Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

αυτο με τις βαλβιδες δεν παιζει. ειναι απο τις καλυτερες εξατμισεις. στα περισσοτερα μηχανακια μου εχω protech. {ειμαι αδερφος του hatzakis}. μπορει να καψει τις βαλβιδες μονο με τον σιγαστηρα γιατι τα καυσαέρια μενουν μεσα και τις καβουν. ακομα απο τα καυσαέρια μπορει η βαλβίδα να κολησει και να μην κλείσουν και να τις πατησει το πιστονι και ετσι θα σου κανει πολυ μεγαλυτερη ζημια. αλλα αν το βαζεις για λιγο { μονο για να περνας απο τους μπάτσους μπροστά} δεν θα πάθει τιποτα. θα σου κοβει απόδοση μονο.:!::!::!::shoot::rocket:
Link to comment
Share on other sites

μπορει καποιος να το εξηγησει γιατι το μηχανακι με τον σιγαστηρα επανω μπορει να χρτυπησει βαλβιδες??

το ειχα & εγω αυτο ακουστα, αλλα τον λογο δεν καταλαβαινω..

πειτα γιατι σκεφτομαι να παρω την προτεκ,& θα την κυκλοφορω μονο με τον σιγαστηρα...

Link to comment
Share on other sites

αυτο με τις βαλβιδες δεν παιζει. ειναι απο τις καλυτερες εξατμισεις. στα περισσοτερα μηχανακια μου εχω protech. {ειμαι αδερφος του hatzakis}. μπορει να καψει τις βαλβιδες μονο με τον σιγαστηρα γιατι τα καυσαέρια μενουν μεσα και τις καβουν. ακομα απο τα καυσαέρια μπορει η βαλβίδα να κολησει και να μην κλείσουν και να τις πατησει το πιστονι και ετσι θα σου κανει πολυ μεγαλυτερη ζημια. αλλα αν το βαζεις για λιγο { μονο για να περνας απο τους μπάτσους μπροστά} δεν θα πάθει τιποτα. θα σου κοβει απόδοση μονο.:!::!::!::shoot::rocket:

 

se proigoumeni sizitisi me tn aderfo sou m eipe oti m filtro,gpr kai programma vgazeis peripou 140.ti filtro kai ti programma exeis?m tn protech eides kai alli veltiwsi. thanx

Link to comment
Share on other sites

αυτο με τις βαλβιδες δεν παιζει. ειναι απο τις καλυτερες εξατμισεις. στα περισσοτερα μηχανακια μου εχω protech. {ειμαι αδερφος του hatzakis}.μπορει να καψει τις βαλβιδες μονο με τον σιγαστηρα γιατι τα καυσαέρια μενουν μεσα και τις καβουν. ακομα απο τα καυσαέρια μπορει η βαλβίδα να κολησει και να μην κλείσουν και να τις πατησει το πιστονι και ετσι θα σου κανει πολυ μεγαλυτερη ζημια. αλλα αν το βαζεις για λιγο { μονο για να περνας απο τους μπάτσους μπροστά} δεν θα πάθει τιποτα. θα σου κοβει απόδοση μονο.:!::!::!::shoot::rocket:

 

μπορει καποιος να το εξηγησει γιατι το μηχανακι με τον σιγαστηρα επανω μπορει να χρτυπησει βαλβιδες??

το ειχα & εγω αυτο ακουστα, αλλα τον λογο δεν καταλαβαινω..

πειτα γιατι σκεφτομαι να παρω την προτεκ,& θα την κυκλοφορω μονο με τον σιγαστηρα...

 

plammer:H protech αυτη που εδειξα δινεται με σιγαστηρα μαζι πανω,δηλαδη πουλανε μια εξατμιση η οποια θα σου προκαλεσει προβληματα στο μοτερ? για να καταλαβω..γιατι δεν ειμαι πολυ ψαγμενος με εξατμισεις.

την απαντηση την εδωσε ο svouros gr με τον σιγαστηρα τα καυσαερια μενουν μεσα.

