Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

κάλεσα σήμερα την wind ,δεν περνάνε την καταγγελία γιατί είναι εκπρόθεσμη κατά 3 ημέρες....

 

άρα προσοχή σε όσους θέλουν να κάνουν διακοπή λόγω αυξήσεων....

 

για 2η φορά με μετά τις αυξήσεις του Ιανουαρίου Φεβρουαρίου δεν πρόλαβα ....:mad:

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

κάλεσα σήμερα την wind ,δεν περνάνε την καταγγελία γιατί είναι εκπρόθεσμη κατά 3 ημέρες....

 

άρα προσοχή σε όσους θέλουν να κάνουν διακοπή λόγω αυξήσεων....

 

για 2η φορά με μετά τις αυξήσεις του Ιανουαρίου Φεβρουαρίου δεν πρόλαβα ....:mad:

Κάνε μια ωραία καταγγελία στην ΕΕΤ και θα δεις τι ωραία που θα γίνει η δουλειά σου.

 

Είναι απλή η διαδικασία και γίνεται σε 5 λεπτά από το site της ΕΕΤ.

 

Send by HUAWEI Mate 8 (NXT-L29) 6" DSFA with Tapatalk

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Aν είναι όντως εκπρόθεσμη, τι νόημα έχει η καταγγελία;

Μάρκο θα πει ότι δεν τον ενημέρωσαν εγκαίρως με κανένα τρόπο και δεν έχει λάβει γνώση και ότι τον έφεραν σε προτετελεσμενο. Το έχουμε κάνει αρκετές φορές και έχει πιάσει τις περισσότερες.

 

Μια προσπάθεια δεν θα του κάνει κόπο 5 λεπτά από τον χρόνο του είναι να συμπληρώσει την φόρμα στην ΕΕΤ.

 

Send by HUAWEI Mate 8 (NXT-L29) 6" DSFA with Tapatalk

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Update:

 

Εχθές το βράδυ κατά τις 1:00 λέω δεν μπαίνω από την φόρμα επικοινωνίας να στείλω αιτημα για ακύρωση....& Σήμερα μετά την επικοινωνία μου με το 13800 παίρνω το ακόλουθο mail

 

Σε συνέχεια του αιτήματος σας με κωδικό 37-4948580298, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την ακύρωση της γραμμής θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κατάστημα wind ή στον πάροχο της αρεσκείας σας, σε περίπτωση φορητότητας αριθμού. Θα χρεωθείτε μόνο εφόσον έχετε πάρει επιδότηση συσκευής.

 

Πηγαίνω στην wind ,επικοινωνεί η κοπελα με τα κεντρικά ,στην αρχή είναι Αρνητικοί μετά τους λέει οτι μου εστειλαν την παραπανω απαντηση απο το αναλογο τμημα και τελικα της λενε οτι μπορω να κανω διακοπη αζημιως (αφου δεν εχω παρει επιδοτηση συσκευης).

 

Παράλληλα συζητήσαμε με την υπάλληλο σχετικά με τον μήνα που αναφερουν και μου είπε ότι εφόσον έστειλαν αυτή την απάντηση μπορουμε να "πατησουμε" σε αυτη....

 

Επίσης μου είπε να στείλω Φαξ με φωτοτυπία ταυτότητας και να αναφέρω τον λόγο της καταγγελίας καθώς και την έγκριση τους στο αίτημα μου..

 

Η επόμενη ενέργεια τους -οπως μου ειπε-είναι σε 2-3 μέρες να με πάρουν τηλ για διαπραγμάτευση της τιμής του συμβολαίου....αν ολα πάνε οκ....

 

Αν μου πουν κάτι διαφορετικό εννοείται πως θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ

 

το τελευταίο διάστημα μου την έχουν Σπάσει όλοι Από Τράπεζες μέχρι την Wind με τις μικροαυξησεις που βάζουν σε Όλα.....

 

Ενημέρωση λοιπόν σε λίγες μερες....

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

Update:

 

Εχθές το βράδυ κατά τις 1:00 λέω δεν μπαίνω από την φόρμα επικοινωνίας να στείλω αιτημα για ακύρωση....& Σήμερα μετά την επικοινωνία μου με το 13800 παίρνω το ακόλουθο mail

 

Σε συνέχεια του αιτήματος σας με κωδικό 37-4948580298, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την ακύρωση της γραμμής θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κατάστημα wind ή στον πάροχο της αρεσκείας σας, σε περίπτωση φορητότητας αριθμού. Θα χρεωθείτε μόνο εφόσον έχετε πάρει επιδότηση συσκευής.

