Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Νομίζω συμβαίνουν και στις 3 εταιρίες αυτά τα φαινόμενα... Δεν συμβαίνει μόνο στην Wind

 

Παίζει αυτό. Αλλά κι εμείς δεν πρέπει να το δεχόμαστε:mad:

Link to comment
Share on other sites

εδω και σχεδον 2 μηνες προσπαθω να παρω τις εκπτωσεις που εχω συμφωνησει απο τον Αυγουστο σε κινητο και σταθερο (23,5 στο W και 17 στο dp)..οι χρεωσεις ειναι λανθασμενες και ειδικα στο κινητο τον 1ο μηνα (οκτωβρη) δεν βαλανε την προβλεπομενη εκπτωση και ηρθε 56 ο λογαρισμος...και αρνουνταν να κανουν πιστωση στο επομενο και λεγανε να μεταφερουν 1 μηνα μετα το προγραμμα (18μηνο χωρις ομως δεσμευση).

Τα πηρα εστειλα mail σε καταναλωτικες οργανωσεις και προς wind...την επομενη με παιρνει τηλ ο υπαλληλος με τον οποιο ειχα κλεισει την τιμη....

μου ειπε θα τα φτιαξουμε Ολα ...μην ανησυχειτε...

Μετα απο αρκετα τηλ στο 8001108660 εδω και δυο εδομαδες και απειρες ωρες αναμονης για να τους πιασεις

και πολλες υποσχεσεις...βγηκανε σημερα οι λογαριασμοι και βλεπω οτι παλι εχουν λαθη...μικροτερα σε ποσο αλλα παλι λανθασμενα .....

τα 56 του κινητου δεν τα εχω πληρωσει περιμενωντας την πιστωση που δεν ηρθε,,,

Αν συνεχιζω να πληρωνω μονο τα προβλεπομενα και τους Γραψω για τα παραπανω που βαλανε εχω καποιο προβλημα?

Επομενη λυση που βλεπω ειναι Φορητοτητα...για να στριμωχτουνε ..γιατι αλλιως φως δεν βλεπω...

Αν ξερει καποιος φιλος .....θα εκτιμουσα την γνωμη του...

Τα ίδια έκαναν και σε μένα. Συμφωνήσαμε μετά κόπων και βασανων και αιτήσεων διαγραφής αριθμού τους ίδιες εκπτώσεις που είχαν κάνει Περισυ και ενώ με το κινητό όλα καλά στο σταθερο δεν έκαναν τίποτα. 2 μηνες απλήρωτα όλα και δεκάδες τηλέφωνα με κανένα αποτέλεσμα. Τώρα βλέπω ήρθε ο σωστός λογαρισμος αλλά οι περασμένοι 2 λογαριασμοι ως έχει κανένας αντιλογισμος

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μετά απο αίτηση φορητότητας στην Vodafone , με πήραν μετά απο 2 μέρες και μου έδωσαν το W 28,00 € τελική. Το θέμα είναι ότι τώρα με την Vodafone μου έχουν σπάσει τα νεύρα με την ακύρωση φορητότητας. Πάιρνω στο 13845, πατάω το 2 για ακύρωση αλλά δεν με παίρνουν πίσω. Πήρα σε ένα τηλέφωνο εξυπηρέτησης που μου έδωσαν, μια κοπελιά έκανε μια καταχώρηση (δεν ξέρω αν ήταν για ακύρωση). Τελικά έστειλα και ένα fax σε ένα νούμερο που ανέφερε ένα παλικάρι στο θέμα της Cosmote. Περιμένω αύριο να δω τι θα γίνει.

Ερώτηση για όποιον ξέρει. Αν το συνδυάσω με σταθερό+adsl μου κάνουν επιπλέον έκπτωση 15,00 € .Έτσι μου είπε μια πωλήτρια στο τηλέφωνο. Ισχύει κάτι τέτοιο?? Υπάρχει έκπτωση στο κινητό ??

Γιατί διάβασα στο site ότι μετά τα μέσα του 2013 η έκπτωση πάει σε δεύτερη γραμμη.

Φαντάζομαι , αν τελικά ισχύει, ότι η προνομιακή έκπτωση του σου κάνουν για να βγει το 28 πλέον γίνεται μετά την αφαίρεση των 15,00 €.