Link to comment
Share on other sites

αυτο με τις βαλβιδες δεν παιζει. ειναι απο τις καλυτερες εξατμισεις. στα περισσοτερα μηχανακια μου εχω protech. {ειμαι αδερφος του hatzakis}. μπορει να καψει τις βαλβιδες μονο με τον σιγαστηρα γιατι τα καυσαέρια μενουν μεσα και τις καβουν. ακομα απο τα καυσαέρια μπορει η βαλβίδα να κολησει και να μην κλείσουν και να τις πατησει το πιστονι και ετσι θα σου κανει πολυ μεγαλυτερη ζημια. αλλα αν το βαζεις για λιγο { μονο για να περνας απο τους μπάτσους μπροστά} δεν θα πάθει τιποτα. θα σου κοβει απόδοση μονο.:!::!::!::shoot::rocket:

 

αν με μια προτεκ που ειναι ποιο ελευθερη εξατμηση τα καυσαερια μενουν μεσα τοτε με μια μαμα δεν βγαινουν καθολου?? ως γνωστον ενα μηχανακι με κλειστου τυπου εξατμηση δεν προβληματιζει τις βαλβιδες. γιατι η πιεση απο τις δυο πλευρες τις βαλβιδας ειναι η ιδια! προβλημα υπαρχει αν δεν υπαρχει καθολου εξατμηση που η πιεση απο τη μεσα πλευρα της βαλβιδας ειναι μεγαλη χωρις αντισταση απο την αλλη με αποτελεσμα να παραγεται υψηλη θερμοτητα και να καταστρεφεται

αρα οσο ποιο κλειστου τυπου τοσο καλυτερα

αν τωρα ο συγαστηρας ειναι τοσο κλειστος καντε του μια τρυπα

Link to comment
Share on other sites

παιδια μεχρι τα 1000 χλμ το εστρωσα το μχν,,μετα τα 1000χλμ και την κλασικη αλαγη λαδιων,, κανα 2-3 φορες το ανοιξα μεχρι τερμα το μχν,,λετε να υπαρχει μελοντικο προβλημα?
Link to comment
Share on other sites

παιδια μεχρι τα 1000 χλμ το εστρωσα το μχν,,μετα τα 1000χλμ και την κλασικη αλαγη λαδιων,, κανα 2-3 φορες το ανοιξα μεχρι τερμα το μχν,,λετε να υπαρχει μελοντικο προβλημα?

 

Αν το μηχανακι το ζεσταινες κανονικα δεν θα υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα.Ετσι κι αλλιως δεν πρεπει συνεχως να πηγαινουμε χαλαρα αλλα να το ανοιγουμε καποτε καποτε για να φευγουν τα καταλοιπα απο τις επικαθησεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν το μηχανακι το ζεσταινες κανονικα δεν θα υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα.Ετσι κι αλλιως δεν πρεπει συνεχως να πηγαινουμε χαλαρα αλλα να το ανοιγουμε καποτε καποτε για να φευγουν τα καταλοιπα απο τις επικαθησεις.
ειχε προηγηθει ταξιδακι 60 χλμ και το ανοιξα τερμα για να δω τι λεει,,πιστευω να μην εχει αργοτερα παρατραγουδα,,2-3 φορες το εκανα αυτο,,και ρωταω επειδη ακουγεται οτι πρεπει να στρωθει το μχν μεχρι τα 1500 χλμ
Link to comment
Share on other sites

ειχε προηγηθει ταξιδακι 60 χλμ και το ανοιξα τερμα για να δω τι λεει,,πιστευω να μην εχει αργοτερα παρατραγουδα,,2-3 φορες το εκανα αυτο,,και ρωταω επειδη ακουγεται οτι πρεπει να στρωθει το μχν μεχρι τα 1500 χλμ

 

apla meta sthn poreia den tha exei kai toso kalh apodosh afou to exeis telikiasei apo ta 1000...megalo lathos auto entaksei eipame na to enoigeis alla ante mexri ta 90 akoma den exei doulepsei to moteraki mhn to gamas...

