μου με μηχανακια παρα μονο με αυτοκινητα αλλα πιστευω πως το crypton ειναι το καλυτερο μεχρι στιγμης στην κατηγορια του οχι σε θεμα ταχυτητας αλλα αξιοπιστιας!!!!!!!

Δεν ειπα οτι τα modenas ειναι αχρηστα αλλα δεν υπαρχει και μετρο συγκρισης αυτον το δυο.Και εγω ειμουν αναμεσα σ'αυτα τα δυο αλλα οπως και να το κανουμε η ζυγαρια γερνει προς crypton μερια.Αυτα πιστευω εγω προσωπικη μου γνωμη.

:thanks:
Link to comment
Share on other sites

Επειδή μερικοί πετάνε χαρταετό εδώ μέσα ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Δέν συγκρίνω το μιχανάκι μου με το Χ. Δέν γίνεται εξάλου είναι διαφορετικής κατηγορίας και φιλοσοφίας. Το συγκρίνω όμως με το FX μου το οποίο το έχω 59mm με μια ροική. Τίποτα άλλο. Επειδή λόγο δουλειάς δοκιμάζω σχεδόν ότι παπί υπάρχει μπορώ και έχω μια πιο ολοκληρομένη άποψη για το τι εστί το καθένα. Έτσι λοιπόν μετά από 6000km με το Χ, έχω σχηματήσει κάποιες εντυπώσεις. Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι βάρεσε μπιέλα στα 5000km...και που παλεύουμαι να το περάσουμε εγγύηση...(Ούτε τα κινέζικα δέν βαράνε στα 5000...)έχω βγάλει τις εξής εντυπώσεις. Σε ΜΑΜΑ μορφή πάντα δέν έχει το γκάζι που θα έπρεπε για ένα 4V 135cc NiCasil κύλινδρο μιχανάκι. Ούτε εκκίνηση δέν μπορείς να κάνεις ούτε τελικές μεγάλες έχει. Τα πλαστικά του τρίζουν και το έχω εντοπίσει σε πάνω από 3 Χ που έχω οδηγήσει. Είναι πολύ φαρδύ και βαρύ. Στα θετικά τώρα, έχει αρκετά καλά φρένα και πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Είναι οικονομικότατο και θα παίξουν σίγουρα πολλά Aftermarket. Τα σχόλια για βρώμα στα 2χρονα μυρίζουν τα ρούχα, τα βρακιά μου κτλπ απλά δέν ασχολούμαι γιατί είναι πασιφανές ότι λέγονται από άτομα που δέν είχαν ποτέ δίχρονο. Απλά ακούνε άλλους και λένε...Τα γνωστά παπαγαλάκια!

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια αυτο με τα ρουχα που βρωμανε ποιος το σκεφτηκε?? Ειχε κανεις διχρονο απ αυτους που τα λενε?
My name was Maemo, then it became Meego and now I'm getting a third one. I am Sailfish.
Link to comment
Share on other sites

Επειδή μερικοί πετάνε χαρταετό εδώ μέσα ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Δέν συγκρίνω το μιχανάκι μου με το Χ. Δέν γίνεται εξάλου είναι διαφορετικής κατηγορίας και φιλοσοφίας. Το συγκρίνω όμως με το FX μου το οποίο το έχω 59mm με μια ροική. Τίποτα άλλο. Επειδή λόγο δουλειάς δοκιμάζω σχεδόν ότι παπί υπάρχει μπορώ και έχω μια πιο ολοκληρομένη άποψη για το τι εστί το καθένα. Έτσι λοιπόν μετά από 6000km με το Χ, έχω σχηματήσει κάποιες εντυπώσεις. Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι βάρεσε μπιέλα στα 5000km...και που παλεύουμαι να το περάσουμε εγγύηση...(Ούτε τα κινέζικα δέν βαράνε στα 5000...)έχω βγάλει τις εξής εντυπώσεις. Σε ΜΑΜΑ μορφή πάντα δέν έχει το γκάζι που θα έπρεπε για ένα 4V 135cc NiCasil κύλινδρο μιχανάκι. Ούτε εκκίνηση δέν μπορείς να κάνεις ούτε τελικές μεγάλες έχει. Τα πλαστικά του τρίζουν και το έχω εντοπίσει σε πάνω από 3 Χ που έχω οδηγήσει. Είναι πολύ φαρδύ και βαρύ. Στα θετικά τώρα, έχει αρκετά καλά φρένα και πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Είναι οικονομικότατο και θα παίξουν σίγουρα πολλά Aftermarket. Τα σχόλια για βρώμα στα 2χρονα μυρίζουν τα ρούχα, τα βρακιά μου κτλπ απλά δέν ασχολούμαι γιατί είναι πασιφανές ότι λέγονται από άτομα που δέν είχαν ποτέ δίχρονο. Απλά ακούνε άλλους και λένε...Τα γνωστά παπαγαλάκια!