VF Giga Unlimited Ultra

Link to comment
Share on other sites

η εκπτωση των 15 ευρω πρεπει να ισχυει.εμενα μου εδωσαν το w στα 30 ευρω και μου ειπαν οτι αν βαλω και σταθερο θα εχω 15 ευρω εκπτωση.και πραγματι το Μαιο βαζω dp και το κινητο πηγε στα 15!!!οποτε λογικα ισχυει!!!

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

δεν τους ενδιαφερει η τιμη των 28 ευρω αλλα η αρχικη τιμη των 60 ευρω. Λογικα το κινητο θα παει στα 13.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑλησπερα, εχω εδω και 3 χρόνια συμβολαιο στη wind (15 εθρω για 1500 λεπτα κ μνμτα σε wind) και προσπαθω να ακυρωσω το συμβολαιο μου αλλα δε με αφηνουν γιατι λενε οτι υπαρχει ηδη διαδικασια ακυρωσης( την οποια δεν εχω κανει ποτε εγω)οποτε δε μπορει να γινει αλλη ακυρωση. εχω μιλησει και με το 1260 αλλα και με καταστημα και ακομα ακρη δεν εχω βγαλει. Τα φωτα σας...:ninja:
Link to comment
Share on other sites

ΚΑλησπερα, εχω εδω και 3 χρόνια συμβολαιο στη wind (15 εθρω για 1500 λεπτα κ μνμτα σε wind) και προσπαθω να ακυρωσω το συμβολαιο μου αλλα δε με αφηνουν γιατι λενε οτι υπαρχει ηδη διαδικασια ακυρωσης( την οποια δεν εχω κανει ποτε εγω)οποτε δε μπορει να γινει αλλη ακυρωση. εχω μιλησει και με το 1260 αλλα και με καταστημα και ακομα ακρη δεν εχω βγαλει. Τα φωτα σας...:ninja:

 

να αρχειοθετήσουν τα παλιό αίτημα και να περάσουν εκ νέου...

Link to comment
Share on other sites

ΚΑλησπερα, εχω εδω και 3 χρόνια συμβολαιο στη wind (15 εθρω για 1500 λεπτα κ μνμτα σε wind) και προσπαθω να ακυρωσω το συμβολαιο μου αλλα δε με αφηνουν γιατι λενε οτι υπαρχει ηδη διαδικασια ακυρωσης( την οποια δεν εχω κανει ποτε εγω)οποτε δε μπορει να γινει αλλη ακυρωση. εχω μιλησει και με το 1260 αλλα και με καταστημα και ακομα ακρη δεν εχω βγαλει. Τα φωτα σας...:ninja:

Ποιος έκανε δηλαδή την πρώτη αίτηση ακύρωσης, αν όχι εσύ;

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

Με μεταφορά σε άλλη εταιρεία θα φύγεις σε 3 ημέρες.
Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια έκαναν και σε μένα. Συμφωνήσαμε μετά κόπων και βασανων και αιτήσεων διαγραφής αριθμού τους ίδιες εκπτώσεις που είχαν κάνει Περισυ και ενώ με το κινητό όλα καλά στο σταθερο δεν έκαναν τίποτα. 2 μηνες απλήρωτα όλα και δεκάδες τηλέφωνα με κανένα αποτέλεσμα. Τώρα βλέπω ήρθε ο σωστός λογαρισμος αλλά οι περασμένοι 2 λογαριασμοι ως έχει κανένας αντιλογισμος

Σήμερα επικοινώνησα για το θέμα των 2 λογαριασμών που ήρθαν χωρίς εκπτωση πότε σκοπεύουν να κάνουν αναδρομική πιστωση και αφού με έβαλαν 1 λεπτό σε μουσική μου απάντησαν ότι "το αίτημα απορρίφθηκε ".ποιο αίτημα ρε απατεώνες δε μου λέγατε 2 μηνες τώρα στα 10 τηλέφωνα που πήρα πως θα κάνετε ακρόαση συνομιλίας (σιγά!) και πως ότι έγινε λάθος θα διορθωθεί ?τώρα μου ανανεώσατε με το έτσι θέλω 2 μηνες αργότερα το συμβόλαιο κρατώντας με εν αγνοία μου 2 μηνες χωρίς εκπτωση! "έχετε δίκιο κι εγώ σαν καταναλωτής έτσι θα ένιωθα! ".ας ξαναπαρουν να κανουν προσφορά για το w και να ρωτήσουν αν είναι ευχαριστημενος! Τώρα πια θα έχω έτοιμες απαντήσεις... Απόψε θα γράψω κι ένα μέηλ και δεν ασχολούμαι ξανά μαζί τους. Του χρόνου διακοπή και το κινητό και f2g all the way

