Jump to content

Ηλεκτρονική Αθηνών


FREAK_OF_NATURE
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εχω την εξης απορια.

Ειχα αγορασει εναν υπολογιστη(desktop) απο το συγκεκριμενο καταστημα.

Την περασμενη βδομαδα η οθονη παρουσιασε καποιο προβλημα.

Καθως ειναι μεσα στα πλαισια της εγγυησης την πηγα στο καταστημα οπου μου ειπε ο υπεθυνος πως χρειαζονται 2 εβδομαδες μεχρι να παει στον καταλληλο ανθρωπο και να εντοπισει το προβλημα και αλλες 2 εβδομαδες εως οτου επισκευαστει(αν αυτο ειναι εφικτο)

Και η απορια μου ειναι η εξης...Παντα τοσος χρονος απαιτειται???:confused:

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Αν η οθόνη είναι σε στυλ Turbo-X+Πλαίσιο τότε καλά έκανες και την πήγες σε αυτούς.Αλλιώς αν ήταν επώνυμη τότε ποιος ο λόγος να μην πάει στην αντιπροσωπεία;Αυτό ποτέ μου δεν το κατάλαβα.Το μαγαζί είναι ένας μεσάζων για να γίνει η πώληση.Από κει και πέρα δεν θα έπρεπε να αναλαμβάνει τέτοιου είδους υπηρεσίες.Γιατί αυτοί το μόνο που θα κάνουν είναι να την πάνε οι ίδιοι στην Sony πχ,το πότε όμως θα το κάνουν και πότε θα την πάρεις εσύ πίσω είναι άλλο θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση στην PHILIPS , νομίζω είναι η καλύτερη εταιρία για αγορές (σε σχέση με την εγγύηση τουλάχιστον)...

Πήρα πριν ένα χρόνο από το multirama μια οθόνη και πριν κάνα μήνα μου παρουσίασε ένα μικροπροβληματάκι (δεν ήταν και τίποτα σοβαρό - μάλιστα εγώ το προκάλεσα :p ) ...Δεν πήγα καθόλου από εκεί που το αγόρασα , πήρα τηλ. στα κεντρικά της PHILIPS και αφού τους περιέγραψα τι έγινε (μου μίλησαν απίστευτα φιλικά) , μου ζήτησαν διεύθυνση και σε μία εβδομάδα μου ΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ και πήραν την παλιά πίσω....τσάμπα φυσικά!:)

Με τέτοια εξυπηρέτηση, είναι φανερό τι εταιρία θα προτιμήσω και στο μέλλον!

Όσο για αυτό που έπαθες FREAK , θα σου σπάσουν τα νεύρα μέχρι να βρεις άκρη τώρα... κοίτα να τους πιέζεις να συντομεύουν , γιατί θα ξαναδείς οθόνη μετά το καλοκαίρι!

Ίσως ήταν καλύτερα να επικοινωνήσεις με την εταιρία της οθόνης σου κατευθείαν!

Link to comment
Share on other sites

Ηasioti αυτό που περιγράφεις είναι εγγύηση on-site και το παρέχουν και άλλες εταιρίες.

 

...σαφώς και το κάνουν :happy: (μερικές τουλάχιστον), ένα παράδειγμα είπα!

Απλά ήθελα να τονίσω ότι είναι καλύτερα σε περιπτώσεις προβλημάτων να απευθυνόμαστε κατευθείαν με τις εταιρίες και ΟΧΙ με τα καταστήματα!

Και όπως πολύ σωστά προανέφερε και ο Βασίλης , το κατάστημα σαν μεσάζων θα μεταφέρει το προβληματικό προϊόν στην εταιρία.... το πότε και αν το κάνει σωστά, είναι άλλο θέμα!

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση στην PHILIPS , νομίζω είναι η καλύτερη εταιρία για αγορές (σε σχέση με την εγγύηση τουλάχιστον)...