 

Sostos file esi sigoura tha kseris kai kalitera afou asxlolise kai me crypton x kai exis kai amesi sigresi me to dynamic kai to fx sou.Den ipe kanis pos to x den ine aksiologo papi alla oxi kai na leme pos vroman ta rouxa sou gia na apotrepsoume paidia na paroun 2t.Ama ine xalasmeno to papi kai se 4t mirizoun ta rouxa sou.Entaksi fisiko ine me to modenas na min mporis na pigenis kai terasties diadromes eukola kai oikonomika se andithese me to x alla toulaxiston oso pigenis me to modenas to xerese parapano kiolas re aderfe.Ego osa paidia ksero me dixronila kanenos den vromane ta rouxa tous min mou pite pos vazoune kali kolonia:X eleos.Pandos to x ego tha to sistina se 4t giati ine poli kalo kai oikonimiko kai fisika aksiopisto.:)

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μερικοί πετάνε χαρταετό εδώ μέσα ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Δέν συγκρίνω το μιχανάκι μου με το Χ. Δέν γίνεται εξάλου είναι διαφορετικής κατηγορίας και φιλοσοφίας. Το συγκρίνω όμως με το FX μου το οποίο το έχω 59mm με μια ροική. Τίποτα άλλο. Επειδή λόγο δουλειάς δοκιμάζω σχεδόν ότι παπί υπάρχει μπορώ και έχω μια πιο ολοκληρομένη άποψη για το τι εστί το καθένα. Έτσι λοιπόν μετά από 6000km με το Χ, έχω σχηματήσει κάποιες εντυπώσεις. Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι βάρεσε μπιέλα στα 5000km...και που παλεύουμαι να το περάσουμε εγγύηση...(Ούτε τα κινέζικα δέν βαράνε στα 5000...)έχω βγάλει τις εξής εντυπώσεις. Σε ΜΑΜΑ μορφή πάντα δέν έχει το γκάζι που θα έπρεπε για ένα 4V 135cc NiCasil κύλινδρο μιχανάκι. Ούτε εκκίνηση δέν μπορείς να κάνεις ούτε τελικές μεγάλες έχει. Τα πλαστικά του τρίζουν και το έχω εντοπίσει σε πάνω από 3 Χ που έχω οδηγήσει. Είναι πολύ φαρδύ και βαρύ. Στα θετικά τώρα, έχει αρκετά καλά φρένα και πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Είναι οικονομικότατο και θα παίξουν σίγουρα πολλά Aftermarket. Τα σχόλια για βρώμα στα 2χρονα μυρίζουν τα ρούχα, τα βρακιά μου κτλπ απλά δέν ασχολούμαι γιατί είναι πασιφανές ότι λέγονται από άτομα που δέν είχαν ποτέ δίχρονο. Απλά ακούνε άλλους και λένε...Τα γνωστά παπαγαλάκια!

 

Ρε παιδια αυτο με τα ρουχα που βρωμανε ποιος το σκεφτηκε?? Ειχε κανεις διχρονο απ αυτους που τα λενε?