Link to comment
Share on other sites

Δεν ςχω ιδέα...δεν έχω κάνει ποτέ μεταφορά...ουτε φορητοτητα..μονο στο σταθερο

 

----- προσθήκη μηνύματος 71 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

να αρχειοθετήσουν τα παλιό αίτημα και να περάσουν εκ νέου...

 

Πήρα στο 1260 και πήγα σε κατάστημα μα το κάνουν εγγράφως αλλά και πάλι τα ιδια

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να φύγω από τη wind γιατί στη δουλεια μου δεν έχω καθόλου σήμα. Έχω όμως συμβόλαιο μέχρι τον Μάρτιο.Έχω πάρει έκπτωση στο πάγιο του κινητού μου αντί για συσκευή.

Δελτίο Τύπου: Η Wind ανακοινώνει την από 14 Δεκεμβρίου 2014 αλλαγή αποστολής έντυπου λογαριασμού για χρήστες myWind.

 

Συγκεκριμένα, από την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014 θα ισχύουν οι παρακάτω αλλαγές:

 

Οι συνδρομητές Wind κινητής/σταθερής μπορούν να συνεχίσουν να λαμβάνουν ηλεκτρονικά ως επισύναψη στο email τους το λογαριασμό τους σε μορφή PDF και παράλληλα να έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή myWind και την υπηρεσία e-Bill ή

μπορούν να ζητήσουν να λαμβάνουν το λογαριασμό τους μόνο σε έντυπη μορφή στην διεύθυνση αποστολής που έχουν ορίσει

 

 

Μετά τις 14 Δεκεμβρίου 2014 οι συνδρομητές Wind μπορούν να επισκεφθούν το myWind και να επιλέξουν τον τρόπο που επιθυμούν να λαμβάνουν το λογαριασμό τους, σύμφωνα με τις δυνατότητες που παρέχονται εκεί.

 

Οι συνδρομητές των οποίων τα προγράμματα υπόκεινται στην ανωτέρω αλλαγή, έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής ή έκπτωση παγίων), εντός ενός μηνός από τη δημοσίευση της παρούσας ανακοίνωσης.

 

Εαν κάνω καταγγελία στη σύμβασης μου τι θα πρέπει να πληρώσω;Όλη την έκπτωση των παγίων που έχω πάρει μέχρι τώρα;

Xiaomi Mi4
Link to comment
Share on other sites

Θα πληρώσεις την έκπτωση 4 μηνών. Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, κατάλαβε κανένας τη λογική πίσω από αυτή την αλλαγή; Ή μόνο εμένα μου φαίνεται παράλογη;;;

 

 

Δελτίο Τύπου: Η Wind ανακοινώνει την από 14 Δεκεμβρίου 2014 αλλαγή αποστολής έντυπου λογαριασμού για χρήστες myWind.

 

Συγκεκριμένα, από την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014 θα ισχύουν οι παρακάτω αλλαγές:

 

Οι συνδρομητές Wind κινητής/σταθερής μπορούν να συνεχίσουν να λαμβάνουν ηλεκτρονικά ως επισύναψη στο email τους το λογαριασμό τους σε μορφή PDF και παράλληλα να έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή myWind και την υπηρεσία e-Bill ή

μπορούν να ζητήσουν να λαμβάνουν το λογαριασμό τους μόνο σε έντυπη μορφή στην διεύθυνση αποστολής που έχουν ορίσει

 

 

Μετά τις 14 Δεκεμβρίου 2014 οι συνδρομητές Wind μπορούν να επισκεφθούν το myWind και να επιλέξουν τον τρόπο που επιθυμούν να λαμβάνουν το λογαριασμό τους, σύμφωνα με τις δυνατότητες που παρέχονται εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Το νόημα είναι ότι δεν θα στέλνουν πλέον λογαριασμό στο σπίτι

Από τις 14 Δεκεμβρίου θα στέλνουν λογαριασμό στο internet , και μόνο αν το ζητήσεις θα έχεις λογαριασμό στο σπίτι.