Πήρα πριν ένα χρόνο από το multirama μια οθόνη και πριν κάνα μήνα μου παρουσίασε ένα μικροπροβληματάκι (δεν ήταν και τίποτα σοβαρό - μάλιστα εγώ το προκάλεσα :p ) ...Δεν πήγα καθόλου από εκεί που το αγόρασα , πήρα τηλ. στα κεντρικά της PHILIPS και αφού τους περιέγραψα τι έγινε (μου μίλησαν απίστευτα φιλικά) , μου ζήτησαν διεύθυνση και σε μία εβδομάδα μου ΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ και πήραν την παλιά πίσω....τσάμπα φυσικά!:)

Με τέτοια εξυπηρέτηση, είναι φανερό τι εταιρία θα προτιμήσω και στο μέλλον!

Όσο για αυτό που έπαθες FREAK , θα σου σπάσουν τα νεύρα μέχρι να βρεις άκρη τώρα... κοίτα να τους πιέζεις να συντομεύουν , γιατί θα ξαναδείς οθόνη μετά το καλοκαίρι!

Ίσως ήταν καλύτερα να επικοινωνήσεις με την εταιρία της οθόνης σου κατευθείαν!

 

Αυτός είναι και ο λόγος που αγοράζω πάντα LG :D Έχουν 3 χρόνια onsite εγγύηση (ακόμα και για 1 καμμένo pixel) και δεν χρειάζεται ποτέ να μπλέκεις με τα καραγκιοζιλίκια των καταστημάτων, ειδικά αυτών όπως η ηλεκτρονική αθηνών, κωτσοβολος κτλ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

και συνεχιζω για να σας πω τι εγινε

με πηραν σημερα τηλεφωνο απο τιν ινφο κουεστ(οι της ηλεκτρονικης αθηνων εκει με εστειλαν) για να μου πουνε πως η οθονη ειχε κατασκευαστικο προβλημα και δεν φτιαχνεται.

μου δωσαν την διευθυνση τους για να παω να μου αντικαταστησουν την οθονη.

επι τοπου λοιπον με ενημερωσαν πως η οθονη που θα μου δωσουν θα ειναι μεν το ιδιο μοντελο με την προβληματικη που θα κρατουσαν αυτοι αλλα δε θα ηταν ολοκαινουργια αλλα "επανα-κατασκευασμενη"

¨και δε φτανει αυτο,αλλα δε μου δωσαν και εγγυηση.

και η νεα μου απορια ειναι η εξης.

εχω πληρωσει για μια οθονη η οποια ειναι απο κατασκευης της ελαττωματικη.

περα του οτι δε μου δινουν μια ολοκαινουργια(τετοαι δε πληρωσα?) δε θα επρεπε να μου δωσουν και εγγυηση?

 

 

 

 

 

(για να αποφυγουμε ποστ του τυπου τι θα επρεπε να κανω,πηρα τηλεφωνο σε δικηγορο επι τοπου,μου ειπε τι να γραψω στην αποδειξη πανω και τους εκανε και αγωγη)

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Αχ, FREAK μου, έμπλεξες!

:(

 

Οι όροι των εγγυήσεων που συνοδεύουν τα ηλεκτρονικά είδη, δεν είναι και πολύ σαφείς.

Συνήθως στο σημείο που μιλάνε για αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, αναφέρουν : ..αντικατάσταση με λειτουργικά ισοδύναμη συσκευή...".

 

Τώρα το : "λειτουργικά ισοδύναμη", πως μεταφράζεται;

 

Λειτουργικά ισοδύναμη = καινούργια;

Λειτουργικά ισοδύναμη = επανα-κατασκευασμενη;

 

Μετά δεν σου έδωσαν και εγγύηση;

Δηλαδή σου είπαν ότι η εγγύηση που έχεις, οι υπολοιπόμενες ημέρες της αρχικής οθόνης, παύει να ισχύει;

Άλλο κι' αυτό!!!

:confused:

 

Κανονικά δικαιούσαι εγγύηση, αν όχι την υπολοιπόμενη τουλάχιστον κάποιο νέο χρονικό διάστημα γιατί εκτός από το προϊόν, αγοράζουμε και την εγγύηση, δεν μας την χαρίζουν!