 

Sostos file esi sigoura tha kseris kai kalitera afou asxlolise kai me crypton x kai exis kai amesi sigresi me to dynamic kai to fx sou.Den ipe kanis pos to x den ine aksiologo papi alla oxi kai na leme pos vroman ta rouxa sou gia na apotrepsoume paidia na paroun 2t.Ama ine xalasmeno to papi kai se 4t mirizoun ta rouxa sou.Entaksi fisiko ine me to modenas na min mporis na pigenis kai terasties diadromes eukola kai oikonomika se andithese me to x alla toulaxiston oso pigenis me to modenas to xerese parapano kiolas re aderfe.Ego osa paidia ksero me dixronila kanenos den vromane ta rouxa tous min mou pite pos vazoune kali kolonia:X eleos.Pandos to x ego tha to sistina se 4t giati ine poli kalo kai oikonimiko kai fisika aksiopisto.:)

 

ειμαι ενας πρωιν κατοχος ενος gilera runner 125 2t και σας πληροφορω οτι σε αποστασεις διαρκειας ανω των 15 λεπτων οχι απλα βρωμαγα αλλα σκυλοβρωμαγα απο πανω εως κατω... του εβαζα λαδια castrol TTS 2t αλλα η βρωμα βρωμα. σημειωνω οτι παλιοτερα ειχα ενα bandit 600cc το οποιο πηγε για ανταλακτικα μετα απο την μπιελα που χτυπησε...ετσι λοιπον για να γλυτωσω την βρωμα και να εχω αξιοπιστο οικονομικο και ομορφο μηχανακι(μιας και η ομορφια ειναι υποκειμενικη) κετεληξα στο Χ. Ειμαι super ευχαριστημενος και με τις επιδοσεις του (ειναι παπι και δεν ειναι να το πας με 200 γιατι θα σε παρει ο αερας) και με την καταναλωση του και με την αξιοπιστια του. το σιγουρο ειναι οτι δεν χρειαζομαι να του βαζω λαδια με αρωμα φραουλα οπως εχει πει και ο φιλος πιο πανω και το πιο σιγουρο ειναι οτι δεν εχω ακουσει για παραπανω απο 1 μοτορι να εχει χτυπησει μπυελα. τωρα ποιος ειναι αυτος που μπορει και κρινει ενα μοντελο της yamaha απο μια και μονο περιπτωση ειναι αλλο θεμα. τωρα τα 180 με 4η και τα 250 με 6η νομιζω οτι δεν αφορουν το συγκεκριμενο topic αλλα καποιο αλλο το οποιο ασχολειται με modenas 2τ.

 

παντα φιλικα

Κωστας

Need For Speed
Link to comment
Share on other sites

ειμαι ενας πρωιν κατοχος ενος gilera runner 125 2t και σας πληροφορω οτι σε αποστασεις διαρκειας ανω των 15 λεπτων οχι απλα βρωμαγα αλλα σκυλοβρωμαγα απο πανω εως κατω... του εβαζα λαδια castrol TTS 2t αλλα η βρωμα βρωμα. σημειωνω οτι παλιοτερα ειχα ενα bandit 600cc το οποιο πηγε για ανταλακτικα μετα απο την μπιελα που χτυπησε...ετσι λοιπον για να γλυτωσω την βρωμα και να εχω αξιοπιστο οικονομικο και ομορφο μηχανακι(μιας και η ομορφια ειναι υποκειμενικη) κετεληξα στο Χ. Ειμαι super ευχαριστημενος και με τις επιδοσεις του (ειναι παπι και δεν ειναι να το πας με 200 γιατι θα σε παρει ο αερας) και με την καταναλωση του και με την αξιοπιστια του. το σιγουρο ειναι οτι δεν χρειαζομαι να του βαζω λαδια με αρωμα φραουλα οπως εχει πει και ο φιλος πιο πανω και το πιο σιγουρο ειναι οτι δεν εχω ακουσει για παραπανω απο 1 μοτορι να εχει χτυπησει μπυελα. τωρα ποιος ειναι αυτος που μπορει και κρινει ενα μοντελο της yamaha απο μια και μονο περιπτωση ειναι αλλο θεμα. τωρα τα 180 με 4η και τα 250 με 6η νομιζω οτι δεν αφορουν το συγκεκριμενο topic αλλα καποιο αλλο το οποιο ασχολειται με modenas 2τ.