Link to comment
Share on other sites

apla meta sthn poreia den tha exei kai toso kalh apodosh afou to exeis telikiasei apo ta 1000...megalo lathos auto entaksei eipame na to enoigeis alla ante mexri ta 90 akoma den exei doulepsei to moteraki mhn to gamas...
απο που το σημπερενεις αυτο?
Link to comment
Share on other sites

to exw viosei se dika mou mhxanakia...
αλλοι δεν τα στρωνουν καθολου και τα πανε τσιτα απ την πρωτη μερα,,και δεν εχουν κανενα προβλημα σε βαθος χρονου
Link to comment
Share on other sites

φιλε thespesios το μηχανακι φορουσε φίλτρο που του ειχα φτιαξει εγω. ειχα κοψει τη γωνια που εχει το καπακι και ειχα μεγαλωσει την τρυπα. ακομα ειχα βαλει μεσα ενα σιτακι και ενα πιο ελευθερο σφουγκάρι. ακομα ειχε ενα τσιπακι στην ηλεκτρονικη που το ειχε φτιαξει ενας από την αθηνα. μετά ο αδερφος μου το εκανε 160cc με rapid bike, εκκεντροφόρο κτλ στου τρουλη στο ηρακλειο αλλα η gpr δεν δούλευε. και έτσι εβαλε protech που ειναι πολυ καλυτερη και φθηνοτερη. μεγαλη διαφορα και στα χαμηλά και στα ψιλά. :!::!::!:
Link to comment
Share on other sites

φιλε thespesios το μηχανακι φορουσε φίλτρο που του ειχα φτιαξει εγω. ειχα κοψει τη γωνια που εχει το καπακι και ειχα μεγαλωσει την τρυπα. ακομα ειχα βαλει μεσα ενα σιτακι και ενα πιο ελευθερο σφουγκάρι. ακομα ειχε ενα τσιπακι στην ηλεκτρονικη που το ειχε φτιαξει ενας από την αθηνα. μετά ο αδερφος μου το εκανε 160cc με rapid bike, εκκεντροφόρο κτλ στου τρουλη στο ηρακλειο αλλα η gpr δεν δούλευε. και έτσι εβαλε protech που ειναι πολυ καλυτερη και φθηνοτερη. μεγαλη διαφορα και στα χαμηλά και στα ψιλά. :!::!::!:
φιλε η gpr ειναι ολοσωμη και κατασκευασμενη αποκλειστικα για το χ,,τωρα αν στο δικο σου μχν δεν δουλεψε οπως λες σωστα,,τι να σου πω,,και μακραν πιο ομορφη το δειχνει σαν μοτοσηκλετακι:D
Link to comment
Share on other sites

ακομα απο τα καυσαέρια μπορει η βαλβίδα να κολησει και να μην κλείσουν και να τις πατησει το πιστονι και ετσι θα σου κανει πολυ μεγαλυτερη ζημια.:

 

αν δεν κλεισει η βαλβιδα μενει στο πανω μερος κ το πιστονι ακομη και στο ΑΝΣ δεν ακουμπαει την βαλβιδα ουτε σε κανονικα επιπεδα:blink:

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα ολα τα παραπανω που αναφερατε για την εξατμιση με τον σιγαστηρα.Αρα συμπερενω οτι μονο προβληματα θα μου προκαλεσει αυτη η εξατμιση με τον σιγαστηρα μονιμα επανω;)Προτεινετε να κοιταξω να παραγειλω την εργοστασιακη εξατμιση απο το 125cc μοντελο του παπιου μου (115 κυβικα ειναι) ή θα αντιμετωπισω προβλημα με την εξαγωγη καυσαεριων κτλ?

 

Παρακαλω μια σαφης απαντηση αν μπορειτε,ειναι απολυτη αναγκη για να δω τι θα κανω.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

φιλε η gpr ειναι ολοσωμη και κατασκευασμενη αποκλειστικα για το χ,,τωρα αν στο δικο σου μχν δεν δουλεψε οπως λες σωστα,,τι να σου πω,,και μακραν πιο ομορφη το δειχνει σαν μοτοσηκλετακι:D