Link to comment
Share on other sites

οχι αγαπητε.

ουτε εγγυηση ουτε τπτ.

και οταν τους ρωτησα μου ειπαν πως δε θα μου δωσουνε οτι και να γινει.εκτος λεει αν αγορασω νεα οθονη.

καραγκιοζιλικια δλδ.

δε φτανει που μου πουλησαν σκαρτο πραγμα!

 

ας φανε μια αγωγη στα μουτρα να ηρεμησουν!

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

"Σκάρτο" μπορεί να βγεί οποιοδήποτε προϊόν, από οποιαδήποτε εταιρεία!

Από 'κεί και πέρα, η επιχείρηση "δίνει εξετάσεις" στην αντιμετώπιση των προβλημάτων!

 

Μου κάνει εντύπωση πάντως, πως μια τέτοια εταιρεία με τόσο μεγάλο δίκτυο καταστημάτων, δέχεται να σπιλωθεί η φήμη της με τέτοιον τρόπο!

 

Έκανες αγωγή.

Μαζί σου!

;)

Δεν υπάρχει αμφιβολία, το δίκιο είναι με το μέρος σου, αλλά η χρηματική αποζημίωση που θα σου δώσουν είναι το μικρότερο κακό (γι' αυτούς).

 

Αυτοί που διοικούν αυτές τις εταιρείες, δεν έχουν ούτε τις βασικές γνώσεις ενός πρωτοετή φοιτητή Δοιήκησης Επιχειρήσεων;

Link to comment
Share on other sites

ποια χρηματικη αποζημιωση στελιο μου????!?!?!!?

 

μιλησα μετα με τον αδερφο μου και μου ειπε οτι αφου κανει την αγωγη,το πολυ πολυ αυτοι να κανουν εφεση..

υποθεση τρεχα γυρευε δλδ..

λεφτα να εχεις να πληρωνεις σε δικηγορους..

δε βαριεσαι...να δουμε που θα βγαλει

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

το διευκρινησαμε (η αλλος ειχε στειλει πμ?) πως ηταν οθονη ηταν μαρκα(να την αναφερω ή δνε εχει νοημα?)
:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Ναί, είναι κονό μυστικό ότι η δικαστική οδός είναι...

...μακρά και ανηφορική!

 

Και αυτοί εκεί ποντάρουν.

Στο ότι είναι ασύμφορο για έναν ιδιώτη, να επιμείνει και να "το τραβήξει μέχρι τέρμα", συγκρίνοντας τα δικαστικά έξοδα με την αγορά ενός καινούργιου προϊόντος!

:mad:

 

Πάντως θα αποκαλύψω ένα επαγγελματικό "μυστικό".

 

Ένας ευχαριστημένος πελάτης μπορεί να "μολύνει" 3-4 άλλους "μελλοντικούς πελάτες".

 

Ένας δυσαρεστημένος πελάτης μπορεί να "μολύνει" 40-50 άλλους "μελλοντικούς πελάτες"!!!

 

Ο νοών νοήτω...

;)

Link to comment
Share on other sites

το διευκρινησαμε (η αλλος ειχε στειλει πμ?) πως ηταν οθονη ηταν μαρκα(να την αναφερω ή δνε εχει νοημα?)

Φυσικά και έχει νόημα.

Τέτοια πράγματα δεν πρέπει να μη μαθαίνονται.

Πες μας ποια ήταν η μάρκα σε παρακαλώ.

Link to comment
Share on other sites

Πες μας τι έγραψες στην απόδειξη να ξέρουμε και εμείς αν πέσουμε σε παρόμοια περίπτωση τι να κάνουμε.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

Πες μας τι έγραψες στην απόδειξη να ξέρουμε και εμείς αν πέσουμε σε παρόμοια περίπτωση τι να κάνουμε.

 

+1

 

Tha einai xrisimo. Alliws tha sou lene "nai alla tin parelaves, ara apodextikes tous orous mpla mpla ...."