 

παντα φιλικα

Κωστας

 

Τα scooter εχουν την ταση να μυριζουν οντως αλλα τα τελευταιας γενειας 2χρονα οχι. Γιαυτο εξαλου περνανε euro3.

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μερικοί πετάνε χαρταετό εδώ μέσα ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Δέν συγκρίνω το μιχανάκι μου με το Χ. Δέν γίνεται εξάλου είναι διαφορετικής κατηγορίας και φιλοσοφίας. Το συγκρίνω όμως με το FX μου το οποίο το έχω 59mm με μια ροική. Τίποτα άλλο. Επειδή λόγο δουλειάς δοκιμάζω σχεδόν ότι παπί υπάρχει μπορώ και έχω μια πιο ολοκληρομένη άποψη για το τι εστί το καθένα. Έτσι λοιπόν μετά από 6000km με το Χ, έχω σχηματήσει κάποιες εντυπώσεις. Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι βάρεσε μπιέλα στα 5000km...και που παλεύουμαι να το περάσουμε εγγύηση...(Ούτε τα κινέζικα δέν βαράνε στα 5000...)έχω βγάλει τις εξής εντυπώσεις. Σε ΜΑΜΑ μορφή πάντα δέν έχει το γκάζι που θα έπρεπε για ένα 4V 135cc NiCasil κύλινδρο μιχανάκι. Ούτε εκκίνηση δέν μπορείς να κάνεις ούτε τελικές μεγάλες έχει. Τα πλαστικά του τρίζουν και το έχω εντοπίσει σε πάνω από 3 Χ που έχω οδηγήσει. Είναι πολύ φαρδύ και βαρύ. Στα θετικά τώρα, έχει αρκετά καλά φρένα και πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Είναι οικονομικότατο και θα παίξουν σίγουρα πολλά Aftermarket. Τα σχόλια για βρώμα στα 2χρονα μυρίζουν τα ρούχα, τα βρακιά μου κτλπ απλά δέν ασχολούμαι γιατί είναι πασιφανές ότι λέγονται από άτομα που δέν είχαν ποτέ δίχρονο. Απλά ακούνε άλλους και λένε...Τα γνωστά παπαγαλάκια!

η NiCasil επιστροση ειναι για να εχει μεγαλητερη ζωη ενα κυλινδρος?η εχει να κανει με τις με τις επιδοσεις? εαν δλδ παρουμε εναν κυλινδρο με 1000 χλμ και ενα αντοιστιχο με τα ιδια χλχμ χωρις επιστρωση πιος απο τους 2 εχει πιο καλες επιδοσεις? ειναι θεμα δλδ επιδοσεων ?η αξιοπιστιας? εαν κατσει σηνοδιγος καπιος σε διχρονο μηχανακι και φησηξει ανεμος, απο πισω προς την πλατη του ,δεν θα πανε τα καυσαερια πανω του? εχουμε οδηγησει ολα τα παπια απο το θρηλικο c50 μεχρι και οτι εχει κηκλοφορησει μεχρι τωρα,εχουμε λησει και δεσει σχεδον ολα τα παπακια τετραχρονα και διχρονα,εχουμε φαει τα νιατα μας με τα παπια στα μηχανουργια και στους τορνους αλα κατα βαθος πεταμε χαρταετο? υστερα μηχανακι στα καλα καθουμενα να χτυπησει μπιελα οταν γινονται τα σερβις σωστη οδηγηση και και οι απαραιτιτοι ελενχοι ειναι κοματι δησκολο, οχι ομως καιοτι δεν εχει συμβει, και εμενα μου χτηπησε μπιελα ενα ινοβα που εχω αλα εφταιγα εγω γιατι δεν εβλεπα τα λαδια καθολου,, και το ειχα κιολας κατασπασει αν του εκανα τον απαραιτητηο ελενχο θα ηταν μια χαρα,,μην θαβουμε λοιπον ενα μηχανακι αμεσως επειδη ετηχε ενα μεμονομενο περιστατικο,,και εγω εχω ακουσει οτι τα μοντενας εχουν προβλημα στο σασμαν,,τι παει να πει αυτο,,οτι ολα τα μοντενας ειναι αχρηστα? φιλικα παντα ετσι?νασαι καλα,,:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...