 

auto akribws . einai kataskeuasmeni gia to mixanaki alla ksereis pia i diafora oti sto mamisio x douleuei wraia alla sta parapanw kybika ksexase tin.twra entaksei apo 8ema omorfias an deis to mixanaki apo pisw i mpouka tis eksatmisis sou alla zei gnwmi!!!!!!!!!!!!opws k i xeiropoiti kataskeui. pio sport:!::!:

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα ολα τα παραπανω που αναφερατε για την εξατμιση με τον σιγαστηρα.Αρα συμπερενω οτι μονο προβληματα θα μου προκαλεσει αυτη η εξατμιση με τον σιγαστηρα μονιμα επανω;)Προτεινετε να κοιταξω να παραγειλω την εργοστασιακη εξατμιση απο το 125cc μοντελο του παπιου μου (115 κυβικα ειναι) ή θα αντιμετωπισω προβλημα με την εξαγωγη καυσαεριων κτλ?

 

Παρακαλω μια σαφης απαντηση αν μπορειτε,ειναι απολυτη αναγκη για να δω τι θα κανω.

 

file mou ksanales ti papi exeis?alla na s pw baltin afoun tin 8es gia mesa stin poli upoti8etai oti dn 8a to spas kiolas . opote dn 8a trwei zorisma.eksalou exw dei merika papia pou exoun panta ton sigastira. min nomizeis einai na min sou tuxei

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα ολα τα παραπανω που αναφερατε για την εξατμιση με τον σιγαστηρα.Αρα συμπερενω οτι μονο προβληματα θα μου προκαλεσει αυτη η εξατμιση με τον σιγαστηρα μονιμα επανω;)Προτεινετε να κοιταξω να παραγειλω την εργοστασιακη εξατμιση απο το 125cc μοντελο του παπιου μου (115 κυβικα ειναι) ή θα αντιμετωπισω προβλημα με την εξαγωγη καυσαεριων κτλ?

 

Παρακαλω μια σαφης απαντηση αν μπορειτε,ειναι απολυτη αναγκη για να δω τι θα κανω.

 

sol σιγουρεψου πρωτα οτι η μαμα εξατμηση που εβγαλες δεν ειναι ιδια με του 125

Link to comment
Share on other sites

hatzakis:To παπι μου ειναι kymco nexxon 115cc (πειραγμενο,στοκ μορφη 50cc)

grigoriso:H εξατμιση του 50αριου καμια σχεση με του 125,ο λαιμος της εξατμισης του 50αριου ειναι σα καλαμακι μεγεθος.Επισης ειναι σιγουρεμενο.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

ειχε προηγηθει ταξιδακι 60 χλμ και το ανοιξα τερμα για να δω τι λεει,,πιστευω να μην εχει αργοτερα παρατραγουδα,,2-3 φορες το εκανα αυτο,,και ρωταω επειδη ακουγεται οτι πρεπει να στρωθει το μχν μεχρι τα 1500 χλμ

 

Το σημαντικο ειναι να ζεσταθει ενω ειναι ακινητο.Δηλαδη το πρωι οταν το αναψεις αστο στο ρελαντι για λιγο και μετα ξεκινα.Αυτο ειναι το πιο σημαντικο, το ζεσταμα της μηχανης και οχι το ποσο το ανοιγεις.Η μη καλη λιπανση του κινητηρα κανει την καταστροφη.Και να κανεις στροσιμο 1500 χιλιομετρα δηλαδη οτι λενε επι τοσα χρονια ολοι αν το μηχανακι το πηγαινεις σουζα και ξυνεις φτερα κατω η μηχανη θα καταστραφει επειδη δεν λιπαινεται.Το ιδιο γινεται και με το ζεσταμα.Αν δεν πιασει θερμοκρασια το λαδι δεν λιπαινει.

Link to comment
Share on other sites

auto akribws . einai kataskeuasmeni gia to mixanaki alla ksereis pia i diafora oti sto mamisio x douleuei wraia alla sta parapanw kybika ksexase tin.twra entaksei apo 8ema omorfias an deis to mixanaki apo pisw i mpouka tis eksatmisis sou alla zei gnwmi!!!!!!!!!!!!opws k i xeiropoiti kataskeui. pio sport:!::!:
την gpr ενοεις ετσι?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...