Link to comment
Share on other sites

Όλα έχουν σημασία και κυρίως η βλάβη και η εταιρεία. Εφόσον η βλάβη δεν οφείλεται σε ανεπάρκεια της συσκευής αλλά σε εξωτερικούς παράγοντες (να τη ρίξει κάποιος από το γραφείο του ή να την κάψει το γνωστό ποιοτικό ρεύμα της ΔΕΗ) τότε η εταιρεία δεν έχει συμβατική υποχρέωση να την αντικαταστήσει. Βέβαια μια τέτοια παραλλαγή όπως στη περίπτωση σου την ακούω για πρώτη φορά, να σου δώσουν άλλη οθόνη αλλά μετά να σε ..ξεγράψουν :confused:

 

Πολλές εταιρείες σέβονται τον καταναλωτή και έχουν το πολύ απλό σύστημα του με τηλεφωνείς - - σου φέρνω με κούριερ το ίδιο μοντέλο (πρόσεχε, είναι πολλές φορές δύσκολο να υπάρχει το ίδιο μοντέλο καινούργιο αλλά πάντα έχουν στοκ από επισκευασμένα μοντέλα που τα γύρισαν άλλοι πριν από σένα) και παίρνω πίσω το χαλασμένο σου. Μερικές φορές δίνεις την αρχική σου απόδειξη και σου δίνουν νέα όπου σημειώνεται η αντικατάσταση και η ημερομηνία αρχικής αγοράς. Έτσι για παράδειγμα έγινε με εμένα και μια οθόνη της Viewsonic πριν 4-5 χρόνια που χάλασε 99% λόγω κακού ρεύματος προτού το πάρω πρέφα και αγοράσω UPS. Σε δυο μέρες μου ήρθε καινούργια σπίτι (και επειδή το μοντέλο ήταν καινούργιο και η οθόνη που ήρθε ήταν καινούργια στο κουτί της). Σε φίλο έγινε το ίδιο με μόνιτορ Samsung στα 2,5 χρόνια και του έφεραν το ίδιο μοντέλο αλλά 2,5 χρονών (δεν υπήρχε φυσικά περίπτωση να βρεθεί το ίδιο μοντέλο καινούργιο, η γραμμή είχε κλείσει από χρόνια).Η εγγύηση μας φυσικά ίσχυε και μετά.

 

Στην περιπέτεια σου βρίσκονται οι κύριοι λόγοι που δεν συστήνω αγορές υπολογιστών από πολυκαταστήματα, το σερβις απλά είναι τραγικό και συχνά αγοράζεις εξαρτήματα σε πακέτο που δεν υπήρχε λόγος να τα πάρεις αλλά δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς. Πάντα είναι καλύτερο να βρίσκεις κάποιον που εμπιστεύεσαι και να του τα πρήζεις μέχρι να σου φτιάξει ένα καλό σύστημα στο μπάτζετ σου που να το παραγγείλεις από κάποιον συναρμολογητή με καλό σερβις (π.χ Πλαίσιο, Μουλτιράμα, κα) ή κάποιο καλό συνοικιακό μαγαζί που σε προσέχουν καλύτερα και μπορείς να τους βρίσεις με την άνεση σου αν σου κάνουν λαλακίες. Η προσωπική επαφή δεν υπάρχει στους Κωτσόβολους.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ο Νομος ειναι σαφεστατος, οταν μας αλλαζουν κατι στην εγγυηση η εγγυηση αρχιζει απο την αρχη. Δηλαδη αν η οθονη ειχε 3 χρονια εγγυηση, θα εχεις αλλα 3 χρονια εγγυηση απο την ημερα αντικαταστασης.&-
Link to comment
Share on other sites

Ο Νομος ειναι σαφεστατος, οταν μας αλλαζουν κατι στην εγγυηση η εγγυηση αρχιζει απο την αρχη. Δηλαδη αν η οθονη ειχε 3 χρονια εγγυηση, θα εχεις αλλα 3 χρονια εγγυηση απο την ημερα αντικαταστασης.&-

 

Δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει αυτό. Εγώ ξέρω πως η διάρκεια της εγγύησης ξεκινάει από την ημέρα αγοράς την αρχικης συσκευής και σε περίπτωση αντικατάστασης η εγγύηση ισχύει για όσες μέρες έχουν απομείνει από την πρώτη αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει αυτό. Εγώ ξέρω πως η διάρκεια της εγγύησης ξεκινάει από την ημέρα αγοράς την αρχικης συσκευής και σε περίπτωση αντικατάστασης η εγγύηση ισχύει για όσες μέρες έχουν απομείνει από την πρώτη αγορά.