 

Πηγαίνω στην wind ,επικοινωνεί η κοπελα με τα κεντρικά ,στην αρχή είναι Αρνητικοί μετά τους λέει οτι μου εστειλαν την παραπανω απαντηση απο το αναλογο τμημα και τελικα της λενε οτι μπορω να κανω διακοπη αζημιως (αφου δεν εχω παρει επιδοτηση συσκευης).

 

Παράλληλα συζητήσαμε με την υπάλληλο σχετικά με τον μήνα που αναφερουν και μου είπε ότι εφόσον έστειλαν αυτή την απάντηση μπορουμε να "πατησουμε" σε αυτη....

 

Επίσης μου είπε να στείλω Φαξ με φωτοτυπία ταυτότητας και να αναφέρω τον λόγο της καταγγελίας καθώς και την έγκριση τους στο αίτημα μου..

 

Η επόμενη ενέργεια τους -οπως μου ειπε-είναι σε 2-3 μέρες να με πάρουν τηλ για διαπραγμάτευση της τιμής του συμβολαίου....αν ολα πάνε οκ....

 

Αν μου πουν κάτι διαφορετικό εννοείται πως θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ

 

το τελευταίο διάστημα μου την έχουν Σπάσει όλοι Από Τράπεζες μέχρι την Wind με τις μικροαυξησεις που βάζουν σε Όλα.....

 

Ενημέρωση λοιπόν σε λίγες μερες....

Αν έκανες από την αρχή θα είχε λυθεί το ζήτημα όπως γίνεται και τις περισσότερες φορές.

 

 

 

Send by HUAWEI Mate 8 (NXT-L29) 6" DSFA with Tapatalk

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

το απο την αρχη ειναι σχετικο ....εννοεις απο την στιγμη που μου βγηκε ο λογαριασμός στο ebill στις 10/03 ?

γιατι εκει ειναι και το θεμα οτι δεν ειχα δει την ειδοσποιηση στο τελος του λογαριασμου και το πηρα χαμπαρι οταν ενα παιδι προχθες ποσταρε την ενημερωση για τις αυξησεις.....

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

το απο την αρχη ειναι σχετικο ....εννοεις απο την στιγμη που μου βγηκε ο λογαριασμός στο ebill στις 10/03 ?

γιατι εκει ειναι και το θεμα οτι δεν ειχα δει την ειδοσποιηση στο τελος του λογαριασμου και το πηρα χαμπαρι οταν ενα παιδι προχθες ποσταρε την ενημερωση για τις αυξησεις.....

 

Αφού δεν το είχες πάρει χαμπάρι με κάποιο τρόπο και δεν έχουν αποδεικτικό ότι σου έστειλαν προσωπικό μήνυμα ή email παρά μόνο την εταιρική ανακοίνωση δεν είναι καλυμμένοι 100% από τον νόμο.

 

Εκτός αν ο δικηγόρος της εταιρίας μας παίρνει ουσίες και δεν ξέρει τι του γίνεται :lol:

 

Μόλις κάποιος σε επικοινωνία γράφει ότι θα προχωρήσει σε καταγγελία συνήθως λύνεται αναίμακτα. Πλέον εδώ τα παιδιά μου λένε ότι προβαίνουν σε τηλεφωνική επικοινωνία γιατί γραπτώς μέχρι να σου απαντήσουν μπορεί να το αργήσουν το πράγμα και μετά κάνουν την καταγγελία στην ΕΕΤ άμεσα χωρίς να περιμένουν την ενδιάμεση επικοινωνία για να κερδίσουν χρόνο.

 

Συνήθως όταν δεν έχεις πάρει συσκευή λύνεται το θέμα άμεσα.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

η Αληθεια ειναι οτι οταν βγαινει λογαριασμος στο ebill μετα απο 2-3 μερες ερχεται ειδοποιηση με sms και email...

αλλα οπως ειπα και στην κοπελα στο 13800 το λογαριασμο δεν τον ανοιγουν οι περισσοτεροι την ίδια μερα αλλα βλέπουν το ποσό αρχικά και τον ανοίγουν κοντα στην ληξη ημερομηνίας πληρωμής .....επίσης ειναι πολυ ευκολο να τον πληρωσεις και απ ευθειας μεσω του ebill χωρις ανοιγμα του pdf....

το θεμα ειναι να απεμπλακω ομαλα και να παω στην λυση του ''φοιτητικου'' που πηρα και στον γιο μου και να ειμαι ανετος χωρις δεσμευσεις για τις ιδιες σχεδον παροχες......εστω και με αλλο νουμερο!

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

η Αληθεια ειναι οτι οταν βγαινει λογαριασμος στο ebill μετα απο 2-3 μερες ερχεται ειδοποιηση με sms και email...