Link to comment
Share on other sites

Το νόημα είναι ότι δεν θα στέλνουν πλέον λογαριασμό στο σπίτι

Από τις 14 Δεκεμβρίου θα στέλνουν λογαριασμό στο internet , και μόνο αν το ζητήσεις θα έχεις λογαριασμό στο σπίτι.

 

Αν διαβάζω σωστά, η ανακοίνωση αυτή αφορά στους χρήστες MyWind και όχι σε όλους τους συνδρομητές.

Link to comment
Share on other sites

Το νόημα είναι ότι δεν θα στέλνουν πλέον λογαριασμό στο σπίτι

Από τις 14 Δεκεμβρίου θα στέλνουν λογαριασμό στο internet , και μόνο αν το ζητήσεις θα έχεις λογαριασμό στο σπίτι.

 

Εδω δεν μπωρουν να στειλουν σε διευθηνση που δηλωνεις θα στειλουν σε mail.....

 

Σημερα δεχτηκα την κλασικη φαρσα απο την Wind και μετα πηρα πισο και τους εβρισα αρκετα και μετα απο μιση ωρα πετανε μια προσφορα 10 ωρες προς ολους 30 sms και 300ΜΒ με 25Ε καρτοσυμβολαιο και δωρο το galaxy trent που εχει 140€ ενω στο skroutz το βρηκα στα 90€ και μετα απο μια ωρα ενας αλλος με πηρε παλι απο wind ιδια προσφορα αλλα με lumia 630

 

ειναι σοβαροι εκει στην wind ..

Και γιατι μονο curier wtf!!!

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα επικοινώνησα για το θέμα των 2 λογαριασμών που ήρθαν χωρίς εκπτωση πότε σκοπεύουν να κάνουν αναδρομική πιστωση και αφού με έβαλαν 1 λεπτό σε μουσική μου απάντησαν ότι "το αίτημα απορρίφθηκε ".ποιο αίτημα ρε απατεώνες δε μου λέγατε 2 μηνες τώρα στα 10 τηλέφωνα που πήρα πως θα κάνετε ακρόαση συνομιλίας (σιγά!) και πως ότι έγινε λάθος θα διορθωθεί ?τώρα μου ανανεώσατε με το έτσι θέλω 2 μηνες αργότερα το συμβόλαιο κρατώντας με εν αγνοία μου 2 μηνες χωρίς εκπτωση! "έχετε δίκιο κι εγώ σαν καταναλωτής έτσι θα ένιωθα! ".ας ξαναπαρουν να κανουν προσφορά για το w και να ρωτήσουν αν είναι ευχαριστημενος! Τώρα πια θα έχω έτοιμες απαντήσεις... Απόψε θα γράψω κι ένα μέηλ και δεν ασχολούμαι ξανά μαζί τους. Του χρόνου διακοπή και το κινητό και f2g all the way

Στο μεηλ που και καλα απαντανε "εντος 2 ημερων κι αν οχι εντος 2 ημερων εντος αλλων 2 ημερων" (εντελως γελιοι :lol:) περασαν 6 μερες και δεν απαντησαν.:X

Θα τα πουμε το καλοκαιρι:cool:

Link to comment
Share on other sites

Στο μεηλ που και καλα απαντανε "εντος 2 ημερων κι αν οχι εντος 2 ημερων εντος αλλων 2 ημερων" (εντελως γελιοι :lol:) περασαν 6 μερες και δεν απαντησαν.:X

Θα τα πουμε το καλοκαιρι:cool:

 

Δεν το έχω παρατηρήσει ποτέ αυτό, συνήθως κανά δύο φορές που έχω δοκιμάσει να τους στείλω, μου είχαν απαντήσει μέσα στην ίδια μέρα. Αν δεν σου έχουν απαντήσει ακόμη... κάνε ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, κατάλαβε κανένας τη λογική πίσω από αυτή την αλλαγή; Ή μόνο εμένα μου φαίνεται παράλογη;;;

 

Να στρέψει τους χρηστες στην υιοθέτηση πιο οικολογικών πρακτικων;

Link to comment
Share on other sites

Το νόημα είναι ότι δεν θα στέλνουν πλέον λογαριασμό στο σπίτι

Από τις 14 Δεκεμβρίου θα στέλνουν λογαριασμό στο internet , και μόνο αν το ζητήσεις θα έχεις λογαριασμό στο σπίτι.