 

Κι' εγώ αυτό νομίζω ότι ισχύει.

Γιατί αν έχεις π.χ. 3 χρόνια εγγύηση και σου χαλάσει στα 2,5 τότε σου αντικαθιστούν την συσκευή και έχεις πάλι 3 χρόνια εγγύηση;

Δηλαδή σύνολο 3+2,5=5,5;

Κι' αν ξαναχαλάσει πριν λήξει η δέυτερη εγγύηση;

5,5 + τρίτη εγγύηση = εγγύηση για πάντα;

:confused:

 

Δεν νομίζω ότι το κάνει κανένας αυτό...

 

Edit :

Για τον απλούστατο λόγο ότι με αυτό τον τρόπο δεν θα αγόραζε σχεδόν κανείς καινούργια...

Link to comment
Share on other sites

λοιπον,πανω στην αποδειξη εγραψα οτι ακριβως μου ειπε ο δικηγορος.

δε νομιζω σε ολες τις περιπτωσεις να γραφουμε το ιδιο πραγμα

το εξωδικο σταλθηκε σημερα.ενα προς την ηλεκτρονικη αθηνων και ενα προς την ινφο κουεστ

οι απαιτησεις ειναι 2

1.εντος 3 ημερων(απο την ημερα που θα παραλαβουν το εξωδικο δλδ ή απο σημερα ΄η απο δευτερα) να μου αποδωσουν εγγραφως την βλαβη της ο8ονης(και οχι "δε ξερουμε,δε την βρηκαμε,ειναι μαλλον κατασκευαστικο")

και

2.εντος 3 ημερων να μου δοθει εγγυηση για την οθονη

 

υγ.δε βλεπω ποια η σημασια της μαρκας..εχει διαφορα αν θα ηταν φιλιπς απο το οτι ειναι χιτατσι?

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος ότι ισχύει αυτό. Εγώ ξέρω πως η διάρκεια της εγγύησης ξεκινάει από την ημέρα αγοράς την αρχικης συσκευής και σε περίπτωση αντικατάστασης η εγγύηση ισχύει για όσες μέρες έχουν απομείνει από την πρώτη αγορά.

 

Κι' εγώ αυτό νομίζω ότι ισχύει.

Γιατί αν έχεις π.χ. 3 χρόνια εγγύηση και σου χαλάσει στα 2,5 τότε σου αντικαθιστούν την συσκευή και έχεις πάλι 3 χρόνια εγγύηση;

Δηλαδή σύνολο 3+2,5=5,5;

Κι' αν ξαναχαλάσει πριν λήξει η δέυτερη εγγύηση;

5,5 + τρίτη εγγύηση = εγγύηση για πάντα;

:confused:

 

Δεν νομίζω ότι το κάνει κανένας αυτό...

 

 

Κι ομως, ισχυει αυτο που ειπα και απορω με το θρασος της infoquest.

 

Ν.2251/1994 Άρθρο 5, παράγραφος 4.

 

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

 

Edit :

Για τον απλούστατο λόγο ότι με αυτό τον τρόπο δεν θα αγόραζε σχεδόν κανείς καινούργια...

 

Γιατι να μην αγορασεις κατι καινουργιο; Αν παρεις κατι μεταχειρισμενο και εχει πχ εγγυηση ακομα 2 μηνες μπορει να μη σου χαλασει σε αυτους τους δυο μηνες οποτε θα ληξει η εγγυηση σου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...