αλλα οπως ειπα και στην κοπελα στο 13800 το λογαριασμο δεν τον ανοιγουν οι περισσοτεροι την ίδια μερα αλλα βλέπουν το ποσό αρχικά και τον ανοίγουν κοντα στην ληξη ημερομηνίας πληρωμής .....επίσης ειναι πολυ ευκολο να τον πληρωσεις και απ ευθειας μεσω του ebill χωρις ανοιγμα του pdf....

το θεμα ειναι να απεμπλακω ομαλα και να παω στην λυση του ''φοιτητικου'' που πηρα και στον γιο μου και να ειμαι ανετος χωρις δεσμευσεις για τις ιδιες σχεδον παροχες......εστω και με αλλο νουμερο!

 

Αν σου πω ότι πολύ σπάνια ανοίγω λογαριασμό από το ebill θα με πιστέψεις ; Συνήθως πατάω πληρωμή με κάρτα και τελειώνει εκεί το ζήτημα.

 

Να πας σε φοιτητικό να βρεις την υγειά σου. Και εγώ το ίδιο έκανα που με παρότρυναν τα παιδιά εδώ μέσα. Με 20ευρώ τον μήνα έχω παροχές που πλήρωνα 100+ στο άλλο δίκτυο. Άπλα να ξέρεις ότι η εταιρία έχει θέματα με τις ταχύτητες σε πολλά σημεία και τα 3ψηφια νούμερα στα speedtest είναι σε λίγα σημεία. Με φυσιολογική χρήση δεν θα έχεις θέματα στην καθημερινοτητα σου.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

την ξέρω την wind σαν κάλπικη δεκάρα εδώ και 11 χρόνια με τα καλά της και τα κακά της...(2 σταθερα ,2 κινητα με συμβολαιο και προσφατως 2 καρτοκινητα)

απλά ειδικά τωρα μένω Ναυπακτο και δεν εχει πολλούς συνδρομητές (αφού Vodafone και Cosmote έχουν την μερίδα του Λεοντος) και το 4G πάει πολύ καλά...:)

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

την ξέρω την wind σαν κάλπικη δεκάρα εδώ και 11 χρόνια με τα καλά της και τα κακά της...(2 σταθερα ,2 κινητα με συμβολαιο και προσφατως 2 καρτοκινητα)

απλά ειδικά τωρα μένω Ναυπακτο και δεν εχει πολλούς συνδρομητές (αφού Vodafone και Cosmote έχουν την μερίδα του Λεοντος) και το 4G πάει πολύ καλά...:)

 

Μια χαρά είσαι τότε :)

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

update από wind

 

Σήμερα με κάλεσαν από wind για να με ρωτήσουν για την διακοπή, τους είπα τα δικά μου και η κοπέλα μου πρότεινε ένα τελειωμένο (τιμολογιακα) καρτοσυμβολαιο με 16 κάτι γιουρο με 1000 λεπτά προς wind 600 προς ολους ,1gb ίντερνετ και κάτι μηνύματα ....της λέω θέλω να φύγω...

Μου είπε πρέπει να πληρώσετε και της αναφέρω την επίσημη απάντηση που πήρα με mail απο την wind...

άρχισε τα δεν ξέρω, μπορεί να πληρώσετε και ότι είμαι εκπροθεσμος....της ανέφερα ότι έκανα επίσης καταγγελία στην ΕΕΤΤ και τους κοινοποίησα την απάντηση της wind....(για να είμαι διπλα καλυμμένος)...και ότι με βάση την εγγραφή απάντηση τους δεν πρότειθεμαι να πληρώσω τπτ...

 

Αυτά....αναμενετε ενδιαφέρουσα η συνέχεια.:lol:

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

update από wind

 

Σήμερα με κάλεσαν από wind για να με ρωτήσουν για την διακοπή, τους είπα τα δικά μου και η κοπέλα μου πρότεινε ένα τελειωμένο (τιμολογιακα) καρτοσυμβολαιο με 16 κάτι γιουρο με 1000 λεπτά προς wind 600 προς ολους ,1gb ίντερνετ και κάτι μηνύματα ....της λέω θέλω να φύγω...

Μου είπε πρέπει να πληρώσετε και της αναφέρω την επίσημη απάντηση που πήρα με mail απο την wind...

άρχισε τα δεν ξέρω, μπορεί να πληρώσετε και ότι είμαι εκπροθεσμος....της ανέφερα ότι έκανα επίσης καταγγελία στην ΕΕΤΤ και τους κοινοποίησα την απάντηση της wind....(για να είμαι διπλα καλυμμένος)...και ότι με βάση την εγγραφή απάντηση τους δεν πρότειθεμαι να πληρώσω τπτ...