 

Ισως να μην το έχω καταλάβει εγώ καλά, αλλά νομίζω ότι αν έρχεται λογαριασμός στο σπίτι δεν θα έχεις τη δυνατότητα να βλέπεις το λογαριασμό ηλεκτρονικά, πράγμα που μου φαίνεται παράλογο.

 

Αν διαβάζω σωστά, η ανακοίνωση αυτή αφορά στους χρήστες MyWind και όχι σε όλους τους συνδρομητές.

 

Όλοι είμαστε εν δυνάμει χρήστες myWind... ή όχι;

 

Να στρέψει τους χρήστες στην υιοθέτηση πιο οικολογικών πρακτικων;

 

Το έκανε ήδη, όταν μείωσε τη χρήση χαρτιού και στέλνει έντυπο λογαριασμό μόνο σε όσους το ζητήσουν, και μόνο την πρώτη σελίδα δωρεάν, χρεώνοντας για τις υπόλοιπες. Τώρα σε αναγκάζει, αν θέλεις να έχεις αρχείο ή να τον βάζεις στα έξοδα, να τυπώνεις εσύ την πρώτη σελίδα, πράγμα σαφώς λιγότερο οικολογικό από το να τυπώνεται κεντρικά η πρώτη σελίδα...

Link to comment
Share on other sites

Ισως να μην το έχω καταλάβει εγώ καλά, αλλά νομίζω ότι αν έρχεται λογαριασμός στο σπίτι δεν θα έχεις τη δυνατότητα να βλέπεις το λογαριασμό ηλεκτρονικά, πράγμα που μου φαίνεται παράλογο.

 

 

 

Όλοι είμαστε εν δυνάμει χρήστες myWind... ή όχι;

 

 

 

Το έκανε ήδη, όταν μείωσε τη χρήση χαρτιού και στέλνει έντυπο λογαριασμό μόνο σε όσους το ζητήσουν, και μόνο την πρώτη σελίδα δωρεάν, χρεώνοντας για τις υπόλοιπες. Τώρα σε αναγκάζει, αν θέλεις να έχεις αρχείο ή να τον βάζεις στα έξοδα, να τυπώνεις εσύ την πρώτη σελίδα, πράγμα σαφώς λιγότερο οικολογικό από το να τυπώνεται κεντρικά η πρώτη σελίδα...

 

Νομίζω ότι τα 1 και 2 δεν είναι συμβατά, και, συγκεκριμένα, ισχύει το 1ο αλλά δεν ισχύει ταυτόχρονα και το 2ο.

Εάν γραφτείς στο MyWind παίρνεις το λογαριασμό ηλεκτρονικά και όχι σε χαρτί.

 

Σε ότι αφορά στο 3ο, έχω ζητήσει, πριν από κάποιους μήνες, να έχω ανάλυση του λογαριασμού και έρχεται χωρίς να με χρεώνουν κάτι επιπλέον.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το έχω παρατηρήσει ποτέ αυτό, συνήθως κανά δύο φορές που έχω δοκιμάσει να τους στείλω, μου είχαν απαντήσει μέσα στην ίδια μέρα. Αν δεν σου έχουν απαντήσει ακόμη... κάνε ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση

8 εργασιμες μερες μετα καμμια απαντηση

Πηρα τηλεφωνο ηδη στην εξυπηρετηση το χω γραψει πιο πανω

 

" Ευχαριστούμε για το email σας.

 

Στόχος μας είναι να απαντήσουμε το αργότερο σε 2 ημέρες. Αν παρ’ όλα αυτά, χρειαστούμε περισσότερο χρόνο, τότε σίγουρα θα έχουμε επικοινωνήσει μαζί σας σε 5 ημέρες."

ειναι εξοργιστικοι:mad:

Edited by Don_VitoCorleone
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας γεια σας :)

 

30 ευρωπουλα για 1500' προς σταθερα απ το κινητο, μηδεν sms, 350mb, σταθερο με απεριοριστα αστικα υπεραστικα, ιντερνετ 24αρι + 300' προς όλα τα δίκτυα κινητής τα οποια καταναλώνονται από κοινού από το σταθερό και το κινητό είναι καλά?

ZOPO ZP700+
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...