 

Αυτά....αναμενετε ενδιαφέρουσα η συνέχεια.:lol:

 

Έτσι καντους τα μούτρα κιμά.... :chair: :lol:

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

xθες τηλ στο σταθερό από wind (ελειπα)

Σήμερα τηλ στο κιν ξανα...κασετα μια απ τα ίδια πρόταση για καρτοκινητο με 12 γιουρο για 300λ+ 500mb ....το τελειωμένο που είπα χθες δεν έχει πατο

 

Ευτυχώς η μετάβαση μετα το Πάσχα γίνεται με γελιο :p

Edited by anergos13

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

xθες τηλ στο σταθερό από wind (ελλειπα)

Σήμερα τηλ στο κιν ξανα...κασσετα μια απ τα ίδια πρόταση για καρτοκινητο με 12 γιουρο για 300λ+ 500mb ....το τελειωμένο που είπα χθες δεν έχει πατο

 

Ευτυχώς η μετάβαση μετα το Πάσχα γίνεται με γελιο :p

 

Πριν από ένα μήνα μου έγινε η ακόλουθη προσφορά για καρτοσύνδεση την οποία και αποδέχτηκα με 11,2 €: 600 λεπτά προς όλους, 1000 προς Wind, 2GB, 100 SMS και 8 € στην κάρτα. Έχουνε γούστο στη WIND :lol:

Link to comment
Share on other sites

Πριν από ένα μήνα μου έγινε η ακόλουθη προσφορά για καρτοσύνδεση την οποία και αποδέχτηκα με 11,2 €: 600 λεπτά προς όλους, 1000 προς Wind, 2GB, 100 SMS και 8 € στην κάρτα. Έχουνε γούστο στη WIND :lol:

 

Μια χαρά σε βρίσκω;)

Σε ταλαιπωρούν, αλλά σε αποζημιώνουν (συνήθως) :p

Link to comment
Share on other sites

Δε με ταλαιπώρησαν πολύ. Αντίθετα τους "ταλαιπώρησα" ο ίδιος. Ζήτησα την προσφορά γραπτώς πριν υπογράψω... Η αλήθεια είναι ότι η εξυπηρέτησή τους είναι άθλια, αλλά από προσφορές τα πάνε καλά. To VDSl μου το ξεκίνησαν από 20, πήγε 10 και με γκρίνια τώρα είναι 5 €
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια. κοσμοτε εχω και θελω να παρω τη wind για να κανω αιτηση φορητοτητας (ετσι ωστε να με παρει η κοσμοτε και να πετυχω καλυτερη προσφορα). ξερει καποιος να με καθοδηγησει πως γινεται? δεν θελω να παω σε καταστημα μηπως γλιτωσω την ταλαιπωρια. απο το τηλεφωνο πως γινεται? πρεπει να παρω σε καποιο νουμερο (ποιο?) ή πρεπει να συμπληρωσω την αιτηση που βλεπω εδω?

https://www.wind.gr/wind/Journey/journey.jsp?_requestid=636943

ισχυει οτι μπορω να κανω υπαναχωρηση και ας εχω υπογραψει σωστα? ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Eίτε από το internet είτε από το τηλέφωνο για να έχεις δικαίωμα για υπαναχώρηση. Από εκεί που βλέπεις στο site μπορείς κανονικά να το προχωρήσεις.

Υπαναχώρηση μπορείς να κάνεις εντός 14 ημερών από την παραλαβή των εγγράφων. Ακόμα και να έχει γίνει η φορητότητα.

Link to comment
Share on other sites

Eίτε από το internet είτε από το τηλέφωνο για να έχεις δικαίωμα για υπαναχώρηση. Από εκεί που βλέπεις στο site μπορείς κανονικά να το προχωρήσεις.

Υπαναχώρηση μπορείς να κάνεις εντός 14 ημερών από την παραλαβή των εγγράφων. Ακόμα και να έχει γίνει η φορητότητα.

σε ευχαριστω πολυ φιλε. προτιμωνα παρω τηλεφωνο. αλλα πχ σε αυτη τη σελιδα, δε βλεπω καποιο νουμερο να παρω. https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/tilefona-exupiretisis-dieuthunseis/

οσα γραφει ειναι για συνδρομητες ηδη wind. εγω ποιο νουμερο πρεπει να καλεσω? ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ. ειδα το πλαισιο στη ελιδα, αφησα το νουμερο και με πηραν.

κλασικα θα ερθει κουριερ λενε να υπογραψω σε 3 εργασιμες κτλ κτλ.

για να ειμαι ετοιμος, να κανω την υπαναχωρηση, ξερετε μηπως τι στελνω και που? να ειστε καλα

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το νόμο, πρέπει να έχει ειδικό έντυπο υπαναχώρησης μαζί με τα συμβόλαια.

Αν δεν έχει, φαντάζομαι μπορείς εύκολα να το βρεις. Πρέπει να έχει κάποιο έτοιμο στο site της EETT.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...